Moment dokręcania śrub głowicy w tym silniku wynosi 25 Nm. Kolejność dokręcanych śrub według schematu [url=https://ww2-secure.justanswer.com/u... ]Link.
No, nie ma innego wyjścia.
To gniazdo pewnie wyleciało. Zdejmuj głowicę.
Tak jak napisałem, tylko gaźnik, jeżeli dym ma rzeczywiście czarny kolor. Spróbuj dokręcić śruby głowicy cylindra.
Nie wiem jak inni praktykują - ja daję ok. 1, max. 2 cm 3 benzyny (czystej). Jeśli silnik po kilku próbach nie odpali, to ponawiam czynność z paliwem. W przypadku dalszych niepowodzeń, pomimo iż iskra jest "pewna" - sprawdź jeszcze raz kompresję (ale poprawnie i dobrym sprzętem). Gdy próba ta będzie pozytywna ( min. 4-5 barów) a silnik nadal nie będzie...
Pewnie kupiłeś gdzieś na złomowisku? Spala olej i raczej nic na to nie poradzisz. Zdjąć głowicę cylindra i wszystko będzie wiadomo.
Możliwości jest kilka, albo gaźnik nie jest dokładnie wyczyszczony, nieszczelność połączenia go z cylindrem, słaba kompresja. Spróbuj dociągnąć śruby głowicy, sprawdź i wyczyść zbiornik paliwa.
do wymiany uszczelka pod głowica
A skąd pomysł wymiany pierścieni?
A próbował ktoś zwiększyć kompresję? Wystarczyło by zdjąć trochę materiału z głowicy.
Witam, Potrzebuje danych do silnika briggs&stratton 28N707-1201-E1: 1) momenty dokręcania śrub na: głowicy, korbowodzie, misie olejowej, 2) jakie luzy na zaworach
Takie podstawy to: Klin na magnecie sprężynki od regulatora Membrana pod gaźnikiem Zassyfione sitko gaźnika Króciec gaźnika nieszczelny (pęknięcie,przykręcenie do głowicy)
Może być, choć równie dobrze w tym zastosowaniu wystarczyłaby wersja bez styku wyłącznika ciśnieniowego. Montuje się to na wyjściu pompy a powrót wody do trójnika na jej wejściu, ale tak jak pisałem, należałoby upewnić się czy ta pompa z linku nie ma czegoś takiego w sobie, gdyż równie dobrze bypass może być częścią głowicy.
Zawór ssący cylindra może się niedomykać , zdejmij pokrywę zaworów z głowicy , i sprawdz stan popychaczy zaworów.
Klin wymieniłem i faktycznie było przesunięcie Koła względem wału. Teraz wycięcia pasują ze sobą. Zastanawiam się jak usunąć starą uszczelkę pod głowicą bo jak ściągałem głowicę to uszczelka się rozpołowiła. Nie chcę uszkodzić gładzi bloku ani głowicy.
zdejm głowicę i wypchnij tłok razem z korbowodem. Żeby wyjąć tłok nie trzeba zdejmować głowicy.
Wpisujesz uszczczelka b&s 8hp. 272163S i masz wynikòw wiele. https://ogrodexmilicz.pl › uszczelki Uszczelka głowicy B&S 7HP do 8HP - Uszczelki - Ogrodex https://skladczesci.pl › Uszczelka_gl... Uszczelka głowicy do Briggs & Stratton 7-8 HP - skladczesci.pl https://texas-parts.pl › USZCZELKA... USZCZELKA GŁOWICY B&S 5/7/8KM 272163S...
Sprawdź czy nie jest wydmuchana uszczelka po głowicą są takie same objawy.
Pewnie gniazdo zaworu wyleciało (zdejmij głowicę) silnik złom.
Wyglada na selenoid podłączony do dzwigni ssania na gaźniku. Znajdź tabliczkę znamionowa na traktorku i podaj wszystkie dane z niej. Bo to R 1400 nic mi nie mówi. Silnik to napewno briggs z płaską głowicą albo OHV z tego co widzę. Jeżeli silnik był wymieniany z innego traktorka a jest pełne sterowanie gazu oraz przepustnicy ssania to niekonieczne będzie...
