Pompa paliwa umiera lub jej masa
Witam to mi raczej wygląda na przewody.
Nie!!! Zetknij przewód z alternatora do masy. Lampka ma się wesoło zaświecić.
Wypalone w środku pierścienie ślizgowe zwiera przewód pierścienie.P
Sprawdź centralkę od gazu i przewody. Jak nie wtryskuje paliwa to nie zapali.
napisz czy udaloci sie cos naprawic mam podobne objawy
masz problem w kablach WN lub w cewce.
M12x1,5
Nie
Witam. Skoro zapala się check engine to ewidentnie jest jakiś błąd w kompie zapisany. Podłącz pod komputer i odczytaj ten błąd.
Windows ma uruchomić sterowniki do interfaceu. Czyli pewnie port COM. W Windows musisz wybrać by ten port był z przedziału 1-4. I taki port udostępnić na DosBoxie jako sprzętowy port COM. A 1-4 bo dosowe programy na ogół nie potrafią skorzystać z portów o wyższych numerach. A pewnie w Windows jest to COM7 albo 9.
Nie trzeba demontować głowicy.Można wyciągnąć np. mocnym magnesem, długimi szczypcami itp.
Jak sprawdzić która uszkodzona? Ja sprawdzam oscyloskopem, mam od razu wgląd na pracę całego układu zapłonowego. Ty możesz wymieniać pojedyńczo i patrzeć-efekt minął, lub przeciwnie-występuje nadal.
W obu systemach jednopunktowego wtrysku stosowanych w Polonezie ( Bosch i Delco Remy) sygnał obrotów silnika wystawia sterownik silnika. Sterownik na pewno go przetwarza bo silnik pracuje czyli usterka w instalacji a najprawdopodobniej jak kolega powyżej podał w zegarach.
Mechanik podpowiedział wymianę świec na zwykłe Iskry a nie Bosch Super Plus . I bardzo dobrze, świece Boscha wyrzuć do kosza.
Cztero przewodowy Bosch z końcówką numeru 3193. ≥ 1V ??
Najpierw niech napisze jaki ma wtrysk Bosch czy Abimex. GLI - wtrysk i czy ma gaz.
https://obrazki.elektroda.pl/5644950100_... Witam Szanownych Kolegów z Elektrody, Mam przyjemność zaprezentować autorski projekt testera diagnostycznego przeznaczonego dla samochodów FSO Polonez. Mam nadzieję, że niniejsza prezentacja wniesie odrobinę koloru na forum, które od dłuższego czasu tonie w szarej serii artykułów o ponownym...
ma prawo bytu jak najbardziej gdzieś mam nawet schemat złącza diagnostycznego do takiego Poldka i soft na kompa Dodano po 30 schematy interface i programy do poloneza do rożnych wtrysków miedzy innymi bosch
Tu dostaniesz schemat a w sprawie napraw odsyłam do działu: Usterki Samochody
Licznik wyciągałem ale nie widziałem żeby coś było zmostkowane
Problem leżał w czujniku przepustnicy.
Zdemontuj czujnik i podaj numer boscha wraz ze zdjęciem czujnika.
Na początek sprawdź bezpieczniki 19 i 20 (7.5A) pod deską rozdzielczą przy słupku A od strony kierowcy.
Diagnozowałeś kiedyś poloneza na wtrysku boscha interfejsem o którym mówisz ??
jak każdy element mechaniczny.
Jak już pisałem mój ATU też był podpinany wielokrotnie pod komputer diagnostyczny i wszystko było O.K.Dobrze że w ASO pracował kuzyn i się przysiadł do tematu i znalazł usterkę.
Ale obrotomierz dostaje sygnał z alternatora Nie, nie w Polonezach z komputerem (Abimex, bosch).
Wypnij przewody od wtryskiwacza ze sterownika gazowego i je zmostkuj. Może w sterowniku gazowym masz jakąś przerwę.
No tak gdzies sie zalaczaja, wskaznik pokazuje temperature przybliżoną. Skoro ci nie gotuje auta to wszystko ok.
Bezpieczniki i przekaźniki od wtrysku są za schowkiem po stronie pasażera
Wielkie dzięki za pomoc.
Witam.We wtrysku jednopunktowym firmy Bosch jak rowniez w innych wyprzedzeniem zaplonu steruje czujnik polozenia walu korbowego.Podczas zwiekszania obrotow silnika wyprzedzenie zmienia sie w zaleznosci od obciazenia silnika.Na wolnych odrotach i na postoju po zwiekszeniu obrotow wyprzedzenie jest inne a podczas jazdy tez jest inne.Tak wiec takie zachowanie...
