no to jeszcze raz musisz rozebrać drzwi, łącznie z ich blachą montażową i dostać się do zamka, wymontować zamek (najpierw trzeba wykręcić wkładkę zamka z klamki i wyjąć), rozebrać zamek i poprawić luty na jego płytce drukowanej przy wyjściu do złączki przewodów : http://obrazki.elektroda.net/95_12453640... http://obrazki.elektroda.net/36_12453640...
Spokojnie odpalisz to nie ma nic wspólnego. Skoro masz uszkodzone sterowanie przez wkładki w drzwiach to tam nie podasz sygnału otwarcia drzwi. Z pilota czyli przez odłożone zdalne sterowanie też nic nie zrobisz bo jak sam napisałeś coś się stało i ono nie działa. A masz może drugi pilot by wykluczyć uszkodzony przycisk, albo bateria w pilocie się skończyła?
tu masz opis z fotkami jak się do tego zabrać : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=1... a faktycznie jest to wina zerwanych lutów wewnątrz zamka jak również prawdopodobnie wyrytej bruzdy w mimośrodzie sterującym zewnętrznym mikrostyku odpowiedzialnym za włączanie wewnętrznego oświetlenia, światełka ostrzegawczego u dołu drzwi, diody przy...
http://obrazki.elektroda.net/3_123507371... W sklepach ten element zazwyczaj mają opisany jako trzpień zamka, ja go też nazywam płetwa :D, tapicerki nie musisz wyjmować wystarczy samą klamkę.
sprawdż szczelność układu pneumatyki szczególnie na tylnej klapie i drzwiach kierowcy
Proszę ;) Z którego roku auto? bo zdaje się w 98 były jakies zmiany a ten schemat jest <98
Jeżeli nikt mądrzejszy nie pomoże znaleźć lepszego sposobu, to zawsze możesz zdemontować zamek i zamienić przewody które idą do silniczka 3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które nic nie wnoszą do dyskusji. Wprowadzają w błąd, są niebezpieczne czy nie rozwiązują problemu użytkownika. Ostrzeżenie.
MASA pod ŚRUBĘ do BLACHY a nie pod ZAPŁON!!!! I oczka po 30gr załóz a nie "drut team shop". :)
Po pierwsze bateria 2032 3V. Pilot to Cobra. Robisz tak: 1. wyjmujesz płytkę, 2.wyjmujesz baterię 3. zwierasz + z - śrubokrętem czy czymś innym na kilka sekund i zakładasz baterię. 4. Cieszysz się z działającego pilota :)
Zapewne zamókł mikrostyk w zamku-poczekaj aż wyschnie jezeli nadal bedą problemy wymiana całego mechanizmu zamka...
Masz + na czerwonym z niebieskim paskiem w przelotce drzwi ?, jest w ogóle komunikacja ze sterownikiem w silniczku szyby ?
Naciśnij i puść przycisk otwierania na pilocie, kluczykiem zamknij i otwórz samochód, na całą operację masz aż minute. Jak po tym nie zadziała to trzeba będzie szukać usterki.
Nie koniecznie . Pompka umiejscowiona jest tuż pod tylną lampą i niewielka nieszczelność lampy może mieć fatalny wpływ na wtyki do "pompki". Dodano po 1 Z drugim stwierdzeniem całkowicie się zgadzam. :D Dodano po 2 Pozostaje jeszcze możliwość przełamań na przelotce w drzwiach.
golf to dosc proste auto w montażu centralnego zamka niema udziwnień a wrecz ulatwienia. każdy z zamków ma ddzielne "oczko"do zamontowania cięgna w miejsce orginalnego pneumatycznego Z tylna klapą jest różnie jesli ma wyjscie pod centralny orginalny to ok, jesli nie to trzeba kombinowac. Oczywiście siłowniki 3,5kg czyli te najbardziej popularne daja...
Znalazłem jeszcze taka procedurę kodowania. - wcisnąć i przytrzymać ok.10s. mikro switch wewnątrz centralki - zaświecą się kierunkowskazy - przed upływem 3s. wcisnąć przycisk zamknij pilota -sygnał świetlny potwierdzi zaprogramowanie pilota - wciśnij przycisk zamknij drugiego pilota -analogicznie sygnał świetlny potwierdzi zaprogramowanie pilota - po...
Niektórzy nabywcy zamienników zamków pisali, że zamienniki nie posiadały drugiego silniczka tego mniejszego bodajże ryglującego. Dlatego komputer wyrzucał im z tego powodu błędy. Jednym to nie przeszkadzało, bo zamek zamykał i otwierał drzwi. Ale inni ludziska nie lubią jak im sypie błędami, no a ja np. jestem jednym z nich i regeneruje oryginalne zamki.
