Jest tam uszczelka, spróbuj dokręcić śrubę.
Pewnie na uszczelce misy się sączy i podcieka. Możesz odkręcić silnik i dokręcić śruby misy olejowej.
Tak jak napisałem, tylko gaźnik, jeżeli dym ma rzeczywiście czarny kolor. Spróbuj dokręcić śruby głowicy cylindra.
najlepiej dorobić taki ściągacz: http://obrazki.elektroda.pl/6448115000_1... Podciągnij, tymi bocznymi śrubami, i uderz młotkiem w środkową.
Witam, Potrzebuje danych do silnika briggs&stratton 28N707-1201-E1: 1) momenty dokręcania śrub na: głowicy, korbowodzie, misie olejowej, 2) jakie luzy na zaworach
Korbowód, musisz tak zamontować na wale aby śruby panewki były od strony wałka rozrządu.
Możliwości jest kilka, albo gaźnik nie jest dokładnie wyczyszczony, nieszczelność połączenia go z cylindrem, słaba kompresja. Spróbuj dociągnąć śruby głowicy, sprawdź i wyczyść zbiornik paliwa.
Chyba musisz lepiej wyczyścić ten gaźnik. Próbowałeś regulacji, tą śrubą ze sprężynką?
Silnik przykręcony śrubami mocującymi poprzedni silnik, jak już śruba złapała to szło ok. Pozdrawiam Piotr
Podłóż jakąś podkładkę pod śrubę.
To kółko ze zdjęcia pochodzi od pilarki spalinowej która ma ponad 70 lat, to tylko dla przykładu jak ma to wyglądać. Średnicę trzeba zrobić większą. Wyjmij tę zaślepkę z logo Briggsa pod nią jest śruba. Jak odkręcisz to zejdzie ten kielich z siatką.Koło przykręcasz też tą nakrętką. Im większa średnica tym lżej będzie.
O ile się nie mylę to koło magnetyczne to aluminiowy odlew, więc ściąganie go to gra na loterii. pęknie lub nie. Ja zdejmowałem ściągaczem dwuramiennym. Założyć dociągnąć i uderzyć młotkiem w śrubę ściągacza. Ściągacz kupiłem na bazarze za 20 pln.:|
Luz zaworu ssącego 0,07-0,12mm,zaworu wydechowego 0,12-0,18mm,śruby dolnej obudowy silnika 20Nm.
Po dokładnym wyczyszczeniu sitka, powinno być OK. Przy montażu membrany, połóż ją na zbiornik paliwa, na nią uszczelkę i dopiero gaźnik. Dokładnie, w tej kolejności. Zwróć uwagę, aby brzegi membrany nie podwinęły się, przy wkładaniu śrub.
Możesz go zdemontować jest to bardzo prosty gaźnik w sumie to nic w nim nie ma :). Komorę pływaka odkręcisz jedną śrubką kluczem 13, ale nie płaskim... słabe podejście. Ta śruba jest także główną dyszą paliwową i w tym pewnie jest problem. Możesz mieś też uszkodzony kolektor dolotowy taka plastikowa rurka. Odpalaj ze strzykawki i sprawdź czy działa.
Musisz koło dokręcić do oporu, widocznie są już jakieś defekty na wale i stożku koła, spiłowałeś je? Koło można dokręcić przytrzymując za śrubę od kół pasowych i kręcąc tę od koła zamachowego. Gaźnik reguluje się na 3000 - 3200 obr max i 1900- 2200 obr jałowych. Regulacja powinna znajdować się przy regulatorze za gaźnikiem, śrubami na regulatorze można...
Pierwsze, to jak dokręcone śruby? Równo? Kluczem dynamometrycznym? Wg wzoru? Otwory na śruby wyczyszczone (tak by śruba nie zaparła się końcem w otworze zamiast dociskać głowicę). Powierzchnie kontaktu oczyszczone ze starej uszczelki? Powierzchnie równe? Głowicy i cylindra?
U mnie korba przykręcana jest dwoma różnymi śrubami. Czy coś może być kombinowane? Briggs stosuje korbowody montowane na dwie różne śruby. Oznacza to tylko tyle, że krótszą należy dokręcać momentem nie większym niż 18 Nm, a dłuższą 23 Nm. Luz pomiędzy pierścieniem a rowkiem w tłoku to max 0,23 mm. Luzy na zamkach pierścieni: - uszczelniający i zgarniający...
