1.Włącz zapłon najpierw 2.Trzymając AS /cały czas/ włącz radio 3.Wpisz kod klawiszami 1,2,3,4 podobnie jak SMS się wpisuje [1 to pierwsza cyfra itd. ustawiany kod widzisz na wyświetlaczu] 4.Zatwierdź AS [5 sekund] Zapłon cały czas ma być włączony :D P.S. Radio to SIEMENS a nie Simens
Najprawdopodobniej uszkodzony zespół oporowy dmuchawy A gdzie ty tam widziałeś opornicę? Wyjaśnij mi to! W przeciwnym wypadku ostrzeżenie zgodnie z pkt 12 Regulaminu.
Zacząłbym od przeczytania instrukcji obsługi która pewnie jest też tu na elektrodzie ;) Nie podałeś modelu a typ jest napisany na klapce kasety ale pewnie to będzie tak 1.Włącz zapłon 2.Trzymając AS włącz radio /zapłon cały czas włączony/ pojawią się - - - - {lub cyfra przy SAFE gdy już był wprowadzany zły kod wtedy cierpliwie czekaj nic nie naciskając}...
Przed włączeniem zapłonu wciśnij i trzymaj guzik od przełączania BP/LPG aż do odpalenia auta (trzymając cały czas guzik włącz zapłon i próbuj odpalić)
Mogę. W zbiornikach musi być pełne ciśnienie robocze. 1.Wyłącz zapłon i zaciągnij hamulec pomocniczy 2.Wciśnij do oporu pedał sprzęgła i przytrzymaj 3.Naciśnij oba boczne przyciski na lewarku i trzymaj je naciśnięte przez cały czas nauczania. 4.Włącz zapłon. Zaczną migać strzałki półbiegów 5. Jak zacznie migać "N" uruchom silnik 6. Po pierwszym dźwięku...
Na pewno się komuś przyda! - Wyłączyć zapłon,klucz wyłącznika zapłonu powinien się znajdować w położeniu zerowym - Wcisnąć i przytrzymać przycisk kasujący ( przycisk znajduje się obok prędkościomierza) - Włączyć zapłon (cały czas trzymając przycisk), - Zwolnić przycisk - obrócić przycisk kasujący w prawo co spowoduje skasowanie upierdliwego sygnału:)...
Witam. Mam problem z Manem TGA rok 2000 jest to hakowiec. Zapłon jest cały czas. gdy podłacze akumulatory na wyłączonym kluczyku to nie odpali. muszę odpiąć akumulatory włączyć kluczyk i podpiąć prąd i odpala z kluczyka i gasi z kluczyka lecz zapłon cały czas pozostaje nawiew i kierunki działają bez kluczyka. przekaźniki u pasażera wyciągane i dalej...
Jest możliwość skasowania inspekcji. Zrobiłem, działa. 1. Usiądź w samochodzie i zamknij drzwi. 2. Pilotem zamknij samochód a następnie otwórz. 3. Otwórz i zamknij drzwi kierowcy. 4. Naciśnij i przytrzymaj przycisk resetu kilometrów przy zegarach (najlepiej lewą ręką). 5. Cały czas trzymając przycisk wciśnij hamulec. 6. Trzymając przycisk i hamulec,...
Włącz zapłon, licznik kilometrów przestaw na "ODO", wyłącz zapłon, naciśnij i trzymaj patyk na liczniku, ten którym zmieniasz licznik dzienny i całościowy, włącz zapłon, na wyświetlaczu pojawią Ci się kreski ------- i po koleji bedą znikać aż pojawią się same zera, kluczyk inspekcyjny zniknie ot cała filozofia
radia garażowego ''Aby wykonać wybraną funkcję, proszę włączyć zapłon." I tu może być problem, do radia 2 stałe plusy a informacja o zapłonie idzie po CANie.
Tu mam takie informacje u siebie na kompie bo kiedyś szukałem na necie kasowania inspekcji do tego auta. Tu masz taki wycinek z amerykańskiej strony i ten napewno jest do tej toyoty: Turn the ignition to ON and set odometer to TRIP A. Then turn ignition off. Then press the odometer trip switch in, hold it in and turn ignition to ON without letting go....
Zrobione teraz na "krótko" ale nie chciałbym żeby pompa cały czas chodziła. ...ale poza sytuacją, że włączysz zapłon, a nie uruchomisz silnika, to pompa chodzi "cały czas".
