Jeśli dysponujesz miernikiem, to zmierz rezystancję pomiędzy poszczególnymi wyprowadzeniami z silnika. Stawiam, że to będzie silnik z fazą pomocniczą. Jeśli tak, to zapewne jeden przewód wyprowadzony z silnika będzie wspólnym, a dwa pozostałe to uzwojenie główne i pomocnicze. Do przewodu wspólnego daj sobie jeden przewód zasilający przez bezpiecznik....
Witam :) Choć nie spotkałem, to logicznie rzecz biorąc kod paskowy (jeżeli występuje jeden pasek) powinien odpowiadać kolorystyce "oczek" w bezpiecznikach topikowych.
Dla początkujących jest specjalny dział. Tam pomożemy. p-m $$
Ogólnie to sytuacja jest niebezpieczna. Z tego co piszesz to masz dwie fazy do jednej puszki doprowadzone, być może z niezależnych bezpieczników, kolory żył niezgodne z przeznaczeniem. I z tego co piszesz to ten wyłącznik chyba robi jako zwykły a nie schodowy, ale to już nie jest problemem. Po prostu instalacja zrobiona z tego co jest pod ręką i przez...
Witam źle podłączyłeś podaj napięcie na wsuwki przekaźnika te 2 blaszki nie pod przewody . I podaj kolory przewodów tych bezpieczników co niema na nich napięcia .
pompa powietrza wymieniona .ale pojawil sie inny problem podczas jazdy auto znowu zgaslo i tym razem to pompa paliwa.prad jest w wtyczce a pompa nie reauguje na przekrecony zaplon
G266 czujnik poziomu i temp.oleju . pin 3 czujnika - sterownik w zestawie wskazników T 32 / 25 color niebiesko/ czarny pin 2 masa pin 3 zasilanie 12 volt z bezpiecznika sb 4 kolory mogą sie nie zgadzać sprawdzisz zasilanie i mase i samo wyjdzie SB4 to bezpiecznik pole 4 z lewej strony tablicy przyzadów .
dokladnie sprawdz bezpieczniki kolo aku, nie tyle co sa dobre a czy nie zgnite te duze
Albo zielono w bezpiecznikach kolo aku. Tam potrzeba ci do diagnozy probówkę 12 v, aż tyle.
na 100% uszkodzony opornik redukcyjny lub tylko bezpiecznik termiczny zaraz kolo opornika.
O plusa mi chodzi tzn o tą podłużną kostkę w bezpiecznikach, kolory chyba różne bo widziałem jeszcze zielone i fioletowe.
Dodano po 10 https://obrazki.elektroda.pl/3443087900_...
dwie masy przy bezpiecznikach kolory niebiesko-biały i niebiesko-żółty,a jeżeli starsza instalacja to biało-zielony i niebieski sam albo z fioletem.
Bezpiecznik od mijania jest kolo aku.Swiatlo mijania i oswietlenie kabiny to 2 inne bajki.
Zamykam temat bo potrzebuję punktów. Diody 2A są ok w tym przypadku. Natomiast każdy kierunkowskaz ma osobny przewód , tylne są w wiązce lewego progu (różowy i różowo-biały) a przednie w lewym przednim dolnym słupku niedaleko skrzynki bezpieczników ( kolory też te same).
25A-żółte 20A-niebieskie 16A-srebne 10A-czerwone 6A-zielone
Witam Jeżeli dałeś oryginalny PTC, to pozostaje sprawdzenie rezystancji cewek rozmagnesowujących.
Ja pisałem o kablach a nie o bezpiecznikach. Te kable wychodzą z jednego bezpiecznika i się rozchodzą na dwa inne bezpieczniki i wtedy maja takie kolory.
