Jeśli jest synchronizacja między czujnikami wałka i wału , okablowanie dobre, czujniki dobre pozostaje sprawdzić ECU.
Na wstępnie przepraszam że ponawiam temat lecz w poprzednim odpowiedzi były bardzo nie jasne, synchronizacja z dnia 22.07 przed demontażem czujnika z wałku ssącego grupy 90. 0 91 0 93. -12 Synchronizacja po zdjęciu czujnika i ponownym założeniu dzień. 24.07 grupy 90 21 91. 21 93 -11 czujnik zamówiony nowy, czy może tak pokazywać synchronizację przez...
Można to sprawdzić: https://obrazki.elektroda.pl/3925847400_...
No to trzeba jeszcze sprawdzić synchronizację czujnika wałka rozrządu z walem. A najlepiej sprawdzić jak już nie pali w parametrach czy widzi obroty wałka rozrządu.
synchronizacja czujnik wału z czujnikiem wałka..
Komputer serwisowy, parametry bieżące. Zakładki synchronizacja (czujniki wału +wałka ) ok = zezwolenie na rozruch. No = brak zezwolenia na rozruch. Dodatkowo jakie ciśnienie na Rayli?
Sprawdź synchronizacje czujnika wału i wałka oscyloskopem, rozciągnięty łańcuch to bardzo prawdopodobna opcja. W mikrach 1.2 było to nagminne, brak błędów, brak rozruchu...
Problem w czujniku wałka rozrządu
Witam. Problem dotyczy laguny II 1,9 DCI. Sporadycznie auto przerywa-szarpie podczas przyspieszania. Ostatnio zdarza się że podczas normalnej jazdy silnik jakby przestawał działać na chwilę (1-3 sekundy), po puszczeniu i ponownym wciśnięciu gazu ponownie samochód jedzie. Diagnostyka za pomocą CDIF wykazała błąd synchronizacji czujnika wałka rozrządu...
Witam serdecznie. Sprawdź w jakim masz stanie pasek rozrządu. Ten błąd również wyskakuje przy braku synchronizacji czujnika wałka rozrządu z czujnikiem wału. Luźny pasek może być temu winny. Pozdrawiam.
A te błędy dotyczą obwodu czujnika/czujników wałka/wału czy synchronizacji wałków względem wału korbowego ? . Bo w pierwszym przypadku może być problem z czujnikami lub instalacją do nich a w drugim p z ustawieniem faz rozrządu ..
Moja kula do wróżenia mówi że może Ci się rozjeżdżać synchronizacja czujnika wału z czujnikiem wałka. Ale jak nie sczytasz błędów to się nie dowiesz.
Może się ktoś orientuje jak przeprowadzić synchronizację czujnika położenia wału z czujnikiem położenia wałka rozrządu za pomocą VAG 2.5 PL. Oba czujniki zostały wymienione i od tej pory silnik dochodzi do 4000-4500/min i na tym koniec, tak jakby odcinało paliwo, lub czy to może być winą cewki? Jest wymieniona na nową, jakiś włoski produkt, może ona...
tak jak kolega napisał rozrząd do sprawdzenia,brak synchronizacji
Brak zgodności synchronizacji czujników wału i wałka
Ogólnie to masz wypadanie zapłonu na wszystkich cylindrach i istotny błąd P1554 to coś jak brak synchronizacji między czujnikiem wału a czujnikiem wałka. Wygląda na uszkodzenie czujnika wałka , ale to trzeba poszukać coś więcej o tym błędzie. Wypadanie zapłonu to raczej jego efekt.
synchronizacja- to est problem
Nadzieja jest zawsze, błąd P0340 wskazuje na problem z synchronizacja czujnika wałka rozrządu z czujnikiem wału korbowego, właśnie o tym pisałem - nie wiadomo który. Co do drugiego błędu, to błąd immobilajzera nie ma się co przejmować, sporadycznie przy grzebaniu może się pojawić.
