Odczytaj kodowanie z tego co działa poprawnie i przeanalizuj w pomocniku kodowania. Potem za pomocą również pomocnika pozmieniaj tylko te bajty co się różnią. Rób po jednym bajcie i cofaj jak coś nie tak albo nie przyjmie.
Obstawiałbym sam moduł komfortu lub zamek drzwi kierowcy.
Nie chciałem pisać o światłach ;)
Identyczny objaw miałem w golfie 3,był nieszczelny przewód na łączniku drzwi-nadwozie-taka czarna guma z zielonym paskiem długości 3 cm,po wymianie pompka zaczęła pracować prawidłowo.Można by jeszcze sprawdzić krańcówkę w drzwiach-na przewodach czy odpowiednio przełącza-open/close.
Bardzo czasta usterka w tych modelach . Ja naprawiam - często lutowanie styków pomaga, dosyć trudny dostęp ale efekt jest. Dodano po 1 Dostać sie do niego , czyszczenie , lutowanie i będzie OK
Witam. Podobny przypadek, ten sam rocznik. Mam kolegę który zgłosił się do mnie w tej samej sprawie. Przeszło rok temu montowałem mu cz. na pilota, wszystko działało bez problemu. Ostatnio dzwoni mi że nie zamykają się tylko drzwi kierowcy z pilota. Otwierać się otwierają- po manualnym zamknięciu. Więc umówiłem się z nim na kolejny dzień by znaleść...
Uszkodzony micro wyłącznik w zamku master - czyli w lewych przednich drzwiach. http://obrazki.elektroda.pl/4046526200_1...
Silnik szyby nie wystawia napiecia.
styk w drzwiach, albo czeste-pompa, a zwłaszcza zazieleniona kostka.
Zacznij od sprawdzenia, czy pod dywanem pod nogami kierowcy nie ma "akwarium"
Sprawdź odprowadzenie wody z podszybia, gdzie są dwa gumowe przepusty pod akumulatorem, najczęściej jak są zapchane, i na podszybiu stoi woda, to dostaje się do kabiny.
kolego z tego co sie orientuje to czeste w passatach czasem to wina rozprogramowanego pilota
Tam jest sterownik ale z wyjsciem na silowniki i niemozna tego podlaczyc pod centralne pneumatyczny sa to inne wyjscia
Kabel czerwono-niebieski wychodzący z modułu po 20cm łączy się z innymi tam jest zgniły .powodzania
Sprawdź kable - przelotki, switche w zamku.
Przed i poliftowe nie są zamienne.
Masz problem z samymi zamkami i istalacją pod nogami kierowcy
Jeśli jest to 97r to otwieranie masą przez rezystor 180 Ohm. https://obrazki.elektroda.pl/5507727800_...
Niestety, po polsku nic nie mam. Korzystam z niemieckich i angielskich schematow. Mozesz sobie schematy sciagnac z ruskiej stronki VW. http://volkswagen.msk.ru/ znajdziesz tam naprawde wszystko. Tylko ten jezyk... :(
Witam. Jest mnóstwo tematów o tej typowej usterce w tym modelu. Poczytaj. Przy tak starym roczniku to przewody w gumowych(drzwi-słupek) przelotkach będą pewnie w opłakanym stanie. Sprawdź.
Jak mnie pamięć nie myli, pod deską rozdzielczą, za schowkiem pasażera.
Np z bezpiecznikami.
Styk S to bezpiecznik nr 37, 10A. Przewód żółto-czarny, wtyczka radia 8 pinowa, pin 4. 7 pin 8 pinowej wtyczki radia to stały plus, tzw "30". Nie wolno ich ze sobą łączyć. Przy stacyjce opisany jako S, kolor brązowo-czerwony, zmienia kolor po bezpieczniku 37 na żółto-czerwony. W module komfortu blok 6, okienko 3. W bloku 6 masz informacje o 30, 15 (plus...
drzwi kierowcy da się otworzyć tylko za pomocą kluczyka Uszkodzony zamek.(rozbierz i napraw- w sieci znajdziesz manual do tego) ;)
centralny zamek jest fabryczny czy uniwersalny ,sprawdż przewody które wchodzą do drzwi czy sie któryś nie przełamał ,jeżeli są dobre to raczej siłownik do wymiany chyba że lubisz majsterkować to może dasz redę go rozebrać i naprawić np przywrócić sprawność styków.
Wymiana sterownika i części wiązki kabli - najlepiej.
Przez podanie plusa pewnie "spaliłeś" styki w zamku kierowcy.
Na zasilaniu siłownika musisz po prostu zamienić przewody + z -. Jeżeli wiesz gdzie jest centralka to najlepiej przy niej (a może ktoś odwrotnie włożył wtykę tego siłownika przy centralce.
Kolego czy udało Ci się rozwiązać ten problem? Ja mam to samo w drzwiach lewych tylnych za kierowcą i dodatkowo po włączeniu blokady rodzicielskiej nie da się ich już w ogóle otworzyć :cry: Daj znać czy poradziłeś sobie z tym sam czy musiał się tym zająć mechanik i co powiedział po naprawieniu?
