Odkręcić jedną rurkę podłącz manometr chociaż na 10bar ale jak masz to największy zastosuj, jak najbliżej najlepiej żeby gwinty pasowały wtedy mòwka wystarczy. Jeden obrót rozrusznikiem da ci jakiś pomiar, czujnik w parametrach pokazuje pomiar od samego zera. Nie kręcić czasem długo dosłownie sekundke.
Witam, jak rozwizales kolego ten problem??w moim przypadku jest taka sama sytuacja odnośnie adaptacji, zawór bezpieczeństwa upuszcza zbyt wcześnie ciśnienie i nie pozwala na jego zwiększenie to zadanej proporcji, proszę o pomoc i opowiedz, pozdrawiam.
Wymieniłem na nowy na listwie regulator ten co jest z przelewem i nic sie nie zmieniło,nastepnie regulator ciśnienia na pompie wysokiego ciśnienia przełożyłem z drugiego auta i ciśnienie dalej około 1000bar.Mam pytanie czy ten regulator na pompie trzeba wczytać czy wystarczy włożyć i będzie ok.
wymieniona pompka paliwa w baku , filtr paliwa , regulator ciśnienia na pompie wtryskowej , czujnik ciśnienia na listwie używany , sprawdzony sterownik auta i sprawdzone przelewy na wtryskach i nadal to samo !!! napięcia na czujniku na listwie nie są takie jak powinny być czyli pokazuje około 1,5 v czyli wolne obroty po dodaniu gazu napięcie nie wzrasta...
A ciśnienie paliwa gdy szarpie? Można zrobić wykres np. Delphi
Witam, wygląda na za niskie ciśnienie paliwa w szynie przy rozruchu. Najczęściej ucieka przez wypracowany wtryskiwacz, zrób test przelewowy wtryskiwaczy.
witam mam nielada problem z moim boxerem! jest to 2004r 2.8hdi,kupiłem go we Francji uszkodzonego w prawy bok,do momentu skonczenia blacharki i malowania wszystko było ok! pozniej przestał palic,pali tylko na zaciag,na kluczyk ni cholery! dosłownie pchnie sie go 1m i chodzi jak zegarek,a krecac rozrusznikiem trzeba go meczy z pół godziny i albo zapali...
Nie no kolego od życzeń świątecznych, tu każdy wie, że EGR ma powiązanie z przepływką. Na PEUGEOT PLANET 2000 przepływomierz idealne ma parametry. Napisz coś o konkretach a nie zwracaj uwagę, że ktoś coś gdyba... Pozdrawiam
Witam Mam podobny problem z odpaleniem Peugeot Boxer 2.2 HDI z 2003 r. Z rozrusznika nie chce odpalic, chyba , ze psikne samostartem wtedy pali bez problemu. Bledow brak. Cisnienie ponad 120 bar. Prosze o pomoc
Kolego Marcin_70 jak byś spojrzał na wykres to byś zobaczył że turbina nabiła powietrze a za to ciśnienie paliwa spadło pomimo wciśniętego pedału gazu. Wymiana regulatora ciśnienia paliwa pomogła samochód jeździ już normalnie bez jakichkolwiek zamuleń. Mam jeszcze małe pytanie co do ciśnienia paliwa, na zimnym silniku gdy go odpalę to ciśnienie mam...
Witam Problem z Peugeot Boxer 2.2 HDi puma Samochód na wolnych obrotach robi ciśnienie około 900 bar na listwie wtryskowej a powinien około 250 . Wymieniony został regulator ciśnienia paliwa w pompie wysokiego ciśnienia i nie da się zrobić przyuczenia pompy wysokiego ciśnienia lub regulatora. Przyuczenie robione diagboxem i nie przechodzi. W między...
Mam drugie takie auto i w drugim, przy kręceniu rozrusznikiem, zaraz wyskakuje tak i zostaje. Wszystkie parametry dobre, ciśnienie paliwa około 400 bar na listwie, paliwo dostaję, podmieniałem czujniki na listwie. Brak pomysłów.