Do sprawdzenia/wymiany F1- bezpiecznik , Q1 - zmiana kolory laminatu co sugeruje dużą temperaturę, mostek. Czy C7 jest zgnieciony? Czy to tak zdjęcie? Zamieść też zdjęcie od drugiej strony.
sterowanie zamkiem dwa minusy w 40-to pinowym czarnym konektorze przy bezpiecznikach,kolory chyba zielono-biały zamknij i niebieski otwórz,szyby lewy przód:biało/czerwony i fioletowo/żółty,prawy przód fioletowo/czarny i fioletowo/biały,przewody te możesz złapać pod oryginalnymi wyłacznikami szyb.
wielkie dzieki ale nie moge tego nawet otworzyć a co do schematów to tylko bardzo prosty Czego nie możesz otworzyć? Schematu czy skrzynki bezpieczników? Prościej chyba się nie da, sama skrzynka bezpieczników i kolory kabli. http://obrazki.elektroda.pl/5468764000_1...
Witam, Pytanie zbyt malo precyzyjne. Nie ma jednej 307. Bezpiecznik jest na BM34 (PSF) kolo silnika, rozny, w zaleznosci od modelu: F14 w T5 VAN-CAN F3 w T5 full CAN i T6 Pozdrawiam, Georges
Moze to rozwiaze problem co gdzie jest . strona 178 Drugi zalacznik to instalacja elektryczna tego pojazdu z tym tylko ze nie ma uwzglednionego Diesla Napisalem bo wiazki przewodow i ich kolory sa takie same Bezpiecznik nr 13/20A to ten ktory sie u Ciebie przepala i jest zwiazany bezposrednio z regulatorem napiecia w alternatorze . Dokladnie schemat...
Brakuje Ci masy z przekaźników. Zlutuj ścieżkę zaznaczoną na zdjęciu - masz w tym miejscu przerwę. Ja ją widzę a Ty tego nie widziałeś? http://obrazki.elektroda.pl/4845195500_1... Zdejmij zworkę z bezpiecznika którą zrobiłeś.
Wrzuć fotkę tego BSM
Padło trafo. Jak nie ma tom kolo niego gdzies bezpieczników (a powinny być) to trze wymieniać caly transformator.
wlasnie dzisaj poprawialem luty na glowicy od anteny bo telewizor niekiedy l ubial tracic obraz i wpadac w sniezenie,przez przypadek zrobilem zwarcie na takim czyms co przypomina koncówke mocy w wzmacniaczy tylko ma 5 nuzek ,spalil się bezpiecznik kolo zasilacza wymienilem na nowy ale przy prubie wlączenia cos się zadymilo kolo trafa(napewno niebylo...
Witam Co do wcześniejszej odpowiedzi kolegi racja,bezpieczniki mają odpowiednie kolory wskaźników sprawności bezpiecznika,jak również na części metalowej mają bitą wartość prądową.
Gdzie znalazłeś tą informację. Na schemacie są podane kolory przewodów do zmiany 115V na 230V oraz zmiana wartości bezpieczników
Bezpiecznik (w kolorze brązowym) jest z tyłu parownika przypięty do niego stripsami.
Wielkie dzięki za szybką pomoc. Na tym rezystorowym bezpieczniku kolory to czarny i żółty - po środku szara struktura bez śladów farby. Chyba w scalaku będą wiedzieć jaka to wartość. /Ja pierwszy raz mam z tym do czynienia /. Pozdrawiam kolegę - jak mogę się odwdzięczyć? Dodano po 1 Za wcześnie się ucieszyłem - Oba bezpieczniki okazały się dobre - Po...
cześć.Skoro zakładasz używaną ,to myślę że nie będzie problemu ,kable są już ułożone. Wystarczy je tylko rozprowadzić .musisz to robić spokojnie . Z 15 lat temu robiłem przekładkę Audi 200 quatro ful wypas, zatrzymały mnie podnośniki szyb , zostawiłem stare ,pomyliłem kolory i waliło bezpiecznik ,odpuściłem na 2 dni zrobione . Myślę że dasz radę.
