Obstawiałbym sam moduł komfortu lub zamek drzwi kierowcy.
Bardzo czasta usterka w tych modelach . Ja naprawiam - często lutowanie styków pomaga, dosyć trudny dostęp ale efekt jest. Dodano po 1 Dostać sie do niego , czyszczenie , lutowanie i będzie OK
Identyczny objaw miałem w golfie 3,był nieszczelny przewód na łączniku drzwi-nadwozie-taka czarna guma z zielonym paskiem długości 3 cm,po wymianie pompka zaczęła pracować prawidłowo.Można by jeszcze sprawdzić krańcówkę w drzwiach-na przewodach czy odpowiednio przełącza-open/close.
Centralny zamek sterowany jest pneumatycznie. W instalacji jest powietrze. Razem z pompka jest centralka - w jednej obudowie. Koszt około 100zł.
O ile dobrze pamietam tam na jednym przewodzie pojawia sie plus i minus. Jeden z biegunow zamyka drugi otwiera. Niestety nie mozna sie wtedy dopiac musisz przeciac przewod wstawic przekaznik lub modul centralnego zamka ktory mozna tak ustawic by w momencie zamykania lub otwierania zamka odcinal drzwi sterowal pompka centrala a potem spowrotem podlaczyl...
Tam jest sterownik ale z wyjsciem na silowniki i niemozna tego podlaczyc pod centralne pneumatyczny sa to inne wyjscia
styk w drzwiach, albo czeste-pompa, a zwłaszcza zazieleniona kostka.
W załączniku przesyłam opis schematów ABC... itd
drzwi kierowcy da się otworzyć tylko za pomocą kluczyka Uszkodzony zamek.(rozbierz i napraw- w sieci znajdziesz manual do tego) ;)
Wymień zamek.
Przewody sprawdź między drzwiami a słupkiem.Możliwa też usterka wewnątrz zamka ,zimny lut.
Nie chciałem pisać o światłach ;)
Ale, do wczoraj wszystko było w porzadku.
Każdy zamek ma swój sterownik(w drzwiach,obsługujący też m.inn. elek.szyby) Więc sterowników jest 4 a nadzoruje je moduł komfortu pod wykładzina podłogi, przed fotelem kierowcy
Masz problem z samymi zamkami i istalacją pod nogami kierowcy
Zamek kierowcy do naprawy.Standard i wielokrotnie opisywane słynne zamki z grupy VW z tamtych lat
Wystarczy ze sprawdzisz w momencie kiedy bedziesz zamykal zamek centralny w jakim miejscu slychac przekazniki centralnego zamka. Pozdrawiam
Witam Podobny problem mialem w A6 c4 wina lezala po stronie zamka, poprostu klamka nie zawsze sie cofala do konca, pomoglo rozebranie i przesmarowanie zamka.
To bardzo częsty przypadek tych modeli.
Silnik szyby nie wystawia napiecia.
Sprawdź odprowadzenie wody z podszybia, gdzie są dwa gumowe przepusty pod akumulatorem, najczęściej jak są zapchane, i na podszybiu stoi woda, to dostaje się do kabiny.
Przetrzepałem zamki nic nie jest tam zimne są jeszcze 3czy 4 schwicze w zamku do sprawdzenia oprócz lutów.
Nic się nie pojawiło, zamek u kierowcy jak i wszędzie indziej jest w jak największym porządku
Zacznij od sprawdzenia, czy pod dywanem pod nogami kierowcy nie ma "akwarium"
Uszkodzony micro wyłącznik w zamku master - czyli w lewych przednich drzwiach. http://obrazki.elektroda.pl/4046526200_1...
No nie, to już powinno być karalne , temat zamka w B5 poruszany wiele razy. Dla Ciebie Totalny Leniu: Zgnite połączenie kabli przy module komfortu, fabrycznie zaizolowane połączenia przewodów.
Niestety, po polsku nic nie mam. Korzystam z niemieckich i angielskich schematow. Mozesz sobie schematy sciagnac z ruskiej stronki VW. http://volkswagen.msk.ru/ znajdziesz tam naprawde wszystko. Tylko ten jezyk... :(
centralny zamek jest fabryczny czy uniwersalny ,sprawdż przewody które wchodzą do drzwi czy sie któryś nie przełamał ,jeżeli są dobre to raczej siłownik do wymiany chyba że lubisz majsterkować to może dasz redę go rozebrać i naprawić np przywrócić sprawność styków.
