Jak odpala grupa 4 pozycja 4 w blokach pomiarowych ile ECU widzi przestawienie rozrządu. Może jest w górnej granicy i się mieści dlatego jeszcze odpala
Najlepiej to oscyloskop ale jak nie masz to może być dioda LED i rezystor. Dioda ma migać przy kręceniu rozrusznikiem. Można też wyjąć czujnik i sprawdzić go diodą i rezystorem przykładając coś metalowego do czujnika. Można sprawdzić zasilanie czujnika we wtyczce ale najlepiej na wpiętym czujniku. W blokach pomiarowych można też sprawdzić prędkość obrotową...
Silnik MPI i czujnik wałka gdzie ty tam widziałeś, ty wiesz jak zbudowany jest ten silnik bo mieszasz w temacie, ty chyba nie widziałeś tego silnika w realu O przepraszam ale tak się złożyło że posiadam taką fabianę z motorem mpi kod AME . Poza tym dla diagnostyki rozrządu to blok pomiarowy nr 12 . Pozycja 3 - nr zęba wału korbowego przy zmianie zbocza...
Po naprawie głowicy, wymianie dźwigienek zaworowych silnik nie wkręca się powyżej 3 tys., zaczyna dymić na siwo a spaliny śmierdzą mocno olejem napędowym. Na wolnych obrotach i do 2.5 tys. silnik pracuje wzorowo! Moim zdaniem zawory się nie zamykają, jakby tracił kompresje, przy 3 tys obr silnik zaczyna się trząść. Po odłączeniu zasilania pompowtryskiwaczy...
Passat b5 fl 136 km. Jak przeprowadzić procedurę synchronizacji walka rozrządu? Mam vaga 4.9 ale nie robiłem tego wcześniej. Może mi ktoś opisać procedurę? W które bloki pomiarowe wejść?
Sterownik silnika zbiera informacje z czujników wałka rozrządu i wałka korbowego może któryś z nich szwankuje, na SD w blokach pomiarowych możesz podejrzeć czy wszystko jest OK.To że rozrząd jest wymieniony nie dawno to jeszcze o niczym nie świadczy (sprawdzałeś w znaki że jest wszystko w porządku) zrób synchronizację czujników wałka
witam........to nie rozrząd kolego ,musisz podjechac do kogoś odczytac wartosci w blokach pomiarowych i sprawa sie wyjasni......... pozdro rox............
To co bierzesz za blok pierwszy to numer kanału, potem zaczynają się bloki pomiarowe. Czyli u ciebie pole drugie ma wartość 84, co oznacza zapłon za wczesny.
Czujnik wału też powinien mieć zasilanie 5V, masę i sygnał. Uszczelniacza wału od strony skrzyni nie zmieniałeś? Można jeszcze do testów wypiąć wtyczkę od czujnika wałka rozrządu i sprawdzić, czy sterownik widzi obroty wału z czujnika G28 i odwrotnie. Można też sprawdzić w blokach pomiarowych, czy sterownik pozwala na odczyt obrotów z czujnika wałka...
Kolejne z mojej strony dziękuje sigwa18. Zastanowiła mnie wypowiedz "dla diesla ustawiam 6" -ok, tylko "czym regulować" odpowiedz u góry. Kont synchronizacji mam -0,5 ustawiony i tu najlepiej silnik pracuje (regulacja konta synchronizacji nie wpływała na ten kont -opisałem regulacje). Pozostało prawidłowo natężenie paska bo obecnie mam stanowczo za...
Sprawdź czy gdy pedał hamulca nie jest wciskany wciśnięty jest w tym momencie czujnik stopu. Możliwe że masz uszkodzony czujnik stopu przy pedale wtedy też pojawia się kontrolka świec sygnalizując wykrytą usterkę przez sterownik silnika. Zrob diagnostykę (odczyt bloków pomiarowych silnika) to będzie widać jaka jest temperatura silnika i czy czasem nie...
No tak ale nie mam możliwości,tego sprawdzić jak silnik nie chce odpalić.A na odłączonym czujniku od rozrządu,odpali tylko chwilowo i gaśnie.Na programie diagnostycznym pokazuje w bloku pomiarowym wówczas zero.
16 2004 rok Dodano po 1 Nie ma opcji sprawdzić synchronizację rozrządu w blokach pomiarowych. Wymontowałem wtrysk, podłączyłem pod przewód paliwowy i podczas kręcenia nic nie poszło paliwa z wtrysku. Gdy dałem 12 V to poszła konkretna mgiełka paliwa, ale tylko raz i dziwna sprawa, bo jeszcze kilka razy próbowałem uruchomić wtrysk i się nie udało, czyli...