Witam. Wyłącz zapłon. Wciśnij przycisk od kasowania przebiegu czasowego i trzymając go włącz zapłon. Trzymaj go cały czas wciśniętego aż się serwis zresetuje. Koniec.
może to zadziała; 1.Przycisnąć i trzymać przycisk kasowania licznika dziennego 2.Włączyć zapłon cały czas trzymając w/w przycisk 3.Po włączeniu zapłonu(bez uruchamiania silnika) w/w przycisk należy trzymać 10 sekund 4.Po 10 sek. powinno pojawić się wskazanie "0,0" 5.Wyłączyć zapłon
Poszukaj na elce już było. 1 powietrze full 2 hamulec ręczny zacągnięty 3 wcisnij sprzęgło do oporu,i 2 przyciski w joysticku (przez cały czas nauczania) i włącz zapłon, 4 gdy usłyszysz dzwięk puść pedał sprzęgła na następny dzwięk wciśnij powtórnie sprzęgło, i powtarzaj tak na każdy dźwięk 5 kiedy zacznie migać mała N uruchom silnik, następnie po każdym...
Wyobraź sobie, że w Vectrze C jeśli wypniesz ten włącznik świateł i włączysz zapłon to "pozamiatane" będą świecić światła cały czas, więc sprawdź auto Techem takim prawdziwym......byłbym bardzo wdzięczny
No wkładki nie wymiienilem bo już nie mogłem otworzyć żadnych drzwi i jest dalej bez wkładki mogę wejść tylko przez bagaznik Drzwi są cały czas zaryglowane wcisne się przez bagażnik włączę zapłon odpalę pojadę ciągle zaryglowane. Dodano po 2 Vaga będę podpinal żeby sprawdzić czy w ogóle się z nim łączy.
można musisz wcisnąć przycisk od kasowania licznika i włączyć zapłon trzymając cały czas przycisk i pokaże się kod błędu.
Jak w takim aucie wykasować żółtą kontrolkę "Maitenance Required" ? Cdif łączy się z zegarami, ale mogę nim tylko pomachać wskazówkami Ustaw na tripA. wyłącz zapłon. wciś guzik od trip A i trzymaj. włącz zapłon i czekaj trzymając cały czas guzik w pozycji tripA. pojawią się w polu kilometrów kreseczki a pużniej 0000. gotowe
Dodatni to jest cały czas , po włączeniu zapłonu , przerywany masą , wyzwalanie modułu zboczem opadającym , z chwilą kręcenia silnika.
Aby włączyć zapłon wystarczy przytrzymać start \ stop bez sprzęgła lub hamulca przez maks 10 sekund, i zapłon włączony, ot cała filozofia.
To nie jest tak WAIT pojawia się po kilkukrotnym wpisaniu złego kodu , a czas oczekiwania jest zmienny ; i każdorazowo wydłuża się po zatwierdzeniu złego kodu. W skrajnym przypadku jest to zazwyczaj 24h ;). Ważne radio musi być cały czas włączone , zapłon w aucie też i podczas oczekiwania na zakończenie "kary" nic nie naciskamy ani nie wyłączamy radia...
Teraz włącz zapłon, trzymając przycisk AS włącz radio cały czas trzymając AS dopuki na wyświetlaczu nie pojawią się cztery poziome kreski. Wpisujesz kod i znowu trzymasz AS aż radio nie zacznie grać (czas trzymania to coś około 15, 20 sekund)
Zrób tak: Na wyłączonym zapłonie, naciśnij i przytrzymaj przycisk "klucza" na liczniku, następnie cały czas trzymając przycisk klucza włącz zapłon, następnie od razu naciśnij przycisk 0,0. Wyłącz i włącz zapłon. Naciśnij teraz przycisk CHECK na liczniku i daj znać jakie błędy licznik teraz pokaże. zrobiłem jak pisałeś, ale po nocy włączyłem zapłon...
Spróbuj nacisnąć i przytrzymać dłużej górny klawisz obok gałki oznaczony symbolem fali A odłączenie zapewne nic nie da - pewnie że można ale wystarczy na chwilę ,bo jest jakaś mała szansa że powiesił się mikroprocesor. Typowa procedura odczekania "kary za wpisane złe kody" to włączyć zapłon musi być włączony :!:] , włączyć radio i cierpliwie czekać...
Byłem u fachowca który zmierzył ustawienia w liczniku dolnego i górnego poziomu oleju i okazało się że te ustawienia są złe i dlatego co 100 km. będzie się pokazywać się kontrolka, że jest niski stan oleju. Czy jest możliwe, że licznik sam mógł się poprzestawiać? Jakaś kompletna bzdura. To czujnik poziomu oleju który jest montowany od dołu miski padł,...
