Obstawiałbym sam moduł komfortu lub zamek drzwi kierowcy.
Kolego czy udało Ci się rozwiązać ten problem? Ja mam to samo w drzwiach lewych tylnych za kierowcą i dodatkowo po włączeniu blokady rodzicielskiej nie da się ich już w ogóle otworzyć :cry: Daj znać czy poradziłeś sobie z tym sam czy musiał się tym zająć mechanik i co powiedział po naprawieniu?
Nie chciałem pisać o światłach ;)
Przewody sprawdź między drzwiami a słupkiem.Możliwa też usterka wewnątrz zamka ,zimny lut.
Witam Podobny problem mialem w A6 c4 wina lezala po stronie zamka, poprostu klamka nie zawsze sie cofala do konca, pomoglo rozebranie i przesmarowanie zamka.
Sprawdź kable - przelotki, switche w zamku.
Sprawdź odprowadzenie wody z podszybia, gdzie są dwa gumowe przepusty pod akumulatorem, najczęściej jak są zapchane, i na podszybiu stoi woda, to dostaje się do kabiny.
Niestety, po polsku nic nie mam. Korzystam z niemieckich i angielskich schematow. Mozesz sobie schematy sciagnac z ruskiej stronki VW. http://volkswagen.msk.ru/ znajdziesz tam naprawde wszystko. Tylko ten jezyk... :(
Kabel czerwono-niebieski wychodzący z modułu po 20cm łączy się z innymi tam jest zgniły .powodzania
centralny zamek jest fabryczny czy uniwersalny ,sprawdż przewody które wchodzą do drzwi czy sie któryś nie przełamał ,jeżeli są dobre to raczej siłownik do wymiany chyba że lubisz majsterkować to może dasz redę go rozebrać i naprawić np przywrócić sprawność styków.
Silnik szyby nie wystawia napiecia.
Masz problem z samymi zamkami i istalacją pod nogami kierowcy
Uszkodzony micro wyłącznik w zamku master - czyli w lewych przednich drzwiach. http://obrazki.elektroda.pl/4046526200_1...
Przetrzepałem zamki nic nie jest tam zimne są jeszcze 3czy 4 schwicze w zamku do sprawdzenia oprócz lutów.
Już piszemy.Urwała sie masa w zamku.Wyjmij zamek rozbierz 'siłownik' na pół.To co jest przyczepione do zamka.Wiesz o czym mówię.Tam gdzie wchodzi kostka.Tam urywa sie lut od masy lub więcej.Zlutuj,złóż i zainkasuj pieniądze.Naprawy minuta a rozbierania przy zwinnych rękach godzina.To jest nagminna usterka pasków B5 ze starszych roczników.Standard.
Zacznij od sprawdzenia, czy pod dywanem pod nogami kierowcy nie ma "akwarium"
Bardzo czasta usterka w tych modelach . Ja naprawiam - często lutowanie styków pomaga, dosyć trudny dostęp ale efekt jest. Dodano po 1 Dostać sie do niego , czyszczenie , lutowanie i będzie OK
witam mam podobny problem bo zaryglował mi centralny zamek prawą stronę i nie działa mi też lewa strona tylko zostało mi na szczęście drzwi kierowcy mogę odtworzyć a za kierowcą też nie dział a trzeba zamykać ręcznie mam pytanie jak się dobrać żeby odtworzyć drzwi z prawej strony jedne i drugie może ktoś miał taki problem pomocy bo nie da już się tak...
Na zasilaniu siłownika musisz po prostu zamienić przewody + z -. Jeżeli wiesz gdzie jest centralka to najlepiej przy niej (a może ktoś odwrotnie włożył wtykę tego siłownika przy centralce.
Witam. Jest mnóstwo tematów o tej typowej usterce w tym modelu. Poczytaj. Przy tak starym roczniku to przewody w gumowych(drzwi-słupek) przelotkach będą pewnie w opłakanym stanie. Sprawdź.
Identyczny objaw miałem w golfie 3,był nieszczelny przewód na łączniku drzwi-nadwozie-taka czarna guma z zielonym paskiem długości 3 cm,po wymianie pompka zaczęła pracować prawidłowo.Można by jeszcze sprawdzić krańcówkę w drzwiach-na przewodach czy odpowiednio przełącza-open/close.
