1.Włącz zapłon najpierw 2.Trzymając AS /cały czas/ włącz radio 3.Wpisz kod klawiszami 1,2,3,4 podobnie jak SMS się wpisuje [1 to pierwsza cyfra itd. ustawiany kod widzisz na wyświetlaczu] 4.Zatwierdź AS [5 sekund] Zapłon cały czas ma być włączony :D P.S. Radio to SIEMENS a nie Simens
Najprawdopodobniej uszkodzony zespół oporowy dmuchawy A gdzie ty tam widziałeś opornicę? Wyjaśnij mi to! W przeciwnym wypadku ostrzeżenie zgodnie z pkt 12 Regulaminu.
Zacząłbym od przeczytania instrukcji obsługi która pewnie jest też tu na elektrodzie ;) Nie podałeś modelu a typ jest napisany na klapce kasety ale pewnie to będzie tak 1.Włącz zapłon 2.Trzymając AS włącz radio /zapłon cały czas włączony/ pojawią się - - - - {lub cyfra przy SAFE gdy już był wprowadzany zły kod wtedy cierpliwie czekaj nic nie naciskając}...
Nie musi być włączony zapłon, ważne aby radio było cały czas włączone
Można tylko że od strony radyjka.W twoim przypadku jest to możliwe pod warunkiem ze odetniesz kabelek po zapłonie od instalacji w samochodzie,inaczej bedziesz miał cały czas włączony zapłon nawet po wyciagnięciu kluczyka.Mysle ze zrozumiałeś o co mi chodzi.
Podłącz kabel do auta. Następnie wybierz model auta i odczytaj ori. Zapisz go w razie coś ci pójdzie nie tak. Teraz open file , wybierz zmodyfikowany plik complete i download file. Oczywiście cały czas włączony zapłon przy odczytywaniu i wgrywaniu. :D
Mieliśmy zwarcie w tylnej lampie i przepalił się bezpiecznik. Jak włożyliśmy bezpiecznik to cały czas świeci światło przednie i tylne i nie ma stopu. Obojętnie czy zapłon włączony czy wyłączony - cały czas świeci. Co może być grane?
Tak właśnie myślałem że MAN, on przez cały czas jak zapłon włączony sprawdza sprawność wszystkich żarówek, podając na nie niewielki prąd.
Załączam widok skrzynki, ona chyba jest w komorze silnika. Sprawdź, czy dobry jest pierwszy przekaźnik EFI Main Relay. Jak zmostkujesz styki nr 3 i 5 przekaźnika to tak jakbyś włączył zapłon. Sprawdź czy będzie napięcie na zółtym przewodzie po zmostkowaniu styków przekaźnika. Możesz też sprawdzić, czy po włączeniu zapłonu cykają oba przekaźniki tzn....
Witam posiadam hondę FR-V z 2006r 2.2 diesel. Problem jest taki ze nie można zgasić auta bo nie reaguje na przekręcenie stacyjki na 0. Zachowuje się tak jakby zapłon był cały czas włączony. Zdemontowałem cala stacyjkę łącznie z immo, wtyczki odpięte ale dalej kontrolki na liczniku się zapalają po podłączeniu akumulatora tak jak by był przekręcony kluczyk...
Trzymając klawisz AS (WAŻNE: przy przekręconej stacyjce) włączyć radio gałką OI na wyświetlaczu pojawi się SAFE i po chwili x - - - - czas kiedy pojawi się ten napis zależy od ilości błędnych prób x znaczy ile razy jeszcze możemy wprowadzić kod (przy safe 1 trzeba czekać ok 10h - zapłon cały czas musi być włączony) kod wprowadzamy klawiszami 1,2,3,4...
A zapłon masz cały czas włączony i ani na sekundę go nie wyłączasz podczas tego czekania :?: :idea:
A zapłon przy tym czekaniu masz cały czas włączony :?: SAFE 6 powinno puścić po 21 minutach Jeśli masz włączony zapłon a tak się nie dzieje to pomóc może tylko ;) fachowiec
Witam, mam problem z moim Audi A6 1,9 TDI 2001r. mianowicie światła cofania palą się cały czas, gdy zapłon jest włączony...co robić? gdzie szukać?
Aby włączyć zapłon wystarczy przytrzymać start \ stop bez sprzęgła lub hamulca przez maks 10 sekund, i zapłon włączony, ot cała filozofia.
