biegu renault megane

Znaleziono około 426 wyników dla: biegu renault megane
Podstawowa forma zapytania: bieg renault megane
  • renault megane 1.4 16v 2002-problem z uruchomieniem silnika

    Problem pojawia się gdy autem nie jeżdżę 2-3dni a i to nie zawsze.W końcu udaje się zapalić i potem silnik pracuje bez zarzutu.Nie wiem czy ma to jakiś związek ale pół roku temu miałem takie same problemy i po tygodniu od ich wystąpienia poleciała cewka.Po jej wymianie w ASO problem zniknął.Teraz pojawił...

    Samochody Elektryka i elektronika   03 Cze 2004 13:18 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 3657
  • Renault Megane 1,6 - wewnętrzny wentylator

    Wentylator działa tylko na najwyższym (6) biegu. Czy ktoś wie jak odbywa się regulacja obrotów ? Przez dołączanie ryzystorów mocy ? Czy może poprzez uład elektroniczny? A może ktoś ma schemat ? (wersja z klimatyzatorem)

    Samochody Szukam   11 Lis 2004 13:00 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2801
  • RENAULT MEGANE II JAK SKASOWAĆ INSPEKCJE??

    Cześć ja bym to zrobił tak, włóż karte do czytnika wcisnij przycisk start/stop jeden raz (nie wciskaj sprzegła ani hamulca oczywiście bieg na "luz") przyciskiem na dźwigni wycieraczek najedź na przebieg do przeglądu potem przytrzymaj przycisk na liczniku (kasowanie przebiegu dziennego) aż wskoczy...

    Samochody Początkujący   24 Kwi 2016 08:49 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 34628
  • Usterki Renault Megane 96 ...

    Nie sluchaj poprzedniej wypowiedzi. Zdejmij prawe przednie kolo wkrec potem jedna srube w piaste przednia ! nastepnie druga osoba niech wbije 4 bieg i wcisnie hamulec. Wten sposob zblokujesz i mozesz odkrecic sruby walu korbowego. Chodzi o manualna skrzynie biegow bo w automacie to lepiej oddaj to fachowcowi.

    Samochody Elektryka i elektronika   24 Lut 2005 17:14 Odpowiedzi: 42    Wyświetleń: 22384
  • Nie mogę odpalić auta Renault Megane

    Witam Częstą przyczyną braku iskry w tym samochodzie jest zabrudzenie czójnika obrotów jeżeli jest to maganka na wtrysku bo tego nie napisałęś.Zrób tak :wykręć jedną świece i sprawdź czy jest iskra jeżeli jej brak to wyczyść ten czójnik.Znajduje się on od góry na obudowie sprzęgła między silnikiem...

    Samochody Elektryka i elektronika   18 Lis 2005 19:27 Odpowiedzi: 27    Wyświetleń: 12475
  • Renault Megane 1.4 16V 2000r. Problem z odpaleniem.

    Nie ma takiej możliwości odczytu przez kontrolke a kluczy też nie koduj bo one sie nie rozkodowały tylko odkreć czyunik położenia wału znajduje sie on przy połączeniu ze skrzynią biegów w górnej części klucz 10 dwie śruby rozłącz kostkę oczyść go zamontuj ponownie i po krzyku. ...

    Samochody Elektryka i elektronika   19 Sty 2006 09:39 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 4634
  • Renault Megane 2000 lista usterek POMOCY!!

    no dzis troszke powalczylem i nadal nie jest dobrze a to co dzis zaobserwowalem: wycieraczki juz dzialaja tyle ze podczas ich pracy jest wszystko ok gdy tylko je wylacze i slysze ze przekaznik cyknie zapala sie slabym swiatlem oliwiarka, wiec zdjalem kostke z silniczka wycieraczek i nic sie nie swieci...

    Samochody Elektryka i elektronika   24 Lip 2005 21:49 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 3524
  • Renault Megane '98 - pierwsza rdza

    A to co jest: pytanie co i gdzie kupić?!: brak biegu?!: i znowu pytanie gdzie kupić?! Jest tego całe mnóstwo i według mnie dobrze.

    Samochody Elektryka i elektronika   31 Sie 2005 21:48 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2884
  • Problem z mocą w Renault Megane Coupe

    Witam Kupiłem autko rocznik 1996 i ma ono następujący problem: ma ono wyraźną stratę mocy i nie można się nim więcej rozpędzić niz do 120km/h. Na biegu jałowym jak naciskam pedał gazu wszystko jest ok dopóki nie osiągnie ok 5,5 tys obrotów - wtedy zaczyna lekko trząść silnikiem i o spadają obroty o...

    Samochody Elektryka i elektronika   17 Paź 2005 16:47 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 3512
  • Renault Megane Scenic

    Jak dotąd we wszystkich autach jakie miałem zawsze był przykręcony do skrzyni biegów. Jeden drobiazg ! nie wiem jak to jest w automatach. Pozdro

    Samochody Elektryka i elektronika   01 Sty 2006 17:34 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 6577
  • Problem z renault megane scenic 1.6 benz RT 98 rok

    Witam! Samochod posiada instalacje gazowa od 3 lat (przebieg 117000).Podczas uruchamiania (zarowno na zimnym i na cieplym silniku) musze dodawac gazu (tak jakby to byl silnik gaznikowy) poza tym w momencie gdy przelacza sie na gaz (gdy silnik uzyska odpowiednia temperature oraz obroty silnika przekraczaja...

    Samochody Elektryka i elektronika   04 Sty 2006 21:12 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 3188
  • Renault Megane 16 96r. - jaki alarm

    przewody blokowania podpina sie pod przycisk w konsoli i wtedy możesz sobie go przyciskać,a immo blokuje się tylko przy wyłączonym zapłonie i faktycznie czasami trzeba będzie zrobić cykl załącz-wyłącz aby go rozbroić,ewentualne inne wyjście w tym konkretnym przypadku to dwa piloty w kieszeni ale to wg...