Popuść śrubę regulatora, dźwignię trzymaj tak aby przepustnica była całkowicie otwarta, przekręć oś regulatora przeciwnie do ruchu wskazówek zegara, do oporu i dokręć śrubę. Napisz o efektach.
Musisz, odkręcić nakrętkę lub sprzęgło szarpaka (zależnie od modelu) Koło jest założone na stożkową końcówkę wału. Załóż ściągacz do łożysk, dokręć śrubę, nie za mocno, i uderz w nią energiczne młotkiem. Nie ciąg na siłę, ponieważ koło jest aluminiowe lub żeliwne (zależnie od modelu).
Masz gaźnik z ssaniem sterowanym membraną. Wykręć śrubę regulacyjną i dobrze przedmuchaj dyszę. Wkręć śrubę do lekkiego oporu i wykręć o 1¼ obrotu. Przeczyść sitka na końcach plastikowych rurek. Silnik jest już bardzo stary i z kompresją może być nie najlepiej.
Podsumowując, silnik nie reaguje na otwarcie przepustnicy w gaźniku, tak? Sprawdź czy przepustnica jest maksymalnie otwarta, gdy przesuniesz dźwignię maksymalnie w prawo. Nie uderzyłeś przypadkiem nożem w jakąś przeszkodę? Tulejka powinna być dłuższa około 5 - 6 mm od tej zagiętej blachy, która jest na około śruby.
Sprawdź kolektor ssący, czy nie jest pęknięty, poluzowany przy cylindrze, o-ring pod gaźnikiem wytarty. Rozumiem, że filtr powietrza jest czysty. Dysze główną, czyli tą mosiężną śrubę od spodu, przeczyść dokładnie.
Zwróć uwagę na śruby, czasami są rożnej długości i trzeba je wkręcić na swoje miejsce. Zaznaczone, na rysunku. http://obrazki.elektroda.pl/7580562600_1...
Jak to z GB to pewnie rozmiar calowy. Instrukcja: https://www.manualslib.com/products/Brig... Podobno zajmują się serwisem , częściami do tej marki: www.chabin.pl www.briggsandstratton.com
Każdy silnik wydziela jakiś hałas, lecz nie wszystkie są groźne dla silnika. W Twoim przypadku hałas ten może pochodzić z nadmiernych luzów zaworowych, ale może też pochodzić z luzu na sworzniu tłoka. Osłuchaj też silnik podczas (ręcznego) obracania wałem w prawo, następnie (o pewien kąt) w lewo i w prawo. W pierwszym przypadku można będzie posłuchać...
Witam! Prośba moja dotyczy danych serwisowych do złożenia silnika Briggs&Stratton 675 126T02-0174-B1. Potrzebne są Mi momenty dokręcania śrub oraz kolejność dokręcania śrub głowicy oraz korbowodu. Pozdrawiam
A nie jest to przypadkiem ten gaźnik w którym śruba regulacji składu mieszanki znajduje się w dnie komory pływakowej i wygląda jak do spuszczania syfu?
Skład mieszanki regulujesz tą śrubą pod kątem, wstępnie wkręcasz do oporu i cofasz 1 i 1/4 do 1 i 1/2 obrotu do tyłu
Witam wszystkich. Mam problem z traktorkiem z silnikiem Briggs & Stratton model 281707 0414-03. Traktorek wchodził na bardzo wysokie obroty, strzelał z wydechu. Po sprawdzeniu wszystkiego został wymieniony gaźnik, ponieważ nie reagował na regulację oraz oś przepustnicy miała bardzo duży luz. Gaźnik założony zamiennik i pojawił się problem ze zbyt dużą...
Dzięki za podpowiedź. W tym gaźniku raczej chyba nie ma regulacji paliwa w komorze pływakowej, ale mogę się mylić. Znalazłem schemat tego gaźnika i ta śruba opisana jest jako "KIT IDLE MIXTURE" nr 94 i nie mogę zrozumieć ;) https://www.jackssmallengines.com/jacks-...
Witaj kolego , skoro świeca i gażnik były ruszone to zacznij od tego {szczelinomierze musiał byś mieć dwa} lecz jest inny sposób przetnij żyletkę wzdłuż na dwa wąskie paski poluzuj dwa wkręty mocujące cewkę wsadzasz te paski w skrajnych położeniach pomiędzy cewkę a koło gdzie jest magnes dociskasz cewkę dokręcasz śruby powinno zadziałać , masz wtedy...