Dymi z góry obudowy, czyli dokładnie gdzie? Spróbuj dokręcić śruby głowicy cylindra.
Pierwsze, to jak dokręcone śruby? Równo? Kluczem dynamometrycznym? Wg wzoru? Otwory na śruby wyczyszczone (tak by śruba nie zaparła się końcem w otworze zamiast dociskać głowicę). Powierzchnie kontaktu oczyszczone ze starej uszczelki? Powierzchnie równe? Głowicy i cylindra?
Stuki mogą pochodzić od luzów na przeciwwadze wału, łącznika przeciwwagi, luzów na korbowodzie, niewłaściwej uszczelki pod głowicą cylindra, lub pierścienie uderzają o próg powstały na wskutek wytarcia cylindra.
Serwus, poleruję wał i nawet zaczyna wyglądać OK, więc zastanawiam się, czy nie zakupić korb i cylindrów. Mam parę pytań: 1. Czy cylindry zamontuję od strony misy olejowej tak jak je wyjąłem, bez demontażu głowic? 2. Czy korby mają panewki w sobie, czy trzeba je dokupić osobno? 3. Wałek rozrządu przy montażu musi mieć jakąś określoną pozycję, chodzi...
Po ponownym zakręceniu głowicy jest podobnie?
Luzy zaworowe do sprawdzenia. To częsta przypadłość że zawór wyklepie czy wypali trochę gniazdo i zawór jest podparty. Pod wydechem jest klapka rewizyjna do popychaczy zaworów. Niestety korekta luzu wymaga albo skrócenia popychacza (rozpołowienie silnika) albo zdjęcie głowicy rozpięcie i wyjęcie zaworu. Wtedy można szlifnąć trzonek (skrócić) do wymaganego...
Po pierwsze musisz się bezwzględnie pozbyć tego aluminium z wału i to dokładnie. Nie szlifuj papierem tylko zanurz w roztworze sody kaustycznej, czyli popularnego "kreta do rur" aluminium się rozpuści, inaczej nowy korbowód szlag trafi bardzo szybko. Jak to zrobisz to pomyślimy dalej. Tu masz z wymiarami nominalnymi: http://ikaktus.pl/pl/p/KORBOWOD-BRIGGS-4...
Jeśli twój Briggs to chińska podróbka odkręć głowicę,cofnij tłok i sprawdź palcem czy wyczujesz próg na cylindrze.Zakładam że tak,też miałem taką samą sytuację.Kosiarka wylądowała na złomie.Zbyt wyrobiony cylinder,po rozgrzaniu nieszczelność się powiększa i zmniejsza kompresja.W mojej,idealnej podróbce Briggsa trwało to pół roku zanim skończyła żywot....
Luzy : ssący 0.15 wydech 0.2 Podają różnie te luzy, ale te są optymalne dla każdego typu silnika ko-siarkowego. Momenty dokręcenia śrub, he he. Miska około 12 NM, głowica 18 Nm, korbowód 10Nm. Te dane z książki serwisowej są tak śmieszne że nikt ich nie stosuje, kręć z wyczuciem i będzie git. Dodano po 2 Kolejność dokręcania głowicy, zaczynasz od środka,...
Poziom oleju, oczywiście sprawdzałeś? Chyba trzeba zdjąć głowicę, i obejrzeć cylinder.
Jak podłączyć taki regulator napięcia? Czerwony do czerwonego, zółty do akumulatora? Nie. Sadząc po rysunku na stronie 17 specyfikacji, to czerwony z prądnicy należy połączyć z żółtym regulatora, a czerwony regulatora z plusem akumulatora, a sam regulator (metalowa obudowa) musi mieć połączenie z masą. Dodano po 4 Można to obejść kasując luz na zaworach...