    Samochody Zabezpieczenia   03 Lut 2006 22:00 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 2918
  • renault megane 1.6e 1996r problemy z nadmuchem

    prawdopodobnie opornik regulujacy napiecie na wentylator polegl stad nadmuch na 3 biegu (nalezy go szukac w okolicy wentylatora lub wlacznika Pozdrawiam

    Samochody Elektryka i elektronika   26 Sty 2006 02:15 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2426
  • Coś stuka z prawej strony w Renault Megane

    Witam ! Mam pewein problem. Coś stuka mi miarowo z prawej strony samochodu i co ciekawe słychać to bardziej wyraźnie jak się siedzi w kabinie niż na zewnątrz. Stukanie nie pojawia sie od razu a po utrzymywaniu obrotów na poziomie powyżej 1500 obr/min przez pewien czas. Stukanie słychać nawet na postoju. Stukanie...

    Samochody Elektryka i elektronika   27 Sty 2006 19:52 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2883
  • renault megane 1,6 rok 1996 nie dziala regulacja nadmuchu

    posiadam renault megane 1,6 z 1996 . Dmuchawa działa tylko na czwartym biegu [dmuchawa 4 zakresowa ]. Gdzie w tym modelu znajduje się regulator obrotów . Czy trzeba rozebrać podszybie od strony kabiny czy też od strony silnika . Pozdrawiam i czekam na rychłą i konkretną odpowiedż.

    Samochody Elektryka i elektronika   05 Lut 2006 22:36 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 21530
  • Problem z licznikiem renault megane

    Może niedostaje impulsów ze skrzyni biegów

    Samochody Elektryka i elektronika   01 Maj 2006 21:32 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1741
  • Licznik nie działa po włączeniu zapłonu. Renault Megane 1999r. 1.4 16V.

    Sprawdź czy dostaje impulsy ze skrzyni biegów.

    Samochody Elektryka i elektronika   21 Paź 2006 08:49 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 3151
  • szalony prędkościomierz w renault megane

    Chodzi o model z 97r. silnik K7M 1.6 wskazówka prędkościomierza szaleje podczas zmiany prędkości obrotowych silnika. Nawet na postoju potrafi po przegazowaniu silnika skoczyć pod 40km/h w czasie jazdy zachowuje sie różnie - czasem wskazuje ok czasem lata po skali jak szalona. przeprowadziłem...

    Samochody Elektryka i elektronika   24 Sie 2007 23:35 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 4937
  • Renault Megane 1997 1.4 E7J - nie działający prędkościomierz

    Witam, Sprawdziłem już tyle rzeczy, że nie wiem już gdzie szukać przyczyny niedziałania prędkościomierza i dystansu km. Wskazówka prędkościomierza nie działa mi od roku. Pewnego pięknego dnia jadąc w trasie nad morze w zeszłe wakacje wskazówka nagle zaczęła opadać na 0 i podnosić się znowu na właściwą...

    Samochody Elektryka i elektronika   15 Lip 2010 17:40 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 8784
  • renault megane 1.6 rxe 1997 obroty

    Witam.Moj problem polega na tym ze spadaja obroty na jalowym biegu do 500 i samochod zaczyna sie trzasc,kiedy ruszam to sie zachowuje jak by ktos trzymal mnie z tylu i nagle puszczal,samochod wtedy rwie do przodu.Podczas jazdy takze czasami sie"zapycha"Dzieje sie to nie tylko na zimnym silniku i czasami...

    Samochody Elektryka i elektronika   27 Sie 2006 15:28 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1796
  • Renault Megane 1,4 16V problemy z odpaleniem na zimno

    Ten czujnik znajduje się(stojąc przed silnikiem)przy łączeniu silnika ze skrzynią biegów taki „motylek "pod puszką podłączoną do filtra powietrza i poniżej czujnika temperatury. Sam na pewno dasz rade Na allegro części używane czujnik obrotów – zobacz jak wygląda bo są dwa rodzaje wkręcany...

    Samochody Elektryka i elektronika   23 Sie 2006 09:18 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 5645
  • problem z renault megane scenic rok 96 1,6

    witam mam bardzo duży problem odkąd wymieniłem wszystkie paski ,olej ,świece oraz przewody, samochód jest w gorszym stanie niż był ,do czego zmierzam po pierwsze kiedy odpalam samochód na zimnym obroty mam prawidłowe ale słysze i czuje w kabinie szarpanie silnika na biegu jałowym ,silnik krokowy wymieniony...

    Samochody Elektryka i elektronika   01 Wrz 2006 18:07 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1617
  • Renault Megane - nie odpala przy zimnym silniku

    Impulsator to jest czujnik położenia wału, inaczej zapłonu. Po prostu zaczął szwankować ?zawiesza się? jeśli autko zimne lub rozgrzane nie chce odpalić. Wystarczy poruszać kostką lub lekko postukać, nawet pomaga odpięcie klemy ? tak czy inaczej wymienić samemu, to koszt do 150 zetów, a w warsztacie 200...

    Samochody Elektryka i elektronika   13 Wrz 2006 10:29 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 58606
  • Renault megane - niechodzi wentylator nagrzewnicy

    Witam. W megance nie chodzi wentylator nagrzewnicy i klima. Napiecia, ktore kieruja biegiem wentylatora 1- 4 dochodza do opornicy. Pomyslalem ze to uszkodona opornica wiec ja wymienilem. Niestety dalej wentylator nie dziala. Moze ktos sie spotkal z czyms takim ?

    Samochody Elektryka i elektronika   19 Wrz 2006 22:06 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 6933
  • Renault Megane Scenic GAŚNIE

    Luzy zaworowe sprawdzone i są dobre.Jeśli chodzi o obroty biegu jałowego to po odpaleniu zimnego silnika są na poziomie 1100,po rozgrzaniu silnika schodzą do 500-600.Natomiast jeśli odpalam na ciepłym silniku to muszę lekko przytrzyać na pedale gazu żeby odpalił i obroty trzyma też 500-600.

    Samochody Elektryka i elektronika   28 Paź 2006 08:13 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 6428
  • Renault Megane 2000 k4j wentylator

    Witam Reanult Megane 2000 1.4 16V silnik k4j +GAZ Wentylator chłodnicy przestał się załączać. Sprawdziłem sam silnik wentylatora (śmiga ładnie aż mi paznokcie wyszlifował). Kiedyś startował natychmiast po zdjęciu kostki z czujnika wkręconego po prawej stronie głowicy nad slrzynią biegów (połączonego...