Nie widać śladów zapowietrzenia, ani złego ustawienia rozrządu, poza termostatem, trzeba by jeszcze sprawdzić kompresje na zimny silniku przed odpalenie oraz na ciepłym. Osobiście obstawiam pompowtryski, albo nie te albo zajechane. Na jakim oleju pracuje silnik?
Podczas adaptacji widzisz w blokach pomiarowych zmieniające sie wartości?
Jakie masz teraz stałe błędy? Czy z bloków pomiarowych przy kręceniu rozrusznikiem jesteś w stanie określić, czy odczyty z czujnika G40 są prawidłowe? Czy silnik nie odpala zarówno na PB, jak i LPG? Czy sprawdzałeś rozrząd?
Kolego porszak 83 nie wprowadzaj ludzi w błąd są oznaczenia rozrządu do sprawdzenia, lub tester i odczyt bloków pomiarowych. I to było było by tyle.
jak dymi? na czarno,siwo czy biało ?sprawdz rozrząd ,układ dolotowy ,zobacz co pokazuje w blokach pomiarowych ,co z błędami nic nie ma?
Witam. Tak jak w temacie problem z odpaleniem vw tiguan 2.0 tdi cr 2009r kod silnika CBAB Dodatkowo wywala błąd czujnika temperatury cieczy chłodzącej Sprawdziłem wszystkie bezpieczniki pod maską i w nogach kierowcy i podmieniałem przekaźnik, odpowiedzialny za pompę. Nie dochodzi prąd do pompki, która znajduje się nad rozrządem. Ciśnienie z pompy wysokiego...
Sprawdzałem Vag-iem ale nie jestem pewien tej pozycji: silnik - bloki pomiarowe: 32 - lambda pierwsza wartość 4,2% a druga 0%. Czy to oznacza że rozrząd jest w porządku a może nie tą wartość sprawdzałem?
Omg.. łzawie ze śmiechu, najpierw diagnostyka... Bloki pomiarowe + synchronizacja wał wałek na oscyloskopie później ewentualna wymiana bądź naprawa.. VCDS Prawdę Ci powie
Witam Zakupiłem samochód i mam problem z błędem o oznaczeniu p0341 czujnik położenia wałka rozrządu niezrozumiały sygnał. Samochód pali i jeździ jednakże przy odpaleniu musi chwilę dłużej pokręcić. Jak już odpali chwilę przcuje na obrotach 850 a pożniej sam podnosi je sobie na 970. Czujnik jest nowy okablowanie nowe (wtyczka i kable do sterownika) rozrząd...
- po przekręceniu kluczyka bardzo "lekko" kręcił, było podejrzenie zablokowania się przepustnicy, przepustnica ok, pracuje prawidłowo Nie wiem co ma do tego przepustnica. Takie lekkie kręcenie może być spowodowane przeskoczeniem rozrządu. W VAGu istnieje coś takiego jak bloki pomiarowe które dużo mówią jak ktoś się zna.
Rozrząd sprawdzałeś? Podłącz vag, wejdź w silnik bloki pomiarowe kanał 000 kliknij nastawy podstawowe (basic settings) i podaj wartość drugiego pola. Zrób logi dynamiczne kanału 010 i 011, - trzeci bieg, od 1000 obr to 4000 tys gaz w podłogę i wstaw na forum.
To może któryś z czujników kuleje? Nie wiem jak tam jest ale w blokach pomiarowych coś próbowałeś podglądać ala synchronizacja w vagach? Czy prędkości obrotowe wałka i wału się pokrywają w dobrym stosunku? Od tak moje wywody jak jesteś w 100% pewny ustawień rozrządu
Odepnij czujnik wałka rozrządu i sprawdź czy odpali ewentualnie czy w blokach pomiarowych pojawi się odczyt obrotów na wale. Jak tak a mimo to nie odpali to jeszcze wypadało by sprawdzić sam czujnik bo czasem w zamiennikach zdarza się że działa odwrotnie tzn sygnał jest ale odwrotny (obecność koła fonicznego np daje sygnał niski zamiast wysokiego)....
Nie ma czegoś takiego jak cofanie się paliwa -sam kombinowałem z zaworami na przewody to bzdurne rozwiązanie. Podstawą sprawdzenia jest sprawność akumulatora -najpierw sprawdzamy go. Na leniwca wystarczy podjechać do sklepu gdzie sprzedają akumulatory, sprawdzą za darmo. najlepiej sprawdzić u dwóch sprzedawców bo może któryś sprzedawca cię naciągnąć...
