takiej ilości paliwa nie byłby w stanie przepalić - masz gdzieś dziurę na przewodach albo pękła membrana w pompce paliwa i masz już dużo za dużo oleju w silniku
To że silnik zarzygany to nie znaczy że wywaliło uszczelniacze. Trzeba go umyć i poszukać wtedy wycieków. Np są trzy uszczelniacze w tym silniku. Dwa na wale i jeden na rozrządzie, tzw simeringi . Wymiana jednego wiąże się z wyjęciem skrzyni i sprzęgła ,a dwóch pozostałych z demontażem paska i kół rozrządu.Są i inne miejsca gdzie leje "naturalnie"....
Generalnie problem rozwiązałem spuszczając szczykawką nadmiar oleju. Wycieki oleju ustały samoistnie, od tamtej pory jest sucho.
A dużo tego oleju z silnika wylałeś?
Dodam tez ze na postoju kapie. Mój teściu twierdzi ze mogli wlać za dużo oleju do silnika ( był wymieniony przy okazji) i wywalił uszczelniaczem, lecz średnio mi się chce to wierzyć
Oleju pewnie wchodzi ok 4l (tyle wchodzi do silników 1,8 i 2,0). Natomiast co do oleju mineralnego to zawsze możesz go wlać, ale jest to bez sensu jeśli silnik pracował na synetyku i nie brał dużo oleju. Po prostu szkoda silnika, bo syntetyk i półsyntetyk mają dużo lepsze właściwości od olejów mineralnych, lepiej smarują elementy silnika, stawiają mniejszy...
Czy w tym silniku jest jakaś kontrolka (ciśnienia, poziomu) i czy jest pompa oleju ? Wcześniej włączała się kontrolka oleju , ale po chwili gasła , teraz zapaliła się na stałe . Olej jest w silniku . ?????
Daj zdjęcie świecy, a tego oleju nie jest za dużo?
Wyszukiwarka -----jest na ten temat sporo Zmierz ciśnienie oleju na zimnym silniku przy przegazowaniu jeżeli będzie za dużo zacina się zawór w pompie oleju
Na pompie wtryskowej może pojawić się olej silnikowy z pompy i regulatora obrotów. Pompa wtryskowa i regulator obrotów są zalewane olejem silnikowym osobno i być może dlatego jest on żółty, czysty bo nie ma kontaktu z pozostałym olejem w silniku, dużo go tam nie ma, ale jednak jest...
Zamiennik katalizatora nie spełnia oczekiwań sterownika silnika. Dwa jeśli poprzedni się zatkał to znak że za dużo oleju pobiera silnik.
Albo za dużo oleju, zrób zdjęcie.
Najprawdopodobniej silnik do remontu. Wyrobione tuleje, pęknięty pierścień lub jedno i drugie. Zawory raczej odpadają ponieważ bierze dużo oleju. Brak szczelności (kompresji) powoduje, że silnik nie może uzyskać temperatury samozapłonu.. Radziłbym zacząć, od pomiaru ciśnienia sprężania w cylindrach. Przedmuch do komory sprężania, będzie widać na pracującym...
Jeśli sam nie nalałeś za dużo oleju do silnika, to stawiam na uszkodzoną uszczelkę pod głowicą.
Wreszcie zapalił ale po kilku minutach pracy ,pojawił się niebieski dym z filtra powietrza /jakiś przedmuch/ i dość dużo oleju.
Koledzy co jeszcze zauważyłem. W misce olejowej było 2 razy więcej oleju niż powinno być. Jest to niespalona ropa. Tylko pytanie skąd się ona tam wzięła? Co jest tego przyczyną? Czy rozbieganie silnika nie mogło być spowodowane tym, że w silniku było za dużo oleju? Kiedy dochodzi do takiej sytuacji, że w silniku jest za dużo oleju?
