Tak jak napisałem, tylko gaźnik, jeżeli dym ma rzeczywiście czarny kolor. Spróbuj dokręcić śruby głowicy cylindra.
Witam, Potrzebuje danych do silnika briggs&stratton 28N707-1201-E1: 1) momenty dokręcania śrub na: głowicy, korbowodzie, misie olejowej, 2) jakie luzy na zaworach
Pewnie kupiłeś gdzieś na złomowisku? Spala olej i raczej nic na to nie poradzisz. Zdjąć głowicę cylindra i wszystko będzie wiadomo.
do wymiany uszczelka pod głowica
Nie wiem jak inni praktykują - ja daję ok. 1, max. 2 cm 3 benzyny (czystej). Jeśli silnik po kilku próbach nie odpali, to ponawiam czynność z paliwem. W przypadku dalszych niepowodzeń, pomimo iż iskra jest "pewna" - sprawdź jeszcze raz kompresję (ale poprawnie i dobrym sprzętem). Gdy próba ta będzie pozytywna ( min. 4-5 barów) a silnik nadal nie będzie...
Możliwości jest kilka, albo gaźnik nie jest dokładnie wyczyszczony, nieszczelność połączenia go z cylindrem, słaba kompresja. Spróbuj dociągnąć śruby głowicy, sprawdź i wyczyść zbiornik paliwa.
A próbował ktoś zwiększyć kompresję? Wystarczyło by zdjąć trochę materiału z głowicy.
Może być, choć równie dobrze w tym zastosowaniu wystarczyłaby wersja bez styku wyłącznika ciśnieniowego. Montuje się to na wyjściu pompy a powrót wody do trójnika na jej wejściu, ale tak jak pisałem, należałoby upewnić się czy ta pompa z linku nie ma czegoś takiego w sobie, gdyż równie dobrze bypass może być częścią głowicy.
Stuki mogą pochodzić od luzów na przeciwwadze wału, łącznika przeciwwagi, luzów na korbowodzie, niewłaściwej uszczelki pod głowicą cylindra, lub pierścienie uderzają o próg powstały na wskutek wytarcia cylindra.
Takie podstawy to: Klin na magnecie sprężynki od regulatora Membrana pod gaźnikiem Zassyfione sitko gaźnika Króciec gaźnika nieszczelny (pęknięcie,przykręcenie do głowicy)
Pewnie gniazdo zaworu wyleciało (zdejmij głowicę) silnik złom.
Pierwsze, to jak dokręcone śruby? Równo? Kluczem dynamometrycznym? Wg wzoru? Otwory na śruby wyczyszczone (tak by śruba nie zaparła się końcem w otworze zamiast dociskać głowicę). Powierzchnie kontaktu oczyszczone ze starej uszczelki? Powierzchnie równe? Głowicy i cylindra?
No ale jeśli ściągnę tylko głowicę to jak wybiję swożeń.
Po ponownym zakręceniu głowicy jest podobnie?
Klin wymieniłem i faktycznie było przesunięcie Koła względem wału. Teraz wycięcia pasują ze sobą. Zastanawiam się jak usunąć starą uszczelkę pod głowicą bo jak ściągałem głowicę to uszczelka się rozpołowiła. Nie chcę uszkodzić gładzi bloku ani głowicy.
Wpisujesz uszczczelka b&s 8hp. 272163S i masz wynikòw wiele. https://ogrodexmilicz.pl › uszczelki Uszczelka głowicy B&S 7HP do 8HP - Uszczelki - Ogrodex https://skladczesci.pl › Uszczelka_gl... Uszczelka głowicy do Briggs & Stratton 7-8 HP - skladczesci.pl https://texas-parts.pl › USZCZELKA... USZCZELKA GŁOWICY B&S 5/7/8KM 272163S...
Luzy zaworowe do sprawdzenia. To częsta przypadłość że zawór wyklepie czy wypali trochę gniazdo i zawór jest podparty. Pod wydechem jest klapka rewizyjna do popychaczy zaworów. Niestety korekta luzu wymaga albo skrócenia popychacza (rozpołowienie silnika) albo zdjęcie głowicy rozpięcie i wyjęcie zaworu. Wtedy można szlifnąć trzonek (skrócić) do wymaganego...