W silniku niema możliwości regulacji zaworów. Jedyna metoda zmniejszenia luzu to, frezowanie gniazda a zwiększenia to szlifowanie trzonka zaworu. Luz zaworowy, wdechowy 0,13-0,18 mm, wydech 0,23-0,28 mm. Momenty dokręcania, śruby korbowodu 21 Nm, skrzyni korbowej 16 Nm, głowica 19 Nm. Możesz zrobić zdjęcie tego gaźnika, były montowane różne i różny...
Jak już wcześniej podano sprawdź, czy nie został ścięty klin na kole magnesowym. Aby się o tym przekonać musisz odkręcić nakrętkę mocującą koło magnesowe na osi silnika i wówczas będzie widoczny klin. Jeśli będzie on przesunięty względem rowka na osi, to musisz zdjąć koło magnesowe i założyć nowy klin, zwykle aluminiowy. Sprawdź przy okazji, czy nie...
Tak jak napisałem powyżej jest to silnik z płaską głowicą dolnozaworowy. Nie posiada dekompressora. Luz dla zaworu ssącego 0.12-0.18 mm dla zaworu wydechowego 0.23-0.28 mm Nie posiada regulacji zaworòw, jedyna możliwość po rozebraniu głowicy oraz zaworòw, frezowaniu gniazd, szlifowaniu zaworòw, docieraniu itp,itd. Tak jak w materiale opisanym przez...
Silnik ma chyba przestawiony rozrząd skoro nic nie pomaga, a klin wykluczyłem na początku, bo jest stalowy w traktorkach. Zdejmij jeszcze raz głowice, rozepnij zawory i daj zdjęcia gniazd zaworowych i samych zaworów na przylgni. Ewentualnie zwiększ luz na zaworze ssącym na 0.2 mm, a jak nic nie pomoże dopiero zdejmij głowice.
No raczej zawsze można zwrócić nowy ściągacz, jak otwory nie spasują to oddam. Jeszcze pytanie, bo po ściągnięciu głowicy bardzo dużo nagaru było na tłoku i zaworach, to przez to że wcina olej? I słabo była dokręcona i nie tylko głowica.
co do cylindra i zaworów , na razie nie dotykałem i tu pytanie czy muszę wymienić uszczelkę pod głowicą jak bym chciał to sprawdzić ?
Sprawdź czy niema przedmuchy na uszczelce pod głowicą cylindra, zwłaszcza od spodu. Jeśli kosiarka pracowała na nie wyważonym nożu lub co gorsze na lekko ugiętym wale -co powoduje wibracje. Śruby głowicy w tych silnikach potrafiły się luzować.
Jest duże prawdopodobieństwo że to zbyt mały luz, na którymś zaworze, ze wskazaniem na wydechowy. Jeszcze nie na tyle, aby uniemożliwić prace silnika. Uruchomiony silnik działa, niejako z "rozpędu" jednak po jego wyłączeniu są trudności z ponownym jego odpaleniem, do momentu ostygnięcia. Spróbuj dociągnąć śruby głowicy cylindra.
Na tych zdjęciach to widać że nic nie widać - prawdopodobnie nawet niepotrzebnie zdjęta głowica. wystarczyło wpierw luz zaworowy sprawdzić.
Jeżeli już to cylinder, zdejmij głowice i zobacz jak to wygląda.
Witam.Gniazdo powinno być wymienione i obsadzone na nowo z odpowiednim wciskiem,który dla aluminiowych głowic to 0,20.Nawet jak wkleisz i jeszcze zapunktujesz to zawór nie będzie trzymał a jak wypadnie podczas pracy koszta będą większe.Obsadzając gniazda nigdy ich nie wklejam regeneruję otwór pod gniazdo i je obsadzam na wcisk a potem obrabiam.Zrobisz...
Musisz dać nowa uszczelkę pod głowicę cylindra i wyczyścić ten nagar.
Nie chodzi o docieranie. w przypadku "dużych" głowic, przy wymianie prowadnic, po ich obróbce zakłada się specjalną ośkę, mocowaną przy pomocy tulei rozprężnej w prowadnicy, na tej ośce obraca się potem frez rżnący gniazdo - chodzi o zachowanie prostopadłości przylgni gniazda i osi zaworu. No nic, popróbujemy- zobaczymy. Masz gdzieś pod ręką linkę do...
przeczyściłem, wymieniłem uszczelki, świece, olej, przeszlifowałem zawory, głowicę, ustawiłem zawory, kupiłem nowy nóż i działa jak nówka!