Witam serdecznie wszystkich, mam Peugeota 3008 rocznik 2018 - 2 l diesel - jak większość użytkowników mam problem ze zbiornikiem od AdBlue. Zdemontowałem zbiornik, rozkręciłem całą elektronikę i pomierzyłem parametry. W części nie rozbieralnej, wstawiłem rezystor 10kohm na przewodach żółtych od płytki podgrzewania. Reszta po zmierzeniu parametrów wydaje...
błąd niby czujnik p0191 czyli ogólnie ciśnienie ale zastanawia mnie czy ma coś na rzeczy ten czujnik temperatury jeśli go odpiąłem i trochę kilometrów było zrobione na nim to czy nie może być tak że ECU ma problem z odczytem ale chyba wtedy inny błąd ale czy teoretycznie jeśli czujnik nie bardzo współgra z ECU mogą się dziać takie rzeczy i czy można...
Mam problem z boxerem mianowicie rano odpalił po przejechaniu 15 km zgasiłem i po 30 kręci a nie chce zapalić. W czasie jazdy nic nie przerywał nie szarpał miał moc. Na plaku pali ale jak przestanie psikac to gaśnie Na chińczyku Delphi błędy od EGR oraz świec żarowych Pokazuje - obroty silnika - ciśnienie w listwie 470bar podczas kręcenia - immobiliser...
Jakie ciśnienie paliwa przy rozruchu?
Moim zdaniem przy wielokrotnej nieudanej próbie odpalenia powinny być błędy W BSi i sterowniku. Jeżeli jest ciśnienie paliwa to następne co można zrobić to sprawdzić napięcie na wtryskach czy sterownik je otwiera.
Trzeba się wpiąć w przewód sygnałowy z czujnika cisnienia paliwa i mierzyć napięcie na nim.
Pasowałoby znać błędy jakie były albo są. Po drugie, jak był już z testerem to pytanie: co tam w parametrach? Zezwolenie na rozruch, obroty wału, ciśnienie paliwa na szynie? Jak ma odpalić rano to kiepsko to widzę, robi się odpowietrzenie układu adblue, test ciśnienia, inicjalizację po błędzie systemu NOx i ma palić.
Witam, podczas postoju na światłach silnik podniósł jałowe obroty na 1200 i pokazuje błąd P0093 , oczywiście sprawdziłem szczelność przewodów i filtra paliwa wszystko jest Ok. Gdzieś wyczytałem ,że może było zbyt niskie ciśnienie paliwa i silnik sam je zwiększył podnosząc obroty https://obrazki.elektroda.pl/4363117700_... nie wiem gdzie...
Nowy zawór zaadoptowany? Powrót paliwa do zbiornika drożny?
To nie jest VAG. Tutaj wcale nie odpali jak immo blokuje. Nie tylko VAG, opel ford na chwile zapala jak coś z immo, dobrze wiedzieć ze peugeot tak ma, komp jak podłączyłem spr immo dla pewności. Dodano po 5 Teraz zapala na 5 sekund i gaśnie :| zdjąłem przewód zasilający z pompy wysokiego ciśnienia i włączając - wyłączając kluczykiem przepompowałem...
Witam Serdecznie ! Proszę o pomoc w zlokalizowaniu problemu w moim aucie , jest to Peugeot Boxer 2.2 hdi 2009r Auto pracuje nierówno , dymi na czarno , ciśnienie paliwa 700 a powinno być 300.Na chwilę obecną wymienione w aucie wtryski ( regenerowane ), czujnik scv , cała pompa CR , Cała listwa , czujnik na listwie ,sprawdzona instalacja , sprawdzone...
Dwa razy miał zakładany nowy regulator cisnienia na pompie i przyuczany, a przy okazji sprawdzane były parametry. Ciśnienie paliwa jest w normie, w momencie szarpnięcia ( spadku obrotów) ciśnienie oczywiście spada. Dodam , ze błędów nie pokazuje. Zastanawia mnie to połączenie spadających obrotów ze sprzęgłem. jeden warsztat specjalizujący sie we Francuzach...