No raczej zawsze można zwrócić nowy ściągacz, jak otwory nie spasują to oddam. Jeszcze pytanie, bo po ściągnięciu głowicy bardzo dużo nagaru było na tłoku i zaworach, to przez to że wcina olej? I słabo była dokręcona i nie tylko głowica.
Regulacja zaworów w silniku dolnozaworowym jest ale wymaga wiedzy, którą serwisy posiadają. Promuję tematy: Tak do tego to już doszliśmy dość dawno A co do tych silników do jest jakaś różnica między briggs stratton classic 3,5 hp i briggs stratton classic 35?? Bo na mojej kosiarce jednak pisze briggs stratton classic 3,5 hp
Na tych zdjęciach to widać że nic nie widać - prawdopodobnie nawet niepotrzebnie zdjęta głowica. wystarczyło wpierw luz zaworowy sprawdzić.
Odległość cewki od koła 0.3mm. Misa olejowa - 16 Nm. Luzy zaworowe - 0.13 - 0.18mm dla obu zaworów. Śruby korbowodu - jeżeli obie są jednakowe - 21 Nm, gdy są różnej wielkości, to mniejsza 15 Nm, większa 30 Nm. Najpierw dokręcaj tą bliżej tłoka. Głowica - 25 Nm kolejność na rysunku. http://obrazki.elektroda.pl/8586489800_1...
co do cylindra i zaworów , na razie nie dotykałem i tu pytanie czy muszę wymienić uszczelkę pod głowicą jak bym chciał to sprawdzić ?
Silnik remontowałem bo zatarł mi się na wale i fachowiec który robił szlif powiedział że głowica i zawory są w dobrym stanie więc nic z nimi nie robiłem. Można sprawdzić szczelność zaworu bez zdejmowania głowicy? trochę szkoda mi uszczelki.
Jak już wcześniej podano sprawdź, czy nie został ścięty klin na kole magnesowym. Aby się o tym przekonać musisz odkręcić nakrętkę mocującą koło magnesowe na osi silnika i wówczas będzie widoczny klin. Jeśli będzie on przesunięty względem rowka na osi, to musisz zdjąć koło magnesowe i założyć nowy klin, zwykle aluminiowy. Sprawdź przy okazji, czy nie...
Jeśli chodzi o odpalanie, to albo trzeba ustawić zawory, albo nie działa odprężnik na wałku rozrządu. Po zdjęciu głowicy i pokrywy zaworów możesz sprawdzić jedno i drugie.
Musisz dać nowa uszczelkę pod głowicę cylindra i wyczyścić ten nagar.
czyli kopać jeszcze dalej niż byłem przy wymianie klina? głowica czyli to co jest tak jakby z przodu filtra niedaleko gniazda świecy??
Jest duże prawdopodobieństwo że to zbyt mały luz, na którymś zaworze, ze wskazaniem na wydechowy. Jeszcze nie na tyle, aby uniemożliwić prace silnika. Uruchomiony silnik działa, niejako z "rozpędu" jednak po jego wyłączeniu są trudności z ponownym jego odpaleniem, do momentu ostygnięcia. Spróbuj dociągnąć śruby głowicy cylindra.
Sprawdź czy niema przedmuchy na uszczelce pod głowicą cylindra, zwłaszcza od spodu. Jeśli kosiarka pracowała na nie wyważonym nożu lub co gorsze na lekko ugiętym wale -co powoduje wibracje. Śruby głowicy w tych silnikach potrafiły się luzować.
Jak podłączyć taki regulator napięcia? Czerwony do czerwonego, zółty do akumulatora? Nie. Sadząc po rysunku na stronie 17 specyfikacji, to czerwony z prądnicy należy połączyć z żółtym regulatora, a czerwony regulatora z plusem akumulatora, a sam regulator (metalowa obudowa) musi mieć połączenie z masą. Dodano po 4 Można to obejść kasując luz na zaworach...