    Samochody Elektryka i elektronika   23 Lis 2006 19:33 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 3149
  • Renault Megane 1,6 8v 1998r - zbyt wysokie oborty

    Mam dość dziwny , ale dokuczliwy problem, wygląda mi to na uszkodzenie komputera , ale sami oceńcie: Jadąc samochodem i wrzucając na"luz" silnik pracuje cały czas na 1500-2000 obrotów. Jeśli wtedy wyhamuje do ok np.20km/h i wrzucę 2 bieg obroty spadają do 1000, daję na "luz" i już trzyma 1000,...

    Samochody Elektryka i elektronika   26 Lis 2006 19:59 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2950
  • RENAULT MEGANE II 1.4 16v - problemy z wolnymi obrotami C..D

    Co do czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym, to jest on bezpośrednie wpięty w sam kolektor. Po podłączeniu diagnoskopu (kts bądź inny) proponuję wejść w opcję odczytu parametrów i przyjrzeć się właśnie temu-ciśnienie w kolektorze na wolnych obrotach. Jest to doskonała podpowiedź co do stanu silnika...

    Samochody Elektryka i elektronika   04 Maj 2007 10:42 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 18230
  • awaria szybkościomierza Renault Megane 1,6 16V 1998r.

    Witam, problem wygląda następująco: po uruchomieni silnika wszystko jest ok, ale po przejechaniu kilku dosłownie metrów wskazówka szybkościomierza zaczyna skakać z rzeczywistej prędkości na 120km i nawet więcej, po zatrzymaniu auta na jałowym biegu przy dodawaniu gazu zaczyna działać jak obrotomierz....

    Samochody Elektryka i elektronika   24 Sie 2007 23:39 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1880
  • Renault Megane - problemy z obrotami zimnego silnika

    Witajcie! Mam Megane 1,4 8V 97 +LPG oczywiscie problem ten sam - brak wolnych obrotów(biegu jałowego) na zimnym silniku! zrobilem juz prawie wszystko o czym piszecie.. probloem wciaz jest a wiec nowy... blok przepustnicy silniczek krokowy przewody swiece sonda L katalizator czujnik temp czujnik...

    Samochody Elektryka i elektronika   30 Sie 2008 06:55 Odpowiedzi: 91    Wyświetleń: 128258
  • renault megane 1.6 benzyna/gaz silniczek krokowy

    Witam. Mam pytanie dotyczące silniczka krokowego i przepustnicy. Ostatnio po przeczyszczeniu całej przepustnicy wraz z krokowym i założeniu orginalnej nowej uszczelki, dochodzi dziwny dzwięk z tej okolicy . A mianowicie cos na podobienstwo trzasku jednostajnego o jednakowej sile dzwieku jakby iskry przeskakujacej...

    Samochody Elektryka i elektronika   18 Sty 2008 16:37 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1454
  • renault megane scenic 2.0 RT ROK 1997

    potrzebuję skrzyni biegów do scenika 10198979nr gg

    Samochody Szukam   17 Mar 2008 21:38 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 720
  • problem z z pokazywaniem predkosci renault megane

    Zdejm osłonę z dołu silnika i sprawdz czy czujnik prędkości pojazdu jest podpięty.Znajduje sie w okolicy skrzyni biegów.Powinien mieć 3 koncówki.Niedawno robiłem taka usterkę i wymiana czujnika pomogła.

    Samochody Elektryka i elektronika   28 Kwi 2008 06:40 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1920
  • Problem z syreną w Renault Megane Coupe Ph I

    Hmmm... Czytanie z auta sygnałów na nowo nie pomogło :( A... podłączenie syreny 'prawidłowo' skutkowało: - włączenie alarmu/uzbrojenie alarmu - niustanne piszczenie [nie sygnalizacja alarmu, tylko takie jakieś dziwne bzykanie? tylko strasznie głośne?] do nieskończoności... - wyłączenie/rozbrojenie...

    Samochody Zabezpieczenia   04 Maj 2008 11:17 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 3713
  • Renault Megane 97rok buczenie w kole

    Witam Sprawdź i ewentualnie zamień koło/ może krzywa Fela/ . Musisz wykluczyć czy jest to trakcyjne czy mechaniczne to znaczy podnieś auto odpal na 1 bieg i zobacz co się dzieje, sprawdź zawieszenie dolny sworzeń gumy na wahaczach , sprawdź czy piasta koła nie jest krzywa Pozdrawiam

    Samochody Mechanika   23 Cze 2008 14:53 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 4016
  • Renault megane - pulsujące kontrolki oleju i płynu

    U mnie też są bardzo podobne objawy kontrolki świecą tylko na biegu jałowym jak dodam gazu gasną, sprawa jest dziwna bo raz świecą, a raz nie w załączeniu film jak to u mnie wygląda.

    Samochody Elektryka i elektronika   25 Cze 2008 18:51 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 4949
  • renault megane 1,6 benzyna 99r. problem z prędkościomierzem

    Jak cała instalacja sprawdzona to jeszcze zamień świece zapłonowe na oryginalne z odpowiednim opornikiem i problem powinien ustąpić. No chyba że jest uszkodzony czujnik Halla na skrzyni biegów. Pozdrawiam.

    Samochody Elektryka i elektronika   31 Lip 2008 07:28 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 3355
  • Renault Megane 2 dci problem z silnikiem

    Silnik 82 konny Problem taki że jakstoje w miejscu silnik chodzi idealnie i na wolnych i jak przygazuje. Jednak jak jade to na każdym biegu powyżej 2500 obrotów zaczynają mocno grać zawory co to może być???

    Samochody Mechanika   03 Lis 2009 23:00 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2230
  • Błędne obliczanie spalania. Renault Megane 1.4 16V Classic

    witam Mam meganke 99 kombi 1.4 l 16V i musze przyznac ze wskazania komputera mojej meganki sa calkiem poprawne. Na trasie faktycznie spala w granicach 5.3 do 5.6 l pod warunkiem spokojnej jazdy. jesli jest duzo manewrów wyprzedzania moja meganka polknie nawet 7 litrów. Zauważ ze podczas pracy silnika...

