Bardzo czasta usterka w tych modelach . Ja naprawiam - często lutowanie styków pomaga, dosyć trudny dostęp ale efekt jest. Dodano po 1 Dostać sie do niego , czyszczenie , lutowanie i będzie OK
Identyczny objaw miałem w golfie 3,był nieszczelny przewód na łączniku drzwi-nadwozie-taka czarna guma z zielonym paskiem długości 3 cm,po wymianie pompka zaczęła pracować prawidłowo.Można by jeszcze sprawdzić krańcówkę w drzwiach-na przewodach czy odpowiednio przełącza-open/close.
styk w drzwiach, albo czeste-pompa, a zwłaszcza zazieleniona kostka.
Obstawiałbym sam moduł komfortu lub zamek drzwi kierowcy.
O ile dobrze pamietam tam na jednym przewodzie pojawia sie plus i minus. Jeden z biegunow zamyka drugi otwiera. Niestety nie mozna sie wtedy dopiac musisz przeciac przewod wstawic przekaznik lub modul centralnego zamka ktory mozna tak ustawic by w momencie zamykania lub otwierania zamka odcinal drzwi sterowal pompka centrala a potem spowrotem podlaczyl...
Nie chciałem pisać o światłach ;)
Centralny zamek sterowany jest pneumatycznie. W instalacji jest powietrze. Razem z pompka jest centralka - w jednej obudowie. Koszt około 100zł.
Tam jest sterownik ale z wyjsciem na silowniki i niemozna tego podlaczyc pod centralne pneumatyczny sa to inne wyjscia
kolego z tego co sie orientuje to czeste w passatach czasem to wina rozprogramowanego pilota
natomiast z bagażnikiem ciężka sprawa Nie koniecznie, przerabiałem to. Rozbierz maskownicę (pewnie wiesz jak zdjąć), wyjmujesz wtyczkę z siłownika zamykania zamka. Będziesz miał kabel nieieski i zielony (jeśli kolory będą inne to procedura się nie zmienia). Ściągasz maskownicę lewego tylnego błotnika (a właściwie odkręcasz jeden plastikowy wkręt) i...
W załączniku przesyłam opis schematów ABC... itd
Musisz wiedzieć jak odpowiednio wpiąć się w przewody sterujące centralnym.
Silnik szyby nie wystawia napiecia.
drzwi kierowcy da się otworzyć tylko za pomocą kluczyka Uszkodzony zamek.(rozbierz i napraw- w sieci znajdziesz manual do tego) ;)
W B5 fl centralny idzie po kablu.
Niestety, po polsku nic nie mam. Korzystam z niemieckich i angielskich schematow. Mozesz sobie schematy sciagnac z ruskiej stronki VW. http://volkswagen.msk.ru/ znajdziesz tam naprawde wszystko. Tylko ten jezyk... :(
Ale, do wczoraj wszystko było w porzadku.
Kabel czerwono-niebieski wychodzący z modułu po 20cm łączy się z innymi tam jest zgniły .powodzania
Zacznij od sprawdzenia, czy pod dywanem pod nogami kierowcy nie ma "akwarium"
centralny zamek jest fabryczny czy uniwersalny ,sprawdż przewody które wchodzą do drzwi czy sie któryś nie przełamał ,jeżeli są dobre to raczej siłownik do wymiany chyba że lubisz majsterkować to może dasz redę go rozebrać i naprawić np przywrócić sprawność styków.
Każdy zamek ma swój sterownik(w drzwiach,obsługujący też m.inn. elek.szyby) Więc sterowników jest 4 a nadzoruje je moduł komfortu pod wykładzina podłogi, przed fotelem kierowcy
Witam. Podobny przypadek, ten sam rocznik. Mam kolegę który zgłosił się do mnie w tej samej sprawie. Przeszło rok temu montowałem mu cz. na pilota, wszystko działało bez problemu. Ostatnio dzwoni mi że nie zamykają się tylko drzwi kierowcy z pilota. Otwierać się otwierają- po manualnym zamknięciu. Więc umówiłem się z nim na kolejny dzień by znaleść...
Uszkodzony micro wyłącznik w zamku master - czyli w lewych przednich drzwiach. http://obrazki.elektroda.pl/4046526200_1...
Żadnych błysków tam nie ma. Trzeba przesłuchać moduł komfortu. Jeśli nie łączy to go wyjąć i ... Tam różne rzeczy mogą być. Łącznie z mchem. Dodano po 1 Komfort obsługuje wlew paliwa, szyby, centralny.