Witam. Napisz kiedy Ci się wyświetla ten komunikat, u mnie jest też taki komunikat jak tylko włączę zapłon ale po naciśnięciu na pedał hamulca komunikat znika. Czy jest podobnie u Ciebie, czy też świeci się cały czas ?
Silnik pompy działa, jest zasilanie, przekaźniki sprawne (te 2 dodatkowe zamontowane na skrzynce bezpieczników) Podobno pompa powinna przez chwilę pracować i wyłączyć się, a u mnie działa cały czas jak tylko włączę zapłon. Jest też dodatkowy objaw, po włączeniu zapłonu po jakichś 2-3 sekundach jest takie "kopnięcie" w pedał hamulca. Świeci się kontrolka...
Ja mogę podać jak to się robi w trafic powinno być to samo 1. Włączyć zapłon (kluczyk w pozycję II) 2. W momencie gdy pojawił się limit km do przeglądu serwisowego wciskamy pedał gazu do końca. 3. Trzymając cały czas wciśnięty pedał gazu naciskamy 3 razy na pedał hamulca. 4. Puszczamy gaz, wyłączamy zapłon i włączamy ponownie.
czy nie. Wystarczy włączyć zapłon i chodzi cały czas, aż do momentu kiedy coś się stanie i nie ma napięcia na przewodach zasilających pompkę. A po co , leć żarówką po kolei jak nie znajdziesz puść nową wiązkę do pomy nie do dekla tylko prosto do pompy.
Gdzie znajduje się przekaźnik pompy paliwa w ducato? Mam ogólnie problem z pompą. Cały czas, nawet przy wyłączonym zapłonie pracuje ale tak delikatnie. Jak włączę zapłon to normalnie chodzi przez chwile tak jak powinna jak wyłączę zapłon to delikatnie chorobocze.
Trzymając klawisz AS (WAŻNE: przy przekręconej stacyjce) włączyć radio gałką OI na wyświetlaczu pojawi się SAFE i po chwili x - - - - czas kiedy pojawi się ten napis zależy od ilości błędnych prób x znaczy ile razy jeszcze możemy wprowadzić kod (przy safe 1 trzeba czekać ok 10h - zapłon cały czas musi być włączony) kod wprowadzamy klawiszami 1,2,3,4...
Blokuje to, co utniesz a z CANa czyta krańcówki, zapłon i włącz/wyłącz
W Mitsubishi Carisma II 1.9 DID metoda na sterowaniem wyświetlania komputera pokładowego bez org radia firmowego: 1. Wyłącz zapłon 2. Naciśnij nieopisany przycisk pod wyświetlaczem 3. Włącz zapłon 4. Trzymająć cały czas naciśnięty nieopisany przycisk naciskasz SET pod wyświetlaczem i zmieniasz wyświetlaną informacje. 5. Puszczasz przyciski i pozostaje...
Załączam widok skrzynki, ona chyba jest w komorze silnika. Sprawdź, czy dobry jest pierwszy przekaźnik EFI Main Relay. Jak zmostkujesz styki nr 3 i 5 przekaźnika to tak jakbyś włączył zapłon. Sprawdź czy będzie napięcie na zółtym przewodzie po zmostkowaniu styków przekaźnika. Możesz też sprawdzić, czy po włączeniu zapłonu cykają oba przekaźniki tzn....
Witam. Wsiądź do auta zamnknij drzwi naciśnij przycisk zamykania na kluczyku i włóż kluczyk do stacyjki cały czas trzymając naciśnięty przycisk zamykania włącz zapłon i wyłącz zapłon puść przycisk, w ten sposób zaprogramujesz na nowo zamykanie i otwieranie. Pozdrawiam
Trochę czarnych skałek widać sadzy ale nie jest to mokre tylko wyschnięte na wiór. Dodam że siedziałem chwile pomierzyłem zaczęło ladnie na zapłonie pokazywać 0,5 v mowie lecę po kompa sprawdzę błędy nie ma błędu wyjechałem przed bramę wczytuje znów i błąd jest. Mówię ok i tak się przejadę przejechałem się wróciłem do domu silnik był dobrze rozgrzany...
I co może być przyczyną że jak skuter ma przekręcony zapłon to kierunki migają a jak włączę skuter to kierunki nie migają tylko cały czas świecą?
