Dla zegarów i ECU jest ten sam czujnik.
oto procedura zaczerpnięta z innego forum Warunki wymagane: - zbiornik paliwa zapełniony przynajmniej do 1/4 objętości. W przeciwnym wypadku procedura regeneracji nie zostanie uruchomiona. - pojazdy z automatyczną skrzynią biegów - selektor w pozycji P(ark). - pojazdy z manualną skrzynią biegów - pozycja N. - maska silnika zamknięta - załączony hamulec...
Ja zacząłbym od bloku 115 - doładowanie wymagane/doładowanie dostarczane. Dlaczego? Ano, ponieważ kiedy przycina się N75 (wiadomo), i silnik zostanie zbyt mocno doładowany, to też przechodzi w stan awaryjny co skutkuje obniżeniem mocy. A co do ciśnienia paliwa to nie na 100%, ale sprawdż 116 i 109-wtrysk paliwa. Kurcze, nie mam przy sobie vcds-a ale...
Bloki pomiarowe na vag 5053 Ogólne:1 1-a)RPM,b)temperatura płynu chłodzącego silnik,c)wartość kontroli lambda (%) (regulacja wtrysku),d)wartość osiągnięta(10110011) 2 i 3 Systemy z czujnika ciśnienia kolektora ssącego: 2-a)RPM,b)obciążenie (%),c)Średni czas wtrysku (ms),d)ciśnienie na kolektorze wlotowym (Mbar) 3-a)RPM,b)ciśnienie na kol.wlotowym (Mbar),c)kąt...
W immobilizer - Bloki pomiarowe -blok 003 pola od 1 do 3 musi być 0.
ale objawem jest też twardy pedał hamulca, słabe wspomaganie Zajmij się tym to i pewnie reszta objawów ustąpi. Do tego bloki pomiarowe są niepotrzebne.
Witam kolego pilota może i masz dobrego na pewno odczekałeś 1 minute i zaprogramowałeś pilota ,ale jak masz uszkodzony moduł zespolony przy kierownicy tam gdzie są wycieraczki i kierunki znajduje się odbiornik pilota to pilot nie będzie działał nawet po diagnozie DIAGBOXEM nie wyskoczy żaden błąd ,można jeszcze wejść w bloki pomiarowe i zobaczyć czy...
Tak jest możliwe. Wejdź w ACC (chyba 11), w bloki pomiarowe grupa 2 i 11. Pierwszy blok pomiarowy, wartość ma się mieścić w zakresie -0,8 do 0,8.
Zwykły kabel USB- KKL (VAG) i do tego VAG com lub Lub VCDS Lite. Tak naprawdę potrzebujesz tylko bloki pomiarowe i widzieć jaka jest dawka i napięcie nastawnika.
Nie ma czujnika - system widzi usterkę i przestaje działać, stąd brak problemu przy hamowaniu. System widzi cały czas inna prędkość jednego z kół i przy hamowaniu zaczyna reagować. Trzeba sprawdzić bloki pomiarowe a nie błędy czytać. W blokach będzie widać które koło odstaje od reszty. Wtedy do sprawdzenia koronka na przegubie lub pierścień na łożysko...
Silnik ALM ma sterownik Marelli Robisz tak 01 - Silnik > Bloki pomiarowe - 08 Wybierz grupę "001" > Idź! > Przełącz na Nastawy - 04 System należy pozostawić w nastawach podstawowych przez około 30 sekund, po czym ponownie przełączyć na > Bloki pomiarowe - 08
Przekoduj komfort tak by otwierał wszystkie drzwi na raz. Wejdz w bloki pomiarowe i zobacz jakie są statusy poszczególnych zamków.
Czemu uparłeś się tak tych odczytów błędów? Nie przyszło ci do głowy by zajrzeć w bloki pomiarowe? Sterowników nie odpowiada sygnał zwrotny. Wygląda na to że brak jest jakiegoś sygnału gdy zamykasz zamki od środka. W tym aucie powinno być ryglowanie czyli zamek zamyka się na dwa razy przy zamykaniu z pilota lub kluczyka. Wtedy nie idzie otworzyć drzwi...