4. Nieprawidłowy początek wtrysku - z wiadomych przyczyn na rozgrzanym silniku nie sprawdzę tego parametru, ale na zimnym w basic settings pokazuje 038 (blok drugi) Sprawdź zatkane sitko przy pływaku. Obawa czy nie przeskoczył rozrząd. Albo kuna uszkodziła kabel od prze stawiacza kąta wtrysku. Dobrze radzisz. Jednak problem może być fizycznie w pompie...
W internecie znalazłem instrukcja V-scan Vag-mini coś takiego: przykładowe bloki pomiarowe: Blok 004 1. Prędkość obrotowa silnika r/min 2. Teoretyczny początek wtrysku (w stopniach obrotu wału korbowego) BTDCC? 3. Rzeczywisty początek wtrysku (w stopniach obrotu wału korbowego) KWW? 4. Kąt synchronizacji (w stopniach obrotu wału korbowego) KW? Co to...
Witam, Jak sprawdzić VCDS'em synchronizacje rozrządu w 2.0 TDI CR 2011r.? Jest to ostatni model Audi A6 C6 z którym trzeba się komunikować po już po UDS. Z tego powodu w VCDS'ie 08-Bloki pomiarowe są nieaktywne. W "Adv. meas. blocks" nie znalazłem pozycji która pokazuje stopień synchronizacji. Proszę o podpowiedź. P.S jakie wartości są dla silnika CAHA...
Kod silnika ! Sprawdzalem pokazuje blad P0322 distributor engine speed input circuit no signal Rozrząd zmieniany na bokadach ? Luzy sprawdzone, wyregulowane?Dane z bloków pomiarowych - dawka, korekty, bipy.....koło dwumasowe sprawne ? Nie modyfikowane?
Błąd 00515 to nie błąd synchronizacji a błąd braku sygnału z czujnika (jakiegokolwiek). Gdyby była zła synchronizacja sygnał by był ale źle zsynchronizowany z sygnałem z czujnika na wale korbowym. Należy zdementować część. BŁĄD 00515 Camshaft Position (Hall) Sensor (G40) 27-00 - Implausible Signal (z tym opisem) oznacza niewiarygodny sygnał z czujnika...
Oczywiscie wchodzisz w silnik i wybierasz bloki pomiarowe gr 004 i czwarta wartosc, jak jest niepewnego zrodla vcds czasem jest bledne tlumaczenie, sprawdz co ci pokaze po najechaniu myszka na ta wartosc
Witam czy błąd regulacji kąta wtrysku 17656 po naprawie rozrządu i ogólnie silnika bo coś tam było nie tak z wałkiem rozrządu to tylko efekt przestawionego paska czy mogą być inne przyczyny? Jeszcze nie zaglądałem na znaki ale ktoś klientowi to w trasie robił i tak go puścił do domu. W każdym razie bloki pomiarowe pokazują 1,5 st P jako wartość porządaną...
Czujnik na pewno chiński:) gdybać można do rana podając milion różnych przypadków. Koleżanka (at)Butterfly83 nie poda nam ani bloków pomiarowych ani choćby dokładnych opisów błędów, więc możemy co najwyżej gdybać ....
Skoro to wszystko co napisałeś zrobiłeś prawidłowo to pozostało ci tylko ustawić kont synchronizacji. Zajrzyj do filtra paliwa mimo wszystko . Będziesz wiedział czy pompa Vacum szczelna skoro pompowtryski uszczelnione. Nawet filtr paliwa źle włożony i lipa. Ja bym dał większy kont na popychaczach więcej niż 180 stopni -to moje zdanie. Osobiście mam...
Dziś z kolegą podpieliśmy VCDS, błędów nie wykrył, ale podczas skanowania w blokach pomiarowych grupa 03, pokazuje dziwne parametry jak na zdjęciu. Silnik nie odpalił normalnie, więc przy okazji kolega przywiózł przepływomierz na podmianę, po zmianie silnik odpalił, ale z trudem, potem chodził równo w miarę nagrzewania, błędów nie było. Radość trwała...
Kilka dni temu sprawdzałem dokładnie ten sam silnik z takim samym błędem. Miałem sprawdzić tylko instalację elektryczną czujnika. Po wejściu w bloki pomiarowe licznika okazało się że silnik po nagrzaniu nie ma ciśnienia oleju na wolnych obrotach. Gdy ciśnienie spadało poniżej min. wtedy pojawiał się problem z przestawiaczem wałka rozrządu i wyskakiwał...
Kolego kodran, pisales ze rozrzad sprawdzany, ale nie napisales jak, czy tak wzrokowo,czy mechanicznie? Poszukaj sobie o kącie synchronizacji wałka rozrządu w Tdi na pompowtrysku. Przy próbie odpalania powinna się pojawić wartość o jaką są przesunięte wał i wałek (w VAGu/VCDS /bloki pomiarowe /grupa 4/ pole 4 żądana wartość to 0 stałe).Sterownik moze...
