W szopie regenerowana? Kanał smarowania turbiny ok? Sitko może na wlocie jest zabite. Sprawdzone czy jest cisnienie i przepływ na tym przewodzie. 3 turbiny zajechać to .....
Ten silnik powinien jeździć na 5w30 , jeżeli po naprawie zaczął brać olej to nie potrzeba dużej bystrości aby powiedzieć co jest przyczyną .
Piła jest na gwarancji więc polecam serwis. A problemem jest długość trzpienia (tłoka) pompy - wydłużyć o 0,2-0,3mm i będzie mniej pompować.
Jakie ciśnienie w cylindrach?
W jaki sposób podciśnienie wysysa olej przez zatkaną odmę? Nie rozumiem tego. Jeżeli są przedmuchy z komory spalania to olej zasuwa z silnika przez odmę do kolektora ssącego ale jeżeli ta będzie zatkana to do ssącego się nie dostanie.
Witam sodzac po wieku samochodu ma napewno ponad 100k,mozesz zmienic juz na polsyntetyk np 10W40 ale mechanik niech dobrze sprawdzi wycieki pod spodem silnika choc te silniki nie mialy problemow.Jle wlewasz oleju ne 100km i jaki przebieg jak mozesz podac.Pozdrawiam
Kolego jeżeli tylko wózek nie bierze dużo oleju to lej pół syntetyk, pracuję w serwisie wózków i mineralny lejemy do silników zajeżdżonych a pół syntetyk lejemy nawet do raków gpw i bułgarów i właśnie lotos z beczki , wcześniej laliśmy statoil i nie obserwujemy żadnych skutków ubocznych .
Najprawdopodobniej silnik do remontu. Wyrobione tuleje, pęknięty pierścień lub jedno i drugie. Zawory raczej odpadają ponieważ bierze dużo oleju. Brak szczelności (kompresji) powoduje, że silnik nie może uzyskać temperatury samozapłonu.. Radziłbym zacząć, od pomiaru ciśnienia sprężania w cylindrach. Przedmuch do komory sprężania, będzie widać na pracującym...
Faktycznie wygląda na padającą sondę, dziwne tylko, że nie ma błędów od ospałej sondy, tylko od sprawności katalizatora. Jak wykręcisz starą, daj zdjęcia. Jak bierze dużo oleju, to będzie zaklejona popiołem, nagarem. To też wpływa na pracę sondy.
A na zimnym jak działa? Dużo oleju bierze? Były czyszczone zawory dolotowe? Od tego bym zaczął.
Oleju pewnie wchodzi ok 4l (tyle wchodzi do silników 1,8 i 2,0). Natomiast co do oleju mineralnego to zawsze możesz go wlać, ale jest to bez sensu jeśli silnik pracował na synetyku i nie brał dużo oleju. Po prostu szkoda silnika, bo syntetyk i półsyntetyk mają dużo lepsze właściwości od olejów mineralnych, lepiej smarują elementy silnika, stawiają mniejszy...
W twoim bagnecie część chropowata wskazuje zakres prawidłowego poziomu oleju. Jeśli kosiarka jest dotarta zalecam utrzymywanie poziomu poniżej połowy tego zakresu. Jeżeli jest ona używana przy dużych pochyłościach terenu (wykaszanie górek, rowów, brzegów, nasypów itp.) to również odpowiedni będzie niższy poziom oleju. Sprawdź czy twoja kosiarka nie...
Witam. Toyota po remoncie silnika. Wymienione uszczelniacze, pierścienie, rozrząd. Nadal bierze dużo oleju. Jaka może być przyczyną. Pozdrawiam
Witam, posiadam Opla jak w tytule, bierze dużo oleju, wymieniona turbina, wykasowany egr i zaślepiony, nadal bierze olej ok 1l na 500km. Proszę o pomoc może ktoś miał też taki przypadek, w błędach pokazuje jeszcze czujnik temp. silnika...
Mam problem moja lala bierze dużo oleju. Przed wymiana turbiny (204tys)brała tylko troszkę a teraz ponad 1l na 1000km (217tys) podpowie ktos dlaczego aż tyle?
Nie bierze dużo oleju? Ciśnienie wzrasta jak się doszczelnia pompowanym olejem.