Zawory to dobry trop ale skoro tłok uderzył w świecę to mogła ruszyć się głowica i co za tym idzie uszczelka pod nią.
przeczyściłem, wymieniłem uszczelki, świece, olej, przeszlifowałem zawory, głowicę, ustawiłem zawory, kupiłem nowy nóż i działa jak nówka!
To jeszcze podpowiedzcie jaką uszczelkę pod głowicę kupić bo jest ich widzę kilka rodzajów. Dzięki.
Witam! Prośba moja dotyczy danych serwisowych do złożenia silnika Briggs&Stratton 675 126T02-0174-B1. Potrzebne są Mi momenty dokręcania śrub oraz kolejność dokręcania śrub głowicy oraz korbowodu. Pozdrawiam
Głowica ze czarna to normalne, ale nie będzie winy przez pasek od napędu że silnik gaśnie.
Chłopie ja nie wiem czy ty sam zrozumiałeś co napisałeś. Dodano po 1 Zawsze olej będzie w głowicy, to którą stroną miał się tam dostać?
Rycho, Wielkie dzięki. Powiedz mi jeszcze, czy masz może jakiś service manual lub schemat do tego silnika ? Nie jestem pewien czy mam poprawna kolejność dokręcania śrub głowicy. Moment 23 Nm. Pozdr, Karol
Gaźnik to generalnie dość uniwersalny element i z pewnością coś można dopasować, choć może to wymagać "rzeźbienia". Ten "króciec przy głowicy" (czyli kolektor dolotowy), nie jest czasem rozłączny z gaźnikiem? https://www.partstree.com/models/191707-... Silnik to Briggs&Stratton 191707-6034-01...
Jesteś, na sto procent, pewien rozrusznika, mozliwe że po rozgrzaniu, od silnika, ma jakieś zwarcie? To nie jest skomplikowany silnik, ważne jest tylko przy składaniu, poprawne ustawienie rozrządu. Odkręć głowicę i sprawdź, jak pracują zawory.
Witam ponownie. Rozebrałem silnik i raczej nie znalazłem nic szczególnego co by zwróciło moją uwagę proszę zobaczyć jak pracuje odprężnik czy tak powinien? https://obrazki.elektroda.pl/1992063300_...
Nie najlepiej, chociaż to są silniki o niskim stopniu sprężania. Chyba trzeba odkręcić głowicę i spojrzeć na zawory, może jest dużo nagaru.
Pomimo wykonanych przez Was wielu sprawdzeń, ja jednak typuję niedokładne ustawienie rozrządu, uszkodzony klin lub koło zamachowe - takie objawy są typowe, gdy zapłon jest za wczesny. Zauważcie, że silnik miał kilka "zdarzeń" z czymś, co uszkodziło wał silnika, mocowanie noża itd.. Może podgięty jest korbowód lub wałek rozrządu, co ma wpływ na pracę...
Zdemontowalem głowicę I teraz widzę że zapłon następuje jakieś 2cm przed górnym punktem tłoka. W czy tak ma być, ale czy za wcześnie? Klin sprawdziłem ponownie i gra.
Cewki w tych silnikach potrafiły być różne nawet na przestrzeni lat tego samego modelu. Trzeba by lampę do ustawiania zapłonu i określić realny kąt zapłonu. Czasem koło zamachowe/magneto potrafiło ściąć klin i przestawić się co skutkowało przestawieniem zapłonu. Ja wszystkie Brigsy testuje podając gaz z palnika na propan butan (oczywiście nie zapalając...
Wykreciłem świece, założyłem fajkę na świece, przytknołem obudowę swiecy do obudowy głowicy .... żona pociągnęła za sznurek i pięknie iskra na swiecy skakała
Sytuacja na ten moment - nie czekając na miernik (czasu mało bo robota stoi) zrobiłem test sprężarką ale nic konkretnie nie wysłuchałem więc zdjąłem głowicę. Głowicę bez demontażu zaworów zawiozłem do znajomego mechanika - stwierdził, że winny jest zawór dolotowy (mocno okopcony) i wykonał docieranie. Zawór wydechowy był ok. Dziś odbieram uszczelkę...