Trza zrobić logi podczas rozruchu jak nie chce odpalić... oprócz ciśnienia ważne jest: czy widzi obroty czy jest synchronizacja( czujnik wałka) napięcie na wtryskiwaczach jakie widzi temperatury wydatek paliwa pozdrawiam
Sterownik silnika zbiera informacje z czujników wałka rozrządu i wałka korbowego może któryś z nich szwankuje, na SD w blokach pomiarowych możesz podejrzeć czy wszystko jest OK.To że rozrząd jest wymieniony nie dawno to jeszcze o niczym nie świadczy (sprawdzałeś w znaki że jest wszystko w porządku) zrób synchronizację czujników wałka
brak synchronizacji czujnika wałka rozrządu No to poważna sprawa.Najpierw wymiana czujników a teraz proszę sprawdzić solidnie ustawienie rozrządu.
Jeśli byłby problem z zasilaniem , instalacją komputer wyrzuci błąd. Jeśli synchronizacja z czujnikiem wałka rozrządu, raczej też. Jeżeli nie było nic robione z rozrządem to raczej wina czujnika najprościej sprawdzić na innym.
Sprawa rozwiązana,czujnik wałków rozrządu podawał błędne przebiegi powodując brak synchronizacji na wyższych obrotach.
Przy przeskoczonym rozrządzie będzie błąd, czujnik wału wałka brak synchronizacji/ korelacji lub czujnik wałka sygnał niezrozumiały. Czujnik wału oczywiście sprawdzony? Jeśli przeskoczył rozrząd to wymiana tylko rozrządu, to najlepsza rzecz jak Cię może spotkać.
Brak synchronizacji między czujnikami wałka i wału, prawdopodobnie przestawiony rozrząd, pompę się zdejmuje po założeniu blokad rozrządu
Witam serdecznie. To niekniecznie musi być czujnik. Miałem kiedyś przypadek, że w serwisie wymienili czujnik i błąd się powtarzał. Do wymiany był pasek rozrządu. Był luźny i powodował błąd synchronizacji czujnika wałka rozrządu. Innym razem wystarczyło wyczyścić czujnik i skasować błąd. Pozdrawiam.
No tak , nie wiem czy czytałeś opis usterki czy wchodził by wtedy błąd synchronizacji czujnika wałka rozrządu. Kolesiowi który diagnozował komputerem samochód sugerowałem wtryski ale on to całkowicie wykluczył, podobnie nikt na forum tego nie sugerował.
Jesli czujnik i instalacja sprawna to nie ma synchronizacji między kołem pompy, a wałem korbowym.
Zobacz czy w zbiorniku nie ma czasem benzyny i zainteresuj się sygnałem z czujnika wału i wałka. Kąt synchronizacji ma na 0?
Witam, mam również problem w Antosie Euro 6, silnik 936, 6 cyl., również błąd synchronizacji rozrządu, czujniki wałków i wału nowe, posiadam przyrząd do ustawienia wałków i niestety nie pokrywają się idealnie znaki w kołach, tak jak na zdjęciach. Czy jest jeszcze możliwość regulacji na kole pośrednim, czy może być to wina krzywek? https://obrazki.elektroda.pl/7610429200_...
Plaka nie zaliczaj do odpalania. To jest spalanie niekontrolowane, jak stukowe i o paleniu na Plaku nie gadamy. Można to zaliczyć do wspomagania odpalania. Jeśli po aplikacji plaka (autostartu) silnik nie wchodzi w normalną pracę to nie mówimy że odpalił. W sterowniku silnika są usterki? Dziś bez diagnozy nie podchodź. Możesz rozebrać silnik i poskładać...
