Bo nie ma . Tylko czy problem z brakiem mocy zniknał .
Kolego, to było 17 lat temu. Nie rozwiązałem tego, założyłem chłodnicę EGR zamiast tego podgrzewacza.
Zaślep ten EGR i zobacz jaki będzie efekt. Jeżeżeli nic się nie zmieni powróć do wcześniejszego stanu i sprawdź błędy pod komputerem
Nie, naprawia się. Słyszysz zawór ciśnienia turbiny EGR N75?
W takim wypadku nieszczelny EGR lub któraś rurka obok...
Może egr jest otwarty.
Przepraszam za pomyłkę Wydaje mi się ze nic nie było wymieniane ale śledząc rożne fora odnośnie 320d wyczytałam ze czyszcząc EGR warto tez przeczyścić elektor zawór od turbiny czy to prawda?
A w ogóle jest sterowanie turbiną .
Przy wszystkich komponentach sprawnych wskazowka powinna isc do konca. Jest to objaw zapchania przewodow podisnienia, egr, czy niesprawnego przeplywomierza.
Nie wiem czy mercedes cos takiego ma ale przy bmw e46 320D jest chłodniczka EGR miałem taki przypadek że to własnie nią płyn chłodniczy wraz ze spalinami przedostawal sie do spalnia.Ciągle brakowało plynu a niebyło wycieku podejrzenie nawet padło na glowice.A okazało sie że to własnie ta chłodniczka była pęknięta.
Witam kupiłem nie dawno bmw wiedziałem że coś jest uszkodzone ale do jej pory nie wiem co . Wiem że Samochód ma wymieniana przepływke z tym nowym numerem. Udało mi się załatwić nową bosha podmienilem ja ale bez rezultatu i podobno potrzebna jest adaptacja . Wymienione zostały wszystkie wężyki egr wyczyszczony ale nic to nie pomaga
zły samochód do chipa wybrales , tam juz w seri wał potrafi chrupnąć
Fakt, myślałem o EGR pisząc o pompie i wyszła bzdura. Sorki.
Bez podłączenia inpy cięzko coś powiedzieć , moze zawór n75 coś albo egr , najlepiej podjedz do kogoś na komputer sprawdzić błędy zrobić logi .
Dogrzewacz elektryczny? Jak tak to jego sprawka jeśli podpatrzysz parametry to w czasie dogrzewania( pulsacyjnie się włącza) silnik faluje. Jeśli spalinowy to możliwe że EGR po przez za duże ciśnienie spalin na wydechu.
Sluchaj nie regeneruj nic narazie wyjmij zawor egr i wyczyść go benzyna ekstrakcyjna auto znowu zacznie cykać jak powinno
Prawdopodobnie elastyczna złączka EGR miała przeciek. Albo kolektor dolotowy źle przystawał krzywo z powodu braku jednej gumowej podkładki przy śrubie. Zakleiłem szczeline przy złaczce elastycznej EGR, podkładkę pod śrubę kolektora znalazłem na alternatorze zapach znacznie osłabł.
Być może jestem sto lat za murzynami ale jeszcze nigdy w życiu w żadnym bmw nie widziałem benzynowego silnika o pojemności 1.9, ale to taki szczegół. Po drugie wygląda mi to na sterujący zawór podciśnienia, jeśli Twoje auto ma EGR to prawdopodobnie od niego jest ten elektrozawór.
Czy moja pompka jest walnięta i czy ma to wpływ na słabą moc między 2500-3000mph.Przepływomierz nowy(czy muszę go programować),zaworki podciśnienia turbo i EGR wyczyszczone,cały dolot też.Turbina ok.
Pompa jest załączana przez przekaźnik pompy paliwa. Styk roboczy jest zasilany osobnym bezpiecznikiem niż cewka tego przekaźnika. Brak zasilania cewki powodowałby więcej błędów min przepływomierz, elektrozawór turbiny oraz EGR. Sterowanie przekaźnika jest realizowane w masie przez ECU. Paliwo ma być w obu komorach zbiornika. pompka jest z prawej strony...
moze to być EGR. złego dojscia tam nie ma wiec wart przeczyścic.