Jeśli chodzi o odpalanie, to albo trzeba ustawić zawory, albo nie działa odprężnik na wałku rozrządu. Po zdjęciu głowicy i pokrywy zaworów możesz sprawdzić jedno i drugie.
Sytuacja na ten moment - nie czekając na miernik (czasu mało bo robota stoi) zrobiłem test sprężarką ale nic konkretnie nie wysłuchałem więc zdjąłem głowicę. Głowicę bez demontażu zaworów zawiozłem do znajomego mechanika - stwierdził, że winny jest zawór dolotowy (mocno okopcony) i wykonał docieranie. Zawór wydechowy był ok. Dziś odbieram uszczelkę...
Przy tych obrotach na jakie jest ustawiony może skonczyć się przed czasem! Wibracje ma duże, Sprężyna od przepustnicy nie jest zamontowana tam gdzie powinna być. Tak z ciekawości zmierz i podaj jakie ma obroty! Jeśli chodzi o odpalanie na gorącym silniku sprawdź poprawność działania bi-metalu. Oraz mocowanie gaźnika do silnika, przewòd-kolektor ssący...
Rycho, Wielkie dzięki. Powiedz mi jeszcze, czy masz może jakiś service manual lub schemat do tego silnika ? Nie jestem pewien czy mam poprawna kolejność dokręcania śrub głowicy. Moment 23 Nm. Pozdr, Karol
Chłopie ja nie wiem czy ty sam zrozumiałeś co napisałeś. Dodano po 1 Zawsze olej będzie w głowicy, to którą stroną miał się tam dostać?
Silnik remontowałem bo zatarł mi się na wale i fachowiec który robił szlif powiedział że głowica i zawory są w dobrym stanie więc nic z nimi nie robiłem. Można sprawdzić szczelność zaworu bez zdejmowania głowicy? trochę szkoda mi uszczelki.
Cylinder jest wytarty, pierścienie również, chyba to nie będzie działało. Możesz spróbować wymienić same pierścienie, może się poprawić ale, równie dobrze może być jeszcze gorzej. Uszczelkę pod głowicę to dałeś nową?
Pomimo wykonanych przez Was wielu sprawdzeń, ja jednak typuję niedokładne ustawienie rozrządu, uszkodzony klin lub koło zamachowe - takie objawy są typowe, gdy zapłon jest za wczesny. Zauważcie, że silnik miał kilka "zdarzeń" z czymś, co uszkodziło wał silnika, mocowanie noża itd.. Może podgięty jest korbowód lub wałek rozrządu, co ma wpływ na pracę...
To jeszcze podpowiedzcie jaką uszczelkę pod głowicę kupić bo jest ich widzę kilka rodzajów. Dzięki.
Regulacja zaworów w silniku dolnozaworowym jest ale wymaga wiedzy, którą serwisy posiadają. Promuję tematy: Tak do tego to już doszliśmy dość dawno A co do tych silników do jest jakaś różnica między briggs stratton classic 3,5 hp i briggs stratton classic 35?? Bo na mojej kosiarce jednak pisze briggs stratton classic 3,5 hp
Trudno powiedzieć, co najczęściej się uszkadza. Z twojego opisu wynika, że uderzenie poszło poprzez uchylone zawory na wałek. Wał korbowy jest mocniejszy, bo przenosi duże siły - mogło mu się nic nie stać. Należy po takim wypadku zweryfikować wszystkie elementy, tzn wał, tłok, wałek rozrządu, głowicę z zaworami (korbowód wiadomo że wymiana). Trochę...
Jeżeli silnik ma oznaczenie I/C, to na pewno ma tuleję żeliwną. Od strony głowicy, po jej demontażu, tuleję można odróżnić po kolorze (ciemny okrąg szerokości kilku milimetrów). Reszta cylindra ma kolor aluminium. Trochę lepiej widać tuleję od strony misy olejowej. Szlifowanie lub tulejowanie wykonują specjalistyczne szlifiernie. Trzeba poszukać takiej...
