A lampka od immo przy zegarku gasnie. Czy miga. Taka czerwona dioda na środkowym panelu?
Zostawiłem zapłon włączony może z minutę i samochód kręcił i kręcił, jakby ciśnienie zeszło w niskim układzie.
Zrobiłem wykresy, ale dopiero późnym wieczorem będę mógł je wstawić. Zrobiłem jeszcze jedną rzecz. Zostawiłem tylko włączony zapłon na te magiczne dwie minuty, po czym odpaliłem i i od razu był problem, czyli tu bardziej chodzi o to, że zapłon jest włączony, a nie odpalony samochód. Może powinienem bardziej w tym kierunku szukać.
Witam,zrobiłem jak pisałeś odpaliło pod warunkiem że zapalony był samochód,jak zgasiłem i zostawiłem włączony zapłon pompka spowolniła i po około dwóch minutach przestała pracować i piecyk przestał grzać,po powtórnym odpaleniu silnika po chwili piecyk odpalił.Pozdrawiam. Dodano po 4 Witam,zrobiłem jak pisałeś odpaliło pod warunkiem że zapalony był samochód,jak...
Witam wszystkich, mam problem z mercedesem e-klasa jak w tytule, początkowo myślałem, ze to rozrusznik, ale to nie ta, po przekręceniu kluczyka zapalają się wszystkie kontrolki, ale nie reaguje w ogóle rozrusznik, wiec zostawiłem włączony zapłon i kręciłem rozrusznikiem na krótko, rozrusznik kręcił, ale auto nie pali, ma może ktoś jakiś pomysł na to,...
Witam ponownie! A jednak udało się. Opiszę dokładnie jak to zrobiłem, nie wiem czy ten początek jest taki ważny, ale zgodnie z radą kolegi Cr1 wsiadłem do auta włączyłem zapłon dobrym kluczykiem (u mnie scyzoryk), opuściłem i podniosłem przednie szyby, zostawiłem włączony zapłon, wysiadłem z auta. - Drugim kluczykiem, przekręciłem zamek w drzwiach kierowcy...
Witam, kupiłem z drugiej ręki radio Blaupunkt PH1 (D) wraz z kodem. Jednak za bardzo nie wiem jak go wpisać. Po włączeniu radia na LCD pojawią się ---- natomiast po wciśnięciu klawisza "1" pojawia się na LCD coś takiego 0000. Z kreskami na LCD zostawiłem włączony zapłon w samochodzie na całą noc i niestety nie pojawiło się CODE. Może ktoś posiada instrukcję...
Witam. W moim aucie z 2002r 1,9JTD zapala się kontrolka ABS i awarii hamulca (zaciągniętego ręcznego). Sytuacja jest o tyle dziwna że czasem one gasną, głównie w czasie wilgotnych dni (wcześnie rano lub w deszcz) choć nie zawsze. Wczoraj kilka razy przekręciłem kluczyk, kontrolki zgasły i w tym momencie zostawiłem włączony zapłon nic nie ruszając ale...
Witam. Jestem posiadaczem silnika 1.8 ADR 125KM 20V w budzie Audi A6 C4. Samochód jest wyposażony w instalację LPG STAG-4 Eco Objawy: - Na początku na samym gazie, a później też i na benzynie gdy silnik jest zimny po dodaniu gazu samochód z opóźnieniem wkręca się na obroty, ma dołka, na LPG znacznie bardziej jest to odczuwalne. - Czasami "szarpnie"...
Witam podłączyłem w swoim junaku jako zapasowy zapłon bateryjny na 12V, połączenia mam jak na schemacie, http://obrazki.elektroda.net/26_12415111... ale zauważyłem że cewka zapłonowa strasznie się grzeje, po kilku minutach jest gorąca, zostawiłem na 30 minut włączony zapłon i z cewki aż wyciekł olej, kupiłem nową cewkę i też się grzeje, czy...
Zostaw włączony zapłon na ponad 10 minut i jest szansa że przestanie wołać kodu. Jeśli nie, to reset licznika interfejsem pasoft.
Witam, mam takie radio: http://pics.adoos.co.uk/e1aefdc7f6372b59... Po przekręceniu kluczyka i włączeniu radia (przycisk po lewej stronie) radio podświetla się, ale żadne informacje nie są wyświetlane na wyświetlaczu. Zostawiłem włączony zapłon na 20 minut - nic. Odłączyłem zasilanie...
Witam wszystkich ponownie. Minęło parę dni bo czekałem spokojnie, żeby się umówić na wizytę dziś, jutro w warsztacie. W międzyczasie Volvik chyba ze strachu sam się naprawił albo mu niechcący pomogłem. Czytałem sobie podstawy z książki o Volvo V40 i wszyło tam, że nie można go otwierać ze zbyt dużej odległości, że sobie to zlicza i pamięta. A ja z nudów...
Podłącz starą pompę, wykasuj błędy w immo i ecu i zostaw włączony zapłon na noc.