Już piszemy.Urwała sie masa w zamku.Wyjmij zamek rozbierz 'siłownik' na pół.To co jest przyczepione do zamka.Wiesz o czym mówię.Tam gdzie wchodzi kostka.Tam urywa sie lut od masy lub więcej.Zlutuj,złóż i zainkasuj pieniądze.Naprawy minuta a rozbierania przy zwinnych rękach godzina.To jest nagminna usterka pasków B5 ze starszych roczników.Standard.
Na zasilaniu siłownika musisz po prostu zamienić przewody + z -. Jeżeli wiesz gdzie jest centralka to najlepiej przy niej (a może ktoś odwrotnie włożył wtykę tego siłownika przy centralce.
Witam. Jest mnóstwo tematów o tej typowej usterce w tym modelu. Poczytaj. Przy tak starym roczniku to przewody w gumowych(drzwi-słupek) przelotkach będą pewnie w opłakanym stanie. Sprawdź.
Jak sprawdziłeś zamek?
Raczej problem w zamkach drzwi
Wymiana sterownika i części wiązki kabli - najlepiej.
Na tej stronie sa schematy ale niema do B6, ja mam tu schemat do B5 z 2000 roku, zobacz moze jest cos podobnie?
szukam schematu szyb elektrycznych przednich passat b5 i centralny zamek passat b5 prosze o pomoc
centralny zamek?
Przekaźniki muszą być do zmiany polaryzacji.Z alarmu jest sterowanie masą a w VW jest sterowanie plusem.Czyli prosto mówiąc musisz zamienić minus na plus.I do tego są te przekaźniki.Chyba,że masz alarm gdzie ustalasz sobie sam polaryzacje.
passat b5 .Wymieniłem moduł komfort.nie działa centralny zamek bagażnika.
Albo przy montażu radia zwarłeś plus i plusem po stacyjce. Radio działa na postoju??
jeden serwisowy plastikowy z taką kartką Do kodowania immo. Z lewej strony siadła mi wkładka i raczej będzie tańszy koszt założyć moduł i pilot niż latać do drzwi lub klapy by zamknąć . Ok, skoro tak, to spójrz w ten temat => https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2...
trzeba zrobić specialny układ z przekaźników żeby mozna było sterowac centralnym np z alarmu, chyba ze kupisz alarm z wbudowanym sterownikiem zamka to tylko podepniesz go!!! Ja w mercu terz mam pneumatyka i kupiłem MAGICAR 440 i jestem bardzozadowolony, centralny bardzo prosto podłaczyc z takim alarmem!!! !!! !!! Ale słyszałem ze w passacie jest więcej...
Musisz wiedzieć jak odpowiednio wpiąć się w przewody sterujące centralnym.
Wymontować zamek, przelutować płytke ze switch,ami w siłowniku zamka
Gdzieś tam. Nie za dużo chcesz?
Jeśli jest to 97r to otwieranie masą przez rezystor 180 Ohm. https://obrazki.elektroda.pl/5507727800_...
A czy masz schemat instalacji do Passata? SEO dostarcza takie schematy do większości obsługiwanych modeli samochodów, ale są one chyba dostępne tylko dla instalatorów więc nie wiem, czy Ci ktoś je udostępni.
A gdzie wogule jest sterownik centralnego zamka?To jest ten w drzwiach w mechanizmie podnoszenia szyb?
Podstawy dla tego parcha sprawdziłeś dla usterki centralny zamek?
Jeśli kilkukrotne naciśniecie guzika na pilocie nie otwiera wszystkich drzwi to przyczyna leży tam gdzie pisałem. Jeśli po drugim razie reszta drzwi się otwiera, trzeba zmienić parametry modułu komfortu.
No i super , wazne ze sie udalo . P.S. Moj wczesniejszy post niemial na celu krytyki Twojej osoby , wrecz prezciwnie . Pozdrawiam
poszukuję podłączenia centralnego zamka jakie przewody i gdzie wpiąć
No niestety, podmieniłem BCM i dalej nie mogę się do niego zalogować. Komunikat: "Czy drzwi nie są zablokowane przez centralny zamek?"