Sprawdź kable - przelotki, switche w zamku.
Czy jest to fabryczny centralny??
Przez podanie plusa pewnie "spaliłeś" styki w zamku kierowcy.
A co chcesz zrobic na Security Acces? Tam prócz długiego kodowania nie ma nic więcej. Sprawdz sobie plik LBl pod ten sterownik dla VAG-a.
PASSAT B5 1.9 TDI, 110 km, 1998 r, sedan. Witam, w dniu wczorajszym zabrałem się za wymianę mechanizmu szyby od strony kierowcy. Problem jest taki, że okazało się, że silnik który był, jest uszkodzony i tylko słychać cykanie, ale to najmniejszy problem ponieważ przestał działać zamek centralny lampka podsufitki nie świeci gdy otwieram drzwi kierowcy...
Coś już poczytałeś na forum, czy od razu do pisania usiadłeś? Temat opisany do bólu. Zamykam. Nie waż się założyć nowego!
Już piszemy.Urwała sie masa w zamku.Wyjmij zamek rozbierz 'siłownik' na pół.To co jest przyczepione do zamka.Wiesz o czym mówię.Tam gdzie wchodzi kostka.Tam urywa sie lut od masy lub więcej.Zlutuj,złóż i zainkasuj pieniądze.Naprawy minuta a rozbierania przy zwinnych rękach godzina.To jest nagminna usterka pasków B5 ze starszych roczników.Standard.
Zasilania przeleć. Czerwony z biełym pasem i czerwony z żółtym pasem.
No nie, nawet zamknąć sam nie potrafisz? Żenada. Fakt, kiedyś forum było inne. Kiedyś ludzie potrafili pisać zapytania i mieli chociaż odrobinę wiedzy na temat, który poruszają. Nikt ciemny jak tabaka w rogu się nie odważył pisać na forum Elektryka i elektronika. Kiedyś ludzie pytali, żeby coś zrozumieć a nie dostać jak na tacy gotowe rozwiązanie, którego...
Kolego czy udało Ci się rozwiązać ten problem? Ja mam to samo w drzwiach lewych tylnych za kierowcą i dodatkowo po włączeniu blokady rodzicielskiej nie da się ich już w ogóle otworzyć :cry: Daj znać czy poradziłeś sobie z tym sam czy musiał się tym zająć mechanik i co powiedział po naprawieniu?
To bardzo częsty przypadek tych modeli.
Przetrzepałem zamki nic nie jest tam zimne są jeszcze 3czy 4 schwicze w zamku do sprawdzenia oprócz lutów.
Na zasilaniu siłownika musisz po prostu zamienić przewody + z -. Jeżeli wiesz gdzie jest centralka to najlepiej przy niej (a może ktoś odwrotnie włożył wtykę tego siłownika przy centralce.
Witam. Jest mnóstwo tematów o tej typowej usterce w tym modelu. Poczytaj. Przy tak starym roczniku to przewody w gumowych(drzwi-słupek) przelotkach będą pewnie w opłakanym stanie. Sprawdź.
Przewody czerwony z zielonym paskiem i czerwony z niebieskim paskiem przy silniku szyby w drzwiach kierowcy. Który zamyka, a kóry otwiera to nie pamiętam. Sterowanie masami. Podobnie jest w skodzinach i golfach i innych.Po temacie.
Witam Mam problem z zamkiem centralnym z pilota w passacie b5 97rok. Mianowicie wszystko się ładnie zamyka, ale gdy chce zamknąć/otworzyć z pilota to nic się nie dzieje ;( tylko dioda się zaświeca. Baterie nowe. Wiem były tematy z podobnym tematem, ale innego typu. Jeśli ktoś wie co robić będę wdzięczny za podpowiedzi.
witam mam podobny problem bo zaryglował mi centralny zamek prawą stronę i nie działa mi też lewa strona tylko zostało mi na szczęście drzwi kierowcy mogę odtworzyć a za kierowcą też nie dział a trzeba zamykać ręcznie mam pytanie jak się dobrać żeby odtworzyć drzwi z prawej strony jedne i drugie może ktoś miał taki problem pomocy bo nie da już się tak...
centralny zamek?
Problem w passatowskich zamkach jest w , 1-w zamkach, na płytce zamka popękane luty , 2- przegnite kable 20 cm od modułu komfortu
A czy masz schemat instalacji do Passata? SEO dostarcza takie schematy do większości obsługiwanych modeli samochodów, ale są one chyba dostępne tylko dla instalatorów więc nie wiem, czy Ci ktoś je udostępni.