Podłączałem alarm z pilotem w tym autku więc krótko i na temat: 1. Nie przecinaj kabli, tylko zdejmij izolację, przylutuj kabelek z alrmu i po sprawie. 2. Sterowanie centralem, impuls "+" na zamknięcie lub otwarcie. Jeśli z alarmu "wychodzą" minusy, to zanim zaczniesz kombinować z przekaźnikami do zmiany polaryzacji, przyjrzyj sie dokładnie swojemu...
O kolega z 3miasta opisz dokładnie co chcesz wiedzieć n ten temat.
nie jestem zalogowany do gg,mozna pisać na priva.
Nic się nie stanie.
Dzięki za porady. Jak zrobie to napisze. Z tego co napisałeś wnioskuję, że jednak sam chcesz to zrobić. No cóż, jeżeli tak to mała podpowiedź. Widzę, że nie wiesz jak ustawić punkty lutownicze, więc zamiast tego zamontuj diody na zielonym i niebieskim i nimi odseparuj spoczynkowy minus ze sterownika. Czyli bardziej po ludzku kup dwie diody np. 1N4002...
Proxima.Dobry sprzęt.Ładne piloty i trochę przydatnych funkcji.A znajdziesz go tu: www.conda.pl
Witam. Sprawdzałem pompkę centralnego zamka od golfa 3. Pompowała ok. 1.3 atm.
Czy zewnętrzna klamka chodzi z oporem jak przy otwartych czy również nie? Spróbuj dopchnąć drzwi w momencie próby otwarcia z centalnego i podczas późniejszej próby otwarcia klamką. Czasami pomagało opukanie drzwi z zewnątrz trochę poniżej klamki (na wysokości zamka) przed otwarciem samochodu z centralnego zamka.
Zwykly sterownik do uniwersalnego zamka tak steruje
Zamek do wymiany.
A po co 6 kg?3,5 w zupełności wystarczą.Kup sobie tesora.
Zamek klapy podobnie jak od drzwi, składa się z części mechanicznej i elektrycznej. Natomiast część elektryczna to tylko silniczek i dwa mikrostyki, jeden daje sygnał o otwarciu do modułu komfortu a drugi zaświeca lampkę bagażnika. W podwójne ryglowanie tego zamka, to za bardzo nie chcę mi się wierzyć. https://obrazki.elektroda.pl/6359714200_...
A nie zastanowiło Cię po co nam błędy z centralnego zamka?
a co z kablami pomarańczowym, pomaranczowo- czarny ? I co z tym kablem czerwonym który wychodzi od sterownika co kupiłem. Uciąć i zaizolować. Czerwony to stały plus.
Wymieniana podsufitka, obcięta wtyczka od lampek. Reszta to sprawa mikro styków w zamkach.
Zamek centralny fabryczny, czy dokładany? Być może zamiast alarmu znalazłeś moduł zamka centralnego.
Wpisz w Google otwieranie-auta-bez-kluczykow
Więc jak teraz odblokować drzwi żeby dostać się do tych kabli?
To zamiast wstawiać do garażu zrób sobie spacer autem z ogrzewaniem na full. Też się rozmrożą zamki.
Brązowo-niebieski przewód, mała wtyczka 3 pin. Coś mi się zdaje że męczysz wtyczkę od siłownika a nie od zamka.
Przewiercasz się przez złącze drzwiowe i łączysz plastikowe rurki zwykłym wężykiem gumowym.
Jak linkę klamki zewnętrznej napiąłeś za bardzo to też zamek będzie się blokował
http://forum.vw-passat.pl/showthread.php... co prawda passat ale na tej samej zasadzie. ps. jak będziesz robił to pierwszy raz to można się zamotać , mówię o rozebraniu zamka później na stole, ewentualnie możesz wymienic zamek caly, zamienniki nie są drogie bo oryginał od 400zł.
Ale po co wymieniać moduł. Odpalasz VAGA wchodzisz w moduł komfortu [046] -> Adaption [10]->03 i zmieniasz wartość z 1 na 0, ewentualnie w z 04 też (auto odryglowanie po wyjęciu kluczyka)
w golfie 3 wylacznik jest zamontowany w zamku wiec trzeba rozkrecic cala klape i tam pomieszac:) mozna to sprawdzic tez naciskajac taki plastik ktory znajduje sie wlasnie nad jezyczkiem od tego zamka
Do zmiany zamek kpl. i włacznik szyby. Wszystko kupisz na szrocie lub al..
