Witam, mam następujący problem, jest LT 35 2,8 TDI 2005 silnik AUH auto nie zawsze równo pracuje, często nie ma siły a ostatnimi czasy potrafi gasnąć w czasie jazdy. 2 wtryskiwacze ma po regeneracji. Paręnaście razy podpinałem go pod kompa non stop wyrzuca błąd któregoś okablowania przerwa w obwodzie 3,2 a dzis w 4. Dodam, że na 2 wtrysku od chłodnicy...
Rozrząd sprawdzałeś? Podłącz vag, wejdź w silnik bloki pomiarowe kanał 000 kliknij nastawy podstawowe (basic settings) i podaj wartość drugiego pola. Zrób logi dynamiczne kanału 010 i 011, - trzeci bieg, od 1000 obr to 4000 tys gaz w podłogę i wstaw na forum.
Widać są jeszcze normalni ludzie na tym świecie cieszy mnie to, że w końcu konkretni ludzie dają porady. Jeśli chodzi o rozrząd to wymieniałem go zaraz po zakupie auta i właśnie takie rzeczy się dzieją. Jeśli chodzi o kąt wtrysku to proszę o radę jak najlepiej go zmierzyć, ponieważ jestem początkujący w zabawie vagiem. Wchodziłem w opcje „Bloki...
Najlepiej to oscyloskop ale jak nie masz to może być dioda LED i rezystor. Dioda ma migać przy kręceniu rozrusznikiem. Można też wyjąć czujnik i sprawdzić go diodą i rezystorem przykładając coś metalowego do czujnika. Można sprawdzić zasilanie czujnika we wtyczce ale najlepiej na wpiętym czujniku. W blokach pomiarowych można też sprawdzić prędkość obrotową...
Silnik MPI i czujnik wałka gdzie ty tam widziałeś, ty wiesz jak zbudowany jest ten silnik bo mieszasz w temacie, ty chyba nie widziałeś tego silnika w realu O przepraszam ale tak się złożyło że posiadam taką fabianę z motorem mpi kod AME . Poza tym dla diagnostyki rozrządu to blok pomiarowy nr 12 . Pozycja 3 - nr zęba wału korbowego przy zmianie zbocza...
Jak odpala grupa 4 pozycja 4 w blokach pomiarowych ile ECU widzi przestawienie rozrządu. Może jest w górnej granicy i się mieści dlatego jeszcze odpala
Nie widać śladów zapowietrzenia, ani złego ustawienia rozrządu, poza termostatem, trzeba by jeszcze sprawdzić kompresje na zimny silniku przed odpalenie oraz na ciepłym. Osobiście obstawiam pompowtryski, albo nie te albo zajechane. Na jakim oleju pracuje silnik?
To co bierzesz za blok pierwszy to numer kanału, potem zaczynają się bloki pomiarowe. Czyli u ciebie pole drugie ma wartość 84, co oznacza zapłon za wczesny.
Sprawdź czy gdy pedał hamulca nie jest wciskany wciśnięty jest w tym momencie czujnik stopu. Możliwe że masz uszkodzony czujnik stopu przy pedale wtedy też pojawia się kontrolka świec sygnalizując wykrytą usterkę przez sterownik silnika. Zrob diagnostykę (odczyt bloków pomiarowych silnika) to będzie widać jaka jest temperatura silnika i czy czasem nie...
Passat b5 fl 136 km. Jak przeprowadzić procedurę synchronizacji walka rozrządu? Mam vaga 4.9 ale nie robiłem tego wcześniej. Może mi ktoś opisać procedurę? W które bloki pomiarowe wejść?