Czy przy użyciu VCDS, tak jak na tym filmie: https://www.youtube.com/watch?v=PFjuJZDg... * mogę to zrobić? Czy w wersji darmowej to jest dostępne? * gość wchodzi w engine, advanced, wybiera 4x injectors i stwierdza, że: - w okolicach 0.00 jest super, - powyżej -1 lub powyżej 1, jest cienko, - powyżej 2/poniżej -2 jest źle. Dodano po 10 Paliwo z pompy...
Witam, po wymianie rozrządu w 1.9 TDI silnik AHF, ciężej pali na zimnym i ciepłym. Rozrząd ustawiony na 100% poprawnie, rozjechał się tylko trochę kąt wtrysku i to chciałbym poprawić. Teraz w blokach pomiarowych basic settings w drugim polu oscyluje około 60, z tego co wykopałem powinno być 50-51, jeśli to prawidłowa wartość to po poluzowaniu koła na...
Walki ciąg dalszy . Po długiej przerwie z autkiem bo właściciel wyjechał . Trafia te same autko oczywiście dolegliwości nie ustąpiły ( przycisk wymieniony na inny sprawny ) . Dodatkowo zapala się komunikat skontroluj układ wtryskowy . Podpięcie clip-a błąd DTC 033531 2DF . czujnik położenia wału korbowego A - brak sygnału . Wymiana czujnika na nowy...
Witam. Przepraszam że zakładam nowy temat, aczkolwiek przeczytałem wszystkie tematy i żaden nie dał mi prawidłowej odpowiedzi. A mianowicie: Moja A3 wystawiła korbe na zewnątrz, kupiłem silnik, mechanik trzymał auto dwa miesiące i po oddaniu ogromny problem - auto ciężko pali i na zimnym i na ciepłym silniku. Posiadam VCDS więc pierwsze co zrobiłem...
Witam. Od jakiegoś czasu i tylko po dłuższym postoju, np. po nocy, gdy silnik jest zimny, po jego uruchomieniu zapala się ikoną check engine, a na ekranie komputera pokładowego info: antypolution fault, i silnik przechodzi w stan awaryjny z uśrednionym dawkowaniem wtrysku, czyli jedzie, choć na 30%max. Jestem z tym autem od 10 lat więc znam wszystkie...
Na temat rozrządu wypowiadał się sam moderator T5 . Na pytanie autora postu co odpowiada za ciśnienie od pompy? , otrzymał odpowiedź: Taki parametr w blokach pomiarowych który zwie się "synchronizacja" . Nie sądzę, żeby kierowca zlekceważył tak ważną wskazówkę... Pzdr KotBury2
Witam, mam następujący problem, jest LT 35 2,8 TDI 2005 silnik AUH auto nie zawsze równo pracuje, często nie ma siły a ostatnimi czasy potrafi gasnąć w czasie jazdy. 2 wtryskiwacze ma po regeneracji. Paręnaście razy podpinałem go pod kompa non stop wyrzuca błąd któregoś okablowania przerwa w obwodzie 3,2 a dzis w 4. Dodam, że na 2 wtrysku od chłodnicy...
Widać są jeszcze normalni ludzie na tym świecie cieszy mnie to, że w końcu konkretni ludzie dają porady. Jeśli chodzi o rozrząd to wymieniałem go zaraz po zakupie auta i właśnie takie rzeczy się dzieją. Jeśli chodzi o kąt wtrysku to proszę o radę jak najlepiej go zmierzyć, ponieważ jestem początkujący w zabawie vagiem. Wchodziłem w opcje „Bloki...
Skoro silnik BBY to jest tam elektroniczna przepustnica, bez linki. Przy pedale przyspieszenia jest tylko potencjometr, sygnał z tego potencjometru idzie do ECU i ono steruje serwomechanizmem w przepustnicy otwierając ją lub zamykając o zadany kąt. Serwomechanizm to silnik prądu stałego z przekładnią i enkoderem, najczęściej potencjometrem, dającym...
Ad T5 Kojarzysz może, gdzie w blokach pomiarowych to znajdę? Na pewno widzi obroty silnika, bo wskazówka obrotomierza podnosi się i w VAG'u również je pokazuje gdy kręcę rozrusznikiem, ale nie wiem, czy bierze je z wałka rozrządu czy z wału korbowego..? Ad uzi6660 Pompa elektryczna jest w zbiorniku i bez ściągania węża wiem, że załącza się ona tylko...
