Tak jest możliwe. Wejdź w ACC (chyba 11), w bloki pomiarowe grupa 2 i 11. Pierwszy blok pomiarowy, wartość ma się mieścić w zakresie -0,8 do 0,8.
Opis bloków pomiarowych , które bloki odczytujemy i które wartości w blokach i wiele innych opisów , instrukcji dla tego silnika.
Takie sprawdzenie Ci nic nie da. W blokach pomiarowych obserwować wartości z niego. Można spróbować zrobić adaptacje czujnika. Zmień program na VAG lub VCDS Lite. Pod siedziskiem tylnej kanapy.
Wiec prawdopodobnie bedzie to wina dawki sprawdz VAGiem jaka jest dawka dla cieplego silnika (bloki pomiarowe 001) wartość w 2 okienku jak becie ponizej 4 to moze to byc przyczyną.
A pedał gazu jakie wartości ma blokach pomiarowych?
Witam, Wszystko jest już wymyślone i opisane: [url=https://support.industry.siemens.co... [url=https://support.industry.siemens.co... Pozdrawiam
Kończące się szczotki, ale to climatronic powinien wypluć w błędzie... W blokach pomiarowych porównaj napięcie rzeczywista wartość od zadanej.....
Witam... dodam do tego że manetka ok bo w blokach pomiarowych wartości się zmieniają...
Kto chce to skorzysta po to to jest. Dodano po 14 Kończę ten temat.
Sprawdził bym jeszcze raz ten kąt wyprzedzenia ale nie wiem jak się za to zabrać Kąt synchronizacji znajdziesz w blokach pomiarowych/wartościach rzeczywistych.
A wartości w blokach pomiarowych? Są ok?
1 Sprawdzenie bezpieczników , 2 zakładając że mechanik nie popełnił błędu i złożył kierownicę tak jak była do jazdy na wprost i ustawił taśmę prawidłowo - ustawienie geometrii, 3 odczyt błędów ze sterowników, 4 kalibracja czujnika kąta skrętu zgodnie z procedurą pomimo że w blokach pomiarowych wartości się nie zmieniają. Na razie nie wiadomo jakie masz...
Witam Zrób dopasowanie czujnika skrętu G85 w wspomaganiu (44)(wyłączenie czujnika g85 we wspomaganiu) Jak nie pomoże to coś przegapiłeś w kodowaniu, patrz w blokach pomiarowych wartości z g85 . Pzdr
1314 - Moduł sterujący silnika: brak komunikacji Możliwe przyczyny Uszkodzone okablowanie/złącza magistrali danych CAN od/do modułu sterującego silnika Usterki zapisane w module sterującym silnika Moduł sterujący silnika niedawno błysnął lub został ponownie mapowany Możliwe rozwiązania Sprawdź okablowanie/złącza magistrali danych CAN od/do modułu sterującego...
Czy ty tym swoim urządzeniem jesteś w stanie odczytać wartości z bloków pomiarowych? Jeżeli tak to podaj czasy wtrysków, wartość podciśnienia z czujnika MAP, temperaturę silnika. Odczytaj te wartości dla rozgrzanego silnika pracującego na biegu jałowym. Czas wtrysku - blok 002 pozycja 3 podciśnienie Map - blok 003 pozycja 2 temperatura silnika - blok...
Pod komputer i sprawdź bloki pomiarowe jakie wartości widzi ECU i licznik.
Witam, mam problem ze skoda Octavia 2fl nie mogę odnaleźć czujnika g200, skoda 2009r 2.0 tdi. Vcds wywala błąd 01423 012 usterka elektryczną w obwodzie, podobno jest razem ze sterownikiem abs więc sterownik wyslalem do naprawy i nic to nie dało w blokach pomiarowych wartość 0m/s . Pomoże ktoś? Dzięki pozdrawiam
Z tego co widze po schematach w tym modelu nie ma czujnika F129, zamiast niego jest G65 który generuje sygnał prostokątny o zmiennym współczynniku wypełnienia w zależności od ciśnienia. W VAG-u powinieneś zobaczyć w blokach pomiarowych wartość aktualną ciśnienia, oczywiście gdy jest zbyt małe ciśnienie to się na załączy sprężarka.
