Bardzo czasta usterka w tych modelach . Ja naprawiam - często lutowanie styków pomaga, dosyć trudny dostęp ale efekt jest. Dodano po 1 Dostać sie do niego , czyszczenie , lutowanie i będzie OK
Identyczny objaw miałem w golfie 3,był nieszczelny przewód na łączniku drzwi-nadwozie-taka czarna guma z zielonym paskiem długości 3 cm,po wymianie pompka zaczęła pracować prawidłowo.Można by jeszcze sprawdzić krańcówkę w drzwiach-na przewodach czy odpowiednio przełącza-open/close.
styk w drzwiach, albo czeste-pompa, a zwłaszcza zazieleniona kostka.
O ile dobrze pamietam tam na jednym przewodzie pojawia sie plus i minus. Jeden z biegunow zamyka drugi otwiera. Niestety nie mozna sie wtedy dopiac musisz przeciac przewod wstawic przekaznik lub modul centralnego zamka ktory mozna tak ustawic by w momencie zamykania lub otwierania zamka odcinal drzwi sterowal pompka centrala a potem spowrotem podlaczyl...
Tam jest sterownik ale z wyjsciem na silowniki i niemozna tego podlaczyc pod centralne pneumatyczny sa to inne wyjscia
W załączniku przesyłam opis schematów ABC... itd
Obstawiałbym sam moduł komfortu lub zamek drzwi kierowcy.
drzwi kierowcy da się otworzyć tylko za pomocą kluczyka Uszkodzony zamek.(rozbierz i napraw- w sieci znajdziesz manual do tego) ;)
A czy masz schemat instalacji do Passata? SEO dostarcza takie schematy do większości obsługiwanych modeli samochodów, ale są one chyba dostępne tylko dla instalatorów więc nie wiem, czy Ci ktoś je udostępni.
Czy ktos z Was wie jak otworzyc dzrwi z tylu?? Cos sie stalo jak rozbieralem dzrwi i po zlozenieu nei da sie ich otworzyc ani z jednej ani z drugiej strony. Bardzo prosze o pomoc. Dziekuje.
Nie chciałem pisać o światłach ;)
na 100% rozeszły się wężyki przeważnie między dzwiami a słupkiem
Mam ten sam problem jak otwieram to zamyka drzwi kierowcy jak zamykam to je otwiera obojętnie czy kluczem czy pilotem czy od środka ciągle to samo poradziles sobie z tym ? Wymieniłem zamek nawet w module komfortu wlutowalem nowy przerywacz bo czasem świecił się kierunek i pisali żeby wymienić ale z tym zamkiem szlak mnie już trafia ktoś mówił mi że...
centralny zamek?
Centralny zamek sterowany jest pneumatycznie. W instalacji jest powietrze. Razem z pompka jest centralka - w jednej obudowie. Koszt około 100zł.
Witam Podobny problem mialem w A6 c4 wina lezala po stronie zamka, poprostu klamka nie zawsze sie cofala do konca, pomoglo rozebranie i przesmarowanie zamka.
Przewody sprawdź między drzwiami a słupkiem.Możliwa też usterka wewnątrz zamka ,zimny lut.
No niestety, podmieniłem BCM i dalej nie mogę się do niego zalogować. Komunikat: "Czy drzwi nie są zablokowane przez centralny zamek?"
a jak sprawdzic czy nie pękła rurka doprowadzająca powietrze do ryglowania zamków jeżeli nie moge w ogóle otworzyć drzwi. Albo jak w ogóle otworzyć drzwi gdy centralny nie zadziała i nie można zdjąćod środką boczku drzwi?.......
Sprawdź kable - przelotki, switche w zamku.
Masz problem z samymi zamkami i istalacją pod nogami kierowcy
zajrzyj pod dywan i poogladaj sobie modół komfortu bo pewnie zalany woda i dodatkowo przejzyj instalacje.