Jest rzeczą naturalną że auto z przebiegiem ponad ćwieć miliona km "bierze"/ wyrzuci dużo oleju przez wydech. Bzdura Dodano po 1 bądź z powodu nieszczelności na wale korbowym To w-g ciebie jest powodem brania oleju??? Bez komentarza :)
Panowie (z wyjątkiem autoasa - do ciebie brak mi słów) Jest przyczyna zaświecenia lampki - to błąd katalizatora. Tak się składa, że auto bierze dużo oleju i pewnie go "zakopciło". No cóż grubsza sprawa pewnie będzie z tym silnikiem.
Co do oleju to niby mówią, że się nie powinno ale... Miałem auto które brało dużo oleju. Lałem wszystko :D Półsyntetyk, syntetyk, przekładniowy, atf od wspomagania... :D Silnik jak chodził tak chodził i pewnie do dziś jeździ u nowego właściciela :)
Witam, Wykonałem to co mówił kol. grzeskk. Nic się nie zmieniło oprócz: bardzo kopci z rury wydechowej białym (siwym) dymem i silnik bierze dużo oleju. Silnik nadal faluje na wolnych obrotach. Za falowanie obrotów silnika odpowiedzialna jest też rura wydechowa, za kolektorem wylotowym a dokładnie kawałek rury wykonanej z plecionki. Będę musiał to wymienić...
VW Golf 4 2000r - bardzo dużo bierze oleju. Przyczyna? Dodam, że silnik po generalnym remoncie i szlifie. Przejechane 5000km. Teraz bierze 2 litry oleju na 300 km - pierścień pękł? (Brak wycieków)
A oleju już nie bierze?
Witam, Mercedes GLA 200d, 2016, 137 koni, 160 000 km. Auto mam od 6 miesięcy, kupione w komisie. W dzień odbioru zaczął kopcić na biało i śmierdziało palonym olejem. Zjechałem na bok, wzięli go na lawetę i powiedzieli, że ktoś przelał olej. Wymienili olej i powiedzieli, że będzie ok. Przez 2 miesiące wszystko było ok, aż znowu zakopcił, ale nie tak...
Kiedyś spotkałem się z takim przypadkiem w audi B3 - biało-niebieski piekący w gardle dym aż trudno było z tyłu auta oddychać - dodatkowo brał dużo oleju. Przyczyna - wadliwe uszczelniacze na popychaczach. Po wymianie przestał dymić i jakby nabrał dodatkowej mocy.
Silnik już swoje przejechał, ok 300 000 km jak nie więcej. Bierze dużo oleju i kopci strasznie. Jakiś czas temu były wymienione pierścienie ale cylindry są zużyte i jest ten sam problem co przedtem. No i wycieki oleju w silniku. Ze dwa razy już była planowana głowica. Ogólnie nie ma sensu już go naprawiać. Firma sprzedająca silnik (ten niby od Clio)...
Jak silnik kopci i bierze dużo oleju to albo się auto sprzedaje, albo zmienia się silnik, albo robi remont jeśli się da. Co tanie to drogie ... i albo dajemy kasę na olej albo na silnik.
Czy wystarczy wymienić same pierścienie jeśli silnik ma przedmuch spalin z korka wlewu oleju i bagnetu bo nie chce wywalać dużo kasy w ten silnik jeśli to nie ma sensu dodam że silnik bierze dużo oleju bardzo dużo nawet 0.5 litra na 100 200 km nie 1000 czy 2000
Witam. Jaki może mieć problem C-360, gdy najpierw zaczął wyrzucać olej przez tlumik, a teraz bierze dużo oleju i dym wychodzi też korkiem oleju? Dzięki z góry za odpowiedzi.
Witam . Wymieniłem olej w Fordzie Escorcie 1,8 td 95 r . i po tym silnik bierze dużo oleju . Wcześniej ubytków nie było .Jeździłem na Elf 15W40 a teraz Lotos 15W40 .
To znaczy że te silniki biorą dużo oleju w sumie od wymiany do wymiany dolewam 3,5l. A płyn chłodniczy po prostu wyparowuje zanim zdąży zrobić gdzieś jakiś zaciek czy plamę. Tylko co do tego ma ta chłodniczke oleju.
na tym zdjęciu: https://obrazki.elektroda.pl/6134927600_... widać elegancko, że cylinder po lewej stronie bierze mnóstwo oleju, ten z prawej dużo lepszy jeśli niema rys na cylindrach wyczuwalnych pod paznokciem to śmiało zakładać nowe pierścienie i składać. Oczywiście głowica do planowania, zawory do dotarcia i dobrze przynajmniej sprawdzić...