Witam. A jak z opuszczaniem szyb działa wszystko oświetlenie w środku samochodu? Bo jest jeszcze bezpiecznik od modułu komfortu.
Jak mnie pamięć nie myli, pod deską rozdzielczą, za schowkiem pasażera.
Wadliwy zamek
kable i jeszcze raz kable
Styk S to bezpiecznik nr 37, 10A. Przewód żółto-czarny, wtyczka radia 8 pinowa, pin 4. 7 pin 8 pinowej wtyczki radia to stały plus, tzw "30". Nie wolno ich ze sobą łączyć. Przy stacyjce opisany jako S, kolor brązowo-czerwony, zmienia kolor po bezpieczniku 37 na żółto-czerwony. W module komfortu blok 6, okienko 3. W bloku 6 masz informacje o 30, 15 (plus...
Wczoraj jeszcze trochę przy tym spędziłem czasu i okazało się, że po wyciągnięciu kluczyka ze stacyjki jedynie kierunkowskazy działają. Zamykanie przestaje działać. Jak mam podpięte pod drzwi, to działa tylko otwieranie samochodu, a na zamykanie nie ma żadnej reakcji. Sterownik mam taki: https://allegro.pl/oferta/sterownik-zamk...
na 100% rozeszły się wężyki przeważnie między dzwiami a słupkiem
Zamek do wymiany , podejrzewam że rygiel zamka uległ uszkodzeniu.
Zobacz czy nie zamarzła lub nie pekla rurka poprzez ktorą idzie powietrze z pompki otwierajacej zamki centralki.
oki dzieki sprawdze silownik i nasmaruje zamek z dzwignia
panie archeolog,w ciągu prawie trzech miesięcy pewnie jakoś sobie poradził z tym zamkiem.:D
Po mojemu ktoś wymienił drzwi, a nie założył starego modułu, jeżeli bedzie inny moduł w drzwiach założony to może być taki efekt. Dodano po 1 Zrob diagnostyke modułu komfortu.
Mam ten sam problem jak otwieram to zamyka drzwi kierowcy jak zamykam to je otwiera obojętnie czy kluczem czy pilotem czy od środka ciągle to samo poradziles sobie z tym ? Wymieniłem zamek nawet w module komfortu wlutowalem nowy przerywacz bo czasem świecił się kierunek i pisali żeby wymienić ale z tym zamkiem szlak mnie już trafia ktoś mówił mi że...
Mam pytnie: Jak podłączyć sterowanie centralnym zamkiem do autoalarmu tak żeby mozna było obsługiwać centralny zamek z pilota. Centralny zamek w tym samochodzie nie jest pneumatyczny!!!
Pewnie przekażnik sterujący migaczami się skleja.Trzeba go odszukać i wymienić.
Tak na marginesie :) piszemy po polsku Pisałem wyżej piny 1 i 2 przemiennie + i - Kurcze kolego pomyśl trochę ja na forum daję wędkę nie rybę. Jak patrzysz na wtyczki wyciągnięte z zamków to piny są opisane. co więcej po nici do kłębka. Ja Ci tu chcę pomóc, ale pomyśl też trochę sam. Uwierz mi nie boli:)
Witam, przekrecam kluczykiem zamek a on nie reaguje ,nie zamyka .Jak to naprawić.
Zamek jest elektryczny czy pneumatyczny ?
Sprawdziłeś klucze ? Uruchomiłeś ten centralny zamek ? Napisz czy działa i jaka była przyczyna awarii.
Zamienić przewody od siłownika zamka bagażnika - zła polaryzacja.
Podepnij pod sterowanie z pokrywy bagaznika wylaczniki w sa tylko na zamkach wychodzi tylko kabelek
Pod fotelem kierowcy jest modul komfortu czesto zalany wodą. W nogach kierowcy z lewej strony gnije punkt masowy jak i cała wiązka też od wody. Przelotki w drzwiach się łamią. Do tego waliwe luty w siłownikach zamków jak i padajace silniczki zamków o mikrokrańcówkach to juz nawet nie wspominam.
Diody? Tam powinna być jedna w drzwiach kierowcy. Możesz bezpiecznik strzelił albo kwitną Ci przewody lub komfort pod nogami kierowcy. Zajrzyj tam i zobacz czy nie pływa czasem.