Mam podobny problemem wycieraczka działa cały czas jak na czasówce gdy tylko jest włączony zapłon. Udało się może komuś rozwiązać problemem?
Witam Jak w temacie licznik nie pokazuje stanu km są same ----- i co lepsze nie wyłącza się . Cały czas jest włączony niby zapłon reszta natomiast po wyciągnięciu kluczyka się gasi . Pozdrawiam
Mówisz że przewody zapłonowe ale one raczej nie działają gdy auto ma włączony sam zapłon a pompa paliwa pracuje przez jakąś chwilkę a zakłócenia są cały czas.
Witam robiłem klonowanie BSI w citroenie 2005 2.0 diesel i po podłączeniu akumulatora cały czas jest włączony zapłon( prąd) i jak się go odpali to nie można go zgasić kluczyk wyjmuje a autko dalej chodzi, dopiero po poduszeniu go na biegu gasi. Co może być przyczną tego coś w BSI czy ze stacyjką coś. I jeszcze pytanie które wejście w BSI jest odpowiedzialne...
Ten regulator wycieraczek mam zamiar wstawić. Jak dopasować (przerobić) by działało? P.S. W oryginalnym programatorze przekaźnik po przekręceniu kluczyka włącza się i zwiera styki przez cały czas (gdy jest włączony zapłon).
Witam Mam taki problem. Auto ma cały czas zapalone kontrolki na zegarach tak jakby cały czas włączony zapłon. Po uruchomieniu silnika kluczykiem nie da się go zgasić. Kluczyk zostaje nam w ręku, wyjmujemy go ze stacyjki a silnik nadal pracuje. Kontrolki na desce są zapalone. Tak jakby była zwarta stacyjka na stałe. Sprawdzałem stacyjkę i jest ona sprawna....
Załączam pliki z odczytu komputera zaraz po awarii i po kilku czyszczeniu błędów. Dodam że wentylator cały czas działa jak jest zapłon włączony.
Pompa chodzi cały czas jak masz włączony zapłon - nie ma żadnej regulacji dla pompy w zależności od obrotów. Od tego jest regulator na listwie by utrzymywał stałe ciśnienie benzyny.
Witam Mam pytanie skąd podciągnąć przewód do radia by po wyjęciu kluczyka ze stacyjki Fiata Seicento wyłączało się radio?? Wcześniej podłączyłem do "+ " od podgrzewania szyb lecz to jest źle ponieważ muszę mieć cały czas zapłon włączony by radio mi grało, a to jest szkodliwe dla cewki Wyłączanie
Bzdury ! Trzymać przycisk AS przy włączonym zapłonie i włączyć radio włącznikiem.Trzymać przycisk tak długo aż pojawią się na wyświetlaczu kreski. Kod zatwierdzasz trzymając przycisk AS kilka sekund. Czekasz dopiero wtedy gdy już był wcześniej źle wprowadzony kod ale dopiero po tej procedurze co napisałem wyżej i zapłon musi być cały czas włączony.
No chyba dość konkretnie, w kostce zasilającej są dwa plusy, jeden cały czas a drugi po przekręceniu kluczyka. Sprawdź czy są oba i na swoich miejscach. Bo jak inaczej radio ma wiedzieć kiedy włączony jest zapłon a kiedy nie żeby się wyłączyć po godzinie bez kluczyka. Możliwe jest jeszcze że radio ma uszkodzenie ale to już trzeba by sprawdzać dalej...
Już nie miało mocy wtedy. Mnie cały czas zastanawia fakt, że tu ma znaczenie czas, jaki jest włączony zapłon, a nie jak długo pracuje silnik. Wymieniłem dwa przekaźniki w środku auta i jeden pod maską na wszelki wypadek, ale bez różnicy.
Witam. Mam problem z iveco daily 2009r 3.0. Gdy chce wyłączyć silnik nic sie nie dziej silnik dalej pracuje. Zadne kontrolki sie nie pala tak jakby wszystko działało normalnie. gdy zgaszę silnik poprzez wyciągniecie przekaźnika w skrzynce w komorze silnika silnik zgaśnie ale napięcie na centralce silnika i body komputerze jest tak jak by cały czas zapłon...
A czy normalne jest to że napięcie jest cały czas pomimo że zapłon nie jest włączony?
.. moje pytanko... Jak wiadomo są tam kostki i kabelki:) co z czym poskładać?:D W większości instalacji samochodowych przewód masy czyli minusa jest koloru brązowego. Kostka do radia samochodowego, a w niej minus może mieć kolor brązowy, ale najczęściej czarny. W instalacji samochodowej do radia dochodzą dwa przewody z których jeden ma +12V cały czas,...
