A lampka od immo przy zegarku gasnie. Czy miga. Taka czerwona dioda na środkowym panelu?
W tym samochodzie zawsze dopisywałem bez problemu transponder ale wyciągałem puszkę immo i z eepromu robiłem to vvdi2 możesz zostawić włączony zapłon na godzinę.Podeślij mi ten wsad to zerknę
Witam,zrobiłem jak pisałeś odpaliło pod warunkiem że zapalony był samochód,jak zgasiłem i zostawiłem włączony zapłon pompka spowolniła i po około dwóch minutach przestała pracować i piecyk przestał grzać,po powtórnym odpaleniu silnika po chwili piecyk odpalił.Pozdrawiam. Dodano po 4 Witam,zrobiłem jak pisałeś odpaliło pod warunkiem że zapalony był samochód,jak...
Zostawiłem zapłon włączony może z minutę i samochód kręcił i kręcił, jakby ciśnienie zeszło w niskim układzie.
Zrobiłem wykresy, ale dopiero późnym wieczorem będę mógł je wstawić. Zrobiłem jeszcze jedną rzecz. Zostawiłem tylko włączony zapłon na te magiczne dwie minuty, po czym odpaliłem i i od razu był problem, czyli tu bardziej chodzi o to, że zapłon jest włączony, a nie odpalony samochód. Może powinienem bardziej w tym kierunku szukać.
A zostawiłeś włączony zapłon w aucie? Chyba dlatego Ci się wyłącza. SławeK
Witam wszystkich, mam problem z mercedesem e-klasa jak w tytule, początkowo myślałem, ze to rozrusznik, ale to nie ta, po przekręceniu kluczyka zapalają się wszystkie kontrolki, ale nie reaguje w ogóle rozrusznik, wiec zostawiłem włączony zapłon i kręciłem rozrusznikiem na krótko, rozrusznik kręcił, ale auto nie pali, ma może ktoś jakiś pomysł na to,...
witam, jak się okazuje nie potrzeba wcale wyrywać akumulatora żeby wprowadziż kod radia w moim aucie. Pomógł mi w tym inny urzytkownik alfy. jedno, co trzeba tak na prawdę zrobić to zostawić włączony zapłon, a na wyświetlaczu radia po ok godzinie pojawi się CODE. Pozdrawiam
Sprawdzałem zasilanie na wtryskiwaczach i jest. Nowy problem się pojawił z tym że nie ma iskry nie wiem czym to jest spowodowane (ktoś z ekspertów zostawił włączony zapłon, albo nadmierna wilgoć) napięcie do aparatu zapłonowego dochodzi a iskry nie widać.
Nic się raczej by nie stało przez ta pomyłkę, jedynie jakbyś zostawił włączony zapłon na dłużej to alternator by się trochę grzał i akumulator rozładowywał. Zegarom też tylko zwarcie niebieskiego przewodu do masy na dłużej mogło by zaszkodzić bo rezystor od wzbudzenia by się grzał.
Witam, kupiłem z drugiej ręki radio Blaupunkt PH1 (D) wraz z kodem. Jednak za bardzo nie wiem jak go wpisać. Po włączeniu radia na LCD pojawią się ---- natomiast po wciśnięciu klawisza "1" pojawia się na LCD coś takiego 0000. Z kreskami na LCD zostawiłem włączony zapłon w samochodzie na całą noc i niestety nie pojawiło się CODE. Może ktoś posiada instrukcję...
Zostaw włączony zapłon na ponad 10 minut i jest szansa że przestanie wołać kodu. Jeśli nie, to reset licznika interfejsem pasoft.
Podłącz starą pompę, wykasuj błędy w immo i ecu i zostaw włączony zapłon na noc.
Witam! Sprowadziłem Mondeo z radiem Ford 2005, brak karty kodowej do radia , ale z tym sobie poradziłem, problem mam z wpisaniem kodu -na wyświetlaczu swiećą 4 kreski, przeszukałem forum i znalazłem że muszę zostawić włączony zapłon na 30min, po tym czasie zaczeły migać kreski ale kodu nieudała się wprowadzić- czy pozostaje mi tylko serwis? [/i][/b]
Zostaw z włączonym zapłonem na godzinę.
