oto procedura zaczerpnięta z innego forum Warunki wymagane: - zbiornik paliwa zapełniony przynajmniej do 1/4 objętości. W przeciwnym wypadku procedura regeneracji nie zostanie uruchomiona. - pojazdy z automatyczną skrzynią biegów - selektor w pozycji P(ark). - pojazdy z manualną skrzynią biegów - pozycja N. - maska silnika zamknięta - załączony hamulec...
Jeśli nie rozkręciłeś starej gruszki to porównaj ich ustawienie suwmiarką, może nowa ma trochę inne wymiary i dlatego ustawienie po ilości zwojów się nie sprawdziło. Z resztą osprzętu zasilanego podciśnieniem nie ma problemów? Ostatecznie odpal sobie bloki pomiarowe i wyreguluj sztangę na podstawie wartości zadanej i zmierzonej.
Bloki pomiarowe na vag 5053 Ogólne:1 1-a)RPM,b)temperatura płynu chłodzącego silnik,c)wartość kontroli lambda (%) (regulacja wtrysku),d)wartość osiągnięta(10110011) 2 i 3 Systemy z czujnika ciśnienia kolektora ssącego: 2-a)RPM,b)obciążenie (%),c)Średni czas wtrysku (ms),d)ciśnienie na kolektorze wlotowym (Mbar) 3-a)RPM,b)ciśnienie na kol.wlotowym (Mbar),c)kąt...
http://obrazki.elektroda.pl/8007934500_1... Witam szanownych kolegów! Do zaprezentowania mam swoją nową konstrukcje tj. Mikroprocesorowy miernik ESR. Parametrami które w pierwszym przybliżeniu charakteryzują kondensator elektrolityczny i mogą podlegać nieniszczącym pomiarom są: pojemność kondensatora oraz szeregowa ekwiwalentna rezystancja...
Tak jest możliwe. Wejdź w ACC (chyba 11), w bloki pomiarowe grupa 2 i 11. Pierwszy blok pomiarowy, wartość ma się mieścić w zakresie -0,8 do 0,8. A kiedy te wartości się zmieniają bo ruszam radarem i nic się nie dzieje Jedynie na kanale 01 oraz 14 ale z tego co zauważyłem to są odległości radaru od najbliższej przeszkody
Tak, jestem świadomy, że po wyjęciu kluczyka należy odczekać i tak robię ok 2min. i właśnie podane wartości są po takim czasie. Oczywiście zaraz po wyłączeniu kluczyka pobór prądu wynosi ponad 1A Również robiłem tak, że pozostawiłem samochód z miernikiem na dłuższy czas, ale wartości nadal bez zmian i zastanawiające jest cykliczne skakanie wartości...
Witam, mam problem z Scenic I FL 2000r 1.6 benzyna, nie miga kontrolka IMMO, nie świeci pomarańczowy CheckEngine na obrotomierzu, czerwony Check zaświeca się, silnik kręci ale nie odpala. Sterownik silnika SIEMENS SIRIUS 32, wszystkie napięcia i masy są na sterowniku silnika, komputer diagnostyczny łączy się z silnikiem i widać bloki pomiarowe - pokazują...
P0235 to: Awaria obwodu czujnika „A” doładowania turbosprężarki. Jak masz OP-COMa to wejdź sobie w bloki pomiarowe i sprawdź jakie ciśnienie doładowania pokazuje. Jeżeli czujnik doładowania jest uszkodzony, to ECU przyjmuje wartość zastępczą 0.9 bara. Możliwe także, że walnięty jest przepływomierz i komputerowi nie pasują wartości przepływu powietrza...
(at)ElektrodaBot https://obrazki.elektroda.pl/2923560700_... Wstępna ocena dostępnych informacji Z najnowszych danych wynika, że w module komfortu (CCM) występują dwa aktywne kody błędów: - 01560:059 – Drzwi przedniego pasażera – Nie odblokowuje - 01561:059 – Tylne lewe drzwi – Nie odblokowuje Jednocześnie w aucie stale podświetlone są przyciski...