Witam, Wykonałem to co mówił kol. grzeskk. Nic się nie zmieniło oprócz: bardzo kopci z rury wydechowej białym (siwym) dymem i silnik bierze dużo oleju. Silnik nadal faluje na wolnych obrotach. Za falowanie obrotów silnika odpowiedzialna jest też rura wydechowa, za kolektorem wylotowym a dokładnie kawałek rury wykonanej z plecionki. Będę musiał to wymienić...
Jeżeli kolor oleju jest jak piszesz, to dolej. Stosuj ATF II np. Hipol ATF IID. Nie zapomnij że stan oleju sprawdzamy na uruchomionym silniku.
yciągał ktoś pompę oleju w tym silniku ?Jest dużo roboty z tym i czy wyjdzie miska bez ściągania rury Wymiana pompy to ok 2godz roboty, tłumika nie trzeba ruszać.
Jak będzie numer to dowiemy się wszystkiego. Nie wiadomo czy jest z uszczelniaczem na zaworze czy bez, dolno czy górno zaworowy. Co godzine pracy musze dolać oleju. Silnik małowiele odpala dobrze i chodzi ok. Nie wróży to dobrze, jeżeli spala olej w tak szybkim tempie. Ciśnienie jest podniesione bo w cylindrze jest dużo oleju.
Robisz mieszankę 1:16. To bardzo dużo oleju w paliwie. Jeśli silnik ma łożysko igiełkowe na główce korbowodu, to spokojnie można stosować mieszankę 1:50.
Turbo do regeneracji było. Prawdopodobnie za dużo oleju w silniku .Jak trochę przejadę wymianę oleju to czasami zapali mi się niski poziom. Miałem pstryczek w klapie uszkodzony i tak dodałem dużo za dużo :). Auto sm8ga juz z dobry rok.
Muszę to zrobić ale chcę mieć pewność że to silnik nie coś innego A co powiedział na ten olej mechanik? Co jest do regeneracji w silniku? zawory, uszczelka pod głowicą?
Sprawdź na początek czy nie masz za dużo oleju w silniku i jaka jest kompresja.
Witam, też posiadam takiego quada, lecz sprzedaję. Nie jest on awaryjny nawet. Filtr oleju posiada w silniku taka siatkę, ale żeby wyczyścić, to dużo pracy, ponieważ trzeba ściągnąć prawą pokrywę silnika. Ty jaka masz w nim skrzynię?
Witam Tak jak wcześniej : dużo oleju spala + ciężki rozruch silnika (przy pierwszym rozruchu po rozgrzaniu-ok) + chmura dymu ( siwy) przy rozruchu (przy pierwszym rozruchu). Co może być przyczyną?
Wydaje mi się, że silnik pracuje ciągle na ssaniu i dusi się, albo też masz za wysoki poziom paliwa w gaźniku, tym samym silnik dużo pali. Sprawdź działanie ssania oraz jaka faktycznie powinna być proporcja oleju do paliwa.
Nawet chyba do dzisiaj w nowszych konstrukcjach znajdzie zapis że może od 0,5 do 1L na 1000 km być zużycie środka smarnego :) Tak bo producenci lubią umywać ręce od reklamacji gdy silnik spala za dużo oleju. Prościej wypisać że zużycie do 1 L na 1000 km jest normalnym objawem ;)
A nie wypluwa ci paliwa przez korek wlewowy. Mam identyczną kosiarkę z napędem i miałem przypadek wypluwania paliwa przez korek. Pomogło rozkręcenie obudowy filtra powietrza, wymycie filtra i nasączenie gąbki olejem.
Daj komuś ten silnik do regulacji, bo widzę że nie dasz rady niczego sam zrobić z tą wiedzą co masz. To na pewno silnik 2suwowy? Dużo tego oleju wlałeś, bardzo dużo.
Oleju dużo nie lejesz tam powinno być 1:35 jak pałujesz to bedzie po silniku zaraz.