Co jeszcze może być powodem takiego zachowania? Opieranie się tłoka o zawór z powodu, zbyt cienkiej uszczelki pod głowicę. Przy poprawnym (?) ustawieniu rozrządu i luzów zaworowych spróbuj pokręcić silnik rozrusznikiem, ale bez świecy.
W silniku spalinowym ustawiasz zawory na suwie pracy czyli obrazowo tłok w GMP zawory się mijają to jeszcze jeden obrót do kolejnego GMP. To jest początek suwu pracy gdzie oba zawory są zamknięte (ciśnienie ma oddziaływać na tłok a nie spieprzać w wydech) i dla tego zawory nie powinny być podpierane przez mechanizm rozrządu (mogą się pojawić przedmuchy...
Witam kosiarkę kupiłem nową , jest 6 mcy po gwarancji. PO sezonie zimowym pierwszy raz kosiłem 15 min bez problemu. Tydzień później po odpaleniu dymi na biało/niebiesko, a z tłumnika kapie olej. Wymieniałem olej w silniku zgodnie z instrukcją, czyściłem filtr. Czy to może oznaczać poważną usterkę? uszczelka pod głowicą czy coś podobnego ? prosze o radę
Odkręć gaźnik wraz ze zbiornikiem, czyli od strony głowicy na kluczyk 10 mm (oryginalnie 3/8" ) od prawej strony silnika na kluczyk 13 mm (org 1/2 "). Jak zdejmiesz, oczyść, i te 5 śrub na gwiazdkę które łączą gaźnik ze zbiornikiem odkręć, oczyść długą rurkę, sitko, membranę wymień (koszt 10 zł) paliwo wylej, zalej nowe- świeże. Poskładaj, z uwagą na...
Rzeczywiście ciekawy przypadek, mało prawdopodobny, a jednak prawdziwy. Masz rację, uszczelka pod głowicą odpada, przecież głowica nie posiada kanałów olejowych jak w samochodzie. Dzięki wszystkim za zainteresowanie tematem, z pewnością jakoś sobie poradzę, a ciekawe przypadki miło widziane na tej stronie.
W jaki sposób sprawdzałeś ten zawór? Uszczelka pod głowicą do sprawdzenia. Może wystarczy dociągnąć śruby. Jaka jest kompresja na rozgrzanym silniku, taka sama jak na zimnym?
Zalewanie może być też spowodowane zużytymi pierścieniami a w konsekwencji brakiem kompresji. Tak chyba jest w twoim przypadku. Wymieniłeś już tyle części i nadal nic. Spróbuj jeszcze dokręcić śruby głowicy. Jeżeli się nie widzi silnika, to trudno cokolwiek doradzić.
Potrzebuję pomocy bo moje pomysły i te znalezione w sieci już się skończyły. Silnik nie odpala, nawet nie próbuje z dawki startowej, zachowuje się tak jak by zdjąć fajkę ze świecy. Kosiarka 6 lat, przebieg ok. 50 litrów benzyny. Rzuciła palenie nagle z dnia na dzień. 1. Świeca, fajka sprawdzone (wymieniane), iskra jest 2. Klin na swoim miejscu 3. Nowa...
Witam! Po wymianie pękniętego przewodu dolotowego (gaźnik - głowica) kosiarka nie wchodzi na wysokie obroty. Zaraz po starcie ma przez chwilę wysokie obroty , po czym spadają do minimum a do tego są bardzo nieregularne. Dodatkowo dymi z tłumika, a świeca czarna. Świeca nowa, szczelina 0,67 mm, cewka od koła magnesowego 0,3mm, w gaźniku wyczyściłem co...
Mam problem z kosiarką z silnikiem Briggs Stratton Quantum (niestety nie znam dokładnego modelu) - kosiarka jest już co prawda wiekowa ale bardzo dobrze się spisuje - pali od strzała, jest bardzo mocna, szeroka itp. Problemem jest to że bierze olej i dymi na biała - w szczególności po odpaleniu (nawet po krótkim postoju na wyrzucenie trawy z kosza)...