Polo z silnikiem 1.2 12V bierze mi bardzo dużo oleju. Po przejechaniu ok 400km musiałem dolać litr. Była mierzona kompresja, nie znam dokładnych wartości pomiarów, ale w autoryzowanym VW powiedzieli że kompresja jest nieznacznie mniejsza niż powinna. Auto ma przyspieszenie, nie ma problemów z odpalaniem. Sprawdzane na olejach mineralnym, półsyntetyku...
na vagu masz bloki wartości mierzonych sprawdź sobie ile turbina daje ciśnienia i porównaj z wartością jaka powinna być ;) sprawdź terz filtr powietrza jeśli bierze dużo oleju... miałem taki przypadek że przez zatkany filtr silnik brał ogoromne ilości oleju. Pozdrawiam ;)
1. Bierze dużo oleju. 2. Katalizator jest źródłem nieprzyjemnego zapachu w sytuacji, gdy silnik bierze płyn chłodzący. 3. Tłumiki są nowe i musi się wypalić warstwa konserwująca i farba, ewentualnie pasta uszczelniająca, której część dostała się do wewnątrz układu podczas montażu.
Najlepiej wyłączyć rękojmie i do umowy dodać załącznik opisujący wady auta, Dodanie załącznika przy całkowitym wyłączeniu rękojmi jest ryzykowne. Nabywca gdyby poszedł do sądu, mógłby argumentować, że wyłączenie dotyczy tylko części/podzespołów wymienionych w załączniku. Można spisać wady na kartce i wręczyć ją kupującemu jeszcze przed oględzinami...
Witam, zakupiłem ostatnio Opla Astre H 2006 B/G 1.6 i mam problem - wywala błąd katalizatora P0420. Po wykasowaniu błędu nie wywala od razu, ale po ok. 200 km. Auto odkąd kupiłem nie posiada katalizatora, nie wywala innych błędów. Wymieniłem: świece, filtry, cewkę oraz czujnik temperatury. Termostat pokazuje 104 stopnie. Na starych świecach nie widać...
Kopuła i palec wyczyszczony co jeszcze może być przyczyną takiego szarpania? To jest jakiś składak? Bo w 1996 nie było już M40, czyli kopułki i palca? W M43 jest inny układ zapłonowy. Samochód bierze dużo oleju (w tedy można brać pod uwagę zapchany katalizator)? A wtryskiwacze, je też należy sprawdzić
Miałem to samo tylko w innym aucie. Wymiana uszczelniaczy zaworów załatwiła sprawę definitywnie. Wcześniej brało mi 0,5-0,8 litra na 1000 km. Teraz nie bierze nic co mógłbym zauważyć.
Witam mam fiestę mk3, 1.1 silnik. Bierze bardzo dużo oleju, czy wymiana pierścieni i uszczelniaczy pomoże? Pozdrawiam :)
Przyznam się szczerze że nie sprawdzałem jeszcze kompresji, jeżdzę nim już dwa lata, mam zrobione około 30tyś i póki co nic się z nim nie dzieje. A co do pierścienia to o ile wogóle będzie chodził, to będzie brał dużo oleju a co za tym idzie będzie mocno dymił no i słaba kompresja oczywiście
Aby stwierdzić czy pierścienie są zużyte musiałbyś zmienić uszczelkę pod głowicą i sprawdzić mu kompresje.Jeśli silnik bierze dużo oleju lub jest słaby to też może być oznaką zużytych pierścieni,Co do tego nowego silnika to raczej po wyciekach nie poznasz jego stanu, mógł być przecież wytarty.Moim zdaniem powinieneś się zastanowić nad kupnem jakiegoś...
Witam. Proszę o wasze opinie. Mam SEICENTO 900, 99 r. 196500 km. Od pewnego czasu bierze dużo oleju na 200 km do pracy jadąc ekspresówką 100-110 km/h dolewa 2-3 setki oleju. Czytałem, że to zapieczone pierścienie, wymoczyłem je naftą, po zabiegu jest - 1. 10,5/11,5, 2 - 11,5/12, 3 - 10,5/11,5, 4 - 11/11,5. Niby jest lepiej, ale świece 1 i 2 mokre, nawet...