Kupiłem Orlando z 2013r, w werssji 2,0D 163KM. Normalnie odpalało, żadnych problemów przez kilka dni u sprzedawcy (papiery, przeglądy, etc). Przyjechałem do domu, na drugi dzień nie odpala. Zostawiłem auto w spokoju, wieczorem jak gdyby nigdy nic odpalił. Sprawdziłem rozrusznik - mostkując przekaźnik O2 rozrusznik kręci - gdy zapłon jest włączony to...
Witam, Miałem w aucie obrotomierz jak w temacie. Działał OK. Pewnego dnia przestał, tzn po włączeniu zapłonu wskazówka wychyla się ma max. Nie ma znaczenia czy silnik chodzi czy nie. Nie wiem czy efektem usterki nie jest fakt, iż zostawiłem w garażu na noc włączony zapłon w aucie i obrotomierz był "pod napięciem" całą noc. Ktoś mógłby się nim zająć?...
Zostaw z włączonym zapłonem na godzinę.
jako że mój pierwszy post został umieszczony w koszu, to wedle zaleceń "moderatora" uzupełniam temat wątku o niezbędne informacje i pytam: Czy ktoś ma pojęcie, czy napięcie ładowania rzędu 7V jest wystarczające do sprawnego działania akumulatora w motorowerze z silnikiem 139 FMB (biegówka) oraz instalacją 12V? Przez przypadek zostawiłem na noc włączony...
Witam. Wymieniłem potencjometr przepustnicy ale suwaka nie dałem rady wymienić nie dał się ruszyć tak że zostawiłem go w spokoju aby czegoś nie zepsuć. Włożyłem żaróweczkę od check engine w desce rozdzielczej i dokonałem auto diagnostyki wg. instrukcji którą mi przesłałeś i wyszło kilka błędów ( 5-3, 3-3, 3-1, ) poustawiałem wszystko wg. opisu instrukcji...
Skoro SAFE - zostawić na włączonym zapłonie, po ok.godzinie powinna pojawić się możliwość wpisania kodu.
Moduł padł, obecnie przerywacz z aparatu zapłonowego mam wpięty bezpośrednio do cewki i jeździ, jednak chciałbym zamontować moduł. A może da się naprawić ten stary moduł? Miałem kilka lat temu Renault 5 z takim samym zapłonem i też padł mi moduł zapłonowy - po dłuższym zostawieniu włączonego zapłonu przy wyłączonym silniku. Rozciąłem blaszaną obudowę...
W tym samochodzie zawsze dopisywałem bez problemu transponder ale wyciągałem puszkę immo i z eepromu robiłem to vvdi2 możesz zostawić włączony zapłon na godzinę.Podeślij mi ten wsad to zerknę
Pdejrzewam że się bawili. Zostaw włączone z zapłonem to powinno zapytać o kod i potem już będzie działać poprawnie. Jest czasem potrzebna zabawa z klawiszem BND ale nie tak jak to teraz robisz. SławeK
Odblokuje, tylko na zapłonie włączonym zostaw i bez prób komunikacji ;)
Żeby znikł napis SAFE zostaw włączone radio i auto na zapłonie na dwie godziny i wróci możliwość wpisania kodu tylko musisz go znać.
odłącz akumulator i zostaw na pare minut. potem podłącz spowrotem (najlepiej - ).poczym włącz zapłon (bez odpalania ) i poczekaj z minute potem wyłącz zapłon i poczekaj znowu minute . Nastepnie odpal i zostaw pracujące auto do włączenia sie wentylatora <bez dodawania gazu>. powinno pomóc
Po zostawieniu włączonego zapłonu rozładował mi się akumulator. Po naładowaniu go ponownie teraz po zakręceniu rozrusznikiem nie odpala, co mogło się zepsuć?
Masz aktywną blokadę czasową w liczniku. Zostaw włączony zapłon na 20 min i po tym dopiero się loguj. Widać ile jest czasu w tych screenach - 18-20 min.
pisałem zły kod radia, pomyliłem ostatnią cyfrę i teraz mam komunikat WAIT i nie wiem co zrobić. Zostawić włączone radio na włączonym zapłonie i czekać. Nie znam tego modelu radia, ale sądzę, że po około pół godziny powinna być możliwość wpisania kodu.
Zostaw auto na jakiś czas na włączonym zapłonie (radio ma sie załączyć) po jakimś czasie powinno znowu poprosić o kod. Ewentualnie odłącz i podłącz znowu aku
Włącz zapłon i radio i zostaw je tak na godzinę. Powino się znów pojawić SAFE i 1000 ale tym razem nie pomyl się. SławeK
u mnie było tak że nie ważne czy stał czy jechał z minimalną prędkością było ok . Wystarczyło albo włączyć zapłon i zostawić go na samym zapłonie bez jazdy . Po kilku min błąd - auto stało w miejscu .
Trzeba odczekać blokadę czasową po wpisaniu błędnego kodu. Zostawić radio w aucie na około godzinę na włączonym zapłonie, powinna pojawić się po tym możliwość wpisania kodu. Tylko trzeba wpisać poprawny kod, bo sytuacja się powtórzy. Jeżeli kodu nie ma, to pozostaje elektronik i odczyt kodu z modułu FIS radia.
