Jak wcześniej było niby ok a robiona głowica tyko, to albo zły czujnik albo złe koło. Bo nie wiem co jeszcze mogliby pozamieniać. Nic więcej ci nie podpowiem.
Jak wymiana nie pomogła, to dobrze by też było sprawdzić złącza i okablowanie. Wiesz co raczej też sprawdzał bo mówił że napięcie wszystko jest podawane dobre tak samo czujnik ten stary przed zamówieniem nowego sprawdzał i tez wszystko było ok po pomiarach ale mówi zamówi bo być moze coś jednak moze byc nie tak ale okazało się ze jednak to nie to....
Podałem już numer czujnika wałka rozrządu wyżej.
kolego to ci zapali bład czujnika lepiej przetnij kabel 15 stki do sterownika napewno czarny cienki :)
Błedy wtrysków mogą być od sterownika gazu owszem ale bład wałka nie.
witam wszystkich zaczne od poczatku kobieta zapłakana po wymianie łancucha auto gasło na skrzyżowaniu kontrolka silnika( łzy w oczach) była w serwisie bład czujnika wałka czujnik podobno dobry, diagnoza łancuch przestawiony wiec cena przeraziła i przyjechała teraz do mnie (znaczy do garażu w ktorym pracuje ) wiele roboty niema wiec zagladam do wałkow...
Nie napisał em że to silnik benzynowy 2.4 Dziwi mnie ten bład czujnika wałka, napięcie dochodzi impulsy schodzą już myślałem że może rozrząd jest przestawiony i brak synchronizacji z czujnikiem wału ale znaki się zgadzają. Silnik z podpiętym czujnikiem wałka jak i bez niego zachowuje się identycznie jak by nie był mu potrzebny, a jednak bład się pojawia...
wywala ci bład czujnika wałka rozrzadu otrzymałes we wczesniejszym poscie informacje co zrobic aby to sprawdzic a ty wciąż upierasz sie przy czujniku obrotów
Problem nadal aktualny oże w końcu ktoś dowiedział sie czegos nowego na temat tego problemu badz ma jakies pomysły?? Czy możliwe jest zeby walniety byl czujnik położenia walu a wyskakiwal bład czujnika położenia wałka?? Sprawdzilem juz wiazke i jest ok komputer ok czujnik ok co jeszcze sprawdzic?? Mam ochote wymienic kółka na walkach i wałki tez ale...
Nic dodac nic ujać, vectre z ktora walczylem spieprzyl mechanik zmieniajacy rozrzad. Nie dokręcił odpowiednio koła na wale i po jakimś czasie scieło lekko klin. To wystarczy by wyrzucić bład i odciać moc.
tee.. raczej chyba nie.. Silniczek biega normalnie? Zaczałbym od sprawdzenia wtyczek do ecu bo tam czasem lubi woda namieszać, a nie zaszkodzi tez zajrzej do rozrządu.
1 plus 3 masa 2 sygnał A że jeździ normalnie...ECU pewnie przechodzi z sekwencyjnego na ciągły, że tak napiszę. Teoretycznie możesz tego nie wyczuć, ale powinien być minimalnie słabszy więcej palić...
Witam wszystkich.Cześć i czołem.Szukam osób które miały do czynienia z przewspaniałym owocem pracy niemieckich konstruktorów,a mianowicie silnikiem 1.8tsi 160km passat b6 i mogłyby coś mądrego doradzić,bo ręce juz rozkładamy. Uszkodzenie typowe urwane sitko w osłonie wałkow,które zapchało kanał olejowy.Przeskoczył rozrząd i po str ssacej pogięte wszystkie...
Ok. Właśnie wybieram się i posprawdzam tak jak napisałeś. Napiszę co wynikło.Dziekuje za wskazówki. Dodano po 4 Oczywiście.Uszczelka dobrana. Wystawanie tłoka 1.2 a więc wychodzi nominał. Victor reinz chyba nominał to 1.55 Dodano po 2 Oczywiście.Uszczelka dobrana. Wystawanie tłoka 1.2 a więc wychodzi nominał. Victor reinz chyba nominał to 1.55 https://obrazki.elektroda.pl/5589401700_...
Masz jeszcze oryginalny sterownik, to porównaj wsady.
Jest to możliwe,ale sprawdź najpierw sygnaly z czujnika wału i rozrządu .
