Faza z mostka diodowego dla jasności.
TNY285DG-TL
Z litrą F jest Bosch, z literą T Valeo. Osobiście sam bym się zastanawiał który wybrać. W Bosch regulatory napięcia lecą jak zęby, Valeo zaś pierścienie ślizgowe ma chyba z marchwi.
Wymiana regulatora rozwiązała problem. Mam nadzieję, że będzie działał kolejne 20 lat.
Alternator Bosch, więc regulator napięcia również firmy BOSCH. Tylko i wyłącznie oryginał. Jak wyciągniesz alternator to koniecznie sprawdź diody prostownicze w nim - miałem przypadek, że "chińczyk) ubił mostek prostowniczy.
Witam Zielony opornik nie jest od tego ,jedyna rada wymienić na inny,14,8V to dużo najwyżej 14,5V.
Witam, posiadam alternator 028903028E (BOSCH), muszę w nim wymienić regulator napięcie, niestety mam zatarty numer jego, ktoś mógłby mi powiedzieć jaki ma być w nim regulator z firmy BOSCH?
Bo mają chińskie regulatory napięcia bosch
Dfm sygnał do sterownika silnika. [img]https://as-pl.com/p/ARE0042(BOSCH)#...
może coś konkrętnego o alternatorze bo natężenie a napięci to jest różnica
Regulatory napięcia Bosch z serii F00 załączają wzbudzenie z zacisku B+ alternatora, to jest częsty przypadek, że regulator albo nie odłącza wzbudzenia po zgaszeniu silnika, albo załącza magnesowanie wirnika samoczynnie.
A co to za BMW?
Podaj numer Bosch
Jakie łożyska do alternatora BMW e39 523i nr ori bmw: 12 31 1 432 980 - 14V 70/120A Tutaj podobna sytuacja: Żeby dobrać łożyska potrzebny jest numer producenta alternatora czyli Bosch, Valeo itp Łożyska już wymienione, jakby ktoś potrzebował takie informacje, to w alternatorze boscha 0 123 515 022 są następujące łożyska: - 6203 2RS C3(małe na komutatorze)...
Kolego ciągnik ten powinien posiadać amperomierz i zasilanie właśnie idzie przez niego do alternatora.Sprawdź zasilania przy amperomierzu i alternatorze,naciąg paska.Jak zachowuje się amperomierz?
Mam tak w VW t3 i też nie znam przyczyny. Silnik 1,9 z Golfa3, altek na pasek wielorowkowy. Wskazówka obrotka widać, że najpierw się lekko "podnosi". Słychać jakby ślizganie paska. Pasek dobrze napięty, aku naładawany, efekt występuje przy każdym uruchomieniu silnika https://filmy.elektroda.pl/84_1749375796... Altek Bosch, wiadro podmienianych regulatorów,...
Jak Bosch to tak.
albo od skody , w skodach felicia tez były montowane alternatory boscha
Regulator przeznaczony do mana,w którym w instalacji tylko jedno zasilanie +15 na regulator.Zachowanie przy sprawdzaniu na stole prawidłowe.
Ten alternator nie ma regulatora napięcia, musi być zewnętrzny.
Regulator nie posiada cechowania producenta. Jego budowa i wygląd przypomina do złudzenia regulator firmy Bosch.
Witam, chciałbym się dowiedzieć czy da się wymienić same szczotki w regulatorze napięcia alternatora (Bosch 1197 311 214). Regulator jest taki sam co w linku poniżej: http://www.allegro.pl/item924573772_regu...
Jest to prostownik pełnofalowy 3-fazowy więc na wyjściu jest 6 diod. Napięcie podawane na regulator prostowane jest natomiast półfalowo więc przy pomocy osobnych 3ch diod.
Witam, to dosc popularny przed wojna regulator napiecia '1-kotwicowy' / z 'mag-dyn Bosch D 1 / D 2', itp., a oprocz tego stosowany takze jako 'kopia Boscha' w powojennych 'Jawach - Perak' 125, 250, 350, wiec nie powinno byc klopotu z dobraniem 'zamiennika' w dobrym stanie technicznym, na wiekszosci bazarow motocyklowych do dostania u nas i 'za Odra'...
Są regulatory na 14,6-14,8 V jesli to Bosch. Wrzuc zdjęcie
To mi wygląda na regulator prądnicy BOSCH.
W kilku innych tematach była podawana charakterystyka regulatora Bosch. Napięcie się zmniejsza wraz ze wzrostem temperatury. Te 13.8 to masz przy dobrze nagrzanym silniku.