Pokaż bloki pomiarowe 21, 22, 23 z licznika.
To auto robi się 15 minut , Kod jak piszą koledzy wszędzie taki sam . Jak masz error albo blokada czasowa albo wywalona zawartość modułu . Odpalasz bloki pomiarowe czytasz błędy i wszystko wiesz . Te auta są wrażliwe na słaby akumulator .
Myślę, że ten wsad powinien pomóc. Śmiało możesz próbować. Tylko sprawdź bloki pomiarowe czy wyświetlacz nie ma jakiejś blokady.
Co ma czujnik wału czy wałka do tych problemów? Wystarczy połączyć kropki. Śmierdzi benzyną, wzrosło spalanie, jest błąd sondy. To nie jest błąd od uszkodzonej sondy tylko błąd zbyt ubogiej mieszanki. Masz gdzieś dziurę w układzie dolotowym, uszkodzony MAF lub MAP i stąd ten problem. Daj ten opis błędu jaki pokazuje komputer. Można też popatrzeć w bloki...
Pytałem o ten kabel bo może problem jest jeszcze w masce lub klapie bagażnika. Wolałbym wcześniej wiedzieć a nie wszystko rozbierać. To zrozumiałe. W programie wejdź w sterownik modułu komfortu, powinien być pod numerem 46. Dalej możesz sobie wejść w bloki pomiarowe tego modułu, tam możesz przewijać poszczególne grupy i szukać tych co nas interesują...
Przekroczono zakres regulacji ciśnienia paliwa: 1. Czujnik ciśnienia paliwa (G247) uszkodzony 2. Zawór regulacji ciśnienia paliwa (N276) uszkodzony 3. Sitko na dnie zbiornika jest zatkane. 4. Kabelki od ww czujników. 5. Pompa nie wydala (uszkodzona). 6. Wtrysk uszkodzony (za dużo paliwa ucieka przelewem). Najpierw bloki pomiarowe i sprawdzenie czy ciśnienie...
Ruch wskazówki obrotomierza - bardzo regularny co może wykluczyć wypadanie zapłonu - byłoby bardziej losowo. Zmiana odgłosu pracy silnika (dziwny jakiś klekot słychać) pewnie związana z dostosowaniem się silnika do zmienionych warunków pracy - tylko których, albo wymuszona przez ecu - na jakiejś podstawie. Może ta regularna zmiana da się wychwycić obserwując...
Powinienes miec bloki pomiarowe i podglad parametrow. Tam bedzie w ktores rubryce polozenie kierownicy. Natomist jak masz ESP to moze jecze blad ABS wyrzucic.
Pierwsze co zrobić to poprawić wiązkę wtryskiwaczy, tyle razy opisywane...
Poduszka kierowcy. Wejdź w bloki pomiarowe i tam będzie lepiej widać. Uszkodzona poduszka lub taśma pod kierownicą.
Łączysz sie z silnikiem, wchodzisz w bloki pomiarowe - measuring blocks, blok nr 1, pierwsze okienko, tam powinno byc widać prędkość silnika. Gdy już to masz to przekręcasz kluczyk aby rozrusznik kręcił i patrzysz ile pokazuje w tym okienku.
To nie multitronic tylko tiptronic :] To ci się udało :) Czym masz zamiar to diagnozować ? Podaj oznaczenie literowe skrzyni , jutro wieczorem wrzucę bloki pomiarowe z opisem dla twojej skrzyni i silnika, więc sobie będziesz mógł pojeździć i podejrzeć bloki pomiarowe. Dodano po 46 skrzynia pojechała na palecie do Wrocławia gdzie miała być naprawiona...
Założyć nowy czujnik wału skasować błędy przejechać się odczytać błędy bloki pomiarowe i podejmować następne decyzje. Pozdrawiam.
To nie jest skan z całego auta, to wycinek skanu. Jest brak komunikacji ABSu ze wspomaganiem to i we wspomaganiu powinno coś być. Basic settings [04] to nastawy podstawowe a bloki pomiarowe to measurment blocks [08].