Po włączeniu zapłonu i załączeniu radia na wyświetlaczu powinno pojawić się "SAFE".Gasisz rdio (zapłon cały czas włączony).Teraz trzymając przyc."AS" włącz radio (AS nadal trzymaj).Gdy usłyszysz sygnał w głośnikach puszczasz AS.Po chwili na wyświetlaczu pojawi się "10 ----". Przyc.1;2;3i4 klikasz tak aby ustawić właściwy kod.Zatwierdzasz go przytrzymując...
Witam, proszę o poradę. Mimo wyłączenia zapłonu auto nie zgaśnie puki trzymam wciśnięty pedał stopu, gaśnie jak puszczę, światło stopu pali się cały czas. Po wciśnięciu pedału zapalają się kontrolki jak bym włączył zapłon.
Po długim boju, doszedłem do wniosku, żeby podglądać kamerę w Systemie, to musi być ona zasilona na stałe po włączeniu zapłonu. Także, nie potrzebuje sygnału z biegu wstecznego, gdyż jest zasilona cały czas po włączeniu zapłonu i można ją podglądać z poziomu SYS.
Próbowałeś robić kalibrację skrzyni z lewarka? W Setrach 400 można było zrobić kalibrację bez komputera, ale nie wiem czy w 500 też się da. Cała procedura była opisaa nw instrukcji obsługi autobusu. Trzeba było wpierw wprowadzić sterownik w tryb sleep, czyli odczekać chyba 30 sekund od wyłączenia zapłonu. Następnie nacisnąć oba przyciski na wybieraku...
Czesc. Wskaźnik paliwa nic mi nie wskazuje, obojętnie czy jest pusto czy pełno. Kiedyś sam sie jakoś włączył i pokazał ale gdy wyłączyłem zapłon i włączyłem to już nie działał i tak jest teraz cały czas. Co to może być?????? Pozdrawiam
Byłem jeszcze raz w garażu sprawdzić wszystkie opcje 1. Jak podłączymy przewód z gniazdka OEM do kamerki działa jak trzeba. 2. Jak rozgałęźnik podłączymy pod bezpiecznik OEM gniazda i masę weźmiemy z gniazda to napięcie pozostaje w nowym gniazdku do kamerki cały czas. Dlatego później jak włączamy zapłon to kamerka się nie uruchamia bo ma cały czas zasilanie....
Witam proszę o pomoc Problem dotyczy samochodu renault Clio 2 2003r 1,5 dci A problem polega na tym ze cały czas miga kierunkowskaz prawy jak przełącznik jest na środku ja włączę kierunek w lewo to działa lewy i tylko lewy ale jak wrzucę kierunkiem na środek to miga cały czas prawy już jak włączę zapłon to miga .Próbowałem znaleźć przerywacz kierunkowskazów...
Dzisiaj sprawdziłem, że na włączonym zapłonie jest cały czas 12V na wtrysku Tak ma byc.
przycisk jest ok nim sterujesz masą na modół taki beżowy przewód, jak poidaje mase na ten przewód nic to nie zmienia, a szyba cały czas grzeje tak jak grzała po odpaleniu samochodu, jak włączysz sam zapłon to nic się nie dzieje
Witam, zamykając samochód z centralnego zawsze patrzę czy zgasła ta lampka wewnątrz, dzisiaj jednak nie zgasła, świeci się cały czas. Gdy włączę zapłon i zamknę drzwi lampka gaśnie, gdy wyłączę zapłon zamknę samochód z pilota żadnej zmiany lampka nadal się świeci, nie świeci się jednak ta lampka sygnalizująca że drzwi są otwarte, bezpiecznik ok. Sprawdziłem...
Kilka pytań. Zna ktoś zasadę załączenia się wentylatorka chłodzącego elektronikę w skrzynce bezpiecznikowej komory silnika, kiedy powinien się włączyć, jak długo chodzić i co go odpala. Chodzi bez przerwy i wciąga akumulator, gaśnie po ściągnięciu klemy ale jak włączymy zapłon to chodzi znowu cały czas. Jak się go odepnie z SAM to oczywiście pali się...
Dorabiajcie klucze i tak nie odpali,jak miga immo to poleciało synchro edc-immo a nie klucz,jak jest zly klucz to się swieci kontrolka cały czas możesz to sprawdzic wyjmij TP z klucza i włącz zapłon
Mam taką Toyote Corrolle D4D 1.4 66kW 2008r. Tester gutmann mówi że: włączyć zapłon, wyłączyć, wcisnąć kasowanie przebiegu, włączyć zapłon poziome kreski skasują się, wyłączyć zapłon. Zrobiłem tak... poziome kreski się skasowały ale po 10 min jak włączyłem zapłon pojawił mi się napis OK a zaraz ikonka kluczyka, gdy ponownie przeprowadziłem kasowanie...