Za chwilę zabieram się za demontaż zabieraka kompresora by sprawdzić czy nie jest zerwany. Mam nadzieję że uda mi się to wykonać na zamontowanym kompresorze? Sprężarka Denso JP 6SEU14C ND1. Czy chodziło o te bloki pomiarowe które są na foto? Mi niestety te wartości nic nie mówią. No i parametry systemu 32 gdzie wszędzie wyświetla -128C, może tam jest...
Musisz jeszcze wtryski sprawdzić masz VCDS? W temacie z linku opisałem to i co mierzymy który blok pomiarowy. Nie mam dostępu do opisu bloków pomiarowych dla twojego silnika, może kto podesłać do ATJ? Trzeba sprawdzić te wartości: (18) Stan elektrozaworów. (13). Korekcja dawek paliwa. (23). Korekcje dawek paliwa. Te wartości z dwóch ostatnich bloków...
Zaraz z gumą w karoserii masz wtyczki przeważnie trzy. Ja żeby sobie nie dodawać roboty najpierw diagnoza VCDS bloki pomiarowe odczyt parametrów i machanie drzwiami jak mechanik zmienia wartości (bez zamykania otwierania) to wiem że tam jest problem i niestety trzeba grzebać.
Powinno się dać. Wchodzisz w bloki pomiarowe i szukasz wartości dla czujnika G201.Na samym sterowniku pisze nazwa producenta.
Pod komputer i sprawdź bloki pomiarowe jakie wartości widzi ECU i licznik.
W moim poście opisałe to w skrócie ale całą tą procedurę przeszedłem i jest problem .W Adaptacja - 10 kanał 01 i tam jest tylko 1 kluczyk i nie przyjmuje innej wartości ani w górę ani w dół . W Bloki pomiarowe - 08 grupa 003 ostatnie ( trzecie okno ) mam OFF co do drugiego tam nie mam żadnych wartości .
W interfejsach obd2 są bloki pomiarowe gdzie podglądasz wartości napięć i sygnały z czujników i takie tam. Najlepiej jakbyś w nich zobaczył czy czujniki związane z fotelem reagują czy ten przełącznik zmienia wartość w programie i takie tam. Wtedy by było wiadomo gdzie to zwarcie. W vw przynajniej było napisane w opisie np prawa poduszka powietrzna zwarcie...
Kolejne z mojej strony dziękuje sigwa18. Zastanowiła mnie wypowiedz "dla diesla ustawiam 6" -ok, tylko "czym regulować" odpowiedz u góry. Kont synchronizacji mam -0,5 ustawiony i tu najlepiej silnik pracuje (regulacja konta synchronizacji nie wpływała na ten kont -opisałem regulacje). Pozostało prawidłowo natężenie paska bo obecnie mam stanowczo za...
Kurcze nie ma mnie w domu a laptop z programem został. Wartosci się nie zgadzają bo jak wejdę w bloki pomiarowe i w grupę chyba 6 albo 7 to każde koło ma inną wartość. A mam zdjęcie tego co tam zaznaczyłem i wziąłem start i zaczęła opadać np lewą strona przednia auta i tak pokolei wszystkie 4 strony zrobiłem :( masz może fb lub mógłbyś podać nr do siebie?...
Witam, potrzebuje wartości bloków pomiarowych dla wyżej podanego w temacie silnika dla programu vag-com. Mój problem polega na tym iż przy znacznym obciążeniu samochodu przy przyspieszaniu wchodzi w tryb awaryjny i traci moc(zaczyna chaotycznie pracować), ogólnie jak na 110 km to nie ma mocy oraz przy 2-2,2 tys obr. przestaje ciągnąć i nie na czym jechać(...
Czujnik sprawdzisz VAG-iem w blokach pomiarowych. Zakładałem czujnik do Tourana który nie miał nawet szyby przystosowanej do tego. Nie pamietam które to były bloki pomiarowe ale bedą tam 2 wartości od wody (w %) i zmierzchu w skali od 1 - 5. Zasłaniając powinno rosnąć, a nalewajac wode na szybę bedzie się zmieniała wartośc. Jak założyłes to upewnij...