    Samochody Elektryka i elektronika   20 Paź 2008 08:29 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 8651
  • Czujnik deszczu Renault Megane II 2004

    opanowałem ten problem kup za pare groszy żel do włosów przeżroczysty...ściągnij lusterko i to czarne kółko ...... musisz najpierw ściągnąć tą blaszke.....wypełnij tym żelem całe to czarne kółko ale nie to co jest do szyby przyklejone tylko z tym kabelkiem...oprócz tego małego lustereczka...

    Samochody Elektryka i elektronika   27 Maj 2011 07:24 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 23652
  • Renault megane problem z gazem gdy zimny

    Witam wszystkich.Posiadam Renault Megane 1.6r 90KM rok 98 mam problem z gazem auto gdy jest zimne i przechodzi w gaz gaśnie ale tylko na jałowym biegu w czasie jazdy nie gdy jest na biegu gdy musze się zatrzymać jest to nie uniknione,zdaża się to tylko na zimnym silniku póżniej jest juz ok .Chodzi mi...

    Samochody Instalacje Gazowe   16 Lut 2009 20:51 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 4492
  • Nadmuch w renault megane 96r. (bez klimy)

    Witam, dziś zaskoczył mnie pierwszy przymrozek nad ranem, wsiadam sobie do samochodu i ... nawiew nie działa. :cry: do pracy jakimś cudem dojechałem co chwila skrobiąc szyby. Gdy przełączam biegi nawiewu słuchać delikatne stuknięcie w wentylatorze, który jak się zorientowałem jest od strony kierowcy....

    Samochody Elektryka i elektronika   22 Mar 2009 10:05 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 34694
  • Renault Megane "96" coupe 2.0 150 KM

    Witam:) pomocy Niedawno kupiłóem renault megane coupe 2.0 150 KM i tu pojawia sie problem a mianowicie mam strasznie wysokie obroty co do predkości np na piatym biegu przy predkości około 130 km/h mam juz prawie 3500 tysiąca obrotów:(:(:(:( Pytałem sie w warsztacie i tam mi poweiedzieli że renówki...

    Samochody Elektryka i elektronika   19 Kwi 2009 21:34 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1661
  • Renault Megane, 1.9TD - problemy ze swiaca zarowa

    witam, po jakis 15 min jazdy (silnik rozgrzany, zero problemow, jazda ok 80 km/h) zapalila mi sie kotrolka swiecy zarowej, a moc silnika zaczela spadac. Moglem jechac .. ale max na 2 biegu ...w porywach do 3. Kontrolka swiec zarowych palila sie wlasciwie caly czas. Czy te objawy mogly byc spowodowane...

    Samochody Mechanika   26 Kwi 2010 06:30 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 4773
  • Renault Megane 1.6, 75km Przerywa, dusi się

    Witam!! Wiem, że na ten temat napisano wiele, ale niestety nie znalazłem konkretnej odpowiedzi. Moja Meganka od 2 miesięcy podczas jazdy przerywa dusi się, aż strach nią jeździć. Mam w niej silnik 1.6 75 km. Rocznik 1998 Szukałem dużo po Internecie i właściwie wszystko już przetestowałem. Auto...

    Samochody Elektryka i elektronika   06 Lut 2009 20:56 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 11013
  • Renault megane 1,6 -1997r. wysokie obroty.

    Proszę o poradę jak przeczyścić regulator biegu jałowego i jak go rozłożyć , bo wszystko wskazuje na to . Teraz już na zimnym silniku wchodzi na wysokie obroty, na biegu jałowym, tak jakby nie dostawał powietrza. Pozdrawiam.

    Samochody Mechanika   18 Lut 2009 13:39 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 5904
  • Renault megane I 1.9dti , problem z hałasem od paska PK

    Witam, od dłuższego czasu borykam się z problemem polegajacym na hałaśliwym działaniu paska Pk napędu osprzętu silnika. Po załączeniu silnika któryś z napędzajacych elementów wydaje dzwięk jakby " metalicznego grzechotania". Przy wymianie rozrządu wymoenione zostały wszystkie rolki napinajacei prowadzace...

    Samochody Mechanika   11 Paź 2011 21:38 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 14663
  • Renault Megane 2.0 98r szarpie i gasnie na wolnych obrotach

    Witam , nawet nie wiem jak zaczac no ale jakos sie postaram . Jestem ostatnio w posiadaniu Renault Megane Coupe 2.0 rocznik 98 jest to moj pierwszy samochod wiec nie znam sie ANI troche na nim . to ze jestem w Angli to wszystko jeszcze utrudnia poniewaz mechanicy tutaj sa zalosci a za wszystko chcieli...

    Samochody Początkujący   02 Sty 2012 11:59 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 5362
  • renault megane 1.6 8v automat nie odpala

    witam mam problem z renatką miema iskry i nie dziala pompka paliwa problem sie zaczol jak dobieralem sie do skrzyni biegów po zdjeciu i zalozeniu dekli ze skrzyni biegow juz nie chciala zapalic dodam ze rozrusznik kręci lampka od immo gaśnie zamyka i otwiera z pilota niewiem co jej jest podkladalem drugi...

    Samochody Mechanika   02 Cze 2009 13:06 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 3389
  • Renault Megane 1.6 8V 1996r. z LPG , warjuje....

    Witam, model samochodu jak powyżej. Doszło do zawilgocenia, tak mi sie wydaje. Gdyż jak przekręce kluczyk w stacyjce to zaczynają mi pracować przednie wycieraczki na szybkich ruchach. Jak wrzuce bieg wsteczny to zaczyna pracować tylna wycieraczka. Zamek centralny też nie działa: drzwi od kierowcy...

    Samochody Elektryka i elektronika   25 Cze 2010 14:30 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2859
  • Renault Megane - problem ze skrzynią (automat) czy silnikiem

    Witam! Auto to Renault Megane 01r. 1.6 16V automat. Auto jeździ tylko na 3 biegu no i wstecznym, żadnego innego biegu nie idzie włączyć. Skrzynia była rozbierana i sprawdzana pod kątem mechanicznym i elektrycznym - nie widać żadnych uszkodzeń. Olej został wymieniony i ciągle to samo. Logując się...