Rozgrzej auto, zrób zdjęcie wartości sondy na biegu jałowym - to chyba bloki 30 - 33. Pokaż też co pokazuje przepływomierz czyli wartość MAF (powinno to być widoczne w pierwszych blokach pomiarowych) będzie w gramach na sekundę lub w kilogramach na godzinę. Nic jeszcze nie jest do wymiany. Sonda nie pokazuje wartości w %. Te 20% co podałeś to może by...
Powinno Cię zadowolić.Pozdrawiam.
połączyć się z modułem, zobaczyć w blokach pomiarowych jakie wartości widzą czujniki, sprawdzić czy moduł wie że został włączony bieg wsteczny. Jaki jest nr sterownika?
Drugi czujnik jest dla ECU i tam będziesz miał w blokach pomiarowych [SILNIK] wartość z drugiego czujnika - ale on nie ma nic do ruchu wskazówki w liczniku.
Witam, Nie działa mi klimatyzacja climatic, czujniki sprawdzone są ok. czujnik parownika , na kratce środkowej i nad nogami kierowcy oraz tem. zewnetrznej. Ciśnienie w układzie jest. jedyny błąd 16372 oraz w bloku pomiarowym 07 mam 3-cia wartość -51sc Proszę o pomoc
witam potrzebuje porady na temat odczytu wartosci pompowtrysków jakie powinny wartości i w jakim bloku pomiarowym je odczytam pacjent passat b5 130 km awx. w razie czego robię to przez vcds
Powinno się dać. Wchodzisz w bloki pomiarowe i szukasz wartości dla czujnika G201.Na samym sterowniku pisze nazwa producenta.
Próbując przestawić kąt wtrysku zmienia się wartość Tylko w Basic settings, a w blokach pomiarowych zostaje wartość 255 ewentualnie na sekundę spadnie w okolice tej z BS. Jak przełączam się pomiędzy tymi oknami to słychać różnice w pracy samochodu
Podczas adaptacji widzisz w blokach pomiarowych zmieniające sie wartości?
A więc tak: Podłącz pod komputer, połącz się z licznikiem, odczytaj błędy. Wejdź w bloki pomiarowe odczytaj wartości. Jeżeli nie poradzisz sobie z analizą to daj błędy i parametry na forum.
witam, czy ktoś spotkał się może z takim przypadkiem jaki ja mam w Audi A6 c5 , kontrolka airbag świeci się, nie gaśnie , w sterowniku airbag brak błędów, w zegarach również brak błędów, a to co podejrzewam to zaobserwowane w blokach pomiarowych wartości : Occupied Seat Sensor Pass, Side Too High Belt Inquiry Front Driver Side Too High Belt Inquiry...
Jeśli nie rozkręciłeś starej gruszki to porównaj ich ustawienie suwmiarką, może nowa ma trochę inne wymiary i dlatego ustawienie po ilości zwojów się nie sprawdziło. Z resztą osprzętu zasilanego podciśnieniem nie ma problemów? Ostatecznie odpal sobie bloki pomiarowe i wyreguluj sztangę na podstawie wartości zadanej i zmierzonej.
Adaptacja czujnika . Czujnik ciśnienia hamowania 1 (G201) Wymagania: ·Napięcie systemowe przynajmniej 12,0 V. [Wybierz] [03 - Brake Electronics] [Bloki pomiarowe - 08] Grupa 005 [Idź!] Sprawdź pola 1, wartość musi być między -8.0 a +8.0 bar. [Gotowe, powrót] [Bezpieczeństwo dostępu - 16] Wpisz 40168, w celu umożliwienia ustawienia podstawowego....
