Cześć. Dzwoniłem już do serwisu i zgłosiłem sprawę. Jak by nie było funkcjonalność robota się zmieniła, moim zdaniem na niekorzyść. Zobaczymy co mi odpowiedzą. Fajnie by było gdyby więcej użytkowników tego modelu też sygnalizowało ten problem do serwisu - im więcej takich zgłoszeń tym większa szansa że to poprawią w następnej wersji FW, albo niech...
Jeden z lepszych, jakie montowałem. Czuły ale bez przesady, od byle bujnięcia się nie załączy bo nie ma w środku ruchomego elementu, który dał by się tak rozbujać, że aż do wzbudzenia.
Mało wynika z tych zdjęć. Zdjęcie płytki z elementami przydało by się. Być może uszkodzeniu uległ element odpowiadający za załączanie silnika.
normale dla samochodów na wtrysku,sterownik obcina obroty,w ten sposób zabezpiecza silnik .
Czyli prawą poduszkę można puki co wykluczyć. Zostaje lewa i ta pod skrzynią biegów.
Może być ASP-8. Jeżeli chodzi o wtyk to sam widzisz, że same plusy. Ja wolę takie co "mam na nie wpływ" czyli normalne.
Miałem podobnie, zawieszenie całe a bujało przód, do wymiany koło, bo miałem krzywą felgę :-) Sprawdziłem to, zamieniając koła z tyłu do przodu, sprawdź, czy nie odpadły ciężarki z felg, podnieś autko na lewarku i obracają kołami, żeby sprawdzić opony, a jak nic nie znajdziesz, to na warsztat, jak nie zrobisz tego w miarę szybko, to może się zawieszenie...
Po opróżnieniu pralka przy zadanych obrotach 1200 jakotako się kręciła A co to za pomiar "jako- tako" ? :D Tak na oko? Problem wyskoczył dziś podczas prania jednego małego dywanika Ta pralka nie nadaje się do odwirowania jednego małego dywanika, w ogóle żadnych dywaników, ponieważ nie uda jej się wyważyć wsadu do wirowania. Co innego normalne ciuchy,...
A jaki zapach tych białych spalin? Gryzący? Bo miałem taki przypadek, że trzeba było uszczelnić pompowtryski (frezowanie gniazd + zestawy uszczelek).
Witam. Czy znalazła Pani odpowiedź bo mam ten sam problem ?
Coś bujasz :) Ja to pobrałem. Masz w załączniku. Spakowałem do ZIP
Pralka będzie bardziej bujać na boki na podstawce. Najlepiej jak stoii na betonie.
Zejdź kolego na ziemię, bo bujasz w obłokach. Całe szczęście, że ten silnik zdechł, bo byś wszelkie warsztaty w okolicy tak męczył. Daj spokój, serio, bo robisz z siebie głupka.
Można ustawić histerezę 0,5"C. Owszem i taka jest lepsza, bo nie "buja" tak temperaturą.
Pewno, że mają. Bez tłumienia bęben by się bujał „jak na sprężynie”.
Sprawdź go na aucie. To częsta bolączka. My nie wiemy, jak długo bujał ten sinik niesprawny. Mogło wydarzyć się wiele.
No to będzie bujało :-D
Pływak do wymiany ślizg traci kontakt z opornicą i wcale się nie buja tylko po prostu idzie na maksa. A jak złapię kontakt to znowu pokazuje.
zrób diagnostyke komputerową bo będziesz sie bujał i bujał z tym autem. Najprawdopodobniej trzeba wyczyścić przepustnice i przeprowadzić adaptacje. Sprawdź czujnik halla w aparacie, typowy objaw że po rozgrzaniu szwankuje, przewaznie pada całkiem, po ostygnięciu jest ok
Zaśniedziałe switche przez 42 lata w pudle? Bardzo prawdopodobne. Do tego mogły się pojawić zimne luty, czy pojemności, które "wyparowały". Trzeba przejrzeć i przemierzyć według schematu.
podczas jazdy buja mi tyłem Kiedy Ci to buja , podczas jakich manewrów ? Podejrzewał bym że mechanicy jakiejś śrubki w podwoziu nie dokręcili.