A po co Ci kolory kabli masz numery pinów i to wystarczy, sprawdź bezpieczniki i przekaźniki. 92 stały 3,5,6 po stacyjce o to całe zasilanie.
Witam ... Agila z silnikiem Z12XE nie ma osobnego bezpiecznika pompy paliwa ( bo i po co ? mało które nowe auto ga ma ) ... Jest wykorzystany bezpiecznik FB3 znajdujący się w komorze sinika ( trzeci chyba od góry koło tych sześciu przekażników - nie jestem ci w stanie tego rzucić zTISa ale jak chcesz to podam ci kolory kabli itp .. ) ten bezpiecznik...
Bezpieczniki kolo filtra powietrza sprawdzone 3 szt w kabinie sprawdzone do przelacznika w dzwigni idzie 12V jak naciskam przycisk w dzwigni to na elektrozawór idzie 0.19V
Kolory w indukcji dobrze podłączone, odepnij i pomierz napięcia.
ściąg sobie próg od kierowcy tam idzie piękna wiązka po długości autka miernik w ręke i szukasz kierunków-ja tak robiłem w tym fiacie i jest wszystko -apropo poduszki wypinałes kostki jakieś lub bezpieczniki wyciągałeś, że zapaliłł sie błąd??
Pewnie te linie L1 i L2 są podłączone do sieci w rozdzielnicy pod zabezpieczenia, wystarczy ustalic kolory jakie są i jeden z przewodów wypiąć z bezpiecznika i przyłączyc do N na wet jak oba mają taki sam kolor i po problemie......
Mam puszkę od eleganta z podłączonymi kablami i bezpiecznikami. Jutro wstawię foto ;)
Koledzy przepatrzyłem pod siedzeniami brak jakiegokolwiek modułu, z tyłu także.Brak też jakich kol wiek bezpieczników kolo akumulatora.
Proszę: Po angielsku, ale się doczytasz. Schemat, numery przewodów wraz z pełnionymi funkcjami, bezpieczniki i przekaźniki.
Ile kabli wychodzi z alternatora i jakiego są koloru? Bezpiecznik jest dobry?
i to jest dziwne bo z czego wyczytałem to bezpieczniki odpowiadające za elektryczne szyby to nr 15 i nr 17 w skrzynce bezpieczników kolo kierowcy , a ja gdy jeden wyciągam i drugi to jest bez zmian ..
Sprawdzić bezpieczniki kolo akumulatora.
Kolory przewodu zasilającego pompę są... różne: :) - od głównej listwy zasilającej do przekaźnika - czerwony - od przekaźnika do bezpiecznika (nr 61) - niebieski - od bezpiecznika do pompy - niebiesko-biały - od pompy do masy - brązowy
witam posiadam vectre 1.7 isuzu nie moglem odpalić rano samochodu wymieniłem świece żarowe i nic nie pomogło sprawdziłem przekaźniki żaden nie byl uszkodzony sprawdziłem bezpieczniki kolo akumulatora spalił się jeden prawdopodobnie to był od świec żarowych wymieniłem bezpiecznik autko od szlagu zapaliło
przewody to niebiesko biały i biały łączone są w 2 miejscach kostki zobacz bezpiecznik f24 5a
Kolory nie zawsze są te same , bezpiecznik się pali zbyt dużego obciążenia lub że zwarcia więc zacznij od tego co robiłeś
Czemu ta wiązka jest pocięta izolacja, ktoś coś rzeźbił, w różne kolory , wyjmij bezpiecznik i sprawdź co nie działa
Witam wgraj nowy sterownik silnika powinno pomóc ale trzeba to niestety zrobić w serwisie, jeśli bezpiecznik kolo aku jest dobry. pozdrawiam
jakie kolory kabli w przelaczniku zespolonym sa od klaksonu
To mogą być dwa różne obwody: zasilanie radia po stacyjce i zasilanie radia po stacyjce. Wystarczy popatrzeć na kolory kabli lub lepiej na opis bezpieczników. W Japończykach może być kilka skrzynek bezpiecznikowych. Skoro zegarek chodzi na biurku, to sprawdź, czy wszystkie napięcia w kostce są w porządku.