Po naprawie głowicy, wymianie dźwigienek zaworowych silnik nie wkręca się powyżej 3 tys., zaczyna dymić na siwo a spaliny śmierdzą mocno olejem napędowym. Na wolnych obrotach i do 2.5 tys. silnik pracuje wzorowo! Moim zdaniem zawory się nie zamykają, jakby tracił kompresje, przy 3 tys obr silnik zaczyna się trząść. Po odłączeniu zasilania pompowtryskiwaczy...
witam........to nie rozrząd kolego ,musisz podjechac do kogoś odczytac wartosci w blokach pomiarowych i sprawa sie wyjasni......... pozdro rox............
Kolejne z mojej strony dziękuje sigwa18. Zastanowiła mnie wypowiedz "dla diesla ustawiam 6" -ok, tylko "czym regulować" odpowiedz u góry. Kont synchronizacji mam -0,5 ustawiony i tu najlepiej silnik pracuje (regulacja konta synchronizacji nie wpływała na ten kont -opisałem regulacje). Pozostało prawidłowo natężenie paska bo obecnie mam stanowczo za...
Zapewne winien czujnik temperatury (a w zasadzie jeden z czujników-jest podwójny jeden daje wskazania temperatury na zegary,drugi do ECU)trzeba sprawdzic w blokach pomiarowych-nie zawsze wyrzuca błąd.Adaptscja przepustnicy jest na kanale 098 ,zeby to zrobic poprawnie należy skasować wyuczone nastawy oraz w ECU nie moze byc zapisany żaden błąd.Νastępną...
Jakie masz teraz stałe błędy? Czy z bloków pomiarowych przy kręceniu rozrusznikiem jesteś w stanie określić, czy odczyty z czujnika G40 są prawidłowe? Czy silnik nie odpala zarówno na PB, jak i LPG? Czy sprawdzałeś rozrząd?
Sterownik silnika zbiera informacje z czujników wałka rozrządu i wałka korbowego może któryś z nich szwankuje, na SD w blokach pomiarowych możesz podejrzeć czy wszystko jest OK.To że rozrząd jest wymieniony nie dawno to jeszcze o niczym nie świadczy (sprawdzałeś w znaki że jest wszystko w porządku) zrób synchronizację czujników wałka
Czujnik wału też powinien mieć zasilanie 5V, masę i sygnał. Uszczelniacza wału od strony skrzyni nie zmieniałeś? Można jeszcze do testów wypiąć wtyczkę od czujnika wałka rozrządu i sprawdzić, czy sterownik widzi obroty wału z czujnika G28 i odwrotnie. Można też sprawdzić w blokach pomiarowych, czy sterownik pozwala na odczyt obrotów z czujnika wałka...
No tak ale nie mam możliwości,tego sprawdzić jak silnik nie chce odpalić.A na odłączonym czujniku od rozrządu,odpali tylko chwilowo i gaśnie.Na programie diagnostycznym pokazuje w bloku pomiarowym wówczas zero.
16 2004 rok Dodano po 1 Nie ma opcji sprawdzić synchronizację rozrządu w blokach pomiarowych. Wymontowałem wtrysk, podłączyłem pod przewód paliwowy i podczas kręcenia nic nie poszło paliwa z wtrysku. Gdy dałem 12 V to poszła konkretna mgiełka paliwa, ale tylko raz i dziwna sprawa, bo jeszcze kilka razy próbowałem uruchomić wtrysk i się nie udało, czyli...
Omg.. łzawie ze śmiechu, najpierw diagnostyka... Bloki pomiarowe + synchronizacja wał wałek na oscyloskopie później ewentualna wymiana bądź naprawa.. VCDS Prawdę Ci powie
UDS u mnie śmiga bez problemu! Standardowo jeśli się łączy pod UDS to bloki pomiarowe są nie aktywne ! To że jak najbliżej zera jest logiczne! Moje pytanie było gdzie znajdę tą synchronizacje w Adv. meas. blocks ! Dziękuję za odpowiedz ale proszę czytać dokładniej pytania!