W silniku spalinowym ustawiasz zawory na suwie pracy czyli obrazowo tłok w GMP zawory się mijają to jeszcze jeden obrót do kolejnego GMP. To jest początek suwu pracy gdzie oba zawory są zamknięte (ciśnienie ma oddziaływać na tłok a nie spieprzać w wydech) i dla tego zawory nie powinny być podpierane przez mechanizm rozrządu (mogą się pojawić przedmuchy...
witam. W mojej kosiarce craftsman 6.5 brigsa przy dokładnie takich samych objawach jak opisane.... problemem były poluzowane wszystkie śruby(8szt) przy"głowicy"(dekiel zaworów i cylindra w który jest wkręcana świeca).....nie trzeba serwisu na to konto można wymienić olej i filtr powietrza :D
Odkręć gaźnik wraz ze zbiornikiem, czyli od strony głowicy na kluczyk 10 mm (oryginalnie 3/8" ) od prawej strony silnika na kluczyk 13 mm (org 1/2 "). Jak zdejmiesz, oczyść, i te 5 śrub na gwiazdkę które łączą gaźnik ze zbiornikiem odkręć, oczyść długą rurkę, sitko, membranę wymień (koszt 10 zł) paliwo wylej, zalej nowe- świeże. Poskładaj, z uwagą na...
Na allegro jest w okolicy 100 zł więc kupię i zobaczymy ciekawi mnie jednak co się stało z tą blaszką i sprężynka Mogło tak bez problemów się zmielić w pył? Nic w oleju nie znalazłem a rozbierać całkiem głowice i wydech to kolejne uszczelki trzeba by kupić
Jesteś, na sto procent, pewien rozrusznika, mozliwe że po rozgrzaniu, od silnika, ma jakieś zwarcie? To nie jest skomplikowany silnik, ważne jest tylko przy składaniu, poprawne ustawienie rozrządu. Odkręć głowicę i sprawdź, jak pracują zawory.
Nie napisałeś jaki to silnik dolno czy górnozaworowy. Ten rysunek, powinien pomóc. http://obrazki.elektroda.pl/1977392100_1... Zakładasz sprężynę, następnie talerzyk (40a), ściskasz sprężynę, zakładasz na trzonek zaworu dwa zabezpieczenia (42), tak aby weszły w rowek i zwalniasz sprężynę. Jeżeli sprężyna i talerzyk nie są założone na trzonki...
Zawory to dobry trop ale skoro tłok uderzył w świecę to mogła ruszyć się głowica i co za tym idzie uszczelka pod nią.
Zdemontowalem głowicę I teraz widzę że zapłon następuje jakieś 2cm przed górnym punktem tłoka. W czy tak ma być, ale czy za wcześnie? Klin sprawdziłem ponownie i gra.
Witam kosiarkę kupiłem nową , jest 6 mcy po gwarancji. PO sezonie zimowym pierwszy raz kosiłem 15 min bez problemu. Tydzień później po odpaleniu dymi na biało/niebiesko, a z tłumnika kapie olej. Wymieniałem olej w silniku zgodnie z instrukcją, czyściłem filtr. Czy to może oznaczać poważną usterkę? uszczelka pod głowicą czy coś podobnego ? prosze o radę
Silnik rozebrany ponownie. Rozrząd ustawiony wg znaków - tzn. tłok u góry a oba zawory zamknięte. Zawory szczelne - jak nalałem denaturatu do komory zaworów to dopiero po minucie zaczął lekko się sączyć zawór ssący. Ciekawa sprawa. Zdjąłem również głowicę - jedyne co to nie podoba mi się uszczelka głowicy. Oryginał jak demontowałem to była w całości...
Nie najlepiej, chociaż to są silniki o niskim stopniu sprężania. Chyba trzeba odkręcić głowicę i spojrzeć na zawory, może jest dużo nagaru.