Spróbuj to: http://www.wlamywacz.pl/
jak się za to zabrać W podanym przez Ciebie linku do Allegro (który zgodnie z regulaminem zostanie usunięty) jest adnotacja: "Dla naszych klientów po zakupie wysyłamy na e-mail schemat, który przedstawia sposób podłączenia w konkretnym modelu pojazdu." Wystarczy użyć [Szukaj], np: https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto...
Czy posiada ktoś schemat centralnego w passacie b6?
Zamek od kierowcy sprawdź.
Sprawdzalem bezpieczniki. Jest jeden wspolny od komfortu i gdyby padl to szyby by wcale nie chodzily i centralny zamek rowniez.
Mikrostyki
Za mocno naciągnięta linka zamka współpracująca z klamką.
W drzwiach kierowcy lub na lewym słupku- trzeba wpiąć się w przewody czerwony z żółtym paskiem i czarny z białym paskiem(trzeci przewód w tej wiążce ma kolor czerwony -jest na nim stale +12V).Zamek sterowany plusem,więc współczesne sterowniki nie będą pasować,trzeba zastosować tzw.przekładkę na przekaźnikach tzn.minus ze sterowania ma sterować przekaźnikami...
Witam sam odpowiedziałeś na pytanie, centralka lewych drzwi kierowcy robi takie cuda. Pozdrawiam :D
Moduł zamka drzwi kierowcy a drugi pasażera.
szukam rozpiski wyprowadzen do modułu zamka centralnego do passata z roku 92 z oznaczeniami 357 959 875a
A na otwartych drzwiach kierowcy też ? Jak kolega wyżej, mnie osobiście zwierał kabelek w tej przelotce przy 2/3 otwarcia drzwi i otwierał ponownie zamki.
Sygnały zamknij/otwórz w wersjach "analogowych" znajdziesz wyłącznie wewnątrz drzwi kierowcy i pasażera
Ja też tak kiedyś miałem przy omedze ale wtedy nie mogłem zgasić wogóle samochodu.
rozbierz drzwi i podepnij sie pod czerwono-niebieski otwórz i czerwono-zielony zamknij,komfort wydłuz sygnał na zamknij do 25-30s,sterowanie oczywiście masą.
Co najmniej znamionowe, czyli 3V.
Witam, zamierzam do swojego autka założyć centralny zamek PASSAT B3. Na allegro jest za dużo ofert nie wiem co wybrać, co wy byście polecili ?? Centralny universalny, centralny ze sprzęgłem, centralny z bezpiczenikiem polimerowym?? DZIEKI Z GÓRY
Poszukuje schamtu centralnego zamka w passacie B3 89 r silnik 1.8 PF limuzyna (sedan). Jest to oryginalny pneumatyczny centralny zamek z pompką umieszczoną w bagażniku. Podejżewam że padła pompa ale nie wiem jak ją sprawdzić bez schematu- za dużo kabli.
Piszesz,że wiązka raczej bez uszkodzeń a jest raczej na pewno uszkodzona.Po objawach to widać.Dopiero co usuwałem taką usterkę.
Widać czasem... ale nie zawsze a co dziwne : czasem nie ma reakcji w blokach pomiarowych a zamki zareagują na pilota...
Kolego najpierw podepnij kompa pod auto i odczytaj błędy z modułu zamka- komfortu.
Nie da sie otworzyć wtedy spróbuj sobie. Już pare otwierałem.
Witam.Mam Passata B3 a w nim c.z pneumatyczny z 7 przewodami. Czerwony Różowy Czarny zielonym paskiem Biały Czarny z białym paskiem Popielaty z czerwonym paskiem Popielaty z zielonym paskiem Alarm mam sterowany plusami. Proszę o pomoc jak to połączyć.
Wypnij kostkę od radia. Jak centralny zacznie działać, to masz źle podłączone zasilanie do radia.
centralny zamek passat passat zamek centralny passat wyłączyć centralny zamek
linux puppy akumulator izolować pasek rozrząd citroen
oscyloskop hantek oscyloskop hantek
Pralka Privileg nie grzeje wody – grzałka, NTC, naprawa, diagnostyka modeli Electrolux OEM Regulacja lasera RAE-150 po montażu – procedura serwisowa, ustawienia APC, focus, tracking