Podczas kręcenia rozrusznikiem, sterownik nie odnotowuje żadnego błędu. Jedynie co nam się rzuca w oczy to bloki pomiarowe i ta wartość czujnika ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej co wyżej opisuje. Niestety nie posiadamy oscyloskopu na warsztacie gdyż nie zajmujemy się typowo elektroniką. Ale gdyby czujnik lub zawór był uszkodzony. to podmiana tych...
Sprawdź w blokach pomiarowych jaka jest wartość prędkości.
Klapki w kolektorze w porządku, wszystkie uszczelki dolotu wymienione oraz uszczelki wtryskiwaczy. Powietrza nigdzie nie ciągnie. Wie ktoś może w którym bloku pomiarowym są wartości przepływomierza i doładowania (zadane i rzeczywiste). pozdrawiam
Jak w temacie AstraH 1,7DTL nie reaguje na pedał gazu. Problem pojawia się sporadycznie. Po zgaszeniu samochodu i kilku minutach postoju wraca do normy. Wyskakują błędy P1120,P1122. Czujnik pedału gazu raczej jest sprawny, w blokach pomiarowych widać że działa poprawnie. Blok pomiarowy -"Przeliczona wartość wychylenia pedału -0%" Może ktoś podpowie.
Jak nie ma błędów w sterowniku to trzeba zobaczyć w blokach pomiarowych czy zmienia się wartość jak się otwiera drzwi i maskę.
w którym bloku pomiarowym (Vag com albo Polski VAg ) znajde czasy wtrysków chodzi o blok 023 i wartość BIP-ów, poczytaj o tym w tych tematach : http://www.google.pl/search?q=%22blok+02...
Zobacz blok pomiarowy 18 jakie tam są wartości. Najlepiej zrób loga z bloku 18.
Witam, potrzebuje wartości bloków pomiarowych dla wyżej podanego w temacie silnika dla programu vag-com. Mój problem polega na tym iż przy znacznym obciążeniu samochodu przy przyspieszaniu wchodzi w tryb awaryjny i traci moc(zaczyna chaotycznie pracować), ogólnie jak na 110 km to nie ma mocy oraz przy 2-2,2 tys obr. przestaje ciągnąć i nie na czym jechać(...
bloki pomiarowe 1 grupa druga wartość 50.
W tych blokach pomiarowych masz podane wartości dotyczące pompo wtryskiwaczy,jak masz vaga odczytaj to,wartości w 13 wcale nie muszą świadczyć o uszkodzeniu.
W moim poście opisałe to w skrócie ale całą tą procedurę przeszedłem i jest problem .W Adaptacja - 10 kanał 01 i tam jest tylko 1 kluczyk i nie przyjmuje innej wartości ani w górę ani w dół . W Bloki pomiarowe - 08 grupa 003 ostatnie ( trzecie okno ) mam OFF co do drugiego tam nie mam żadnych wartości .
Witam, mam problem z Scenic I FL 2000r 1.6 benzyna, nie miga kontrolka IMMO, nie świeci pomarańczowy CheckEngine na obrotomierzu, czerwony Check zaświeca się, silnik kręci ale nie odpala. Sterownik silnika SIEMENS SIRIUS 32, wszystkie napięcia i masy są na sterowniku silnika, komputer diagnostyczny łączy się z silnikiem i widać bloki pomiarowe - pokazują...
Jaka sonda w tym dieslu,człowieku? Zobacz na wskazania przepływki,będziesz tam w bloku pomiarowym miał wartość oczekiwaną i zmierzoną,wartości te powinny być zbliżone.No i oczywista kwestia połączeń z gatunku "pneumatycznych"-przetarte względnie odłączone węże na drodze kolektor-MAF. Czujników tam jest więcej-nie wspomniałeś np o czujniku położenia...