Witam posiadam passat b6 2.0 bkp. Od pewnego czasu wyskakuje mi pomarańczowa kontrolka(mrugająca) na desce rozdzielczej z komunikatem AFS OHNE FUNKTION . na początku załączał sie jak wjezdzalem w dziury i zakręty.. A teraz jak tylko włączę zapłon , błąd wyskakuej cały czas.. Jeśli ktoś się z tym spotkał to proszę o pomoc i z góry dziękuję;)
Witam, mam problem z moim Audi A6 1,9 TDI 2001r. mianowicie światła cofania palą się cały czas, gdy zapłon jest włączony...co robić? gdzie szukać?
Witam, borykam się z problemem włączających się wentylatorów na zapłonie, pacjent Volkswagen multivan 2006 rok, silnik 2.5 kod silnika axd. Zacząłem od wymiany czujnika temperatury zewnętrznej gdyż taki miałem błąd ( zwarcie do plusa). Następnie wymieniłem czujnik jakości powietrza, bo również był uszkodzony. Dzisiaj przeglądałem całą wiązkę znalazłem...
Bzdury ! Trzymać przycisk AS przy włączonym zapłonie i włączyć radio włącznikiem.Trzymać przycisk tak długo aż pojawią się na wyświetlaczu kreski. Kod zatwierdzasz trzymając przycisk AS kilka sekund. Czekasz dopiero wtedy gdy już był wcześniej źle wprowadzony kod ale dopiero po tej procedurze co napisałem wyżej i zapłon musi być cały czas włączony.
Napięcie w wyłączniku świateł powinieneś mieć cały czas, w astrach G zarówno światła pozycyjne jak i mijania pracują niezależnie od włączenia zapłonu. Jeśli nie możesz włączyć żadnych to: 1. Sprawdź manetkę kierunkowskazów bo ona zarządza przełączaniem między mijania a długimi (jeśli nie byłeś w stanie wyłączyć długich i wrócić do mijania to na 99%...
Ale jaki to model? Spróbuj tak: 1. włącz zapłon 2. Przytrzymaj 3 sekundy dolny przycisk pilota Zostanie potwierdzone trzykrotnym piknięciem i dioda zgaśnie. POZDAWIAM Po zatem temat ten wielokrotnie był poruszany na forum, wystarczy użyć przycisku szukaj czy to tak wiele?
Słuchaj, jeżeli po włączeniu zapłonu nie działa Ci pompa paliwa i nie ma kontrolki wtrysku przez chwilę to znaczy że sterownik silnika nie działa. Może brakuje mu zasilania. Tutaj szukaj a nie przy pompie paliwa. Po włączeniu zapłonu ma się na chwile zaświecić kontrolka wtrysku. Kolega m789 wskazał Ci gdzie jest plus po stacyjce na wtyczce - jest to...
Dzień Dobry. Bardzo proszę o pomoc. Więc przejdźmy do sprawy: coś się stało z wtryskiem bo jak odkręciłem całą górę to jak włączę zapłon i jak zacznę kręcić to wtrysk leje paliwem cały czas bez przerwy, a jak wypnę pin 4 wtyki to on zaczyna zapalać to paliwo co dostał, a tak nie odpala bo go zalewa. Proszę o szybką pomoc :cry: :cry: :cry:
Sukces! Dzięki bardzo. Nie wiedziałem o tym, było w połozeniu Park. Jeszcze jedna sprawa i będzie po temacie. Kolego Pepe, widze że masz duża wiedzę na temat tych aut. Chodzi mi o pompe dodatku. W sterowniku silnika mam płędzy p1434 i p1435, wyjąłem pompę była zalana eloysem. Umyłem, nie było tam zgnitych scieżek, złożyłem i pompa teraz cały czas cyka....
Udało się rozwiązać problem? Mam identyczny po podmienić 2 sterowników i 2 przepustnica cały czas to samo. Co któryś raz pokazuje błąd 17953 i wtedy rzuca silnikiem, max obroty 3 tys. Wystarczy szybko wyłączyć i włączyć zapłon i już jest ok. Skończyły mi się pomysły.
Witam Nigdzie nie znalazłem, podobnego problemu.... Więc Ducato 2015r przedlift 2.3 multijet 130km. Auto nie chce gasnąć z kluczyka normalnie ( trzeba delikatnie nim ruszać przód tyl i zgaśnie). Ale to nie koniec, na wyłączonym zapłonie jest prąd na dmuchawę i teoretycznie na cały osprzęt.( kontrolki, zegary itp zgaśną) ale Gdy włączę zapłon znika prąd...