Po włączeniu zapłonu i załączeniu radia na wyświetlaczu powinno pojawić się "SAFE".Gasisz rdio (zapłon cały czas włączony).Teraz trzymając przyc."AS" włącz radio (AS nadal trzymaj).Gdy usłyszysz sygnał w głośnikach puszczasz AS.Po chwili na wyświetlaczu pojawi się "10 ----". Przyc.1;2;3i4 klikasz tak aby ustawić właściwy kod.Zatwierdzasz go przytrzymując...
Po włożeniu kluczyka i przekręceniu go ( bez odpalania ), po dwóch minutach zorientowałem się że moduł zapłonowy jest gorący jak patelnia. Przypuszczam, że jest to efekt podobny do tego jaki występował w klasycznych układach zapłonowych. Gdy zapłon był włączony a silnik nie pracował, to cewka zapłonowa robiła się gorąca, gdy cały czas przez nią płynął...
Z karty nie można otworzyć i zamknąć auta. Kierownica odblokowana. Cały czas aktywny wyświetlacz tak jakby zapłon był włączony Prawdopodobnie błąd w obsłudze pojazdu. Jeśli podczas próby rozruchu pojazdu rozruch nie nastąpił i została wyciągnięta karta z czytnika to zapłon pozostaje cały czas włączony . Jeśli nie nastąpił rozruch silnika to należy...
Wciskam i cały czas trzymając włączam zapłon i tak trzymam przez minutę i 20 sek i bez reakcji. A jeszcze jedno pytanko: Czy żeby skasować "krótki" licznik musi być włączony zapłon? Bo bez zapłonu wciskając kasowanie, licznik pozostaje bez zmian, a po włączeniu zapłonu cały czas mruga Service INSP. Może przycisk uwalony?
Poczekaj 2 godziny powinien puścić. Chyba, że w międzyczasie autko było sprawane z podłączonym akumulatorem. Acha i zapłon musi być cały czas włączony.
Jak w takim aucie wykasować żółtą kontrolkę "Maitenance Required" ? Cdif łączy się z zegarami, ale mogę nim tylko pomachać wskazówkami Ustaw na tripA. wyłącz zapłon. wciś guzik od trip A i trzymaj. włącz zapłon i czekaj trzymając cały czas guzik w pozycji tripA. pojawią się w polu kilometrów kreseczki a pużniej 0000. gotowe
Połącz razem żółty i czerwony przewód, wtedy radio będzie miało zasilanie cały czas i nie będzie potrzebny włączony zapłon do jego uruchomienia.
Jeżeli chodzi o lampkę to pali się cały czas, czy zapłon włączony czy nie, czy samochód otwarty czy zamknięty. Co do wyjętych zegarów i zamkniętego samochodu, to co jakiś czas po upływie 12min pobór spada do 0,05A ale nie jest to regułą. Czasem czekam 20 min i pobór wynosi 0,14A, czasem po upływie ok 10 min spada do 0,05A. -zegary cały czas odłączone.
Radio podłączone w aucie tylko że zasilanie z zewnętrznego zasilacza żeby zapłon nie był cały czas włączony mineło już 30 godz i bez rezultatu!
Tak silnik kręci się normalnie bez żadnych oporów i dodam ,że czerwony przekaźnik w komorze silnika burczy. a jak podłączę prąd bezpośrednio z akumulatora na cewkę to wtedy iskra jest ale pompka cały czas pracuje czy jest zapłon włączony czy też nie.
Mam taki problemik z Seatem Ibizą, rok 96' silnik 1.9 TDI, (1Z ten sam co w VW) Załączam zapłon i kontrolka świec świeci cały czas dopóki nie uruchomię silnika, wtedy gaśnie. Podobnie wygląda sprawa zasilania na świecach: włączony zapłon-zasilanie jest cały czas, napięcie zostaje odłączone po uruchomieniu silnika. Co może byc przyczyną takiego zachowania?...
nie wiem jak podłączyć regulator od malucha do jawy, najpierw chciałbym go sprawdzić czy działa ale nie wiem jak? narzędzia mam multimetr prostownik aqu itp to mam. Reg podłączam tak jak powinno być ale nie wiem cz dobrze 51(chyba szcz) do szczotek na wirniku i tam te kable co idą do góry gdzieś i do przerywacza od kierunków to podłączam pod wzb 67...