Widać nawet jaki tłok jest suchy, olej masz w paliwie, dziurawy przewód = dużo powietrza i mało paliwa z olejem. Uboga mieszanka i zatarty silnik. Silnik "wyje" nawet w ochronnikach to słychać.
Generalnie, to wcale się nie czyści. Może dodajesz za dużo oleju do benzyny?
Witam. Jeśli masz silnik mocy 55kW to świece NGK BPR5PS w zestawie V-Line6, a jesli 60kW to powinny być BPR6ES w zestawie V-Line2. Co do oleju zapewne usłyszysz wiele opini. Ja osobiście zmienił bym przynajmniej na 15W40 czyli na mineralny albo nawet na półsyntetyk bym sie pewnie pokusił 10W40. No chyba że oleju ubywa dużo w silniku to trzeba znaleźć...
Tak się kończy jazda z za dużą ilością oleju w paliwie ,jeszcze pewnie słabej jakości (słabo się spala). Druga sprawa to regulacja gaźnika. Trzy filtr w miarę zabijania się syfem tworzy się za nim podciśnienie które powoduje wzbogacenie mieszanki. PS 1:50 to 20ml oleju na 1l i lepiej nie robić mix-u na zapas. Na dotarcie to przy składaniu powinny być...
Witam odebrałem dzisiaj auto z serwisu wlano mi zbyt dużo oleju do silnika, po przejechaniu 10km silnik padł, czy to może być przyczyną usterki ?
Jeśli się okaże że był przytarty to wiesz jakie są koszty za remont silnika też nie małe od 5 tyś w górę i to dużo.
Trzeba zrobić pomiar ciśnienia oleju manometrem, na zimnym i rozgrzanym silniku, dużo się wyjaśni.
Czyli ciśnienie ok. Napięcie na akumulatorze w całym zakresie obrotów nie przekracza 14,4V? Filtr powietrza czysty? Stan oleju w silnku dobry? Może za dużo?
Takie przechylenie, to stanowczo za dużo. Do 20 stopni, przy maksymalnym stanie oleju.
Takie objawy to norma po złożeniu silnika na nowych elementach. Silnik nie będzie wchodził na wysokie obroty, daj mu spokojnie popracować. Jak dużo oleju dodałeś do paliwa? - przy dużej ilości będzie dymił. Zapinkę iglicy przepustnicy ustaw na 3 rowku od góry w okresie docierania.
Wyłączyć w kodowaniu Instruments i nie będzie już po 100km krzyczał na żółto. I tylko wskaźnik temp. oleju (jeżeli jest) nic nie będzie pokazywał. A co do działania to jeżeli to to samo co w starszych i ma 3 druty (zasilanie, masę i sygnałowy) to tym sygnałowym w postaci odległości między impulsami daje informacje o temp i poziomie oleju. Trzeba by...
Czyli za dużo nie odbiega od normy z tym ciśnieniem oleju?
Albo agregat się przewrócił i olej popłynął do filtra albo oleju jest za dużo i silnik go zassał. Wymyj filtr sprawdź poziom oleju i spróbuj uruchomić.
Witaj kolego, regulator obrotów szwankuje. Nie znam akurat tego silnika, ale pewnie jak było za dużo oleju, to się w nim utopił.
0,5l oleju na 7000 km czy to dużo? Nie wierz, że silnik nic nie weźmie. Obserwuj. Z moich doświadczeń wynika , że po wlaniu innego oleju przy pierwszym zastosowaniu pojawiają większe niż zwykle ubytki. Taką sytuacje obserwowałem w 3 autach. Zwykle po następnej wymianie stabilizowało się. Dla mnie dolewka 0,5-0,7l na wymianę czyli 10000-15000 km to standard....
witam. Jeśli masz na myśli silniki 16V, to ciężko jest znaleźć egzemplarz, który nie bierze oleju.
