Brak sprężyny sprawia, że pedał nie podnosi się do samej góry i nie naciska na wyłącznik /czujnik, stąd błąd
Czujnik te łapią prawidłowe dane nawet po kilku godzinach . Napompuj koła jednym sprzętem by na manometrze było jednakowe ciśnienie i zaczekaj . Koła mogą być zamienione miejscami więc wszystkie wypada dopompować . Jeżeli nadal będzie to samo to upuść powietrze do ok 0,5 bara i napompuj jeszcze raz . Pomaga - stwierdzone .
Kontrolka ta świadczy o tym że należy udać się do warsztatu. Najprawdopodobniej któraś wtyczka od AIR pod siedzeniem się poluzowała i złapał błąd - na diagnostykę, naprawę i wykasowanie błędu.
DTC90291B Zwijacz przedniego lewego pasa
Zrób diagnostykę clipem i wtedy będziesz miał problem opisany przy okazji zobaczysz czy ten błąd faktycznie wystepuje
Poczytaj to jakims normalnym sprzetem. Też tak bym zrobił ,może wyjaśniło by się co oznacza ten drugi błąd 18731.
Jak pasuje na znaki paska i kliny ok to jest dobrze.Jedno auto zapali po dłuższym kręceniu a inne nie.Sterownik musi widzieć obroty walka by wiedzieć na który gar podać paliwo.Jak widzi obroty wału i ciśnienie na listwie prawidłowe to musi zapalić.Może w tym silniku konieczny jest sygnał położenia wałka bo inaczej sterownik nie wysteruje wtrysku.Musisz...
Sorki nie doczytalem ze juz podmieniales moze byc tez uwalona wiazka, najlepiej sprawdzic w live data czy widzi 2 kanaly potencjometru. Moze byc tez ze czytasz go kiepskim klonem chinczyka i rzeczywisty blad jest inny dlatego kolega proponowal ci Renault can clip zeby byc pewnym ze masz wlasciwy blad.
CZujnik na skrzyni?
Nadal uważam że skrzynka walnięta . Zaden elektromechanik nie jest w stanie jej sprawdzić . To już leciwe auta i dzieją się cuda . Sam mam skrzynkę na podmiankę i zawsze w takiej sytuacji podstawiam i sprawdzam . Czasem ludzie przywożą mi po 4 skrzynki bo pierwsze trzy były uszkodzone .
Najlepiej jak byś dołączył fotkę ,bo robiłem wiele lat Renaulty i nie widziałem takiego komunikatu na desce? Dodano po 2 Jeśli to serwis to można go kasowac przyciskiem na wlaczniku wycieraczek!
Zwarcie do plusa, to nie zwarcie , tylko przerwa - gdzieś nie kontakt. Przecież to czujnik zmienno-oporowy - brak oporu, to maksymalne napięcie widzi sterownik.
Usterka czujnika nasłonecznienia nie ma wpływu na unieruchomienie sprężarki.Jeżeli był podłączany do clipa to powinno wyjść czemu nie działa klima-a co z parametrami(ciśnienie czynnika,sterowanie sprężarką itp)
Bo to Renault. DF050=P0571
Witam. Walcze z błędami w Scenicu 2, narazie udało mi się opanować ABS, Airbag. Pozostał jeszcze błąd elektroniki, Przeskanowałem pyclipem i wychodzi takie coś: ECU 10014 UPC_X84 C_0600_00_A name R001 label BŁĄD PAMIĘCI Services ID [38] 14FF00 Czy uwalony może być moduł UPC ?? Każdorazowo podczas włączania auta wywala BŁĄD ELEKTRONIKI.
na postoju jest błąd przewody
Odłącz akumulator na chwilę i spróbuj skasować błąd.