Sprawdź odprowadzenie wody z podszybia, gdzie są dwa gumowe przepusty pod akumulatorem, najczęściej jak są zapchane, i na podszybiu stoi woda, to dostaje się do kabiny.
Silnik szyby nie wystawia napiecia.
Wystarczy ze sprawdzisz w momencie kiedy bedziesz zamykal zamek centralny w jakim miejscu slychac przekazniki centralnego zamka. Pozdrawiam
Wymień zamek.
Witam sam odpowiedziałeś na pytanie, centralka lewych drzwi kierowcy robi takie cuda. Pozdrawiam :D
Zacznij od sprawdzenia, czy pod dywanem pod nogami kierowcy nie ma "akwarium"
Na tej stronie sa schematy ale niema do B6, ja mam tu schemat do B5 z 2000 roku, zobacz moze jest cos podobnie?
Przetrzepałem zamki nic nie jest tam zimne są jeszcze 3czy 4 schwicze w zamku do sprawdzenia oprócz lutów.
oki dzieki sprawdze silownik i nasmaruje zamek z dzwignia
Niestety, po polsku nic nie mam. Korzystam z niemieckich i angielskich schematow. Mozesz sobie schematy sciagnac z ruskiej stronki VW. http://volkswagen.msk.ru/ znajdziesz tam naprawde wszystko. Tylko ten jezyk... :(
No nie, to już powinno być karalne , temat zamka w B5 poruszany wiele razy. Dla Ciebie Totalny Leniu: Zgnite połączenie kabli przy module komfortu, fabrycznie zaizolowane połączenia przewodów.
Uszkodzony micro wyłącznik w zamku master - czyli w lewych przednich drzwiach. http://obrazki.elektroda.pl/4046526200_1...
centralny zamek jest fabryczny czy uniwersalny ,sprawdż przewody które wchodzą do drzwi czy sie któryś nie przełamał ,jeżeli są dobre to raczej siłownik do wymiany chyba że lubisz majsterkować to może dasz redę go rozebrać i naprawić np przywrócić sprawność styków.
jeden serwisowy plastikowy z taką kartką Do kodowania immo. Z lewej strony siadła mi wkładka i raczej będzie tańszy koszt założyć moduł i pilot niż latać do drzwi lub klapy by zamknąć . Ok, skoro tak, to spójrz w ten temat => https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2...
szukam schematu szyb elektrycznych przednich passat b5 i centralny zamek passat b5 prosze o pomoc
Już piszemy.Urwała sie masa w zamku.Wyjmij zamek rozbierz 'siłownik' na pół.To co jest przyczepione do zamka.Wiesz o czym mówię.Tam gdzie wchodzi kostka.Tam urywa sie lut od masy lub więcej.Zlutuj,złóż i zainkasuj pieniądze.Naprawy minuta a rozbierania przy zwinnych rękach godzina.To jest nagminna usterka pasków B5 ze starszych roczników.Standard.
Na zasilaniu siłownika musisz po prostu zamienić przewody + z -. Jeżeli wiesz gdzie jest centralka to najlepiej przy niej (a może ktoś odwrotnie włożył wtykę tego siłownika przy centralce.
trzeba zrobić specialny układ z przekaźników żeby mozna było sterowac centralnym np z alarmu, chyba ze kupisz alarm z wbudowanym sterownikiem zamka to tylko podepniesz go!!! Ja w mercu terz mam pneumatyka i kupiłem MAGICAR 440 i jestem bardzozadowolony, centralny bardzo prosto podłaczyc z takim alarmem!!! !!! !!! Ale słyszałem ze w passacie jest więcej...
Witam. Jest mnóstwo tematów o tej typowej usterce w tym modelu. Poczytaj. Przy tak starym roczniku to przewody w gumowych(drzwi-słupek) przelotkach będą pewnie w opłakanym stanie. Sprawdź.