Dobrze doczytaj czy to aby na pewno gwarancja producenta bo w przypadku ubezpieczenia od napraw jest sporo wykluczeń i mimo jakiejś awarii później jej nie usuną bo zasłonią się umową przez Ciebie zawartą i możesz się za przeproszeniem bujać z pralką i będziesz i tak naprawiał na własny rachunek.
Płyta nie "buja się" w pionie co obrót? Inaczej mówiąc - łożysko silnika spindle nie jest wyrobione? Oś nie ma luzów poprzecznych?
To niech teraz diagnosta sprawdzi ci geometrię kół
Zbyt miękki, może siadać i popęka podłoga. Druga rzecz to trzeba zwrócić uwagę na to, żeby styropian nie bujał się na chudziaku bo też siądzie i wylewka pęknie, ja chudziaka lałem na rurkach więc u mnie miodzio wyszło jak po stole. Jeśli masz problem z podłogowym styro, to lepiej weś ten styrodur niż zwykły elewacyjny.
Kupowałeś w Impelu?Zwróć uwagę na różne talerzyki płyty (bujanie).Zamień silnik przesuwu (ma inne parametry-przycinanie się).
Nie wiem jak ta antena jest ustawiona, ale na co taki długi (530mm). Bokiem, to rozumie, ale na wprost, będzie bujało i tego są efekty.
Ale to bujanie to dość konkretnie czuje w kabinie jak jest rozgrzany. Miałem to samo na wolnych obrotach. Jak był zimny to obroty są nieco szybsze. Z tym, że ja miałem automata DPO, on zawsze nieco ciągnie hydrokinetykiem. No ja mam manuala więc nie wiem czy to tak powinna być, nie mam porównania jak taki sam zdrowy silnik powinien chodzić. Jak byłem...
Nowe komplety trochę muszą się dotrzeć. Sugeruje nie zaostre hamowanie.
bujam narazie tego z pe 08/2000 zobaczymy co to za ptaszek bedzie (tez PI ) heee
Dodatkowo układ na przekaźnikach będzie odporny na "ponowne" załączenia kontaktronu podczas bujania zbiornikiem.
Witam. Posiadam Opla Movano 2.3cdti 125Km z 2019r (Blaszak). Coś stało mi się z podłokietnikiem w fotelu kierowcy, dziś zauważyłem i buja się we wszystkie strony. Chce coś dokręcić ale tam nie widzę żadnej śrubki, ani nic do dokręcenia. Proszę o pomoc kolegów.
Jeśli nie będą się bujały na boki, to znaczy że są OK. Jak dojdziesz do wprawy, to wcale nie będzie to takie złe mocowanie.
Standard i nie wiem czemu w ogóle Ci ludzie co budują domek na koszt klienta nazywają się deweloperami, jeszcze po najmniejszych kosztach, tak by w ogóle nie byli za to odpowiedzialni w żadnym stopniu, a później się bujaj sam z bublem.
Nic nie zasugeruję bez jakiejkolwiek diagnozy. Może być wszystko, dosłownie. A brachola będzie jeszcze bardziej szkoda jak będzie dalej się z tym bujał po kolejnych "specjalistach", straci czas i resztę pieniędzy. Na złomie może z 7 stówej jeszcze odzyska, w innym wypadku będzie tylko tracił zamiast jeździć
I jeszcze do ROMKA__XX : Gdyby wszyscy bujali się po stronach i szukali wszelakich informacji, to na co komu było by forum ??? zapewne byłoby zbędne, ale ja bujam się po stronach żeby się uczyć, zdobywać wiedzę, dlatego i tutaj jestem, bo się czegoś uczę, a nie wchodzę tutaj tylko dlatego że mam problem, i jak go rozwiążę to mnie już tu nie ma. I tak...
Sprawdzenie tranzystorów to jest w moim zasięgu, ale ewentualna wymiana ich to już poza zasięgiem!
Układ wygląda mi na NY9M012
czy gumy powinny się jakos ustawić po zrobieniu Powinny być zamontowane tak jak były stare . Tam jest ważne ustawienie bo to nie są zwykłe okrągłe tuleje . Dodano po 12 Możliwe ze mechanik czegoś nie dokręcił? To też jest możliwe.