Masz to opisane jak stwierdziłeś.A co ty tam bombę chcesz wsadzić???Ja tak zawsze robię i jakoś jeszcze nikogo nie uśmierciłem.
Wymiana sterownika i części wiązki kabli - najlepiej.
Czy ktos z Was wie jak otworzyc dzrwi z tylu?? Cos sie stalo jak rozbieralem dzrwi i po zlozenieu nei da sie ich otworzyc ani z jednej ani z drugiej strony. Bardzo prosze o pomoc. Dziekuje.
bo tam jest sterowanie plusem i minusem
trzeba zrobić specialny układ z przekaźników żeby mozna było sterowac centralnym np z alarmu, chyba ze kupisz alarm z wbudowanym sterownikiem zamka to tylko podepniesz go!!! Ja w mercu terz mam pneumatyka i kupiłem MAGICAR 440 i jestem bardzozadowolony, centralny bardzo prosto podłaczyc z takim alarmem!!! !!! !!! Ale słyszałem ze w passacie jest więcej...
Jeśli kilkukrotne naciśniecie guzika na pilocie nie otwiera wszystkich drzwi to przyczyna leży tam gdzie pisałem. Jeśli po drugim razie reszta drzwi się otwiera, trzeba zmienić parametry modułu komfortu.
Albo przy montażu radia zwarłeś plus i plusem po stacyjce. Radio działa na postoju??
No niestety, podmieniłem BCM i dalej nie mogę się do niego zalogować. Komunikat: "Czy drzwi nie są zablokowane przez centralny zamek?"
Jeśli jest to 97r to otwieranie masą przez rezystor 180 Ohm. https://obrazki.elektroda.pl/5507727800_...
na 100% rozeszły się wężyki przeważnie między dzwiami a słupkiem
Przed i poliftowe nie są zamienne.
Czy posiada ktoś schemat centralnego w passacie b6?
Gdzieś tam. Nie za dużo chcesz?
szukam schematu szyb elektrycznych przednich passat b5 i centralny zamek passat b5 prosze o pomoc
No i super , wazne ze sie udalo . P.S. Moj wczesniejszy post niemial na celu krytyki Twojej osoby , wrecz prezciwnie . Pozdrawiam
Mam ten sam problem jak otwieram to zamyka drzwi kierowcy jak zamykam to je otwiera obojętnie czy kluczem czy pilotem czy od środka ciągle to samo poradziles sobie z tym ? Wymieniłem zamek nawet w module komfortu wlutowalem nowy przerywacz bo czasem świecił się kierunek i pisali żeby wymienić ale z tym zamkiem szlak mnie już trafia ktoś mówił mi że...
nie przesadzaj z tymi tranzystorami! do alarmów stosuje sie specjalne dualne przekaźniki i nie ma z tym zadnego problemu a jeszcze nie wiemy jaki alarm ma kolega a spotyka sie czesto alarmy które przekaźniki maja w srodku i na sterowanie podają napięcie takie jak im podamy na przewód wejściowy czyli albo + albo - i takie nam wysteruje...
a jak sprawdzic czy nie pękła rurka doprowadzająca powietrze do ryglowania zamków jeżeli nie moge w ogóle otworzyć drzwi. Albo jak w ogóle otworzyć drzwi gdy centralny nie zadziała i nie można zdjąćod środką boczku drzwi?.......
Na tej stronie sa schematy ale niema do B6, ja mam tu schemat do B5 z 2000 roku, zobacz moze jest cos podobnie?
Witam, mam problem z przednimi prawymi drzwiami Passat B5 FL. Centralny zamek działa, a drzwi nie można otworzyć ani z zewnątrz, ani z wewnątrz. Miał ktoś taki problem??
Styk S to bezpiecznik nr 37, 10A. Przewód żółto-czarny, wtyczka radia 8 pinowa, pin 4. 7 pin 8 pinowej wtyczki radia to stały plus, tzw "30". Nie wolno ich ze sobą łączyć. Przy stacyjce opisany jako S, kolor brązowo-czerwony, zmienia kolor po bezpieczniku 37 na żółto-czerwony. W module komfortu blok 6, okienko 3. W bloku 6 masz informacje o 30, 15 (plus...
Np z bezpiecznikami.