Witam, składam taki silnik po remoncie i potrzebuje danych na temat momentów dokręcania śrub na głowicy, korbowodzie, misie olejowej, oraz luzy na zaworach i szczelina między kołem magnesowym a cewką. Z góry dziękuje za podpowiedzi.
Witam Jakie ustawić luzy zaworowe traktorek marki mtd model silnika briggs 28s777 type 1142-E1 Silnik 15.5HP OHV Obecnie jest jak sprawdzałem wydechowy 0,40mm ,a na ssącym 0,35mm Jakie powinny być odpowiednie parametry do tego modelu!!! Drugi traktorek jaki muszę wyregulować jest iseki silnik Briggs tylko nie wiem na 100% czy 18,5hp czy 19,5hp model...
Dzięki za odpowiedź. To też było jedno z moich przypuszczeń i sprawdziłem luzy zaworowe lecz nic to nie dało. No cóż, zerknę na to jeszcze raz. Odnośnie nagaru na zaworze ssącym wewnątrz głowicy,wydaje mi się że sugerowało by to niedomykający się zawór bądź nieszczelność gniazda. Nie pamiętam żebym to wcześniej zaobserwował w innych silnikach B&S. Pozdrawiam
Najpierw znajdz sobie model dokładny silnika. Przeważnie na obudowie głowicy lub cylindra. Potem szukaj pdf od danego modelu przeważnie są dostępne pdf zlożeniowy z numerami części do konkretnego silnika. Ale na nowych orginałach tanio nie będzie.
Zrzuć głowicę i zobacz czy pierścienie zagarniają ładnie cały olej. U mnie kopciła jak lokomotywa i zostawiała BARDZO dużo oleju na gładzi cylindra. Po wymianie pierścieni problem zginął.
Dowiedziałem się czegoś w tym temacie. W naszym silniku jest odpręznik stały, czyli dodatkowy garb na krzywce zaworu wydechowego. Niestety ze względu na swoja budowę działa on w każdym zakresie obrotów i aby silnik pracowal prawidłowo bardzo ważną rolę odgrywaja tutaj luzy zaworowe. Po remoncie u mnie wynosza one 0.3 a powinny miec 0.15-0.20. jedynym...
Jeśli twój Briggs to chińska podróbka odkręć głowicę,cofnij tłok i sprawdź palcem czy wyczujesz próg na cylindrze.Zakładam że tak,też miałem taką samą sytuację.Kosiarka wylądowała na złomie.Zbyt wyrobiony cylinder,po rozgrzaniu nieszczelność się powiększa i zmniejsza kompresja.W mojej,idealnej podróbce Briggsa trwało to pół roku zanim skończyła żywot....
Jeżeli silnik ma oznaczenie I/C, to na pewno ma tuleję żeliwną. Od strony głowicy, po jej demontażu, tuleję można odróżnić po kolorze (ciemny okrąg szerokości kilku milimetrów). Reszta cylindra ma kolor aluminium. Trochę lepiej widać tuleję od strony misy olejowej. Szlifowanie lub tulejowanie wykonują specjalistyczne szlifiernie. Trzeba poszukać takiej...
Witam, Mam traktorek kosiarkę briggs stratton model 28m707 typ 0124-01, problem polega na tym, że podczas pracy jakby dmucha z gaźnika. Uznałem, że jest coś nie tak z zaworami, zdjąłem głowicę i widać, że pod zawory otwierają się za szybko i zamykają za późno. Podczas suwu wydechu pod sam koniec kiedy jeszcze jest otwarty zawór wydechowy już otwiera...
mówiłem ze nie jestem w stanie sprawdzić czy iskra jest w każdym momencie w którym powinna być..kręcąc zapłonem przy wyjętej świecy widać ze iskra jest..ale czy w momencie zamontowania jej w głowicy za każdym razem jest nie sprawdzę..zastanawiałem sie czy objawy tzn.strzelanie w gaźnik moze być spowodowane brakiem iskry w niektórych momentach.:/
Witam. Mam problem z B&S 5 HP. Kupiłem glebogryzarkę z poziomym wałem. Silnik pracował super na giełdzie. Po powrocie i pierwszym odpaleniu bez obciążenia podczas "przegazówki" zaczął ocierać wirnik i wkręciło sznurek - wyłączyłem silnik. Okazało się, że jest obcięty klin na kole zamachowym i odkręciło się koło. Ktoś złożył za mały klin ze stali nierdzewnej...