Witam !! Ostatnio borykam się z problemem w Peugeocie Boxer 1997 rok silnik 2.5D (DJ5) że ciężko odpala po ok nawet dwóch godzinach stania. Nie wiem co jest. Już opisuję co się dzieje. Idę rano odpalać auto mogę go kręcić rozruchem ile wejdzie i nie zaskoczy, jak tylko podpompuję pompką paliwa oczywiście jest ręczna nie elektryczna (na początku nie...
Ja bym sprawdził ciśnienie paliwa na listwie. ZTCP powinno być 3 atm przy odłączonym przewodzie podciśnienia od regulatora na listwie. bozoni
Witam mam problem z Peugeotem Boxerem III 3.0 HDI 2011 rok. Problem polega na tym że auto podczas jazdy gaśnie. Teraz opiszę długą drogę jaką przeszedłem z autem, auto trafiło do mojego warsztatu z powodu gaśnięcia podczas jazdy podpiąłem komputer (kts) i pokazał błąd P0091 przerwa lub zwarcie do masy, P0092 przerwa lub zwarcie do plusa, na początek...
Jest to boxer z silnikiem 2,8 hdi taki jak w ducato. maxymalna predkosc jaką można osiągnąc to 110 km/h z wiellkim trudem na 4biegu a nie na piatym, bo brakuje mocy auto nie jest to wersja bez przepływomierza i egr-u Ciśnienie na railu na wolnych około 25 przy max obciążeniu 130 bar turbo na wolnych obr 1000 mbar max okolo 1950 mbar i utrzymuje sie...
Mniemam, że chodzi o regulator ciśnienia paliwa na szynie common rail? Auto odpala?
Witam mam mały problem ponieważ kiedy jadę autem przy wyższej prędkości zaczyna dymić na czarno ,nie jest to jakaś wielka chmura ale w lusterku widzę.Auto odpala normalnie nie stuka i nie puka ciśnienie sprawdzałem w w warsztacie i jest ok,aha mam ominięty podgrzewacz paliwa bo przepuszczał. Miał już ktoś z was podobny problem albo wie dlaczego tak...
Regulator ciśnienia paliwa( jest na pompie) lub wtryski sprawa do dalszej diagnozy sam nie dasz rady
Na początek to proponuję wykręcić i przeczyścić regulator ciśnienia paliwa jest na pompie 2 lub 3 śrubki torx 25
Leją wtryski, za duże ciśnienia paliwa (trzeba często robić adaptację regulatora ciśnienia paliwa), odma dająca olej w dolot.
Odczytać usterki wiarygodnym testerem. Jeżeli nadal będzie się pojawiał kod P0191 to tu jego opis: P0191 - Zmierzony prąd regulatora ciśnienia paliwa nie odpowiada ciśnieniu sygnalizowanemu przez czujnik ciśnienia paliwa. Sprawdzić : - Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa ( dodatk. usterka P0190) - Regulator ciśnienia paliwa (dodatk. usterka P1671)
Kontrola wysokiego ciśnienia paliwa na szynie CR
dzieki za pomoc
Problem z uzyskaniem wymaganego ciśnienia paliwa w magistrali. Z plaka też by odpalił bez pchania.
Paliwo podaje na wtryski. Jakie jest Ciśnienie sprężania. Napisz więcej konkretów, a nie wszystko ok czemu nie chodzi. Dostaje napięcie na elektrozawór pompy czy nie? bo w sumie od samego początku są próby ustalenia tego, ale Ty nie odpowiadasz. Skoro kolega pracuje w dużym warsztacie to ten silnik powinien chodzić w ciągu kilku minut.
A czujnik ciśnienia paliwa nie przekłamuje? Wiązkę oczywiście sprawdziłeś.
okzało się że po wcześniejszym myciu silnika dostała się woda do sterownika. Po wysuszeniu są błędy: P0200 przetwornica napięcia zawrcie do + P0251- elektrozawór regulacji przepływu paliwa napięcie za wysokie P062B-obwód sterowania wtryskiwaczy zwarcie do + lub przerwa przy próbie rozruchu pompuje 1500bar na listwę CR po rozłączeniu czujnika ciśnienia...