VCDS i czy inny komputer diagnostyczny i tak jak pisałem w module licznika bloki pomiarowe i tam powinna być wartość jaką odczytuje czujnik w mm plus minimalna wartość. Z tego co pamiętam to otwarta maska blokuje czujnik. Tak samo jak zadziała (zaświeci się pomarańczowa oliwiarka- plus sygnał dźwiękowy). To zgaśnie dopiero po otwarciu maski i stanie...
Jak sprawdzić? Tak samo jak sprawdziłeś to w liczniku. Wchodzisz w bloki pomiarowe w sterowniku silnika i tam będziesz miał w odpowiednich kanałach różne wartości a między nimi temperaturę silnika, temperaturę zasysanego powietrza itp. Pewnie będzie to bez opisów ale idzie się połapać po wartościach.
Ale zaraz, po co wymienisz od razu wtryski? NIe myślisz wcześniej zrobić tego halla? Sprawdzić ciśnienia tandem ,wiązki itp? Przecież po zmianie wtrysków błąd halla nie zniknie. Nie zmieniam pompek , pytam czy jak są inne niż oryginały potrzeba je kodować adaptować , wyżej napisałem cała historie tego pojazdu i dlaczego pytam , zmieniłem wiązkę dziś...
Kluczyk którym się obecnie posługujemy wkładamy do stacyjki i włączamy zapłon Wchodzimy w moduł komfortu [46 Central Conv.] czekamy na odczyt wszystkich wartości ; wchodzimy w bloki pomiarowe [08 Means block] następnie wpisujemy kanał 007 (nie klikamy Up Dn tylko wpisujemy) [GO] - czekamy na odczyt wartości -w pierwszym okienku można odczytać, czy pilot...
Dmuchawa chodzi ale zamyka wszystkie wyloty i dmucha nigdzie. Rano zmienie kodowanie na 01000 może to pomoże. Blok 007: 1. -53 dziwna wartość lecz "podobno tego czujnika nie ma w Borze" Przekodowalem na 01000 Błędów brak z poziomu OBDII Test na sterowniku: 444 02 Jak jest ustawiona temperatura na LOW do 19 stopni wieje lodowate powietrze w momencie...
Błędów nie ma ale sprawdź wartości odczytów z czujników temperatury (jak mieści się w zakresie -50C- 150C to błędu nie ma) ,czujnika ciśnienia w kolektorze, kąta otwarcia przepustnicy. Generalnie przejrzyj bloki pomiarowe jak nie odpala i szukaj dziwnych wartości nie odpowiadających stanom faktycznym.
Witam na vagu bloki pomiarowe 008 i w 013 do 1.5 jak wiecej to będzie kopcił i 023 wszysto do 40 jeżeli powyżej to do wymiany............... pozdro rox..........
Kolego sprawdź jaki masz kąt wtrysku polski vag silnik bloki pomiarowe kanał 000 wartość 2 powinna wynosić od ok 48-51 jeśli jest mniej auto będzie ciężko zapalało na zimnym potem już od strzała. Wartości te sprawdzaj na rozgrzanym silniku ok 80 C
Takie sprawdzenie Ci nic nie da. W blokach pomiarowych obserwować wartości z niego. Można spróbować zrobić adaptacje czujnika. Zmień program na VAG lub VCDS Lite. Pod siedziskiem tylnej kanapy.
U mnie licznik wygląda trochę inaczej: https://obrazki.elektroda.pl/4742736800_... W tym menu naciskając strzałkę w górę oraz enter mogę wejść w procedurę i po zakończeniu mam przez 1s napis Learn OK Spisałem wszystkie bloki pomiarowe oraz wartości binarne z FR: MW01 +18 (przy wciśniętym pedale gazu rośnie do 65) MW02 +18 (przy...
No to odłacz silniczek od lapmy i zobacz co się z nim dzieje po tych 15-20sek. Wejdz w bloki pomiarowe i sprawdz wartości jakie odbiera sterownik poziomowania z czujników zawieszenia, wszystko do przeanalizowania w VAG-u a nie szukania błędów które nie zawsze muszą byc.