Zamek do wymiany
a zobacz : czerwono/zielony oraz żółto/niebieski powinny iść o zamka
Wymienić zamek.
Cześć, mam problem z zamkami w moim Golfie 4 generacji z silnikiem 1.6 z roku 1998. Mianowicie czasami mam tak, że auto po trzaśnięciu drzwiami samo się zamyka. Podejrzewałem mikrostyk, ale jest jeszcze kilka anomalii… Jak wsiadam do auta, to lampka w drzwiach zapala się raz na jakiś czas, lampka w kabinie tak samo lub podczas jazdy nagle zapala się...
beda chodzily
Rozbierz zamek i zobacz co zepsułeś ,tak mówi szklana kula...
Nadal upieram sie przy wylaczniku. Ew. cos po drodze (np styk drzwi-slupek. Nie moze byc tak, ze oswietlenie raz chodzi a raz nie. Jak zamek jest otwarty to ma swiecic i kropka. Zawsze a nie czasem. Z ryglowaniem natomiast jest tak, ze nie bedzie ryglowal jesli nie widzi, ze drzwi sa zamkniete. A nie widzi bo wylacznik zle dziala. Przyjrzyj sie bardzo...
W golfie III (zamek pneumatycznuy)zdaje się jest sterowanie plusem, w mercu 190 jest sterowanie masą. Co do BMW to nie mam pod ręką danych, ale zdaje się również masa(sprawdze to).
Przy słupku kierowcy idzie wiązka jeden podepnij do czarno-zielonego a drugi do czarno-białego Do bagażnika wystarczy slave
Przewody w przepustach,zasilanie modułów a kasety wystarczy rozebrać ,złożyć i na nowo są sprawne. Dodano po 27 Ewentualnie luty w kasetach poprawić.
Odświeżam temat :) Moj centralny zamek wariuje ... gdy jest ciepło :) Gdy samochód sie choć troche nagrzeje - wariuje centralny ... całą zime - spokoj. Gdzie patrzeć ? Gdzie szukać ?
Tak zwykly,tylko zapomnialem dodac co istotne zeby mial sterowanie 3 sekundowe,bo taki czas jest potrzebny na wysterowanie zamka pneumatycznego.
Witam ja wierciłem otwór na wylot przez wkładkę,( którą i tak już masz zepsutą) przez który potem przechodzi pręt od siłownika uniwersalnego, potem tylko mała regulacja i gotowe raczej nikt pręta czwórki nie pokona
Z wkładki drzwi kierowcy centralny działa poprawnie jeśli przekręcasz i zamek działa to musi być ok jak podajesz masę kontrolką na przewody idące z zamka do silnika szyby.
Wie ktoś jak zaprogramować pilot w golfie mam fabryczny centralny
witam. Masz najprawdopodobniej uszkodzoną wkładkę od strony kierowcy. Najlepszym i jednocześnie najbardziej opłacającym się sposobem jest zamontowanie sterownika centralnego zamka z pilota będzie wygodniej, nie będziesz katował kluczyka... Koszt takiego sterownika spokojnie powinien zamknąć się w 150 zł albo i taniej. Wymiana wkładki wiąże się albo...
Witam, jakiś czas temu padły baterie od immo w golfie 4 1999 Nie mogły paść bo immobiliser nie potrzebuje baterii, bateria jest tylko od centralnego zamka
Jak działa elektroniczny zamek samochodowy (Volkswagen MK4)? Zamierzam zamontować w Golfie 4 zamek elektroniczny drzwi pod zamek centralny. Kupiłem zamek. Dla testu zamek podpiąłem do uziemienia pod pin 7 i przewodami podłączonymi do pinów 1 oraz 2 naprzemiennie dotykałem 12V. Zamek nie reaguje. Czy ja coś źle podpinam? Schemat elektryczny, który znalazłem...
W golfie po zdjęciu płata zewnętrznego jest normalny dostęp do zamka https://www.google.pl/search?q=golf+plus...
Kiedyś wykonałem coś co mialo zostać prototypem prostego sterownika plan był bardziej ambitny ale nie mam na to czasu po za tym auto uzywa ktoś inny ale centralny działa na prowizorce juz dość długo reszta w pliku a i proszę nie szydzić sam widze jak to wygląda moge powiedzieć tylko że mam nadzieję że ktoś to rozwinie ja dolozylem do tego jeszcze sterowanie...
