Identyczny objaw miałem w golfie 3,był nieszczelny przewód na łączniku drzwi-nadwozie-taka czarna guma z zielonym paskiem długości 3 cm,po wymianie pompka zaczęła pracować prawidłowo.Można by jeszcze sprawdzić krańcówkę w drzwiach-na przewodach czy odpowiednio przełącza-open/close.
Bardzo czasta usterka w tych modelach . Ja naprawiam - często lutowanie styków pomaga, dosyć trudny dostęp ale efekt jest. Dodano po 1 Dostać sie do niego , czyszczenie , lutowanie i będzie OK
Obstawiałbym sam moduł komfortu lub zamek drzwi kierowcy.
styk w drzwiach, albo czeste-pompa, a zwłaszcza zazieleniona kostka.
Nie chciałem pisać o światłach ;)
Tam jest sterownik ale z wyjsciem na silowniki i niemozna tego podlaczyc pod centralne pneumatyczny sa to inne wyjscia
Witam. Podobny przypadek, ten sam rocznik. Mam kolegę który zgłosił się do mnie w tej samej sprawie. Przeszło rok temu montowałem mu cz. na pilota, wszystko działało bez problemu. Ostatnio dzwoni mi że nie zamykają się tylko drzwi kierowcy z pilota. Otwierać się otwierają- po manualnym zamknięciu. Więc umówiłem się z nim na kolejny dzień by znaleść...
Uszkodzony micro wyłącznik w zamku master - czyli w lewych przednich drzwiach. http://obrazki.elektroda.pl/4046526200_1...
Sprawdź kable - przelotki, switche w zamku.
Silnik szyby nie wystawia napiecia.
Zacznij od sprawdzenia, czy pod dywanem pod nogami kierowcy nie ma "akwarium"
drzwi kierowcy da się otworzyć tylko za pomocą kluczyka Uszkodzony zamek.(rozbierz i napraw- w sieci znajdziesz manual do tego) ;)
Sprawdź odprowadzenie wody z podszybia, gdzie są dwa gumowe przepusty pod akumulatorem, najczęściej jak są zapchane, i na podszybiu stoi woda, to dostaje się do kabiny.
Przewody sprawdź między drzwiami a słupkiem.Możliwa też usterka wewnątrz zamka ,zimny lut.
No nie, to już powinno być karalne , temat zamka w B5 poruszany wiele razy. Dla Ciebie Totalny Leniu: Zgnite połączenie kabli przy module komfortu, fabrycznie zaizolowane połączenia przewodów.
Przetrzepałem zamki nic nie jest tam zimne są jeszcze 3czy 4 schwicze w zamku do sprawdzenia oprócz lutów.
Styk S to bezpiecznik nr 37, 10A. Przewód żółto-czarny, wtyczka radia 8 pinowa, pin 4. 7 pin 8 pinowej wtyczki radia to stały plus, tzw "30". Nie wolno ich ze sobą łączyć. Przy stacyjce opisany jako S, kolor brązowo-czerwony, zmienia kolor po bezpieczniku 37 na żółto-czerwony. W module komfortu blok 6, okienko 3. W bloku 6 masz informacje o 30, 15 (plus...
Witam. Jest mnóstwo tematów o tej typowej usterce w tym modelu. Poczytaj. Przy tak starym roczniku to przewody w gumowych(drzwi-słupek) przelotkach będą pewnie w opłakanym stanie. Sprawdź.
Wymiana sterownika i części wiązki kabli - najlepiej.
Niestety, po polsku nic nie mam. Korzystam z niemieckich i angielskich schematow. Mozesz sobie schematy sciagnac z ruskiej stronki VW. http://volkswagen.msk.ru/ znajdziesz tam naprawde wszystko. Tylko ten jezyk... :(
centralny zamek jest fabryczny czy uniwersalny ,sprawdż przewody które wchodzą do drzwi czy sie któryś nie przełamał ,jeżeli są dobre to raczej siłownik do wymiany chyba że lubisz majsterkować to może dasz redę go rozebrać i naprawić np przywrócić sprawność styków.
Na zasilaniu siłownika musisz po prostu zamienić przewody + z -. Jeżeli wiesz gdzie jest centralka to najlepiej przy niej (a może ktoś odwrotnie włożył wtykę tego siłownika przy centralce.
Kolego czy udało Ci się rozwiązać ten problem? Ja mam to samo w drzwiach lewych tylnych za kierowcą i dodatkowo po włączeniu blokady rodzicielskiej nie da się ich już w ogóle otworzyć :cry: Daj znać czy poradziłeś sobie z tym sam czy musiał się tym zająć mechanik i co powiedział po naprawieniu?
Już piszemy.Urwała sie masa w zamku.Wyjmij zamek rozbierz 'siłownik' na pół.To co jest przyczepione do zamka.Wiesz o czym mówię.Tam gdzie wchodzi kostka.Tam urywa sie lut od masy lub więcej.Zlutuj,złóż i zainkasuj pieniądze.Naprawy minuta a rozbierania przy zwinnych rękach godzina.To jest nagminna usterka pasków B5 ze starszych roczników.Standard.
yarecky3, to coś mi się chyba udało Ci pomóc. A Ty nadal na obczyźnie?
Albo przy montażu radia zwarłeś plus i plusem po stacyjce. Radio działa na postoju??
Gdzieś tam. Nie za dużo chcesz?