Tylko ten schemat jest do scenica II Od kiedy to oznaczenie X64 dotyczy ScenicaII??? Dostałeś schemat do modelu I-2002 i nie marudź(podejrzyj sobie obrazki z umiejscowieniem podzespołów to się przekonasz).
jeśli naprawdę wystzeliły tylko napinacze to można skasować błąd bez potrzeby ruszania sterownika
Dobra, ganek to widocznie ten typ człowieka który woli pierdzielić na prawo i lewo o tym jacy to wszyscy są głupi i mają się douczyć, a sam jaki jest mądry, a jednocześnie wcale nie dając dowodu na swoją mądrość. Ode mnie masz kawałek instrukcji fabrycznej w której jest opisany ten błąd i sposoby radzenia sobie z nim, ale ja nie mam pojęcia co to jest...
Myślę że więcej powie opis błędu.
Z tego co pamiętam dostęp do czujnika jest po zdjęciu kokpitu. Raptem dwa wkręty pod zaślepkami głośników.
Jeżeli masz błąd obwód przerwany to po sprawdzaj kable i wtyczki.
Katalizator.
wymień wszystkie cewki i swiece skasuj błąd
clipem ale nie pamiętam nr błędu
Cześć. czy udało ci się rozwiązać ten problem z błędem 117 ?
(at)automix bardzo dziękuję za odpowiedź. Myślisz, że wymiana czujnika rozwiąże sprawę, czy coś innego też może się kryć pod tym błędem?
Podaj kod błędu. Czym czytane?
Pewnie soft robiłeś galletto II i wywaliło wtryski. Wkoduj je na nowo i będzie dobrze.
Tak jest zapchany wypalanie zbytnio nic nie daje na dłuższa mete.
Nie widzialem calego posta. Moj błąd.
Reklamuj naprawę u mechanika
na krótko podłączony przy UPC kręci NIe dogada się .Wprowadzenie w błąd.
Pozbądź się błędu df010 " obwód silnika mieszania"
Dobrze sprawdziłeś :D Szukaj uszkodzonej instalacji :cry:
Jeżeli wyskoczyły Ci te elementy to nie ma szans na poskładanie tego w działającą całość (przynajmniej nie znam nikogo komu udłoby się złożyć...). Podaj mi maila na gg to podeśle fotki.
Układ testuje sie testerem. Po kolei leci sie układy i patrzy czy jest ok czy resistancja za duża lub za mała. Miernikiem to wystrzelisz zaraz coś. A przeczyszczenie konektorów nie zawsze daje efekt skasowania błędów w airbag bo czasem trzeba błąd testerem skasować.
Kolega carrot napisał nieprawdę jeśli chodzi o masy w złączu OBD - przynajmniej jeśli chodzi o Scenica II z tematu (chociaż szczerze nie spotkałem jeszcze renówki żeby miała wspólną masę dla OBD i ECU silnika). Masy na 4 i 5 OBD są ciągnięte z belki deski rozdzielczej i ze słupka. Z klemy minusowej akumulatora jest masa dla sterownika wtrysku (w tym...
To jest tylko moje domniemanie. Ja nie wiem co oznacza P0534 ( patrz ostatnia linia w zrzucie). Jak zrobi diagnostykę jedynym słusznym przyrządem ( CLIP :D ) to mu powiem co ma zepsute.
Czym diagnozowane i podaj numer i opis błędu/ów
Sprawdz, bo moze ktos wyłączył za duza czesc tabeli błędów.
Nie masz w tym francuskim wynalazku założonego gazu? Tzw."EKG" sygnalizuje zapisany błąd!
Komp był podpięty i zero błędów nawet jak auto szwankuje to nie wywala żadnego błędu;
Warto zdjąć plastikową obudowę silniczka przepustnicy i zobaczyć, czy jest czystko, czy nie widać wad mechanicznych. Pomóc może wyczyszczenie. Ale, bez urazy oczywiście, jeśli nie wiesz co to jest przepustnica i gdzie jest, zostaw - zaoszczędzisz sobie kłopotów i nerwów - zleć komuś wyczyszczenie tego na początek.
Może sam czujnik albo okablowanie
Jest.Kosztuje taki (dobry)do tysiąca.Rozumiem że sam robiłeś bo mechanik powinien skasować błąd.
Podłącz clipa i skasuj błąd od ręcznego. Jak jest ok z nim to zniknie błąd.