Witam Mam problem w audi a4 1998. Silnik nie mam mocy i w intercoolerze pojawił się olej i silnik jest z lewej strony cały w oleju a także w całym układzie wydechowym jest olej i samochód bierze dużo oleju. I mam takie wrażenie ze turbina się nie włącza. I co może być przyczyna takiego zachowania silnika?? Pomóżcie z góry dziękuje pozdrawiam!!:)
Przekroczeniem norm spalin kolego w tym aucie może być to że pali olej Wydaje mi się, że nie. Nie bierze dużo oleju a przebieg to 70k km. Dodano po 1 Pomyślałeś o tym że sonda może być dobra a masz ubogą mieszankę na wolnych obrotach? Na analizatorze lambda wychodzi 1,2.
Witam wszystkich.Mam pytanie.We wrześniu miałem problem moje audi brało dużo oleju ,spadek mocy itp.mechanik wymienił panewki,pierścienie zrobiono planowanie głowicy.nie wykonał szlifu cylindrów.było ok ale po 4 miesiącach, 3tys km max i problem powrócił.Mechanik twierdzi że wszystkie pierścienie są wadliwe i trzeba założyc nowe.Czy to pomoże czy problem...
(at)amator2000 dzięki za wyjaśnienie. Może i faktycznie nie ma co wpakowywać się w ten remont. Samochód normalnie bardzo dobrze się prowadzi, jest dynamiczny, nie rzuca go na wietrze przy jeździe itp. Po prostu muszę porobić i przeboleć te koszta eksploatacyjne a dalej już tylko lać 10l oleju rocznie. Tata nawet mi powiedział, że ma w pracy kolegę...
Jeżeli silnik bierze około 1 litr oleju na 1000 km, to już remont zbliża się wielkimi krokami. Silnik 1.6, jaki ty masz nie przysparza wielkich problemów i nie bierze dużo oleju. Albo ktoś go zaniedbywał albo masz przebieg oryginalny +- 500 tys. km. Taki silnik jak twój, jak ktoś zmieniał olej przynajmniej co 20 tys. km przy 200 tys. nie powinien brać...
Golf TDI 105koni PD. Czy mimo iż logi turbiny są wzorcowe to jej uszczelnienia mogą puszczać olej?. Bo silnik bierze bardzo dużo oleju, na 500km zeżre z pół litra. Co może być tego powodem?.
Dużo oleju bierze?
W mojej fabii 1.2 HTP 6V musiałem wymienić silnik AWY ponieważ poprzedni brał bardzo dużo oleju. podczas wymiany mechanik stwierdził, że mam uszkodzony katalizator (zapewne przez spalanie oleju) jest pokruszony w środku. Mechanik mówił, ze można usunąć pokruszone z wnętrza pokruszone kawałki katalizatora i tak jeździć bo nowy katalizator jest strasznie...
Mój lata na oleju i dość dużo go "bierze" bo uszczelka pier... się zepsuła
no 248tys przebiegu ma.. widać spawy przed i za katem i to nie są raczej fabryczne spawy więc nie wiem czy w ogóle tam jest. A co do tłumika środkowego to jest mocno skorodowany na zewnątrz i ma małe dziurki i być może zapadł się w środku a auto przed remontem pierścieni i uszczelniaczy brało dużo oleju i może zakleiło go. Wiem że wydech nie tłumaczy...
Kosiarka Honda 214, kilkunastoletnia, z napędem wałkiem Cardana, pali bez zarzutu, lecz od początku dymi intensywnie na biało, aż wstyd jest uruchamiać ją publicznie. Zakupiłem ją okazyjnie, by mieć ją w razie awarii kosiarki z silnikiem Tecumsona. Nie znam jej historii, jednak z własnego doświadczenia wiem, że musi brać dużo oleju (nie sprawdzałem...
To że chlapie dowodzi tylko że dostaje za dużo mieszanki, więc na pewno regulujesz gaźnik! Chodź byś miał przykręcić na maksa pokrętło od paliwa, bo w gaźniku masz dwa pokrętła jedno od paliwa drugie od powietrza, i wtedy sprawdź czy dalej będzie chlapać paliwem, a przy okazji sprawdź czy nie bierze za dużo oleju, pozdrawiam.
Jeszcze jedno pytanie niecialem dodawać niego tematu. A mianowicie silnik bierze dużo oleju około może nawet ponad 1l na 1000km. Dziś z rana na zimnym silniku zauważyłem że przy odpalaniu i gdy dodałem gazu do 3tys to gdy schodził z obrotów dymił na niebiesko zimą dymił przy dodawaniu gazu ale raczej barwa byla normalna i tu moje pytanie czy to będę...