Witam DIZZI. Mam jeszcze problem z tą samą renówką bo znika mi gdzieś płyn chłodzący. Czy możliwe jest że przez sprężarkę powietrza dostaje się on do silnika? Bo jest jakby za dużo oleju w silniku, ale nie jest on jak np. masło, czy spieniony, jest to zwykły czysty olej. Przewody są suche. A i to nie uszczelka pod głowicą.
Kolega wszystko może, ale trzeba liczyć się z konsekwencjami. Uruchomienie silnika bez tej pokrywy to dużo oleju rozlanego w okolicy.
Prawie każdy silnik podczas rozruchu jest smarowany tym co dostało z poprzedniego uruchomienia. Czas potrzebny do wytworzenia ciśnienia przez pompę można jedynie zmierzyć i nie będzie to wynik obiektywny bo jest za dużo zmiennych nawet w obrębie takich samych silników (poziom naładowania akumulatora, przebieg, rodzaj i zużycie oleju, stan filtra itp.)...
Sprawdź też czy nie masz za dużo oleju w pompie wtryskowej. Za dużo oleju powodowało nierówną pracę silnika i obroty skaczą.
Po pierwsze ustaw zawory. Hanki niestety lubią klekotać na wolnych obrotach, zwłaszcza te starsze. Może byż przyczyną działania jak "diesel" to ze pasek rozrządu przestawił sie o jeden ząbek, ale za tym idzie spadek osiągów samochodu i faktycznie głośno zwłaszcza przy przyśpieszaniu by chodził. Jak kończą się panewki to będziesz słyszał stukanie (nie...
Tak, masz za dużo. Szkoda że tylko w silniku, w głowie oliwy brakuje. Przejęcie przez zapierdzenie bzdurami. Każdy sposób jest dobry
Olej na jakim jeździłem od zawsze 15w40 lotos z 15w40 przeszedłem na 10w40 bo z tego co czytałem to że nic nie powinno się stać z przejścia z 15w40 na 5w40 albo dużo mniejsze ryzyko. silnik brał dosyć dużo oleju. przy minusowej temperaturze silnik nierówno pracuje i dymi na niebiesko na zimnym silniku a czasem nawet jak jest ciepło też dymi znaczy przy...
Przy pomocy testera diagnostycznego możesz wymusić procedurę statycznego wypalania DPF. W trakcie otwarta maska i wentylator przemysłowy na silnik, po zakończeniu konieczna wymiana oleju.
Może to mieć coś wspólnego z temperatura pa;iwa?? Ostatnio miałem wymieniana turbinę i mam za dużo oleju w silniku ulać bo jest na całej miarce. Bipy na 23 bloku są tez około 50 60 na 1 i drugim garze na jałowym biegu
http://obrazki.elektroda.pl/6532751600_1... Zaznaczyłem na czerwono literę a i b, aby ułatwić, to tak: Punkt "a" , sprawdzamy na zimnym silniku. Punkt "b" , sprawdzamy na rozgrzanym silniku. Prawidłowe pomiary, powinno być na podstawie oznaczone siateczką na miarce. A więc wychodzi na to, że masz jednak za dużo oleju. Oczywiście z tego...
Oleju nie ma za dużo w silniku??? Duży ten przechył??
Żeby było mało problemów to właśnie dolewałem oleju do innego TGX 2019 r 400 tyś przebiegu i po 4 tygodniach od ostatniego dolewania taki widok pod korkiem jak w załączniku, nie ma tego dużo ale już daje do myślenia od czego może być płyn w silniku
Ale według mnie to za dużo oleju nalałeś. Ile, według Ciebie, powinno być wlane tego oleju?
Wymiana pompy oleju Alfa 166 2.4jtd, nie dość że złe dojście ,dużo roboty to jeszcze się sypią jak domki w Czeczeni (głośna praca).
czy jest jakaś procedura przy wymianie oleju w przypadku silnika z łańcuchem rozrządu. Głównie chodzi mi o napięcie siłownika Dużo samochodów ma łańcuch rozrządu, i niema tam żadnych procedur przy wymianie oleju dotyczących napinacza łańcucha. Sam jestem w posiadaniu takiego modelu (dotyczy łańcucha rozrządu) Bo olej zawsze wymieniam sam. Jedyne co...