Witam.Jaki powinien być odczyt przy ogranicznikach? Mam dwa błędy P101A- bład uczenia zmiennego wzniosu i P1025 błąd programowania wzniosu.Nie przechodzi adaptacji, odpala z trudem i pracuje tylko na przepustnicy.Wałek wzniosu wymieniony, silniczek, czujnik i ECU. Czy udało się rozwiązać problem? bo mam identyczną sytuację, tzn. błąd P1025 i P101A....
to ? http://obrazki.elektroda.net/35_12203879...
Witam, przepraszam za brak odpowiedzi ale po pierwszych odpowiedziach w temacie jakoś sceptycznie jestem nastawiony na ten temat. Samochód aktualnie naprawiony. Dopiero na PW z jednych z forumowiczów uruchomiłem samochód. Przyczyną było tak jak wspomniałeś Hektar Zahler właściwe koło i czujnik. Po samej wypowiedzi widzę że masz wiedze w temacie i szacunek...
Witam! Do spr. wałka nie trzeba wyciągać silnika! To procedura taka jak przy wymianie rozrzadu. Czyli , montaż blokad rozrządu i dem.napędu., po czym dem. górnego koła zębatego. I wszystko jasne czy ścięty , czy nie. Pierwszy czujnik to górny czujnik położenia wałka. Drugi czujnik to tzw.G.M.P. o którym już pisałem aby wtyk polutować . Teraz proszę...
Bład czujnika wałka rozrządu nie mogłem uruchomić auta po jeżdzie trzeba było poczekać i odpalił . więc złapał temperature i mu się popieprzyło wszystko
Tak robiłem ale na czujniku podpiętym do instalaji, dioda nie migała była podłączona do masy i sygnału, lekko się paliła. Zero reakcji czy silnik zapalony czy zgaszony, nawet jak wypinałem wtyk z czujnika. Czy po podpięciu diody do czujnika i plusa widać miganie diody czy to zbyt duża częstotliwośći i żeby sprawdzić trzeba ręcznie kręcić silnikiem.
czytam tez że zawór zmiennych faz rozrządu może mieszac tak ze komputer czyta bład czujnika może by go przeczyścic
W parametrach trzeba sprawdzić jak i czy widzi obroty wału i wałka rozrządu. I czy zgadza się synchronizacjia. W tych silnikach lubi pasek przy gaszeniu przeskoczyć o ząbek i też wali błąd czujnika wałka rozrządu.
1. czujnik tylko Siemens! 2.wersja softu być może do aktualizacji..
Bład nie powstal po wymianie rozrzadu, auto zaczelo szarpac a po zgaszeniu mialo duzy problem z odpaleniem . Rozrzad sprawdzalem na blokadach do tego silnika, jest ok . Czujnik identyczny jak byl wczesniej .
Teraz ci wywala bład czujnika wałka rozrzadu.Sprawdz czy dostaje napiecie z komputera 5v zasilajace .Jak ma to musisz podpiac oscyloskop dwukanałowy i porównac przebieg sygnału z przebiegiem czujnika wału .Jak beda rozjechane to masz przyczyne w rozrzadzie.Chyba ze wcale nie uzyskasz zadnego sygnału z czujnika rozrzadu to wtedy czujnik do wywalenia.
Witam wszystkich, pozwole podłaczyć sie pod temat. Od pewnego czasu w moim VR6 2.9 ABV walcze z wyskakującym błedem : - 00515 Camshaft Position (Hall) Sensor (G40) 30-00- Open Short to Plus Ogólnie auto odpala ale ewidentnie brakuje mu mocy przy pełnym bucie (zamula), bład pojawia sie tylko na odpalonym silniku. Wymienilem czujnik wałka rozrządu (Hall)...
Masz łamanym polskim napisane. Ecm ma bład wałka i woła do Esp tym info a te wywala kontrolkę. Brak pelnej mocy skutkuje wylaczeniem esp. Czasem ciezko to ogarnać . Bez doswiadczenia. Po naprawie czujnika wałka powinno byc ok.
posprawdzaj zasilania, oscyloskopem jaki idzie sygnał z czujnika i czy widzi go ecu. sprawdz pozniej jeszcze czujnik wału. Sprawdz dlaczego nie odpala, nie otwieraja sie wtryski, czy pompa wogole nie daje?