Witam, mam Ibizę 3 1.4 BBY 2002 i cały czas delikatnie świeci się kontrolka od trakcji. Nie ma znaczenia, czy zapłon włączony, czy nie, cały czas się świeci tak samo. Podpięty był Delphi, nie pokazał nic. Znajomy mechanik mówi, że robi gdzieś zwarcie i daje prąd na kontrolkę. Nie ma u mnie w okolicy jakiegoś wybitnego elektro-mechanika i chciałbym sam...
Witam, Na oku mam Astrę jedynke. Jednak pali się w niej cały czas kontrolka, w sumie to chyba jakiś prosty wyświetlacz. Daje zdjęcie: Wyłączony czy włączony zapłon, to się cały czas tak świeci. http://obrazki.elektroda.net/90_12683488... Co to oznacza?
tak tylko jak go przepne to radio będzie cały czas grało niezależnie czy mam włączony zapłon. i wyłączać też trzeb będzie ręcznie.. a chciałem mieć tzn inteligentne włączanie... czyżby moje radio nie potrafiło tak??
Dodatni to jest cały czas , po włączeniu zapłonu , przerywany masą , wyzwalanie modułu zboczem opadającym , z chwilą kręcenia silnika.
Dzisiaj sprawdziłem, że na włączonym zapłonie jest cały czas 12V na wtrysku Tak ma byc.
To nie jest tak WAIT pojawia się po kilkukrotnym wpisaniu złego kodu , a czas oczekiwania jest zmienny ; i każdorazowo wydłuża się po zatwierdzeniu złego kodu. W skrajnym przypadku jest to zazwyczaj 24h ;). Ważne radio musi być cały czas włączone , zapłon w aucie też i podczas oczekiwania na zakończenie "kary" nic nie naciskamy ani nie wyłączamy radia...
Gdy zapłon włączony na elektrozaworze ma być cały czas napięcie, zanika dopiero gdy wyłączysz zapłon aby zgasić silnik (zamyka wtedy dopływ paliwa na dyszę wolnych obrotów). Jeśli nie otworzy silnik będzie pracował tylko musi być tak jak pisałeś uchylona przepustnica (brak wolnych obrotów). Można zastosować dyszę wolnych obrotów od modelu bez elektrozaworu...
Trzeba się zastanowić co może być przyczyną że auto nie pali. Iskra jest, paliwo jest, wtryski są sterowane więc czemu nie zapala a zapala gdy wyłączony jest bezpiecznik z komputerka LPG. Być może jeden z elektrozaworów instalacji puszcza gaz do parownika nawet jeśli jest wyłączony, albo jest cały czas włączony nawet jak auto ma pracować na benzynie....
Witam mam problem mercedes atego 815 pojechałem na urlop auto stało 6 dni a następnie zaczęło samo kręcić rozrusznikiem. Zapłon świeci bez kluczyka tak jak by był włączony za pomocą kluczyka. Wskaźniki wskazują stan paliwa powietrza w układzie oraz świecą się kontrolki te które świecą się po włączeniu zapłonu. Tak jak wspomniałem rozrusznik cały czas...
Witam Dziś rano po uruchomieniu wycieraczek nie idzie ich w żaden sposób wyłączyć. Wyjęcie bezpiecznika nic nie daje, przełącznik ustawiony w pozycji zero. Wycieraczki pracuję cały czas jak tylko zostanie włączony zapłon. Spryskiwacze działają normalnie. Tylnia wycieraczka rónież pracuje normalnie. Proszę o pomoc Sławek
Odpowietrzaj na włączonym zapłonie.
Panowie znalazłem Problem jakiś idiota prawdopodobnie nie mógł wyciągnąć kostki stacyjki przez co cała się rozsypała i zamiast wymienić ją na nową poprostu związał ją sznurkiem przez co nie wyłączał się zapłon i mimo zgaszonych kontrolek cały czas był włączony. Trafiłem na to po próbie odpalenia auta gdy coś strzeliło w stacyjce. A więc zamykam temat.
Najprostszą i niezawodną domową metodą sprawdzenia układu czujnik temperatury-wskaźnik temperatury jest wymontowanie czujnika z auta, przedłużenie przewodów ale solidnie zrobione (styki) i zanużenie czujnika w wodzie, którą gotujemy. Należy uważać, by nie zamoczyć styków bo wskazania napewno nie będą właściwe. Można do tej kąpieli włozyć termometr i...