Odkurzę temat. Te same objawy, odłączyłem wszystko, z tym ze za bezpiecznikiem kabelek w kolorze żółto czarnym, we wtyczce białej są wpięte takie same ale na pinie 16 i 17, kolory wtyczek biała, czerwona,niebieska. Moje sharan jest z 2005, 1,9 tdi motor AUY, klimatronc posiada możne ktoś schemat do tego modelu?
a gdzie dokladnie znajduje sie ten bezpiecznik ALIM UCBIC? bo nie moge go znalezc:/ a te bezpieczniki kolo akumulatora niby wszystkie są ok.
Posiedziałem dzisiaj parę godzin przy elektryce. Rozebrałem go na części pierwsze , ściągnąłem wszystkie plastiki i nic nie znalazłem ani rozłączonej złączki ani przerwanego przewodu , bezpiecznik mam dobry a w manetce nie oderwał się żaden lut. Mam takie pytanie czy poza bezpiecznikiem kolo akumulatora jest jeszcze jakiś bezpiecznik przez którego mogą...
Rozumiem,że chodzi ci o bezpilotówkę,kierunkowskazy podłapiesz przy module sterującym z bezpiecznikami-lewy przedni słupek w białym złączu kolory zielony-a9 i brązowy-a8,sygnały załącz-wyłącz bierzesz z przewodów fioletowego-a5 i białego-a4 w szarej kostce,a przewód tzw.blokowania łączysz pod przycisk na konsoli-przewody brązowy i pomarańczowy.
Warto przyjrzeć się drugiej stronie PCB zapewne wykonanej w technologii SMD czy tam nie ma jakichś uszkodzeń. Sugeruję po naprawie włączać urządzenie przez żarówkę 60W włączoną w szereg lub wpiętej w miejsce bezpiecznika 3,15A.
witam ostatnio na forum czytałem ze jest bezpiecznik kolo akumulatora mozesz sprawdzic ewentułalnie radio i sprawdz czy w rodiu jest sprawny bezpiecznik pozdrawiam
Przecież są 4 żyłowe, wychodzą od dołu, ochrona jest zapewniona, tylko że na zdjęciu silniki są jeszcze nie podłączone. A przewodami 3 żyłowymi podciągnięte jest zasilanie z bezpieczników od góry. Kolory nieb i ż-z zotały obklejone taśmą co się nie podoba elpapiotr, choć moim zdaniem jest to wystarczające oznaczenie i naturalne. Dostępność przewodów...
a co moze byc przyczyna tego braku ladowania? jak pisałem, wymianione regulator napiecia, iskrownik i bezpiecznik kolo akumulatora
Jakie sobie dasz kolory, to twoja sprawa byle podłączenie zgadzało się z tym schematem. Jedna strona kontrolki to D+ druga to KL15, masz nawet numer bezpiecznika podany.
Nie podajesz co to za alarm i jaki to Focus - rocznik, itp. Powszechnie wiadomo, że im więcej szczegółów tym lepiej do zdiagnozowania usterki... Ale do rzeczy: wychodzi na to, ze masz źle wysterowane wyjścia z alarmu do sterowania centralem - masz je jak do podłączenia bezpośrednio do siłownika. W tym wypadku w jednym czasie na obu kablach pojawia sie...
Mam całkowicie inne kolory kabli Mało prawdopodobne. Podałem kolory przewodów wchodzących do kostki w radiu Jak masz miernik, to sprawdź napięcie na bezpieczniku w radiu. Powinno tam być stale +12V.