Odczytywałem jakiś czas temu kod błędu to DTCC45200
sprawdz wiązke ale czujniki rzadko padają w przeciwieństwie do zaworów pwm a i tak zawsze wywali błąd czujnika
Witam. Mam ten sam problem. Ma ktoś na tę bolączkę rozwiązanie?
A widzi ciśnienie paliwa? Jest synchronizacja? To dwie podstawowe rzeczy żeby odpalił i to trzeba zbadać.
Kts i autocom potrafią pokazać w renuwce błędy, których niema. Dla ciekawości ten sam kod DF dla różnych sterowników może oznaczać zupełnie co innego , dodatkowo Clip oprócz kodu wyświetla jeszcze jego postać w prawym górnym rogu, po kliknięciu na okienko masz podpowiedź.
No i tak ma być jest to zależne od sterownika 2 czy 5 przewodów.podaj kod+opis błędu
Czym to czytasz, i w jakim module ten błąd występuje?
jaki przekaźnik że zapytam - ten typowo w skrzynce hamulca - czy ten pod siedzeniem kierowcy bo coś sie grzeje ale sprawdzałem i jest ok
Usterka opanowana. Dobierając się do sterownika skrzyni znalazłem pod lewą lampą jeszcze jedno miejsce z bezpiecznikami jeden był przepalony.Po wymianie wszystko działa. Ciekawostka że żaden ze sterowników nie zgłosił błędu.
Witam jestem tu nowy. Mam problem z moim Scenicem. 1. Otóż samochod kupiłem używany. Od samego początku pokazywał mi Błąd asystenta parkowania. W menu wyłączyłem asystenta i komunikat oraz kontrolka przestały świecić. Wczoraj o dziwo zaczął świecić błąd i kontrolka serwisowa mimo ze asystent jest ciagle wyłączony. Jaki może być problem? Ciekawa sprawa...
Zrób co kolega radzi Jaki masz opis do błędu?
Diagnoza komputerowa na początek.Sterownik zgłasza błąd.
Nadal nie ma błędu.
A w jaki sposób wykasować ten błąd?
tak mam clip-a
Tak mniej więcej, nie osiągnięta wartość zasilania czujników, problem, że błąd nie odczytany odpowiednim sprzętem do "renówek"...
Numeru błędu nie pamiętam ale było robione auto comem i też texą pokazało błąd centralki.
Nie mam numeru błędu
Oni naprawią Ci moduł hamulca: http://www.el-cars.pl/kontakt.html Sam korzystałem z ich usług. Musisz wymontować i do nich wysłać. Szybko, sprawnie i solidnie.
Jak to jest benzyna to moze go na zaciag spróbuj zapalić. Jak złapie to problem w akumulatorze rozruszniku. Jak rozrusznik zbija za mocno napięcie w sieci to sterowniki sie bronią i blokuja. Ale skaner pewnie coś by podpowiedział.Sprawdź czy jest błąd od zasilania 5 voltowego czujników.
Błąd masz z drugiej sondy i jaki ? Czasem pomaga założenie przedłużki.
Zacznij od odczytu błędu
sebap, nie mam dostępu do clipa, więc nie mam jak sprawdzić błędu.
Niestety musisz odczytać błędy Clipem, będziesz miał oprócz błędu tzw. dyskrypcję która konkretnie określi np błąd p0340 czy przerwa w obwodzie, nie właściwny sygnał itp itd
A ten "plus" to sprawdzałeś miernikiem czy jakimś solidnym obciążeniem? Bo miernik, ze względu na swoją dużą Rwe może wprowadzać w błąd!
Nie chciał bym Cię wprowadzić w błąd ale potencjometr obciążenia znajduje się na pompie. Zaczął bym od sprawdzenia właśnie jego. Ktoś bardziej rozgarnięty w renault niech potwierdzi czy o ten potencjometr właśnie chodzi. Przydał by się kod błędu
Witam. Mam takie pytanie- czy jest możliwe że mam uszkodzoną sondę a komputer nie widzi tego błędu?
poza błędem wtrysku, wszystkie inne skasowałem wcześniej i klima dalej nie chodziła, faktycznie dopiero po adaptacji dpf błąd wtrysku zniknął i klima ruszyła. Ale swoja droga co ma błąd wtrysku do klimy? Czy ecu jeśli jest jakaś wada silnika, nie pozwala uruchomić dodatkowych obciążających silnik takich jak klima? Dodano po 1 co do ciśnienia czynnika...