To nie jest tranzystor, tylko dedykowany układ regulatora napięcia. Żaden tranzystor w obudowie TO220, a nawet w TO3 bez chłodzenia nie zdzierży na dłuższą metę ciągłego przepływu 3-4A padu. Bardzo chcesz zaoszczędzić parę zł, to próbuj wlepić regulator np. RNc-12, bądź sam "grzybek" z regulatora starych alternatorów Bosch.
Problem w tym że to nie regulator napięcia.Na 1000% 31-masa 86-wyjście cewki przekaźnika-plus 15-plus zasilania po stacyjce 50-sygnał rozrusznika (rozruch) G-albo generator (alternator),albo sygnał na świece żarowe (Gluchkerze) K-nie wiem. Zobaczę do dokumentacji co to za stwór. Regulatory Boscha mają zwykle (jeżeli już) znaczenia D+,D-,DF
Oddaj alternator do naprawy - żeby coś ocenić, musiałbyś mieć o tym jakiekolwiek pojęcie - a tak to tylko gdybanie i pobożne życzenia. Możliwe że masz uszkodzenie w magneśnicy, tylko nie pytaj co to jest.
Póki co został zamówiony nowy regulator napięcia (Bosch). To sobie jeszcze zamów pierścienie ślizgowe wirnika (oraz łożysko tylne) bo znając te alternatory już są starte
jest to regulator napięcia -ładowania baterii-o schemacie nawet zapomnij
A nie lepiej zastosować regulator Boscha - czarny kapelusik, i nie stosuj żadnych radiatorów skoro w oryginale brak.
Oczywiście.P
Regulator oryginał Bosch?
Nie da się.
Regulator napięcia do bani. Pewnie chinolek nie lubi ciepła.
Jak to zrobić w załączniku BR14-MO.xls[/b]
Regulatory napięcia do tych alternatorów Boscha mają „zaprogramowane” doś takiego jak stała czasowa reakcji na obciążenie. Może być inna w zamienniku w stosunku do oryginału. Teoretycznie, jeśli chcesz mieć tak jak fabryka przewidziała, to musisz kupić oryginalny regulator napięcia Boscha o dokładnie tych samych numerach co regulator fabryczny...
Sprawdź kółko wiskozowe i regulator napięcia.
Możesz zamontować.
Regulator napięcia Boscha na 5 pinów?
Witam wszystkich. Od jakiegoś czasu w mojej Astrze zauważyłem zapalającą się kontrolkę ładowania. Kontrolka pali się tylko wtedy, gdy włączę nawiew na 3 pozycję i podgrzewanie tylnej szyby. Poza tym wszystko działa sprawnie. Rok temu były wymienione szczotki w alternatorze firmy Bosch i regulator napięcia. Niech ktoś mi powie czym to może być spowodowane?...
Po pierwsze padnięta bateria w mierniku dlatego pokazywał głupoty. Z alternatorem masz dwie opcje jeśli to Bosch to faktycznie regulator napięcia jeśli co bardziej prawdopodobne Valeo to masz uszkodzony wirnik alternatora numer ar3002. Tak czy owak bez demontażu się nie da a usterka alternatora to bardziej zbieg okoliczności.
https://www.subito.it/accessori-moto/reg... 60Euro , polski nie zaddziała jako dynastarter ,nie ma opcji 0 190 215 015 bosch jak co zamienia sie 350netto
Witam. Miałem okazję testować taki regulator, tej że firmy zarówno z alternatorami elmota jak i boscha do ciągników c385 i pochodnych i powiem, że współpracuje on tylko z regulatorami 9 diodowymi.
Witam, Chciałbym wiedzieć czy Jest możliwość w alternatorze "BOSCH 70A 14V 058 903 016" zmiany Regulatora napięcia 14V "BOSCH 1 197 311 235" na 24V do ładowaniu dwóch 12V akumulatorów szeregowo podłączonych. Mile widziane podanie ewentualnego numeru zamiennika Regulatora 24V.
Jak to alternator Bosch to odkręć regulator napięcia (2 śrubki) i zobacz stan szczotek (zespolony szczotkotrzymacz z reglerem) jak niziutkie to wymień (pasyją od poloneza :) ) a jak są dobre to może padł regler.
Daj potencjometr szeregowo na sygnał idący d+ regulatora.
Mi to wygląda na NCP59152 - regulator napięcia.
Proszę bardzo.