Bezpieczniki są na 20A gdzie dopuszczalne są tylko na 16A. Mostki porobione cienkim przewodem. Kolory użyte niezgodnie z ogólnymi zasadami co może prowadzić do pomyłek. Nie wiem o jakie inne błędy może jeszcze chodzić. Może to że nie ma osłony ;)
Kierunki: biało-czarny i biało-niebieski przy bezpiecznikach lub w progu, gdyby nie pasowały te kolory to bywały na niebieskim i niebieskim z czarnym. Krańcówki masz osobno przód i tył ,pompa brązowo-biały w progu, plus po stacyjce pomarańczowy-można również go odciąć wychodzi z pod stacyjki, sterowanie centralnym masą, przewody biały i niebieski w...
Opis: https://www.micros.com.pl/bezpieczniki-i...
Witam, przestała grzać całą swoją mocą, po włączeniu tylko niewiele się nagrzewa i krótko. Bezpiecznik kolo trafa jest dobry, najbardziej prawdopodobne ze to przekaźnik, tylko nie wiem który ;/
Nie wiem jak dokladnie wyglada to w Dellu, ale podobna sytuacje mialem w jakims HP- ku i mialem wywalony bezpiecznik kolo gniazda baterii. Windows rozpoznawal ze bateria jest podlaczona, ale nie ladowal jej przez ten wlasnie spalony bezpiecznik.
Witam już wiem ze płyta główna ponieważ dziś podstawiłem drugą sprawna płytę i wszystko działa na dwóch wyświetlaczach. Komponenty kolo złącza lcd wyglądają na ok ale pod mikroskopem tornado to nie za bardzo można cokolwiek zdziałać. Wciąż ten sam problem. Sprawdziłem bezpiecznik kolo lcd i zrobiłem mostek ale to nie pomogło.
Prawa strona .na górze kolo wentylatorów
My tu gadu gadu, a samochod nadal stoi. Spróbuje znaleźć dzis kogoś z CLIPem i zobaczymy co tam siedzi. Wcześniej jeszcze odepne akumulator i pogrzebę w bezpiecznikach kolo komputera - może coś się objawi.
Wyczytałem że w to miejsce ludzie montują bezpiecznik 0.5A
Przełącznik i sam silnik dmuchawy jest dobry Prawdopodobnie padł bezpiecznik termiczny tylko nie wiem gdzie go szukać Od przełącznika idą inne kolory kabli niż do silnika i po drodze gdzieś to ginie . Bezpieczniki są wszystkie dobre PIOTR
Ok temat do zamkniecia :) Bezpiecznik kolo aku poszedl :P musial miec jakas wade fabryczna bo nawet sie nie spalil;p poprostu nie przepuszczal pradu :P Wszystko wymienione i sprzecik gra jak powinien :)
te 1500 to za oryginalny zespol netto( w minolcie kolo 2000 wolaja) a regeneracje to beben i listwa w alternatywie a developer oryginalny plus bezpiecznik (kolo 70k o ile dobrze pamietam) i bedzie oki,tylko piec sprawdz bo wymiana walkow nie jest przyjemna.....
starsza carina jest bardzo prosta do zrobienia,nie mam rozpiski do tak starego modelu ,ale można go zrobić bez problemu na logikę,centralny na pewno sterowany dwoma masami,zlokalizuj moduł central zamka ,powinien być w okolicy bezpieczników,wyłapiesz go po cykaniu,kolory mogą być brązowe z kreskami,ale tak na wszelki wypadek sprawdz czy twoja carina...
na gorze silnika masz bezpieczniki plytkowe, sprawdz czy nie sa zasniedziale luzy na nakretkach, masz tam takze jeden 30 A bezpiecznik sprawdz czy nie wysunal sie z gniazda tak jak koledzy pisza sprawdz wiazke do edc twoj najwiekszy problem to blad ffr 3277, odepnij kostke z edc i wszystkie przewody do przodu kabiny pomierzyc, nie jestem pewien czy...