Do sprawdzenia ten rozrząd. Dobrze byłoby podmienić czujnik i sprawdzić czy na drugim nie będzie synchronizacji. Co do adblue to osobny temat to fakt.
witam ponownie wracam do tematu byłem w warsztacie i komputer pokazuje usterka 0001 błąd czujnika wałka brak synchronizacji czujników wałka i wału.W pod meni wartość czujnika wałka to 0 innych podzespołów są wyświetlane w różnych wartościach.jakie powinno być napięcie na kostce tego czujnika. U mnie jest na jednym niecał12 a na drugim 12,40 v trzeci...
brak synchronizacji impulsów wału/wałka ...
Jak dla mnie czujnik wału nie ma synchronizacji z czujnikiem wałka rozrządu.Może sie klin zerwał na wale i znak jest nie w tym miejscu? albo przewody zapłonowe podmienione
Witam, Koledzy pytam w imieniu kolegi, czy widoczne przebiegi są poprawne odnośnie synchronizacji czujnika wału i wałka rozrządu ? Rozrząd sprawdzony na blokady, wymienione oba czujniki, świece. Podejrzenie pada na źle założony pierścień na wale. https://obrazki.elektroda.pl/6114398100_...
Witam ponownie! Po sklonowaniu sterownika wywala błąd synchronizacji czujnika wałka rozrządu. Czujnik na wale korbowym nowy. Na walku rozrządu również. Przy okazji zakładania czujnika wyszło na jaw, że ktoś wymienił silnik i założył od iveco 2.3. Założyłem więc czujnik od iveco ale silnik odpala i gaśnie. Silnik uruchomiłem dopiero wtedy gdy założyłem...
Witam, mam problem z silnikiem 2.5 TDI 174 KM. Kupiłem silnik z zatartym wałem i przełożyłem wał, ustawiłem na blokady i jest błąd synchronizacji wałków. Odpala i gaśnie. Jak odłączę czujnik wałka, to auto odpali i chodzi równo. Rozrząd sprawdzony na 2 blokadach. Możliwe, że są inne koła rozrządu i źle się synchronizują.
p1470 zawór sterowania turbiny p1187-obwod czujnika cisnienia w listwie cr P1354 ( synchronizacja wałka rozrządu z wałem korbowym moze warto sprawdzic rozrzad.
Oczywiście,stwerowniki wysiadają na wszelakie sposoby.
Przy przestawionym rozrządzie komputer powinien pokazać błąd synchronizacji czujników położenia wałków i wału,
Pacjent dziś to passat 2.3 v5 silnik azx .Problem jest z brakiem synchronizacji czujnika wałka rozrządu G40 z czujnikiem wału korbowego G28.Rozrząd sprawdzony-jest ok,czujniki ok,wału założony drugi,problem nadal istnieje.Czy ktoś może kiedyś z tym miał do czynienia bo niby wszystko ok a auto nie chce jeździć.Mam podejrzenie co do obudowy alu kół zębatych...
p0016 - synchronizacja wałka rozrządu z wałem korbowym. Jak odepniesz czujnik wałka to nie odpali, bez czujnika walu powinien odpalić. Sprawdź czujnik wału na początek bo co do rozrządu myślę że ok?! Oporność czujnika wału w granicach 1160 ohm a wałka 2250 ohm
to moze czujnik wałka mu nie odpowiada bo tez jest ich 3 rodzaje,no i koło na wałku czy jest od tego silnika .autko nie ma synchronizacji, dlatego długo kreci zanim odpali, i jest słabsze.zainstaluj czujnik wałka po oznaczeniu org silnika który był w aucie, i nieraz zamienniki tez nie chcą działac
Moge byc uciągnięty łańcuszek rozrządu Ale czujniki położenia wałka rozrządu, położenia wału korbowego sprawdzone z oscyloskopam (synchronizacja)?