Witam. Jak odczytać parametry bieżące silnika, teterem VAG w silniku AWY. W którą grupe wskazań mam wejść i które bloki pomiarowe podają daną wartość
oto procedura zaczerpnięta z innego forum Warunki wymagane: - zbiornik paliwa zapełniony przynajmniej do 1/4 objętości. W przeciwnym wypadku procedura regeneracji nie zostanie uruchomiona. - pojazdy z automatyczną skrzynią biegów - selektor w pozycji P(ark). - pojazdy z manualną skrzynią biegów - pozycja N. - maska silnika zamknięta - załączony hamulec...
Działanie/odczyt czujników możemy sprawdzić komputerem diagnostycznym w blokach wartości mierzonych/pomiarowych. Zrób scan pomiarów, na pewno pomożemy.
Witam ! Mógłby mi ktoś przybliżyć co oznaczają poszczególne wartości w blokach pomiarowych wyświetlanych w kanałach od 001-255 na skanerze V-SCAN VAG 5053 ??
W interfejsach obd2 są bloki pomiarowe gdzie podglądasz wartości napięć i sygnały z czujników i takie tam. Najlepiej jakbyś w nich zobaczył czy czujniki związane z fotelem reagują czy ten przełącznik zmienia wartość w programie i takie tam. Wtedy by było wiadomo gdzie to zwarcie. W vw przynajniej było napisane w opisie np prawa poduszka powietrzna zwarcie...
Kanał 91 w adaptacjach ma wartość 1. A w blokach pomiarowych na którym kanale sprawdzić czy jest zezwolenie ?
Witam dzisiaj dopiero zajrzałem do BFH3 i wygląda na to,że tam wszystko jest ok bezpieczniki i dwa przekażniki są ok podłączyłem diagboxa i wszedłem w panel sterowania i po załączeniu przycisku podgrzewania tylnej szyby w blokach pomiarowych zmienia się wartość,że jest aktywny .Co mogę jeszcze sprawdzić pozdro
To co bierzesz za blok pierwszy to numer kanału, potem zaczynają się bloki pomiarowe. Czyli u ciebie pole drugie ma wartość 84, co oznacza zapłon za wczesny.
A czy wiadomo co dokładnie pokazuje VCDS? Tzn np w 2 kolumnie pierwszego bloku pomiarowego. Jest tam jakaś wartość paliwa i pytanie w jaki sposób VCDS ją oblicza? Tylko z napięcia nastawnika?
Nie mam teraz tego auta w warsztacie, ale wartość się nie zmieniała w bloku pomiarowym.
No to odłacz silniczek od lapmy i zobacz co się z nim dzieje po tych 15-20sek. Wejdz w bloki pomiarowe i sprawdz wartości jakie odbiera sterownik poziomowania z czujników zawieszenia, wszystko do przeanalizowania w VAG-u a nie szukania błędów które nie zawsze muszą byc.
Polskiego Vaga traktuj jako ciekawostkę zaoszczędzi ci to wiele szukania bo nieraz pokazuje wartości z kosmosu w blokach pomiarowych.
A więc jest tak. Postępując w według pierwszej instrukcji a panelu adaptacji zarówno po wpisaniu 01 i 21 wyskakuje error. Według instrukcji drugiej, po wpisaniu wartości 003 w blokach pomiarowych w drugim polu jest wartość 0001, która nie zmienia się po zamknięciu drzwi i dwukrotnego wciśnięcia przycisku w pilocie. Nie ma żadnej reakcji a pilot był...
Ktoś może podpowiedzieć jak vagiem sprawdzić dawkę paliwa jaką podaje pompa wtryskowa?? 01 silnik bloki pomiarowe, grupa 001 druga wartość.