Jeżeli się nie mylę, to gaźnik ma automatyczne ssanie sterowane podciśnieniem. Jeżeli tak, to odkręć filtr powietrza i sprawdź czy podczas pracy jest otwarte. W tym przypadku, jest też śruba regulacyjną składu mieszanki. Daj zdjęcie tego gaźnika.
Kup lub dorób klin. Wkręć śrubę na klej ,jeżeli na wale nie ma bicia.
Nic nowego, typowa usterka dla tych silników, luz zaworu ssącego za duży, zużycie, itp. Sprawdź dźwigienkę oraz zawór i jego luz w prowadnicy, sprawdź śrubę mocującą. Zorganizuj sobie laskę popychacza dla zaworu wydechowego, ma ona taką samą długość i jest wykonana ze stali, załóż, wyreguluj odpowiednio zawory. Pozdrawiam
Sprawdź czy niema przedmuchy na uszczelce pod głowicą cylindra, zwłaszcza od spodu. Jeśli kosiarka pracowała na nie wyważonym nożu lub co gorsze na lekko ugiętym wale -co powoduje wibracje. Śruby głowicy w tych silnikach potrafiły się luzować.
Jest duże prawdopodobieństwo że to zbyt mały luz, na którymś zaworze, ze wskazaniem na wydechowy. Jeszcze nie na tyle, aby uniemożliwić prace silnika. Uruchomiony silnik działa, niejako z "rozpędu" jednak po jego wyłączeniu są trudności z ponownym jego odpaleniem, do momentu ostygnięcia. Spróbuj dociągnąć śruby głowicy cylindra.
Jaki to model kosiarki? Może uda ci się kupić samo podwozie. Silnik jest od BRIGGS & STRATTON, przykręcany na trzech śrubach. Raczej większość podwozi będzie pasować. Najlepsze jest piaskowanie. Właśnie dzwoniłem do dwóch osób i powiedzieli że to będzie kosztowało max. 50zł. Na szczotki do szlifierki i wiertarki dałem już około 28 zł. i cudów nimi...
Witam Zrobiłem jak kazaliście Wszystko rozebrałem i wyczyściłem , potem złożyłem odpaliłem i było to samo. Następnie wyjąłem samą dysze , poprzedźając wykręceniem śruby zderzakowej. Wymyłem w benzynie przepchałem drucikiem , włożyłem i było ok ale po chwili też sie powtórzyło to co wcześniej tylko że już było w skali 1/10 - 2 w porównaniu do poprzedniego....
W sumie nie wiem jaki gaźnik, ale jedna przepustnica, dysza w śrubie mocującej zbiornik komory pływakowej, bez regulacji obrotów
Ustaw śruby regulacyjne na 1,5 obrotu, rozgrzej silnik i kręć śrubą wolnych obrotów w lewo, za silnik zacznie zwalniać, zapamiętaj to ustawienie, następnie to samo w prawo. Dala wysokich podobnie. Ustaw śruby pośrodku tych ustawień. Dla wolnych obrotów, na niskich a dla wysokich na maksymalnych.
Trzeba go wyjąć. Wał ma centralną śrubę i na klinie na wale są koła napędowe które trzeba zdjąć. Dobrze sobie połapać paski z tych kół do obudowy traktora by nie przewlekać ich potem. Czasem wystarczy jedną rolkę prowadzącą wykręcić by na tyle poluzować paski. Potem masz śruby mocowania silnika do ramy typowo 4-6. Wiązki powinny być na wtyczkach. Po...
Mój błąd. Pilnikiem zarobić wejście gwintu. Gwint calowy, nie M13. Lekko powiercić początkowe zwoje. Zwykle otwór głęboki , śruba długa. 1/2 https://stalmut.pl/informacje/tabela-sko...
Podstawa to, dobra świeca. Silnik reaguje na regulację śrubami w gaźniku? To jest wersja z podciśnieniową pompką paliwa czy bez? Zawory też wypadałoby sprawdzić. Tak na marginesie, silnik jest z 91 roku.