Witam. Tak jak w temacie problem z odpaleniem vw tiguan 2.0 tdi cr 2009r kod silnika CBAB Dodatkowo wywala błąd czujnika temperatury cieczy chłodzącej Sprawdziłem wszystkie bezpieczniki pod maską i w nogach kierowcy i podmieniałem przekaźnik, odpowiedzialny za pompę. Nie dochodzi prąd do pompki, która znajduje się nad rozrządem. Ciśnienie z pompy wysokiego...
4. Nieprawidłowy początek wtrysku - z wiadomych przyczyn na rozgrzanym silniku nie sprawdzę tego parametru, ale na zimnym w basic settings pokazuje 038 (blok drugi) Sprawdź zatkane sitko przy pływaku. Obawa czy nie przeskoczył rozrząd. Albo kuna uszkodziła kabel od prze stawiacza kąta wtrysku. Dobrze radzisz. Jednak problem może być fizycznie w pompie...
Kolego porszak 83 nie wprowadzaj ludzi w błąd są oznaczenia rozrządu do sprawdzenia, lub tester i odczyt bloków pomiarowych. I to było było by tyle.
Sprawdzałem Vag-iem ale nie jestem pewien tej pozycji: silnik - bloki pomiarowe: 32 - lambda pierwsza wartość 4,2% a druga 0%. Czy to oznacza że rozrząd jest w porządku a może nie tą wartość sprawdzałem?
jak dymi? na czarno,siwo czy biało ?sprawdz rozrząd ,układ dolotowy ,zobacz co pokazuje w blokach pomiarowych ,co z błędami nic nie ma?
To może któryś z czujników kuleje? Nie wiem jak tam jest ale w blokach pomiarowych coś próbowałeś podglądać ala synchronizacja w vagach? Czy prędkości obrotowe wałka i wału się pokrywają w dobrym stosunku? Od tak moje wywody jak jesteś w 100% pewny ustawień rozrządu
W internecie znalazłem instrukcja V-scan Vag-mini coś takiego: przykładowe bloki pomiarowe: Blok 004 1. Prędkość obrotowa silnika r/min 2. Teoretyczny początek wtrysku (w stopniach obrotu wału korbowego) BTDCC? 3. Rzeczywisty początek wtrysku (w stopniach obrotu wału korbowego) KWW? 4. Kąt synchronizacji (w stopniach obrotu wału korbowego) KW? Co to...
Oczywiscie wchodzisz w silnik i wybierasz bloki pomiarowe gr 004 i czwarta wartosc, jak jest niepewnego zrodla vcds czasem jest bledne tlumaczenie, sprawdz co ci pokaze po najechaniu myszka na ta wartosc
- po przekręceniu kluczyka bardzo "lekko" kręcił, było podejrzenie zablokowania się przepustnicy, przepustnica ok, pracuje prawidłowo Nie wiem co ma do tego przepustnica. Takie lekkie kręcenie może być spowodowane przeskoczeniem rozrządu. W VAGu istnieje coś takiego jak bloki pomiarowe które dużo mówią jak ktoś się zna.
Witam czy błąd regulacji kąta wtrysku 17656 po naprawie rozrządu i ogólnie silnika bo coś tam było nie tak z wałkiem rozrządu to tylko efekt przestawionego paska czy mogą być inne przyczyny? Jeszcze nie zaglądałem na znaki ale ktoś klientowi to w trasie robił i tak go puścił do domu. W każdym razie bloki pomiarowe pokazują 1,5 st P jako wartość porządaną...
Nie ma czegoś takiego jak cofanie się paliwa -sam kombinowałem z zaworami na przewody to bzdurne rozwiązanie. Podstawą sprawdzenia jest sprawność akumulatora -najpierw sprawdzamy go. Na leniwca wystarczy podjechać do sklepu gdzie sprzedają akumulatory, sprawdzą za darmo. najlepiej sprawdzić u dwóch sprzedawców bo może któryś sprzedawca cię naciągnąć...