Jeśli chcesz sprawdzić łączniki to nie szarp za nie tylko weź kogoś do pomocy niech buja autem na boki a Ty patrz co się z nimi dzieje.
http://obrazki.elektroda.pl/5399959500_1... taka Nie mniej stawiam na amortyzatory, bujaj przodem auta góra/dół , powiedzmy że za trzecim razem powinien nie dać się ugiąć. Orientacyjnie w miarę sprawny, jak da się bujać jak łódka na wodzie to amor do wymiany, oczywiście ni naciskaj na maskę tylko pas lub błotniki.
Z tego typu bramą nic nie zrobisz. Są konstrukcyjnie zbyt wiotkie. Możesz spróbować dociążyć bramę przez usztywnienie jej połaci albo zmniejszyć prędkość posuwu co jest nieco trudniejsze. Obie metody niczego nie gwarantują przy wyrobionej bramie. Tańsze nowe bramy uchylne latają jeszcze bardziej jak twoja.
Nikt na tym allegro nie opisuje, że te ap potrzebują kontrolerów a ja potem bujam sie ze zwrotami. A są i tacy, co opisują - sam kupiłem swego czasu 2 x Aruba IAP-215, działają jak złoto do dziś. A druga sprawa - idziesz w sprzęt korporacyjny i jesteś zdziwiony wymaganiami? Przecież to wszystko, to sprzęt z likwidowanych sieci.
Licznik do wymiany
Witam serdecznie wszystkich😁 Udało mi się rozwiązać problem 😁 Dzięki informacjom zdobytym na innym forum ( ze powodem takiego bujania może być nagar zgromadzony na wtryskiwaczach ) zdecydowałem się na zastosowanie środka do czyszczenia wtryskiwaczy Liqui Molly diesel Spulung ( czy jakoś tak ) 😜 Przy wymianie filtra paliwa - nowy...
W czasach dawno minionych bujawką dla mojego syna była babcia. 0 woltów, 0 amperów niemal bezgłośna i niezmordowana. Wiesz co się działo jak po kilku godzinach postanowiła, że musi wracać do domu?
Ja bym obstawiał rozjechaną geometrię. Efekt zaczął się nagle od jakiegoś zdarzenia czy pogłębia się z czasem i jest coraz gorzej?
oblewasz uklad dookola topnikiem i grzejesz go od gory jak zaczyna plywac bujasz go delikatnie penseta i na tym polega caly zabieg "grzania"
to fakt w III sygnał jest brany z ECU ale niepokoi mnie to "bujanie" obrotomierza na wolnych. Wydaje mi się że może być uszkodzony, jak się zachowuje na wyższych obrotach lub podczas jazdy?
Pompa na stałe najwyższe obroty, zamknąć dwa obiegi i niech buja się na jednym aż do skutku. Jak się odpowietrzy zamknąć i to samo uczynić z następnym. Kapturki na odpowietrznikach otwarte?
Da się kupić gdzieś taki układ L9110S bez całej "otoczki" bo jak rozumiem należy podpiąć to w następujący sposób ? 999445
wymieniajcie tranzystory długo niepochodzi zalewajcie miksolem tez długo niepochodzi zrobicie za 1400 i potem sie bujacie bo niechodzi
Jumbo bedzie bujał spokojnie, chyba że chcesz coś lepszego to FAAC 746, nieco droższy, ale kultura pracy warta ceny.
Mało jeszcze widziałeś, opisywany sposób jest bezpieczny w 100%, i jest zalecany do nowych i starych pilarek, jak się do tego podejdzie z głową, to się nic nie uszkodzi. Może masz jakieś pojęcie teoretyczne, ale praktyczne zerowe i nie bujaj z tą serwisówką, bo nie było pilarek 341.
Jeśli bujasz pokrywą matrycy to rozłożenie/kolory tych pasów się zmieniają? Jeśli miałbym obstawiać to bardziej prawdopodobna jest matryca, ale wypadałoby sprawdzić ją na innym komputerze (albo inną matrycę u Ciebie).
Czy jak w uchwycie nic nie ma, to też się buja? Poza tym, ja z tego filmu nie widzę, czy to uchwyt się buja, czy cała wiertarka - zamocuj ją.