Słynny silnik cdti opla. ...tylko, że to silnik Fiata, a nie Opla. Trochę niskie ciśnienie do rozruchu, jakie obroty na rozruszniku? Może słaby akumulator albo uszkodzony rozrusznik. Te silniki są bardzo wybredne jeśli chodzi o obroty potrzebne do rozruchu. Po włączeniu zapłonu ZAWSZE grzeją świece, jak zostawisz na dłużej włączony zapłon i dopiero...
Witam. W moim aucie z 2002r 1,9JTD zapala się kontrolka ABS i awarii hamulca (zaciągniętego ręcznego). Sytuacja jest o tyle dziwna że czasem one gasną, głównie w czasie wilgotnych dni (wcześnie rano lub w deszcz) choć nie zawsze. Wczoraj kilka razy przekręciłem kluczyk, kontrolki zgasły i w tym momencie zostawiłem włączony zapłon nic nie ruszając ale...
Witam ponownie! A jednak udało się. Opiszę dokładnie jak to zrobiłem, nie wiem czy ten początek jest taki ważny, ale zgodnie z radą kolegi Cr1 wsiadłem do auta włączyłem zapłon dobrym kluczykiem (u mnie scyzoryk), opuściłem i podniosłem przednie szyby, zostawiłem włączony zapłon, wysiadłem z auta. - Drugim kluczykiem, przekręciłem zamek w drzwiach kierowcy...
Czy na końcówce 30 powinno być napięcie jak samochód nie jest uruchomiony ale zapłon jest włączony/wyłączony? Bo u mnie nie ma Szukaj urwanego przewodu przy rozruszniku, ewentualnie ktoś mógł go tam zostawić nie podłączony, jak robił coś z rozrusznikiem.
Jeden z pracowników przyznał się, że zostawił zapłon włączony na noc. Teraz to nie zmierzę bo cewki są z jarane założyli nową cewkę z tico ciekawe ile pojeździ :)
Witam, mam takie radio: http://pics.adoos.co.uk/e1aefdc7f6372b59... Po przekręceniu kluczyka i włączeniu radia (przycisk po lewej stronie) radio podświetla się, ale żadne informacje nie są wyświetlane na wyświetlaczu. Zostawiłem włączony zapłon na 20 minut - nic. Odłączyłem zasilanie...
Skoro SAFE - zostawić na włączonym zapłonie, po ok.godzinie powinna pojawić się możliwość wpisania kodu.
Moduł padł, obecnie przerywacz z aparatu zapłonowego mam wpięty bezpośrednio do cewki i jeździ, jednak chciałbym zamontować moduł. A może da się naprawić ten stary moduł? Miałem kilka lat temu Renault 5 z takim samym zapłonem i też padł mi moduł zapłonowy - po dłuższym zostawieniu włączonego zapłonu przy wyłączonym silniku. Rozciąłem blaszaną obudowę...
witam jest to vw vento 1,9 tdi 94 rok i ma 2 poduszki, właścicielem jestem ok 3 miesięcy po włączeniu zasilania i odpaleniu kontrolka zgasnie i po chwili sie nie raz zapali ( teraz przeważnie rano gdy postoi ze 2 dni) wystarczy że wyłącze zapłon i ponownie silnik uruchomie ( mogę nie odpalać i zostawić włączony zapłon ) kontrolka zgasnie i jest ok nawe...
Było nie było, czas na sprawdzenie obwodu z cewki na świece( tak jak wyżej) no chosiaż nie koniecznie , wyżej jest mowa o tym co wchodzi do cewki, Moim skromnym zdaniem cewka wadliwa albo zostawiłeś zapłon włączony na 12 h. pozdrawiam
Pdejrzewam że się bawili. Zostaw włączone z zapłonem to powinno zapytać o kod i potem już będzie działać poprawnie. Jest czasem potrzebna zabawa z klawiszem BND ale nie tak jak to teraz robisz. SławeK
Immo, przycisk awaryjnego gaszenia, wyłącznik stopki. Czy jak zostawisz kluczyk w stacyjce w pozycji I (włączony zapłon), to dasz radę uruchomić silnik z pilota?