Nie, nie są takie same i żaden nie posiada kontaktronu, jeśli chodzi o krańcówkę otwarcia drzwi to jest to mikrowyłącznik zamontowany w zamku
moze troche nie prezyyjnie napisalem ten post napisz krótko jeszcze raz wiec zamek pneumatyczny w golfie jest sterowny plusem a centralka która kupiłem podaje mase a chce zeby podawał plus
w golfie3 bardzo często zalewa się właśnie pompka zamka centralnego i prawdopodobnie to jest przyczyną.
CZy ktoś wymieniał krańcówki w zamkach w golfie iv. Jaki to jest koszt. I Czy lepiej wymienić cały zamek. Ekonomicznie to na pewno się opłaca ale czy warto zachody.
I to jeszcze wyjęcie tego zamka z tyłu,to katastrofa.
Dwa różowe w ciemne ciapki,wystające za wentylatorem nawiewu koło AC... Pozdrawiam.
Zamek zasadniczy(ryglowy) wymiana mikro-switcha lub calego zamka.
Nic nie uszkodzi, mogą się co najwyżej elektryczne szyby zacząć otwierać. PS Gratuluję bujnej wyobraźni.
A 12v na żółty i żółto/czarny?
Ten moduł nie obsługuje pilotów.
Kupiłem sterownik c.z. z pilotami. Jest skonfigurowany dodatkowy kanał na domykanie szyb (mam w swoim VW opcję komfort). Ze sterownika wychodza kable do podłączenia zasilania kierunkowskazów (gdzie je najlepiej podpiąć??). nie wim o co chodzi z kablami wychodzącymi ze sterownika , które sa opisane następująco: Wejście zamykające (-) i wejście otwierające...
raczej zamek sie zacial zdejmuj tapicerke i dobieraj sie do zamka
Otóż- przemyślałem sprawę (nie znam się na elektronice samochodowej) - anakonda ma dwa przewody do sterowania centralnym zamkiem tak opisane na schemacie - 8-impuls masowy-otwórz zamek centralny (0V) i 9-impuls masowy-zamknij zamek centralny (0V). Dwa przewody zamka drzwi po stronie kierowcy - szary i zielony - sterują zamykaniem i otwieraniem. I teraz...
witam szukałem na forum ale nie znalazłem. Mam problem z zamkem w golfie IV o to objawy: zamykajac auto z pilota zamknie wszystkie dzwi lecz nie mruga kontrolka w lewych dzwiach gdy nacisne drugi lub trzeci raz (czasem zadziała za drugim) to wtedy zacznie mrugac. wydaje mi sie ze jest to zwiazane z zamkiem od kierowcy bo gdy chce zamknac kluczykiem...
Kolego Twój kłopot polegał na tym że przy zamkniętym aucie otworzyłeś klapę kluczykiem a nie zadziałał centralny zamek. Po otworzeniu drzwi centralny zamknął klapę. Wystarczyło zrobić to w odwrotnej kolejności i po problemie:)
Do sprawdzenia przelotka drzwi kierownika oraz zamek tych drzwi .
Dorzucam schemat elektryczny zamka centralnego dla Golfa. Jest tam fajnie rozrysowane i opisane - nie będziesz miał problemu z identyfikacją. Schemat jest dla wersji z elektrycznymi szybami - korbotroniki miały inne moduły komfortu.
do zamykania i otwierani tego zamka z pilota są dwa przekażniki i tam szukaj przyczyny na początek.Ja osobiście miałem podobny przypadek ale w ibizie to też ww tylko w innej paczce.
wszystkie bezpieczniki są dobre który przekażnik jest od zamka ?
Zloty60 napisz gdzie mieszkasz, a może na forum się znajdzie chętny do zamontowania ci centralnego zamka, na forum elektrody jest naprawde dużo dobrych fachowców, jeżeli chodzi o linki które prosiłeś to będzie napewno problem, nikt nie jest wstanie zapamiętać każdej budowy(konstrukcji)drzwi w danym samochodzie bo tego jest sporo, ale jak kupisz zestaw...
czyli trzeba go wkodować np. Sebastian na Balickiej ,ale jeśli nosisz się z zamiarem montażu autoalarmu ( i tu sie polecam )to nie ma sensu wydanie kasy bo i tak alarm zamknie zamki ( chyba że bezpilotówka )
Miedzy mikrostyk a te krzywke wytnij z puszki po coli pasek szerokosci mniej wiecej tej krzywki wygnij w ksztalt L i doklej do mikrostyku z boku . Blaszka ma byc miedzy krzywka a platikowym pinem mikrostyku . Mozesz to ladnie nasmarowac . Oczywiscie po montazu sprawdz dzialanie podpinajac wtyczke i zamykajac otwierajac zamek.Tak naprawilem wszystkie...
to co brzeczy to ZV Pompa, szukac nieszczelności, jeżeli podczas manipulacji kluczem w zamku pompa pracuje, a trzpienie pozostaja niewzruszone.