Witam. Mam pytanie, może ktoś pomoże. Chcę wymienić silnik, gdyż mój 115 tys. bierze bardzo dużo oleju. Mój ma oznaczenia HN02 10XT15. Silnik który chcę kupić ma oznaczenia HN02 10XTA4. Czy to jest jakiś problem ta różnica w oznaczeniu i z jakimi dodatkowymi kosztami może się wiązać. Czy HN02 to zawsze 130 KM czy może być też 110. Proszę o pomoc, gdyż...
Sęk w tym że mechanik chcę się rozliczyć i wkreca mi że to wtryski a przed remontem chodził bez problemu i wtryski były na sprawdzeniu jedyny problem przed remontem to brał oleju dużo
Zapomniałem dodać że, zawór z tłokiem mógł się spotkać po przez podparcie zaworu. Który mógł nastąpić, kiedy świeca z trzeciego cylindra się rozwaliła i kawałek świecy ( a dokładnie ceramiczny rdzeń ) zablokował zawór. Oczywiście z tą polówką miałem problem od samego początku. Brała 1 litr oleju na jakieś 500 km ( jak dla mnie za dużo ). Branie oleju,...
Ciężko mi to się piszę, bo sam nie dowierzam do końca, ale Ceramizer działa... Dałem 3 dawki i po przejechaniu około 2000 km okazało się że bierze dużo mniej oleju. Od jakiegoś 1000 km w ogóle nie musiałem dolewać, poziom spadł, ale dużo, dużo mniej niż wcześniej. Seicento jeździ bezawaryjnie jak do tej pory a ma ponad 161 000km.
Kupiłem właśnie forda expedition 1998r. 5.4l nie palącego z Niemiec i okazało się po uruchomieniu silnika że bierze dużo oleju i stuka na panewce. Chciałem kupić oryginał 5.4l, ale cena mnie zabiła. Znalazłem że w tym modelu montowany był również silnik 4.6l. Oczywiście 4.6 również kosztuje majątek, ale doszukałem się że w Lincoln Town Car również był...
Olej na jakim jeździłem od zawsze 15w40 lotos z 15w40 przeszedłem na 10w40 bo z tego co czytałem to że nic nie powinno się stać z przejścia z 15w40 na 5w40 albo dużo mniejsze ryzyko. silnik brał dosyć dużo oleju. przy minusowej temperaturze silnik nierówno pracuje i dymi na niebiesko na zimnym silniku a czasem nawet jak jest ciepło też dymi znaczy przy...
Kopci na niebiesko - za pózny zapłon, a na czarno za wczesny. Przyśpiesz zapłon. Pojedż troszkę pompą 'pod włos', czyli w przeciwną stronę obrotów pompy, zabaczysz jak z kopceniem i powinno przybyć 'zagubionej wcześniej' mocy. Jest jeszcze pytanie, czy nie bierze zbyt dużo oleju ??? Pozdr.
Witam, jak w temacie posiadam silnik od b4 1,9tdi 1z 92rok o niewiadomym przebiegu , silnik z powodu padniętej uszczelki został rozebrany (zdjęta głowica), z powodu jego bardzo głośnej pracy zwróciłem uwagę na luz tłok cylinder i jest ponad 1mm tzn jak ruszam tłokiem to lata na boki i to dużo. Nigdzie nie znalazłem tej informacji, jaki luz jest dopuszczalny,...
Miałem takie przypadki w paru autach i raz były to świece,a dwa razy sterownik.Pytanie napisałeś odpala na dwa,a potem jest już normalnie?Jak to będą świece i tak się stanie kolejny raz znaczy że te dwa gary biorą za dużo oleju i je palą.Silnik do remontu.
Witam, tak jak w temacie. Posiadam Iveco Magirus rocznik 89. 2 razy regenerowałem turbine i po każdej regeneracji efekt jest taki sam. Samochód zyskał ogólnie mocy ale strasznie kopci i bierze bardzo dużo oleju. Wiadome że w starym samochodzie to normalne ale po przejechaniu 100km litr oleju to przesada. Piszę, by dowiedzieć się czy możliwe jest że...
jeżeli ci faktycznie tak dużo oleju bierze i silnik "nie kuleje",pracuje prawidłowo to na pewno jest turbina uszkodzona chyba ze uszczelnienia zaworów są bardzo zniszczone
Witam. Problem w tym że ta fiesta96r.przeb.120tyś. za dużo bierze tego oleju ok./2l-5.000tyś./ Wycieków jako takich nie ma,czy trzeba robić mały remont czy jezdzić dalej.Może ktoś miał podobny problem. Pozdrawiam
witam. Jeśli masz na myśli silniki 16V, to ciężko jest znaleźć egzemplarz, który nie bierze oleju.