Witam wszystkich kolegów.Temat pewnie już nieaktualny jako że sezon sianokosów już się kończy...ale dołożę swoje trzy grosze.Podobny przypadek,kosiarka nie uruchamiała się wcale.Układ paliwowy sprawny,gażnik czysty,świeca nowa,iskra taka że konia powaliłaby...i nie pali.Klin cały,zapłon we właściwym momencie...Wystarczyło odkręcić głowicę i oczyścić...
No to tak... Kosiarka poskładana i odpalona. Po podpompowaniu odpaliła "ze strzału". Jedyne co mnie zastanawia, to lekko zaoliwiona głowica po stronie tłumika. No i muszę zdobyć wykrętak do urwanych śrub, bo jedna od mocowania tłumika jest zerwana na równo z blokiem. Co może być przyczyną tego zaoliwienia? Czyżby pierścienie? A może (mam nadzieję) to...
Bezsens, przecież to jest silnik z pionowym wałem, chcesz śmigłowiec z tego zrobić?! na boku to w ogóle od razu się rozleci bo brak smarowania, poza tym Briggs to są dziadowskie silniki, chcesz się zabić jak korba bokiem wyjdzie, jeszcze Cie zarzyga gorącym olejem i odłamkami metalu, (albo na koniec jeszcze ten olej się zapali od gorącego wydechu)?...
Na zegarze przy mierzeniu ciśnienia wskazówka wcale nie drgnęła.Pierścień po włożeniu w cylinder ma ok1,5mm na zamku prześwit-spory moim zdaniem. Wniosek,ktoś przede mną to rozbierał,nawet głowica była niedokręcona i założył za małe pierścienie.A ich brzegi wypiłowały właśnie tą rysę.Cylinder sprawdziłem,oprócz rys jest równo wytarty-nie ma jaja progu.Więc...
Jaki klin, powodem niepalenia jest zalanie układu paliwowego olejem i nic więcej. Jeżeli nie chcesz zdejmować głowicy to wykręć świecę, wlej do cylindra benzyny(około 50ml) i porządnie to wydmuchaj. sprawdziłem też pierścionki na tłoku, całe W jaki sposób? Chyba nie rozbierałeś całego silnika?
Witam. Dostałem ostatnio spalinową kosiarkę do trawy z silnikiem Briggs & Stratton Classic. Sam jej nie odpalałem, dowiedziałem się jedynie, że ostatnio jak ją uruchamiano to paliła bardzo dużo, podobno pełen zbiornik szedł w 10 minut. No i była głośniejsza niż powinna. Rozebrałem tą kosiareczkę i już widzę, że membrana gaźnika jest do wymiany, to nie...
służy on do smarowania "łożysk ślizgowych" na wale napędowym W silniku samochodowym też do tego służy, tylko tłumacze instrukcji od samochodów wiedzą, że te łożyska nazywa się panewkami. Bardziej istotną kwestią jest temperatura pracy i sposób smarowania. Silnik kosiarki jest chłodzony powietrzem, silniki samochodowe zazwyczaj są chłodzone cieczą....
Mam problem z odpaleniem ciągnika ogrodniczego Briggsa. Problem polega na tym że po złorzeniu kosiarki po malowaniu silnik odpala raz na kilka prób. Zauważyłem że gdy kręci rozrusznik i silnik zaczyna załapywać bendiks spada z wienca i rozrusznik ręci się na "sucho". Mysłałem że to wina rozrusznika wymieniłęm bendiks, sprężyne w głowicy gdzie pracuej...
Końcówki są stalowe hartowane przy głowicy jest jeszcze taki pezepust z tworzywa sztucznego i jak są za duże luzy to laska aluminiowa się przeciera. Co ładnie widać na zdjęciach. Znak ktoś książkowe dane jakie mają być luzy zaworowe?