Tak dokladnie kolego jak piszesz. lecz moje auto dalej zaczyna mnie zadziwiac znow po ostrym rozgrzaniu gasnie brak sił poprostu tylko teraz wyskoczył bład czujnika wałka rorzadu ktory był juz wymieniony dodam a wiec wziołem wsadziłem stary czujnik owy bład nie wyskakuje lecz wlasnie jak piszałem wyzej auto po rozgrzaniu zznow zaczeło gasnac czy to...
Witam mam problem z micra k12 1,2 Wywalał bład czujnika wałka i nie odpalał, podmienilismy czujnik i nic. Było slychac łancuch autko 112tys wiec wymiana. Kpl łancuch 3 koła 2 slizgi i napinacz. I teraz nie wywala zadnego bledu ale nie odpala, brak iskry.... Przejścia od czujników wałka i wału sprawdzone,od sterowania cewek do kompa rownież, napiecia...
Zapomniałem zapisać te błedy bo spieszyłem sie do pracy tylko co mi mówił ze bład czujnika wałka i coś w przepustnicy mówił ze mozna wyczyścić ale lepiej druga przepustnice.Jutro jeszcze podjade do kolegi i sprawdzi błedy wtedy zobacze.Ile jest tych czujników wałka bo na internecie widze ze jest u góry nad pokrywą i gdzieś z tyłu koło skrzyni ?
Autko jak w temacie swieci sie kontrolka awarii silnika - komputer pokazuje błąd czujnika na wale PO335 i bład czujnika połozenia wałka rorządu .Obydwa czujniki wyminione na nowe , bład czujnika wałka rorzadu wyeliminował sie ,ale nadal jest problem z czujnikiem na wale - choć na chwile bład sie wykasował ale po kilku przekreceniach wrócił ponownie...
Witam. Samochód szarpie przy dodawaniu gazu, ale tylko na goracy silniku, jezeli samochod rusza to po przejechaniu jakis paru kilometrów dopiero zaczyna szarpać. Problem nigdy nie wystapil na zimnym silniku. Komputer pokazywał bład ,,Czujnik połozenia wałka rozrzadu: Niewiarygodny sygnał". Myslalem ze po wymianie czujnika problem minie, bo czytałem...
Łańcuch źle zapięty i tyle. Na pewno Vag pokazuje uszkodzenie czujnika wałka rozrządu. VAG pokazuje błąd czujnika wałka ale jak to z starymi autami bład wyswietlał się już wcześniej. Szczerze mówiąc nie wiem czy uda mi się ustalić w czym był problem. Na 95% to napinacz hydrauliczny lub może faktycznie źle założony łańcuch choć nie wiem co to za filozofia...
Ale komputer podpinałem i mam błąd z czujnika wałka rozrzadu i kolega mi mówił ze jeśli bedzie rozrzad przewalony to bedzie bład z czujnika bo je jest zgrany z czujnikiem od wału korbowego i przez to odcina mi pompę paliwa
A te błędy dotyczą obwodu czujnika/czujników wałka/wału czy synchronizacji wałków względem wału korbowego ? . Bo w pierwszym przypadku może być problem z czujnikami lub instalacją do nich a w drugim p z ustawieniem faz rozrządu ..
Myślę czy nie od kupna Ori czujnika Wałka. Co o tym sądzicie? Dobrze myślisz.Ten ecu nie lubi zamienników.Sprawdź wcześniej stan wiązki i napięcia.Problemy z listwą zapłonową i egr też mogą powodować szarpanie.
Zapaliła się żółta kontrolka silnika - kod to bład czujnika wału korbowego. Chyba tylko wymiana, ale słyszałem że z tym czujnikiem wymienia się też czyjnik wałka rozrządu, czy to prawda? Silnik coraz gorzej odpala. Jakie są konsekwencje tego błędu?
http://obrazki.elektroda.pl/8991969400_1... http://obrazki.elektroda.pl/3916086500_1... http://obrazki.elektroda.pl/2939483100_1... http://obrazki.elektroda.pl/1672870000_1...