Kolego sprawdź jaki masz kąt wtrysku polski vag silnik bloki pomiarowe kanał 000 wartość 2 powinna wynosić od ok 48-51 jeśli jest mniej auto będzie ciężko zapalało na zimnym potem już od strzała. Wartości te sprawdzaj na rozgrzanym silniku ok 80 C
Trzęsie zarówno na benzynie jak i na gazie? Uruchamiany jest na benzynie Właśnie opisz jak czy na zimnym i na ciepłym zachowuje się tak samo na gazie i na benzynie. Szarpanie jest takie jakby nie palił na jeden cylinder? Wymieniłem już połowę części a ona nadal nie chodzi A co mówi samodiagnostyka silnika - czyli są jakieś błędy w module silnika? Odczytywane...
Zbierz wszystkie piloty zdalnego sterowania jakie chcesz zaprogramować. Jeden z kluczyków pojazdu umieść w stacyjce i włącz zapłon w pozycję ON. Korzystając z programu VAG-COM wykonaj następujące czynności: [Wybór] [46 - Moduł komfortu] lub [35 - Centralny zamek] [Adaptacja - 10] Wybierz kanał "01" (w niektórych modelach AUDI może to być kanał "21")...
Dlatego dokonam tej korekty popychaczy, a potem tą trzecią wartość w bloku pomiarowym 4 na 6,3 za pomocą przestawiania konta synchronizacji. Tak planuję. Blok pomiarowy 15 pokazuje mi zużycie paliwa 0,8l/h.
Witam grupe 8 w blokach wartości mierzonych robisz przy pełnym obciążeniu jazda na 3 biegu obroty 2900 do 3100 . Pozdrawiam reszte na gg 1384368 .
Sprawdzałem Vag-iem ale nie jestem pewien tej pozycji: silnik - bloki pomiarowe: 32 - lambda pierwsza wartość 4,2% a druga 0%. Czy to oznacza że rozrząd jest w porządku a może nie tą wartość sprawdzałem?
Miałem ten sam problem walczyłem z tym przez rok czasu chodzi dokładnie o Vw Passat b5 1.9 tdi AHU usterka-notlauf przy prędkości 120km/h od razu tryb awaryjny. Wszystko miałem sprawdzone poprzez chwilowe podmiany ze sprawnego auta i nadal to samo żadnej poprawy aż pewnego dnia podsunęła mnie myśl o rozebraniu sterownika silnika w momencie odkręcania...
Podaj wartości z bloku pomiarowego 24 z licznika. Możesz na chwile odłączyć akumulator. VCDS Lite pewnie z witaminka i tu może być problem.
Witam wszystkich! Mam taki przypadek najpewniej po kombinacjach z przebiegiem. Na liczniku są same 9-ki, licznik normalnie działa, blok pomiarowy pokazuje normalną wartość przebiegu ok 170tyś km. Z tego co się dowiedziałem są tam dwa procki. W który trzeba zajżeć? Ma ktoś wsad? Pozdrawiam!
Witam wszystkich Dwa krótkie pytania: 1. Może ktoś podpowie dlaczego nie wyświetla mi wartości bloku pomiarowego 013 ( korekty paliwowe) w Audi A3 8PA SPORTBACK 1.6 102 km? 2. Blok pomiarowy 026 ( napięcie na cylindrach) Wydaje mi się,że mam za duże rozbieżności miedzy cylindrami 1: od 0,4 do 2-4: ponad 2 V ( stan przy obrotach ok 3 tys)
Nie ma takiej możliwości że to wina czujnika. Dawka paliwa jest wzbogacana z czujnika tylko podczas rozruchu, następnie po odpaleniu dawka sterowana jest już tylko strategią utrzymania pożądanych wolnych obrotów przez sterownik silnika. Temperatura silnika ma głownie wpływ na stopień wyprzedzenia początku tłoczenia i początku wtrysku. Podaj też wartość...