Ok dzięki za info. Powiedz mi czy na kąt synchronizacji w dobrym bloku pomiarowym patrzę? Dodano po 22 Błąd sondy to inna bajka, trzeba szukać. Czytałem o tym błędzie i pierwsze co trzeba sprawdzić to synchro wałka i mam nadzieję że jak rozrząd ustawię to zniknie ten błąd, jeśli nie to poszukiwanie dalej w układzie paliwowym bo może któryś wtrysk lać...
Jak odpala na plaku to błąd 01282 nie jest przyczyna nie odpalania. Z aktywnym błędem 00515 (wersja poza zakresem) z tego co pamiętam nie odpali. Sterownik wykrywa prawidłowe sygnały z czujników położenia wału korbowego i wałka rozrządu natomiast jest zła ich synchronizacja (odstępstwo o chyba -/+ 6 stopni lub więcej). Przyczyna może być najczęściej...
z tego co kojarzę to pomiary rozszerzone były również nie aktywne. Po południu zrobię screena i wrzucę. Potrzebuję sprawdzić kąt synchronizacji wałka rozrządu - ktoś ma jeszcze pomysł jak tam się dostać? Ewentualnie czy na rynku są dostępne nowsze kabelki - oprogramowanie które podołają temu? pozdro
Na wyższych napięcie też ma oscylować od ok 0,2 do ok 0,8 jak stoi blisko 1 to znaczy że ma za bogatą miesznkę, nie pali na któryś cylinder lub wtrysk leje!, uszkodzony tps itp. Oznaczenie silnika jest na naklejce na obudowie rozrządu, na bloku z prawej strony blisko skrzyni, jeżeli jest to silnik 2E to prawdopodobnie uszkodzony jest przepływomierz,...
Zaświeca, albo czy w ogóle zaświeciła się kiedykolwiek pomarańczowa "kontrolka od silnika"? Uszkodzenie Map sensora to rzadki przypadek.. Bez rzucenia okiem na bloki pomiarowe, bodajże 10, 11, ciężko coś powiedzieć, trzeba sprawdzić ciśnienie i przepływ powietrza.. Może to być równie dobrze przepływomierz, i w sumie na to mi wygląda, jeśli dolot i podciśnienia...
Witam, poszukuje informacji na temat wskazań/wartości prawidłowych dla pracy przepływomierza, przepustnicy, czujników walków rozrządu w silniku opla z1.8xer. Ponieważ walczę z falującymi obrotami silnika na ciepłym i zimnym, na luzie i podczas jazdy , obroty falują od 740 do 830. Brak błędów w ECU, świece, cewka nowa, lambdy pracują w zakresie 110 do...
Witam serdecznie, potrzebuje od Was zdjęcie z bloków pomiarowych silnika z grupy 051, pole 1 i 2. Różnice obrotów między czujnikiem g40 a g28. Według VCDS powinna być wartość g28 --- połowa obrotów plus minus 50 obr i mamy wartość g40. Wymieniłem czujnik g40, ale bez powodzenia, dalej pokazuje mi takie same wartości w obydwu polach. Pod odłączeniu g40...
Znak na wałku ma być u góry, znak na pompie poziomo z prawej, ale wał się blokuje specjalnym przyrządem (nie patrz na kółko bo ono mimo iż ma wycięcie na klina, to tam go i tak nie ma na wale i ono powinno się swobodnie na wale obracać!). Blokadę wału (otwór zaślepiony śrubką) znajduje się z prawej strony miarki pomiarowej poziomu oleju silnikowego,...
Witam . Może od początku. A więc Citroen Jumper 2.2HDI (Fordowski Silnik) Przyjechał z uwalonym tłokiem, Silnik został (Wyremontowany) złożony i wsadzony do auta. Rozrząd ustawiony wg tego schematu : https://obrazki.elektroda.pl/4005547600_... Błędy wykasowane auto odpaliło lecz po przy gazowaniu do 2tys obr wyrzucał błędy P0340 (nieznany...
Na samym ustawieniu konta synchronizacji i natężeniu paska rozrządu oraz regulacji popychaczy wtrysków spokojnie 2 l się traci. Chyba źle lekcje odrobiłeś. Pochwal się blokiem pomiarowym 4 silnika i kolorem spalin z rury wydechowej? Polecam ci temat: https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... Ja mam silnik prawie 370 tys....
Kup środek do czyszczenia wtrysków, podaj go zamiast paliwa. Wykasuj wszystkie błędy. Dopiero po tym pomierz bloki silnika i będzie wszystko jasne na gorącym silniku. (z tym odpalaniem dożo aut ma problem z kontem synchronizacji -nie ostawiają go mechanicy źle postępują podczas wymiany rozrządu ). To taka wada puki nie usuniesz. VCDS do reki i napisz...