Wykreciłem świece, założyłem fajkę na świece, przytknołem obudowę swiecy do obudowy głowicy .... żona pociągnęła za sznurek i pięknie iskra na swiecy skakała
Odległość cewki od koła 0.3mm. Misa olejowa - 16 Nm. Luzy zaworowe - 0.13 - 0.18mm dla obu zaworów. Śruby korbowodu - jeżeli obie są jednakowe - 21 Nm, gdy są różnej wielkości, to mniejsza 15 Nm, większa 30 Nm. Najpierw dokręcaj tą bliżej tłoka. Głowica - 25 Nm kolejność na rysunku. http://obrazki.elektroda.pl/8586489800_1...
Dzień Dobry, mam trak do przecierania drewna napędzany silnikiem spalinowym Briggs 23 KM. Do tej pory regulowałem obroty silnika za pomocą dźwigni (rączki) pociągając za linkę. Teraz w traku będę montował posuw wzdłużny głowicy i chcę zmieniać obroty silnika zdalnie. Jak rozwiązać ten problem, czy istnieje jakiś elektryczny regulator obrotów?
Głowica ze czarna to normalne, ale nie będzie winy przez pasek od napędu że silnik gaśnie.
Spróbuj dokręcić śruby głowicy, czy w momencie gdy nie chce odpalić ma iskrę? Odpowietrzenie zbiornika paliwa.
Gaźnik to generalnie dość uniwersalny element i z pewnością coś można dopasować, choć może to wymagać "rzeźbienia". Ten "króciec przy głowicy" (czyli kolektor dolotowy), nie jest czasem rozłączny z gaźnikiem? https://www.partstree.com/models/191707-... Silnik to Briggs&Stratton 191707-6034-01...
Co jeszcze może być powodem takiego zachowania? Opieranie się tłoka o zawór z powodu, zbyt cienkiej uszczelki pod głowicę. Przy poprawnym (?) ustawieniu rozrządu i luzów zaworowych spróbuj pokręcić silnik rozrusznikiem, ale bez świecy.
Cewki w tych silnikach potrafiły być różne nawet na przestrzeni lat tego samego modelu. Trzeba by lampę do ustawiania zapłonu i określić realny kąt zapłonu. Czasem koło zamachowe/magneto potrafiło ściąć klin i przestawić się co skutkowało przestawieniem zapłonu. Ja wszystkie Brigsy testuje podając gaz z palnika na propan butan (oczywiście nie zapalając...
panewka jest ok, po prostu wytarta naturalnym zużyciem, ale nie przytarta czy coś wał jest dziwny, wygląda jak by pracował na jakimś strasznie beznadziejnym oleju z wodą (pewnie tak pracował bo silnik ma pewnie najmniej 30 lat) albo więcej stał niż pracował jeśli niema rys wyczuwalnych pod paznokciem to nie jest zły, pomierzyć oczywiście nie zaszkodzi,...
Dowiedziałem się czegoś w tym temacie. W naszym silniku jest odpręznik stały, czyli dodatkowy garb na krzywce zaworu wydechowego. Niestety ze względu na swoja budowę działa on w każdym zakresie obrotów i aby silnik pracowal prawidłowo bardzo ważną rolę odgrywaja tutaj luzy zaworowe. Po remoncie u mnie wynosza one 0.3 a powinny miec 0.15-0.20. jedynym...
Zalewanie może być też spowodowane zużytymi pierścieniami a w konsekwencji brakiem kompresji. Tak chyba jest w twoim przypadku. Wymieniłeś już tyle części i nadal nic. Spróbuj jeszcze dokręcić śruby głowicy. Jeżeli się nie widzi silnika, to trudno cokolwiek doradzić.
Potrzebuję pomocy bo moje pomysły i te znalezione w sieci już się skończyły. Silnik nie odpala, nawet nie próbuje z dawki startowej, zachowuje się tak jak by zdjąć fajkę ze świecy. Kosiarka 6 lat, przebieg ok. 50 litrów benzyny. Rzuciła palenie nagle z dnia na dzień. 1. Świeca, fajka sprawdzone (wymieniane), iskra jest 2. Klin na swoim miejscu 3. Nowa...