Disagnistyka to nie tylko sprawdzenie błędów silnika w oplu to tez bloki pomiarowe a w nich wartości rzeczywiste otrzymywane z czujników,a u ciebie do zaobserwowania,dawka paliwa,kat wtrysku i ciśnienie doładowania
Wygląda na awaria czujnika ciśnienia atmosferycznego. Wtedy przechodzi na mapę dla wysokości ponad 3000 m na poziomem morza i by chronić turbinę obniża doładowanie. Sprawdź odczyt z blokach pomiarowych. Albo ktoś grzebał w mapie zmieniał czujnik ciśnienienia o wyższym zakresie.
auto w teren. vag podpięty. jak kolega pisze blok pomiarowy 003 pozycja 3(wartość wymagana) i 4(wartość rzeczywista). 3 bieg, na obrotomierzu około 1400 obr/min i but do końca aż do około 3000 obr/min. wartość z pola 3(wymagana) i 4(rzeczywista) ma się mniej więcej zgadzać
Nie bardzo rozumiem ale ... OK timery jasne, są do pikania ale do zapisu w eeprom chyba nie bardzo ? mogę inaczej poukładać program tylko nie bardzo rozumiem Twoją myśl w tym przypadku . Bo program główny nie może być pusty ( chyba ) Bloki sa jakby dla mnie jasne 1 - blok pomiarowy grzania odczytuje wartość , mierzy napiecie ADC i porównuje z eeprom...
Właśnie nie mam drugiego pilota. Centralny zamek rozbierałem i przelutowywałem bo był problem z sygnałem włączonych świateł przy otwarciu drzwi. (at)grala1 : Czy mógłbyś mi napisać w których blokach pomiarowych sprawdzać i jakie wartości powinny być przy zamykaniu/otwieraniu?
Ale ty patrzyłeś w kanałach pomiarowych blokach? Czy w > adaptacja > kanał 38 > wartość 0/1
wyskakuje błąd czujnika HALLA G-40 i odcina silnik przy 5000obr/min. ale to już mam z głowy ,posiadam launcha x431 w bloku pomiarowym 007 pokazały sie wartości obecne i prawidłowe jakie powinny być.na pracującym silniku kręciłem zapłonem tak aby ustawić prawidłowe wartości i jak ręką odjął.silnik pracuje tak jak powinien i odcina go przy 6500obr/min.
Widać są jeszcze normalni ludzie na tym świecie cieszy mnie to, że w końcu konkretni ludzie dają porady. Jeśli chodzi o rozrząd to wymieniałem go zaraz po zakupie auta i właśnie takie rzeczy się dzieją. Jeśli chodzi o kąt wtrysku to proszę o radę jak najlepiej go zmierzyć, ponieważ jestem początkujący w zabawie vagiem. Wchodziłem w opcje „Bloki...
Zaraz z gumą w karoserii masz wtyczki przeważnie trzy. Ja żeby sobie nie dodawać roboty najpierw diagnoza VCDS bloki pomiarowe odczyt parametrów i machanie drzwiami jak mechanik zmienia wartości (bez zamykania otwierania) to wiem że tam jest problem i niestety trzeba grzebać.
Temat jest powiązany z moim poprzednim postem, ale teraz chciałbym zapytać o wartości odczytane. Może miał ktoś coś podobnego. Opel Tech w blokach pomiarowych ma taką wartość "O2 napięcie sensora" w mV. Jak w czasie pracy silnika powinien wyglądać ten parametr? Wg mnie moje wskazania są dziwne. Uruchamiam silnik i wartość wynosi 454mV i po około 5sek...
P3130 Wyczyść zawór EGR powinno pomóc 01336 - szyny danych dla systemu Comfort 01336 - szyny danych dla systemu Komfort: Uszkodzony Możliwe przyczyny CAN-Bus wadliwych danych Okablowanie / złącza z / do modułów sterowania Moduł sterowania w CAN Data Bus Comfort uszkodzony Możliwe rozwiązania Sprawdź CAN-Gateway Coding Sprawdź pomiarowe Bloki Wartość...