Zapewniam, że rzecznika nie tak łatwo spławić To jeszcze zależy od rzecznika. Brat udał się do rzecznika a rzecznik powiedział, że załatwili brata prawidłowo (nie uznali reklamacji) czyli nic nie pomógł tylko poparł sklep. Ja pomogłem bratu i oddali gotówkę za TV gdy on bujał się kilka miesięcy bez efektu pozytywnego
Użyj kilka razy dobrego penetranta np CX80 itp, nie spiesz się , to może potrwać nawet kilka dni. Potem dobry mały klucz hydrauliczny typu cobra i na "bujanego" musi pomóc. Ja nie to palnik jak wyżej...
http://4programmers.net/C/Volatile , kolejność jest taka język c i konsola na kompie , a później mikro kontrolery , bo będziesz się bujał z takimi głupimi błędami
http://obrazki.elektroda.net/26_12560680... Oto fotel na biegunach generujący energię elektryczną pochodzącą z kołysania Spokojny, bujający się w tył i w przód fotel na biegunach jest niczym, jeśli kołysanie się na nim nie jest relaksujące. Okazuje się, że może być również rzeczą użyteczną i produktywną, patrząc na twór Rochusa Jacoba. Nietypowy...
Witam . Podczas hamowania vw polo zauważyłem że coś stuka (tylne lewe koło ) dzieje się tak podczas mocniejszego hamowania oraz na postoju podczas bujania samochodem na boki co może być przyczyną.
A jak po ciemku ktoś Ci wymusi, wjedziesz do rowu, on ucieknie, obejrzysz nagranie a tam numery niewidoczne bo kamerka słaba? :) I będziesz się wnerwiać że oszczędziłeś 300 zł a u blacharza zostawisz 5000... Ale wracając do tematu, ja od wielu wielu lat jeżdżę z Yi Dash, kamerka teraz widzę w zasięgu 100-150 zł, ja z niej jestem zadowolony. Więc moim...
6 stopni na lampie jest ustawiony Gratuluję jeśli się udało - przecież sterownik cały czas "buja" kątem, dla celów regulacji prędkości biegu jałowego, robi się to w trybie nastaw podstawowych sterownika.
Jeśli zapłon masz prawidłowo ustawiony i nie występuje spalanie stukowe, to albo luz na sworzniach, albo tłoki "bujają" się w cylindrach. Jeśli nic poza tym dźwiękiem się nie dzieje, nie ma co kombinować, moim zdaniem.
Sprzedawca twierdzi ,że radio ma system android 10. Oczywiście to nieprawda. Oddaj na reklamację, jak brałeś przez neta to do 14 dni masz zwrot bez podania powodu. Niech się cwaniak buja.
Nie dziaduj co najtańsze tylko dla pewności kup Microsoftu, abyś potem się nie bujał z nieprzydatnym patykiem. Bo kasę wydasz 2 razy a oszczędności i taniości nie będzie.
Stacyjka chodzi ładnie, ale zamki, szczególnie bagażnika trochę topornie. Też czasem bujałem się z takim problemem w starociach, najwygodniej zamontować sterownik z pilota i dołożyć siłowniki, jeśli nie ma fabrycznie (z tym drugim trochę roboty jest).
Ten z lewej, ale podział za duży. Stawiam na 68k/22k, trzeba dobrać. Rezystor polaryzujący np. 470k między siatką a katodą. Anoda 47µ/350V do masy. Na wejściu 100n/250V. Ja, jako były zastosował bym tranzystor polowy. Zapytasz Waść dlaczego? Ano z lenistwa: efekt ten sam, a nie muszę bujać się z mocowaniem następnej lampy. Ale, ale, ale, o w mordę,...
Hehe, miałem gorszy stan na tym samym dysku, ale jak widać jeszcze staruszek buja się. Nic dziwnego że masz brak dostępu do danych, skoro 05 C5 i C6 naliczają. Ogólnie bida.
Unofficial alternative: Android 13" https://forum.xda-developers.com/f/samsu... Pytam z ciekawości czy w miarę bezproblemowo można coś takiego wgrać, bo jak będzie za dużo 'bujania' z tym to najprawdopodobniej nie będzie mi się chciało To zależy od twojej wiedzy nie jest to zabawa w kliknij i zapomnij.
Masz jakiś dowód zakupu przy tej umowie? Jeśli tak to ja bym poszedł do serwisu o ile nie masz daleko powinni kwestie załatwić w 3-4 dni a operator hmm no z rękojmi bezpieczniej ale będą się pewnie z tym bujać ze 14 dni.