Witam ponownie. Rozebrałem silnik i raczej nie znalazłem nic szczególnego co by zwróciło moją uwagę proszę zobaczyć jak pracuje odprężnik czy tak powinien? https://obrazki.elektroda.pl/1992063300_...
Witam, Niedawno przeprowadziłem remont silnika Briggs'a 35 classic. Podczas remontu wymieniłem: -uszczelki dekla od zaworów, -uszczelka głowicy, -uszczelka kolektora, -membrana, -uszczelkę między gaźnikiem a obudową filtra, -sprężynki przy gaźniku. -filtr powietrza Wykonałem kilka poprawek: -oczyściłem komorę spalania, -ustawiłem i przytarłem zawory,...
Mam problem z kosiarką z silnikiem Briggs Stratton Quantum (niestety nie znam dokładnego modelu) - kosiarka jest już co prawda wiekowa ale bardzo dobrze się spisuje - pali od strzała, jest bardzo mocna, szeroka itp. Problemem jest to że bierze olej i dymi na biała - w szczególności po odpaleniu (nawet po krótkim postoju na wyrzucenie trawy z kosza)...
Dzięki za odpowiedź. To też było jedno z moich przypuszczeń i sprawdziłem luzy zaworowe lecz nic to nie dało. No cóż, zerknę na to jeszcze raz. Odnośnie nagaru na zaworze ssącym wewnątrz głowicy,wydaje mi się że sugerowało by to niedomykający się zawór bądź nieszczelność gniazda. Nie pamiętam żebym to wcześniej zaobserwował w innych silnikach B&S. Pozdrawiam
W jaki sposób sprawdzałeś ten zawór? Uszczelka pod głowicą do sprawdzenia. Może wystarczy dociągnąć śruby. Jaka jest kompresja na rozgrzanym silniku, taka sama jak na zimnym?
Witam wszystkich. Mam problem silnikiem briggs stratton 148 cc umieszczonym w kosiarce - mianowicie w zeszłym sezonie dostała strzała i zgasła. Nie chciała odpalić ściągnąłem głowice okazało się że wyskoczył zawór (został wpięty klapka z boku silnika pod tłumikiem) lecz od tamtej pory osłabła. Nie podoba mi się praca zaworów, mianowicie zawór dolny...
Najprościej to dotrzeć oba elementy na pastę zaworową tak jak się dociera zawory w głowicy . Czyli zablokować wał aby się nie obracał , posmarować czop pastą do docierania , założyć koło i obracając oscylacyjnie docierać .
Rzeczywiście ciekawy przypadek, mało prawdopodobny, a jednak prawdziwy. Masz rację, uszczelka pod głowicą odpada, przecież głowica nie posiada kanałów olejowych jak w samochodzie. Dzięki wszystkim za zainteresowanie tematem, z pewnością jakoś sobie poradzę, a ciekawe przypadki miło widziane na tej stronie.
Witam, składam taki silnik po remoncie i potrzebuje danych na temat momentów dokręcania śrub na głowicy, korbowodzie, misie olejowej, oraz luzy na zaworach i szczelina między kołem magnesowym a cewką. Z góry dziękuje za podpowiedzi.
Witam. Dostałem ostatnio spalinową kosiarkę do trawy z silnikiem Briggs & Stratton Classic. Sam jej nie odpalałem, dowiedziałem się jedynie, że ostatnio jak ją uruchamiano to paliła bardzo dużo, podobno pełen zbiornik szedł w 10 minut. No i była głośniejsza niż powinna. Rozebrałem tą kosiareczkę i już widzę, że membrana gaźnika jest do wymiany, to nie...
Bezsens, przecież to jest silnik z pionowym wałem, chcesz śmigłowiec z tego zrobić?! na boku to w ogóle od razu się rozleci bo brak smarowania, poza tym Briggs to są dziadowskie silniki, chcesz się zabić jak korba bokiem wyjdzie, jeszcze Cie zarzyga gorącym olejem i odłamkami metalu, (albo na koniec jeszcze ten olej się zapali od gorącego wydechu)?...