Bzdura. A kolega wie, że niektóre regulatory Boscha do diesli mają napięcie odcięcia 14,7V? Nie mam zamiaru z kolegą się targować. To że mają nie znaczy że jest dobrze dla użytkownika Może pogodzę kolegów. Napięcie gazowania zależy od temperatury, im niższa tym napięcie gazowania wyższe. Bosch robi niektóre regulatory ze zmiennym napięciem odcięcia...
Zastosuj fazowy regulator napięcia na układzie U209B. Tu masz trochę do poczytania. https://www.google.pl/#q=regulator+na+u2...
Albo zintegrowany regulator napięcia w obudowie TO220,albo tranzystor BDX53C. No chyba że regulator Boscha z tym metalowym kapeluszem,to znów inna bajka.
zmień regulator napięcia powinno pomóc
Jeżeli alternator Boscha to obstawiam na 99,9 % regulator.
Jeśli wszystko jest dobrze podłączone, to wygląda to na uszkodzony regulator napięcia.
kiedyś zrobiłem taką rzeźbę tzn regulator napięcia bosch z mercedesa beczki wzmocniony podpiąłem go pod malacza i ładowanie było wyższe niż na oryginale
Witam. Czy orientuje się ktoś gdzie można znaleźć numery katalogowe zamienników regulatora napięcia do tegoż alternatora?
Witam, Mam problem z wysokim napięciem ładowania. Jestem po wymianie regulatora napięcia w alternatorze. Pomiary na akumulatorze w stanie spoczynku wynoszą 12,9 V, a podczas działającego silnika i obciążenia światłami, dmuchawą i klimatyzacją napięcie wynosi 15,9 V. Wymieniłem regulator napięcia na Bosch 1 986 AE0 124. Alternator to 028 903 028 D o...
Witam Po wymianie regulatora(alternator Bosch) napięcie ładowania na wolnych obrotach 14,8V, pod obciążeniem 14,4V. Po zwiększeniu obrotów (do średnich w czasie jazdy)napięcie wrasta do 17 - 18V. Co może być przyczyną? Pozdrawiam
Sprawdź jakość połączenia między alternatorem i dodatnią klemą akumulatora. Podstaw jeszcze jeden regulator napięcia, jeśli reg. nie jest Bosch tylko jakaś podróba to też może być podobnie. A 14,4 V to jest górna granica nieraz trudna do osiągnięcia, jak będzie 14V to też będzie dobrze.
Witam Wpadłem na pomysł aby wykorzystać regulator alternatora do ograniczenia napięcia ładowania w prostownikowej ładowarce. Dlaczego?bo mam sprawne regulatory firmy bosch,jest to moduł skompensowany termicznie z ustalonym precyzyjnie napięciem wyjściowym 14.4 v. Gdyby zaprzęgnąć go do wysterowania jakiegoś potężnego tranzystora mocy .. To jest pomysł,może...
Pasek wielorowkowy , mocno napięty napinaczem,pare razy wyciągałem alternator ( wymiana łożysk, regulatora napięcia , sprawdzenie na maszynie - wynik był niby ok alternator dawał 72 ampery wzbudzanie było ale w samochodzie kicha ). Muszę sprawdzać woltomierz i przygazować do tychok 3tyś żeby było ładowanie.
Należy zmierzyć napięcie 5V zasilające mikrokontroler. Niestety zdjęcie płytki nie umożliwia zlokalizowania regulatora napiącia tego napięcia (za mało szczegółowe).
Wszystko wskazuje na regulator...
zmierz rezystancję wirnika,ma być około 2,5 oma. Jezeli jest tak,to założyłeś licha podróbkę,albo masz uwalony mostek,co typowe w delco. No chyba że tam masz boscha...
Kąt wyprzedzenia zapłonu sprawdzić.
Informacje dostałeś. Tylko nie chcesz z nich skorzystać. Nawet stary zużyty od Bosch da się zamontować.
Chciałem profilaktycznie sprawdzić alternator. Wymontowałem go i oddałem elektrykowi. Po "regeneracji" po uruchomieniu silnika po kilku, kilkunastu sekundach na wolnych obrotach nie ma ładowania. Wystarczy lekko zwiększyć obroty i ładowanie wraca. Wymontowałem go ponownie i oddałem na reklamację.Elektryk niby wymienił regulator, zrobił test i stwierdził...
Witam . Nie wiem jak w alternatorach z merdesesa (bosch) ale w fordzie focusie alternator jest sterowany sygnałem PWM jakieś 100Hz . Kolego podaj typ alternatora i regulatora napięcia .