Spala olej - zużyte pierścienie i cała reszta, uszczelniacze - najbardziej prawdopodobne. Typowym objawem uszkodzonych uszczelniaczy jest dymek podczas ruszania z miejsca i podczas zmiany biegów na rozgrzanym silniku (dymek biało-niebieski). Od normalnego poziomu do minimum nie jest tak dużo, góra 0.5L:)
Pewnie zalany był wcześniej castrol TXT każdy silnik dużo tego oleju bierze
Olej zmieniłem na Motul 15W40, a filtr oleju na Mann. Przed wymianą do starego oleju dodałem Liqui Moly Engine Flush. Silnik pracuje troszkę ciszej, lepiej zbiera się z niskich obrotów. Jeśli nie będzie brał dużo oleju - to kolejne zmiany będą na 10W40 lub 5W40. Póki co zrobiłem 200 km - oleju nie ubyło. Popychacze już mam, filtr paliwa też (mann),...
Witam , Mam nissana primerę P12 1,8 benzyna Bierze strasznie dużo oleju mam samochód od roku już zdążyłem wydać na naprawy 12 tys i dalej nic. Na 500 km bierze olej do sucha więc wymieniłem rozrząd planowałem głowice wymieniłem pierścienie panewki dosłownie wszystko po czym silnik szlag trafił pękł blok silnika . Miesiąc temu wymieniłem cały silnik...
Mam problem z pobieraniem oleju, 1,5 roku temu wymieniłem jedną tuleje + tłok + pierścienie na wszystkich cylindrach , ponieważ kierowca przytarł na jednym cylindrze z mojej winy i od tamtej pory strasznie dużo bierze oleju. Ostatnio zauważyłem też że olej na miarce ma dziwny zapach. Pierścienie , tuleja była firmy Mahle ( nie pamiętam jak dokładnie...
Witam zainteresowanych Posiadam auto jak w temacie, 2006 rok produkcji, manualna 6 biegów skrzynia, przejechane 375.000 km. Opiszę szybko problem. Posiadam to auto od kilku lat, kupiłem jak miało jakieś 250.000 km. Był robiony silnik bo brało dużo oleju, wały napędowe, turbina, zawieszenie i wiele innych tematów. Ze dwa lata temu zaczął się problem...
Nie wiem jak ty to robiłeś i po co ale po prostu ten cylinder jest już kiepski.A ciśnienie sprawdzałeś?Olej pije? Oleju bierze dużo, około litr na 1000 km. Czyli cylinder z którego spłynęła nafta ma najbardziej zużyte pierścienie?
Kiepski olej jak się kilka razy zagrzeje pod 110-120 st C co w silniku turbo nie jest problemem (miejscami ma dużo więcej) to się robi woda z niego. Jeżeli silnik nie bierze Ci dużo oleju (w 1.8 turbo 1l na 10 tys km to norma jak ktoś lubi pod czerwone pole czasem zakręcić) to tylko syntetyk. Polecam vavoline, motul'a, lub ewentualnie mobil 5w50 z pewnego...
O nie wiem czy tu linki można publikować ale co sądzicie o: http://otomoto.pl/fiat-stilo-5d-klimatyz... Nie ma zdjęć pod maską więc mocno podejrzane ale z drugiej strony teraz mało kto robi zdjęcia pod maską. Co za bezsens. Edit: Silnik 1,4 16v 95 km z tego co przeglądam fora o Fiatach jest najmniej problematyczny i o ile by...
ja założyłem 2 lata temu Monroe olejowe- zero problemów. Magneti Marelli odradzam zdecydowanie ( fabrycznie montowane- zamarzają w zimie i masz HIP-HOP) Mam Punto I '96 rok, przebieg 170kkm. Na gazie (BRC) zrobione 120 tys. Totalnie nic nie wymieniałem, nawet filtra elektrozaworu. Spala Srednio 7.5 gazu- trochę za uboga mieszanka ale nie reguluję bo...
Cześć, Ostatnio pojawiła mi się kontrolka Check Engine, po sprawdzeniu tanim testerem otrzymałem trzy błędy: Auto: Fiat Ducato 2.3 JTD 2017, przejechane około 170 tyś km P2231obwód sygnałowy czujnika O2 zwarty z obwodem grzałki P0069сorelacja między ciśnieniem bezwzględnym w kolektorze a ciśnieniem barometrycznym P0130Błąd P0130 jest wyświetlany podczas...