Witam, Mam traktorek kosiarkę briggs stratton model 28m707 typ 0124-01, problem polega na tym, że podczas pracy jakby dmucha z gaźnika. Uznałem, że jest coś nie tak z zaworami, zdjąłem głowicę i widać, że pod zawory otwierają się za szybko i zamykają za późno. Podczas suwu wydechu pod sam koniec kiedy jeszcze jest otwarty zawór wydechowy już otwiera...
Robiłem taki remont w tamtym roku, pierścienie i tłok na pewno dokupisz w firmie jak kolega wyżej podał w linku. Ja zakładałem tylko nowe pierścienie koszt ok 200zł, tłok był ok.(cena nowego 200zł). Wstawienie nowej tulei+ szlif na wymiar do pierścieni 200zł, głowica- wstawienie nowych prowadnic zaworów+ docieranie zaworów+ uszczelniacze na obydwóch...
Witam. Mam problem z B&S 5 HP. Kupiłem glebogryzarkę z poziomym wałem. Silnik pracował super na giełdzie. Po powrocie i pierwszym odpaleniu bez obciążenia podczas "przegazówki" zaczął ocierać wirnik i wkręciło sznurek - wyłączyłem silnik. Okazało się, że jest obcięty klin na kole zamachowym i odkręciło się koło. Ktoś złożył za mały klin ze stali nierdzewnej...
mówiłem ze nie jestem w stanie sprawdzić czy iskra jest w każdym momencie w którym powinna być..kręcąc zapłonem przy wyjętej świecy widać ze iskra jest..ale czy w momencie zamontowania jej w głowicy za każdym razem jest nie sprawdzę..zastanawiałem sie czy objawy tzn.strzelanie w gaźnik moze być spowodowane brakiem iskry w niektórych momentach.:/
Witam. Posiadam kosiarkę MTD z silnikiem Briggs&Stratton 450E series. Problem polega na tym że po przed ostatnim koszeniu trawy był problem z odpaleniem, paliwo podpompowane 3x i zero odzewu. Wyczyściłem gaźnik, przedmuchałem dysze w gaźniku i odpaliła z bólami za którymś razem. Jak już odpaliła to silnik działał. Ale po zgaszeniu znów problem z odpaleniem....
W tych brigsach jest wadliwa uszczelka pod głowicą. Przepala się na stycznej tłok komora popychaczy. Wtedy daje spalinami do kanału popychaczy dalej do komory korbowej i razem z mgłą olejową przez odmę do gaźnika. Po 4h intensywnej pracy potrafi zjeść pół stanu oleju. Wymiana uszczelki likwiduje problem. Po zdemontowaniu głowicy widać ładnie miejsce...
Zrzuć głowicę i zobacz czy pierścienie zagarniają ładnie cały olej. U mnie kopciła jak lokomotywa i zostawiała BARDZO dużo oleju na gładzi cylindra. Po wymianie pierścieni problem zginął.
Witam Jakie ustawić luzy zaworowe traktorek marki mtd model silnika briggs 28s777 type 1142-E1 Silnik 15.5HP OHV Obecnie jest jak sprawdzałem wydechowy 0,40mm ,a na ssącym 0,35mm Jakie powinny być odpowiednie parametry do tego modelu!!! Drugi traktorek jaki muszę wyregulować jest iseki silnik Briggs tylko nie wiem na 100% czy 18,5hp czy 19,5hp model...
Dzięki. Rozebrałem ten silnik, po ściągnięciu głowicy był olej na tłoku więc zużycie pierścieni próg na cylindrze nie wyczuwalny. Dziwne że nie kopcił gdyż tego oleju było sporo. Czy krzywki wałka rozrządu na końcu powinny mieć idealny szczyt czy ścięcie przypominające ] ?
szlifowanie głowic rezystancje głowic odpowietrzenie głowic
sharp rozjaśniać suszenie zalanego silnika tłumik rezystorowy
pompa obiegowa grundfos ibiza schemat elektryczny
Zawór trójdrożny nie działa w automacie - przyczyny Thomson 9149: Radio wyświetla częstotliwość, brak dźwięku