Każdy zamek ma swój sterownik(w drzwiach,obsługujący też m.inn. elek.szyby) Więc sterowników jest 4 a nadzoruje je moduł komfortu pod wykładzina podłogi, przed fotelem kierowcy
witam, umieściłem na dowlandzie schemat sterowania zamkiem centralnym do pasata 96-98, nie podałeś Iguma jaki typ silnika ale patrzyłem to one mają identyczny schemat bez wzgledu na typ silnika , mam nadzieje że dobrze ślipiłem sie hehe, pozdrawiam Dodano po 2 masz kilka punkciarów to se ściągniesz, elektroda sama se nalicza takie wysokie myto, hehe,...
Zamek lewy przód: sprawdzić mikro wyłączniki czy prawidłowo działają, czy nie ma przerw na płytce, zimnych lutów, czy ścieżki są całe. Ewentualnie wymienić na sprawny, awarie tych zamków są typowymi usterkami.
Wymiana sterownika i części wiązki kabli - najlepiej.
Przekaźniki muszą być do zmiany polaryzacji.Z alarmu jest sterowanie masą a w VW jest sterowanie plusem.Czyli prosto mówiąc musisz zamienić minus na plus.I do tego są te przekaźniki.Chyba,że masz alarm gdzie ustalasz sobie sam polaryzacje.
Albo przy montażu radia zwarłeś plus i plusem po stacyjce. Radio działa na postoju??
Musisz wiedzieć jak odpowiednio wpiąć się w przewody sterujące centralnym.
passat b5 .Wymieniłem moduł komfort.nie działa centralny zamek bagażnika.
panie archeolog,w ciągu prawie trzech miesięcy pewnie jakoś sobie poradził z tym zamkiem.:D
Podstawy dla tego parcha sprawdziłeś dla usterki centralny zamek?
Jeśli jest to 97r to otwieranie masą przez rezystor 180 Ohm. https://obrazki.elektroda.pl/5507727800_...
Jeśli kilkukrotne naciśniecie guzika na pilocie nie otwiera wszystkich drzwi to przyczyna leży tam gdzie pisałem. Jeśli po drugim razie reszta drzwi się otwiera, trzeba zmienić parametry modułu komfortu.
Gdzieś tam. Nie za dużo chcesz?
A gdzie wogule jest sterownik centralnego zamka?To jest ten w drzwiach w mechanizmie podnoszenia szyb?
Witam, przekrecam kluczykiem zamek a on nie reaguje ,nie zamyka .Jak to naprawić.
No i super , wazne ze sie udalo . P.S. Moj wczesniejszy post niemial na celu krytyki Twojej osoby , wrecz prezciwnie . Pozdrawiam
Poszukuje schamtu centralnego zamka w passacie B3 89 r silnik 1.8 PF limuzyna (sedan). Jest to oryginalny pneumatyczny centralny zamek z pompką umieszczoną w bagażniku. Podejżewam że padła pompa ale nie wiem jak ją sprawdzić bez schematu- za dużo kabli.
Witam, zamierzam do swojego autka założyć centralny zamek PASSAT B3. Na allegro jest za dużo ofert nie wiem co wybrać, co wy byście polecili ?? Centralny universalny, centralny ze sprzęgłem, centralny z bezpiczenikiem polimerowym?? DZIEKI Z GÓRY
Szukam instrukcji( schematu elektrycznego do centralnego zamka) Passat B5 1999 r
Miałem taką sytuację . Z tym że u mnie po odłączeniu akumulatora działały od 1 do 3 dni . Po tym czasie ginęły szyby i centralny . Na próbę ( działania centralnego ) podmień licznik . Auto nie odpali ale sprawdzisz centralny zamek .
Styk S to bezpiecznik nr 37, 10A. Przewód żółto-czarny, wtyczka radia 8 pinowa, pin 4. 7 pin 8 pinowej wtyczki radia to stały plus, tzw "30". Nie wolno ich ze sobą łączyć. Przy stacyjce opisany jako S, kolor brązowo-czerwony, zmienia kolor po bezpieczniku 37 na żółto-czerwony. W module komfortu blok 6, okienko 3. W bloku 6 masz informacje o 30, 15 (plus...