A egr jest w tym aucie może masz cały czas otwarty i beda te same objawy.
a u ciebie 2 są chyba ... miernik w garść i sprawdź czy pracują tylko na rozgrzanej furze , a masz i egr może masz podwieszony to jednak troche zabawek jest tam he
Cześć, mam BMW E46 320d przedlift i pojawił się problem z turbiną. Dokładniej podczas przyśpieszania obroty rosły i w pewnym momencie silnik słabł i znowu odzyskiwał moc. Oddałem mechanikowi powiedział że wężyki od podciśnień były podziurawione i założył nowy wąż od EGR-u, no i auto odzyskało moc pojeździło z tydzień i znów ten sam problem. Ale teraz...
Chcialbym sie dowiedzieć co steruje roletą na chłodnicy. Wiem ze odpowiedzialny za to jest zaworek podobny jak do EGR-a nawet taki sam znajdują sie w tym samym miejscu. Co go ma załaczac na zimnym silniku. Chodzi o BMW 525 TDS
Ten wtryskiwacz nie koniecznie musi być do wymiany , spróbuj umyć go w wyjce ultra dźwiękowej , no chyba że jest mocno zużyty , co do falowania obrotów to możesz sprawdzić czy zawór EGR przypadkiem nie wpuszcza spalin do dolotu , wtedy gdy nie powinien , może być zasyfiony i się przycina .
Witam mam problem z bmw e46 2.0 dizel mianowicie gdy jadę i nagle dodam gazu na 4 biegu to samochód się rozpedza ale coś słabo i jak przekroczy 80km/h to czuć spadek mocy i ekonomizer spada i czy tak jak na filmie turbo powinno się zachowywać po dodaniu gazu ? Zawór sterujący podciśnienia zamieniałem od egr i było dalej to samo przeplywką wsadzona druga...
Pompa vacum wytwarza podciśnienie niezbędne do sterowania podzespołami sterowanymi właśnie przez podciśnienie np. EGR, klapy zawirowań w układzie dolotowym, i inne te do których są prowadzone węże podciśnienia. Dodano po 40 Mógłbyś podać 7 ostatnich znaków VIN?
Jest sprzęt w standardzie eobd. Tym sprzętem naprawiał mi poprzednio BMW E46 znajomemu Golfa IV i kilka innych samochodów znajomych i nikt nie miał dalszych problemów. Ten mój egzemplarz jest jakiś oporny.
Bez diagnostyki to się nie obędzie, ale przy tych dwóch objawach to ja bym wtryskiwacz w ciemno obstawił. W tych dieslach to trzeba kilka spraw ogarnąć - sterownik świec, świece żarowe, pompa progowa - wszystko to może mieć wpływ na odpalanie alee..... jeśli masz objawy z trzęsącą budą to może być to problem z nieodpowiednią dawką paliwa na wtryskiwaczu....
jeśli pompa wstępnego ciśnienia ci chodzi to pewnie zawór pompy CR się kończy ''MIĄŁEM TO SAMO'' będę go wywalał i zobaczę co z nim jest .po podłączeniu pod kompa pokarze co jest.jeśli chcesz go odpalić na szybko to; weź palka do tapicerki odkręć przewód od co idzie od kulera do EGR-a na tym foto nr 6 wchodzi na 8 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?...
Witam. BMW E46 2.0 TD 2000 rok 136KM, nie ma mocy, straszny muł. Zwiększyło się spalanie i dymi na czarno. Na biegu jałowym po przygazowaniu, pojawia się chmura dymu w okolicach kolektora wydechowego. EGR wyczyszczony i po zdiagnozowaniu sprzętem, brak jakichkolwiek błędów. Czy przyczyną może być katalizator? Czy można go wyrzucić i wstawić strumiennice...
Witam. Mój nowy problem polega na tym że moje bmw Ostatnio zaczęło zamulać, a mianowicie wymieniłem wężyki paliwa z pompy vp44 do filtra paliwa i od tamtego czasu mam problem, może to zbieg okoliczności i padło coś innego tylko już nie mam pojęcia co bo od tego czasu wymieniłem przepływke (z kasowaniem błędów) elektrozawór przy turbinie, czujnik w kolektorze...
edytowałem, jest original, egr przynajmniej zrobiłem dobrze, już błędu nie wywala bo zaślepiony :) chciałbym aby w mieście w zakresie 1200-1600obr palił mniej, wtryski zostawić w spokoju i turbo dać więcej ??