I tak będzie, bo bazą był wał, a nie blok silnika. Narzędzie skrawające/szlifujące musi być przymocowane do bloku silnika. W tej chwili zrobiłeś owal i to jeszcze nie w osi, stąd te bicia przód-tył. Niestety, nie jestem w stanie przez neta zobaczyć, czy to się da jeszcze wyprowadzić, czy tylko wymiana wału. Zanim cokolwiek zrobisz, bierz przyrządy pomiarowe...
Witaj trudno się z Tobą nie zgodzić bo klijentka mówiła że podczas jazdy coś stuknęło ale niby dojechała do celu bez problemu i po zgaszeniu już go nie uruchomiła.Kąt wtrysku wynosi 5stopni.Brak błędu braku synchronizacji wału z wałkiem ale rozrząd jutro sprawdzę. Dodano po 14 Sprawdziłem rozrząd i jest ok.Wychodzę z założenia że jednak wina tkwi po...
Witam. Problemu nie rozwiązałem ale wiem, że zamienniki DPF nie działają jak trzeba. W ramach eksperymentu wyłączyłem elektronicznie układ DPF oraz zdemontowałem na próbę filtr i podnoszenie obrotów ustało. Jednak widzę, że auto w pewnych obrotach widocznie dymi na czarno. Z tym zadymieniem oryginalny DPF radził sobie do jakiegoś czasu. Zdemontowałem...
Witam Mam troszkę nietypowy przypadek. Robię obecnie golfa 4 1.9 TDI AGR 90km 2000r Problem polega na tym że silnik jest mulasty... Turbina pompuje bardzo ładnie (nie przeładowuje grupa 011). Kąt wtrysku na rozgrzanym silniku 60 jednostek (nastawy podstawowe kanał 000). Przepływomierz pracuje bardzo ładnie (bloki pomiarowe grupa 003). Egr testowany...
Post jeden pod drugim bo chcę zwrócić uwagę... . Chyba ustaliłem co jest powodem zawalidrogi...jak na odpalonym silniku zdejmę gumowy wąż łączący turbo z IC,to od strony IC(dolot)czuć wyraźnie dmuchanie powierza-nie spaliny a powietrze.W blokach pomiarowych jak delikanie dodaję gazu to widać że ciśnienie turbo początkowo maleje a powyżej pewnych obr.wzrasta.Do...
MERCEDES BENZ ACTROS, ATEGO, AXOR TRUCK LISTA KODÓW USTEREK LISTA KODÓW BŁĘDÓW JEDNOSTKI STERUJĄCEJ UKŁAD PRZECIWBLOKUJĄCY (ABS) mercedes-truck-fault-codes-1 0160 Komunikacja między danymi w magistrali CAN samochodu ma błąd 0162 Sygnał prędkości przez magistralę CAN z tachografu ma błąd 0163 Bus IES-CAN: otwarta komunikacja 0167 Brak sygnału CAN GS...
Witam wszystkich. Dziś z racji wolnego postanowiłem przygotować się do czyszczenia nastawnika dawki paliwa,wynalazłem na forum masters tuning dokładną instrukcję czyszczenia nastawnika pompy vp-37. i jest tam napisane aby przed demontażem nastawnika przy użyciu vag com spisać dokładną dawkę i ustawienie nastawnika na pompie w bloku pom. 01 poz 3 niby...
Ale zaraz, po co wymienisz od razu wtryski? NIe myślisz wcześniej zrobić tego halla? Sprawdzić ciśnienia tandem ,wiązki itp? Przecież po zmianie wtrysków błąd halla nie zniknie. Nie zmieniam pompek , pytam czy jak są inne niż oryginały potrzeba je kodować adaptować , wyżej napisałem cała historie tego pojazdu i dlaczego pytam , zmieniłem wiązkę dziś...
Witam wszystkich. Od pewnego czasu nie śpię przez vw T4 carawelle wersja skandynawska, do 3000/min silnik chodzi super powyżej tego zaczynają się problemy takie jak -nierówno pracuje-jakby nie palił na jeden cylinder -strzela w wydech-nie spala mieszanki -duże spalanie W aucie została zrobiona uszczelka pod głowicą, wymieniony kompletny rozrząd w starym...
Gdybym chciał tylko auto bezawaryjne to wybrałbym skode octavie 1.9tdi która rzeczywiście jest nie do zajechania, tania w utrzymaniu itd. itp.. Ale widzisz jednak auto musi mi się podobać, chociaż troszkę.. Przynajmniej to nowe teraz. I jak zapewne wyczytałeś szukam raczej kompromisu niż konkretnej cechy. Nikt nie chce auta które mu się rozpada, ale...