Przekaźniki muszą być do zmiany polaryzacji.Z alarmu jest sterowanie masą a w VW jest sterowanie plusem.Czyli prosto mówiąc musisz zamienić minus na plus.I do tego są te przekaźniki.Chyba,że masz alarm gdzie ustalasz sobie sam polaryzacje.
Jeśli kilkukrotne naciśniecie guzika na pilocie nie otwiera wszystkich drzwi to przyczyna leży tam gdzie pisałem. Jeśli po drugim razie reszta drzwi się otwiera, trzeba zmienić parametry modułu komfortu.
Wymiana sterownika i części wiązki kabli - najlepiej.
Wszystko fajnie, ale myślę że czas zamknąć ten temat:))) Problem został rozwiązany:)))))))) rolls !!! Jakbyś kiedyś coś chciał wiedzieć na temat Mercedesa W124 lub VW Passata to smiało pytaj!!!
styk w drzwiach, albo czeste-pompa, a zwłaszcza zazieleniona kostka.
Albo przy montażu radia zwarłeś plus i plusem po stacyjce. Radio działa na postoju??
Jeśli jest to 97r to otwieranie masą przez rezystor 180 Ohm. https://obrazki.elektroda.pl/5507727800_...
drzwi kierowcy da się otworzyć tylko za pomocą kluczyka Uszkodzony zamek.(rozbierz i napraw- w sieci znajdziesz manual do tego) ;)
O ile dobrze pamietam tam na jednym przewodzie pojawia sie plus i minus. Jeden z biegunow zamyka drugi otwiera. Niestety nie mozna sie wtedy dopiac musisz przeciac przewod wstawic przekaznik lub modul centralnego zamka ktory mozna tak ustawic by w momencie zamykania lub otwierania zamka odcinal drzwi sterowal pompka centrala a potem spowrotem podlaczyl...
A gdzie wogule jest sterownik centralnego zamka?To jest ten w drzwiach w mechanizmie podnoszenia szyb?
Centralny zamek sterowany jest pneumatycznie. W instalacji jest powietrze. Razem z pompka jest centralka - w jednej obudowie. Koszt około 100zł.
No i super , wazne ze sie udalo . P.S. Moj wczesniejszy post niemial na celu krytyki Twojej osoby , wrecz prezciwnie . Pozdrawiam
Gdzieś tam. Nie za dużo chcesz?
yarecky3, to coś mi się chyba udało Ci pomóc. A Ty nadal na obczyźnie?
Styk S to bezpiecznik nr 37, 10A. Przewód żółto-czarny, wtyczka radia 8 pinowa, pin 4. 7 pin 8 pinowej wtyczki radia to stały plus, tzw "30". Nie wolno ich ze sobą łączyć. Przy stacyjce opisany jako S, kolor brązowo-czerwony, zmienia kolor po bezpieczniku 37 na żółto-czerwony. W module komfortu blok 6, okienko 3. W bloku 6 masz informacje o 30, 15 (plus...
Musisz wiedzieć jak odpowiednio wpiąć się w przewody sterujące centralnym.
kable i jeszcze raz kable
Witam. A jak z opuszczaniem szyb działa wszystko oświetlenie w środku samochodu? Bo jest jeszcze bezpiecznik od modułu komfortu.
Sygnały zamknij/otwórz w wersjach "analogowych" znajdziesz wyłącznie wewnątrz drzwi kierowcy i pasażera
W załączniku przesyłam opis schematów ABC... itd
Hmm - W tym roczniku to moduł komfortu jest pod nogami?
Nie da sie otworzyć wtedy spróbuj sobie. Już pare otwierałem.
Jak mnie pamięć nie myli, pod deską rozdzielczą, za schowkiem pasażera.
Mikrostyki
Witam właśnie montowałem sterownik maxicar 686 do mojego auta VW Passat B5 z 97 roku i porobiłem fotki.Pokażę jak podłączyć same zamki w drzwiach(bez kierunków,klapy i domykania szyb),powód brak czasu :? ZASILANIE STEROWNIKA PODŁĄCZ NA SAM KONIEC PRACY ABY NIE ZROBIĆ ZWARCIA !! http://obrazki.elektroda.pl/9944383500_1... Zdj nr.1 Po...
passat b5 .Wymieniłem moduł komfort.nie działa centralny zamek bagażnika.