Kupiłem samochód bez radia oryginalnego i postanowiłem zamontować oryginalne. Mam pilota przy kierownicy i wyświetlacz (a nie tylko zegarek) i kupiłem do tego odpowiednie radio. Chciałem spytać, czy jest jakaś sztuczka dzięki której radio zostanie zauważone (póki co na wyświetlaczu w odpowiednim miejscu jest Radio: Out) Próbowałem odłączać akumulator....
Po zostawieniu włączonego zapłonu rozładował mi się akumulator. Po naładowaniu go ponownie teraz po zakręceniu rozrusznikiem nie odpala, co mogło się zepsuć?
trzeba na zapłonie zostawić włączone radio na kilka/kilkanaście godzin, wtedy będzie można ponownie wprowadzić kod Nie musi być włączony zapłon, ważne aby radio było cały czas włączone Jak świeci LOCKED 10 lub 13 to zadne czekanie nie pomoże.
Przewód oporowy był poprowadzony pod podłogą. Nie był. Nie dam sobie głowy uciąć, ale wydaje mi się, że był on zawieszony na ścianie grodziowej, za silnikiem. Dokładnie. Za obudową termostatu. W wiązce na ścianie grodziowej był pojedynczy konektor do jego podłączenia o ile w danym modelu taki przewód występował. Jeśli nie występował to zamiast złącza...
Masz aktywną blokadę czasową w liczniku. Zostaw włączony zapłon na 20 min i po tym dopiero się loguj. Widać ile jest czasu w tych screenach - 18-20 min.
Już tłumaczę :) Pomysł jest taki, aby wyprowadzić przełącznik, który pozwoli przełączać źródło prądu dla wideorejestratora pomiędzy 12V (na zapłon) a 12V (stałe). Domyślnie kamerka będzie pracować w oparciu o zapłon, ale jakby była potrzeba zostawić wideorejestraor włączony na kilka godzin na postoju, to przełączam się na stałe 12V. Tryb parkingowy...
No wszystko jasne, może się komuś przyda. Należy w trybie rozbrojonej załączyć pięć razy zapłon i za piątym zostawić włączony (piknie syrenka), następnie przycisnąć kłódkę na pilocie.
Zostawiłem go z przekręconym kluczykiem (zapłon włączony) na jakieś półtora godziny i mu przeszło! Potem zapalałem jeszcze kilka razy i jak ręką odjął. Zobacze jak jutro rano, co mogło być przyczyną takiej usterki , żeby temu zaradzić w przyszłości bo dobrze że dzisiaj nie pracowałem i auto nie było mi potrzebne...:?:
Z tym jedno przyciskowym pilotem kojarzy mi się taka procedura (tak pamiętam i po swojemu opiszę): -Włożyć kluczyk do stacyjki i szybko cztery razy przekręcić na "zapłon" (zaświecenie kontrolek) - zostawić na pozycji "włączony". -w ciągu 10 sek nacisnąć przycisk na pilocie (także w ciągu tych 10 sek zsynchronizować po kolei pozostałe piloty wciskając...
Witam podłączyłem w swoim junaku jako zapasowy zapłon bateryjny na 12V, połączenia mam jak na schemacie, http://obrazki.elektroda.net/26_12415111... ale zauważyłem że cewka zapłonowa strasznie się grzeje, po kilku minutach jest gorąca, zostawiłem na 30 minut włączony zapłon i z cewki aż wyciekł olej, kupiłem nową cewkę i też się grzeje, czy...