Więc instalacja typu TNC-S, instalacja jednofazowa, WLZ 25mm, przewód Pe podciągnięty do domu razem z N i L tzn brak rozdziału PEN w domu. Instalacja na pewno TN-S. widoczne niebieskie kolory przewodów wpięte w bezpieczniki nadprądowe To nic niezwykłego, do niedawna w UK stosowane kolory faz to czerwony, żółty, niebieski, a neutralny czarny. przewody...
hmm wiesz co no nigdy nie robiłem takiego schematu instalacji na poważnie...ale zachowując zdrowy rozsądek...myśle że wystarczy na nim nanieść przewody(kolorami jedynie rozrównić jeżeli używasz kilku rodzajów przewodów w różnych pomieszczeniach..bez rozdrabniania się nad każdą żyłą...miejsca gniazdek , włączników światła , bezpieczników , oświetlenia...puszek...
Może to być rezystor bezpiecznikowy 0,1om 2%. Przy takich bezpiecznikach ostatni pasek czasami pełni rolę oznaczenia typu i należy go rozkodować jako 4 paskowy.
To ja powiem inaczej, lampa niezależnie od tego jak jest zużyta świeci na bajpasie ok, ale oprócz tego projektor ma całkowity brak reakcji. Podświetlają się przyciski i nic się nie dzieje, tak jakby był w stanie standby, poza świecącym ekranem. Macie Panowie jakieś pomysły co do takiego stanu projektora ? Może to częsta wada. PS. Lampa podobno miała...
Popatrzyem pod kierownice i okazało sie ze tam nie ma zadnej skrzynki bezpieczników... Kolo silnika jest taka skrzynka: http://obrazki.elektroda.net/11_12825783... I nie ma tam nic do lutowania chyba...?
Bez schematu wraz z informacją jakie tam powinny bezpieczniki się znajdować ciężko mi będzie rozwiązać problem Nie mam rozpiski bezpieczników do tego auta. To, co miałem, to ci podałem. Odchyl skrzynki i zajrzyj na kolory kabli pod spodem. Według tego, co podałem powyżej.
sprawdz przewody do alternatora i blaszkowy bezpiecznik ten kolo aku
wiec tak ma te 2 wzmaki podlaczone sa przez rozdzielacz zasilania bez bezpieczników w bagazniku jedyny bezpiecznik to anl koło aku. teraz pytanie czy tak moze zostac i jaki bezpiecznik dac kolo aku ?
lampke musze sprawdzic bezpiecznik kolo aku 30 A kable 20mm2 Wzmacniacz ma zabezpieczenie 60A, ja bym dał 50-60A na kablu, ale to twoje 30A raczej nie jest teraz przyczyną problemu, koniecznie sprawć tą diode.
Próba 1. Podłączenie żarówki do przewodu 1 i 2 - żarówka świeci Próba 2. Podłączenie żarówki do przewodu 2 i 3 - żarówka nie świeci Próba 3. Podłączenie żarówki do przewodu 1 i 3 - 1-L 2-N 3-PE opisz kolory przewodów. wybija bezpiecznik Jaki bezpiecznik(wyłącznik różnicowoprądowy)? najlepiej zrób zdjęcie. W zasadzie mogę podłączyć odbiornik do przewodu...
odcięcie pomarańczowy+15 po stacyjce,pompa paliwa na zielonym w czarnym konektorze na lewo od bezpieczników,możesz też odciąć fioletowo-czarny w wyłaczniku inercyjnym-wypadkówce,centralny jak każdy fiat dwie masy niebieski i biały w wiązce drzwiowej i chyba też są przy bezpiecznikach,kierunki też fiatowskie niebieski i niebiesko-czarny w konektorze...
Kolory wkładek bezpiecznikowych dla twojego przypadku: czerwony - 10A szary - 16A niebieski - 20A żółty - 25A czarny - 35A biały - 50A miedziany - 63A Najprawdopodobniej będzie to 16A czyli kolor szary. Dopuszczam też w kilku % kolor biały czyli 50A. Rzuć więc okiem raz jeszcze wiedząc jakiego koloru szukać.