Widać są jeszcze normalni ludzie na tym świecie cieszy mnie to, że w końcu konkretni ludzie dają porady. Jeśli chodzi o rozrząd to wymieniałem go zaraz po zakupie auta i właśnie takie rzeczy się dzieją. Jeśli chodzi o kąt wtrysku to proszę o radę jak najlepiej go zmierzyć, ponieważ jestem początkujący w zabawie vagiem. Wchodziłem w opcje „Bloki...
Witam! Ostatnio mam problem z VW Touranem a mianowicie z jego mocą... Jeżdżąc spokojnie wszystko jest ok, ale gdy depnę pedał w podłogę i przekroczę 3500 obr/min silnik przechodzi na tryb awaryjny i nie mogę przekroczyć 3000obr/min. Po takim zachowaniu silnika pojawia się błądy: 04268 - nie wiem co oznacza... 08851 - P2293 Fuel presure regulator valve...
Disagnistyka to nie tylko sprawdzenie błędów silnika w oplu to tez bloki pomiarowe a w nich wartości rzeczywiste otrzymywane z czujników,a u ciebie do zaobserwowania,dawka paliwa,kat wtrysku i ciśnienie doładowania
chodzi mi o takie rzeczy, że jak w VCDS wchodze w bloki pomiarowe i mam różne okienka z różnymi tam wartościami, to w podglądzie jeszcze jest zaznaczony zakres poprawnych wartości "Bloki pomiarowe" to moim zdaniem chory wymysł twórców VAG-COM/VCDS, w większości innych programów diagnostycznych na PC masz po prostu listę parametrów rejestrowanych przez...
1. Czy ten kąt wtrysku jest dobry zdjęcia opisane POMIAR: SILNIK/ BLOKI POMIAROWE /004 Użyty Vag-mini? : Proszę o opisanie tych wartości co jest co: r-min -obroty silnika to wiem BTDCC? KWW? KW? 2. W necie znalazłem blok pomiarowy taki do tego silnika czy dobry opis? Jest z VCDS JA MAM Vag-mini . 004,0, zawory pompowo-strumieniowe 004,1, prędkość silnika,...
Witam, od jakiegoś czasu mam problem z autkiem, a mianowicie po wizycie na myjni ciśnieniowej lub wjechaniu w jakaś większą kałużę, silnik zaczyna nierówno pracować, zupełny brak mocy, auto chodzi jak jakiś muscule car - żadne kontrolki (mam tu na myśli check engine) się nie zaświecają. Po podpięciu VCDS`a brak błędów. Efekt taki jakby jeden z cylindrów...
Żeby wiarygodnie ocenić taka usterkę trzeba przejechać się z testerem i obejrzeć bloki pomiarowe w trakcie jazdy i przy występowaniu "niemocy" Błędy to tylko część etapu diagnozowania usterki reszta to znajomość parametrów i ich wartości w określonych warunkach . I żeby ci wytłumaczyć o co biega to taki prosty przykład zmierzysz czujnik temperatury...
Witam Czy w Step7 jest jakieś bloczek do wyliczenia średniej wyniku. Mam taki układ w którym mierze naciąg, ponieważ układ jest bardzo dokładny pomiar jest dość niestabilny i na wyświetlaczu bez przerwy migają cyferki:) chciałbym ten pomiar uśredniać np. co 1s. i dopiero wtedy wyświetlać. Pozdrawiam
Jakie kanały jeszcze można sprawdzić odpowiedzialne za mieszankę?? Auto na zimnym jeszcze w miarę pracuje jak się nagrzeje wtedy zaczyna skakać jak kangur. Najgorsze jest gwałtowne przyśpieszanie. Powolne przyśpieszanie daje radę. Mimo wszystko jak wejdę w bloki pomiarowe na kanale 98 to przy wciskaniu pedału gazu (pedał na lince) wartości powinny się...
jak właczysz to zapala sie kontrolka na zegarach ? nawet jak sie włacza a ktos wsadzal tempomat to trzeba zmienic kodowanie sterownika, bo poprostu nie bedzie go system wykrywał Kontrolka się nie zapala. Skoro masz VAGa to proponuje troche zagłabić sie w temacie, poszukać na necie jak uaktywnic tempomat jesli nie wiesz czy juz jest aktywowany i czy...
strasznie na około to lecisz, podłącz pod vag, bloki pomiarowe i zobaczysz czy chodzą od początku do końca
widzę ze kolega nie rozumie o co mi chodzi. Wchodzę na vagu w moduł 46 nie wchodzę w 10 adaptacje tylko 08 bloki pomiarowe wybieram kanał 03 w tym momencie powinny mi się wyświetlić 4 okna z cyframi nawet z tym pilotem który jest sprawny . naciskamy jakikolwiek przycisk i wartości powinny się zmieniać np z 1 na 2. w ten sposób można sprawdzić czy pilota...