Mam kosiarke z tym samym silnikiem i po czyszczeniu gaźnika były takie objawy jak u Ciebie. Przyczyną była za uboga mieszanka, wystarczyło odkręcić o pół obrotu śrubę regulacji na gaźniku i pali za 1-2 pociągnięciem sznurka
Sprawdź czy śruba którą przykręcony jest sam mechanizm szarpaka(sprężyna,rolka ze sznurkiem)nie jest zbyt mocno dokręcona,przez co blokuje się szarpak.
Odkręć gaźnik wraz ze zbiornikiem, czyli od strony głowicy na kluczyk 10 mm (oryginalnie 3/8" ) od prawej strony silnika na kluczyk 13 mm (org 1/2 "). Jak zdejmiesz, oczyść, i te 5 śrub na gwiazdkę które łączą gaźnik ze zbiornikiem odkręć, oczyść długą rurkę, sitko, membranę wymień (koszt 10 zł) paliwo wylej, zalej nowe- świeże. Poskładaj, z uwagą na...
Zwróć uwagę czy cewka nie poluzowała się na śrubach i nie dotyka nadbiegunikami koła zamachowego.Między nadbiegunikami cewki a kołem zamachowym powinna być widoczna wzrokowo przerwa.
Tzn kupiłem jakąś śrubę calową ale jest za gruba :) Ale za pewne masz rację :) Myślę, że spróbuję przegwintować otwory na gwint metryczny i zrobię prowizoryczny ściągacz, wtedy jest chyba najmniejsza szansa na uszkodzenie wału i rowka na klin :) Z tego co widzę to teraz jest tam śruba M8, czyli rozwiercić wiertłem 9 a potem gwintownikiem na M10 ?
Mam nadzieję, że skoro odpalasz bez filtra to wkręciłeś chociaż śrubę od niego inaczej nie będzie poprawnej pracy. To co opisujesz może świadczyć o zużytej (uszkodzonej) membranie.
witam,znalazłem przyczynę nikt nie podpowiedział nic o zapłonie okazało się że przerwa miała 0,6 mm ustawiłem na 0,3 mm i pali od ręki silnik rozbierałem do cna z 5 razy ale dziwi mnie że śruby od zapłonu które ledwo odkręciłem bo były nienaruszone się przestawiły pozdrawiam wszystkich i dzięki za pomoc.grzegorz
W jaki sposób sprawdzałeś ten zawór? Uszczelka pod głowicą do sprawdzenia. Może wystarczy dociągnąć śruby. Jaka jest kompresja na rozgrzanym silniku, taka sama jak na zimnym?
A jak z powrotem, tylko śrubę wkręcić z nożem, czy dobić do końca młotkiem?
Sytuacja na ten moment - nie czekając na miernik (czasu mało bo robota stoi) zrobiłem test sprężarką ale nic konkretnie nie wysłuchałem więc zdjąłem głowicę. Głowicę bez demontażu zaworów zawiozłem do znajomego mechanika - stwierdził, że winny jest zawór dolotowy (mocno okopcony) i wykonał docieranie. Zawór wydechowy był ok. Dziś odbieram uszczelkę...
Kurczę,jak sie przyglądam to ja mam jeszcze inny gażnik,nie ma w nim żadnej śruby regulacyjnej...Najlepiej rozbiorę to i zamieszczę zdjęcia na forum.
Hmmmm.A podpowiedz mi na gaźniku jest jedna śruba do regulacji.Ma ona ustaloną pozycje tzn:w pile spalinowej zaczyna się od wykręcenia 1,5 obrotu czy tutaj jest podobnie,czy po prostu na słuch?
Odległość cewki od koła 0.3mm. Misa olejowa - 16 Nm. Luzy zaworowe - 0.13 - 0.18mm dla obu zaworów. Śruby korbowodu - jeżeli obie są jednakowe - 21 Nm, gdy są różnej wielkości, to mniejsza 15 Nm, większa 30 Nm. Najpierw dokręcaj tą bliżej tłoka. Głowica - 25 Nm kolejność na rysunku. http://obrazki.elektroda.pl/8586489800_1...
Zębatka na wale musi mieć znak. Proszę się dobrze przyjrzeć, na którymś zębie powinien być odciśnięta kreska Jeżeli zębatka jest mocowana na wale za pomocą klina to licząc ząb przy wycięciu na klin jako pierwszy, znak powinien być na dziesiątym ( zgodnie z ruchem wskazówek zegara ) Koło magnesowe można zdemontować ( bez specjalistycznego przyrządu )...