Jeszcze raz cena za nowy regulator napięcia do mojego alternatora HITACHI to 1450zl a 150zl to cena za regulator napiecia Boscha stosowany w alternatorze Boscha ale o tym samym natezeniu pracy 70A
Wiesz co zrób, kup jakiś używany alternator Boscha ze zintegrowanym regulatorem napięcia, (zapobiegawczo możesz wymienić łożyska i szczotki) Taki alternator podłącza się trzeba kablami - masowy, plus do akumulatora (prądowy) i plus po kluczyku przez stacyjkę i kontrolkę ładowania do regulatora. W ten sposób pozbędziesz się obecnych i przyszłych problemów...
Sprawdziłem komutator niby wszystkie cele są takie same, podobna oporność, jednak dwie cele jakby bardziej przykopcone-sąsiadują ze sobą. Nie sprawdziłem jeszcze bez regulatora. Jak podpiąć napięcie bezpośrednio do szczotek??
Alternator jest firmy Bosch. Nie wiem który jest regulator napięcia. Czy to szczotko-trzymacz czy to drugie coś obok
napięcie mierzone na alternatorze, nowy regulator boscha wsadzony, szczotki, komutator, łożyska wszystko na nowe wymienione. na starym alternatorze też tak było tylko napięcie ładowania zamiast 14,4V było 13,8 (bez obciążenia)
Prąd ładowania spada w zależności od zapotrzebowania akumulatora. Przyczyną opisanego przypadku, jeśli jest to usterka, może być regulator napięcia.
To samo zamienniki regulatorów napięcia. Firma, z którą zdarza mi się współpracować, woli wlutować nowe szczotki w oryginalny regulator Boscha niż montować niepewny zamiennik. Unipoint, niewiem skąd to dziadostwo na rynku się wzięło, sklepy na siłę pchają klientom jako zamienniki do alternatorów i rozruszników.Części wysiadają po krótkiej ekspoatacji.
Wzbudza się regulator napięcia, w tym modelu podłączony do zacisku B+ (alternator nie ma pomocniczych diod w mostku) Standardowa usterka, tylko wymień regulator na oryginalny bosch, bo podróbki nie działają poprawnie
bosch
Może pomiń włącznik i podłącz na "krótko". Na załączonym schemacie NR.2 i NR.4. połącz mostkiem. http://www.elektroda.pl/rtvfor... że jest tam jeszcze regulator napięcia.
Tak regulator napięcia ale tylko oryginał Bosch. Tak jest włącznik świateł w skrzyni.
Kiedyś gdy jeździły jeszcze Polonezy te alternatory przerabiałem na regulator Boscha (ten czarny kapelutek). Zero reklamacji.
Zastosowanie większego aku spowoduje przy ograniczonej mocy prądnicy spowoduje jego niedoładowanie. Zapytam z innej strony. Nie możesz tam dołożyć małego alternatora z własnym regulatorem napięcia ładowania?
Witam Dzięki za podpowiedz strzał w dziesiątke na to wygląda ładowanie się odnalazło i jest ok jestem w szoku napewno na to bym nie wpadł dzięki . Tylko miałbym pytanie regulator napięcia Boscha jest na pięć pinów na piątym pinie jest stałe napięcie jak podłączyć wzbudzenie do niego po prostu chciałbym alternator podłączyć tak jak na stole probierczym...
Nigdzie nie napisałeś jaki to alternator /Delco, Bosch, Valeo/ a jest to bardzo istotne i nie wiem dlaczego wszyscy się uczepili regulatora napięcia bo masa to owszem ma sens bo to jeden z problemów tych samochodów.P
Czy dużo jest kombinacji przy zamianie prądnicy na standardowy, samochodowy alternator BOSCH-a z wbudowanym regulatorem napięcia w ciągniku rolniczym Ursus C-330? Które przewody z prądnicy i gdzie należy podłączyć do altermatora? Wiem tylko, że B+ alternatora to 12V (od akumulatora), a obudowa to (-) "masa". Gdzie należy podłączyć przewód od kontrolki...
Wzbudzenie jak i regulator napięcia jest wbudowane w alternatorze więc ta opcja odpada, jego wyjścia to B+, B- oraz D gdzie B+ i B- są bezpośrednio pod akumulator a D wiadomo Dodano po 4 Albo opcja: koło wolnobieżne alternatora się ślizga, przy napędzie bezpośrednim jest ok, paskiem już nie Pasek napięty jak baranie .... no a autobus jest 95r. Chyba...
