Naprawiają oraz budują nowe w ELserwis http://firmy.pkt.pl/firma/elserwis__zakl... http://katalog.pf.pl/Ostro%C5%82%C4%99ka... Jesteś pewny, że padł moduł, a nie np. cewka WN? Sprawdziłeś wyłącznik zapłonu, stacyjkę,...
Witam. Sprawdź kąt wyprzedzenia zapłonu, jak będziesz miał za późny, lub za wczesny to może ci się tak robić. Jeżeli okaże się że zapłon jest ok, to spróbuj mu wyregulować skład mieszanki. Powodzenia.
W mz był też stosowany elektroniczny zapłon bateryjny. Zresztą w tej chwili zdobyć jakiś zapłon elektroniczny, to nawet nie jest mały problem. Pozostanie ewentualnie adaptacja.
Uszczelniacze zaworowe... Luzy na prowadnicach-- Wypalone zawory wytarte/zapieczone pierścienie olej czysty? nie ma w nim paliwa? Z opisu uruchamiania wynika że rozrusznik ma problem z obróceniem silnikiem - jak napisałeś stoi dęba, jeśli kilka razy potrzymałeś go na zblokowanym to masz rozrusznik do roboty. Zacznij od doprowadzenia instalacji rozruchowej...
Mógłbyś podesłać zdjęcia tego zapłonu ? Jeśli cross był bez zapłonu, i montowałeś go sam, mogłeś go źle ustawić, co również może mieć takie objawy, jeśli strzela w gaźnik - zapłon jest za wczesny :) Pokombinuj z ustawieniem cewek :) P.S popraw tytuł -- > CAGIVA :) Pozdrawiam Kuba
Tym modułem nie uzyskasz charakterystyki takiej jaką przedstawiłeś w poprzednim poście. Dokładając kondensatorów równolegle do sygnału z impulsatora możesz jedynie opóźniać punkt zapłonu. Charakterystyka ta jest liniowa wraz ze wzrostem obrotów silnika. Przedstawiona charakterystyka dotyczy zapłonu ze sterowaniem mikroprocesorowym (tzw. digital) z bardzo...
Tez tak mysle tylko nie mam pojecia czy wejdzie mi nowe magneto na wał . Najgorsze jest to że nie wiem jak wygladała oryginalna instalacja wraz z zapłonem
Rezystancje cewek sprawdzałeś? Warto pomierzyć, może po prostu coś z cewkami w zapłonie?
Jeśli stać Ciebie na naprawę silnika ("górę" albo "dół") to proszę bardzo, kombinuj z innymi modułami. Przy tak wysilonym silniku z pewnością oryginalny moduł posiada zmienny kąt wyprzedzenia zapłonu więc jakakolwiek kombinacja odbije się na żywotności silnika. Lepiej spróbować z naprawą modułu. Jak przypuszczam, tam jest system AC-CDI?
Przecież masz opisane. Regulator od lewej - dwa przewody z alternatora, masa, plus. Jeśli to sama cewka, to potrzebujesz jeszcze moduł zapłonowy. Inaczej się nie da. Opisy powinieneś znaleźć na forum lub na stronie motelek.net
Magnesy w magnecie to też niewiadoma. Po jego wewnętrznej stronie jest tylko gładka powierzchnia. Nie widać magnesów . Jakby tuleja została wciśnięta w magneto na magnesy. Bardzo proszę nie pisać kilku postów jeden pod drugim, tylko używać opcji "Zmień". Scaliłem. Dodano 01.10.2008r Cewka przewinięta i niestety iskry nie ma nadal. Może moduł-za nim...
Wiesz, ostatnio bawię się w robieranie chińskich modułów w celu poznania budowy, zastosowanych elementów i blokad. W jednym z modułów (typu DC-CDI) znalazłem tyrystor TSE2P4M o parametrach 600V, 2A śr, 3A RMS, 20A peak - to mnie najbardziej zdziwiło (notabene ten tyrystor jest dobry, zwarcie robiła dioda). W innym module (sprawnym) był tyrystor 2P4M...
Witam, mam problem z Cagiva wmx 250. Jest tam włożony iskrownik motoplat. Motor jeździ odpala ale w trakcie jazdy powyżej jakiś obrotów dusi silnik, jakby ginęła iskra, gdy spadnie poniżej jakiś obrotów motor łapie i znowu jedzie, podejrzewam moduł zapłonowy i chciałem się dowiedzieć czy można by włożyć inny moduł niż oryginał, dodam że w tym momencie...
Zapłon w Cagivach jest bardzo prosty, moduł wtyczka 4 przewody, dwa do cewki na statorze, dwa do cewki WN. Zapłon jest bez impulsatora, iskra 2× obrót bez stałego kąta wyprzedzenia. Alternator tzw. dwufazowy, do ładowania akumulatora. Ale całego statora z kołem magnesowym nie przełożysz z AM6 bo fizycznie nie będzie pasował na rozmiar stożka wału korbowego....
sprawdziłem jeszcze przejście z kostki obrotomierza do modułu i tak : Obrotomierz kostka 3 piny kabel pierwszy czarno zielony i miernik piszczy na przewodach z modułu zielono czarny , niebieski , biało niebieski, biało czerwony. Obrotomierz kabel biało czerwony i miernik piszczy na przewodach z modułu brązowy Obrotomierz kabel niebieski i miernik piszczy...
Witam mam mały problem kupiłem crosa z silnikiem cagiva elefant. Był zatarty na cylindrze , wymieniłem cylinder tłok , uszczelniacze na wale łożyska wału. Po złożeniu sprawdziłem iskre i idealna gaźnik wyczyszczony. Powinno wszystko byc ok jednak nie, odpala na ssaniu na niskich obrotach i nie chce sie wykręcić wyżej i gasnie. Odpala tylko na chwile...
Cześć, mam Cagivę River 600. Kupiłem ją z uszkodzonym rozrusznikiem. To jednocylindrowy motocykl bez odprężnika Zamontowałem do niej rozrusznik Denso z Kawasaki Z 750 (cztery cylindry). Dorobiony został nowy zębnik i przedni dekiel rozrusznika. Stojan z magnesami trwałymi został obrócony o 90 stopni, aby uzyskać właściwy kierunek obrotów. Niestety,...
Witam, tak jak w temacie poszukuję schematu modułu zapłonowego do motocykla cagiva mito lub freccia. Szukałem w google i nic nie było. Za pomoc z góry dziękuje.
MOTOROWERY I MOTOCYKLE APRILIA BAOTIAN BMW CAGIVA CPI DNIEPR HARLEY HONDA ITALJET IŻ JAWA - CZ JUNAK KAWASAKI KTM KYMCO MACAL MALAGUTI MIŃSK MZ - ETZ PEUGEOT PIAGGIO ROMET, OGAR, KOMAR, MOTORYNKA (polskie) SIMSON STELLA SUZUKI SYM TRIUMPH WFM WSK VESPA YAMAHA [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/vi... YZFR1L schematy...
zapłon punkt zapłon lampa ustawiać zapłon zapłon punkt zapłon punkt zapłon
izolacja bawełniana sprawność energetyczna akumulatora schemat silnik odkurzacz
gramofon daniel obroty gramofon daniel
Czy woda utleniona pomoże agrestowi z mączniakiem? Znaczenie jednostki MA w elektronice i inżynierii