Pompa nie podawała paliwa na wtryski i nie było synchronizacji na czujnikach wału wałka rozrządu to mechanik stwierdził że rozrząd autko ma już 315 tys przejechane a po wymianie rozrządu paliwo jest na listwie do pakiet startowy kupiłem za auta jeżdżącego które poszło do kasacji
W każdym aucie musi być synchronizacja czujników na wale i wałku bo nie nie będzie zgodności, sprawdzić rozrząd na blokadach ,nie na ,,oko,,
Cudów ciąg dalszy. Auto dalej czeka w garażu, wczoraj był specjalista sprawdził diagboxem, w aucie było milion błędów , usunął je i główny problem to brak synchronizacji między czujnikiem wałka a czujnikiem wału korbowego. Przy odpalaniu synchronizacja jest co sekundę na TAK / NIE / TAK / NIE i tak w kółko. Według diagnozy może być problem z czujnikami...
A więc "łopatologicznie" Kartka podana z kasety dochodzi do czujnika synchronizacji,startują wałki synchronizacji,ciągną kartkę do"pieca" kiedy zadziała czujnik za "piecem" wyłączają się sprzęgła synchro i tylko piec ciągnie kartkę.Jeżeli jest opór na synchro to?
Nie chodzi normalnie, a jedynie daje się uruchomić. Diagnoza, synchronizacja wałka i wału, pomiar oscyloskopem sygnału czujnika wałka, zrobiłeś coś z tego? Jakiś odczyt błędów, parametrów?
Podstawowa sprawa. Podłączyć komputer i sprawdzić wartości rzeczywiste: ciśnienie paliwa, obroty silnika oraz synchronizację czujnika wału czujnikiem wałka. Jeżeli ciśnienie paliwa oraz obroty będą a komputer wykryje brak synchronizacji walu korbowego z wałkiem to trzeba zajrzeć do rozrządu.
Czyli główna różnica jest w wałkach? Czy dobrze rozumuję że chodzi o czujnik położenia wałka, będzie odpalał ale walił błędem synchronizacji?
Nie jest skomplikowana, jedna srubka na klucz 8ke, szukaj koło koła walka rozrządu. Na yutube. Nie w 2.0 HDI w Xsarze, tam jest na kole zamachowym. 1.6 HDI i nowszych 2.0 HDI jest za kołem pasowym przy wale rozrządu, nie wałku. A przy kółku wałka rozrządu jest czujnik położenia wałka, a on mam za zadanie sprawdzić synchronizację. Wału odpowiada za...
Najlepiej to sprawdzić czujnik wałka oscyloskopem i sprawdzić jego synchronizacje z czujnikiem wału.
Czy nie jest przestawiony rozrząd lub synchronizacja z czujnikiem wałka rozrządu? Szczegółowa diagnostyka komputerowa. Dodano po 2 A tak na marginesie opis usterki P0335 mówi że uszkodzenie dotyczy wiązki elektrycznej przewodów do czujnika Tam są dwa przewody więc można łatwo spr. Ich drożność zdaża się że nie ma dobrego kontaktu w wpięciu czujnika...
Witam Potrzebuję przykładów graficznych wykresów synchronizacji rozrządu głównie silników diesla, czyli pomiar oscyloskopowy jednocześnie dwóch czujników, wału korbowego i wałka górnego.
Na stołach mamy same wałki (silniki są osobno) więc nie ma problemu, natomiast w kwestii synchronizacji to wydaje mi się że najprostsze do zrealizowania byłoby zamontowanie czujników położenia na wałkach. Jeden wibrator pracowałby "luźno" a drugi byłby "dostrajany" falownikiem do czasu zrównania się obydwu charakterystyk czasowych. Sprawa do przemyślenia...
dziasiaj miałem kolejny specjalny przypadek- podobny do Twojego. FAD CF85, czyli wywrotka, oczywiście na UPEC-u.Problem- przy około 1800 obr/min wyskakuje na dosłownie sekunde engine warning (żółty), by po chwili zgasnąć. problem pojawił się po wymianie silnika na inny, który to niedawno mechanicy z jakiegoś tam warsztatu założyli.W oryginalnym siadły...