    Samochody Elektryka i elektronika   04 Lip 2009 18:49 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 7674
  • rozrząd renault megane II 1,9 dci 120 KM

    Z tego co pamiętam to trzpień o wymiarze M-8 natomiast nie pamiętam długości.Zresztą znak na wałku ma się znaleść w okienku obudowy paska rozrządu a z bloku na dole silnika koło skrzyni biegów wykręcasz śrubę wkładasz trzpień M-8 i blokujesz wał.

    Samochody Mechanika   17 Paź 2011 05:42 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 9299
  • Renault Megane 1.4 16v 00r. Falowanie obrotów

    Witam wszystkich. Mam problem od jakiegoś czasu moja meganka strasznie faluje na obrotach Już tłumaczę; podczas jazdy jak wciskam sprzęgło i chcę zmienić bieg to obroty spadają prawie do 0. Kilka razy na trasie jak sprawdzałem to mrygają mi kontrolki STOP i oleju. Na postoju obroty falują między...

    Samochody Początkujący   25 Paź 2009 12:29 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 11980
  • Renault megane 1.6 8v 96r problemy z ogrzewaniem

    Meganka jak grzeje to na 2 biegu wiatraka nie wytrzymasz w czasie jazdy w ubraniu bo żar leci z kratek. Po drugie tam jest tak to skonstrułowane że cały syf leci do nagrzewnicy. I De Facto nie wiadomo czy jest seattdi jest mu ciepło, zimno czy chłodno. Ale skoro pisze że przestaje lecieć ciepłe...

    Samochody Początkujący   09 Lis 2009 10:05 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 6863
  • Renault Megane 2.0Coupe Gaz, zaczyna przygasać,dławić się.

    Od 2dni odlączyłem sprzęt i tak samo. Ale zauważyłem taka opcję że jak mi zaczęło go mulić zgasiłem przełączyłem na gaz i było ok. Dodam że dość czesto jeżdze na rezerwie aż od ostatnich litrów w baku czy przyczyną może być pompa paliwowa ? Dodam że najcześciej zaczyna przygasać jak silnik złapie troche...

    Samochody Początkujący   11 Sty 2010 14:04 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 3421
  • Problemy z obrotami w Renault Megane 1,4 8v

    Witam Serdecznie!! Moj problem wiaze sie z obrotami podczas jazdy na biegu jalowym. Sytuacja wyglada nastepujaco: auto pali normalnie bez najmniejszych problemow, na dzien dobry zalacza sie ssanie i obroty silnika oscyluja w granicach 1100/1200 czyli norma. Problem pojawia sie gdy temperatura na wskazniku...

    Samochody Początkujący   02 Gru 2009 06:58 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 5067
  • Problem z Uruchomieniem Renault megane 1,4 8V Energy

    Witam Mam poważny problem z odpaleniem mojego Samochodu Renault megane 1,4 8V Energy.Stałem w korku i silnik zgasł na jałowym biegu i już nie odpalił pomimo wielu prób.Sprawdziłem czujnik położenia wału rezystancja jak z instrukcji iskra jest na wszystkich świecach położenie paska rozrządu prawidłowe...

    Samochody Początkujący   01 Sty 2010 22:21 Odpowiedzi: 27    Wyświetleń: 4688
  • Renault Megane 1,4 8v gaśnie na zimnym silniku

    Dzięki za uwagi, masz rację zawór biegu jałowego zasilania powietrzem jest nazywany potocznie silnikiem krokowym, a gazem steruje linka. Niestety twoje sugestie nic nie wnoszą do sprawy, nie pomagasz - nie krytykuj.

    Samochody Mechanika   10 Lut 2010 20:26 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 6096
  • Renault Megane 99,1.4,gaśnie

    Witam, mój problem jest dośc specyficzny, byłam u kilku mechaników i jakoś poprawy nie widzę. Otóż, auto czasem nie zapala dopiero gdy go troche zagazuje, kolejno jak wciskam sprzęgło,zmieniam bieg, zwalniam auto gaśnie i aby go odpalic znowu musze zagazować, kojeny problem dosc czesto słysze przy tym...

    Samochody Początkujący   01 Mar 2010 23:21 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1691
  • Problem z obrotami i wspomaganiem Renault Megane Coupe 1996

    Witam! Mam problem z moja meganka,problem w tym gdy zapalam musze przygazowac aby nie zgasl gdzy silnik jest zimny,staram sie zmienic biegi obroty spadaja i silnik gasnie.Dodam jezeli skrecam przy tym wszystkim nie czuje wspomagania kierownicy tak jakby sie wylaczala Elektryka?,autko jest z instalacja...

    Samochody Mechanika   11 Sty 2012 13:53 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 3229
  • niedziałający prędkościomierz w renault megane

    witam wszystkich mam dokładnie taki sam problem. mam renault megane 1.6 sport automat 1999/2000 ale poza tym mam problem ze skrzynią biegów, w trakcie przyspieszania jest uderzenie jakby młotem dostała i obroty skaczą o 1000 w górę. gaszę i odpalam i problem znika i tak raz w tygodniu. czy to może...

    Samochody Elektryka i elektronika   05 Kwi 2011 19:45 Odpowiedzi: 24    Wyświetleń: 26517
  • RENAULT MEGANE 2000r. 1,4 16v problem z odpalaniem

    Czujnik położenia wału znajduje się na połączeniu silnika ze skrzynią biegów, na górze nad miejscem gdzie znajduje się koło zamachowe i jest wielce prawdopodobne że to jego wina.

    Samochody Elektryka i elektronika   08 Kwi 2011 17:01 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 10441
  • Renault megane 97r problem z skrzynia automatem

    Witam jestem szczęśliwym posiadaczem renault megane ale do czasu gdy zaczęły się dziać kłopoty z napędem tzn. moja meganka na wstecznym tzn "R" jeździ idealnie natomiast do przodu "D" jak i biegach "1,2,3" tylko na wysokich obrotach 5,6 tys na płaskim rozwija około 5 km/h więcej nie da rady ślizga...