Błędy zaczynające się na U.... informują o problemach w innych sterownikach. Nie napisałeś też w jakim module występuje ten bład ( domyślam się że w Front Assist) Nie napisałeś co dokładnie Ci nie działa , wykrywanie przeszkód ? radar ?, ochrona pieszych ?, awaryjne hamowanie ? aktywny tempomat ? Asystent utrzymania pasa ruchu ? 1. przeskanuj cały samochód,...
Z tego co pamiętam to żeby wprogramować piloty to musisz przytrzymać przycisk awaryjny i 7-8 razy włączyć i wyłączyć zapłon aż syrenka wyda dźwięk. Naciśnij wtedy któryś przycisk w pilocie. Jeżeli alarm nie wejdzie w stan programowania, to próbuj włączać i wyłączać stacyjkę aż syrenka zadźwięczy(oczywiście cały czas trzymając wciśnięty przycisk awaryjny)....
Witam podbijam temat u mnie w mercedesie 2.9 td vario612d jest to podobnie. Jak włączę zapłon świece grzeją około 30s jak odpalę grzeją cały czas, przekaźnik sprawdzony wiązka też nawet podmieniałem ecu. co może bycz przyczyną
Przy układzie wyżej będzie tak że włączy zapłon i układ będzie non stop włączony czyli tranzystor będzie cały czas przewodził, efekt włączenia i trzymania przycisku na nawigacji aż do momentu wyciągnięcia kluczyka Przyjrzyj się lepiej - tam jest szeregowo wpięty kondensator, który, jak wiadomo - prądu stałego nie przewodzi.
Witam serdecznie. Ten stan oleju sugeruje o ciągłym otwarciu wtrysku. To z kolei nasuwa podejrzenie uszkodzenia sterownika. Włącz zapłon i sprawdź czy nie leje się cały czas z wtrysku. Pozdrawiam.
Włączyć zapłon w aucie, włączyć radio i czekać około 1 lub 2 godzin i kara za złe wpisane kody powinna ustąpić.
witam Przelutowałem dosłownie całą płytę i cały czas to samo. jak włącze zapłon wszystko działa ok. jednak jak uruchomię silnik to po jakiejś 1-2 sek. wszystkie wskaźniki obrotomierz,prędkościomierz,temperatury i wskaźnik paliwa NIE DZIAŁAJĄ :cry:
U ciebie pompa paliwowa pracuje cały czas przy włączonym zapłonie,bo ECU pracuje w trybie awaryjnym.Sprawdz kody samodiagnostyki na kompie po prawej stronie pod dywanem pasażera.Jest tam pod blachą ale błyski odczytasz przez okienko.Włącz zapłon i zliczaj błyski.Potem pisz co widać. A co do przekażnika to jest on po lewej stronie nad dzwignią otwierania...
Ok więc tak. Jak wyjęłem cały aparat razem z tym wymienionym modułem i włączyłem zapłon to po dotknięciu aparatu do masy a dokładnie po oderwaniu go od masy iskra zaczęła strzelać. A i jeszcze coś dziwnego. Do tego modułu w aparacie dochodzą dwa przewody i w obydwu jest napięcie takie samo ok. 11,6V
Nie wydaje mi się żeby to była wina wilgoci ale nic cię nie kosztuje wysuszenie go więc warto to sprawdzić. Wytłumacz dokładnie co rozumiesz przez to że zapłon sam się włącza oraz które dokładnie światła same się włączają. W zależności od wersji to przednie postojowe razzakaxza BSI a raz BSM, tylne tylko i wyłącznie BSI. Co z oświetleniem rejestracji?...
Tylko żeby zobaczyć błędy to raczej trzeba włączyć zapłon którego ja nie mogę włączyć w samochodzie więc nikt komputerem Będów nie sprawdzi I tu się mylisz bo CLIP sam sobie włączy zapłon na czas diagnostyki poprzez przekaźnik w UCH. :D A po drugie UCH jest cały czas zasilane bez włączania stacyjki :D
Człowieku jak będziesz tak kombinował to prędzej radio zablokujesz na amen . Po kolei najpierw włącz zapłon stacyjką , potem naciśnij przycisk AS i trzymając go włącz radio ( przycisk AS trzymaj cały czas aż usłyszysz w głośnikach dzwięk " bip " wtedy go zwolnij ) , następnie powinno na wyświetlaczu pokazać się 10 - - - - i dopiero można wpisywać kod...