Witam miałem taki sam problem wystarczyło wyczyścić przedmuchać gaźnik a zwłaszcza tą dyszę w śrubie od odstojnika. Pozdrawiam http://obrazki.elektroda.pl/5906467700_1...
Odkręcasz śrubę lub sprzęgło, zakładasz ściągacz, dociągasz śrubę ściągacza, niezbyt mocno i uderzasz w nią młotkiem. Nie ciąg na siłę, bo pęknie koło.
Zalewanie może być też spowodowane zużytymi pierścieniami a w konsekwencji brakiem kompresji. Tak chyba jest w twoim przypadku. Wymieniłeś już tyle części i nadal nic. Spróbuj jeszcze dokręcić śruby głowicy. Jeżeli się nie widzi silnika, to trudno cokolwiek doradzić.
Jest to drut regulatora odśrodkowego, dzięki niemu kosiarka utrzymuje równe obroty pod obciążeniem w trawie. Jeśli jest w twoim silniku ustawiony tak jak tu, to nic nie powinno dzwonić. Może najpierw sprawdź czy nie jest luźny nóż. Dodano po 9 Czy to powinno się jakoś wyregulować? Da się, trzeba zdjąć obudowę rozrusznika, poluzować na dźwigni regulatora...
Witam, posiadam kosiarkę spalinową z silnikiem Briggs & Stratton 675. Problem dotyczy napędu kosiarki. Gdy włączę napęd to koła się nie kręcą. Po uniesieniu kosiarki do góry napęd działa - koła się kręcą. Pasek jest naciągnięty za pomocą śruby. Gdy mocno naciągnę do końca to koła nie kręcą się wcale nawet gdy uniosę ją do góry. Proszę o pomoc. Kosiarka...
Proponuję zacząć od wymiany sprężynki regulatora obrotów, bo Twoja na pewno nie jest oryginalna. Co prawda ta jedyna śruba, która jest w całym tym układzie sterowania obrotami, aż kusi, by nią pokręcić, ale radzę zająć się nią ewentualnie później, a najlepiej zostawić ją w spokoju. Samo tam się nic nie przestawiło.
Maszyna nowa chociaż ma już kilka lat Klucz sztorcowy 8 odkręć trzy śruby mocujące pokrywę. Następnie jadąc palcem po lince od dźwigni trafisz na włącznik/wyłącznik zapłonu. I tam jest coś zepsute wyłącznik lub jego sterowanie.
Sprawdź połączenie gaźnika z rurką ssącą, tam jest o-ring może być wy ciachany i nadaje się do wymiany, ta rurka łączy się z cylindrem, sprawdź czy śruby nie są poluzowane. Rozbierz gaźnik wyczyść go, tą śrubę od spodu przeczyść drucikiem 0,75 mm musi przejść przez otworek dyszy, podejrzewam że jest nalot po paliwie, no i zmień paliwo po zimie jeśli...
Zachowanie jak w temacie. Pali od pierwszego szarpnięcia, zaraz potem zaczyna nierówno pracować Po lekturze postów z tego działu gaźnik rozebrany, przedmuchany, wymieniona membrana i jej uszczelka. Po tej operacji nierówna praca nie ustała. Oba filtry paliwa czyste, filtr powietrza również, dyszy głównej nie demontowałem. Wymiana membrany dała tylko...
A co wykonałeś do tej pory przy tym silniku? Co już rozkręciłeś? Tłok wyciąga się z korbowodem, korbowód odkręca się w bloku silnika (dwie śruby od stopki korbowodu). Następnie mając ściągniętą głowicę, wysuwamy tłok z cylindra razem z korbowodem. Jaki to dokładnie silnik?
Witam, składam taki silnik po remoncie i potrzebuje danych na temat momentów dokręcania śrub na głowicy, korbowodzie, misie olejowej, oraz luzy na zaworach i szczelina między kołem magnesowym a cewką. Z góry dziękuje za podpowiedzi.
Odkręć gaźnik od zbiornika paliwa i zobacz w jakim stanie jest membrana. Czasami, gdy śruby są słabo dokręcone podciśnienie w gaźniku wciąga część membrany do środka. Powstaje nieszczelność i pompka nie pompuje paliwa. Zawsze jest to obok wypukłości w membranie. Można spróbować wyprostować ją w tym miejscu i dokręcić śruby. Przeczyść też filtr na końcu...