Witam Zakupiłem samochód i mam problem z błędem o oznaczeniu p0341 czujnik położenia wałka rozrządu niezrozumiały sygnał. Samochód pali i jeździ jednakże przy odpaleniu musi chwilę dłużej pokręcić. Jak już odpali chwilę przcuje na obrotach 850 a pożniej sam podnosi je sobie na 970. Czujnik jest nowy okablowanie nowe (wtyczka i kable do sterownika) rozrząd...
Nie mam bloków pomiarowych. Oznaczenie silnika ATJ. Jak pisałem wcześniej jak naciągnę mocniej pasek to go słychać. Odgłos taki jakby o coś ocierał ( ale nie ociera :) tylko dźwięk taki wydaje). Rozrzad nowy SKF łącznie z pompą.
Odepnij czujnik wałka rozrządu i sprawdź czy odpali ewentualnie czy w blokach pomiarowych pojawi się odczyt obrotów na wale. Jak tak a mimo to nie odpali to jeszcze wypadało by sprawdzić sam czujnik bo czasem w zamiennikach zdarza się że działa odwrotnie tzn sygnał jest ale odwrotny (obecność koła fonicznego np daje sygnał niski zamiast wysokiego)....
Czy przy użyciu VCDS, tak jak na tym filmie: https://www.youtube.com/watch?v=PFjuJZDg... * mogę to zrobić? Czy w wersji darmowej to jest dostępne? * gość wchodzi w engine, advanced, wybiera 4x injectors i stwierdza, że: - w okolicach 0.00 jest super, - powyżej -1 lub powyżej 1, jest cienko, - powyżej 2/poniżej -2 jest źle. Dodano po 10 Paliwo z pompy...
Kod silnika ! Sprawdzalem pokazuje blad P0322 distributor engine speed input circuit no signal Rozrząd zmieniany na bokadach ? Luzy sprawdzone, wyregulowane?Dane z bloków pomiarowych - dawka, korekty, bipy.....koło dwumasowe sprawne ? Nie modyfikowane?
Dziś z kolegą podpieliśmy VCDS, błędów nie wykrył, ale podczas skanowania w blokach pomiarowych grupa 03, pokazuje dziwne parametry jak na zdjęciu. Silnik nie odpalił normalnie, więc przy okazji kolega przywiózł przepływomierz na podmianę, po zmianie silnik odpalił, ale z trudem, potem chodził równo w miarę nagrzewania, błędów nie było. Radość trwała...
Błąd 00515 to nie błąd synchronizacji a błąd braku sygnału z czujnika (jakiegokolwiek). Gdyby była zła synchronizacja sygnał by był ale źle zsynchronizowany z sygnałem z czujnika na wale korbowym. Należy zdementować część. BŁĄD 00515 Camshaft Position (Hall) Sensor (G40) 27-00 - Implausible Signal (z tym opisem) oznacza niewiarygodny sygnał z czujnika...
Czujnik na pewno chiński:) gdybać można do rana podając milion różnych przypadków. Koleżanka (at)Butterfly83 nie poda nam ani bloków pomiarowych ani choćby dokładnych opisów błędów, więc możemy co najwyżej gdybać ....
Ok dzięki za info. Powiedz mi czy na kąt synchronizacji w dobrym bloku pomiarowym patrzę? Dodano po 22 Błąd sondy to inna bajka, trzeba szukać. Czytałem o tym błędzie i pierwsze co trzeba sprawdzić to synchro wałka i mam nadzieję że jak rozrząd ustawię to zniknie ten błąd, jeśli nie to poszukiwanie dalej w układzie paliwowym bo może któryś wtrysk lać...
Witam. Przepraszam że zakładam nowy temat, aczkolwiek przeczytałem wszystkie tematy i żaden nie dał mi prawidłowej odpowiedzi. A mianowicie: Moja A3 wystawiła korbe na zewnątrz, kupiłem silnik, mechanik trzymał auto dwa miesiące i po oddaniu ogromny problem - auto ciężko pali i na zimnym i na ciepłym silniku. Posiadam VCDS więc pierwsze co zrobiłem...