Witam, Samochód Lancia Y z 2001 roku, silnik 188A4000, 1,2 8V. Przebieg u mnie to jakieś 235 000, czy autentyczny? Nie mam pojęcia. Samochód oryginalnie pochodził z Włoch gdzie jakaś baba nie wiedziała co to zmiana oleju. Początkowo konsumował około 1L oleju na 1000km. Po wymianie połamanych pierścieni, wymiany gumek zaworowych, profilaktycznie panewek...
Po odłączeniu trzeciego wtryskiwacza benzyny od instalacji gazowej problem z wypadaniem zapłonu nadal występuje ale nieczęsto(raz na kilka dni). W ten sposób pomijamy wpływ instalacji gazowej. Bardzo rzadko ale sterownik silnika "łapie" błąd : 16407 - Z2; przestawianie wałka rozrządu strony wydechowej P0023 - 35-10 - usterka - Sporadyczny. Czy może...
Tak z ciekawości co ci pokazuje w bloku pomiarowym silnika 4. (takie odczyty należy zawsze zrobić przed wymiana rozrządu łatwiej wrócić do ustawień poprzednich jak je się zna.) Ja obstawiam na źle złożony filtr paliwa cieknąca pompę Vacum lub uszczelnienia pompowtrysków (wymiana tych uszczelnień co 200000 km). Test podania paliwa z butelki i zajrzenie...
Pomiar rezystancji nic Ci nie pomoże. Tam jest czujnik Halla i musi być zasilany. Do sprawdzeniu przy sprawnym zasilaniu najlepszy oscyloskop ale pewnie jak naprawisz zasilanie i czujnik będzie sprawny wszystko wstanie. pozdr. http://obrazki.elektroda.pl/7906296500_1... http://obrazki.elektroda.pl/2727878500_1... Sugerowałem...
Na początek możemy wszyscy pogratulować właścicielowi, który na akumulatorze z najprawdopodobniej zerwaną celą próbował prostownikiem pamiętającym czasy Gierka odpalać passata na rozruchu. Wiadomo taki akumulator nie stanowi żadnego obciążenia więc zbyt wysokie napięcie poszło na instalację. Uwalił się mpdół komfortu, sterownik skrzyni automatycznej...
Witam, drugi raz męczę się z elektryką w V-ce poprzednio był problem z immo ale dobie poradziłem <błąd na schemacie> Silnik z omegi 2000r. Brak iskry i wysterowania wtryskiwaczami. Podobny objaw jest w przypadku aktywacji blokady Immo. Immo poprawnie działa, check nie miga <miga w przypadku aktywacji immo> Podłączałem pod Opcoma widzi klasyczny...
Witam Mam Polo jak w temacie i mam z nim spory problem. Mianowicie gaśnie w trakcie jazdy wczoraj wyjechałem z garażu przejechałem jakieś 2km zgasł, potem na odcinku 500metrów zgasł jeszcze ze 3 razy potem po kojenych 3-4km znowu zgasł i spokój dojechałem do krakowa(obecnie mieszkam pod krakowem) dystans jakieś 18km byłem w kinie jakieś 3h i wracam...
Witam, jak w temacie Problem zaczął się zupełnie niespodziewanie, po przejechaniu ok 25km silnik zaczał szarpać i tracić moc po czym zupełnie stracił moc i nie miał "ciągu" na biegu (silnik oczywiście rozgrzany), po wyluzowaniu biegu wchodził na obroty bez problemu. Robiło sie coraz gorzej musiałem co chwile wyłanczać zapłon i po ponownym zapaleniu...
https://www.youtube.com/watch?v=a4sJPaOk... Na filmiku zaprezentowane są objawy na CIEPŁYM SILNIKU. Samo falowanie nie jest specjalnym problemem natomiast DRGANIA budy które mu towrzyszą sa podobne do wypadania zapłonu i sa bardzo denerwujące. Niestety nie jest to wypadanie zapłonu. Na zimnym silniku obroty duzo bardziej skaczą a auto chodzi strasznie...
Witam Mam problem z samochodem: Seat cordoba 1.4 MPI kod silnika AKK Moc 44KW / 60KM Rok samochodu 2000. System sterowania silnikiem: Motronic ME 7.5.10 11/1999 z poduszką powietrzna. Sterownik numer: 6KQ 906 032 Q 0 261 206 836 Dołożona instalacja gazowa BRC Samochód nie reaguje na pedał gazu. Błędy jakie zapisują się w sterowniku to: 16497 (P0113)...