Zamawiaj zamek - nowy zamiennik po nr oryginału. Też tak kiedyś sadziłem. To teraz jak usterka usunięta to nim się weźmiesz np za kupno nowego zamka to przeczytaj ten temat: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... Zobaczysz co cie może spotkać i po nr WIN ha ha! Niestety zamek nie dojechał, drzwi rozebrane, przy okazji przyjrzałem się...
Kolego bloki pomiarowe w testerze powiedzą z czym mamy do czynienia. Jeśli nie zrobisz dobrej diagnostyki pozostaje tobie wymiana części na pałę, koszty.
sprawdź instalacje pod filtrem powietrza często tam sniedzieje,a też bloki pomiarowe kanał 125 i czy widzi komunikacje miedzy sterownikami
No teraz bloki pomiarowe wyglądają jakoś normalnie, ten pompowtryskiwacz co podmieniłeś trochę kiepsko wygląda +1,5, załóż ten co był i sprawdź ponownie. Wyczyść, wymień DPF jak radził kolega prosty_01
Dość często przy źle wyregulowane instalacji LPG dzieją się takie rzeczy. Sterownik podczas jazdy na LPG zmienia korekcję dawki paliwa. Przypuśćmy że masz ustawioną zbyt bogata mieszankę na LPG. Sterownik silnika widzi że jest zbyt bogato i zmniejsza czas wtrysku. Później odpalasz silnik ale czasy są pomniejszane przez co jest ubogo a ty musisz dodać...
Wejdź w bloki pomiarowe i zobacz co tam widać przy napinaczu. Później zewrzyj przewody we wtyczce i zobacz czy pojawi się "resistance to low". Jeżeli nie to zrób zworkę przy sterowniku na tych przewodach i zobacz wtedy co widać w blokach.
Czujnik bedzie raczej dobry, problem siedzi w sterowniku pieca. Musisz wejść w moduł 18 /ogrzewanie/, w bloki pomiarowe 08 i w bloku 001 odczytaj na zimnym silniku temperatury w oknie 2,3 i 4. Powinny być jednakowe. Zapal silnik i po uruchomieniu pieca obserwuj okno nr 2 /temperatura ognia/. Napisz co zaobserwowałeś.
Zmieniarka uszkodzona, po drugie włącznik świateł hamowania, a po trzecie primo jak się przejedziesz to G85 skalibruje się i błąd zniknie. Co do wariacji akumulatora to sprawdź ładowanie oraz wrzuć bloki pomiarowe z sterownika zrządzania energią.
Wejdź na największy portal aukcyjny w kraju i kup sobie w cenie od 40 w górę interfejs do grupy VAG. Później wpisz w gogle bloki pomiarowe vag i poczytaj co gdzie i jak sprawdzić.
Poniżej opisano sposób dopasowania radiowych pilotów sterujących funkcjami zamka centralnego w samochodach VW/AUDI. Zbierz wszystkie piloty zdalnego sterowania jakie chcesz zaprogramować. Jeden z kluczyków pojazdu umieść w stacyjce i włącz zapłon w pozycję ON. Korzystając z programu VAG-COM wykonaj następujące czynności: [Wybór] [46 - Moduł komfortu]...
z poziomu vag scope to widac sprawdzaliście kiedys? eee, bloki pomiarowe też czasem się przydają ,ale niektórzy tylko błędy przeczytac zamknąć okno i na tym kończą się możliwości vaga widzę ,napewno któryś czulnik odsunięty lub wadliwy
Skąd wiesz że to EDS się włączył a nie ABS? Przecież EDS wykorzystuje pompę ABS do swojego działania. Bloki pomiarowe w ABS i sprawdzić prędkość kół w momencie gdy pracuje pompa. Prawdopodobnie sterownik widzi inne prędkości i przez to system działa. Możliwe że masz brudną koronkę na którymś z kół.
pisze wyraźnie "If the Particle Filter Load is above 68g the Particle Filter needs to be replaced since the car may burn down when regenerating." Od oceny stanu filtra odpowiedzialny jest różnicowy czujnik ciśnień ("a nie ciśnienia mechanizmu różnicowego" - cokolwiek to znaczy) jeśli masz błąd tego czujnika (a tak piszesz) to ECU zakłada najgorszy scenariusz...