Radio gra tylko jak jest włączony zapłon, a zależało by mi żeby grało cały czas..jak podpiąc napiecie z akumulatora?
Witam.Szukam do tego samochodu rozpiski przekaźników , szukałem w necie i nie znalazłem . Problem jest taki że cały czas idzie zasilanie na cewkę rozrusznika,czy jest włączony zapłon czy nie, objawy jak by przekaźnik się skleił .
a jeśli zapłon był włączony i drzwi otwarte, bo wtedy żarówka cały czas się świeci to też może spowodować że on mógł się przegrzać ?
Napięcia po zapłonie nie ma, nawet przy kręceniu rozrusznikiem. To rozumiem . Później piszesz Przekaźniki stykają-dzialaja tego już nie kumam Przekaźniki stykają-dzialaja ale jak badam omomierzem to wszędzie z 1. zmienia się na 0.0 tzn tak zmienia się ta wartość aż końcowi spada do 0.0- czy on jest sprawny ? Czy ten przekaźnik cyka podczas kręcenia...
Włączony na dłuższy czas zapłon, przy niepracującym silniku może spowodować pożar auta, uszkodzenie np. alternatora a także rozładowanie akumulatora. Bez przesady. Zagrzeje świece i po chwili odłączy ich zasilanie. Nic się nie spali, aku też nie padnie, chyba, że będzie tak stał cały dzień, albo i lepiej.
Odgrzebię temat, bo mam nieco odmienny problem acz kto wie, czy nie bardziej frustujący. Otóż u mnie szyby działają cały czas, niezależnie od tego czy zapłon jest włączony,wyłączony i stanu otwarcia czy zamknięcia drzwi. Przyciski świecą się cały czas i nawet odłączenie kostek z szarymi kablami z krańcówek nic nie zmienia - nadal świeci się i działa...
A masz wlaczony zaplon podczas zaladunku ? Czy auto zawsze po zaladunku jest przekrzywione czy poziomuje sie po pewnym czasie ? Czy poziomuje sie po nacisnieciu "zielonego " z pilota ? Kolego zapłon jest cały czas włączony podczas załadunku i Podnosi sobie raz prawą raz lewą stronę nie idzie równo jakby a później jak się jedzie to właśnie siedzi na...
Wyjąłem całe gniazdo i sprawdziłem napięcie na wtyczce od strony łączenia i od tyłu (wszędzie pokazuje 0). Następnie sprawdziłem jeszcze raz bezpiecznik i napięcie na bezpieczniku (również 0, a bezpiecznik cały). Sprawdzałeś również przy włączonym zapłonie?
Masz możliwość podłączenia go do VAG, albo VCDS?? sprawdzić ile pilotów jest zaprogramowane w module komfortu. Spróbuj robić tak jak robiłeś, tylko na końcu przekręć kluczyk na otwieranie i tak samo przyciśnij przycisk do otwierania. Zapłon oczywiście cały czas masz włączony tym działającym pilotem?? I oczywiście baterie w obu pilotach są dobre??
Witam.Mam problem z corsą c ,otóż problem polega na tym że z lewej strony cały czas palą się kierunkowskazy,bez względu czy jest włączony zapłon czy wyłączony.Gdy zamknę samochód pilotem dalej to samo.Muszę przy dłuższym postoju odłączać akumulator żeby go nie rozładować.Czy mięliście już taki problem?Czekam na pomoc. Pozdrawiam
Po długim boju, doszedłem do wniosku, żeby podglądać kamerę w Systemie, to musi być ona zasilona na stałe po włączeniu zapłonu. Także, nie potrzebuje sygnału z biegu wstecznego, gdyż jest zasilona cały czas po włączeniu zapłonu i można ją podglądać z poziomu SYS.
Trzeba niestety wyciągnąć to ze zbiornika i sprawdzić na sucho przy włączonym zapłonie.
Ale w razie wypadku jak silnik stanie a zapłon będzie włączony to pompa będzie pracowała cały czas. I teraz pomyśl sobie co będzie jak zmiażdży się jakiś element układu paliwowego?