    Samochody Początkujący   08 Maj 2010 20:39 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2162
  • Dziwna awaria w Renault Megane 2

    Witam. Poszukuję pomocy z Renault Megane 2 silnik 1,4 16v 2003r benz+lpg. Otóż zaczęło się od zapalenia kontrolki serwis + wtryski pojechałem do ASO. Skasowali błąd powiedzieli, że wina paliwa. Po pewnym czasie ponownie kontrolka sie zapaliła więc stwierdzili, że mam gaz. Więc jest do wymiany katalizator...

    Samochody Mechanika   30 Lis 2010 21:06 Odpowiedzi: 23    Wyświetleń: 10530
  • Renault megane coupe 98r 1.6 8v traci obroty i pierdzi z wyd

    Rozgrzeje dobrze samochod i nagle podczas zmiany biegu obojetnie jakiego traci obroty i robi tak nawet w trakcie jazdy , pierdzi z wydechu i nie reaguje na gaz , trzeba przekrecic kluczyk w stacyjce raz i problem znika na chwile i tak w kolo macieju , zmienialem cewke , kable , swiece , sonde i nic .....

    Samochody Początkujący   16 Lip 2010 08:18 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 2135
  • Renault Megane II 1.5 dci - injection fault

    Witam. Procedura standard i typowa usterka w 1.5 DCI. Zapalająca się lampka gaśnięcie silnika lub spadek mocy. 95 % usterek tak objawiających się to uszkodzenia wtryskiwaczy. ( brak utrzymywania zadanego ciśnienia. Aby wyeliminować tą usterkę należy sprawdzić wtryskiwacze na "przelew" Próba przelewowa: Zdjąć...

    Samochody Mechanika   14 Sie 2018 08:25 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 49423
  • imobilajzer renault megane cupe 2.0 16v

    witam mam taki problem a mianowicie od pewnego czasu auto mi nie chce zapalic. zamkne i otworze samochod dioda imo swieci ale jak przekrece kluczyk nic sie nie dzieje... wszystkie kontrolki dzialaja normalnie pompka od paliwa pompuje szyby chodza radio gra tylko tak jakby mam odciety rozrusznik. pojechalem...

    Samochody Początkujący   20 Sie 2010 04:04 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 2718
  • Problem z wolnymi obrotami,Renault Megane Classic 1,6 98 rok

    Witam ! Mam problem z meganka. Po wyłączeniu biegu na luz nagle spadaja obroty i silnik gaśnie. Dodam ze w aucie jest instalacja gazowa, i samochod gasnie na benzynie. Pozdrawiam i z gory dziekuje za wyczerpujace odpowiedzi. :cry:

    Samochody Elektryka i elektronika   08 Lip 2010 19:06 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 3280
  • Renault Megane 1,5dci filtr paliwa

    Problemy zaczęły się wcześniej. Mianowicie podczas jazdy zaświecił się komunikat o wtryskach z kontrolką stop,jak dodawałem więcej gazu na wyższych biegach . W momencie jak ująłem nogę z gazu komunikat gasł.Po kilu dniach zaświecił się inny komunikach,, injection default" z kontrolką serwisu . Więc podjechałem...

    Samochody Początkujący   24 Mar 2011 20:02 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 20872
  • Renault Megane II 1.9 dci traci moc po wciśnięciu gazu

    Witam, mam problem z moją Meganką II, 1.9dci 2006. Dziś pojawił się dwa razy na chwilę komunikat usterka elektroniki i kontrolka do serwisu. Komunikat zniknął i niby było ok. Komunikat usterka elektroniki już się nie pojawił. Po paru minutach samochód dostał dziwnych objawów: Gdy wciskam gaz po...

    Samochody Elektryka i elektronika   28 Sie 2010 22:32 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 9927
  • Renault megane II 1,5dci 2003r

    Witam. Mam pytanie mam megankę 1,5dci na 1,2,3 biegu ma braki mocy w przedziale obrotów 2500 do 3000obr. Może ktoś wie o co chodzi. Silnik jakby przestawał przyspieszać i go coś leciutko dławiło? Turbina nowa rozrząd nowy, przebieg 180tyś. Proszę o pomoc. Pozdrawiam.

    Samochody Mechanika   09 Sie 2010 09:28 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 3361
  • Renault Megane rok 2002 nie pokazuje km ani prędkości

    Witam Jak dobrze pamiętam to przy skrzyni biegów jest "impulsator" i przeważnie on jest winny. Pozdrawiam

    Samochody Elektryka i elektronika   24 Sie 2010 21:17 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 6088
  • Renault Megane 1.4 16v przerwa/zwarcie

    Witam. Mam wielki problem z autem. Podczas odpalania wszystko jest ok a gdy lekko dodam gazu zapala się kontrolka ok rezerwy. Wszystkie wskazówki opadają, zapala się oil, ok po prostu licznik traci zasilanie. Podczas jazdy auto szarpie gaśnie i z licznikiem to wszystko się dzieje. Gdy delikatnie...

    Samochody Początkujący   14 Wrz 2010 21:25 Odpowiedzi: 20    Wyświetleń: 7346
  • Renault Megane Scenic 1997, 1,6 8V Gaśnie i ubywa płyn chłod

    Witam Proszę o pomoc osób które miały podobny problem lub znają się na rzeczy... Przeszukałem forum, auto było u 2 mechaników i nadal to samo... dodam że auto posiada gaz sekwencję, która załącza gaz kiedy silnik osiągnie 37 stopni. jak dawałem auto do zagazowania to problemy już były 1. Pierwszy...

    Samochody Początkujący   23 Lis 2011 12:30 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 12070
  • Renault megane 97' opis wtyczki panelu nawiewów potrzebuje

    Na wszystkich biegach? Sprawdz w puszcze bezpieczników kabelki zwłaszcza grubszy żółty.

    Samochody Elektryka i elektronika   26 Paź 2010 15:04 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 2433
  • renault megane coupe 1.6 8V jak ustawić rozrząd?

    Pierwszy tłok od skrzyni biegów w górze to na kole wału jest kropka na godzinie szóstej na obudowie nie ma znaków na górnym kole jest znak na zębie i na obudowie na dwunastej no i pali ale nie chodzi na wszystkich tłokach i zawory grają. Kreski na pasku zgadzają się z punktami. Przewody na świecach...