Nie. Auto na biegu jałowym auto normalnie pracuje , po dodaniu gazu w przedziale od 800-3000obr/min słychać że nie pracuje na jakimś cylindrze , powyżej tych obrotów wszystko w porządku , gdy wejdzie na odcinke wywala check i odłacza losowy cylinder , raz 1 kolejny raz 4 innym razem 2. Po skasowaniu błędu pracuje na wszystkie. Kompresja ok , świece...
Tak , pin nr 3 wtyczki czujnika wałka rozrządu jest podłączony bezpośrednio do masy pojazdu (np: korpus silnika) . Czyli podłączając omomierz pomiędzy ten pin nr 3 a masę pojazdu powinien on wykazać oporność bliską 0 omów.
oscylogram czujnika wałka i wału ,powinienem mieć do porównania.
Jak masz uwalony ten czujnik to autko niefajnie pali i ma odcinke na 5000obr. I wywala błąd czujnika wałka . Teraz pochwal się który z tych objawów masz.
A możesz rozwinąć myśl? Co się działo, i na czym się skończyło? Dodano po 5 + któregoś razu wyskoczył mi bład czujnika położenia wałka rozrządu, tak samo bez wpływu na pracę, i tak samo po usunięciu już się nie pokazał. Rozumiem że ten sam komputer jest odpowiedzialny za to jak i za te błedy o których jest temat?
Posiadam opla astrę f -kę GSI 2.0 16V, przy dodaniu gazu samochód straszliwie powoli sie rozkręca, dopiero po osiągnięiu ok 2000 obr. dostaje kopniecie mocy.Z czym to może być związane? gaz zamontowałem 2 lata temu , czy moze to wina gazu??? (ale na PB dzieje sie tak samo) Podłaczyłem sie pod komputer i wyskoczyły mi dwa błedy: tj. P0340 (ponoć to jest...
Kolego z tego co widze to masz nowszy model na pompowtryskach skoro szukasz cz wałka. Skoro jest bład synchronizacji wałków to zapala ci się kontrolka, tak samo zapala ci się kontrolka jak nie masz paliwa. To kasujesz błąd a jak nadal wystepuje to czujnik nie podaje lub wiązka.
witam auto jak w temacie motor 2.0 5 cyl 20v bosch motronik brak kluczowania wtyryskiwaczy i cewek zapłonowych po diagnozie kts bład uszkodzenie czujnika wałka rozrzadu przerwa zwarcie do plusa daje sie skasowac powraca gdy czujnik obrotów da ygnał pompa uruchamia sie z sygnału z czujnika rpm iskry i wtrysku brak po diagnozie brak wysterowania elementów...
Witam, mam vectre w której po podpieciu wywalilo blad p0340 i p0100. Ten pierwszy to od czujnika położenia włka rozrzadu a ten drugi to od przeplywki. Czujnik wałka wymienił mechanik (założony oryginał) a bład dalej jest. Wiazka która idzie od czujnika była juz kiedys przecieta i lutowana, lecz sprawdzalem opory i wszystko sie zgadza. Co do przepływki...
Witam jak dobrze pamietam to nie powinno byc tych 12V tam powinno byc 5V masa i odejscie z czujnika wydaje mi sie ze tam jest czujnik halla wiec gdzies cos innego jest uszkodzone . Jest tylko ten jeden bład czy jakies inne tez?
Wymieniłem czujnik położenia wałka rozrzadu bo stary miał spekany przewód który robił zware błedy P0120 i P1515 znikneły. Po wymianie czujnika na nowy nie oryginalny firmy ERA za 150zl jezdziłem 10h i było dobrze zero błedów myslałem ze juz po problemie niestety wywala teraz bład P0340 obwód czujnika wałka rozrzadu- Brak sygnału bład da sie usuna jezeli...
Witam! Problem rozwiązany. Okazało się że te silniki mają problemy z rozrządem, po wymianie rozrządu błędy już się nie pojawiają. Mam nadzieję że komuś ta informacja pomoże. Pozdrawiam!
Witam mam do was pytanie? Wiec zaczniemy od tego; Autko Asterka zaczęła ciężko odpalać Myślałem ze to swiece żarowe są przyczyną swiece sprawdzone wszystko ok.Pomyślałem doszedłem do wniosku że przyczyną może być długo nie wymieniany filtr paliwa.Wymieniłem go oczywiście dosyć brudny był lecz to nic nadal nie dało.Przy odpalaniu były też dziwne obiawy...