Silnik dużo pobiera oleju? Naprawiasz go w kuchni czy poszedłeś po piwo, że masz zdjęcie przy lodówce?
No technika jazdy t"urlu-turlu" w dwusuwie to sposób na zatarcie. Dwusuw lubi max otwartą przepustnice i zdławione obroty obciążeniem. Wtedy jest dobrze smarowany (dużo paliwa = dużo oleju) plus przepływająca mieszanka przez skrzynie korbową dodatkowo chłodzi silnik o pędzie powietrza nie wspomnę. Najgorsze dla tego silnika to hamowanie nim. WSK wręcz...
Witam. Panowie podepnę sie z pytaniem o swój kompresor, posiadam ten kompresor co na zdjęciu 24L. Od pewnego czasu zaczęło mi rzucać olejem po rozgrzaniu go przez korek wlewu oleju, co jest ta dziurka do odpowietrzania i sadzi porządnie olej. Czy to wina już zużytych pierścieni czy czego? Mam wrażenie, że ktoś dolał do niego za dużo oleju, więc opuściłem...
jeżeli ci faktycznie tak dużo oleju bierze i silnik "nie kuleje",pracuje prawidłowo to na pewno jest turbina uszkodzona chyba ze uszczelnienia zaworów są bardzo zniszczone
Witam sodzac po wieku samochodu ma napewno ponad 100k,mozesz zmienic juz na polsyntetyk np 10W40 ale mechanik niech dobrze sprawdzi wycieki pod spodem silnika choc te silniki nie mialy problemow.Jle wlewasz oleju ne 100km i jaki przebieg jak mozesz podac.Pozdrawiam Przepraszam. Zapomniałem podać przebieg. Jestem trzecim właścicielem samochodu. Został...
Problem na 90% rozwiązany. Zagęszczarka dzisiaj pracowała ponad 2h i nic się nie działo. Okazało się, że w silniku było zbyt dużo oleju. Dziwne, że znalazł się w zbiorniku..
Po tak małym przebiegu nie ma opcji że przez DPF tak dużo przybędzie oleju w silniku. U mnie jest ten sam problem, auto trafiło z innego warsztatu, zdemontowana pompa wysokiego ciśnienia sprawdzona i okazało się że przeciek był przednim uszczelniaczem został wymieniony zamontowana wymieniony olej i auto pojechało. Klient codziennie rano sprawdzał olej...
Zaślepienie nie ma wpływu na spalanie oleju. Dużo tego oleju znika?
Problem 1 to wąż wystający z wydechu i to co trzymam w ręce.Tak może to zostać, można też odciąć i zaspawać powstały otwór na rurze tłumika.To co trzymasz w ręce to zawór który dodaje powietrza do wydechu ,aby spaliny dokładniej się spalały. (ekologia, brak wpływu na pracę silnika). Problem 2 to wąż wiszący z tyłu pod siedzeniem który pluje mi olejem....
Witam. Problem polega na tym że ostatnio sprawdzam stan oleju w s7 na zgaszonym silniku a tu olej wypływał . Napewno nie jest za dużo oleju. Co to może być za przyczyn?kopci teraz i słabszy jest a tak nie bylo
Zalanie gorszego oleju zawsze pomaga tylko handlarzom, bo szybciej silnik wykończysz.
A kiedy kolega wymieniał filtr powietrza dla silnika? Jakiej marki? Jakie odcinki robi auto? krótkie miejskie czy trasy? Troche dużo oleju kolega dolał. Moim zdaniem olej w przewodach od turbo do ic i silnika jest normalną sprawą i występuje nawet w nowych silnikach, nie koniecznie z turbiny a z odmy, natomiast jeśli czyściłeś turbo przy takim przebiegu...