Witam Bardzo proszę Szanownych Forumowiczów o pomoc .W silniku Briggs&Stratton 15,5 hp Model 285h77 typ 0173E1 Code 102601ZA jest gaźnik WALBRO z numerkiem 4993. Otóż potrzebuję ten gaźnik wyregulować, a nie bardzo wiem jak. Na śrubie regulacji składu mieszanki powinna być czarna osłonka, ale jej nie ma. O ile obrotów trzeba tę śrubkę wykręcić, żeby...
Witam serdecznie. Mam problem z kosiarką. Na początku sezonu nie miałem z nią żadnego problemu, wykosiłem wszystko. Teraz na początku niema problemu z odpalaniem i obrotami. Pochodzi jakieś 5 - 10 minut (bez obciążenia) i dostanie temperatury to zaczyna przerywać i trochę słabnąć. Pochodzi jeszcze chwilę i zaczyna ją dusić jakby dostawała za dużo paliwa...
Witam. Posiadam kosiarke Briggs&Stratton 550 series 158cc (10T802 1228). Jako, że mam dużo wolnego czasu postanowiłem zrobić remont generalny silnika. Rozkręcić ją do ostatniej śrubki i wymienić odpowiednie części. Potrzebuje do tego momenty dokręcania wszystkich śrub, przeszukałem troche internet. Wraz z stroną producenta i nic nie znalazłem. Dodam,...
Dysza główna, to mosiężna śruba na klucz 1/2" pasuje też 13mm, znajduje się od spodu gaźnika, nie musisz odkręcać całego gaźnika ani podstawy filtra powietrza, od przodu silnika jest wystarczająco miejsca aby poluzować dysze i ją odkręcić. Jeśli będzie mocno zaśniedziała przeczyść drucikiem 0,6mm (np z migomatu).
Chyba jednak gdzieś zawadziłeś nożem. Klin jest wykonany z miękkiego materiału i pełni też rolę bezpiecznika. Nowy kosztuje około 6 zł. Trzeba odkręcić śrubę koła magnesowego, zdjąć je przy pomocy ściągacza i wymienić klin, możesz zrobić to samodzielnie. W sumie 15 minut roboty.
Więc tak: Nóż zamówiłem. Szukałem 44cm, ale na allegro nie znalazłem(obudowę mam 45cm szer.). Piastę myślę że zostawię starą. Żadnej fazy na tej mojej piaście nie ma, jest jedynie podkładka zwiększająca tarcie o której pisał Sławek K . Jak już dostanę nóż pójdę do ślusarza, aby dotoczył mi podkładkę której obwód zewnętrzny będzie wchodził bez luzów...
Witam. Chciałbym zakończyć temat nie równej pracy silnika. Przyczyną był zatkany przeplyw w śrubie mocującą komorę pływakową. Są w niej dwie dziurki po bokach i jedna mniejsza patrząc od góry, w tym miejscu był minimalny przepływ. Po czyszczeniu czuć było drożność dmuchając. https://obrazki.elektroda.pl/9417187000_... Silnik pracuje...
problemem było ziarenko piasku w takiej mosiężnej rurce wkręcanej wewnątrz gaźnika, okazało się że mój gaźnik ma tylko jedną śrubę do regulacji - tą od cięgna samoregulatora - innych śrub nie znalazłem :( tych śrub zaznaczonych na obrazku idle mixture needle i high speed mixture needle poprostu nie ma.... w miejscu gdzie powinna być śruba od "high speed...
Poszukuję następcy dla mojego briggsa. Model 137202 Typ 0123 01 Code 961101YB Ze względu na niski budżet rozważam zakup jakiegoś chińczyka. Pytanko co z chińszczyzny byście polecili. Fajnie żeby cylinder z porządna tuleją, bak stalowy. Cos o mocy 6,5. Jakie chińskie marki są godne polecenia ? German, Ripper, Lifan, Weima, Loncin, Rato ?? Wymiary mojego...
Panowie jestem po rozbiórce, oczyszczeniu wszystkiego i oględzinach Stwierdziłem po tym wszystkim że - Przed frontem całych prac wymieniłem świecę na nową, nie dało to efektu - Łopatka przy wentylatorze pracowała równo https://filmy.elektroda.pl/23_1592078906... - Sprężynki od regulatora dosłownie rozleciały mi się w rękach podczas demontażu - Króciec...
