1.Włącz zapłon najpierw 2.Trzymając AS /cały czas/ włącz radio 3.Wpisz kod klawiszami 1,2,3,4 podobnie jak SMS się wpisuje [1 to pierwsza cyfra itd. ustawiany kod widzisz na wyświetlaczu] 4.Zatwierdź AS [5 sekund] Zapłon cały czas ma być włączony :D P.S. Radio to SIEMENS a nie Simens
Witaj Ruszyłem z tematem i naprawa przeszła pomyślnie. Wszystko działa. Zakupiłem wcześniej czujnik kąta skrętu i gdy przyszły cieplejsze dni wziąłem się za robotę. Opiszę to jak najbardziej szczegółowo jak to zrobiłem. Najpierw przygotowałem potrzebne narzędzia i zapakowałem je do bagażnika. Potem pojechałem w takie miejsce które jest równe, płaskie...
No chyba dość konkretnie, w kostce zasilającej są dwa plusy, jeden cały czas a drugi po przekręceniu kluczyka. Sprawdź czy są oba i na swoich miejscach. Bo jak inaczej radio ma wiedzieć kiedy włączony jest zapłon a kiedy nie żeby się wyłączyć po godzinie bez kluczyka. Możliwe jest jeszcze że radio ma uszkodzenie ale to już trzeba by sprawdzać dalej...
.. moje pytanko... Jak wiadomo są tam kostki i kabelki:) co z czym poskładać?:D W większości instalacji samochodowych przewód masy czyli minusa jest koloru brązowego. Kostka do radia samochodowego, a w niej minus może mieć kolor brązowy, ale najczęściej czarny. W instalacji samochodowej do radia dochodzą dwa przewody z których jeden ma +12V cały czas,...
Raz piszesz że jest zasilanie a raz że go nie ma. Przygotuj kontrolkę zrobioną z żarówki (np. 5W) i dwóch przewodów. Na bezpieczniku zasilanie ma być cały czas, bezpiecznik jest przed przekaźnikiem. Skoro zwierasz przekaźnik i pompa rusza to zasilanie na styku roboczym jest a problem jest tylko w sterowaniu cewki. Błąd P0418 to problem w sterowaniu...
Proszę oto linka z schematem i wszystkimi potrzebnymi opisami rozrusznika można na tym zrobić prace. http://diaaut.home.pl/r3401c3x.htm Dodano po 41 A to na początek .. Ogólne wiadomości o rozruchu. Ważnym elementem obwodów elektrycznych jest obwód rozruchu silnika spalinowego w skład tego obwodu wchodzą silnik elektryczny prądu stałego zwany rozrusznikiem,...
Napięcia po zapłonie nie ma, nawet przy kręceniu rozrusznikiem. To rozumiem . Później piszesz Przekaźniki stykają-dzialaja tego już nie kumam Przekaźniki stykają-dzialaja ale jak badam omomierzem to wszędzie z 1. zmienia się na 0.0 tzn tak zmienia się ta wartość aż końcowi spada do 0.0- czy on jest sprawny ? Czy ten przekaźnik cyka podczas kręcenia...
więc tak przekaźnik 219 jest sterowany przez komputer ale komputer włacza się dopiero po włączeniu przekaźnika więc nie rozumiem o co chodzi czy komputer nie powinien dostać napiecia po zapłonie żeby właczyć ten przekaźnik? Sterownik silnika dostaje zasilanie z kostki stacyjki. Jak dostaje zasilanie to na podstawie temperatury silnika podaje masę sterującą...
http://obrazki.elektroda.pl/5801276200_1... http://obrazki.elektroda.pl/3300383200_1... http://obrazki.elektroda.pl/5692854900_1... http://obrazki.elektroda.pl/9970609300_1... Kamera cofania, moduł monitorowy Zamontowanie i podłączenie kamery cofania i monitora przeznaczonego tylko do...
https://obrazki.elektroda.pl/8584515200_... Przycisk „start-stop” w samochodzie. Modernizacja 5. Przedstawiam kolejną (5) modernizację urządzenia „Przycisk „start-stop” w samochodzie”. Tym razem też jest to całkowicie nowy schemat, uwzględnione są wszystkie poprzednie modernizacje, ale budowa nie...