Błąd dokładnie dotyczy niezsynchronizowania czujników wału i wałka rozrządu. Sprawdź czujnik na wale.
kolega wyzej ma racje brak synchronizacji wałka rozrządu z wałem wybija bład o zwarciu do plusa
Wiązke wykluczyłem bo gdyby miał przerwe w obwodzie to by wyrzucał bład czujnika -zwarcie lub przerwa w obwodzie. czujnik jest sprawny. sprawdze jeszcze raz dokladnie ustawienie rozrzadu moze i przeskoczył tylko teraz istnieje ryzyko uszkodzenia zaworów. Zmierzę ciśnienia na cylindrach i bedzie wiecej wiadomo
tam było też to o co ci chodziło tylko dużo węgrzy zablokowali
Tylko że sterownik z x14xe bez problemu ogarnia x16xe. Sprawdź błędy czy czasem nie masz błędu czujnika wałka. W tym silniku lubi ginąc masa na czujnik wałka i przy większych obrotach czujnik wałka głupieje.
Ta omega powinna odpalić z dwóch czujników lub z trudnościami z któregokolwiek górnego lub dolnego Trzeba sprawdzić czy jest iskra, czy przy kręceniu jest "potrzymanie" pompy paliwowej, to coś będzie wiadomo. Dalej kluczowanie wtryskiwaczy itp itd. Oczywiście pompa sprawdzona? - ciśnienie i wydatek......... Dzieki wielkie za rady Pompa paliwa jest...
Witam. Pytanko: Audi A4 B6 2.0 ALT od jakiegoś czasu ciężko odpala po dłuższym postoju. Rozrząd świeży, filtr paliwa nowy. Dodam, że przed wymianą rozrządu było to samo i jest błąd czujnika położenia wałka rozrządu, strona 2. To znaczy, że trzeba wymienić ten czujnik przy głowicy? Dzięki za podpowiedzi. AI: Czy błąd czujnika wałka rozrządu pojawia się...
Błąd 31 bedzie zawsze na niepracującym silniku nim sie nie przejmuj, natomiast 94 to czujnik halla położenia wałka rozrządu miałem ten sam bład i auto też było zamulone i przy zmianie biegu było chwilowe zamulenie a po chwili zaczął ciągnąć. Po wymianie czujnika problem znikł. Tylko nie kupuj na allegro tych za 50zł bo to gówo ja kupiłem i dalej było...
Tzn wykrywa tylko ten 1 błąd poprostu tak jak by niemiał połączenia z czujnikiem zakażdym razem gdy usune bład on dalej powraca czy to moze byc uszkodzona wiązka ? Dodano po 2 W czasie jazdy zabrakło mu mocy i obroty niechciały sie podnosic z 2 razy odpalił a póżniej już wcale i po teście wykazało czujnik pompka się załącza iskra jest
https://youtu.be/LEHEBf693Dg Dodano po 43 Może to go boli
W oplach kontrolka świeci aż do uruchomienia silnika a kod o którym piszesz występuje zawsze jeśli motor nie pracuje więc skoro nie pali to sprawdź jeszcze raz błędy tzn. trzy razy mruga ten sam błąd a po nim znów 3 razy następny itd. aż powtórzy się pierwszy zanotuj je i sprawdź a kody są 2-cyfrowe. no w tym modelu to raczej kody 4-cyfrowe do gugol:...
czujnik położenia wałka rozrządu. Ale to sprzczne z infoirmacją wcześniej którą podałeś, bo pisałeś że nie ma błedów. Usterka tego czujnika jest rejestrowana jako bład w sterowniku i wtedy sterownik chodiz w trybie awaryjnym, na samym czujnik wału czyli w półsekwencji itp. Skutkiem ubocznym jest trudniejsze odpalanie i limit obrotów gdzieś przy 4k.
Koledzy, po tygodniowym odłacznie od akumlatora masy, autko(Fiat ducato 2.0 JTD 2002r) nie chce odpalic, kreci i nic, rope podaje, wyskoczył natomiast bład na desce rozdzielczej, (autodiagnostyka komputera) odpinałem wszystkie czujniki od skrzyni biegów by wymienic sprzegło, wszystko popodłaczane, sprawdzane kilkakrotnie, remont robiłem na odpietym...
Sprawdź ustawienie rozrządu.