Odblokuje, tylko na zapłonie włączonym zostaw i bez prób komunikacji ;)
W jakich okolicznościach zepsuło się to auto?czy czasem nie zostawiłeś włączonego zapłonu na długo? Ja bym sugerował podmianę modułu pod cewką bo po co wyważać otwarte drzwi.
Spróbuj zostawić włączone radio na około 1,5 godz. Włączony zapłon w aucie. Jest możliwość, że pojawi się opcja wpisania kodu. Jak nie znasz trybu wejścia w kod w CAR2003 to po co zabierasz głos w temacie. Odpowiedź jest niżej w poście Waldi58
Spróbuj takie prostego patentu. Odłącz ujemną klemę na 10 minut z akumulatora. zostaw włączony zapłon . Następnie wyłącz zapłon i podłącz klemę. Odpal silnik poczekaj 5 minut i jedź się przejechać. Jeśli nie to niech ktoś się wepnie komputerem i sprawdzi błędy w komputerze silnika.
Witam, Miałem w aucie obrotomierz jak w temacie. Działał OK. Pewnego dnia przestał, tzn po włączeniu zapłonu wskazówka wychyla się ma max. Nie ma znaczenia czy silnik chodzi czy nie. Nie wiem czy efektem usterki nie jest fakt, iż zostawiłem w garażu na noc włączony zapłon w aucie i obrotomierz był "pod napięciem" całą noc. Ktoś mógłby się nim zająć?...
Każdy sterownik przełącza po osiągnięciu odpowiednich obrotów - bez tego nie przełączy nawet jak silnik będzie miał 90 stopni. Jest to zabezpieczenie przed ulatnianiem się gazu gdy np silnik zgaśnie lub ktoś zostawi włączony zapłon.
Żeby znikł napis SAFE zostaw włączone radio i auto na zapłonie na dwie godziny i wróci możliwość wpisania kodu tylko musisz go znać.
pisałem zły kod radia, pomyliłem ostatnią cyfrę i teraz mam komunikat WAIT i nie wiem co zrobić. Zostawić włączone radio na włączonym zapłonie i czekać. Nie znam tego modelu radia, ale sądzę, że po około pół godziny powinna być możliwość wpisania kodu.
Zostaw tak właśnie jak Ci koledzy pisali lecz zostaw włączony zapłon (przekręcony kluczyk w pozycji start) i czekaj aż z SAFE2 zrobi się samo SAFE. Potem VF/M i wpisujesz kod. Wiadomo już ze 2 razy go źle wpisałeś i nie zdziwię się jeśli będzisz miał zły kod. SławeK
zostaw na godzinę włączony zapłon i spróbuj ponownie
Zostaw auto na jakiś czas na włączonym zapłonie (radio ma sie załączyć) po jakimś czasie powinno znowu poprosić o kod. Ewentualnie odłącz i podłącz znowu aku
odłącz akumulator i zostaw na pare minut. potem podłącz spowrotem (najlepiej - ).poczym włącz zapłon (bez odpalania ) i poczekaj z minute potem wyłącz zapłon i poczekaj znowu minute . Nastepnie odpal i zostaw pracujące auto do włączenia sie wentylatora <bez dodawania gazu>. powinno pomóc
Zostawić przy włączonym zapłonie (dwa razy +12V) na jakiś czas , a zaczną mrugać , gdyby było 10 razy wyświetlało by "10"
u mnie było tak że nie ważne czy stał czy jechał z minimalną prędkością było ok . Wystarczyło albo włączyć zapłon i zostawić go na samym zapłonie bez jazdy . Po kilku min błąd - auto stało w miejscu .
Wyjścia są dwa: 1. Regulator "6d" i przekaźnik ładowania (chyba 7V ~) i trochę inaczej połączyć układ 2. Rozebrać alternator, dolutować 3 diody prostownicze, wyprowadzić D+ i zmienić szczotkotrzymacz. Pamiętam że kiedyś takowe mutacje robiłem. Można też zmienić szczotkotrzymacz na ten bez masy, podłączyć +15 na jedną szczotkę i zasilić regulator prosto...