Najlepiej to wychodzi Ci pisanie, ale też nie do końca przykładasz się do poprawnej pisowni. Weź sobie to do serca i popraw błędy w swoich postach, mnie to już przestaje bawić. Wracając do sedna. Odkręć te dwie śruby, z tyłu są dwie identyczne, wtedy zdejmiesz cala osłonę koła zamachowego. http://obrazki.elektroda.net/71_12784426...
Przyczyn może być kilka; Nieszczelność pomiedzy gaźnikiem-kolektorem I cylindrem silnika, są tam dwa uszczelnienia,od strony gaźnika o-ring a od strony silnika uszczelka, przewòd kolektora mocowany jest na dwie śruby do silnika, sprawdź czy się nie poluzowały. Jak wymieniłeś gaźnik to membranę i uszczelkę założyłeś nową? Nastepną sprawą może być cewka...
W tym roku spotkałem się z bardzo dziwną sprawą a mianowicie trzecią śrubą od korbowodu, z tym ze nie była ona wkręcona w swoje miejsce a siedziała w silniku, zrobiła tym troche zamieszania gdyż uszkodziła komore z wnętrza silnika do komory zaworowej robiąc w ten sposób trzeci ale za to bardzo duży otwór do komory zaworowej, w tym przypadku podparła...
Zdarza się że plastikowa część gaźnika nie dolega dokładnie do zbiornika paliwa, po prostu wygięła się i nawet dokręcenie śrub nic nie daje. Powstaje nieszczelność w miejscu założenia membrany i paliwo nie jest pompowane. Przy składaniu gaźnika, trzeba zwracać uwagę aby brzeg membrany nie został wciągnięty do środka. To połączenie kolektora ssącego...
Jeśli odkręciłeś śrubę która ściąga wirnik na stożek. Pozostaje Ci użycie siły. Drewniana klapka i młotek powinny wystarczyć. http://obrazki.elektroda.pl/8637845100_1...
Witam, przyszedł czas na wymianę kosiarki do tej pory miałem kosiarkę Tecumseh Prisma 37 i ostatnio były z nią same problemy. Co polecacie jakie kosiarki są godne uwagi a jakich unikać. Czy kosiarka z ręczną regulacją obrotów na dźwignię jest lepsza niż ta automatyczna odśrodkowa, która jest w mojej kosiarce? Z jakim silnikiem szukać kosiarki Briggs&Stratton,...
Dzieki. Taki obrazek jest zalaczony w instrukcji i wg niego szukalem tych śrub. Z boku nie ma a od spodu silnik jest zasłonięty "miską" kośiarki czyli tam gdzie lata nóż i nic nie widać. Ale jak piszesz, że spotkałeś silniki tylko z możliwością wylewania przez wlew, to ja również mam zapewne taki wariant. Uważam to za dużą wade. Hondy też tak mają ale...
W taki sposób to można "naprawiać" gwinty dla śrub a nie zaworu z iglicą. najgorsze jest to ze wszystko działa tylko w danym położeniu i nawet ruch 3-5% kluczem w którymś kierunku powoduję że silnik się zalewa lub nie dostaje paliwa...
"Próba odpalenia od akumulatora bezpośrednio z auta także nic nie dała. Pół obrotu i stoi." - a jak to podłączałeś? jeśli chińskimi kablami rozruchowymi to nic dziwnego te silniki potrzebują na prawdę dużo prądu do odpalania, musi być porządny aku (polecam od Tico) sprawny stycznik rozrusznika no i sprawny sam rozrusznik, Twój może mieć zajechane szczotki...
Po odgięciu blaszki w lewo obroty się zwiększy, ale i kosiarka po rozgrzaniu znów sama zwiększa obroty. Chyba będę musiał przemęczyć się z tym do końca tego sezonu. Od następnego sezonu trzeba będzie rozejrzeć się za czymś innym. Co polecacie jakie kosiarki są godne uwagi a jakich unikać. Czy kosiarka z ręczną regulacją obrotów na dźwignię jest lepsza...
Takie jest oznaczenie silnika który kupiłem z myślą o wstawieniu go do budowanej odśnieżarki. Silnik wygląda na praktycznie nowy. Odpaliłem go na ssaniu od pierwszego pociągnięcia. Jednak na parę pytań nie znam odpowiedzi. Tak wygląda ten silnik. Jest to Briggs dedykowany do odśnieżarek : http://obrazki.elektroda.pl/8569940500_1... Ktoś...