Temat byl juz omawiany.Pod napedem masz plytke z cyfrowka.Musisz wykrecic naped z nia i pod spodem bedziesz mial kolo siebie dwa pomaranczowe bezpieczniki(smd,sa to 0.8A)Jeden z nich jest walniety.Zrob zworke i powinien ci zaczac czytac plyty.Ale jest to na kilka miesiecy,gdyz laser jest juz troszke zuzyty.
Witam, Zastanawia mnie kolor BIAŁY w "okienkach kontrolnych" (nie wiem czy tak to się fachowo nazywa) bezpieczników. Chodzi mi o kolory wskazujące na stan bezpiecznika (wł.=czerwony, wył=zielony). U mnie akurat dwa spośród wszystkich są białe (a nie zielone lub czerwone). To normalne? Zastanawiam się czy coś w środku przeskoczyło czy co... PS. Zrobiłem...
Samochód to Auris 2018 Hybryda. Zakładam grzane fotele. W aucie znalazłem istniejącą instalację więc podłączyłem przyciski. Po włączeniu zapalają się kontrolki na przyciskach, jednak na kostkach pod fotelami nie dochodzi napięcie. Bezpieczniki na miejscu, sprawdzone. Znalazłem schemat (kolory itd. zgadzają się). Są na nim przekaźniki, podejrzewam że...
bezpiecznik niestety jest kolo wzmacniacza
Wiązkę rozwiń, wetknij w sterownik i zamieść zdjęcie. Ale standardowo będzie: czerwony (z bezpiecznikiem) - zasilanie stałe czarny - masa Reszta, jak będą kolory, ale do wszystkiego da się dojść, jak sobie na płytkę popatrzysz.
W benzyniaku tam nie ma bezpiecznika, pusto.
Najłatwiej/najprościej odciąć zasilanie pompy paliwa. Pompa paliwa ma swój bezpiecznik, więc znalezienie przewodów do tego bezpiecznika (dochodzących do skrzynki z bezpiecznikami) nie będzie problemem. Kto zna ten samochód to może podać nawet kolory przewodów. Od bezpiecznika do pompy paliwa "długa droga", można zrobić odcięcie gdzieś po drodze, głęboko...
Te gniazda wpięte są w obwód jeśli byś zamienił kolory przewodów które jak piszesz i tak są zamienione to pojawi ci się faza na bolcu, radzę przegląd instalacji przez elektryka.
Kolory bezpieczników oznaczają ich wartości, np. 20A to żółty a biały to 25A.Więc jeden był wymieniony na większy ...poprostu radzę zachować ostrożność bo większy bezpiecznik może oznaczać jakieś wewnętrzne uszkodzenie lub poprostu niewiedzę sprzedawcy
Witam. Można. 1.czarny-masa.2.brązowy-pojawijąca się masa do zasilania czujników(ultradżwiękowy,mikrofalowy,,ud... do sterowania C.Z. za posrednictwem interfejsu np.tej samej firmy lub innych sterowników dostępnych na rynku np. ST-1. 3.zielony- +LED. 4.Biały-wejście wyzwalające z czujników wymienionych w pozycji (2).5.-biało-czarny-wyłączniki drzwi,6.pomarańczowy-stacyjka(+12V),7......
od razu po wlaczeniu pala sie dwa bezpieczniki (te kolo duzego kondensatora) co mu moze byc?? co mam zrobic i co zmiezyc?? z gory dzieki za porady
bezpieczniki topikowe kolory kolory oznaczenia bezpieczniki dziwne kolory kolory
samsung model matrycy karta zabezpieczona zapisem amilo instrukcja
projekty subwoofera schemat yamaha
Zmiany sygnału DFM alternatora a obciążenie Connection Revolution Meter - rodzaje sygnałów