Włącz zapłon i radio i zostaw je tak na godzinę. Powino się znów pojawić SAFE i 1000 ale tym razem nie pomyl się. SławeK
Witam! Mam traktorek ogrodowy z silnikiem z kaszlaczka. Za kolumną kierownicy znalazłem takie oto cosie: https://obrazki.elektroda.pl/1890158500_... Już się zorientowałem, jako, że to nie moja branża, że są to rezystory mocy. Ok, tylko po co? Na pewno jak się zostawi włączony zapłon to wyżrą akumulator, co mnie wcale nie dziwi. Niemniej...
Spróbuj odczytać kod błędu ( o ile będzie). Cztery razy włącz i wyłącz zapłon za piątym razem włącz i zostaw zapłon włączony i patrz na kontrolkę z elektroniki silnika (CHECK ENGINE) powinna błyskać w określonym trybie. Długie świecenie - dziesiątki, krótkie- jedności liczby kodu błędu. Jeśli się uda to napisz jakie kody "wybłyskało"
Jak zablokowane na amen, to jedyna opcja odblokowania to edycja wsadu eeprom. Jeżeli jeszcze nie na amen, to zostawić radio włączone na zapłonie tak długo, aż pojawi się możliwość wpisania kodu. Trzeba odczekać blokadę czasową, im więcej błędnych prób tym dłużej trzeba czekać. Może to zająć godzinę lub nawet i dłużej.
jednak radio wystarczyło wsadzić do samochodu i pozostawic samo radio wlaczone... zrobiłem tak i po jakimś czasie jak poszedłem do samochodu to wyświetlał sie wymażony napis CODE :) :) :))))) JUPI ... niemusialem samochodu zostawic na włączonym zapłonie zadziałało i bez tego :)
... i nic.zero reakcji...zostawiłem włączone radio na zapłonie przez ponad 1h i nic;/ ... Nic w międzyczasie nie naciskaj na panelu, najlepiej nie dotykać radia.
Kol. MIROSŁAW a co z tego urządzenia powoduje że światła włączą się dopiero po uruchomieniu auta , a nie po przekręceniu kluczykiem stacyjki . Pozdrawiam Przepraszam, ale długo nie zaglądałem na forum.:| Jeżeli to o mnie chodziło, to światła zapalają się po włączeniu zapłonu, gasną w momencie kręcenia rozrusznikiem, i zapalają się ponownie po "puszczeniu"...
Witam, potrzebuję pomocy w niniejszej sprawie, mianowicie posiadam skuter marki Kymco Agility, problem jest taki, że po przekręceniu kluczyka w stacyjce na wyłączony zapłon skuter wciąż kręci rozrusznikiem, lecz nie odpala wskazówka od poziomu paliwa nie opada, a jak kluczyk przekręcę na włączony zapłon skuter odpala i jest wszystko OK do momentu gdy...
jako że mój pierwszy post został umieszczony w koszu, to wedle zaleceń "moderatora" uzupełniam temat wątku o niezbędne informacje i pytam: Czy ktoś ma pojęcie, czy napięcie ładowania rzędu 7V jest wystarczające do sprawnego działania akumulatora w motorowerze z silnikiem 139 FMB (biegówka) oraz instalacją 12V? Przez przypadek zostawiłem na noc włączony...
Zrobić to co zrobiłeś, i na włączonym zapłonie zostawić radio włączone z SAFE2 na godzinę a potem wpisać prawidłowy kod. SławeK
Żle słyszałeś, radia VW nie wyświetlają kresek a 1000, a to jak się wpisuje zależy od wersji radia, BETAII, BETA IV, BETA5.... Na początek zostaw na godzinę włączone z kluczykiem na zapłonie. SławeK
Witam. Otrzymałem w spadku samochód który stał jakiś rok nie ruszany. I oczywiście problem z radiem, z tego co wyczytałem po włączeniu zapłonu lub tez radia powinien pojawić się napis SAFE bądź SAFE2 - natomiast wyświetlacz nie pokazuje żadnej informacji. Po wyjęciu radia bezpiecznik okazał się przepalony niestety po wymianie dalej echo na wyświetlaczu....