Być może w niektórych warsztatach (mod22) wycieki z intercoolera są na porządku dziennym ale na moim warsztacie układy dolotowe powietrza w turbo dieselach są szczelne.Tak więc ponawiam pytanie co to znaczy że się z intercoolera leje.Czy kolega piotrek1917 ten intercooler demontował?Na tym etapie bez tej wiedzy nie możemy trafnie zdiagnozować usterki.Fakt...
Witam wszystkich serdecznie. Tak jak w temacie. Posiadam mazdę 323 P BA silnik Z5 1.5 16v z '97 roku. Silnik gdy jest zimny to strasznie kopci na niebiesko i czuć olej lecz po rozgrzaniu już nie kopci, czy to tak ma być? Dodam, że silnik ma przebieg 191tys km(lub więcej, tego nie jestem pewien), wydaje się słabszy, nie odczuwa się że ma 90KM, lekko...
Witam, muszę się szybko zdecydować co do jednostki napędowej Toyoty. Oczywiście stały dylemat diesel czy benzyna. 1,8 vvti czy 2,0 d4d 116Km. Chodzi o corolle verso z rocznika 2005-2006 z akcentem na 2006 w zależności od ceny. Pytanie jest takie czy te silniki od 2006 roku zostały poprawione w sensie że 1,8 nie bierze tak dużo oleju a w 2,0 d4d nie...
Bezwzględnie odwiedzić prawnika on pani powie co z tego może być pani jeździła pewnie nie więcej jak 3500 obrotów a oni jak wsiedli to pewnie zamykali obrotomierz a tak można wykończyć każdy starszy silnik i nie jest to pani wina tylko starość silnika tym bardziej był stary olej wymienili olej pewnie nie no to efekt jest po świecach da się powiedzieć...
W moim mieście wszyscy "mechanicy"boją się tego silnika.Potrafią tylko wymienić to co im się wskaże palcem.Na moją opinie ze coś jest nie tak ,odpowiadają "to co ja ci poradzę"Dlatego wykorzystując swoją wiedze,wykształcenie i zamiłowanie do mechaniki postanowiłem sam się za to wziąć. Rozkładałem ten silnik wiele razy,znam w nim każda śrubkę.Dziś jestem...
Oleju to on bierze na pewno dużo więcej. Silnik jest w oleju. Było to robione rok temu, ale potem znów wylewał olej. Dzwoniłam do mechanika i mi gadał, że to nie tylko regulacja dopływu paliwa, ale i gaźnik trzeba wymieni a to się nie opłaca bo on stary i zaczyna się sypac
Wczoraj testowalem sonde. Grzalka dziala. Wykrecilem sonde i zauwazylem ze byla cala oklejona sadza. Kanaly miala zapchane. To samo mialem wczesniej jakis miesiac temu. wtedy wyczyscilem ja i wkrecilem spowrotem. Co może powodowac osadzanie sie tego syfu na sondzie. Jak powinna wygladac sonda po wykreceniu z rury przy odpowiedniej pracy i poprawnym...
Witam. Dużo oleju brał ci tamten silnik? Niewykluczone, że brał 1L na 1000km a to jest w normie a ty spanikowałeś. Co do słupków nigdy nie robiłem takowej podmianki ale widziałem jeden i drugi i wyglądają tak samo. Ogólnie rzecz biorąc peugeot i ford to dwa różne światy ;) 3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które nic nie wnoszą do dyskusji. Wprowadzają...
Nie pisz że złom ;) Niedomagania pojazdów w 90%-ach wynikają z zaniedbań ich posiadaczy. Każdemu się wydaje że to perpetum mobile a co nieliczni słyszeli że należy olej zmieniać... Od czasu do czasu należy otworzyć maskę, przejrzeć i przesmarować conieco... :) Wszyscy narzekają na Fordy ale w gruncie rzeczy to bardzo trwałe konstrukcje. Przyczyną większości...
Witam. Jak w temacie, szwedzkie padło. Płakałem już, że są problemy z olejem, bierze za dużo. Ostatnio robiłem dolewke, bo zapaliła się kontrolka check engine, wg właścicielki oznaczająca brak oleju. Sprawdziliśmy po krótkim postoju, akurat byliśmy w trasie. Faktycznie, bagnet suchy. Dolewka. Teraz sprawdzam znów i oleju jest ponad max. Najciekawsze-...