Po mojemu ktoś wymienił drzwi, a nie założył starego modułu, jeżeli bedzie inny moduł w drzwiach założony to może być taki efekt. Dodano po 1 Zrob diagnostyke modułu komfortu.
jak się za to zabrać W podanym przez Ciebie linku do Allegro (który zgodnie z regulaminem zostanie usunięty) jest adnotacja: "Dla naszych klientów po zakupie wysyłamy na e-mail schemat, który przedstawia sposób podłączenia w konkretnym modelu pojazdu." Wystarczy użyć [Szukaj], np: https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto...
Wadliwy zamek
Piszesz,że wiązka raczej bez uszkodzeń a jest raczej na pewno uszkodzona.Po objawach to widać.Dopiero co usuwałem taką usterkę.
Tak na marginesie :) piszemy po polsku Pisałem wyżej piny 1 i 2 przemiennie + i - Kurcze kolego pomyśl trochę ja na forum daję wędkę nie rybę. Jak patrzysz na wtyczki wyciągnięte z zamków to piny są opisane. co więcej po nici do kłębka. Ja Ci tu chcę pomóc, ale pomyśl też trochę sam. Uwierz mi nie boli:)
Co znaczą te błędy?
rozbierz drzwi i podepnij sie pod czerwono-niebieski otwórz i czerwono-zielony zamknij,komfort wydłuz sygnał na zamknij do 25-30s,sterowanie oczywiście masą.
Zamek do wymiany , podejrzewam że rygiel zamka uległ uszkodzeniu.
Zamek jest elektryczny czy pneumatyczny ?
Problem został rozwiązany. Połączenie zamka z mechanizmem rygla (drut), był dogięty do blachy trzymającej szybę co utrudniało działanie centralnego zamka, Po dogięciu drutu pod odpowiednim kontem problem ustąpił.
Czy posiada ktoś schemat centralnego w passacie b6?
Mozesz opisać kolory przewodów dochodzących do siłownika drzwi kierowcy.
Spróbuj to: http://www.wlamywacz.pl/
Pewnie przekażnik sterujący migaczami się skleja.Trzeba go odszukać i wymienić.
Wczoraj jeszcze trochę przy tym spędziłem czasu i okazało się, że po wyciągnięciu kluczyka ze stacyjki jedynie kierunkowskazy działają. Zamykanie przestaje działać. Jak mam podpięte pod drzwi, to działa tylko otwieranie samochodu, a na zamykanie nie ma żadnej reakcji. Sterownik mam taki: https://allegro.pl/oferta/sterownik-zamk...
założyłem używke zamka i mam teraz inny problem,brzęczyk od świateł działa,oświetlenie działa ale świeci teraz cały czas ,ale nie działa zamykanie z pilota,otwieranie działa normalnie .Z kluczyka zamyka tylko drzwi kierowcy
Sterownik centralnego do wymiany, jest w skrzynce bezpieczników, ale może sprawdź właśnie najpierw bezpieczniki, może być też uwalony kompresorek.
Poradziłem już sobie z problemem temat do zamknięcia
Albo spadła gumka z wężyka na łączeniach w dżwiach
Moduł był wymieniany ten umieszczony pod nogami kierowcy? Zobacz wszystkie przewody w drzwiach (zwłaszcza od kierowcy), słupku, oraz koło modułu (lubi tam dostać się woda i jeżeli był dokładany jakiś alarm lub sterownik to poprawa podłączenia )
Wiązka w progu, w okolicach spocznika lewej stopy kierowcy, kable czerwone z niebieskim paskiem, zgnił punkt łączenia
wieczór był ciepły, choć słońce już tak nie grzało. Wiemy już jaka była pogoda w Twojej okolicy, teraz przejdźmy do pomiarów. Sprawdziłeś cokolwiek ? Taka sama usterka na dwóch pilotach ? Podłączyłeś diagnoskop i podglądałeś parametry podczas występowania usterki i w chwili gdy wszystko działa ? Pilot sprawdzony testerem pilotów ?
Wypnij kostkę od radia. Jak centralny zacznie działać, to masz źle podłączone zasilanie do radia.
Zamek od kierowcy sprawdź.
