W skrzynce z przekaźnikami i bezpiecznikami.
Jeżeli nikt nic nie przerabiał, to sprawdź przewód od akumulatora do skrzynki bezpieczników. Nie ma tam głównego bezpiecznika.
Ogólnie w zasilaniu zegarów, tym, które powinno się pojawić po przekręceniu stacyjki do pozycji zapłonu. Możliwe, a wręcz bardzo prawdopodobne, że jednak bezpiecznik.
http://obrazki.elektroda.pl/2770471300_1... Konektor bezpiecznikowy typowy jak inne.P
Nura pod schowek i są tam 4 bezpieczniki.
bezpiecznik sprawdzony?
Zapchany układ paliwowy, filtr, rurki, a zacznij od sprawdzenia ciśnienia z pompki mimo że nowa, sprawdź napięcie na wtryskiwaczach jeżeli niskie sprawdzić cały układ zasilania, styki, bezpieczniki.
rocznik 1992 caro
31 -masa G-potencjometry silników i wyjście z regulacji 56b-światła zasilnie + Łączysz wszystko równolegle na zasilanie daj bezpiecznik 10A.
Sprawdź czy masz wsteczne światło - tam najczęściej przy wyłączniku wstecznego w polonezie robi się zwarcie. Pozdrawiam.
Sprawdź czy na module masz stałe zasilanie i czy masz dobre bezpieczniki pod schowkiem.P
wyjmij niebieskie pudełko ze skrzynki bezpieczników i wsadź z powrotem
"Tylnych głównych" - czyli pozycyjnych. Sprawdź przede wsszystkim czy są przednie pozycje. Następnie żarówki. Dopiero później dobieraj się do bezpieczników. Żarówki łączone są na krzyż: lewy przód - prawy tył... W starych poldkach bezpieczniki były po prawej stronie kabiny w okolicach półki.
Sprawdź bezpieczniki.
Prawdopodobnie zwiera na oświetleniu przełaczników (oprawki z żaróweczkami 1,2W) , oświetlenie zapalniczki lub schowek.
Czy moze to być spowodowane niesprawnym regulatorem napięcia Zdecydowanie nie ! Regulator napięcia nie jest powodem zwarć i przerw w obwodach oświetleniowych .
ale właśnie chodzi że ten wentylator chwile podziała i potem spali sie przekaźnik i przy okazji bezpiecznik
Przypuszcam, że rozrusznik jest załączany przkaźnikiem a ten sterowany jest masą. Trzeba zlokalizować przekaźnik rozrusznika, powinien być obok bezpieczników.
Może głupio zapytam - ale sprawdziłeś bezpiecznik?
Tak, bez silnika również się pali. Przyszła mi myśl, że spryskiwacz też może dawać czadu (choć mogę się mylić), bo to jeden bezpiecznik
nie wiem czy opłaca mi się pisać bo post może wylądować w koszu, czy w ogóle cokolwiek sprawdziłeś? dużo tego nie ma: przełącznik żarówki bezpieczniki
"Mikrokomputer" na desce z bezpiecznikami.
Ale mnie trochę to dziwi bo instalację 330 360 mf jest tak prosta że można ją zrobić od 0 na kolanie, czasami używałem skrzynki bezpieczników poloneza lub czinqueczeto , tak samo jak w rusku. Przewód przyczepki 7 żył ten grubszy.
topi mi bezpicznik od pompy paliwowej ale nie przepala bezpiecznika
Jak wygląda sprawa bezpieczników?
sprawdzilbym polaczenia na kostkach oraz na puszce bezpieczników-
Wszystko co opisałeś wskazuje na przepalony bądż nie łączący bezpiecznik.
Cześć! Okazało się, że to gniazda bezpieczników nie trzymały... prozaicznie.
Jeśli nadal będzie paliło bezpiecznik. Wyciągnij go i sprawdź w której wsówce jest prąd. Następnie zobacz ile jest kalbli w drugiej wsówce do której ma dochodzić prąd przez bezpiecznik. Jeśli jest więcej niż jeden kabel, odłącz jeden i włóż bezpiecznik jeśli nadal pali to odepnij drugi, Takim sposobem znajdziesz kabel który robi zwarcie. Później pozostaje...