Jak mnie pamięć nie myli, pod deską rozdzielczą, za schowkiem pasażera.
jeszcze jedno wie moze ktoś który bezpiecznik i przekaznik jest od centralnego??????
Ja też tak kiedyś miałem przy omedze ale wtedy nie mogłem zgasić wogóle samochodu.
Pod fotelem kierowcy jest modul komfortu czesto zalany wodą. W nogach kierowcy z lewej strony gnije punkt masowy jak i cała wiązka też od wody. Przelotki w drzwiach się łamią. Do tego waliwe luty w siłownikach zamków jak i padajace silniczki zamków o mikrokrańcówkach to juz nawet nie wspominam.
Tu jest odpowiedź w temacie: http://www.elektroda.pl/rtvforum/search....
a może kolega leniuszek poszuka sobie w wyszukiwarce
Witam. A jak z opuszczaniem szyb działa wszystko oświetlenie w środku samochodu? Bo jest jeszcze bezpiecznik od modułu komfortu.
Wadliwy zamek
Po mojemu ktoś wymienił drzwi, a nie założył starego modułu, jeżeli bedzie inny moduł w drzwiach założony to może być taki efekt. Dodano po 1 Zrob diagnostyke modułu komfortu.
Witam Mam problem w Passacie B3 Combi 1993r. 1,9TD, jest w nim oryginalny centralny zamek na powietrze. Zamek działa dobrze, ale ma jeden feler. Zamek ma automatyczne domykanie drzwi po 30s i czasami, gdy zacznie domykać nie przestaje, domyka non-stop, pompka z centralne robi się gorąca i musowo ją odłączyć od zasilania bo nie przestanie. Zdarza się...
Witam właśnie montowałem sterownik maxicar 686 do mojego auta VW Passat B5 z 97 roku i porobiłem fotki.Pokażę jak podłączyć same zamki w drzwiach(bez kierunków,klapy i domykania szyb),powód brak czasu :? ZASILANIE STEROWNIKA PODŁĄCZ NA SAM KONIEC PRACY ABY NIE ZROBIĆ ZWARCIA !! http://obrazki.elektroda.pl/9944383500_1... Zdj nr.1 Po...
kable i jeszcze raz kable
Sprawdzalem bezpieczniki. Jest jeden wspolny od komfortu i gdyby padl to szyby by wcale nie chodzily i centralny zamek rowniez.
Wczoraj jeszcze trochę przy tym spędziłem czasu i okazało się, że po wyciągnięciu kluczyka ze stacyjki jedynie kierunkowskazy działają. Zamykanie przestaje działać. Jak mam podpięte pod drzwi, to działa tylko otwieranie samochodu, a na zamykanie nie ma żadnej reakcji. Sterownik mam taki: https://allegro.pl/oferta/sterownik-zamk...
Witam jakis czas temu zakupilem passata w ktorym od poczatku nie dziala pilot centralnego. Chcac sprawdzic czy moze w srodku cos nie odpadlo, natknalem sie na dziwna rzecz. W jednym miejscu wyglada jakby brakowalo elementu . (zaznaczone na zdjeciu) . Znalazlem drugie zdjecie gdzie taki element sie znajduje . Jest to jakis potencjometr niestety nie wiem...
Tak na marginesie :) piszemy po polsku Pisałem wyżej piny 1 i 2 przemiennie + i - Kurcze kolego pomyśl trochę ja na forum daję wędkę nie rybę. Jak patrzysz na wtyczki wyciągnięte z zamków to piny są opisane. co więcej po nici do kłębka. Ja Ci tu chcę pomóc, ale pomyśl też trochę sam. Uwierz mi nie boli:)
Pewnie przekażnik sterujący migaczami się skleja.Trzeba go odszukać i wymienić.