Tak na marginesie :) piszemy po polsku Pisałem wyżej piny 1 i 2 przemiennie + i - Kurcze kolego pomyśl trochę ja na forum daję wędkę nie rybę. Jak patrzysz na wtyczki wyciągnięte z zamków to piny są opisane. co więcej po nici do kłębka. Ja Ci tu chcę pomóc, ale pomyśl też trochę sam. Uwierz mi nie boli:)
Pewnie przekażnik sterujący migaczami się skleja.Trzeba go odszukać i wymienić.
Po mojemu ktoś wymienił drzwi, a nie założył starego modułu, jeżeli bedzie inny moduł w drzwiach założony to może być taki efekt. Dodano po 1 Zrob diagnostyke modułu komfortu.
witam mam podobny problem bo zaryglował mi centralny zamek prawą stronę i nie działa mi też lewa strona tylko zostało mi na szczęście drzwi kierowcy mogę odtworzyć a za kierowcą też nie dział a trzeba zamykać ręcznie mam pytanie jak się dobrać żeby odtworzyć drzwi z prawej strony jedne i drugie może ktoś miał taki problem pomocy bo nie da już się tak...
Radio jest fabryczne czy nie? Pytanie może wydawać się nie na miejscu, ale....tak jest
Piszesz,że wiązka raczej bez uszkodzeń a jest raczej na pewno uszkodzona.Po objawach to widać.Dopiero co usuwałem taką usterkę.
Zamek do wymiany , podejrzewam że rygiel zamka uległ uszkodzeniu.
Czy ktos z Was wie jak otworzyc dzrwi z tylu?? Cos sie stalo jak rozbieralem dzrwi i po zlozenieu nei da sie ich otworzyc ani z jednej ani z drugiej strony. Bardzo prosze o pomoc. Dziekuje.
Masz w drzwiach kierowcy przycisk ro ryglowania zamków. Działa poprawnie ?
Mam ten sam problem jak otwieram to zamyka drzwi kierowcy jak zamykam to je otwiera obojętnie czy kluczem czy pilotem czy od środka ciągle to samo poradziles sobie z tym ? Wymieniłem zamek nawet w module komfortu wlutowalem nowy przerywacz bo czasem świecił się kierunek i pisali żeby wymienić ale z tym zamkiem szlak mnie już trafia ktoś mówił mi że...
Zamek lewy przód: sprawdzić mikro wyłączniki czy prawidłowo działają, czy nie ma przerw na płytce, zimnych lutów, czy ścieżki są całe. Ewentualnie wymienić na sprawny, awarie tych zamków są typowymi usterkami.
próbowałem już tego sposobu ale nic:/ Aha, przy zamku jak zauważyłem w drugich drzwiach znajduję się sprężynka(obrazek niżej) Lecz w tych zablokowanych jej nie ma. Czy ma to jakieś znaczenie.
Czy posiada ktoś schemat centralnego w passacie b6?
Mikrostyki
Nie zapięta wtyczka, złamana wiązka. O Elektryce w Passacie b5 napisano na tym forum chyba wszystko.
kiedy zamykam z pilota zamek reaguje ale po chwili otwiera. Takie zachowanie, wskazuje na złe działanie czujnika zamknięcia drzwi. System wykrywa otwarte drzwi i zamek odbija.
na 100% rozeszły się wężyki przeważnie między dzwiami a słupkiem
Sygnały zamknij/otwórz w wersjach "analogowych" znajdziesz wyłącznie wewnątrz drzwi kierowcy i pasażera
witam, umieściłem na dowlandzie schemat sterowania zamkiem centralnym do pasata 96-98, nie podałeś Iguma jaki typ silnika ale patrzyłem to one mają identyczny schemat bez wzgledu na typ silnika , mam nadzieje że dobrze ślipiłem sie hehe, pozdrawiam Dodano po 2 masz kilka punkciarów to se ściągniesz, elektroda sama se nalicza takie wysokie myto, hehe,...
a jak sprawdzic czy nie pękła rurka doprowadzająca powietrze do ryglowania zamków jeżeli nie moge w ogóle otworzyć drzwi. Albo jak w ogóle otworzyć drzwi gdy centralny nie zadziała i nie można zdjąćod środką boczku drzwi?.......
Po problemie. Pod nogami kierowcy kable zaśniedziałe, w tylnych drzwiach lewych przetare kable w wiązce i przy otwieraniu lub zamykaniu drzwi paliły bezpiecznik i przez to myśle było słychać przekaźniki w drzwiach a nie zamykało. A klapka wlewu również ma sterowanie z tego samego bezpiecznika i już działa. Dzięki wszystkim.
Nie da sie otworzyć wtedy spróbuj sobie. Już pare otwierałem.
Wstawiłem nowy zamek centralny i otuz przy otwieraniu dzwi ot strony kierowcy wszystkie okna zaczęły się otwierać panowie co to może być Jeśli wkładka wraca do pionowej pozycji to masz uszkodzony zamek. Nie warto kupować nic poniżej 100zł ,ZAWSZE coś się dzieje nie tak.
zamek centralny passat passat centralny zamek passat zamek centralny
awaria sprzęgła piecu odzyskać historia niski ciśnienie pompa wtryskowy
interfejs multidiag makita migają diody
Volvo XC60 I D5 2.4D – odczyt poziomu oleju na bagnecie i wskaźniku po wlaniu 5l zamiast 6,9l Volvo XC60 I D5 2.4D – rozbieżność wskazań poziomu oleju, bagnet pokazuje minimum, wskaźnik elektroniczny 3 kreski