U kumpla robiłem coś podobnego i miał przytopione kable od góry skrzynki bezpieczników
panowie a co zrobić żeby lampa w garazu(zrobiłem alarm jakaś centralka z VW ze szrotu) mignęła kilka razy jak zamykam?
Witam! Na 100% padł bezpiecznik podświetlenia oryginalne żarówki to 6,3V o,25A bezpiecznik padł wskutek założenia żarówek od poloneza mają one moc 5W przy 12V Wymień bezpiecznik i te żarówki na www.tme.pl można je bez trudu kupić P.S. Najpierw wymień żarówki a potem bezpiecznik bo znowu się spali
Źle ci się wydaje. Tym steruje tzw. urządzenie mikroprocesorowe które jest za zegarami. Ale wpierw wypada sprawdzić bezpieczniki.
posprawdzaj wszystkie bezpieczniki. miałem caro plus gsi kupiony w komisie. okazało się że ktoś szedł na skróty i pozamieniał przewody przed skrzynką bezpieczników.
Lokalizacja przekaźnika -skrzynka bezpieczników tylko i wyłącznie Z zapchanym filtrem by pompa raczej starowała Jak przystało na poloneza tam jest trochę tych przekaźników ale jest na bank bo byłem i sprawdzałem u kolegi W ''+'' tez był w skrzynce bezpieczników
Ta grzałka ma 900W jak mnie pamięć nie myli więc przez krótki czas pobierania 75A. Więc te bezpiecznik 50A odpada. Zakładaj 70 i to maxi. 6mm² wystarczy na krótkim dystansie. Zawsze możesz dać przełącznik dwustopniowy od świateł, tylko zamienisz mu przód. Dzięki temu masz jedno miejsce i podwójny przełącznik. Dwa 40A przekaźniki tez łatwiej znajdziesz...
były jeszcze zestawy silicona,faktycznie z czterema przewodami ale sprawdz to,bezpiecznik powinien byc na przewodzie czerwonym zasilajacym moduł,a ze ścieżką jet tak,ze spotkałem się z tym,że szybciej odparowała niż bezpiecznik.
Witam. Kolego monikat a pompę paliwową słyszysz po włączeniu zapłonu? Za schowkiem po stronie pasażera jest przykręcony komputer oraz dwa bezpieczniki i przekażniki sprawdż je czy są nie spalone /bezpieczniki./
Bezpieczniki posprawdzaj
Tak mi raz Polonez chodził nie chodził, jak zgasł to świecił się CHECK Obluzowany był jeden pin we wtyczce do komputera właśnie za schowkiem i łączył/rozłączał przy ruszaniu wiązki od tych przekaźników i czterech bezpieczników
L kontrolka ładowania, S podpinasz pod przewód zasilany po stacyjce z bezpiecznika.
Jakim problemem jest sprawdzić czy urzadzenie mikroprocesorowe (to od awaryjnych, wycieraczek itd. ), wyciągnąć urządzenie pozostawiając bezpiecznik od awaryjnych i zmierzyć pobór prądu.Brak zmiany oznacza że to nie on jest winny. Wtedy szukaj czy faktycznie alarm nie jest podpiety pod ten bezpiecznik. :)
Witam Mam mały problem mianowicie nie działa mi pompka paliwowa,nie mogę go zapalić na benzynie ponieważ nie dochodzi prąd do pompki , bezpieczniki są dobre czy to może być wina przekaźnika w skrzynce bezpieczników Polonez caro plus 1.6 gsi rok 2000r
Haku nie ma. Tak żarówki 12 V, chociaż dzisiaj wymieniłem jedną pozycyjną/mijania od tylnej lampy bo poprzedni właściciel jeździł na 24 V. Ale to chyba nie ma znaczenia... A co sądzicie o urządzeniu mikroprocesorowym, które jest przy bezpiecznikach?
Bezpieczniki sprawne
A światło cofania też działa, bo tam pewnie jest zwarcie. Pozdrawiam.