Cały czas po włączeniu zapłonu, czy cały czas? Masz na lewym błotniku moduł sterujący wentylatorem, czasem się psuje. Klimatyzacja wyłączona jak chodzi wiatrak?
Witam wszystkich. Pojawił się problem w moim Peugocie 607 silnik 2,7 hdi wczoraj podczas jazdy w warunkach miejskich temperatura przekroczyła znacznie 90stopni zmartwił mnie ten fakt podkręciłem grzanie na ful zbiło do trochę pond 90, okazało się że nie włącza się wentylator chłodnicy sprawdziłem te duże bezpieczniki obok lewej lampy jedna kostka była...
Dzięki, za radę jakoś się z tym udało mi uporać i działa. Jeszcze pozostały mi 3 problemy: - zerowanie obrotów po zgaszeniu silnika, niestety wcześniejsza propozycja gajerz nie zdała egzaminu, ponieważ po wyłączeniu silnika odcinany jest zapłon i uC nie liczy spadających obrotów tylko zatrzymuje się na wyniku w którym zapłon został odcięty. - zerowanie...
Odkręć 1 śrubkę i wyciag cały impulsator ,po włączeniu zapłonu kręć trybikiem od impulsatora jeżeli sprawny to szybkościomierz powinien drgać. Jeżeli nie to przewody przerwane lub brak zasilania
Jak chcesz to mogę później sprawdzić czy radio się włączy przy rozmowie jak jest owyłączone :) bo w sumie nigdy nie sprawdzałem bo radio cały czas mam włączone, ale zapłon na pewno musi być (chyba że radio podłączone jest na stałe) Edit: Byłem w aucie i sprawdziłem to i sprawa ma się następująco. Jak masz podłączone radio na stałe (czyli działa radio...
Nie musi być włączony zapłon, ważne aby radio było cały czas włączone
Witam, mam problem z podłączeniem kabla rem w samochodzie. Samochód to seat Leon z 2010 roku. Na internecie wyczytałem, ze kabel ten podpina sie do gniazda anteny, lecz po zmierzeniu miernikiem na kostce ISO mam 2 gniazda na których jest stałe 12v niezależnie od tego czy zapłon jest włączony czy nie, jak podepnę kabel rem pod któreś z tych gniazd to...
witam walczyłem z C2 1.4 sensodrive objawy takie jak w poprzednich postach zamiast N - pozioma kreska, napis auto oraz śnieżynka. najczęściej przyczyna jest końcówka sprzęgła i wysprzęglik nie potrafi sie ustawić w odpowiedniej pozycji bo jest poza zakresem. Jednak zmieniając sprzęgło trzeba zaznaczyć dokładnie pozycje wysprzęglika bo w przeciwnym przypadku...
Wyjąłem całe gniazdo i sprawdziłem napięcie na wtyczce od strony łączenia i od tyłu (wszędzie pokazuje 0). Następnie sprawdziłem jeszcze raz bezpiecznik i napięcie na bezpieczniku (również 0, a bezpiecznik cały). Sprawdzałeś również przy włączonym zapłonie?
Witam. Posiadam auto jakim jest opel astra f 1,4 8v. Moje radyjko to president tommy. Sprawa wygląda w ten sposób że bez zapłonu bajka, gdy włącze zapłon pojedyńczy słychać trzask, a gdy uruchomie silnik trzeszczy cały czas. Zakłócenia NIE rosną w miarę wzrastania obrotów. Gdy odkręce antene zakłócenń brak. Radio podłączone do aku, a antena na stałe...
Komputer rozebrałem bo uderzenie było z jego strony i chciałem zobaczć czy jest cały, masy i bezpieczniki posprawdzałem, pompa paliwa tez działa czyjniki tez po podmieniałem. Kontrolka code działa dziwnie, swieci cały czas a jak włącze zapłon to gasnie jak włączaja sie inne kontrolki od ładowania itp. wiec nie wiem czy immo wogóle tam jest. A czy ktoś...
Procedura kodowania pilota Denso: - otworzyć drzwi kierowcy - kluczyk włożyć do stacyjki i wyjąć (bez przekręcania) - zablokować i odblokować 2x centralny zamek przyciskiem na lewych drzwiach (cały czas otwarte drzwi kierowcy) - kluczyk włożyć do stacyjki i wyjąć (bez przekręcania) - zablokować i odblokować 2x centralny zamek przyciskiem na lewych drzwiach...
Witam. Renault kupione miesiąc temu. Czujniki i pilot odłączone. Przewody całe. Po włączeniu zapłonu, po chwili jak pod paką słychać tykanie i przepala się ten bezpiecznik p16. W pilocie kontrolka świeci. Zawieszenie nie działa. Proszę o pomoc.