Silnik razem z mechanizmem też został podmieniony.Nic to nie zmieniło.Ślizgi w silniku od wyłącznika krańcowego też są dobre nie powycierane i nie nadpalone.Silnik wycieraczek pracuje na najwyższym biegu czy zapłon jest włączony czy nie.Po odpieciu akumulatora i ponownym podłączeniu wycieraczki przestają ciągle pracować i wszystko jest ok do momentu...
Chciałbym dzisiaj przedstawić Wam jeden z tanich lokalizatorów GPS. W poniższym tekście opisze kilka testów tego urządzenia mogących pomóc Wam przy wyborze lokalizatora, zwanego także trackerem GPS. Jakiś czas temu natknąłem się tutaj na informację aby uważać przy zakupie tanich urządzeń gdyż nie mają one nic wspólnego z GPSem. Zainteresowany tą informacją...
Mieliśmy zwarcie w tylnej lampie i przepalił się bezpiecznik. Jak włożyliśmy bezpiecznik to cały czas świeci światło przednie i tylne i nie ma stopu. Obojętnie czy zapłon włączony czy wyłączony - cały czas świeci. Co może być grane?
Mówisz że przewody zapłonowe ale one raczej nie działają gdy auto ma włączony sam zapłon a pompa paliwa pracuje przez jakąś chwilkę a zakłócenia są cały czas.
Witam, mam problem z podłączeniem kabla rem w samochodzie. Samochód to seat Leon z 2010 roku. Na internecie wyczytałem, ze kabel ten podpina sie do gniazda anteny, lecz po zmierzeniu miernikiem na kostce ISO mam 2 gniazda na których jest stałe 12v niezależnie od tego czy zapłon jest włączony czy nie, jak podepnę kabel rem pod któreś z tych gniazd to...
http://obrazki.elektroda.pl/7924554000_1... Automatyczny wyłącznik ogrzewania tylnej szyby w samochodzie (kolejny). Po około 10 latach bezproblemowego używania układu czasowego sterowanego wyłącznikiem bistabilnym (opisany tu: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic86... ) postanowiłem zmienić układ czasowy na sterowany przyciskiem...
Po włożeniu kluczyka i przekręceniu go ( bez odpalania ), po dwóch minutach zorientowałem się że moduł zapłonowy jest gorący jak patelnia. Przypuszczam, że jest to efekt podobny do tego jaki występował w klasycznych układach zapłonowych. Gdy zapłon był włączony a silnik nie pracował, to cewka zapłonowa robiła się gorąca, gdy cały czas przez nią płynął...
Najprawdopodobniej uszkodzony zespół oporowy dmuchawy A gdzie ty tam widziałeś opornicę? Wyjaśnij mi to! W przeciwnym wypadku ostrzeżenie zgodnie z pkt 12 Regulaminu.
quote="krzesniakkarol5"]Problem jest taki, że po przekręceniu kluczyka w stacyjce na wyłączony zapłon skuter wciąż kręci rozrusznikiem, lecz nie odpala a jak kluczyk przekręcę na włączony zapłon skuter odpala i jest wszystko OK do momentu, gdy go nie zgaszę dalej ale obieg prądu po wyłączeniu stacyjki jakby był cały czas. Dobrze, nie będę się rozpisywał....
Cewka ulegnie niemal natychmiastowemu spaleniu, dostarczając swoistego rodzaju wrażen termiczno -zapachowych. No chyba nie taka klasyczna np od Syreny. Syrena nie miała rozdzielacza tylko 3 cewki i 3 przerywacze. Po przekręceniu kluczyka w pozycje zapłonu (nie rozruchu) cewki dostawały zasilanie i z trzech to najwyżej jedna była rozłączona przerywaczem...