Witam! A sprawdziłeś przełącznik przy kierownicy? Sterownik wycieraczek jest i znajduje się w skrzynce bezpieczników. Pozdrawiam.
sprawdż czy dobry zestyk mają bezpieczniki,pozdrawiam
Na masie masz problem na 100 procent, bo wszystko było OK do próby rozruchu. Sprawdź wszystko dokładnie od minusa akumulatora do masy karoserii, żeby wszystko grało styki muszą być dobrze oczyszczone, nie sugeruj się że dokręcenie rozwiąże problem, problem wróci. Możesz już nie kupować miernika. Wiem to po tym co napisałeś w ostatnim poście. Dodano...
Wszystko po kolei - elektronika silnika nie lubi odwracania biegunów. Pozostaje warsztat. Profilaktycznie możesz samodzielnie bezpieczniki sprawdzić.
Najprawdopodobniej jest to wina układu czasowego, jeżeli jest to Polnez plus to sterownik znajduje się tam gdzie bezpieczniki (niebieski prostokąt), a jeżeli "zwykły" polonez trzeba odkręcić zegary (czarne pudełeczko). Najprościej jest go podmienić na sprawny. Potrafi paść w nim dioda z kilkanaście groszy i z tąd ten problem.
Czy bezpiecznik i przekaźnik znajdują się poza skrzynką z bezpiecznikami? Wszystkie bezpieczniki w skrzynce są sprawne.
Słaby kontakt w gnieździe ,bezpiecznik słabej jakości.P
Skoro działa po obejściu części instalacji to ją sprawdź... Wpierw sprawdź jednak bezpieczniki/przekaźniki.
ok a gdzie to jest i jak to wygląda?ten moduł czy to jest taka kostka w skrzynce z bezpiecznikami???czarna
A czy jak sie stara spaliła to przypadkiem nie spaliła bezpiecznika? Sprawdziłeś?
Wszystkie kontrolki są ok , alarm ok , żadnych odcięć. Części są przełożone z innego działającego poldka ,wiec raczej są ok. A czy mogła się uszkodzić instalacja gazowa? bo w kokpicie panel od instalacji nie daje zadnych sygnałow, lampki na nim sie nie palą( nie wiem czy powinny się zapalic dopiero po uruchomieniu silnika). A bezpieczniki?
Miernik do ręki, ustawiony na pomiar natężenia, na wyłączonym silniku wepnij go między akumulator i klemę i po kolei wyciągaj bezpieczniki. Będziesz wiedział jaki obwód zżera Tobie prąd.
cos jakby nikt sie nie interesuje !!!!! chyba bede zmuszony odwiedzic szanownego elektryka:-( heeeelp Kolego nie napisałes po czym to się stało, gdzie masy sprawdzałeś? Sprawdź także czy podobne objawy dzieją się po wyjęciu urządzenia mikroprocesorowego (niebieski prostokąt w skrzynce bezpieczników) Polonez to niezbyt skomplikowane urządzenie, np....
Bezpieczniki łaskawie sprawdziłeś?
Jakie zasilanie po otwarciu drzwi? Kup sobie poloneza, czy syrenkę. Tam taka możliwość będzie. Tu sporo rzeczy już idzie po magistralach cyfrowych.
Mammały problem z bezpiecznikiem od pompy paliwowej topi mi plastik od bezpiecznika a samego bezpiecznika nie przepala
a gdzie jest ten termostat dokladnie w polonezie caro plus? nie znam sie na tym za bardzo i czy musze spuszczac wode (borygo) czy moge wyjac ten termostat bez spuszczania borygo? Dodano po 2 a i jeszcze zapomnialem dodac ze jak jezdze mam wylaczone nawiewy to w sordku robi sie goraco jakby troche cieple powietrze lecialo nawiewami, jak wlacze nawiewy...
Sprawdz też bezpieczniki od gazu
Musisz zastosować dwa przekażniki i co najmniej dwa bezpieczniki no i dwa wyłączniki.Jeden halogen H3ma moc 55W , więc prąd pobiera ok5 A ,a dwie odpowiednio więcej .Przekażniki z Poloneza można zastosować.Myślę że w c360 masz alternator. Powodzenia.
alternator-uszkodzony mostek prostowniczy kierunkowskazy-wybite bezpieczniki kierunkowskazów lub świateł awaryjnych, lub uszkodzone urządzenie mikroprocesorowe-duże niebieskie pudełko w skrzynce bezpieczników. Tyle.