Czy wystarczy wymienić same pierścienie jeśli silnik ma przedmuch spalin z korka wlewu oleju i bagnetu bo nie chce wywalać dużo kasy w ten silnik jeśli to nie ma sensu dodam że silnik bierze dużo oleju bardzo dużo nawet 0.5 litra na 100 200 km nie 1000 czy 2000
Do autora tematu jeżeli przy takim przelaniu popluj olejem znak tego że pierścienie, cylindry, tłoki już swoje mth zrobiły. 15 litrów w c355 gdzie normalnie powinno być 8-10 litrów to dopiero wał by zaczął uderzać w lustro oleju. Dodano po 5 Może kolega ma doświadczenie, ale nie z C 355, to nie osobówka. Ten sprzęt naprawdę wiele wybacza, a od nadmiaru...
Jeżeli do skrzyni zostanie zalana większa ilość oleju to będzie to stanowiło problem? Tak samo jak do silnika za dużo wlejesz.
sprawdź przerywacz.sprawdź poziom oleju ,czy nie masz za dużo-moze paliwo w oleju
Dziękuję za zdjęcie. Jakie powinno być ciśnienie oleju ? Wiesz z tym przyrostem to nie od DPF. Bo oleju nie przybywa tylko tak to wygląda jak by ściekał z miejsc z których nie powinien. Jak odpalę silnik i zgasze to poziom jest minimalny. Jak postoi kilka godzin to oleju jest zbyt dużo. :/ Nie ma w tym silniku żadnego zaworu zwrotnego więc nie wiem...
DPF nie jest problemem tylko poziom oleju w silniku. Pewnie za dużo ropy już się tam wlało.
Wiercenie z ręki prędzej czy później zarżnie każde wiertło, raczej prędzej. Wiercenie z dużymi obrotami również. Dlatego do wiercenia z ręki najlepsze są wkrętarki. W domowych warunkach możesz chłodzić czymkolwiek, nawet olejem do silników. Za dużo teorii jest równie szkodliwe co jej brak. Naucz się ostrzyć wiertła wtedy jest najtaniej.
Kolego jeżeli tylko wózek nie bierze dużo oleju to lej pół syntetyk, pracuję w serwisie wózków i mineralny lejemy do silników zajeżdżonych a pół syntetyk lejemy nawet do raków gpw i bułgarów i właśnie lotos z beczki , wcześniej laliśmy statoil i nie obserwujemy żadnych skutków ubocznych .
Tak nie ma kompresji, nie ma pompoeanua paliwa. W silniku masz 2 otwory. Wielkie do pobierania mieszanki z gaznika i nalu z pod tłoka do pompoeania paliwa. To musi być drożne i bardzo szczelne. I sprawny gaźnik. Spróbuj jeszcze jak due uda zapalić pompować promerem.. P.S. to jest 2 sów łatwiejsze go zatrzeć bez paliwa ba samym szarpaku. Ale też łatwo...
Co do głośnej pracy silnika to mogę ci doradzić abyś dolał oleju na max te silniki po prostu lubią dużo oleju miałem ten sam problem po dolaniu oleju problem ustal.
Witam jestem tu nowa i prosze o pomoc. Posiadam vw polo 98r 1.9 D moj problem polega na tym ze kopci na granatowo bierze bardzo duzo oleju i gdy jest zagrzany na biegu jalowym trzyma wysokie obroty nawet 3000tys dodam ze na wolnych obrotach które rzadko kiedy sa również kopci na granatowo slychac jakies lekkie stukanie,pukanie w okolicy pompy wtryskowej...
Bezwzględnie odwiedzić prawnika on pani powie co z tego może być pani jeździła pewnie nie więcej jak 3500 obrotów a oni jak wsiedli to pewnie zamykali obrotomierz a tak można wykończyć każdy starszy silnik i nie jest to pani wina tylko starość silnika tym bardziej był stary olej wymienili olej pewnie nie no to efekt jest po świecach da się powiedzieć...