A zapłon przy tym czekaniu masz cały czas włączony :?: SAFE 6 powinno puścić po 21 minutach Jeśli masz włączony zapłon a tak się nie dzieje to pomóc może tylko ;) fachowiec
Przycisk „start-stop” w samochodzie (modernizacja 1) Opisany w miesięczniku „Elektronika dla wszystkich” nr 12/2003 przycisk „start-stop” w samochodzie mojego autorstwa, w ciągu pięcioletniej już eksploatacji okazał się bardzo pożytecznym urządzeniem i sprawuje się bardzo dobrze. Po tym okresie użytkowania ujawniła...
A zapłon masz cały czas włączony i ani na sekundę go nie wyłączasz podczas tego czekania :?: :idea:
Wciskam i cały czas trzymając włączam zapłon i tak trzymam przez minutę i 20 sek i bez reakcji. A jeszcze jedno pytanko: Czy żeby skasować "krótki" licznik musi być włączony zapłon? Bo bez zapłonu wciskając kasowanie, licznik pozostaje bez zmian, a po włączeniu zapłonu cały czas mruga Service INSP. Może przycisk uwalony?
Tak właśnie myślałem że MAN, on przez cały czas jak zapłon włączony sprawdza sprawność wszystkich żarówek, podając na nie niewielki prąd.
http://obrazki.elektroda.net/41_12262583... Przycisk „start-stop” w samochodzie (modernizacja 2). Przedstawiam kolejną modernizację urządzenia „Przycisk start-stop w samochodzie”. Zasada działania tego układu jest taka sama, jak układu opisanego wcześniej tu: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic58... chociaż...
Podłącz kabel do auta. Następnie wybierz model auta i odczytaj ori. Zapisz go w razie coś ci pójdzie nie tak. Teraz open file , wybierz zmodyfikowany plik complete i download file. Oczywiście cały czas włączony zapłon przy odczytywaniu i wgrywaniu. :D
Witam mam problem mercedes atego 815 pojechałem na urlop auto stało 6 dni a następnie zaczęło samo kręcić rozrusznikiem. Zapłon świeci bez kluczyka tak jak by był włączony za pomocą kluczyka. Wskaźniki wskazują stan paliwa powietrza w układzie oraz świecą się kontrolki te które świecą się po włączeniu zapłonu. Tak jak wspomniałem rozrusznik cały czas...
Można tylko że od strony radyjka.W twoim przypadku jest to możliwe pod warunkiem ze odetniesz kabelek po zapłonie od instalacji w samochodzie,inaczej bedziesz miał cały czas włączony zapłon nawet po wyciagnięciu kluczyka.Mysle ze zrozumiałeś o co mi chodzi.
http://obrazki.elektroda.net/62_12110360... System kontroli żarówek i bezpieczników w samochodzie. System obejmuje kontrolą wszystkie światła oświetlenia zewnętrznego samochodu, oraz wszystkie bezpieczniki znajdujące się w skrzynce bezpieczników. Jest zamontowany w samochodzie Skoda Octavia kombi, i do tego samochodu odnosi się uproszczony...
Nie bardzo wiem na który pin ta masa bo: Silnik uruchomiony wtyczka w przepływomierz: Wpięta . . . . . . . . Odłączona 1. 7,13V . . . . . . . . 4,97V 2. 11,35V . . . . . . . 0,00V 3. 14,38V . . . . . . . .14,38V 4. 4,98V . . . . . . . . .4,98V 5. 10,71V . . . . . . . .0,00V Silnik wyłączony, włączony zapłon Wpięta . . . . . . . . Odłączona 1. 6,68V...