Po prostu włącz zapłon na 45 min i tak zostaw. Podłącz prostownik do akumulatora. Najczęściej immo traci synchro.
A zostawiłeś włączony zapłon w aucie? Chyba dlatego Ci się wyłącza. SławeK
Żle słyszałeś, radia VW nie wyświetlają kresek a 1000, a to jak się wpisuje zależy od wersji radia, BETAII, BETA IV, BETA5.... Na początek zostaw na godzinę włączone z kluczykiem na zapłonie. SławeK
Spróbuj takie prostego patentu. Odłącz ujemną klemę na 10 minut z akumulatora. zostaw włączony zapłon . Następnie wyłącz zapłon i podłącz klemę. Odpal silnik poczekaj 5 minut i jedź się przejechać. Jeśli nie to niech ktoś się wepnie komputerem i sprawdzi błędy w komputerze silnika.
W jakich okolicznościach zepsuło się to auto?czy czasem nie zostawiłeś włączonego zapłonu na długo? Ja bym sugerował podmianę modułu pod cewką bo po co wyważać otwarte drzwi.
witam, jak się okazuje nie potrzeba wcale wyrywać akumulatora żeby wprowadziż kod radia w moim aucie. Pomógł mi w tym inny urzytkownik alfy. jedno, co trzeba tak na prawdę zrobić to zostawić włączony zapłon, a na wyświetlaczu radia po ok godzinie pojawi się CODE. Pozdrawiam
Każdy sterownik przełącza po osiągnięciu odpowiednich obrotów - bez tego nie przełączy nawet jak silnik będzie miał 90 stopni. Jest to zabezpieczenie przed ulatnianiem się gazu gdy np silnik zgaśnie lub ktoś zostawi włączony zapłon.
Podłącz prawidłowo i zostaw włączone aż wskoczy 1 - - -. w niektórych trzeba było włączyć zapłon w aucie i trzymać AS przy włączaniu radia. Mam nadzieję że kod masz. SławeK
następnego dnia zastałem rozładowany akumulator i wycieraczki w pozycji pionowej (nie ma opcji, żebym zostawił je włączone, Nic, kolego, na razie nie wymieniaj. Widzę, że auto nie było podłączone do kompa. Też miałem przypadek z losowym zatrzymywaniem wycieraczek w pozycji pionowej i to cykanie, rzadkie, ale było. To wygląda na błąd komunikacji z COM...
Jak jesteś sprytny to płyn możesz zostawić jak nie to zlej go czujniki wymieniasz na wyłączonym zapłonie.
zostaw na godzinę włączony zapłon i spróbuj ponownie
Sprawdzałem zasilanie na wtryskiwaczach i jest. Nowy problem się pojawił z tym że nie ma iskry nie wiem czym to jest spowodowane (ktoś z ekspertów zostawił włączony zapłon, albo nadmierna wilgoć) napięcie do aparatu zapłonowego dochodzi a iskry nie widać.
Słynny silnik cdti opla. ...tylko, że to silnik Fiata, a nie Opla. Trochę niskie ciśnienie do rozruchu, jakie obroty na rozruszniku? Może słaby akumulator albo uszkodzony rozrusznik. Te silniki są bardzo wybredne jeśli chodzi o obroty potrzebne do rozruchu. Po włączeniu zapłonu ZAWSZE grzeją świece, jak zostawisz na dłużej włączony zapłon i dopiero...
W zasadzie tak, ale jeśli coś nie zadziała, to należy 3 połączyć z masą. Nie pamiętam jaka tam jest logika, a jeden stan jest zabroniony. Nie może być podciśnienia zaraz po włączeniu zapłonu. Wydaje mi się, że zostawienie go (pinu 3) luzem będzie OK.
Zostaw tak właśnie jak Ci koledzy pisali lecz zostaw włączony zapłon (przekręcony kluczyk w pozycji start) i czekaj aż z SAFE2 zrobi się samo SAFE. Potem VF/M i wpisujesz kod. Wiadomo już ze 2 razy go źle wpisałeś i nie zdziwię się jeśli będzisz miał zły kod. SławeK
Czy na końcówce 30 powinno być napięcie jak samochód nie jest uruchomiony ale zapłon jest włączony/wyłączony? Bo u mnie nie ma Szukaj urwanego przewodu przy rozruszniku, ewentualnie ktoś mógł go tam zostawić nie podłączony, jak robił coś z rozrusznikiem.
Nic się raczej by nie stało przez ta pomyłkę, jedynie jakbyś zostawił włączony zapłon na dłużej to alternator by się trochę grzał i akumulator rozładowywał. Zegarom też tylko zwarcie niebieskiego przewodu do masy na dłużej mogło by zaszkodzić bo rezystor od wzbudzenia by się grzał.
cały włączony zapłon włączony zapłon wentylator pracuje bojler włączony
działa obrotomierz mazda vestel 17ips72 łącznik biegunowy
MAN TGE 2.0 TDI Furgon 2019 – lokalizacja czujnika temperatury G62 do świec żarowych Amica AD2C83KiStVAD – błąd E64, silnik BLDC, czujnik Halla, falownik – objawy i naprawa