Ale, do wczoraj wszystko było w porzadku.
W moim passacie B3 jest pneumatyczny centralny. Czy da się tak podłączyć centralny, aby mieć otwieranie w dwóch krokach (alarm ma taką możliwość) - najpierw drzwi kierowcy, a później reszta, czy nie da się zrobić tego przy pneumatyku?
W drzwiach kierowcy lub na lewym słupku- trzeba wpiąć się w przewody czerwony z żółtym paskiem i czarny z białym paskiem(trzeci przewód w tej wiążce ma kolor czerwony -jest na nim stale +12V).Zamek sterowany plusem,więc współczesne sterowniki nie będą pasować,trzeba zastosować tzw.przekładkę na przekaźnikach tzn.minus ze sterowania ma sterować przekaźnikami...
Zamek do wymiany , podejrzewam że rygiel zamka uległ uszkodzeniu.
Czy posiada ktoś schemat centralnego w passacie b6?
Witam.Mam Passata B3 a w nim c.z pneumatyczny z 7 przewodami. Czerwony Różowy Czarny zielonym paskiem Biały Czarny z białym paskiem Popielaty z czerwonym paskiem Popielaty z zielonym paskiem Alarm mam sterowany plusami. Proszę o pomoc jak to połączyć.
Mikrostyki
Radio jest fabryczne czy nie? Pytanie może wydawać się nie na miejscu, ale....tak jest
Zmieniając jego kodowanie. http://forum.vw-passat.pl/threads/1130-M...
Spróbuj to: http://www.wlamywacz.pl/
Sygnały zamknij/otwórz w wersjach "analogowych" znajdziesz wyłącznie wewnątrz drzwi kierowcy i pasażera
Posprawdzaj przelotki z drzwi do wnętrza,często tam pękają,gniją przewody.
Sterownik podłączyłeś wg instrukcji czyli gdzie? Bo instrukcji może być mnóstwo... Sterowanie powinno być podłączone, o ile dobrze pamiętam, do brązowo-niebieskiego (zamykanie) i brązowo-zielonego (otwieranie) przewodu wychodzącego z czarnej kostki modułu centralnego zamka.
Witam! Panowie mam fabryczny, pneumatyczny centralny zamek w Passacie B4 i jest on zamykany na pilota. Chcę założyć alarm AMT inferno z dwoma pilotami, w które kable należy się wpiąć aby działał centralny z nowymi pilotami. Przeszukałem forum jednak nie znalazłem odpowiedzi na mój problem.
Zamek jest elektryczny czy pneumatyczny ?
Diody? Tam powinna być jedna w drzwiach kierowcy. Możesz bezpiecznik strzelił albo kwitną Ci przewody lub komfort pod nogami kierowcy. Zajrzyj tam i zobacz czy nie pływa czasem.
Nie sadzę abym dwa razu z rzędu w roznych sklepach kupił za słabe baterie...
Nie da sie otworzyć wtedy spróbuj sobie. Już pare otwierałem.
Zamienić przewody od siłownika zamka bagażnika - zła polaryzacja.
Podepnij pod sterowanie z pokrywy bagaznika wylaczniki w sa tylko na zamkach wychodzi tylko kabelek
rozbierz drzwi i podepnij sie pod czerwono-niebieski otwórz i czerwono-zielony zamknij,komfort wydłuz sygnał na zamknij do 25-30s,sterowanie oczywiście masą.
passat zamek centralny zamek centralny passat passat wyłączyć centralny zamek
mikrotik firewall filter ogniwo słoneczne ładowanie akumulatora zabezpieczenie spawarka
Soundcraft Ui24R Preamp Repair: Fixing Heat or Phantom Power Damage (NJM4580, 6Ω Resistors) DS3231, PCF2129AT, RTC Real-Time Clock Accuracy, Crystal, TCXO, MEMS, Tamper Detection