Kilka dni temu sprawdzałem dokładnie ten sam silnik z takim samym błędem. Miałem sprawdzić tylko instalację elektryczną czujnika. Po wejściu w bloki pomiarowe licznika okazało się że silnik po nagrzaniu nie ma ciśnienia oleju na wolnych obrotach. Gdy ciśnienie spadało poniżej min. wtedy pojawiał się problem z przestawiaczem wałka rozrządu i wyskakiwał...
Kolego kodran, pisales ze rozrzad sprawdzany, ale nie napisales jak, czy tak wzrokowo,czy mechanicznie? Poszukaj sobie o kącie synchronizacji wałka rozrządu w Tdi na pompowtrysku. Przy próbie odpalania powinna się pojawić wartość o jaką są przesunięte wał i wałek (w VAGu/VCDS /bloki pomiarowe /grupa 4/ pole 4 żądana wartość to 0 stałe).Sterownik moze...
Skoro silnik BBY to jest tam elektroniczna przepustnica, bez linki. Przy pedale przyspieszenia jest tylko potencjometr, sygnał z tego potencjometru idzie do ECU i ono steruje serwomechanizmem w przepustnicy otwierając ją lub zamykając o zadany kąt. Serwomechanizm to silnik prądu stałego z przekładnią i enkoderem, najczęściej potencjometrem, dającym...
witam wszystkich, wczoraj podlaczylem vag-a do mojego leona i sprawdzilem kat wtrysku silnik bloki pomiarowe kanal 000 2 pozycja na basic settings i bylo tam 26 czy to mozliwe zeby sie to samo przestawilo?? rozrzad wymieniony ok rok temu i po wymianie bylo ustawione na 53 z tego co pamietam , czy trzeba to przestawic????
Witam, po wymianie rozrządu w 1.9 TDI silnik AHF, ciężej pali na zimnym i ciepłym. Rozrząd ustawiony na 100% poprawnie, rozjechał się tylko trochę kąt wtrysku i to chciałbym poprawić. Teraz w blokach pomiarowych basic settings w drugim polu oscyluje około 60, z tego co wykopałem powinno być 50-51, jeśli to prawidłowa wartość to po poluzowaniu koła na...
Witam. Od jakiegoś czasu i tylko po dłuższym postoju, np. po nocy, gdy silnik jest zimny, po jego uruchomieniu zapala się ikoną check engine, a na ekranie komputera pokładowego info: antypolution fault, i silnik przechodzi w stan awaryjny z uśrednionym dawkowaniem wtrysku, czyli jedzie, choć na 30%max. Jestem z tym autem od 10 lat więc znam wszystkie...
z tego co kojarzę to pomiary rozszerzone były również nie aktywne. Po południu zrobię screena i wrzucę. Potrzebuję sprawdzić kąt synchronizacji wałka rozrządu - ktoś ma jeszcze pomysł jak tam się dostać? Ewentualnie czy na rynku są dostępne nowsze kabelki - oprogramowanie które podołają temu? pozdro
Na temat rozrządu wypowiadał się sam moderator T5 . Na pytanie autora postu co odpowiada za ciśnienie od pompy? , otrzymał odpowiedź: Taki parametr w blokach pomiarowych który zwie się "synchronizacja" . Nie sądzę, żeby kierowca zlekceważył tak ważną wskazówkę... Pzdr KotBury2
bloki pomiarowe bloki pomiarowe klimy bloki pomiarowe skoda
parrot ustawić analiza spalin piecu odkamieniacz junkers
instrukcja renault espace polonez budowa
Pralka Bosch WAE24 - działa tylko pompa, brak reakcji na sensory Jak sprawdzić usterkę w lodówce turystycznej Ravanson CS-24S?