Witam Zostaw radio włączone na zapłonie i po 1h radio npowinno się odblokować. Pozdrawiam
Powiem Ci tak. Mam bardzo podobny problem, posiadam Suzuki GSX 550 ES (a Twój to GS 400), tam są bardzo podobne układy zapłonowe. U mnie też wszystko było spalone, łącznie z impulsatorami. Zacząłem temat rozgryzać, mam tą samą sytuację z cenami modułu zapłonowego - używany niby pewny 700 zł, nowy ok. 3000 zł - bez sensu kupować. Znalazłem na Facebooku...
Sprecyzujmy co potrzebujesz. Układ ma sygnalizować włączenie świateł mijania (aby nie zostawić włączonych) po wyłączeniu zapłonu?
nic nie dało , dzwoniłem do tego znajomego elektronika i powiedziałżebym zostawił auto na włączonym zapłonie na minimum godzinę . ?
Po prostu włącz zapłon na 45 min i tak zostaw. Podłącz prostownik do akumulatora. Najczęściej immo traci synchro.
Witam. Jestem posiadaczem silnika 1.8 ADR 125KM 20V w budzie Audi A6 C4. Samochód jest wyposażony w instalację LPG STAG-4 Eco Objawy: - Na początku na samym gazie, a później też i na benzynie gdy silnik jest zimny po dodaniu gazu samochód z opóźnieniem wkręca się na obroty, ma dołka, na LPG znacznie bardziej jest to odczuwalne. - Czasami "szarpnie"...
Panowie, z całym szacunkiem, naprawiam te auta od początku ich produkcji, wiec kolo na wale sprawdzone, tam nie ma takiej ,możliwości, okablowanie sprawdzone, dołożone drugie, niezależne. Cudów nie ma Staje się wierzący, że jednak są ;) Wczoraj wieczorem podpiąłem prostownik i zostawiłem auto na włączonym zapłonie. Dzisiaj po odpaleniu, po dwóch minutach,...
Witam Mam problem z autem mianowicie wczoraj rozładowal mi się akumulator (zostawiłem zapalone światła) po naładowaniu aku nie świecą mi się kontrolki na zegarami jak mam włączony zapłon i sterownik od gazu ten w kabinie, natomiast reszta działa jak szyby kierunki itp, nawet auto kreci rozrusznikiem, co to może byc? Co sprawdziłem : Bezpieczniki Zdjalem...
Kilkakrotnie wprowadzono niewłaściwy kod. Zablokowane. Teraz tylko wezwać fachowca ze sprzętem lub laweta. Dodano po 1 Można spróbować zostawić auto z włączonym zapłonem na dwie godziny. Powinno się dać ponownie wpisać kod.
czy to bezpieczne ? nie wiem Moje samochody pod tymi mikroprocesorowymi ładowarkami stoją całą zimę, bez odłączania akumulatorów od instalacji. Powtarzam Ci, to nie wina ładowarki. Akumulator nie ma pojemności, masz pojedyńcze amperogodziny pojemności i uzupełnienie energii właśnie tyle trwa - tak krótko. Świadczy o tym także napięcie 11,8V przed podłączeniem...
Nie wiem co to za Omega ale w B to się czasem paliły ścieżki przy rezystorze w zegarach jak się zostawi długo na włączonym zapłonie i nie uruchomionym silniku.
Zostawisz samochód z włączonym zapłonem? Pobór na postoju to raczej 18mA i chyba prawidłowy, ale trzeba go obserwować do godziny od zamknięcia centralnego i przejścia modułu komfortu i innych do całkowitego uśpienia. Myślisz, że komp samochodu, zegary i czujniki nie pobierają prądu. Zrób pomiar prądu na załączonym zapłonie. W czym Ci ten pobór na załączonym...