Iveco ma swój świat, ja dla pewności bym podejrzał wykresy tak na początek, druga sprawa są dwa czy tylko jeden czujnik od prędkości obrotowej ? jak dwa to jest synchronizacja ?
Potrzebuję fachowej rady, 2 tygodnie temu podczas jazdy poczułem ostry zapach gumy spod maski, po zatrzymaniu się okazało się, że pasek rozrządu jest oblepiony po zewnętrznej jakąś guma, zholowałem auto do domu i następnego dnia rozegrała. Okazało się, że koło na którym chodzi pasek od wspomagania, a które jest przymocowane do kółka od wału korbowego...
Synchronizacja miedzy czujnikiem wału a wałka rozrządu jak jej nie ma to nie odpali
Znaki są na kole wału korbowego i wałka wydechowego ale służą do synchronizacji czujników wału i wałka takie same znaki są na pasku rozrządu i muszą się pokrywać z tymi na kołach.Można to ustawić jak sugerują koledzy mierząc wznios krzywek ale musiał byś znać parametry.Jeżeli zerwał ci się pasek to masz uszkodzone zawory.
okazało się ze jest problem z synchronizacją czujnika położenia wałka rozrządu a czujnikiem na wale korbowym Masz rozwiązanie. Wałek rozrządu sam się nie przestawi jak nie wyłamiesz zębów. Sprawdź czujniki czy siedzą na swoim miejscu, zamień na inny, z innego auta. Sprawdź piny na tych czujnikach.
więc tutaj jest wszystko dobrze. skoro otwierają się tak jak mówisz to czujnik sprawny. Prędzej bym powiedział, że niema synchronizacji.
Witam mam problem z moja laguna 1.9 dci 2000r. auto miało czasami problem z rozruchem wreszcie całkiem przestało odpalać. Udało mi sie połączyć z autem przez ddt2000 pokazało błąd 1808 czyli brak synchronizacji czujników wałka i położenia wału. Czujniki podmieniłem auto dalej nie pali ale po ponownej próbie połączenia przez ddt w celu sprawdzenia czy...
Peugot Boxer 2.8HDI nie odpala jak zaczynam kręcić zapala się czek i na kompie wyskakuje błąd brak synchronizacji wałka z wałem ma ktoś jakiś pomysł czujniki dobre instalacja ok
ogniwa były liczone kilka razy i jest dokładnie 16 to było poczatkowe podejrzenie. okablowanie mierzyłem od sterownika do czujników, nigdzie na sygnałowych niema przejscia na mase i na plusa, "droznosc" kabli jest w porządku, równo trzyma 5v Błąd jest ewidentnie z synchronizacji, czyli czujniki działają i synchronizacja jest na poziomie 2 stopni odkrecałem...
Jeśli się nie mylę to nie trzeba zwalać skrzyni tylko jest na pewno jakiś dekielek przecież konwerter jest przykręcany do koła zamachowego. Przeważnie jest to pierścień średnicy koła zamachowego z otworami na które patrzy czujnik położenia wału.
Czujnik położenia wałka rozrządu ewentualnie wału. Trzeba sprawdzić w parametrach. Dodano po 1 Zwłaszcza synchronizację tych czujników.
Wymieniaj wszystkie czujniki po kolei a później popraw synchronizację.
A łańcuch??? Napinacz hydrauliczny sprawny ?? nie ma synchronizacji miedzy wałem , a wałkiem ssącym . Ile ogniwek jest miedzy znakami na wałkach ??
Jeżeli jest sprawny czujnik poł. wałka rozrządu to bez czujnika wału odpali. W drugą stronę też: na samym czujniku wału, bez czujnika wałka powinien zapalić. Przy braku synchronizacji miedzy czujnikami nie zapali. Albo zapali i zgaśnie. Innych problemów w sterowniku nie ma ? Zasilanie 5V na czujniki jest ?