Świeci czy zapłon włączony czy nie. Postanowiłem wymienić cały przewód sprawdziłem od tylnej lampy po bezpiecznik zero przetarć, sprawdziłem czujnik1 Tylko mam pytanie jak się zabrać za wymianę takiego przewodu ? Jak rozumieć mam spawane?
witam.proszę o poradę ,kupiłem auto w którym jest zamontowane radio KENWOOD KDC3047. radyjko grało bez włączonej stacyjki.dzisiaj wyjąłem je z szuflady żeby podłączyć dodatkowe głośniki,zrobiłem to w sposób może prymitywny ,naciąłem izolacje z kabli głośnikowych i dokręciłem dodatkowe ,oczywiście wszystko zaizolowałem i głośniki grają.po złożeniu wszystkiego...
Wszystko było OK kiedy to nagle otworzyłem samochód przekręci szybko kilka razy i koniec. Ikona immobilaisera nie wyłącza się, świeci cały czas - gdy zapłon jest włączony to świeci ciągłym światłem, gdy kluczyka nie ma w stacyjce to świeci pulsacyjnie. Co można zrobić? Wcześniejszy kolega jeżdżący tym samochodem bawił się bardzo długo z tą sytuacją...
Przekaźnik który bez zasilania ma zwarte styki. Cewkę z jednej strony do masy, z 2giej do stacyjki styk 50 (impuls na rozrusznik). Gdy przekręcisz na rozruch przekaźnik odetnie zasilania. Wiele aut ma taki przekaźnik domyślnie zamontowany (przekaznik X i styk X w stacyjce), ale nie każde. Można tez zwykły przekaźnik, i rozwiązanie jak np w Skodzie Felicji....
Przy układzie wyżej będzie tak że włączy zapłon i układ będzie non stop włączony czyli tranzystor będzie cały czas przewodził, efekt włączenia i trzymania przycisku na nawigacji aż do momentu wyciągnięcia kluczyka Przyjrzyj się lepiej - tam jest szeregowo wpięty kondensator, który, jak wiadomo - prądu stałego nie przewodzi.
Cześć. Jeep grand Cherokee 2017 z niedziałającym wspomaganiem kierownicy. W module błąd C15DB-00 w opisie wspomaganie dezaktywowane. W samochodzie urwany był przewód od czujnika momentu skrętu. Z informacji jakie znalazłem wynika że jeśli to wspomaganie zostanie uruchomione (włączony zapłon) bez czujnika ponad trzy razy to błędu tego nie można już skasować...
Witam, jak w temacie, w quadzie nie ma iskry. Nowy moduł, cewka sprawna (sprawdzana na skuterze) impulsator ok, miga dioda. Do modułu dochodzi prąd z prądnicy. Co może być jeszcze, dziwi mnie że na module jest cały czas napięcie z akumulatora, nie zależnie czy jest zapłon włączony czy nie. Proszę o pomoc.
Widzi kabelek,zapłon włączony,musiałem wejść w ustawienia i wybrać odpowiednie łącze bo tam są 4 na 3 połączyło się z samochodem,ale totalnie nic nie czyta,pracuje cały czas i nić nie wyszukuje,pisałem do sprzedawcy prosił bym go odesłał.
Witam :) mam taki problem z radiem Dalco CMs301 mianowicie gdy oglądam pliki divx lub avi (pliki wideo) to wyświetla mi sie cały czas komunikat na całą stronę że nie oglądaj wideo podczas jazdy samochodem i nie da się tego wyłączyć. I tak cały czas, czy mam wyłączony zapłon czy włączony cały czas pojawia sie ten komunikat . I nie da sie nic z tym zrobić...
Sądzę, że najlepiej podejdzie 6 diodowy alternator z UAZa 469. Trzeba go tylko wymienić razem w parze z regulatorem. UAZ nie ma kontrolki, więc wszystko będzie działało jak trzeba. Sprawdź sobie schematy z pierwszych UAZów, jak jest to wszystko podłączone. Tylko jedna uwaga, kiedy silnik nie pracuje a zapłon jest włączony, to cały czas idzie pełny prąd...
Czy na pewno postępujesz zgodnie z procedurą :?: Instrukcja obsługi leży w odpowiednim dziale na elektrodzie. Wprowadzanie kodu jest jak w całej serii CAR czyli 1.Włączony zapłon lub 2 plusy na stole. 2.Cały czas trzymając AS włączamy radio. 3.Ma się pojawić 10 - - - - lub jak jest kara ;) cyferka przy SAFE oznaczająca ile prób zostało wtedy czekamy...
Brak jednego (plusa). Wyjmij radio i sprawdź w kostce iso czy sa napięcia. Czarny (minus) Czerwony (Plus na włączonym zapłonie) żółty (Plus cały czas).I napisz co to znaczy (zaczęło wariować) ?