Każdy zamek ma swój sterownik(w drzwiach,obsługujący też m.inn. elek.szyby) Więc sterowników jest 4 a nadzoruje je moduł komfortu pod wykładzina podłogi, przed fotelem kierowcy
Podstawy dla tego parcha sprawdziłeś dla usterki centralny zamek?
ewentualnie silniczek w klapie on często zostaje zalany wodą i przestaje działać.
próbowałem już tego sposobu ale nic:/ Aha, przy zamku jak zauważyłem w drugich drzwiach znajduję się sprężynka(obrazek niżej) Lecz w tych zablokowanych jej nie ma. Czy ma to jakieś znaczenie.
Podepnij pod sterowanie z pokrywy bagaznika wylaczniki w sa tylko na zamkach wychodzi tylko kabelek
wewnątrz lewego czy prawego zamka?
Diody? Tam powinna być jedna w drzwiach kierowcy. Możesz bezpiecznik strzelił albo kwitną Ci przewody lub komfort pod nogami kierowcy. Zajrzyj tam i zobacz czy nie pływa czasem.
dziękuję za rady jak się troszkę ociepli to sprawdzę te drzwi.Pozdrawiam
Zamienić przewody od siłownika zamka bagażnika - zła polaryzacja.
... lub mógł się po prostu rozprogramować. Spróbuj na nowo go zaprogramować.
Zamykanie oraz otwieranie z pilota oraz kluczyka wkładanego w zamek od drzwi działa poprawnie. Zamek zostaje "zamknięty" mechanicznie kluczem i wszystkie mikroswitche wewnątrz zamka otrzymują prawidłową informację. Zamykają się zamki, po czym lewa strona się ponownie otwiera (przód i tył) Podłącz diagnoskop i podglądnij parametry c.z. czy wszystkie...
Co najmniej znamionowe, czyli 3V.
Widać czasem... ale nie zawsze a co dziwne : czasem nie ma reakcji w blokach pomiarowych a zamki zareagują na pilota...
Mówisz i masz .
Spotkałem się i to bardzo często, a jesli to co napisałem jest dla ciebie skomplikowane to nie mam pojęcia po co pytasz jak to naprawić. Najprostrzą naprawą będzie wymiana całego zamka.
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic37...
Witam. Problem polega na tym że centralny zamek w passacie b3 otwiera mi wszystkie drzwi dopiero za 2-gim przekręceniem kluczyka w drzwiach i to też pod warunkiem że odbędzie się to w ciągu 2-ch sekund. Za 1 razem otwiera się tylko mechanicznie zamek kierowcy. Samochód posiada oryginalny moduł elektrycznych szyb z domykaniem. Teraz grubszy opis. Jeżeli...
VW PASSAT 1.8 - 1994 r. Mam problem z centralnym zamkiem: - zamek nie zamyka się z kluczyka (po obu stronach) - od środka wszystko pięknie działa dzisiejszej nocy sam się za to zamknął Nie wiem już w czym może być problem z góry dzięki
Raczej problem w zamkach drzwi
Jak sprawdziłeś zamek?
Co to znaczy nowy zamek?? Nowy czy używany?? A może Anglik
Witam. Czy jest ktoś w stanie mi pomóc??? Passat B5 nie dziła centralny zamek, wlew paliwa i regulacja lusterek. Moduł komfortu suchy, dywanik suchy, bezpieczniki całe, podłączyłem vaga i nie ma błedów tylko po wciśnięciu guzika od zamyka nia i otwierania zamka od srodka pojawiają się błedy wszystkich drzwi. Dorzucam filmik. Passat B5 1.9 TDI KOMBI...
Antenka(twardy drucik-ok10-15cm dlugosci) powinna wychodzic z centralki lub tez moze byc zamontowana wewnatrz jej obudowy.Musisz znalezc centralke.
Zamki do demontażu i naprawy.
centralny zamek?
mam problem z vw passat 2001 czasami przestaje działać centralny zamek i szyby, na krótko pomaga odłączenie akumulatora i podłączenie ponownie, czekam na porady...
Prawdopodobnie mikrowłącznik w którymś zamku
Miałem tak i uszkodzony był właśnie komfort.
Pewnie że się da , nie działa mikrowłącznik w zamku informujący czy zamek jest zamknięty czy otwarty.P
centralny zamek passat zamek centralny passat passat wyłączyć centralny zamek
podłączyć niemiecki telefon power acoustik odpala wybuchowo
oscyloskop hantek oscyloskop hantek
Jak podłączyć myszkę Bluetooth Esperanza do komputera Błąd adaptacji przepustnicy w Fiat - przyczyny i rozwiązania