W wyszukiwarce googla daje się znaleźć opisy sprawdzania czujnika ciśnienia miernikiem. Jednak prościej sprawdzić bloki pomiarowe w silniku kablem diagnostycznym. Prawidłowa wartość to coś od około 2,7 bar do 20 czy nawet 30 bar.
Czyściłem bez wymontowywania - samą gardziel. Macie może opis bloków pomiarowych do tego silnika z wartościami prawidłowymi? Lub - czy opisy i wartości prawidłowe dla silników: AKK, AKP, ALD, AUC, AUD (te posiadam) są takie jak dla ADX?
zdiagnozowane- czujnik temperatury paliwa wartość -6,2 Dodano po 3 ma ktoś opis bloków pomiarowych do silnika 1z? Jaka jest wartość czujnika rsw?
Ale jaja...:) Kolego dugi.1985 - jesteś w stanie dorwać zeszyty napraw dla układu wtryskowego dla tego silnika? Albo przynajmniej prawidłowe wartości pomiarowe z bloków pomiarowych? THX.
Mam pytanie do specjalistów w tej dziedzinie czujnik skrętu został zalogowany, ale niestety kontrolka esp po przejechaniu kilku kilometrów zapala się.W blokach pomiarowych na wyprostowanej kierownicy jest wartość 12,5-15 stopni, czujnik reaguje na skręty.Czy istnieje możliwość skalibrowania tej wartości do 0.
Nie z tej strony zaczynamy z multitronikiem. Poprzez rozłączenie akumulatora nie zrobimy adaptacji po prostu nic. Na początek proponuję wykonać reset ustawień adaptacyjnych (wykonuję to VCDS lub VagCom): Zapłon wł. silnik nie pracuje. Sprawdzić czy w komputerze skrzyni biegów nie znajdują się błędy, jeżeli tak usunąć usterkę. Uruchomić silnik, osiągnąć...
Witam Jako, że kupiłem teraz 2 lt'ka z silnikiem również ANJ mam pytanie jakie powinny być prawidłowe wartości w blokach pomiarowych w 2 komórce - sprawdzałem w zielonym i tam zarówno w blokach jak i nastawach podstawowych średnio się utrzymuje 115 w sensie skacze od 113 do 118 , z tym, że nie wiem jak powinno być książkowo ... ?!
Witam! Ostatnio mam problem z VW Touranem a mianowicie z jego mocą... Jeżdżąc spokojnie wszystko jest ok, ale gdy depnę pedał w podłogę i przekroczę 3500 obr/min silnik przechodzi na tryb awaryjny i nie mogę przekroczyć 3000obr/min. Po takim zachowaniu silnika pojawia się błądy: 04268 - nie wiem co oznacza... 08851 - P2293 Fuel presure regulator valve...
Pomiar jest w układzie ratiometrycznym. Aby wyznaczyć teoretyczną rozdzielczość pomiaru, należy najpierw przyjąć/wyznaczyć wartości: 1. zakresu pomiarowego temperatury - zakres zmian rezystancji czujnika Pt100, 2. wartość rezystancji odniesienia Rref, 3. wartości źródeł pobudzeń Idac1/Idac2, 4. wartość wzmocnienia bloku PGA (Gain). Podstawowe zasady...
Zapnij opornik przed taśmą ok 3 omów wejdz w bloki pomiarowe i zobacz jak sterownik widzi poduchę powinno być correct, prawidłowy itp.Co do kasowania błędów to oczywiste że jak będzie taka wartość da się skasować.No,to teraz zapnij za taśmą ale to nie wszystko,.Trzeba pokręcić kilka razy kierownicą w do oporu prawo lewo i trzeba obserwować czy wartość...
Pytania są dwa czy czujnik jest fizycznie i dwa czy czasem nie jest wykodowany bo się zepsuł. W zegarach na którymś bloku pomiarowym jest odległość lustra oleju oraz wartość minimalna dopuszczalna. A czujnik ciśnienia jest też.