Witam serdecznie. Posiadam kosiarkę traktorek Castel Garden z silnikiem intek 17 hp. Silnik był rozbierany w serwisie i po odebraniu kosiarki mam problem z klinem na kole zamachowym. Zerwało mi go 2 raz co ciekawe podczas pracy bez obciążenia. Na 100% nie uderzyłem nożami natomiast mam problem z ustawieniem gaźnika i gdy "gaszę" silnik następuje strzał...
A ten klin, to kolega z czego miał zrobiony? Bo oryginalny by nie poniszczył chyba aż tak wału i magneta - a wygląda to właśnie tak, jak u mnie, gdy klin zrobiłem sobie z szlifowanej na prostokąt śruby. Nie ścięło go - raz rozwaliło magneto, a za drugim razem klin się już trzymał, ale wał wyglądał jak u Ciebie :-) Ciężko powiedzieć, czy dostaniesz klin...
No to tak... Kosiarka poskładana i odpalona. Po podpompowaniu odpaliła "ze strzału". Jedyne co mnie zastanawia, to lekko zaoliwiona głowica po stronie tłumika. No i muszę zdobyć wykrętak do urwanych śrub, bo jedna od mocowania tłumika jest zerwana na równo z blokiem. Co może być przyczyną tego zaoliwienia? Czyżby pierścienie? A może (mam nadzieję) to...
Jeżeli bedą pasowały śruby mocujące a napeno bedą i srednica wału bedzie taka sama to nie widze problemu w zamianie silnika, najwyzej bedziesz kolego wolniej jezdził w trawie podczas koszenia żeby nie przeciązyc. Co do sprezania i tego progu to trzeba zobaczyc osobiscie a nie przez opis w internecie. pozatym spręzanie w silniku z odpreznikiem tak sobie...
Rycho T spotkałeś się już z luzną prowadnicą od zaworów ( na pewno) w ubiegłym sezonie spotkałem się z kilkoma przypadkami gdy gniazdo zaworowe było luzne, a silnik B&S pracował tylko przez 3-5min normalnie pózniej zaczynał pływać po obrotach i tracić moc, dopiero przy próbie docierania gniazda zaworowego zauważyłem że ono się obraca w karterze cylindra,...
ja pisząc o mechanizmie (sprecyzujmy mam na myśli mechanizm uchylania zaworów podczas rozruchu) miałem na myśli mechanizm który znajduje się na dole silnika (w środku) w filmie opisany w 9 min 17 sekundzie a tam z kont ,że tak powiem wychodzi ta pionowa wajcha którą popychałem widoczną na zdjęciach metrówką (myślałem że koledze chodzi o tan ruch właśnie...
Witam, Od jakiegoś czasu mam problem z kosiarką w której jest zamontowany silnik briggs&stratton quantum 625 5KM. Kosiarka ma dwa lata i jest eksploatowana na terenie 3tys metró kwadratowych. Silnik odpala gdy jest zimny. Po wyłączeniu kosiarki i 5-cio minutowej przerwie mam duże problemy z uruchomieniem. Przedwczoraj nie udało mi się uruchomić silnika...
Witam. Przerabiałem już takie awarie nie tylko przy kosiarkach ale i przy pilarkach. Jeśli przewód WN nie jest przerwany i ten czarny cienki przewód od gaszenia kosiarki nie jest na stałe zwarty do masy to najprawdopodobniej masz uszkodzony moduł zapłonowy - niestety jest to element którego nie da sie naprawić - nowy to koszt 170-250zł. spróbuj go przysunąć...
Witam serdecznie, czy autor mógłby mi wytłumaczyć: Jako register czyli taką śrubę regulującą skład mieszanki pod obciążeniem wykorzystałem przejście kątowe 90 stopni mosiężne na rurkę miedzianą 8mm z wkręconym nyplem łączącym M12x1 na którego doskonale pasuje wąż pomarańczowy do gazu 9mm. Jako element regulacyjny służy wkręcona z przeciwległej strony...
briggs stratton briggs stratton rozgrzany briggs stratton ładowanie
priorytet mikrotik przełożenie przekładni pasowej compressor supreme
kodowanie kluczyka centralnego zamka kodowanie kluczyka centralnego zamka
Jak zapewnić ciepło w kabinie Star 266? Lokalizacja przekaźnika dmuchawy Fiat Ducato 2.8 2001