Sterownik żeby wysterować wtryski musi widzieć odpowiednie ciśnienie i synchronizację czujnika wału i wałka. Masz zmostkowany przekaźnik pomp wstępnych czyli ECU nie wysterowuje lub uderzeniówka aktywowana.Jakie masz ciśnienie na listwie przy rozruchu.Może któraś z pomp wstępnych padnięta?Ta w zbiorniku 0,5bara ta poza 3bary.
Witam! Pilnie potrzebuję obraz z oscyloskopu synchronizacji rozrządu (czujnika wału i czujnika wałka rozrządu) na biegu jałowym. Pacjent to audi z 2003r, silnik 1.8t BFB. Ale może być oscylogram z silnika o innym kodzie. Z góry dziękuję.
Sprawdzę rozrząd, ale czy wtedy nie było by błedu synchronizacji od górnego czujnika położenia wałka rozrządu.
Kąt synchronizacji sprawdź.
rocznik 98 2litry benzyna 8 zaworowy podmieniałem czujniki , rozrząd podobno jest w porządku , wymieniłem czujnik z górnego wałka bo podobno musi być synchronizacja tych dwóch czujników , immobilizer jest wycięty .
Nie wałka, tylko wału. Błąd czujnika jest i co dalej - brak sygnału, sygnał nieprawdopodobny, przerwa, zwarcie, brak synchronizacji? Jak 3 pinowy to masz zasilanie, masę i sygnał.
Dzieki za odpowiedz. rozrzad bedzie sprawdzony ale pytam poprostu czy jak komputer wykazuje ze czujni walka rozrzadu jest uszkodzony to moze to byc spowodowane przestawionym rozrzadem? Tak, brak synchronizacji czujników wału i wałka.
Witam, Citroen Jumper 2,2 HDI w czasie jazdy zgasł i nie odpala. Na początku zapalił, zgasł, teraz zero reakcji. Dodam, że na placu chodzi, komputer wymieniony, pętelka z kluczami podmieniona, wszystkie listwy z przekaźnikami podmienione, czujnik obrotu wału nowy, pompa paliwowa nowa, czujnik ciśnienia paliwa nowy, wtryski na przelewowo sprawdzone i...
w pugu cylinder nr.1 jest od strony skrzyni biegów. czujnik na rozrządzie informuje sterownik o synchronizacji wałka rozrządu. napisz jaki to slnik'
po pierwsze zmiana formatu papieru , po wtóre te kopiarki mają fatalnie ulokowany czujnik wyjścia i po przegrzaniu czasem działa a czasem nie. Jak po ustawieniu właściwego formatu problem nie zniknie - to wymieniaj czujnik bez zastanowienia! Co do sprzegła synchronizacji znajduje się z tyłu kopiarki na wałku gumowym przed bębnem - steruje momentem startu...
Miałem już pare takich przypadków, np w 203, ML czy sprinterze. Czujniki jak były zimne działały sprawnie i bez problemu, auto pali i jeździ normalnie, gdy silnik się nagrzał wraz z nim nagrzewają się czujniki i wtedy zaczyna jeden z nich przesyłać złe dane i auto potrafi podczas jazdy zgasnąć lub więcej nie odpalić. Dopiero gdy ostygnie znowu zapala....
+ np różnica w średnicy wałków napędowych. Jeżeli to ma dokładnie jechać to trzeba na pewno rozdzielić na dwa falowniki i dodać synchronizację na czujnikach (która będzie "wyrównywała zero w przebiegu pozycji) Te transportery to jakiś odciąg (umiejscowione jeden nad drugim) czy materiał przechodzi z jednego na drugi?
Skoro był błąd synchronizacji to sprawdź jeszcze czujnik położenia wałka rozrządu, a znajduje się on na pompie wtryskowej. Tu możesz poczytać: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic18...