No to tak Rozpolowilem silnik i nie odkrecalem ani gaźnika ani tlumika a tym samym drugiej części głowicy. Najwięcej problemie było że zdjęciem głowicy od noża na walku nigdzie nie znalazłem opisu że to jest w klin. No i najlepszej Kółko plastikowe co niby ma mieć blaszkę ośkę i sprężynkę jest gołe😆 https://obrazki.elektroda.pl/1375044300_...
Witam. Złożyłem kosiarkę. Na pewno rozrząd i regulator obrotów dobrze. Rurka prowadząca paliwo nie jest dziurawa. Iskra jest, uszczelka pod głowicę OK. Gaźnik (pływakowy) magneto i cewka od sprawnej kosiarki założona. Wszystko wydaje się dobre, gdy odpalam kosiarkę nic. Gdy podleje bezpośrednio pod gaźnik, to strzela z gaźnika. Co może być przyczyną....
Kompresja nie była sprawdzana żadnym przyrządem, natomiast po obserwacji cylindra, tłoka, pierścieni, głowicy oraz po zamontowaniu nowej uszczelki i ręcznym obrotem silnika zakładam, że na 90 procent jest kompresja. Bynajmniej wystarczającą do odpalenia silnika. Gdybym się pomylił to nie będę w niego inwestował. Na chwilę obecną powiem, że zaworek pływakowy...
Posiadam taką kosiarke ale u mnie jest troche inny problem odpowietrzenie z głowicy tam gdzie zawory chodzą idzie wężyk do gaznika i olej który przedostaje się do ponownego spalania daje efekty kopcenia tworzy się nagar na zaworach i z tąd problemy z odpananiem po wyczyszczeniu i założeniu filtra paliwa na wężyk odpowietrzający olej cię osadza w nim...
No kolego dokładnie Ci nie powiem, ale w silnikach Briggs & Stratton (które wg mnie jako jedyne się nadają do tego, bo są nie do zdarcia), które miały taką samą moc, czyli np. 3 KM z pionowym wałem i 3KM z poziomym wałem, można zamienić zamachy, i jak w pionowcu założysz zamach z poziomego to będzie chodził, teraz tylko kwestia gaźnika i zrobienia "bryzgacza"...
Znajomy mówił, że można szlifować pilnikiem diamentowym popychacze zaworów. No przecież pisałem że można skrócić trzonki zaworów lub tak jak napisałeś popychacze. Ale taka "operacja" to raczej się nie obejdzie bez demontażu głowicy, zaworów, ponownym dotarciu, doszlifowaniu gniazd zaworowych. Gniazda zaworowe mogą już być wybite, wypalone i dlatego...
Z racji tego że weekend to zacząłem coś grzebać.... Po zdjęciu głowicy są takie widoki co o tym myślicie? Wyczyszczę oczywiście całość... Nie wiem tylko jak dostać się do tego odprężnika i go sprawdzić.... http://obrazki.elektroda.pl/8207057400_1... http://obrazki.elektroda.pl/8334167800_1... http://obrazki.elektroda.pl/4339720400_1...
Witam, Od jakiegoś czasu mam problem z kosiarką w której jest zamontowany silnik briggs&stratton quantum 625 5KM. Kosiarka ma dwa lata i jest eksploatowana na terenie 3tys metró kwadratowych. Silnik odpala gdy jest zimny. Po wyłączeniu kosiarki i 5-cio minutowej przerwie mam duże problemy z uruchomieniem. Przedwczoraj nie udało mi się uruchomić silnika...
Witam, Niedawno przeprowadziłem remont silnika Briggs'a 35 classic. Podczas remontu wymieniłem: -uszczelki dekla od zaworów, -uszczelka głowicy, -uszczelka kolektora, -membrana, -uszczelkę między gaźnikiem a obudową filtra, -sprężynki przy gaźniku. -filtr powietrza Wykonałem kilka poprawek: -oczyściłem komorę spalania, -ustawiłem i przytarłem zawory,...
Witam. Kosiarkę posiadam od około 13 - 14 lat. Żadnych domowych przeróbek nie było. Pacjent to : Briggs & Stratton Classic 35 , kod silnika 9D902 - 2006 - E1 - 99061451 Objawy : Nierówna praca , po kilku minutach gaśnie , kopcenie na czarno podczas koszenia. Wyjąłem silnik i położyłem go przechylonego jakbym podniósł tylne koła. Rano ku mojemu zaskoczeniu...