Witam, mam problem jak zapłon wyłączony kierunki świeca cały czas nie mrugają, wyciągam żółty przekaźnik kierunków (góra s.bezpiecznikowej, moduł prosty wew.dwa przekaźniki) światła gasną . Jak zapłon włączony lub auto uruchomione wszystko działa OK. Manetki odłączone, włącznik awaryjnych odłączony, moduł c.zamka-alarmu odłączony.Podejrzewam moduł alarmu,...
Tak silnik kręci się normalnie bez żadnych oporów i dodam ,że czerwony przekaźnik w komorze silnika burczy. a jak podłączę prąd bezpośrednio z akumulatora na cewkę to wtedy iskra jest ale pompka cały czas pracuje czy jest zapłon włączony czy też nie.
Jeżeli chodzi o lampkę to pali się cały czas, czy zapłon włączony czy nie, czy samochód otwarty czy zamknięty. Co do wyjętych zegarów i zamkniętego samochodu, to co jakiś czas po upływie 12min pobór spada do 0,05A ale nie jest to regułą. Czasem czekam 20 min i pobór wynosi 0,14A, czasem po upływie ok 10 min spada do 0,05A. -zegary cały czas odłączone.
Problem jest taki że cały czas idzie zasilanie na cewkę rozrusznika,czy jest włączony zapłon czy nie, objawy jak by przekaźnik się skleił . Na cewkę rozrusznika nie ma żadnego przekaźnika. Jeśli nie rozłącza ci go to sklejony jest styk w kostce stacyjki - kostka stacyjki do wymiany. Bzdury. W BSM jest przekaźnik który odpowiada za cewkę rozrusznika....
Witam, Mam delikatnie przerobiony schemat z tej strony: https://serwis.avt.pl/manuals/AVT2309.pd... (Zdjęcia poniżej) Potrzebuje ładowarkę, która będzie stale podłączona do akumulatora (akumulator będzie w samochodzie jako dodatkowy, do niego będzie podpięty mikrokontroler i pare innych rzeczy). I plan jest taki, ze do wejścia układu podłączę „zapalniczkę”...
Przy układzie wyżej będzie tak że włączy zapłon i układ będzie non stop włączony czyli tranzystor będzie cały czas przewodził, efekt włączenia i trzymania przycisku na nawigacji aż do momentu wyciągnięcia kluczyka Przyjrzyj się lepiej - tam jest szeregowo wpięty kondensator, który, jak wiadomo - prądu stałego nie przewodzi.
Witam Jak w temacie licznik nie pokazuje stanu km są same ----- i co lepsze nie wyłącza się . Cały czas jest włączony niby zapłon reszta natomiast po wyciągnięciu kluczyka się gasi . Pozdrawiam
Z karty nie można otworzyć i zamknąć auta. Kierownica odblokowana. Cały czas aktywny wyświetlacz tak jakby zapłon był włączony Prawdopodobnie błąd w obsłudze pojazdu. Jeśli podczas próby rozruchu pojazdu rozruch nie nastąpił i została wyciągnięta karta z czytnika to zapłon pozostaje cały czas włączony . Jeśli nie nastąpił rozruch silnika to należy...
A masz wlaczony zaplon podczas zaladunku ? Czy auto zawsze po zaladunku jest przekrzywione czy poziomuje sie po pewnym czasie ? Czy poziomuje sie po nacisnieciu "zielonego " z pilota ? Kolego zapłon jest cały czas włączony podczas załadunku i Podnosi sobie raz prawą raz lewą stronę nie idzie równo jakby a później jak się jedzie to właśnie siedzi na...
Moduł komfortu został podpięty do can-a, kable pomarańczowe przechodzą przez moduł > moduł ma funkcje zasilania po stacyjce > nie podpinałem tylko przewodów od oświetleń do modułu > przekaźniki w module żyją i cykają jak otwieram i zamykam drzwi > po świętach zobaczę jak cała sprawa wygląda na vag-u i czy jest połączenie. Po testach próbówką wszytko...