Witam, a więc tak, zapłon został włączony, radio również. po około 5 minutach radio gaśnie (wyłącza się wyświetlacz itp. tak jakby było bez prądu) i to tyle. Próbowałem zrobić tak jak piszecie i zostawiłem radio włączone pod napięciem na 6 godzin. Efekt jest taki że po 5 minutach wszystko samo się wyłącza i nawet jak zostawiłem to dalej pod napięciem...
Radio dało Ci godzinę na przemyślenie tego co robisz, zostaw je włączone na włączonym zapłonie. SławeK
Dzień dobry, Zdemontowałem oryginalny przekaźnik pompy paliwa VW Audi 1J0 906 383 B, ponieważ auto miało sporadyczne problemy z rozruchem. Zastąpiłem go, zamiennikiem Vika (numer katalogowy: 99060093401, odpowiadający OE : 1J0 906 383 C). Po wymianie zauważyłem, że pompka paliwowa w baku, nie załącza się po otwarciu drzwi kierowcy, ale za to dłużej...
Zostaw radyjko włączone na godzinkę (włączony zapłon)
Pomyslałem juz o tym wcześniej zrobiłem do przewodu "drzwi" i "zapłon" przełączniki masa /+ aby wyeliminować stan wiszący - jak tu kolega wyzej wspomniał. Po 2-3 próbach nic. Postanowiłem zostawić steronik włączony na czas obiadu. Zrobiłem wszystko jeszce raz i zadziałało. Widocznie nie można wchodzić w programowanie zaraz po włączeniu zasilania a oczekać...
Kupiłem Orlando z 2013r, w werssji 2,0D 163KM. Normalnie odpalało, żadnych problemów przez kilka dni u sprzedawcy (papiery, przeglądy, etc). Przyjechałem do domu, na drugi dzień nie odpala. Zostawiłem auto w spokoju, wieczorem jak gdyby nigdy nic odpalił. Sprawdziłem rozrusznik - mostkując przekaźnik O2 rozrusznik kręci - gdy zapłon jest włączony to...
Podłącz prawidłowo i zostaw włączone aż wskoczy 1 - - -. w niektórych trzeba było włączyć zapłon w aucie i trzymać AS przy włączaniu radia. Mam nadzieję że kod masz. SławeK
Witam. Dziś grzebałem przy aucie (dolewałem płyny). Przez nieuwagę zostawiłem na zapłonie po chwili usłyszałem dwa trzaśnięcia z okolicy cewkomodułu szybko wyłączyłem stacyjke. Ale auto od tej pory nie odpala nie ma iskry. Jedyne co zauważyłem to cewka już po tym pierwszym wyłączeniu zaraz jak trzasło cewka była wrząca. chciałem zapytać czy ktoś spotkał...
Dzień dobry. Mam pytanie i może ktoś zna odpowiedź. Zostawiłem samochód Skoda Fabia 2002 1.4 MPI z kluczykiem przekręconym na zapłon, ponieważ musiałem ją lekko przepchnąć, a że było duże zamieszanie, zapomniałem o kluczyku i tak został przekręcony na 2 dni. Radio było odpięte, światła wyłączone i nawiewy wyłączone. Po całej akcji rozładował się akumulator...
W zasadzie tak, ale jeśli coś nie zadziała, to należy 3 połączyć z masą. Nie pamiętam jaka tam jest logika, a jeden stan jest zabroniony. Nie może być podciśnienia zaraz po włączeniu zapłonu. Wydaje mi się, że zostawienie go (pinu 3) luzem będzie OK.
Włączyć zapłon i zostawić go na taki czas ile wynosi zwłoka. Wtedy spróbować ponownie. Aktywowała się przy próbach wprowadzenia błędnego pinu.
gdy przypadkiem zostawi się włączony zapłon, a silnik nie pracuje, może zaistnieć takie położenie przerywacza, że będzie on miał zwarte styki Nie tylko teoretycznie może zaistnieć takie położenie. Praktycznie w ponad 99% zatrzymania silnika styki przerywacza są zamknięte. Bo otwarte są tylko w okolicach GMP tłoków a jak wiemy silnik nigdy w tym położeniu...