Przetrzepałem zamki nic nie jest tam zimne są jeszcze 3czy 4 schwicze w zamku do sprawdzenia oprócz lutów.
Przewody sprawdź między drzwiami a słupkiem.Możliwa też usterka wewnątrz zamka ,zimny lut.
Już piszemy.Urwała sie masa w zamku.Wyjmij zamek rozbierz 'siłownik' na pół.To co jest przyczepione do zamka.Wiesz o czym mówię.Tam gdzie wchodzi kostka.Tam urywa sie lut od masy lub więcej.Zlutuj,złóż i zainkasuj pieniądze.Naprawy minuta a rozbierania przy zwinnych rękach godzina.To jest nagminna usterka pasków B5 ze starszych roczników.Standard.
yarecky3, to coś mi się chyba udało Ci pomóc. A Ty nadal na obczyźnie?
Albo przy montażu radia zwarłeś plus i plusem po stacyjce. Radio działa na postoju??
Gdzieś tam. Nie za dużo chcesz?
No i super , wazne ze sie udalo . P.S. Moj wczesniejszy post niemial na celu krytyki Twojej osoby , wrecz prezciwnie . Pozdrawiam
Tak na marginesie :) piszemy po polsku Pisałem wyżej piny 1 i 2 przemiennie + i - Kurcze kolego pomyśl trochę ja na forum daję wędkę nie rybę. Jak patrzysz na wtyczki wyciągnięte z zamków to piny są opisane. co więcej po nici do kłębka. Ja Ci tu chcę pomóc, ale pomyśl też trochę sam. Uwierz mi nie boli:)
Pewnie przekażnik sterujący migaczami się skleja.Trzeba go odszukać i wymienić.
Po mojemu ktoś wymienił drzwi, a nie założył starego modułu, jeżeli bedzie inny moduł w drzwiach założony to może być taki efekt. Dodano po 1 Zrob diagnostyke modułu komfortu.
- czy nie muszę wpiąć się gdzieś w wiązkę od panelu w drzwiach gdzie rygluje drzwi od środka? Sterowanie zamkiem podłączasz wewnątrz drzwi kierowcy: zamykanie - czerwono/zielony - pin24 otwieranie - czerwono/niebieski - pin 4 - jak podpiąć komfort (domykanie/otwieranie szyb z pilota) Sterowanie domykaniem szyb podłączasz wewnątrz drzwi kierowcy: domykanie...
witam mam podobny problem bo zaryglował mi centralny zamek prawą stronę i nie działa mi też lewa strona tylko zostało mi na szczęście drzwi kierowcy mogę odtworzyć a za kierowcą też nie dział a trzeba zamykać ręcznie mam pytanie jak się dobrać żeby odtworzyć drzwi z prawej strony jedne i drugie może ktoś miał taki problem pomocy bo nie da już się tak...
Jeśli chodzi o centralny to powinieneś dać radę bo immo na pewno się nie dopisze .
W B5 fl centralny idzie po kablu.
Piszesz,że wiązka raczej bez uszkodzeń a jest raczej na pewno uszkodzona.Po objawach to widać.Dopiero co usuwałem taką usterkę.
Radio jest fabryczne czy nie? Pytanie może wydawać się nie na miejscu, ale....tak jest
Zamek do wymiany , podejrzewam że rygiel zamka uległ uszkodzeniu.
Mozna otworzyc ten zamek bez problemu jak masz dostep od srodka:)
Coś już poczytałeś na forum, czy od razu do pisania usiadłeś? Temat opisany do bólu. Zamykam. Nie waż się założyć nowego!
Przełącznik do ryglowania drzwi działa.
Wczoraj jeszcze trochę przy tym spędziłem czasu i okazało się, że po wyciągnięciu kluczyka ze stacyjki jedynie kierunkowskazy działają. Zamykanie przestaje działać. Jak mam podpięte pod drzwi, to działa tylko otwieranie samochodu, a na zamykanie nie ma żadnej reakcji. Sterownik mam taki: https://allegro.pl/oferta/sterownik-zamk...
Witam Przepraszam ze zawracam glowe, ale przeczytalem juz chyba wszytkie posty na temat podlaczenia alarmu do centralnego zamka w passacie i dalej nie wiem czy sterowany jest plusem czy minusem... montuje alarm w passacie z 2002 roku, alarm steruje zamkiem "minusem" czy ktos wie jak to podlaczyc tak zeby po uruchomieniu wlaczal sie takze fabryczny imobilajzer???...
passat centralny kluczyka pilot centralny passat passat centralny pilota
gotowanie płynu chłodniczego umowa sprzedaży dobór amplitunera
giełda kraków zablokowana bateria bosch
7.5 kPa to Watts Conversion in Vacuum Cleaners: Airflow, Air Watts, and Efficiency Explained Extracting Immobilizer PIN from Peugeot EDC17C60 ECU Dump: Tools, Process, and Tips