Witam wszystkich Mam mały problem ze znalezieniem przewodu +12V który będzie działał po włączeniu zapłonu. Kupiłem kostki z przejściówkami na ISO z kostek 14-pinowych Volvo dzięki którym podłączam Parrota. Przewody zasilania są 2 - żółty (podłączony w kostkach) i czerwony - jest luzem. Muszę go podłączyć do zasilania które będzie działało po włączeniu...
Witam, mam problem z podłączeniem kabla rem w samochodzie. Samochód to seat Leon z 2010 roku. Na internecie wyczytałem, ze kabel ten podpina sie do gniazda anteny, lecz po zmierzeniu miernikiem na kostce ISO mam 2 gniazda na których jest stałe 12v niezależnie od tego czy zapłon jest włączony czy nie, jak podepnę kabel rem pod któreś z tych gniazd to...
Z tego co pamiętam to paliwo było tłoczone.A co do tej lampki to nawet po rozgrzaniu miga cały czas jak odpalony jest samochód a nawet jak jest włączony zapłon a nie odpalony silnik.Wcześniej jak chodził na gazie to nie było tego.Później postaram się wysłać zdjęcia przekaźnika,który załącza benzynę.
Skoro odłączę włącznik pod hamulcem i zamknę auto to, dlaczego pali się stop - skąd bierze zasilanie? A jak nie zamkniesz to sie nie pali? Czy ciągle się pali. Masz audio zmieniarke i wzmacniacz w tyle? Światło stop pali się cały czas, niezależnie czy auto jest otwarte/zamknięte, zapłon włączony/wyłączony, auto pozamykane alarm włączony. Zmieniarki...
Spróbuj nacisnąć i przytrzymać dłużej górny klawisz obok gałki oznaczony symbolem fali A odłączenie zapewne nic nie da - pewnie że można ale wystarczy na chwilę ,bo jest jakaś mała szansa że powiesił się mikroprocesor. Typowa procedura odczekania "kary za wpisane złe kody" to włączyć zapłon musi być włączony :!:] , włączyć radio i cierpliwie czekać...
Słuchaj, jeżeli po włączeniu zapłonu nie działa Ci pompa paliwa i nie ma kontrolki wtrysku przez chwilę to znaczy że sterownik silnika nie działa. Może brakuje mu zasilania. Tutaj szukaj a nie przy pompie paliwa. Po włączeniu zapłonu ma się na chwile zaświecić kontrolka wtrysku. Kolega m789 wskazał Ci gdzie jest plus po stacyjce na wtyczce - jest to...
mam zablokowane radio tzn. znam kod tylko mam te kreseczki. wyczytałem tutaj na forum ze musi być cały czas pod zasilaniem i wyczytałem także że ma być podpięte do dwóch plusów czyli podobno ma być zapłon włączony. ja mam poloneza i mam tylko dwa przewody - i +. wydaje mi się, że w moim przypadku nie ma znaczenia czy zapłon jest włączony czy nie byle...
Witam, mam problem jak zapłon wyłączony kierunki świeca cały czas nie mrugają, wyciągam żółty przekaźnik kierunków (góra s.bezpiecznikowej, moduł prosty wew.dwa przekaźniki) światła gasną . Jak zapłon włączony lub auto uruchomione wszystko działa OK. Manetki odłączone, włącznik awaryjnych odłączony, moduł c.zamka-alarmu odłączony.Podejrzewam moduł alarmu,...
Witam. Mam podobny problem w moim mk3 z 92 roku z klimą. Mianowicie gdy sterownik był sprawny wentylator działał normalnie i mozna go było włączyć przyciskiem włączającym klimatyzację w dowolnym momencie. Jednak nadszedł dzień w którym sterownik zalał się płynem chłodniczym i po pewnym czasie zauważyłem że blaszka na nim jest przełamana. Gdy ją wymieniłem...
Witam. Toyota Yaris II 1.3 VVT-i 2006 rok. XP9F(A) SCP90(H) SCP90L-CHMRKW(1A) VNKKL98320A083211 Usterka pojawiła się nagle. Wsiadam, przekręcam kluczyk i zaczyna bzyczeć ten oto przekaźnik: http://obrazki.elektroda.pl/2368231600_1... http://obrazki.elektroda.pl/7335815900_1... Znajduje się on pod maską, po lewej stronie,...