Vovlo V40 2013 r. 1.6 turbo. Po rozgrzaniu oleju wali błąd p0014, czyli brak synchronizacji wałka chyba ssącego. Nie pomogła wymiana czujnika wałka ani zaworu zmiennych faz, zmiana oleju na zalecany fabrycznie też bez rezultatów. Silnik jest ponoć po jakimś grubym remoncie, więc rozrząd raczej nowy. Mam zamiar sprawdzić ustawienie rozrządu, ale podejrzewam...
Witam, może orientuje się ktoś, czy w GMP dla silnika 1,6 multijet znacznik na kole zębatym wałka rozrządu ma się pokrywać z czujnikiem wałka rozrządu.
Po co rozgrzebujesz DME? Skup się na synchronizacji wałka z czujnikiem wału. Po drugie przepływomierz, ma być 100% sprawny. Po trzecie jaki masz gaz?
Możliwe, że rozrząd przeskoczył i stąd błąd synchronizacji.
Wszelakie znaki na niebie i ziemi wskazują na brak synchronizacji między czujnikami wału i wałka lub uszkodzenie koła impulsowego podczas wymiany rozrządu (łańcuch).
Czujnik sprawdzony?
Proponuje ponownie odczytać błedy. Czesto w tym siniku występują usterki czujników wału , wałka bądź wyciągniety łańcuch i brak synchronizacji.
Synchronizacja.
zacznij od komputera i odczytania kodów błędów. pompa może być OK, ale brakuje synchronizacji na rozrządzie lub czujnik położenia wałka/wału.
Najpierw ustaw rozrząd na blokady. Jeśli górne koło będzie poza tolerancją, ECU zgłosi błąd czujnika wałka i wstawi zero w pole 004 bloku synchronizacji, oraz będą problemy z rozruchem. Dodano po 1 Czy trzeba do tej czynności rozpinać rozrząd? Nie, zrzucasz osłonę, demontujesz gumową zaślepkę, odkręcasz śrubę na klucz 10 i wyciągasz czujnik.
Witam To było tak dawno ,że nie pamiętam, trochę samochodów od tamtej pory przerobionych. Takie rzeczy jak synchronizacja podczas nie odpalania,czujnik wału,wałka cisnienie na pompie tandem itp. po sprawdzeniu.
Myślę, ze podmiana sterownika nic tu nie da i tylko na razisz się na koszty. Zanim poczynisz inwestycje, trzeba by to porządnie zdiagnozować, sprawdzić jak się ma sygnał z czujnika wałka do czujnika wału (tzw synchronizacja), jak wygląda oscylogram na wtryskiwaczach, czy ciśnienie paliwa jest odpowiednie na listwie ..itp. Czy próbowałeś odłączać podciśnienie...
Wejdź w parametr "synchronizacja" Przecież on nie ma czujnika wałka.
Czy z odpiętym czujnikiem wałka rozrządu powinien odpalić? Tak powinien ale będzie w trybie awaryjnym tak jak miałeś wcześniej, co do braku synchronizacji czyjników przyjżał bym się rozrządowi. Pozdrawiam
Tutaj odpowiedź użytkownika tomo19811 z postu gdzie wcześniej o tym pisałem - DZIĘKI WIELKIE i dam zanać co dalej CZeść , w twoim problemie będzie chodziło o brak synchronizacji sygnałów z czujnika wałka rozrządu i wału korbowego {to jest częsty problem tych samochodów , dlatego ci wymienili rozrząd } , ale skoro piszesz że wszystko zaczęło się dziać...
synchronizacja wałka synchronizacja wałka rozrządu czujnika wałka rozrządu
klimatyzacja eberspacher różnicowy regulator temperatury automat bramy dwuskrzydłowej
pompa pralki gorenje moment dokręcania wałka rozrządu
Jak uszczelnić głowicę drukującą w drukarce? Przestrojenie nagrywarki Panasonic DVB-T w Łodzi