Zewrzyj przewody i powinno być ok. Odwrotnie-zwarte kable to maska otwarta. TAK ale gdzie te kable znajdę? W okolicy zamka maski.
Kolego już nie raz opisywany był golf i jego centralny trochę inicjatywy w szukaniu . Na początek przelotka w drzwiach kierowcy .
Panowie a jak wygląda alarm bezpilotowy w golfie z '94 roku????Pytanie do wszystkich czy ktoś coś takiego kiedyś widział???Jeśli już to fabryczny ale on był włączany kluczykiem i nie miał takich fanaberii jak zamykanie zamka.Pewnie to jest dokładany alarm do którego ktoś pogubił piloty.Piszecie jakieś fanaberie i nieprawdziwe wiadomości rozpowszechniacie...
Jak najbardziej ,można również spróbować zapuścić środka do rozmrażania zamków.
Tapicerka oprocz zatrzaskow trzyma sie na dwóch śrubach ktore umieszczone sa pod rekojescia (wewnatrz) za ktora lapiesz by zamknac dzwi (lub tez otworzyc).Trzeba ja lekko podwarzyc plaskim srubokretem i zejdzie wtedy zobaczysz sruby z łbem krzyzakowym.Oprucz zatrzaskow nalezy tez umiejetnei sciagnac taka obolute prostokatna plastikowa ktora jest przy...
otwieraja sie samoczynnie okna Zmień (skróć) w centralce czas impulsu sterującego zamkiem.
Skrzynka bezpieczników deska rozdzielcza 1 Bezpieczniki F 3, F 6. F 8. F 14. F 37 styk 86 S ze stacyjki. F 38. Napięcia styk 30 na bezpiecznik F 3-F 8-F 14 i F 38. Po stacyjce styk 15 na bezpiecznik F 6.
uwalony zamek w drzwiach kierowcy
Witam kupiłem golfa 4, dostałem do niego 1 kluczyk i pilot, kluczykiem nie idzie zamknąć samochodu tylko jedynie można go nim odpalić, podobno zostały wymienione wkładki zamka, w pilocie wymieniłem baterie i dalej nie mogę zamknąć samochodu czy może być tak że pilot się rozkodował czy coś takiego? i czy mógłbym go zakodować nie mając oryginalnego kluczyka...
Nie w golfie 5. Zamek jest zablokowany- silniczek nie odpuścił.
tak myślę że możesz sprawdzić mu moduł komfotu nie wiem jak w golfie ale w passacie znajduję się pod nogami kierowcy może jest tak u ciebie dostał wilgoci a teraz przymrozki i sprawa jasna ,zajrzyj jeszcze tam
Zależy od tego kto go produkuje , czy markowy czy od chińczyka, jak go się użytkuje , jakie ma warunki środowiskowe i inne czynniki - ile zapłaciłeś za ten zamek? Jak kupujesz zamek za 37 zł a nowy z ASO Fabryczny markowy kosztuje 189-200 zł to wybierasz tańszy i możesz go wymieniać nawet co roku jak dużo trzaskasz klapą. Ale jaka cena taka jakość.Zakładając...
Wina krańcówki zamka.
Witam --jeżeli siedzenia się nie ogrzewają to sprawdź bezpieczniki i wiązki pod siedzeniami (może mata któraś w siedzeniu się przetarła i powoduje zwarcie i przepala bezpiecznik)---co do zamka to psiknij w niego WD od strony wejścia skobla
Śruby zamka nadal są poluzowane? Bo jeżeli tak to zamek mógł się przemieścić i sklinować. Spróbuj odciągnąć zewnętrzną klamkę i zrzucić z niej linkę od zamka. Następnie próbuj otworzyć od wewnątrz.
centralny zamek golfie alarmu golfie bezpieczniki golfie
kosiarka spalinowa nierówno czujnik wzorcowy cylindra lucas nissan
opticum dekoder tomtom przywracanie
Jak uszczelnić cieknący gwint bez rozkręcania? Schemat przekaźników Citroën Jumper - lokalizacja i funkcje