Kolego robokop PD i VP maja 250 rpm. Ale ani nie 45, ani 940. Moze to auto chce zalapac i nie moze?albo po wejsciu w bloki pomiarowe pokazuje ostatnia zapamietana wartosc, gdyz silnik nie pracuje i nie ma aktualnej. Bzdura. W dodatku żaden VAG nie był w użyciu, w pierwszym poście wspomniany jest autocom, a ten pokazuje wartości bezpośrednio. Podejrzewam...
Witam wszystkich :arrow: http://obrazki.elektroda.pl/2073367200_1... Posiadam Vw polo III 6n2 2000r. 1.4 MPI Cały czas mam błąd sondy lambdy, gdy podpiąłem VAGA, Jest błąd, kod: 16518 - Oxygen (Lamda) Sensor B1 S1: No Activity. Prozę o pomoc, chodzi o pierwszy błąd - drugi jest już nieaktualny. Która sonda nie działa prawidłowo? Dodatkowo...
Witam chciałem się podłączyć pod temat bo mam podobny problem z tym że tak: Chcę podmienić zegary u siebie w aucie, audi grudzień 2001 czyli poliftowe zegary VDO pełny fis, drugie tak samo z auta 2003 polift też pełny fis też VDO oba benzyna, mam pin wyciągnięty z ECU ( 8194 ) mam pin zegarów obecnych zegary nr 1 (3266 ) i mam pin z drugich zegarów,...
Miand powiedz mi jakiego programu uzywasz do odczytu tej wartości bo ja na polskim VAgu 4.9 nie mam takiego parametru, te bloki pomiarowe to wiem gdzie to jest, ale nie ma napięcia zasilania ECU
Przy niedziałającym hallu lub niepodłączonym byłby błąd. Nie będą to też zaśniedziałe styki. Jeżeli uważasz że nie widzi zmian czujnika temperatury to wystarczy w VAGu wejść w bloki pomiarowe i tam będzie widać jaką temperaturę silnika widzi komputer. Jakie wartości pokazuje przepływomierz na wolnych obrotach?
I zamień miejscami wtryski , 3 i 4 cylinder sygnał spalania stukowego poza normą Na LPG lub PB jest podobnie w odczytach, myślałem aby zamienić ze sobą kable WN? dziś chciałem to zrobić ale są za krótkie i nie da rady... Odczytaj jeszcze wyprzedzanie zapłonu? Pamiętasz kolego który to blok pomiarowy? Tu zgrane wszystkie dostepne bloki pomiarowe http://przeklej.org/file/OpE5XG/logi.vcd...
Dzieki będę szukał, a że on wizualnie wygląda na sprawny, nie wiem czy jest ? Ewentualnie może ktoś wie które bloki pomiarowe w VAGu za niego odpowiadają ?? Mam tego polskiego :) ..... szukam, szukam, szukam iiii szukam jeża ;) załamka :(
niebiesko-czerwony hmm az zobacze z ciekawosci w jaki ja się wpiąłem od tego biegu wstecznego schemat fajny ale oprócz kolorów przewodów nic z niego nie rozumiem Troszkę tego nie rozumiem: Aby skontrolować, czy obwód podgrzewania jest zasilany, konieczne jest wpięcie wtyczki czujnika do instalacji elektrycznej pojazdu. Miernik powinien być ustawiony...
bloki pomiarowe bloki wartości bloki pomiarowe rozrząd
analiza spalin piecu pc5000 sanwa troubleshooting samsung
śrubokręt neonówka wskaźnik napięcia
Wyciek wody z górnej części pompy - przyczyny i rozwiązania Buczenie w głośnikach DSO: przyczyny i rozwiązania