Witam Auto jak w opisie, z gazem II gen. Silnik chodzi ładnie, równo, ale tylko do 2000 obr./min., powyżej nie ma jazdy. Strzały, telepanie, brak mocy, oraz check i bład P0342 - Camshaft position (CMP) sensor A, bank 1 - low input - wiring short to earth, CMP sensor. Po wymianie czujnika wałka rozrządu, bez zmian, nie ma poprawy. Sygnał do czujnika...
hi https://obrazki.elektroda.pl/6349859100_... https://obrazki.elektroda.pl/9283813800_... https://obrazki.elektroda.pl/4965100100_... https://obrazki.elektroda.pl/5361708900_... camshaft position sensor -czujnik położenia wałka rozrządu hi
Sprawa wyjaśniona. Tutaj pełen opis :) http://www.youtube.com/watch?v=0-_c6-D81... Problem rozwiązany. Audi A4 1.6 wrzesień '99rok (silnik ANA). Objawy: odcinka przy niższych niż standardowe prędkości obrotowe silnika (u mine 5,5 tys miast 6,5 tys), brak mocy, wyższe spalanie, kłopoty z instalacją...
Błąd tyczy się czujnika położenia wałka rozrządu bądź czujnika położenia wału korbowego
Witam opis problemu: jakieś 6 miesięcy temu jedna z dwóch identycznych maszyn zaczęła brudzic kartki od spodu brudziła tonerem z wałka transferowego przy czym tylko pierwszą albo jedyna kopie do tego wyskakiwał bład czujnika i nie dawało sie zrobic inicjalizacji developera poniewaz mielismy 2 identyczne maszyny , wymienialismy cały moduł bebna - i wtedy...
Sprawdź dokładnie wiązkę. Jak na zasilaniu tego czujnika było tylko 2V, to sprawdź zasilanie innych czujników, bo zasilanie z tej samej gałęzi 5V z ECU. Czy za spadek napięcia może odpowiadać jakieś zwarcie na innych kablach idących ze sterownika, czy raczej wskazuje to na uszkodzone ECU? nie zawsze ECU. Może któryś czujnik przywierać do masy linię...
Witam, mam podobny problem, rowniez mam problemy z odpaleniem nawet pompe wymieniłem, lecz mi zaczęło wariować auto po założeniu gazowni, niczym do tego doszedłem to wymieniłem prawie wszystko, od czujnika temperatury wlotu powietrza, do czujnika położenia wału, popłynołem okropnie i dalej to samo, na szczescie przepływke miałem od kogo podmienic lecz...
Jesli czujnik i instalacja sprawna to nie ma synchronizacji między kołem pompy, a wałem korbowym.
Po prostu tam gdzie zawory nie wystają poza płaszczyznę glowicy. Praktycznie wszystkim wystają przy pełnym otwarci zawora, nie przypominam sobie silnika bezkolizyjnego w oplu Dlatego pytam konkretnie który żeby sprawdzić i powiedzieć że masz rację że jednak ja się mylę
Zwykle ssący to A a wydechowy B....ale można to sprawdzić odpinając czujniki i patrząc na błędy
Brak MASY (minusa) na czujniku.
Do sprawdzenia ten rozrząd. Dobrze byłoby podmienić czujnik i sprawdzić czy na drugim nie będzie synchronizacji. Co do adblue to osobny temat to fakt.
Nie to nie ten silnik. Stralis to Cursor a tu jest tector czyli eurocargo. Czujnik czyta bezpośrednio z koła wałka, jest umieszczony na obudowie rozrządu pod sprężarką.
Można sprawdzic czy z któregoś przelewu na wtryskiwaczu nie daje za dużo paliwa, wtedy będzie wtryskiwacz do regeneracji. Do sprawdzenia też jest rozrząd jesli po wymianie czujnika nadal jest błąd z czujnika wałka rozrządu.
a nie ma tam błędu" czujnik wałka rozrządu niezgodność"???? Na daty patrz chłopie, na daty!
Naprawy dokonał serwis. Stwierdził wadę w łańcuchu. Wada wywołana nieekonomiczną jazdą.
błąd masz od czujnika wałka Skąd takie przekonanie, że wałka, nie wału?
Ustawienie rozrządu sprawdzone?