    Samochody Początkujący   15 Lis 2010 20:51 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 19236
  • Renault Megane problem z pompą 1.9 tdi LUCAS F8Q LTN03

    Ta pompa to nie jest aż tak skomplikowane ustrojstwo jak myślałem.rozebrałem ja już na części proste. Odkręć króćce przewodów przy pompie.jest tam mały dekielek przymocowany 4 śrubami TORX. Odkręć go i delikatnie zdejmij.przykrywa on coś w rodzaju tłoka obrotowego.Teraz musisz sprawdzić czy ten tłok...

    Samochody Mechanika   13 Cze 2011 11:51 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 10163
  • Renault Megane - słabo grzeje

    Witam. Też mam problem z ogrzewaniem w Megane 1.4 RN 75KM '97. Zacznę od początku, zaczęło się od wymiany termostatu ponieważ stary był cały czas otwarty. Wymiana pomogła temperaturze silnika (termostat pracował prawidłowo, wskazówka od temp. była poziomo) ale pojawił się problem z ogrzewaniem, tzn....

    Samochody Mechanika   09 Maj 2011 09:19 Odpowiedzi: 35    Wyświetleń: 31756
  • grzanie silnika renault megane

    Jeżdżę nia od czterech lat do tej pory było wszystko ok. nawet na 4 biegu nawiewu trzymał temp w granicach 80 stopni. Na początku zimy nie było tych objawów. Obserwacja wskaźnika nic nie da już sprawdzałem, termostat zaczyna się otwierać przy ok 80 stopni całkowite otwarcie ok 94 st. Pytałem kolegów...

    Samochody Mechanika   06 Sty 2011 13:02 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 4867
  • Renault Megane II 1,9 Dci Electrical Fault nie odpala

    zobacz też mase na skrzyni biegów ale ogólnie masy

    Samochody Elektryka i elektronika   08 Lut 2011 22:03 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 4461
  • Renault Megane Scenic 1.9 dci wypalone tłoki i zawory

    Na 99% turbina się skończyła, konkretnie to uszczelnienie jej, olej poszedł w układ zasilania powietrzem, silnik się rozbiegał, wypaliło cały olej i skutki jak opisałeś. Gdybyś go od razu zadusił biegiem, pewnie nie byłoby tak źle. Rozrząd nie miał nic do tego. Dodano po 16 Oczywiście. Zdecyduj...

    Samochody Początkujący   09 Mar 2011 20:55 Odpowiedzi: 20    Wyświetleń: 16300
  • Renault megane 1.6 8V Falują obroty silnika.

    Witam! Jak w temacie falują obroty silnika 1.6 8V 90 KM. Gdy silnik uzyska temp. ok.30-40stopni to zaczyna falować. Obroty wahają się od 400-1200 obr/nim, po czym potrafi zgasnąć. W czasie jazdy zachowuje się dobrze, tylko przy zmianie biegów bądź redukcji czasami zgaśnie i dużo pali. Wymieniłem silniczek...

    Samochody Początkujący   14 Maj 2011 17:32 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 6993
  • Renault Megane 96 ceramizery

    Po kupieniu auta rozrząd był zrobiony i wszystko było ok. Po około roku została wymieniona uszczelka pod głowicą i po tej wymianie zaczęło powoli...coraz głośniej klekotać. Silnik ma moc 90km. Co do obrotów to im wyższy bieg tym słabsze klekotanie. Co do zaworów to niedawno miałem wymienianą uszczelkę...

    Samochody Początkujący   07 Maj 2011 18:25 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1976
  • Za niskie obroty po uruchomieniu silnika Renault megane 1,6 8v

    Witam! Od 3 dni mam problem z moją meganką po uruchomieniu bez wciskania gazu są takie objawy jak na filmiku nagranym przeze mnie, dzieje się to na zimnym jak i na ciepłym silniku, jedynym wyjątkiem jest jak zgaszę samochód i do 5 minut go odpalę to zaskakuje od razu. Zapala również w miarę szybko jak...

    Samochody Początkujący   06 Lip 2011 22:24 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 10529
  • Renault Megane 1.9dti brak mocy, dymi

    Witam. Proszę o poradę. Renault Megane 1.9 dti , 140 tys km, 2003r Objawy: - brak mocy - trudno ruszyć na płaskim terenie z 1 biegu - na wolnych obrotach pracuje równo, nie kopci - przy przyspieszaniu na postoju zaczyna kopcić na czarno - tak, że auta nie widać. Przepływomierz był podmieniany...

    Samochody Mechanika   08 Paź 2011 17:59 Odpowiedzi: 22    Wyświetleń: 25094
  • Renault megane 1,6 75km 97r skaczą obroty.

    Witam.Mam problem megana odpala za pierwszym strzałem lecz gdy zejdzie z ssania falują obroty i trzęsie silnikiem ruszam i muli nie wkręca się na obroty wrzucam bieg jałowy dwa razy wcisnę pedał gazu i auto zaskakuje.Wszystko jest ok aż do momentu kiedy odstawie auto i za 10 min przychodzę odpalam i...

    Samochody Początkujący   06 Lip 2011 21:50 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 4031
  • Renault Megane 1.9 DCI 2002r. Elektrozawór regulacji ciśnienia turbosprężaki

    Renault Megane 1.9 DCI 75kw 2002r. Po wymianie skrzyni biegów, czyli wymontowaniu silnika i ponownym zamontowaniu, pojawiła sie się usterka elektrozaworu turbiny. Do zaworu nie dochodzi napięcie, przy odpiętej kostce napięcie wynosi ok 9v, przy podpiętej 0v. komputer pokazuje stały błąd. Zawór...

    Samochody Mechanika   25 Sie 2011 10:19 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 3292
  • Kolumna kierownicza w renault megane scenic 2.0 1997

    Pytam się dlatego. ponieważ po wymianie sprzęgła gdy odebrałem samochód od mechanika zauważyłem że podczas włączenia kierunkowskazu a następnie wyprostowaniu kierownicy ,kierunkowskaz nie wyłącza się.Po demontażu koła kierownicy zauważyłem ze koło kierownicy jest w pewnej odległości od specjalnej tulei...