Który bezpiecznik? Czy ty jesteś delikatnie mówiąc niepełnosprytny?!? Ściągasz ten plastikowy dekiel od bezpieczników i tam masz nawet rozrysowane, a nie napisane żeby łatwiej było, za co odpowiadają poszczególne bezpieczniki! Skoro nie działają awaryjne, to szukasz bezpiecznika z symbolem podwójnego trójkąta i wymieniasz. Bezpiecznik nr 8: zapalniczka,...
Witam, problem w tym ze nie ma podswietlenia zegarów, nawet 1 zarówka sie nie swiecie (wszystke żarówki nowe, bezpiecznik sprawdzony) Polonez Caro 96r Jesli ktos mial podobny problem bardzo bym prosil o pomoc.
Moduł jest w kabinie.
Były jakieś dodatkowe bezpieczniki i jeden był spalony wymieniłem i nic . Bezpieczniki wszystkie sprawdzone i nic .
trzeba sprawdzić ( z kanału) czy nie robi się zwarcie na włączniku swiateł cofania.Zlatuje konektor idotyka do obudowy skrzyni i bezpiecznik sie przepala.
Zapomniałem dodac kostka jest nowa prąd dochodzi i wychodzi z kostki i prąd powinien iś do rozrusznika lecz nie dochodzi. Czy w tym kablu jest jakiś bezpiecznik wsadzony ?
Dzieki. Sory nie napisałem jaki silnik. Jest to 1.6 Polski silnik z wielopunktowym wtrystkiem. Mnie się tez wydaje że ten przewód masowy na cewkę przekażnika od pompy jest sterowany z komputera. Jest kabel żółty z czarnym paskiem. Chyba coś w komputerze się spaliło bo jest brak tej masy więc podałem na stałe i auto chodzi. Oczywiście sąsiad zaraz zauważył...
Bezpiecznik i przekaźik jest dobry.
za schowkiem są 2 przekażniki i 4 bezpieczniki-sprawdż je
Zobacz czy nie masz pod maską skrzynki z bezpiecznikami/przekaźnikami. Jeśli jest, to sprawdź wszystkie bezpieczniki i przekaźniki.
witam. przepala mi sie bezpiecznik nr 14 w polonezie caro 96rok i nie dzialaja mi zegary i swiatla od wstecznego i stopu. pomocy
Niestety tam nie ma ROVERA :( . Kurcze co się mogło u mnie pożenić - dostaje jakąś drugą masę i wywala bezpiecznik. Pozwierało się coś samo czy co???
Musisz znależdz bezpiecznik pompy paliwa,obwód który do niego jest podpięty zasila pompę paliwa ,należy go przeciąć za bezpiecznikiem i w miejsce przecięcia wstawić przekaźnik.Cewkę przekaźnika należy zasilić z elektrozaworu przy parowniku,tylko musisz dobrać odpowiedni przekaźnik.
sprawdzalem bezpiecznik i jest dobry
więcej szczególów jaki wtrysk Bosch? który bezpiecznik sie pprzepala jesli Przepalanie bezpiecznika wtryskiwacza to zwarcie w obwodzie spr jaki masz opór na samym wtryskiwaczu
Posprawdzaj bezpieczniki z instalacji gazowej.
Sprawdź DOKŁADNIE, a nie na oko, bezpieczniki, a szczególnie bezpiecznik od awaryjnych. Najlepiej go podmień na sprawny. I sprawdź żarówki i stan masy w tylnych światłach.
bezpieczniki są ok .
Muszę na schemacie instalacji elektrycznej odszukać bezpiecznik od kierunków i zasilanie przerywacza kierunków. Schemat w załączniku!
Jak diody zaświecają normalnie we wtyczkach wtryskiwaczy, to zasilanie na nie chyba jest? Tak, ale miałem kiedyś sytuację, że bezpiecznik był ok a światła nie chciały się zaświecić, po prostu był nadpalony i zbyt duży prąd był dla niego problemem. Wiesz chyba o co mi chodzi. Co prawda było to w polonezie ale bezpieczniki też nie są wieczne.
Jeśli chodzi ci o wyciąganie końcówek ze skrzyni to tam są wypustki we wsuwkach i trzeba je wcisnąć od strony przekaźników i bezpieczników. Jak wciśniesz to lekko wyjdą do tyłu.