Błędów nie ma ale sprawdź wartości odczytów z czujników temperatury (jak mieści się w zakresie -50C- 150C to błędu nie ma) ,czujnika ciśnienia w kolektorze, kąta otwarcia przepustnicy. Generalnie przejrzyj bloki pomiarowe jak nie odpala i szukaj dziwnych wartości nie odpowiadających stanom faktycznym.
Nie ma takiego błędu i komputer nie pokaże że przepustnica jest do wymiany - to tylko interpretacja diagnosty. Przepustnica może być dobra zaś np. uszkodzony jest przewód między ECU a przepustnicą. Odczyt błędów, sprawdzenie wartości w blokach pomiarowych, sprawdzenie instalacji. Można też pomierzyć miernikiem przepustnicę.
Natężenie wzrasta w bloku pomiarowym nr 001 w klimatyzacji . Po włączeniu przycisku wzrasta do 0,500 A , taką samą wartość pokazuję jak robię test elementów - załączanie kompresora ( do kompresora nadal nie dochodzi napięcie wzrasta tylko wartość natężenia ) Po wyłączeniu przycisku wartość w bloku spada do 0,000 A. Co do ciśnienia w układzie jak pisałem...
Na zimnym silniku: a) „01 -Engine” b) teraz wejdź w bloki pomiarowe “Meas. Blocks - 08” c) wybierz grupę „001” i daj „Go!” d) w polu nr 2 pojawi się wartość temperatury płynu chłodzącego (zapisać) (temp. podawana do ECU), temperatura powinna być zbliżona do temperatury otoczenia np. 19oC, to pole wyświetla...
no właśnie w blokach pomiarowych nie pokazuje mi żadnych wartości jak naciskam jakikolwiek przycisk na pilocie a powinien na kanale 3 powinny się zmieniać cyfry problem polega na tym, że vag mi go w ogóle nie sczytuje wartości z kanałów. W chwili obecnej chce pilot ale też będę robił immo.
Teraz walczę z drugim błędem P246E-Czujnik 4 temperatury spalin; zespół 1 - usterka elektryczna. Kasowanie VCD-esem nie pomaga w blokach pomiarowych czujnik cały czas wskazuje wartość 998 stopni. Jakieś podpowiedzi?
chodzi mi o takie rzeczy, że jak w VCDS wchodze w bloki pomiarowe i mam różne okienka z różnymi tam wartościami, to w podglądzie jeszcze jest zaznaczony zakres poprawnych wartości "Bloki pomiarowe" to moim zdaniem chory wymysł twórców VAG-COM/VCDS, w większości innych programów diagnostycznych na PC masz po prostu listę parametrów rejestrowanych przez...
W załączniku schemat, posprawdzaj napięcia na liniach 12V - bezpieczniki SA2 i SC2 - zestawienie w załączniku. Możesz też sprawdzić wartość z czujnika momentu w blokach pomiarowych. Vas ori czy od żółtków? Musisz "nabyć" płyty flashdata.
Musisz jeszcze wtryski sprawdzić masz VCDS? W temacie z linku opisałem to i co mierzymy który blok pomiarowy. Nie mam dostępu do opisu bloków pomiarowych dla twojego silnika, może kto podesłać do ATJ? Trzeba sprawdzić te wartości: (18) Stan elektrozaworów. (13). Korekcja dawek paliwa. (23). Korekcje dawek paliwa. Te wartości z dwóch ostatnich bloków...
bloki pomiarowe bloki wartości bloki pomiarowe akumulator
hasło router admin wykorzystać wyświetlacz radia wentylatora mercedesa
dobre sklepy elektroniczne online dobre sklepy elektroniczne
FTDI FT232 Scandal: Driver Bricking, Counterfeit Chips, and Current Status 2024 Seat Ibiza 1.2 TDI CFWA – dymi, gaśnie po odpaleniu, wymieniony przepływomierz i czujnik ciśnienia spalin