Nie polecam takiego rozłącznika który ktoś mógłby zapomnieć dokręcić, zwłaszcza ze starymi alternatorami Bosch. Spali połowę elektroniki a dopiero na koniec regulator napięcia i przestanie ładować.
Witam, mam problem z ładowaniem w Chrysler Voyager 94' 2,5 mianowicie, znikło... W/g mnie alternator nie wzbudza się. Alternator obejrzałem i pomierzyłem, stojan ok, wirnik ok, diody ok, szczotki wymieniłem. Podobno mógł paść sterownik. Ok, mam regulator napięcia do tego alternatora, tylko jak go podpiąć? Dołożyłem mu 3 diody prostownicze jako wzbudzające,...
A czy ktoś wie czemu w lotnictwie wykorzystuje się nietypowe napięcie 28V zamiast 24V? Dlaczego nietypowe ? Alternatory (a dokładniej regulatory napięcia np. Bosch) są właśnie na 14V oraz 28V. Czyli to ich napięcie znamionowe pracy. https://obrazki.elektroda.pl/4334691900_... Źródło: http://www.unisale.gr/image/cache/data/u...
Szczotki na stałe z regulatorem, nie da rady. Dochodzi stały +12v, wzbudzenie i wyjście ładowania idzie to przez regulator, to nie Bosch.
Witam, proszę o pomoc problem w tym że alternator ładuje zbyd wysokim napięciem, to jest w granicach 14.8 V do 15.2 V nie zależnie od obciążenia napięcie zmienia się w tych granicach. Dodam że alternator bosch-a został wymieniony regulator napięcia na oryginał taki sam bosch i nadal to samo.... . Do alternatora dochodzą dwa przewody jeden wyjście 12...
Pacjent: Mercedes Sprinter 208d 2.3 1995r. Sprawdziłem miernikiem to na wolnym biegu napięcie wynosi 12,1V a jak przygazuję to rośnie do 14,3V. Jak jest podczas jazdy nie wiem.. Mam alternator Boscha i dziś wymieniłem regulator napięcia, ale nic się nie zmieniło. Na desce rozdzielczej nie pali się w ogóle ikonka akumulatora nawet podczas rozgrzewania...
alternator może mieć w tym swój udział ..(np zaolejone uzwojenie itp) Z tym zaolejonym uzwojeniem, to akurat jest bzdura, nawet zwarty do masy stojan nie spowoduje poboru prądu z akumulatora, natomiast przebita/ zwarta dioda + lub uszkodzony regulator napięcia (zwłaszcza Bosch z serii F00M-xxx) jak najbardziej
No i na co Tobie interfejs? Kup nowa pompę, wymień filtr paliwa i tyle. Sądzisz że jakikolwiek "fejsik" jak kula magiczna wskaże bezpośrednio usterkę? Tak samo ze światłami - fejsik nie pokaże uszkodzenia regulatora napięcia.
Witam ponownie,potrzebuje podpowiedzi-jak wyjąć regulator napięcia z alternatora hitachi,regulator jest zamocowany dwoma-i tu nie wiem-to są chyba malutkie nity?czy to się zrywa,przewierca wiertlem żeby to wyjąć?W boschu takich problemów nie było...
https://obrazki.elektroda.pl/4977831300_... https://obrazki.elektroda.pl/2274601400_... https://obrazki.elektroda.pl/2489404300_... [img-0] Witam, Mam problem z zakupem regulatora napięcia do tego alternatora. Czy ktoś może zidentyfikował układ Bosch, do niego widoczny na dołączonych fotografiach?...
Renault laguna I alternator Bosch, ale co to ma do rzeczy?
Witajcie.Czasami zapala sie kontrolka akumulatora ale sprawdziłem miernikiem kilka razy że w momencie zapalenia kontrolki ładowanie jest prawidłowe ok. 14.30 .Regulator napięcia wymieniałem pół roku temu(zamiennik zamiast boscha)...może wina tego regulatora....Akumulator zamontowałem drugi.Co jeszcze sprawdzić?
regulator napiąć bosch sprawdzić regulator napiąć bosch uszkodzenie regulator napiąć bosch
mruga zielony dioda gazowanie reduktor iphone operator
amplituner yamaha lenovo monitor legion
Jak znaleźć TVP2 w Telewizji na Kartę (TNK) Odcinanie zasilania w Peugeot 307 zimą - przyczyny