Renault Megane II, 1.6, 16V Nie da rady właczyć zapłonu (tak przynajmniej mi się wydaje) . Oczywiście jest na kartę i z przyciskiem START/STOP. Auto nie odpala Jak zapłon niby jest nie włączony (karta nie włożona) to: światła można normalnie włączyć (pozycja,mijania długie), awaryjne chodzą, jest oświetlenie wewnątrz, centralny zamek chodzi, klakson....
To oczywiste bo styki 3-4 wyłączają piec całkiem z sieci. Jesteś w błędzie. 3-4 nie wyłącza całkowicie kotła z sieci. Wyłącza tylko grzanie c.o. Mając rozłączone styki 3-4 spokojnie grzejesz c.w.u., bo kocioł cały czas jest włączony i możesz wejść w MENU kotła i zmieniać mu ustawienia itp. gdy temp na wymienniku spadnie <5st to sie włączy, tego...
Pompa chodzi cały czas jak masz włączony zapłon - nie ma żadnej regulacji dla pompy w zależności od obrotów. Od tego jest regulator na listwie by utrzymywał stałe ciśnienie benzyny.
Witam, jak w temacie, w quadzie nie ma iskry. Nowy moduł, cewka sprawna (sprawdzana na skuterze) impulsator ok, miga dioda. Do modułu dochodzi prąd z prądnicy. Co może być jeszcze, dziwi mnie że na module jest cały czas napięcie z akumulatora, nie zależnie czy jest zapłon włączony czy nie. Proszę o pomoc.
Witam, Spędziłem trochę czasu na czytaniu podobnych problemów z radiem ale żaden problem nie był identyczny jak mój więc postanowiłem założyć nowy temat. Od pewnego czasu mam problem z moim fabrycznym radiem w golfie V (model RCD 300). Po włączeniu zapłonu radio się włącza i normalnie gra ale po krótkim czasie (nie występuje to po jakimś ustalonym czasie...
Mam taki problemik z Seatem Ibizą, rok 96' silnik 1.9 TDI, (1Z ten sam co w VW) Załączam zapłon i kontrolka świec świeci cały czas dopóki nie uruchomię silnika, wtedy gaśnie. Podobnie wygląda sprawa zasilania na świecach: włączony zapłon-zasilanie jest cały czas, napięcie zostaje odłączone po uruchomieniu silnika. Co może byc przyczyną takiego zachowania?...
Połącz razem żółty i czerwony przewód, wtedy radio będzie miało zasilanie cały czas i nie będzie potrzebny włączony zapłon do jego uruchomienia.
Z tego co wiem i co do tej pory widziałem to na gazie pompa nie powinna pompować paliwa. Na pewno nie widziałem wszystkiego ale skoro pompa chodzi cały czas to w jaki sposób jest odłączana benzyna podczas pracy na gazie?? Pompa podaje cały czas bez przerwy już po przekręceniu kluczyka i tak już zostaje dopóki zapłon jest włączony czy to benzyna czy...
Witam Mam pytanie skąd podciągnąć przewód do radia by po wyjęciu kluczyka ze stacyjki Fiata Seicento wyłączało się radio?? Wcześniej podłączyłem do "+ " od podgrzewania szyb lecz to jest źle ponieważ muszę mieć cały czas zapłon włączony by radio mi grało, a to jest szkodliwe dla cewki Wyłączanie
zostawiłem włączony zapłon czujnik ruchu cały włączony włączony zapłon wentylator pracuje
ustawienie długości dźwięku vestel 17ips72 delikatnie stuka
klejenie głośnika klejenie głośnika
York 9kW monoblok – wymiana pompy obiegowej, dobór, procedura, Grundfos, Wilo Siemens Optiset Analog Adapter – podłączenie drugiego telefonu, konfiguracja UP0/E, splitter