Witam. Od niedawna jestem posiadaczem BMW 320D 136KM 1999r. Auto dość często podczas przyspieszania po wciśnięciu gazu do spodu bardzo wolno reaguje i praktycznie nie przyspiesza najczęśniej dzieje się to poniżej 2.5tyś obr. jest to bardzo odczuwalne bo dość często da się odczuć 70% lepsze przyspiesznie w tym samym zakresie obrotów. Gdy auto muli zawsze...
Mam problem w moim BMW E46 320d 136KM z 1999r. Nie działa poprawnie ogrzewanie. Przewiew ustawiony na 3 czerwone kropki, temperatura nastawiona20 stopni , Auto. Z początku ogrzewanie normalnie chłodziło, zaczęło wiać ciepłym powietrze po wyjściu wskazówek z niebieskiego pola. grzało przez około 30km trasy. Później wiało tylko zimnym powietrzem tak jak...
Witam! jak w temacie autko ciężko pali jak postoi, nie słychać pompki paliwa , powietrze w układzie paliwowym, strzela przy 2tys obrotów, siwy dym przy odpalaniu KOMPLETNY BRAK MOCY. Naprawy: Zatkanie EGR powymieniane wężyki podciśnienia itd. wymiana filtra paliwa sprawdzenie pompki paliwa na krótko sprawna! prąd tylko w jednym kablu do pompki paliwa...
B5 FL to fajny samochód, niestety ma swoje mankamenty: szybko zużywające się przednie zawieszenie i cieknący układ turbina + EGR. Inwestując w porządne części możesz go śmiało brać. Maszyna z silnikiem 1,9 TDI 130KM daje dużą przyjemność. Mnie udało się kupić kombi ze skórzanymi fotelami (podgrzewane), 6 biegowa skrzynia, klimatronikiem. Do szczęścia...
Witaj, Jeśli chodzi o MPPS i sterowniki DDE4 w BMW to zawsze będzie on czytał tylko 48K. Do tuningu to wystarczy. Nawet jeśli w opcjach zmienisz na pełen odczyt i tak poczytasz 48k. Do pełnego odczytu sterowników DDE4 BMW potrzebujesz KESS lub Galarety. Wtedy odczytasz pełne 512KB Pamiętaj tylko aby napięcie zasilania było minimum 13V, w przeciwnym...
Wczoraj przyszła pompka paliwa i po chwili znalazła się w aucie. Auto na nowej pompce odpaliło niemal od ręki. Jak odpaliłem Auto dymiło mocno jasnym dymem na wolnych i wysokich obrotach ale po jakimś czasie jak auto się zagrzało przestało dymić. przejechałem się kawałek i totalny brak mocy jakby coś trzymało (dusiło). Dzisiaj zabrałem się do szukania...
BMW - E46 320d z roku 2001 Złącze na odczytanie silnika ma pod kierownica. Nie tak jak stare modele przy silniku (Odczytanie komputera), na ropę. Opis sytuacji: Samochód jak odpali to chodzi tydzień dwa normalnie potem w ogóle nie chce odpali , od czasu do czasu jak go się odpali o przejedzie pierwsze 100 metrów zacznie chodzić na 3 cylindrach a po...
Witam w mojej Buni (BMW E46 320D M47) zaczęły się problemy. Po przejechaniu kilkunastu kilometrów włącza się kontrolka smarowania (czerwona ). Problem powstał nagle. Do wymiany oleju zostało 10 000 km. Jedyny problem jaki miałem przed, to niedogrzany silnik. Wymieniłem termostat EGR, problem został - na jutro zaplanowałem kupno i wymianę termostatu...
Witam, auto dziwnie się zachowuje. Przez kilkaset kilometrów jeździ w porządku, następnego dnia po odpaleniu nie ma prawidłowej mocy. Po odstaniu np 20minut silnik znowu pracuje prawidłowo po czym po kilkunastu kilometrach po ponownym odpaleniu silnik znowu nie ma mocy. Dodam, że nagłe spadki mocy nie występują podczas jazdy, a silnik jeśli pracuje...
Witam temat podobny do mojego więc o coś zapytam bmw e46 320d 136 KM 1999r na zimnym pali od strzała na gorącym również po 30 minutach stania auto kreci kreci i odpali po minucie kręcenia(albo za pierwszym strzałem jak psiknie się troszkę plaka) akumulator założyłem od 2.2 dti z signum roczny 84Ah i minutka i zapali. Podczas jazdy brak efektów ubocznych(nie...