Witam. czy kolega jest pewien, że to olej? najprawdopodobniej to smar z przekładni kątowej, jeśli użyje się go za dużo gdy się rozgrzeje wędruje wzdłuż wału aż do silnika i efekt jest taki jak opisałeś. pozdrawiam
dorobiłem i założyłem chlodnice oleju silnikowega wpiołem w układ przed filtrem oleju duża poprawa w cisnieniu oleju. jest dużo lepiej ale tonie to co nowy :D
Witam. Wracam do tematu wycieków oleju, ponieważ wyczyściłem parę dni temu cała pokrywę silnika i zauważyłem, że dmucha również pod korkiem wlewu oleju, nie dużo ale znów jest pokrywa wokół korka mokra....tu nasuwa nie pytanie czy to uszkodzona odma???? Pozdrawiam
Witam panowie. Mamy mały problem w swoim maluchu. Otóż dziś go odpaliłem po jakiś 2 miesiącach stania. Odpalił, pozostawiłem go na chwilę i wróciłem to było pod nim kilka dużych plam oleju a pod maską wylewało się tak jakby z alternatora bo tylko on był cały mokry w oleju. Dużo tego oleju nie ubyło, silnik normalnie zapala itd, ale co to może być jednorazowy...
Próbowałem. Olej kompletnie nie sprawdza się w WSK. Przy dawkowaniu którego wymaga ten silnik. Dużo niespalonego oleju kropiło z wydechu. Próbowałem też polecany Orlen 2T Semisynthetic. I w tym silniku sprawuje się idealnie.
Kiedyś już rozbierałem ale w innej kosiarce niby nie jest to filozofia ale może warto przeczyścić. Czyli co mam być spokojny?? Pierścienie w porządku?? Niby ma tylko 3 lata ale w tych silnikach to wszystko plastikowe teraz
Olej żre? Co z kompresją? Dużo oleju w płynie?
Jeżeli mineral spowodował wycieki, to nie dlatego, że mineral, tylko pewnie za dużo wlałeś.
Turbina do d... dmucha olejem w dolot i silnik chodzi na oleju - dlatego nie możesz zgasić. Opcja druga - gdzieś w dolocie jest dużo oleju i leszcze go silnik zjada.. Jeśli to możliwe to odłącz wąż z turbiny do intercoolera, odpal i organoleptycznie sprawdź czy turbina pluje olejem.
Może agregat był "poniewierany" w różnych pozycjach i olej zalał silnik i stąd dym. Ilość nagaru na dnie głowicy, świadczy o tym, że silnik "żre" olej od bardzo długiego czasu. Przerwa zamków 1mm to sporo, tym niemniej względnie jeszcze "normalnie" dla silnika ze sporym przebiegiem. Zbyt dużo oleju w silniku nie było na pewno - bo nie da się wlać więcej...
była nowa ?? Jeśli nie sprawdź filtr powietrza - może być zapchany (za dużo oleju ?!)
Oglądałem Chrisa i on to chwalił. PS. Wtrącę pytanie, czy zebranie 0,12mm przy planowaniu głowicy to dużo?
Zleć warsztatowi demontaż filtra i zlanie oleju do czystego pojemnika. Dużo powie Ci to co tam znajdziesz.
Czasami ludzie leją do cylindra olej, aby zabezpieczyć go przed korozją , gdy silnik długo jest nieużywany. Taki olej spływa do komory korbowej i tam miesza się z paliwem, i wtedy silnik dymi aż olej zostanie wypalony. Możliwe że tak jest i w Twoim przypadku. Nie wlałeś za dużo oleju do benzyny?
dużo oleju briggs dużo oleju bierze dużo oleju
gniazdo ładowania telefonu zasilanie stacyjki laguna schemat transformator lampka
schemat creative inspire p5800 schemat pilota creative inspire p5800
Migająca czerwona dioda w ładowarce Parkside 20V Zamienniki lampy 12AY7: 6072, 12AZ7 i inne