Znajdziesz na www.conda.pl
Oczywiście
Buzzer znajduje sie pod deska przy sterowniku parktronika koło modułu centralnej elektryki
Jak mnie pamięć nie myli, pod deską rozdzielczą, za schowkiem pasażera.
jeden serwisowy plastikowy z taką kartką Do kodowania immo. Z lewej strony siadła mi wkładka i raczej będzie tańszy koszt założyć moduł i pilot niż latać do drzwi lub klapy by zamknąć . Ok, skoro tak, to spójrz w ten temat => https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2...
Zacznij od podesłania numeru swojego modułu , może ktoś ma gotowe kodowanie. Aczkolwiek Passty różnią się wyposażeniem to i kodowanie będzie trochę inne.
A gdzie wogule jest sterownik centralnego zamka?To jest ten w drzwiach w mechanizmie podnoszenia szyb?
Podłącz pod komputer, w tym roczniku za włączanie wycieraczek powinien odpowiadać sterownik centralnej elektroniki.
zajrzyj pod dywan i poogladaj sobie modół komfortu bo pewnie zalany woda i dodatkowo przejzyj instalacje.
passat b5 .Wymieniłem moduł komfort.nie działa centralny zamek bagażnika.
Faktycznie moduł komfortu był zalany wodą. Na chwile obecną nic nie mogę zrobić bo nie posiadam nowego modułu. Bez niego nic nie działa lusterka, szyby, szyberdach, centralny.
Po mojemu ktoś wymienił drzwi, a nie założył starego modułu, jeżeli bedzie inny moduł w drzwiach założony to może być taki efekt. Dodano po 1 Zrob diagnostyke modułu komfortu.
Witam sam odpowiedziałeś na pytanie, centralka lewych drzwi kierowcy robi takie cuda. Pozdrawiam :D
kable i jeszcze raz kable
Uszkodzenie w drzwiach kierowcy i pasażera.
Witam. A jak z opuszczaniem szyb działa wszystko oświetlenie w środku samochodu? Bo jest jeszcze bezpiecznik od modułu komfortu.
Mikrostyki
ok
Sygnały zamknij/otwórz w wersjach "analogowych" znajdziesz wyłącznie wewnątrz drzwi kierowcy i pasażera
witam, umieściłem na dowlandzie schemat sterowania zamkiem centralnym do pasata 96-98, nie podałeś Iguma jaki typ silnika ale patrzyłem to one mają identyczny schemat bez wzgledu na typ silnika , mam nadzieje że dobrze ślipiłem sie hehe, pozdrawiam Dodano po 2 masz kilka punkciarów to se ściągniesz, elektroda sama se nalicza takie wysokie myto, hehe,...
Tak na marginesie :) piszemy po polsku Pisałem wyżej piny 1 i 2 przemiennie + i - Kurcze kolego pomyśl trochę ja na forum daję wędkę nie rybę. Jak patrzysz na wtyczki wyciągnięte z zamków to piny są opisane. co więcej po nici do kłębka. Ja Ci tu chcę pomóc, ale pomyśl też trochę sam. Uwierz mi nie boli:)
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic26...
Sprawdź czy pompka przy pedale sprzęgła się nie poci. Kod silnika by się przydał bo wesprzęglik możesz mieć centralny lub zewnętrzny.
Nie da sie otworzyć wtedy spróbuj sobie. Już pare otwierałem.
Jeśli chodzi o centralny to powinieneś dać radę bo immo na pewno się nie dopisze .
Raczej problem w zamkach drzwi
Podstawy dla tego parcha sprawdziłeś dla usterki centralny zamek?
oki dzieki sprawdze silownik i nasmaruje zamek z dzwignia
Spróbuj to: http://www.wlamywacz.pl/
Pewnie przekażnik sterujący migaczami się skleja.Trzeba go odszukać i wymienić.
Czy można podać napięcie przez gniazdo 12V w bagażniku? żeby tylko centralny zadziałał
Piszesz,że wiązka raczej bez uszkodzeń a jest raczej na pewno uszkodzona.Po objawach to widać.Dopiero co usuwałem taką usterkę.
Wypnij kostkę od radia. Jak centralny zacznie działać, to masz źle podłączone zasilanie do radia.
panie archeolog,w ciągu prawie trzech miesięcy pewnie jakoś sobie poradził z tym zamkiem.:D
schemat passat centralny centralny zamek passat passat centralny kolor
uszkodzony radiobudzik balustrada profili panel zwarcie
podłączanie przez żarówkę dvbt2 problem
TG789vn Technicolor - Router z funkcjami VoIP Jak podłączyć nieoryginalną kamerę do lusterka MBG Line 900Pro?