Witam proszę o pilną pomoc..Wymieniłem chłodnice wody na nową, odkręciłem odpowietrzniki i zalałem płyn przez żaden z nich nic nie wyleciało a płyn zalany do maximum ponieważ wskażnik wyszedł do samej góry..odpaliłem silnik i sobie chodzi i PŁYN nie spada a chłodniczka spalin robi się gorąca a w termostacie EGR 0 płynu PROSZĘ o pomoc ponieważ nie chce...
Witam. Problem wygląda tak że od jakiegoś czasu czuć że auto nie ma tyle mocy co powinno mieć. Nie jest takie zrywne jak kiedyś. Około 2tys obrotów był odczuwalny zryw charakterystyczny dla diesla z turbo. Teraz go nie ma. Auto muli. Kolektor dolotowy wyczyszczony, EGR wyczyszczony, szczelność dolotu sprawdzona, filtry zaworków koło EGR i turbo wyczyszczone,...
Witam, mam problem z moim BMW, auto bardzo słabo zbiera się z wolnych obrotów, po wciśnięciu gazu dopiero po chwili się rozpędza ale i wtedy szału nie ma. Na diagnostyce wygląda to tak, że daję gazu a turbo dopiero po chwili się rozpędza. Na piątym biegu przy prędkości np. 100 gdy chcę szybko przyśpieszyć nie da rady, bardzooo wolno się rozpędza. Prędkość...
Właśnie kolego sprawdziłem testerem co2 na reakcję płynu.Kolor niebieski pozostał cały czas od zimnego 0stp do rozgrzanego silnika 86stp mimo wkręcania na obroty.Strumień jest idealny.Powietrza po odkręceniu odpowietrznika raczej nie widać tylko sam zielony płyn.Generalnie kłopot jest tylko ze wskaźnikiem płynu.Jeżeli ja odciągnę 300ml wskaźnik opadnie...
Witam, Mam następujący problem z mocą. 1. Zaczynam przyśpieszać od 1700-1800 obrotów. Pedał w podłogę, samochód zaczyna się zbierać i przy ok 2200-2300 ma strzał mocy i idzie do końca jak burza. 2. Jadę przy 2000 obrotów, obojętnie jaki bieg, pedał w podłogę, myśli, myśli 1-2 sekundy i zaczyna przyspieszać i przy ok 2200-2300 ma strzał mocy i idzie...
nie jeżdżę dużo 2,3 razy w tygodniu trasy po 50km...ale lubię jak wszystko jest sprawne...bo jak odepnę podgrzewacz..nic nie faluje itp to dopiero 17km i jest 88stp a jak podepnę podgrzewacz... 5km maks i już 88 ... a termostaty mam sprawne główny i EGR bo wymienianie... tylko..że falują obroty większości osób przez podgrzewacz ale koleś taki jeden...
Panowie pomoże ktoś? otóż rano sprawdzając płyn wskaźnik był na maximum :roll: odciągnąłem 150ml płynu wskaźnik lekko opadł po czym było widać,że sam wraca do poziomu tego co był :roll: Postanowiłem odpowietrzyć układ po raz kolejny.Po odciągnięciu tych 150ml gdy wskaźnik mi się podniósł od nowa do max poszedłem odpalić auto.Odpaliłem i wtedy wskaźnik...
Internet pełny wiedzy, trzeba poszukać. http://e46forum.pl/viewtopic.php?t=7450
Witam wszystkich Tak jak napisałem w tytule problem polega na braku mocy w chwili przyspieszania. w momencie wciśnięcia pedału gazu silnik "muli" i bardzo powoli wkręca się na obroty dość mocno kopcąc na czarno w tym momencie. Dopiero po osiągnięciu 3000-3500 obr/min ożywa, pokazując swoje 185KM. Co zostało zrobione: 1. Brak jakichkolwiek logujących...
Proszę o pomoc w interpretacji testu przepływki w 320d 150KM. Samochód ciągnie dopiero od 2500-2800. Test robiony na zdjętym wężyku od EGR. Przepływka oryginał 2002 Bosch 468 http://obrazki.elektroda.pl/9670001800_1... http://obrazki.elektroda.pl/9134427700_1...
electrolux eww1697mdw pralka polar wyłącza wirowania dobry elektronik gliwice
samsung le32e420 obraz samsung le32e420
Skoda Octavia R 2020 - Niedziałające Klucze Jak wyłączyć iPhone X lub około 10 urządzeń?