Źle słyszałeś, przynajmniej w tym przypadku. Dalej, jak sprawdzisz pełną geometrię i stan amortyzatorów, to będziemy mieli o czym dalej rozmawiać. Rozjechana zbieżność właśnie objawia się "bujaniem" auta na drodze od prawej do lewej wraz ze wzrostem prędkości.
zrob format NMR czy cos takiego, juz niepamietam , wyczyscisz stary soft i wtedy wgraj nowy ,ja sie tak bujałem miałem cała pamiec zajetą a niemogłem nic wykasowac
Silnik siedzi w mocowaniu kotła jak drzwi na zawiasach , po odkręceniu tej śruby M8 na klucz 13 bujaj silnikiem ciągnąc go jednocześnie do siebie , zejdzie z tych "zawiasów" bez problemu .
oryginalny pręt był stożkowy,a tym samym lżejszy niż gdyby miał tę samą średnicę na całej długości. ciężki pręt nie dość,że może ci uszkodzić cewkę to jeszcze będzie się bardzo mocno bujał. sam oceń jak to będzie u ciebie wygladało.
3 mm będzie OK, chociaż maszt stożkowy byłby najlepszy, nie buja się tak mocno. Grubość promiennika wpływa na długość anteny dla danej częstotliwości ( smukłość : d/l) ale w tym przypadku będą to milimetrowe różnice. Jack
Oczywiście znowu brak danych auta. Ani która seria, ani nawet rocznika :-/ Była akcja serwisowa dla pojazdow które miały zwiększoną podatność na „pływanie” tylnej osi. Ale co ja mogę - najwyżej sobie pogdybać co to za auto...
Witam Jak koniecznie chcesz żeby napięcia się nie bujały to jest tylko jedno rozwiązanie - trzeba zrobić dwie mniejsze przetwornice. Ale żeby nie było za wesoło musisz je zsynchronizować żeby nie było pisków z różnicy częstotliwości. Niestety TL494 nie posiada wejścia synchronizującego.
Czasem po przeładowaniu (duże bujanie zespołem piorącym) odpina się wężyk od hydrostatu (czujnika poziomu wody). W efekcie pralka nie widzi poziomu wody lub widzi go błędnie. Ważna jest też drożność tego wężyka bo potrafi zarosnąć kamieniem/złogami. Najczęściej wystarczy zdjąć górną pokrywę znaleźć hydrostat i wężyk od niego do obudowy bębna. Sprawdzenie...
to weź go jednak wymień ja też byłem na przeglądzie i wszystko było ok a fura się bujała jak wyro sprężynowe jak sądzę u ciebie jest za twardy amortyzator i sprężyna nie daje rady go rozciągnąć jak koło opada
Tzn. powiedzieli Ci, "żebyś się bujał" lub coś w tym stylu? ;)? No to zapamiętaj sobie jaki sprzęt warto wykorzystywać i z jakimi firmami warto współpracować. Za kilka lat możesz mieć ich "w poważaniu". Nie ma to jak robić sobie reklamę na różnych polach ;).
Przyczyną był wtryski i uszkodzony wałek rozrządu przez uszkodzoną dźwigienkę popychacza na wałku wylotowym 4-6.
Bujać to możesz las, a nie nas 😀
BIOS to nie tylko procesor to zgranie wszystkich elementów w działająca całość. Teraz też sie bujałem z niebieskimi ekranami w swoim kompie po wgraniu nowego BIOS-u problem ustąpił. Przez tyle lat na wgraniu nowego BIOS-u przejechałem sie tylko trzy razy.
Ja mam zapas ropy na 2 lata, niech bujają ze swoimi podwyżkami .
nie dasz rady, zadne lutowanie nie wchodzi w gre, tylko i wylacznie griffin, tornado, twister, itp. eeeee bujasz. wielu z nas uzywa prodigy wlasnej produkcji. ale dla 1 fona nie oplaca sie robic
Zamawialem sporo razy, ostatnimi czasy jest coraz gorzej, w moim przypadku to zazwyczaj 3tyg. i dluzej...pisza ze cos jest na stanie a potem np. 3tyg. czekania bo nie bylo, czekania-do wysylki, potem z tydzien bujania sie do Polski...
Mimo wszystko dziękuję za Rady ;) z wszystkich artykułów które przeczytałem wywnioskowałem że ten model charakteryzuje się często takimi objawami choć powodów może być wiele... Bardzo duzo osob doradza regenerację wtryskiwacz a jeszcze więcej odradza... Ja akurat wyjeżdżam na tydzień i postanowiłem zalać preparat do czyszczenia wtryskow a jeżeli nie...