    Samochody Początkujący   17 Lip 2011 23:25 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 4333
  • renault megane 1.6 96 nie odpala

    masz prawde jest to regulator predkości biegu jałowego miałem z nim problem ale po wyczyszczeniu problem ustal jest tez czujnik połozenia przepusnicy tez jest dobry bo nowy a jaka kość ??

    Samochody Początkujący   19 Lip 2011 21:48 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 4959
  • Renault Megane Clasic - Zbyt duże zużycie gazu

    Od poprawy montażu instalacji minął tydzień. Bawiłem się trochę autokalibracją i autoadaptacją. W tej chwili mam ustawienia, z autoadaptacji + drobne korekty pod kątem jakości spalin na biegu jałowym i podwyższonym biegu jałowym, choć te akurat korekty będę musiał sprawdzić na jeszcze jednym urządzeniu....

    Samochody Instalacje Gazowe   01 Sie 2011 10:08 Odpowiedzi: 63    Wyświetleń: 15634
  • Renault Megane II dci odcina przy 3 tys

    Witam. Temat już kilkakrotnie poruszany na forum ale wciąż jednak nierozwikłany. (Przynajmniej ja nie znalazłem konkretnej odpowiedzi). Od kilku dni walczę z Renault Megane II 1.9 Dci 120 KM z 2004 roku. Mianowicie auto na każdym biegu poczynając od pierwszego kończąc na szóstym wkręca się maksymalnie...

    Samochody Początkujący   08 Sie 2012 22:21 Odpowiedzi: 28    Wyświetleń: 17353
  • Jak właczyc zapłon w Renault Megane II

    Zapłon stały (plus po zapłonie) włączysz wrzucając jakiś bieg plus hamulec plus naciśnięcie przycisku, działa na jakieś 20 minut? Drugi sposób, wyciągasz kartę, dusisz guzik zamknięcia na karcie (tak aby radio zgasło i blokada kierownicy się aktywowała, przy otwartych drzwiach) wkładasz kartę i dusisz...

    Samochody Elektryka i elektronika   07 Wrz 2011 20:52 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 13701
  • Renault Megane 1.4 16V, benzyna 1999 rok - dławienie / szarpanie

    No to jest teraz zagadka... Tylko jak nie błąd Renault to czyj? Jak mam rozumieć od DF - od 223? To coś niemożliwe jest, miałem inne błędy które celowo sprowokowałem i miały też niskie numery np. 060 - obwód regulacji biegu jałowego.

    Samochody Elektryka i elektronika   16 Wrz 2011 10:18 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 10170
  • Renault Megane Coupe 1,9 dTi 73kW, koło pasowe- prawy czy lewy gwint?

    Aby dokręcić koło pasowe dajesz 4 bieg, wciskasz hamulec i dokręcasz koło pasowe zadanym momentem. W 90 % silników ten sposob jest skuteczny. W pozosałych trzeba sie namęczyć/pokombinować.

    Samochody Początkujący   08 Paź 2011 15:27 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 10059
  • Renault Megane 96 r. 1.6 dmuchawa przestała działać

    Witam. O ile pamietam to jeżeli dmuchawa nie pracuje na poszczególnych biegach to uszkodzeniu uległ bezpiecznik termiczny - zaznaczam sa różne rozwiazania np.z tranzystorami. Generalnie w przypadku uszkodzenia tego bezpiecznika-opornika można -(na próbę załozyć zworę) i jeżeli dmuchawa ruszy to wtedy...

    Samochody Elektryka i elektronika   14 Paź 2011 08:40 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 49618
  • renault megane 2.0 8V brak mocy

    Nic nie pisze żeby miał LPG. A na Benzynie nie podpiera tak z dnia na dzień. Najpierw były by problemy z biegiem jałowym myśle. Po mojemu umiera jedna cewka WN, lub też kable, chociaż w tych renówkach wytrzymałe skurczybyki.

    Samochody Mechanika   05 Lis 2011 10:30 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 4190
  • Renault Megane 1.5 dci 2003r szarpanie przy dodawaniu gazu

    Witam Mam Meganke 1.5 dci z 2003r. Moim problemem jest to ze przy prędkości ok 55km/h na czwartym biegu samochód lekko szarpie i przy prędkości ok 70-80 km/h na piątym biegu podczas dodawania gazu samochód tez szarpie dosyć mocno. Dodam ze wymieniłem wahacz z prawej strony, ustawiłem zbieżność i wyważyłem...

    Samochody Mechanika   03 Lis 2011 20:56 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 5935
  • Zerwany gwint. Renault Megane

    Nic nie wiemy o przebiegu mechanizmów, ale można podejrzewać, że nie są nowe. Zatem można założyć, że olej nie spowoduje większych perypetii. W skrzyni nowej objawiałoby się utrudnionym włączaniem biegów przy temperaturach mocno ujemnych. A swoją drogą ciekawy ten sprzedawca, który nie chce wymienić...

    Samochody Początkujący   17 Lis 2011 16:57 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 2622
  • renault megane II 1,9dci 2005 dmuchawa

    Witam przejrzałem posty i nie znalazłem nic pasującego do mojego problemu. W mojej megance klimatronik dmuchawa pracuje na wszystkich biegach, a nie chce sterować powietrzem góra- dół . Strzałki pokazują kierunek powietrza , nadmuch najbardziej wyczuwa się na nogi .Co może być przyczyną ,proszę o pomoc

    Samochody Elektryka i elektronika   31 Gru 2011 12:20 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2596
  • Renault Megane 1.4 16v brak mocy podczas jazdy

    Witam. Mam poważny problem z autem megane 99rok 1.4 16v benzyna. Podczas jazdy na biegach 2,3,4,5 jak wcisnę gaz do dechy powyżej 4tys obrotów, silnik nie ma w ogóle mocy wręcz się dławi dopiero gdy puszczę gaz a obroty spadną do ok 3tys silnik znowu ma moc ale tak jak wyżej pisze do 4tys... dodam że...

    Samochody Elektryka i elektronika   31 Sty 2012 00:43 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 23580