Witam. Mam Forda fiestę 1,3, 92r. Ostatnio miałem kłopoty z silnikiem, gasł na skrzyżowaniach i nie tylko, brał już dużo oleju itp. Ostatnio wymieniłem silnik, który w swoim samochodzie sprawował się bardzo dobrze. Po podmianie do mojego objawy pozostały te same, a właściwie jeden nadal gaśnie na wolnych obrotach. Mechanik wymienił wszystko z poprzedniego...
co ten preparat daje? oleju mi znowu tak dużo nie bierze...
Cześć, od kilku tygodni walczę z moja Yariską. Po krótce postaram sie opisać problem. Jakieś 1,5 miesiaca temu zapalił mi się check i samochod wszedł w tryb awaryjny. Rozpędzał się max do 123 km/h, kopcił na czarno, brał bardzo dużo oleju i gwizdała turbina. Myślałem, że to była przyczyna, więc turbina została zregenerowana, "gwizd" ustał, oleju też...
z tymi obrotami to trochę racji, chociaż w automacie to żeby ciągnąć do 5tyś to musiał byś gaz w podłogę ciągle dusić, nie wiem czy ktoś o zdrowych zmysłach tak ciągle jeździ, jeżdżąc normalnie (oczywiście nie po dziadkowemu) to do 4tyś max skrzynia dociąga i wrzuca wyższy bieg, więc i tak ma dużo lżej taki silnik z automatem
Szanowni koledzy. Od dłuzszego czasu borykam się z problemami przy jeździe i odpalaniu na benzynie głównie gdy jest zimno lub duża wilgoć. Występują problemy z odpalaniem, jak odpali to trzęsie silnikiem i od razu gaśnie lub gdy chwile postoi i uda się utrzymać wyższe obroty, to z kolei po krótkim czasie podczas jazdy przy gwałtowniejszym dodawaniu...
0,5l oleju na 7000 km czy to dużo? Nie wierz, że silnik nic nie weźmie. Obserwuj. Z moich doświadczeń wynika , że po wlaniu innego oleju przy pierwszym zastosowaniu pojawiają większe niż zwykle ubytki. Taką sytuacje obserwowałem w 3 autach. Zwykle po następnej wymianie stabilizowało się. Dla mnie dolewka 0,5-0,7l na wymianę czyli 10000-15000 km to standard....
A dużo tego oleju wyleciało?
Ja mam w leonie 1.9tdi asv też mi brał olej i to po 0,5L na 1000km kopcił niewiarygodnie. Okazało się że prowadnice zaworowe były już mocno zużyte.Oczywiście jak już zrzuciliśmy głowice to i pierścienie na tłokach wymieniłem na nowe. Jak na razie 30tkm po robocie nic oleju nie bierze. Zobaczymy jak długo. Ale warto było koszt dużo mniejszy niż kupno...
Witam, planuje zrobić remont silnika b&s 18km 2 cyl. Jak myślicie opłaca się to? Co mniej więcej trzeba wymienić jak on bardzo dużo oleju bierze, często gaśnie jak się nagrzeje lub wgl nie chce odpalić. A drugi problem mam na obudowie 14hp lecz poprzedni właściciel mówi że to napewno 18 tylko obudowa inną bo on składał go czy coś. Jak to sprawdzić?...
ok to sprawdzę turbinę ale żeby aż tak olej puszczała ostatnio zrobiłem ok 1000km i musiaem 1l oleju dolać Dodano po 10 A i jeszcze jedno jak się jeździ spokojnie to znaczy zmiana biegów przy 2500-3000 obrotów to tak dużo tego oleju nie bierze najgorzej jak się go kręci wysoko
A wtryskiwacze to koledzy sprawdzali kiedyś? Za częste zapychanie filtrów odpowiada w 99% święta trójca diesla, wtryski, turbo, EGR. w moim przypadku filtr świeżo po czyszczeniu, turbina ok, test przelewowy wtryskiwaczy ok, żadnych błędów, mechanik sprawdzał parametry pracy i nic nie wydało mu się podejrzane, silnik nie dymi, nie bierze oleju, odpala...
dużo oleju astra bierze oleju briggs dużo oleju
minidisc laser jubilat przestrojenie sonda lambda astra x16szr
lodówka mińsk serwisant drukarek praca
Sterownik LED i jego rola w podświetleniu LED Czy warto kupić pralkę Sharp? Analiza i opinie