Witajcie drodzy specjaliści obyci z gazem. Posiadam Poloneza 1,6 GLI na wtrysku Bosch (Atu Minus - w karoserii starej (ostatni miesiąc produkcji "minusów"), ale osprzęt silnika jak z plusa). W autogazie zaproponowali mi: * Instalację firmy KME Bingo - II generacja, * Reduktor Tomasetto, * Wlew we wlewie, * Zbiornik w miejsce koła zapasowego - 630/200/47,5...
Wytarty wałek powodował problemy z mocą, zrobiona góra silnika.
Witam elektrodowiczów! Czy ktoś podłączał skaner ELM327 do Poloneza na Boschu? Czy można tym odczytać błędy i cokolwiek zdiagnozować? Należy podłączyć tylko masę, zasilanie i linię K? masa: 4, 5 zasilanie: 16 K-line: 7 L-Line: 15 Czy Linia K musi się jakoś łączyć z L, żeby była komunikacja dwustronna? http://obrazki.elektroda.pl/1778362900_1...
nazwijmy rzecz po imieniu : po prostu VAG z pojedynczą linią K, piny można znaleźć woltomierzem, bezproblemowa diagnostyka i test niektórych elementów
Masy wyczyszczone i światła dalej przygasają. Mam do was orgomną prośbę :-) potrzebuje schematu interfejsu do Poloneza Boscha znalazłem kilka ale są nie czytelne i nei widzę dobrze opisu prześlijcie mi jakiś schemacik :-)
Ze wszystkimi mechanikami w okolicy jestem na "ty" przez tego poldka. W końcu udało się go naprawić a winnym okazał się być czujnik Halla (czujnik położenia wału korbowego). Nie wiem co dokładnie tam zostało zrobione, ale udało się go naprawic bez wymieniania na nowy. Zwracam też honor mechanikowi, który wymieniał pasek rozrządu – to był czysty...
Gdzie należy się wpiąć z takim przekaźnikiem?
witam .jaka prawidlowa opornosc powinny miec przewodyWN w polonezie na boschu zaznaczam jaka najwlasciwsza w moim maja2.4 i wdaje sie to nie bardzo dobrze
sprawdź pompe paliwową i jej zasilanie. pompa znajduje się w zbiorniku
Pomiędzy linką od licznika prędkości a skrzynią biegów jest takie ustrojstwo, które nie wiem jak się nazywa jednak ostatnio to wymieniałem bo miałem całkiem podobne objawy. Okazuje się, że urządzenie to podaje impulsy do komputera auta, a ten z kolei prawdopodobnie na ich podstawie reguluje wolne obroty. Wybaczcie, że używam niefachowej terminologi...
Iskra jest?
Zapomniałem dodać że jest problem z uruchomieniem na zimnym silniku a jak juz odpali to nie trzyma obrotów na ciepłym jest ok do tego wszystkiego świeci kontrolka check Dodano po 43 Problem rozwiązany, rozebrałem sterownik i okazało się ze jest przepalona jedna ścieżka. Po zlutowanu i poodłączeniu błędów już nie bylo, sprzęt pali i pracuje jak powinien
Ciśnienie paliwa jakie?
Poruszam sie podobnym wehikułem, rozwiązanie 98 zamiast 95 i jedzie jak normaly pojazd średnie zużycia paliwa 95 >>>>> 11-12 l/100km 98 >>>>> 6,8-7,5 l/100km a poza tym normalnie reaguje na pedał gazu, nie ma duszenia i przewyania Pozdrawiam 8)
Jeżeli koniecznie taka instalacja, to na wtrysku jednopunktowym. Odpalasz na PB, a od zadanego zakresu obrotów i temperatury centralka przełącza na LPG. Pamiętaj o zamontowaniu czujnika temperatury, który będzie odpowiedzialny za przełączanie po odpowiednim nagrzaniu silnika. Wydłużysz tym samym znacznie żywotnośc parownika. W gaźniku będziesz miał...
skoro komp nie zapisal bledow musisz miec wycieta pamiec do LPG a instalacja ktora generacja??komp z tego co sie domyslam do BOSCH lub Abimex
To ma wspólnego, że jak silnik jest na wtrysku to uruchamia się na benzynie, a dopiero po dodaniu gazu na ok 2000 obr/min przełącza się samoistnie na gaz i dalej już na gazie pracuje.
polonez bosch polonez bosch schemat interfejs bosch polonez
certyfikacja energetyczna regulacja ustawić światła uszkodzić regulator honda
kabel brake radio bateria milwaukee
Scania P320 kod błędu 65412 - komunikacja CAN prędkości osi z BMS Jak wyłączyć blokadę przycisków w LG 32LD350 bez pilota?