Witam. Renault Scenic mk2 1.9dci po zgaszeniu nie chce odpalić. Wyskakuje błąd Df097. Czujnik położenia walka zmieniony i dalej dramat.
Szczerze mówiąc nie mam pojęcia, jakiś błąd systemu zapewne
Rzeczywiście masz problem z językiem polskim.
To blokowanie na pierwszym filmie to najprawdopodobniej tłok o zawory ze względu na przestawiony rozrząd. Oprócz tego co włożysz w wymianę rozrządu i innych (post wyżej) to dolicz remont głowicy o ile tłoki są całe. Nawet nie zaczynaj go robić, albo kup slupek albo złom ale raczej to drugie. trudno z tym się nie zgodzić zwłaszcza gdy odnoszę wrażenie...
I jak skończył sie ten problem bo mam ten sam błąd 5020 i f200
Tak błąd ogólny i tyle?Podłącz pod coś normalnego.A może ktoś usuwał immo ?Nieumiejętnie?
Bez właściwego immo sterownik nie podaje tylko paliwa i nie pokazuje żadnego błędu. (typu zablokowany sterownik itp.)
Albo mylicie się z ustawieniem wału, albo wałek rozrządu przestawiony o 180stopni, albo koło wałka inne (istnieją dwa różne typy!). Ja jednak obstawiałbym na błąd w ustawieniu - sprawdźcie na spokojnie raz jeszcze dokładnie.
Błąd zwiazany z EGR em rozwiązał to ktoś nikt nie opisał
Mój błąd, niedoczytałem.
Jest to kontrolka sygnalizująca usterkę elektryczną zapisaną przez komputer. Musisz podłączyć auto pod komputer i odczytać czego dotyczy błąd.
Jak w temacie błąd c1171 opisany jako "sterowanie ręczne". Niestety nie mam na podmianę włącznika a wydaje się że to on jest uszkodzony. Potrzebuje dokładniejszy opis błędu lub procedury naprawczej.
Podłącz pod kompa, sprawdź błędy.
Pali kontrolkę to mu coś elektrycznie dolega,podłącz i zobacz. Ja typuję usterkę mechaniczną ,ale ona nie zapali nigdy lampki,to nie będę tutaj Cię w błąd wprowadzał.
Pierwszy podejrzany to czujnik położenia wału. Clip nie zawsze pokaże jego błąd.
Witam. Czujnik kupiłem nowy nie mierzyłem oporu.
Pierwsze co sprawdzić to czy widzi obroty wału, wtryski na przelewy, ciśnienie paliwa, standard jednym słowem. Potrzebny ktoś z komputerem i myślącą głową.
Nie znasz dnia ani godziny, czujnik był nowy kupiony oryginalny? Zdarza się,że czujnik położenia wału nie wywala błędu.
Kontrolka pracy silnika się nie zapala. Czy w takim razie komputer zarejestruje błąd czy błędy ?
0% czyli brak napięcia to pełne otwarcie zaworu
Filterki nowe, wymieniłem, stare były jeszcze ok. Teraz tak to wygląda: https://youtu.be/efA1-mu_BTY
Spróbuj podczasz pracy silnik podnieść jego prawą strone czyli tę od rozrządu brechą na poduszcze go góry tak żeby nie siedział na poduszcze tylko na breszce a brecha na karoserii. Zobacz czy to wygeneruje szarpnięcie silnikiem i błąd.
Problem rozwiązany. Winowajcą okazała się pompa wody, nie było obiegu.
Dziwny ten błąd . Czym czytany ? Nie dziwny błąd zapewnie z clipa.
błąd silnika scenic błąd komputer scenic renault scenic błąd
sterowanie avidsen manta ekran pomiar suwmiarka
radio internetowe zepsuty moduł
Jak sprawdzić działanie wejścia USB w Nissan Micra K13? Radmor 5102 - brak dźwięku w kolumnach zewnętrznych