Włącz zapłon w aucie i zostaw włączone radio na kilka godzin to pozwoli na wpisanie kodu. Może to potrwać od kilkunastu minut do kilkunastu godzin, zależnie ile razy wklepałeś zły kod. SławeK
Niestety kreski musza migać. Zostaw włączone radio w samochodzie (zapłon też włącz) i czekaj aż zaczną pulsować. Inna możliwośc to tylko ingerencja w radiu.
Witam mam problem z Grande Punto,mianowicie został zostawiony na noc z włączonym zapłonem rano akumulator był rozładowany,po naładowaniu auto kręci ale nie chce zapalić bezpieczniki ok. Może ktoś wie co się stało,dodam że przedtem palił na dotyk.
Witam. Chciałbym zapytać się co może być przyczyną że nie świeci licznik kilometrów. Jeśli padnie na niego światło to widać wtedy cyfry i wiadomo że nalicza kilometry, jednak się nie podświetla. Podejrzewam że sam się do tego przyczyniłem poniewż podłączałem buzer na 12v żeby piszczał mi jak zostawię włączone światła. Plus buzera podłączyłem do plusa...
Jaką pamięć o czym mowa. Offa nie da się bo to VW. Navi zostaw na godzinę na włączonym zapłonie i wpisz kod.
Witam. Zostawiłem dzisiaj auto na parkingu i jak wróciłem to zauważyłem, że pali się wyświetlacz, jakby zapłon był włączony. Zauważyłem, że w momencie wyłączania zapłonu wyświetlacz na moment gaśnie albo zaczyna mrugać, następnie na przemian zapala się i gaśnie co parę minut. W dodatku gdy jest podświetlony to można też otwierać szyby, mimo iż kluczyk...
Czujniki na razie zostaw w spokoju.Po włączeniu zapłonu pompka powinna się odezwać , sprawdz przekażnik pompy , jest podwójny = zasilania i pompy.
To zostaw zgaszony silnik i włączony zapłon to będzie kręcił. Pomyśl tylko, że przy unieruchomionym silniku pompa układu chłodzenia również nie działa. Jak podczas jazdy trzyma 90 to nie widzę powodu do niepokoju. Coś jeszcze?
próbowałem wszystkiego z instrukcji książka i taka mała wizytówka i pisze tam trzy razy włącz i wyłącz zapłon za czwartym zostaw włączone wpisz kod cyfrę potem nastepną itd i próbuję już dwa dni i nie wiem a auto stoi na cpn .Proszę o pomoc. ALARM TO LOGIC V520 ALBO VS20
Witam radio jak w temacie na wyświetlaczu SAFE znam kod jednak przytrzymanie klawiszy TP + TA nie przełącza w tryb wpisania kodu 1000. Próbowałem już zostawić radio na włączonym zapłonie ok 12h i mam dalej napis SAFE. Co z tym zrobić? Za podpowiedzi z góry dziękuję
Na ten temat juz napisano wiele na tym forum. Wsiąśc do auta,włączyć zapłon,zostawić drzwi otwarte,skierować pilota w strone oczka koło lampki,nacisnąć przycisk.Lampka zamruga i gotowe
Gitner W lewo kierunek nic, nadal prawa się żarzyła, w prawo również żadnych zmian. Wg mnie na wyłączonym zapłonie po włączeniu kierunku lewego powinny świecić lewe pozycje (tył i przód), po włączeniu prawego prawe pozycje. Jeszcze jedno pytanie, jakie światła świecą jak na wył zapłonie zostawisz włączony włącznik świateł?
cały włączony zapłon włączony zapłon wentylator pracuje bojler włączony
czujnik biegu wstecznego czerwona kreska naprawa matrycy samsung niebieski ekran
stable diffusion nissan quasquai
Test zegarów samochodowych za pomocą Autocom Ustawienie zapłonu w Citroën AX - kopułka rozdzielacza