Na zimnym silniku: a) „01 -Engine” b) teraz wejdź w bloki pomiarowe “Meas. Blocks - 08” c) wybierz grupę „001” i daj „Go!” d) w polu nr 2 pojawi się wartość temperatury płynu chłodzącego (zapisać) (temp. podawana do ECU), temperatura powinna być zbliżona do temperatury otoczenia np. 19oC, to pole wyświetla...
Wejdź w bloki pomiarowe i zobacz co tam za temperaturę widać a nietylko kasowanie błędów. Czujnik jest podwójny - w jego obudowie są dwa czujniki. Jeden dla licznika, drugi dla ECU. Trzeba sprawdzić jaką temperaturę widzi sterownik silnika bo może masz przerwane przewody od czujnika i licznik cos pokazuje a sterownik silnika nic nie widzi. Daj nr błędów...
Tak jak napisał kolega - bloki pomiarowe i tam widać czemu kompresor nie działa. Dobry pomysł z tym nabijaniem powietrza tyle że szkoda osuszacza. Od tego jest azot. Chciałbym zauważyć że silnik BCB jest nowszym silnikiem w G4 więc raczej jest tam komunikacja pomiędzy ECU i licznikiem poprzez CAN (czyli licznik xxx920xxx a nie xxx919xxx). Jeżeli tak...
Zajrzyj tu: http://www.vag-com.pl/vagcom.htm http://www.vw-passat.pl/index.php?option... i wiele wiele innych Wyszukiwarka jest dla ludzi trzeba tylko chcieć.
mogla się kostka wypiąć, mogło się coś rozpaść, mogło... i tak można wyliczać do ..................... drzwi się same nie rozbiorą, kable się same nie sprawdzą. W następnej generacji bloki pomiarowe są mocno rozbudowane, w Octavii I, o ile dobrze pamiętam, nie ma żadnego wyjścia diagnostycznego z magistrali układu komfortowego, przez co wkrętaki Cię...
Zanim zaczniesz pruć kable potrzeba troche dignostyki , interfejs vag-com nawet taki za trzy dychy z all....o niebieski i vag-com albo vcds-lite . Nalezy sprawdzić czy moduł komfortu odbiera sygnal pilotów , nie pamietam które to bloki pomiarowe ale na Elektrodzie znajdziesz wszystko . Spójrz np. tu https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1...
Kolego czy usunąłeś ten problem jeśli nie daj znać może pomoge
Wchodząc w bloki pomiarowe kod 34 w drugiej pozycji pokazuje - 32 *C ( powinno być chyba ok 400 ) wiec moje pytanie z jakiego czujnika to wskazanie, co to oznacza i gdzie szukać problemu ? Jeśli masz motor o kodzie AME to masz jedną sondę , przed katalizatorem i ten 34 blok w rozważaniach pomijasz. Pomijasz bo tam zawsze dla tego silnika będzie - 32...
Zapnij opornik przed taśmą ok 3 omów wejdz w bloki pomiarowe i zobacz jak sterownik widzi poduchę powinno być correct, prawidłowy itp.Co do kasowania błędów to oczywiste że jak będzie taka wartość da się skasować.No,to teraz zapnij za taśmą ale to nie wszystko,.Trzeba pokręcić kilka razy kierownicą w do oporu prawo lewo i trzeba obserwować czy wartość...
A nie prościej zrobić logi i wrzucić na forum?
bloki pomiarowe rozrząd bloki pomiarowe klimy bloki pomiarowe skoda
zafira zegar monstera truck instrukcja vissman
mikrokomputer cobra1 mikrokomputer cobra1
Zamienniki matrycy LTN156AT01: LP156WH4, B156XW02, N156B6 VW Crafter 2.0 TDI 163KM – żółta spiralka powyżej 2000 obr./min, tryb awaryjny, N276, DTC