Witam posiadam transportera T4 1999rok ten już z niebiesko czerwonymi zegarami i cały czas chodzi mi elektryczna pompka od płynu chłodzącego czy jest zapłon włączony, czy jest wyłączony, czy silnik pracuje, czy nie po prostu cały czas czym to może być spowodowane gdzie jest przekaźnik od tej pompki bo czujniki dwa są nowe (niebieski dwu pinowy i czteropinowy...
Odkopuję bo efekt naprawy nie trwał długo. Wskazówka ponownie zaczęła przemieszczać się zgodnie ze wskazówkami zegara aż dotarła na godzinę 12 po czym opadła i sytuacja wygląda następująco: [url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek... wyłączony [url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek... włączony Chyba...
Dopiero teraz znalazłem chwilę, żeby tu zajrzeć. Ja mam piecyk ze świeczką, od której pojawia się zapłon. Wyłączam piecyk, bo stwierdziłem, że bez sensu, aby był włączony cały czas, kiedy prawie 10h dziennie spędzam poza mieszkaniem. Jeszcze raz wielkie dzięki za odpowiedzi. ;)
Witam w moim aucie BMW E36 97r. Ostatnio zaczęło mi pobierać prąd z akumulatora w wielkości 500mA. Po poszukiwaniach doszedłem że odpowiedzialna za taki pobór jest jednostka EWS II. W jej wnętrzu jest przekaźnik odpowiedzialny za wyłączanie obwodu startu rozrusznika. I jest on załączony cały czas, bez względu czy zapłon włączony czy wyłączony. Auto...
Z masą jest ok, na pinie 16 jest cały czas napięcie niezależnie od tego czy zapłon jest włączony czy nie. Sprawdzałem też pin 7 (linia K), jest mw. 0,5 V. Akumulator śmiga. Próbowałem jeszcze "przedzwonić" pin 7 z którymkolwiek złączem na komputerze i z żadnym nie było połączenia. Przy okazji, jeśli ktoś mógłby wrzucić schemat połączenia sterownika...
quote="krzesniakkarol5"]Problem jest taki, że po przekręceniu kluczyka w stacyjce na wyłączony zapłon skuter wciąż kręci rozrusznikiem, lecz nie odpala a jak kluczyk przekręcę na włączony zapłon skuter odpala i jest wszystko OK do momentu, gdy go nie zgaszę dalej ale obieg prądu po wyłączeniu stacyjki jakby był cały czas. Dobrze, nie będę się rozpisywał....
Tak jak poradziliście sprawdziłem próbnikiem wszystkie kable Wejściowe do rezystora - gruby czerwono-żółty (jest prąd cały czas na wyłączonym i włączonym zapłonie) - gruby brązowy (masa jest również cały czas) - cienki fioletowy (brak jakiegokolwiek napięcia na wyłączonym i włączonym zapłonie) Wyjściowe - jasny brązowy (brak napięcia) - ciemniejszy...
Mam problem z podłączeniem mojej kamery w samochodzie. Napięcie jest podawane ciągle na zapalniczkę samochodową. Gdy podłączam kamerę nagrywa cały czas a chciałbym by tylko nagrywała w czasie jazdy (gdy jest włączony zapłon). Myślałem o jakimś czujniku napięcia że jeśli przekroczy 13V to wtedy załącza zapalniczkę. A może są jakieś lepsze patenty? Dodam...
Jestem "szczęśliwym" posiadaczem tego alarmu wszystko działało OK dopóki pewnego dnia przy odpalaniu auta w zimie wyczerpał się akumulator. Tzn. Po kliknięciu pilota zamykały się zamki oraz auto się ryglowało + domykało sobie szyby. Teraz z pilota tylko da się zamknąć drzwi, auto się nie rygluje i nie domyka szyb. a dioda od alarmu świeci się cały czas...
Przekaźnik wymieniony , czujnik wału wymieniony ,dalej nic. Na cewki dochodzą dwa + po włączeniu zapłonu ale w trzecim pinie nie pojawia się masa podczas uruchamiania silnika . Czy te plusy mają być cały czas przy włączonym zapłonie ?
zostawiłem włączony zapłon czujnik ruchu cały włączony włączony zapłon wentylator pracuje
mercedes stacyjki sprinter pneumatyczne zawieszenia transformator ferrytowy
łucznik naprężacz sprinter podłączenie webasto
Wpływ poziomu płynu chłodniczego na ogrzewanie Seat Ibiza 3 Omijanie regulatora obrotów w szlifierce Stanley FatMax