Sprawdziłem czy jest prąd na kablu zasilającym ale BRAK Podpinasz żarówkę i kręcisz silnikiem. Sprawdź bezpieczniki za schowkiem.
No to u ciebie moze jest wieksza ta kostka, u mojego kolegi byla taka mala, z tym swiatlem to musisz wziac pozyczyc od kogos ta kostke i sprawdzic jak bedzie dzialalo swiatlo albo z ta kostka do kogos i zobaczyc jak u kogos bedzie sie spisywala. A od nawiewu znalazles kostke? bo kolega tez od nawiewu ma kostke. Kolo bezpiecznikow mial chyba 5 tych kostek,...
Poszukaj stycznika świateł (przekaźnik) i wymień go na nowy. stycznik się klei i dopiero jak go odłączysz od prądu odłączając akumulator odskakuje. Dawno już nie mam poloneza ale na 99% to przekaźnik. Gdzieś przy bezpiecznikach szukaj
Ceramiczny bezpiecznik to taki, jak w maluchu , w polonezie. Płytkowego bezpiecznika (taki jak w autach po 2000r) nie kupisz na 8A, dlatego musisz ceramiczny założyć. Po drugie ważniejsze jest czy odpalisz auto po użyciu Webasto. W tym celu możesz założyć urządzenie by rozłączało Webasto gdy jest słaby akumulator. Moim zdaniem wystarczy raz w tygodniu...
Pompa zasilanie ma kablem niebieski (plus jak silnika pracuje),czarny to masa. pozostałe kalble to kable czujnika ilości paliwa i lampki rezerwy. Pompa jest zabezpieczona bezpiecznikiem 7,5A w czteromiejscowej skrzynce bezpieczników za schowkiem. Istotnie w okolicy zbiornika jest szereg złaczek które korodują.
Za schowkiem masz 2 bezpieczniki, jeden od zasilania sterownika, drugi od pompy, jak nie pojawia się tam napięcie, to szukaj pomiędzy nim a stacyjką (włącznie z kostką stacyjki)
Warto sprawdzić, czy ten plus tam w ogóle jest. Zasilanie wtryskiwacza leci ze stacyjki przez bezpiecznik koło sterownika silnika.
Po co była zdejmowana głowica ? Mierzyłeś sprężanie po zrobieniu głowicy ? Masz zwykłe popychacze czy hydrauliczne? Czy sprawdzałeś czy nie szronieje parownik? Jaki alarm i czy masz jakieś dodatkowe odcięcie? sprawdź napięcie na wtryskiwaczu, sprawdź czy iskrę podaje. Bezpieczniki od wtryskiwaczy?
Witam Problem polega na tym że jak włączam lewy kierunek to mi się włączają wycieraczki. Myślałem że to wina urządzenia mikroprocesorowego więc załatwiłem sobie drugie (używane). Przy podłączonym tym jak włączam lewy kierunek to migają mi kontrolki. Poza tym tak po ok 5 sek działania lewego kierunku obojętnie na którym urządzeniu pali się bezpiecznik....
Patrzałeś do bezpiecznika centralki ,czy nie zaśniedziało?
Żarówka może raczej nie, dlatego, że kolaga pisał już wyżej, że nawet po wyciągnięciu wszystkich bezpieczników pobór prądu nie spada, a żarówka w schowóku nepwno będzie "puszczona" przez jakiś bezpiecznik. Pozdrawiam Mat.
Wybity bezpiecznik wstąsowy GSI go ma.
Odszukałem opis skrzynki bezpieczników i przekaźników w polonezie atu. Jako pierwszy jest kontroler świateł przeciwmgłowych, za nim jest kontroler świateł mijania i długich i w nim są przekaźniki. Bezpieczniki od świateł mijania 1,2 i drogowych 3,4 są w jednym rzędzie i tu mozna podać plus bezpośrednio z akumulatora i obserwować czy sytuacja się poprawi.
zawory polonezie turbo polonezie hamulce polonezie
zamek kabina czujnik polozenia przepustnicy astra huawei b2368 agregacja
hewalex sterownik hewalex sterownik
Ekspres Krups EA89** - kawa za gorąca mimo wymiany czujnika NTC Oleo Mac 937: Objawy zużytego pierścienia tłoka