Witam wszystkich. Posiadam samochód jak w temacie. Przed kolektorem dolotowym ma on przepustnice. Po odłączeniu akumulatora i ponownym podłączeniu w chwili gdy włączę zapłon zaczyna ona brzęczeć i brzęczy tak cały czas. Przed tym jak odłączyłem akumulator nie brzęczała cały czas tylko parę sekund. Mam w związku z tym pytanie do was. Czy ta przepustnica...
Odpowietrzaj na włączonym zapłonie.
e... nie to radio ! to samo wchodzi do kodu - tak jak ccrt700 Dodano po 1 Ręce opadają, bo tyle razy to już było opisane - wystarczyło by poszukać. 1. Włączyć zapłon 2. Trzymając klawisz AS włączyć radio Dodano po 2 Kod do tego radia wbijasz z klawiatury numerycznej od telefonu i potwierdzasz AS.
Nie rozumiem po co odłączasz ten akumulator, w peugeocie jest cała procedura np. wymiany akumulatora,nie można ot tak sobie odłączać klemy,trzeba poczekać aż się uśpi a po podpięciu aku włączyć zapłon i też poczekać.
Jeżeli masz zamek fabryczny to podaj impuls masowy ok. 30s lub z kabelka na pompe paliwa na kabelek brązowo/czerwony (sprawdź go jak chcesz podając masę bezpośrednio na ten przewód). To działa. Zaprogramuj szyby żeby szły same do góry ( włącz zapłon i trzymaj przycisk szyb do góry cały czas, po domknięciu szyb trzymaj jeszcze ok.10s.) :)
Cały czas po włączeniu zapłonu czy podczas kręcenia rozrusznikiem?
Witam Jak kręcę kluczykiem nie ma iskry. Przekładana była cała listwa. czujnik wału i czujnik wałka dodam że iskra jest jak sprawdzę komputerem jak kręcę kluczykiem nie ma i jak włączę zapłon i kręcę rozrusznikiem też nie ma. Żadnych błędów nawet w imo.
nie no jak włącze zapłon to kilka sekund pobuczy i gasnie ale jak auto odpale to buczy cały czas dużo głośniej niz oryginał którego nie słychac było wogule podczas pracy silnika
hala dziś już nie sprawdzę ale wyjąłem aparat włączyłem zapłon i kopnął mnie prąd czyli jakieś przebicie i zanik iskry na świece nie daje pytanko czy to cały aparat czy tylko kopułka dzięki za wszystkie rady na pewno skorzystam
Jeżeli błąd czujnika mu wraca po włączeniu zapłonu (auto cały czas stoi) to problem raczej w czujniku lub jego instalacji (przerwany obwód) a nie w braku odczytu prędkości. Gdyby nie czytał z pierścienia to by błąd pojawiał się dopiero podczas uchu auta.
To coś źle sprawdzasz albo mierzysz napięcie na pracującym silniku. Wtryski mają mieć +12V (plus) z akumulatora poprzez przekaźnik i podawana masę ze sterownika silnika. Jeżeli mierzysz na pracującym silniku lub na rozruszniku to masz cały czas masę na tym co leje. Ściągnij wtyczkę z wtryskiwacza. Zobacz czy masz 12V pomiędzy jednym z tych przewodów...
Można tylko że od strony radyjka.W twoim przypadku jest to możliwe pod warunkiem ze odetniesz kabelek po zapłonie od instalacji w samochodzie,inaczej bedziesz miał cały czas włączony zapłon nawet po wyciagnięciu kluczyka.Mysle ze zrozumiałeś o co mi chodzi.
A czy było coś niezwykłego wcześniej? Może ciągły sygnał bez powodu jak włączyłeś zapłon/silnik, albo brak pikania a później znowu było normalnie? Sprawdź czy gdzieś mogła dostać się woda/wilgoć, wysusz to wszystko w miejscu gdzie jest ciepło, cały samochód. Jeśli po tym suszeniu będzie ok, to szukaj gdzie woda/wilgoć mogła namieszać. Miałem tak już...
jakiś włączyć zapłon radio włączyć zapłon włączyć zapłon pompa
akumulator tesco junkers cerapur podłączyć sterownik gwarancja tabliczka znamionowy
kalibracja omomierza zmiana ustroju
Instrukcja obsługi radia Kenwood KMM-102 - gdzie znaleźć? Lokalizacja bezpiecznika szyb Toyota Avensis II D4D