Komornik nic Ci nie zapłaci. Będziesz się bujał przez sąd, dostanie klient nakaz zapłaty, Ty zatrudnisz komornika ale pewnie nie będzie miał już co zabrać... Czy wypruć wstawione częci i zostawić rozebrane silniki w nich? Chroń własne interesy.
[url=http://www.forumspawalnicze.fora.pl... spawalnicze
U mnie jest brązowa. - Jeśli nie pomoże dokładne wyczyszczenie płaszcza to gdzie szukać przyczyn jej nie działania? ad.1 Taka powinna być ad.2 Jeśli bujasz to pływak szukaj tam P.S. może za dużo wody pod nim, tak miałem robiłem to u SB. pozdro winiar777
Miałem takie same objawy, bujało obrotami i ciśnieniem paliwa na biegu jałowym, wymieniłem zawór (na listwie też jest czujnik ciśnienia) na listwie CR i wszystko wróciło do normy, tylko u mnie był błąd ciśnienia paliwa, kodu już nie pamiętam. Za nowy zawór zapłaciłem 550zł, pół godziny pracy.
Hej. Mam problem z fotobudką 360, a dokładnie z wysięgnikiem... Do tej pory wszystko działało bez zarzutu aż do ostatniej imprezy. Podczas jakiegokolwiek ruchu na platformie wysięgnik się buja, a co za tym idzie, jakość filmików zostawia wiele do życzenia. Wizualnie wszystko jest OK, nie ma żadnych uszkodzeń. Jestem początkująca w tej dziedzinie i nie...
Słuchaj ja obstawiam, że to gumy stabilizatora. Kręcisz kierownicą przy jeździe dynamicznie to buda się kołysze. Zrób tak : masz garaż? Cokolwiek gdzie jest ciszej i bujaj nadwoziem. Będzie słychać stuki to wiadomo, że to gumy stabilizatora. Tu masz filmik na YT o co chodzi z tym bujaniem. Daj znać później czy to gumy. https://www.youtube.com/watch?v=Mqc64lEj...
zgodnie z prawem jeśli silnik nie działał prawidłowo mogłeś montera poprosić na piśmie o pozbieranie zabawek i zwrot kasy.zmieniając ustawienia mogą odmówić uznania gwarancji i będziesz bujał się z problemem sam.ustaw półsekwencję i po dograniu powinno jakoś jeździć.
Jako "wujek dobra rada" Ha, Ha, Ha, proponuję byś z tym miernikiem zaszedł na bazar i kupił za ok. 30 PLN miernik dla siebie :D Miernikiem kolegi sprawdzisz czy ten chińczyk pokazuje w miarę dokładnie. Jak chcesz się bujać z elektroniką, to MUSISZ mieć miernik.
220D czy 220 CDI ? Tak czy inaczej naprawa powinna się zamknąć maksymalnie w wysokości podwójnej wartości auta
A wiec tak , wizyta u mechanika , wszystko ok , trzech wulkanizatorow, wszystko ok , wizyta u diagnosty , opony . Temat zamykam dzięki za pomoc
Tak obydwie. Cos mi tu smierdzi masz taki zasilacz i masz problemy z zasilaniem grafy ? Cos mnie tu bujasz kolego. Ta zasiłka ma 6 wyjsc PCI-E (6+2 pin) , to nie wiem po co Ci molexy. W dodatku ta zasiłka ma aż 12 molexów.
Typowy tani "chińczyk"-wyglądem Mantowaty. CIekawe ile posłuży do pierwszej awarii ? Mógłbyś sprawdzić jaka jest procedura w razie awarii w okresie gwarancji- czy serwis przyjeżdża i zabiera TV czy też sam musisz bujać się do serwisu ( tak było z niektórymi Mantami). Za te pieniądze nie ma strachu i w razie drogiej naprawy po gwarancji nie szkoda wyrzucić.
automatyczne bujanie bujanie obrotów bujanie karoserią
tranzystor bc337 xantia regulator astra czyszczenie przepustnicy
Seat Ibiza 6L - Bezpiecznik Wentylatora Chłodnicy Stycznik klimatyzacji Opel Signum - lokalizacja i diagnostyka