Rozrusznik do naprawy. Obciąża aku i powoduje zakłócenia w elektryce auta. Wszystkie objawy to potwierdzają. Podczas demontażu zwróć uwagę na stan kabli zasilających. Zakładam ze aku sprawny.
To może wkleję małym drukiem żeby nie zajmować strony. Informacje ogólne Obroty wałka rozrządu. Komponent: (B05) Czujnik obrotów koła zamachowego Kod usterki FMI 2 Błąd danych. Warunki wygenerowania kodu usterki: Krzywe krzywki i koła zamachowego nie pasują do siebie. Możliwa przyczyna: Usterka czujnika. Odwrotna biegunowość przewodów. Reakcja jednostki...
Masz przestawiony rozrzad. Roznica katowa moze byc minimalna ale to wystarczy aby sie zaswiecila kontrolka silnika. Zdejmij to kolo pasowe, zablokuj wszystko i ustaw Pozdrawiam
Ścięty klin na kole wałka? Rozrząd do weryfikacji
witam mialem ten sam problem. mechanicy caly czas wymieniali ten czujnik ktory byl dobry! a wystarczylo wymienic EGR mozna go tez calkowicie usunac bo to dziadostwo wcale w silniku nie jest potrzebne i tylko zamieszanie robi! ale zaślepili, a co z elektryką? Mam EGR z wtyczką 5-pin u Ciebie podłączyli emulator czy tak bezczelnie zostawili wiszącą wtyczkę?...
Hejka. Nie bardzo znam się na MB i nie kojarzę MSM ale DFI to coś z układem sterującym wtryskiem a P0020 to błąd czujnika wałka rozrządu CMP Ale mogę się mylić. Może to ci pomoże: http://www.motodok.com/Documentation/Fil...
1. Ustawianie rozrządu. 2. Zasilanie w kostce czujnika 3. Odległość od koła fonicznego i jego stan (czy nie brakuje wypustek). 4. Pomiar ciągłości przewodu sygnałowego Czujnik -ECU 5. Weryfikacja ustawienia czujnika na wale (jest uszczelniaczu od strony skrzyni biegów). PS Nowe zamienniki zdarzają się wadliwe.
Panowie BMW E90 2.0 Benzyna 2006r, pojawił się check, tester pokazał błąd czujnika wałka rozrządu P0367 sektor B. Czy wie ktoś jaki to czujnik czy ten z lewej czy prawej strony? Pozdrawiam
Witam zdemontowałem to wszystko i to koło tonowe nie ma żadnego luzu. Jedynie co jest pewne to że rzeczywiście pompa jest zatarta (po rozkręceniu jej na części). i teraz, jak jutro będę zakładał nową pompę ale coś mi się wydaję ze ten błąd nadal będzie występował. Czy na ten moment mógłbym coś jeszcze sprawdzić póki mam jeszcze to wszystko nie skręcone?
Pierwsze co powinieneś sprawdzić to są świece czy na nich iskra jest. W mojej astrze tak było i były świece do wymiany. Następnym krokiem są przewody i cewka. Jężeli to sprawdzisz to następnym krokiem jest rozrząd. Jeżeli samochód był sprawdzany przez komputer to przestawiony rozrząd by raczej wykrył jako błąd czujnika wałka rozrządu. Jeżeli to wszystko...
Najpierw ustaw rozrząd na blokady. Jeśli górne koło będzie poza tolerancją, ECU zgłosi błąd czujnika wałka i wstawi zero w pole 004 bloku synchronizacji, oraz będą problemy z rozruchem. Dodano po 1 Czy trzeba do tej czynności rozpinać rozrząd? Nie, zrzucasz osłonę, demontujesz gumową zaślepkę, odkręcasz śrubę na klucz 10 i wyciągasz czujnik.
Błąd czujnika wałka???
DF159 to błąd czujnika wałka rozrządu, wymień i po problemie.
Zamiast gdybać sprawdź błędy. Gdy zapala się EPC to masz gdzieś błędy.
napiecie czujnika wałka uszkodzenie czujnika wałka czujnika wałka citroen
ekspres bosch wyczyść zaparzacz modem novatel darmowy aplikacja telefon
plany buggy prostownik samochodowy
Brother MFC-L8690CDW - Jak przeprowadzić cykl czyszczenia? Antygrawitacja: Teoria i Zastosowania w Elektronice