Witam Zabrałem się wczoraj za rozbiórkę starej kosiarki. Jest tam silnik B&S classic xc35. Kosiarka ok 5 lat stała nie używana, wcześniej ok 4 lata przepracowała (działka 30 arów raz w tygodniu). Problemów jest kilka. Po pierwsze silnik pali olej. Po zdjęciu głowicy widać sporo nagaru, pierścienie na tłoku nie trzymają oleju ale tylko jakby na samej...
Witam Mam parę pytań związanych z naprawą silnika briggs&stratton w kosiarce, ma 190cc i coś około 5-6km, ma około 3-4 lat. Z góry mówię, że wiem ile jest na ten temat informacji, o ile część potrzebnych mi materiałów udało się znaleźć, potrzebuję jeszcze kilku. Kosiarka dotychczasowo chodziła równo i dobrze, w ostatnią sobotę zaczęła bardzo dymić....
Witam wszystkich. Mam problem silnikiem briggs stratton 148 cc umieszczonym w kosiarce - mianowicie w zeszłym sezonie dostała strzała i zgasła. Nie chciała odpalić ściągnąłem głowice okazało się że wyskoczył zawór (został wpięty klapka z boku silnika pod tłumikiem) lecz od tamtej pory osłabła. Nie podoba mi się praca zaworów, mianowicie zawór dolny...
A oto odpowiedź od przedstawiciela B&S na Polskę: Witam Pana, sądząc po stanie, powinien pan znaleźć oznaczenie silnika - jest wybite numeratorami na obudowie wentylatora, to jest ta blaszana część przykręcona do cylindra i głowicy. Jest to silnik 5HP, prawdopodobnie model 13 - obawiam się, że nie ma już Instrukcji w Internecie (przynajmniej w języku...
Witam szukam pierścieni oraz uszczelki pod głowice do silnika od kosiarki wrzecionowej. Silnik to jest Briggs and stratton 75G 14. Pojemności 75ccm, żeliwny blok. Szukam bo może ktoś wie gdzie możliwie tanio bym zdobył te części. Najlepiej polska ale wątpię że gdzie kolwiek jest na stronach. Szukając znalazłem na eBay z wielkiej Brytanii chyba. Ale...
Witam. Posiadam kosiarkę MTD z silnikiem Briggs&Stratton 450E series. Problem polega na tym że po przed ostatnim koszeniu trawy był problem z odpaleniem, paliwo podpompowane 3x i zero odzewu. Wyczyściłem gaźnik, przedmuchałem dysze w gaźniku i odpaliła z bólami za którymś razem. Jak już odpaliła to silnik działał. Ale po zgaszeniu znów problem z odpaleniem....
Witam.Gniazdo powinno być wymienione i obsadzone na nowo z odpowiednim wciskiem,który dla aluminiowych głowic to 0,20.Nawet jak wkleisz i jeszcze zapunktujesz to zawór nie będzie trzymał a jak wypadnie podczas pracy koszta będą większe.Obsadzając gniazda nigdy ich nie wklejam regeneruję otwór pod gniazdo i je obsadzam na wcisk a potem obrabiam.Zrobisz...
Nie chodzi o docieranie. w przypadku "dużych" głowic, przy wymianie prowadnic, po ich obróbce zakłada się specjalną ośkę, mocowaną przy pomocy tulei rozprężnej w prowadnicy, na tej ośce obraca się potem frez rżnący gniazdo - chodzi o zachowanie prostopadłości przylgni gniazda i osi zaworu. No nic, popróbujemy- zobaczymy. Masz gdzieś pod ręką linkę do...
briggs stratton głowica briggs briggs stratton rozgrzany
drzwi zmywarka candy odblokować bosch przełącznik oscylator
reset procesora samsung obrócony obraz
Kenwood KX-4060 - problem z zamknięciem kasety Jak ustawić lodówkę Gorenje, by wyświetlacz świecił cały czas?