Czujnik regulatora ciśnienia paliwa. Koszt 200 zł chyba że zatankowales PB to może być podobnie
...a w czym Ci się ta sonda "zapala" i "gaśnie"? Co rozumiesz przez "nierówny rytm silnika", silniki typu boxer mają dość charakterystyczny sposób pracy. Spalanie na poziomie 11-13l/100km w cyklu miejskim też nie wydaje mi się niczym szczególnym. Jak już "wszystko" wymieniłeś to jeszcze daj do sprawdzenia wtryskiwacze i zmierz ciśnienie paliwa.
Wtryski dały ciała. Czasami też padał zawór regulacji ciśnienia.
Rozumiem, że to silnik "puma". Przekładał Pan słupek, czyli domniemam, że osprzęt Pan przełożył? Czy układ zasilania ma Pan Denso? Jeżeli tak, konieczna będzie adaptacja wtryskiwaczy i zaworu regulującego ciśnienie paliwa. Zapewne podczas falowania obrotów silnik ba wyczuwalnie bardziej stukową pracę? Wysoce prawdopodobne, że pomoże.
witam jestem tu nowy i przepraszam jak cos bedzie nie tak problem dotyczy kodów błędów i braku rozruchu silnika na plaka chodzi pompa paliwo pompuje jest cisnienie na listwie i tak jak by nie otwierały sie wtryskiwacze moze ktoś coś
Dziś wymieniłem czujnik ciśnienia paliwa w rampie, czujnik obrotów wałka rozrządu i czujnik położenia wału. Ciągle ten sam efekt. Kontrolka od immo zachowuje się normalnie. Ma może ktoś jakąś radę? :cry:
Podłącz pompę bezpośrednio do jakiegoś pojemnika z paliwem. Pompa wtryskowa jak pracuje to wytwarza wewnątrz siebie ciśnienie zależne od obrotów. Brak ciśnienia powoduje że silnik nie wejdzie na obroty. W pompie znajduje się zawór redukujący to ciśnienie, do ktorego jest dostęp po odkręceniu specjalnej śruby, ma trójkątny łeb.
Ten kod błędu diagnostycznego (DTC) jest ogólnym kodem układu napędowego. Błąd P0215 jest uważany za kod ogólny, ponieważ dotyczy wszystkich marek i modeli pojazdów. Chociaż konkretne kroki naprawy mogą się nieco różnić w zależności od modelu. Zawór elektromagnetyczny wyłączający silnik jest przeznaczony do odcięcia dopływu paliwa w pewnych okolicznościach....
Moi problem polega na tym,iż mój boxer 2.8 hdi 127 km laweta dużo pali i brakuje mu mocy.Spalanie pusty 90 km/h 10,5-11l 100km/h 11,5-12,5l 110 km/h 13,5l z podpiętą lawetą i dwoma autami prędkość max 110km 16-17l.Wersja bez przepływomierza ,bez EGR i sondy lambda .Pomiar na hamowni 110KM i 250Nm,a powinno być 127 KM i 300Nm.Ciśnienie paliwa około 1300...
Peugeot boxer/fiat ducato/citroen jumper - CAŁOŚĆ: nieszczelne podszybie, wiązki drzwi tylnych,, przepustnice w 3.0 f30dt w owym modelu, egry w puma 2.2 forda w owym modelu, pękające zawiasy drzwi tylnych, rezystory dmuchawy, mechanizm wycieraczek, zalewane lampy przednie (nie działa korektor), pękające/przecierające się przewody klimatyzacji, skrzynie...
boxer paliwa ciśnienie peugeot boxer boxer wtrysk ciśnienie
corsa klapa seagate widzieć pomiary odbiorniku radiowym
Novox – nie świeci dioda zasilania i MP4, brak 5V, usterka zasilacza SMPS Radmor 5100, Diora Merkury, Fonica PA-2801, Radmor 5470 – polski sprzęt z lat 70/80 z poszerzaniem bazy stereo