(at)ElektrodaBot AUDI A3 8P 2003R 1.9TDI Witam, mam problem z ogrzewaniem w moim Audi. Wymieniłem już płyn, termostat, dogrzewacz i dalej nic. Nie mam już pomysłu, co jeszcze można zrobić. W ogóle nie grzeje, po dłuższej jeździe leci lekko letnie powietrze i nic poza tym. Co może być przyczyną? Bezpośrednia odpowiedź na pytanie Najczęstszymi przyczynami...
Witam serdecznie Ostatnio podłączyłem, swoją Corsę C 1.2 16v (Z12xep) 2006r pod OP-COMA. W danych z bloków pomiarowych są dwie prędkości obrotowe silnika. Pierwszą wskazuje prawidłowo np. 750 obr/min, ale już na drugiej dwa razy więcej czyli 1500 obr/min. Co może być przyczyną takiej różnicy? Czy jakiś czujnik przekłamuje? Odpięcie czujnika położenia...
Witam ! Panowie mam problem z błędem 17927 regulacja wałka rozrządu strona 1 -zła funkcja zwarcie do innego wyjścia borykam się z tym błędem dość sporo. Byłem już u trzech mechaników i nic z tego za każdym razem błąd się pojawia. Zostały wymienione wariator i nastawnik faz rozrządu. Dodaje link z bloku pomiarowego 91 może coś pomorze http://pl.tinypic.com/player.php?v=v2rxx...
Moze to coś pomoże Bloki pomiarowe na samym zapłonie Napięcie akumulatora12.3 V Status zapłonuZał 12V Glówny przekaznikAktywny Przekaźnik pompy paliwaNieaktywny Czujnik 1 APP (Pozycji pedalu gazu)0.96 V Czujnik 2 APP (Pozycji pedalu gazu)0.47 V Wartosc kalkulowana pozycji pedalu gazu0,00% Pedal przyspieszania w pozycji biegu jalowegoAktywny Pożądana...
witam wszystkich, wczoraj podlaczylem vag-a do mojego leona i sprawdzilem kat wtrysku silnik bloki pomiarowe kanal 000 2 pozycja na basic settings i bylo tam 26 czy to mozliwe zeby sie to samo przestawilo?? rozrzad wymieniony ok rok temu i po wymianie bylo ustawione na 53 z tego co pamietam , czy trzeba to przestawic????
Witam szanownych forumowiczów.Mój problem polega na tym,że trzeba dosyć długo kręcić rozrusznikiem zanim zapali.Po uruchomieniu silnika żadnych innych objawów,obroty regularne,moc również wydaje się w porządku,żadnych błedów komputer nie wykazuje.Poniżej dane z bloków pomiarowych: Napięcie akumulatora,14.2 V Status zapłonu,Zał 12V Przekaźnik Rozrusznika,Nieaktywny...
witam kolegów. auto po długim postoju. po zamontowaniu turbiny ta chodziła (dało się odczuć) przez 100m. po zamontowaniu auto kręcone kilkukrotnie z odłączonymi cewkami i wtryskami (celem przerzucenia oleju przez turbinę), następnie odpalone kilkukrotnie w kilkunasto sekundowych cyklach celem pewności że będzie smarowanie. wszystko zdawało się być dobrze-...
Witam proszę o fachowe wytłumaczenie wskazań z bloku pomiarowego 093 VCDS. Audi a6 c6 2005r, 3.2 fsi kod silnika AUK.
Spalanie przy spokojnej jeździe wynosi ok. 11l/100km. w trasie ok. 8l/100km. DPF według komputer ok. 30% ostatnie wypalanie 130km temu Skąd takie spalanie ? Druga sprawa samochód ma fabrycznie 100km a zbiera się jak by miał 130km+ samochód nie miał żadnego chipa W czym może być problem ? Dane z komputera: OP-COM 100219a - program diagnostyczny pracujący...
Diagnostyka Common Rail, silniki Diesla Grupy zmierzonych bloków wartości. Oto dane grup w silniku CBAB: Grupa 1: 1) Prędkość obrotowa silnika, 760-940 obr / min; 2) Ilość wtryskiwanego paliwa, 3-9 mg \ stroke; 3) Wysokie ciśnienie paliwa, wartość rzeczywista, 170-350 barów; 4) Temperatura chłodziwa,> 80 ° С Grupa 2: 1) Prędkość obrotowa silnika,...
bloki pomiarowe bloki pomiarowe akumulator bloki pomiarowe klimy
domykanie drzwi schemat wzmacniacz 2x20w zacisk hamulcowy ręczny
philips poziomy pasek philips poziomy pasek ekranie
Opel Mokka - świecąca kontrolka Check Engine Toyota Proace City Verso - Przycisk kłódka z ludzikiem