Obstawiałbym sam moduł komfortu lub zamek drzwi kierowcy.
Nie chciałem pisać o światłach ;)
Witam. Podobny przypadek, ten sam rocznik. Mam kolegę który zgłosił się do mnie w tej samej sprawie. Przeszło rok temu montowałem mu cz. na pilota, wszystko działało bez problemu. Ostatnio dzwoni mi że nie zamykają się tylko drzwi kierowcy z pilota. Otwierać się otwierają- po manualnym zamknięciu. Więc umówiłem się z nim na kolejny dzień by znaleść...
Uszkodzony micro wyłącznik w zamku master - czyli w lewych przednich drzwiach. http://obrazki.elektroda.pl/4046526200_1...
Sprawdź kable - przelotki, switche w zamku.
Silnik szyby nie wystawia napiecia.
Zacznij od sprawdzenia, czy pod dywanem pod nogami kierowcy nie ma "akwarium"
Kolego czy udało Ci się rozwiązać ten problem? Ja mam to samo w drzwiach lewych tylnych za kierowcą i dodatkowo po włączeniu blokady rodzicielskiej nie da się ich już w ogóle otworzyć :cry: Daj znać czy poradziłeś sobie z tym sam czy musiał się tym zająć mechanik i co powiedział po naprawieniu?
Sprawdź odprowadzenie wody z podszybia, gdzie są dwa gumowe przepusty pod akumulatorem, najczęściej jak są zapchane, i na podszybiu stoi woda, to dostaje się do kabiny.
Przewody sprawdź między drzwiami a słupkiem.Możliwa też usterka wewnątrz zamka ,zimny lut.
Kabel czerwono-niebieski wychodzący z modułu po 20cm łączy się z innymi tam jest zgniły .powodzania
Niestety, po polsku nic nie mam. Korzystam z niemieckich i angielskich schematow. Mozesz sobie schematy sciagnac z ruskiej stronki VW. http://volkswagen.msk.ru/ znajdziesz tam naprawde wszystko. Tylko ten jezyk... :(
Przetrzepałem zamki nic nie jest tam zimne są jeszcze 3czy 4 schwicze w zamku do sprawdzenia oprócz lutów.
centralny zamek jest fabryczny czy uniwersalny ,sprawdż przewody które wchodzą do drzwi czy sie któryś nie przełamał ,jeżeli są dobre to raczej siłownik do wymiany chyba że lubisz majsterkować to może dasz redę go rozebrać i naprawić np przywrócić sprawność styków.
Witam. Jest mnóstwo tematów o tej typowej usterce w tym modelu. Poczytaj. Przy tak starym roczniku to przewody w gumowych(drzwi-słupek) przelotkach będą pewnie w opłakanym stanie. Sprawdź.
Na zasilaniu siłownika musisz po prostu zamienić przewody + z -. Jeżeli wiesz gdzie jest centralka to najlepiej przy niej (a może ktoś odwrotnie włożył wtykę tego siłownika przy centralce.
Wymiana sterownika i części wiązki kabli - najlepiej.
Styk S to bezpiecznik nr 37, 10A. Przewód żółto-czarny, wtyczka radia 8 pinowa, pin 4. 7 pin 8 pinowej wtyczki radia to stały plus, tzw "30". Nie wolno ich ze sobą łączyć. Przy stacyjce opisany jako S, kolor brązowo-czerwony, zmienia kolor po bezpieczniku 37 na żółto-czerwony. W module komfortu blok 6, okienko 3. W bloku 6 masz informacje o 30, 15 (plus...
Identyczny objaw miałem w golfie 3,był nieszczelny przewód na łączniku drzwi-nadwozie-taka czarna guma z zielonym paskiem długości 3 cm,po wymianie pompka zaczęła pracować prawidłowo.Można by jeszcze sprawdzić krańcówkę w drzwiach-na przewodach czy odpowiednio przełącza-open/close.
Bardzo czasta usterka w tych modelach . Ja naprawiam - często lutowanie styków pomaga, dosyć trudny dostęp ale efekt jest. Dodano po 1 Dostać sie do niego , czyszczenie , lutowanie i będzie OK
Już piszemy.Urwała sie masa w zamku.Wyjmij zamek rozbierz 'siłownik' na pół.To co jest przyczepione do zamka.Wiesz o czym mówię.Tam gdzie wchodzi kostka.Tam urywa sie lut od masy lub więcej.Zlutuj,złóż i zainkasuj pieniądze.Naprawy minuta a rozbierania przy zwinnych rękach godzina.To jest nagminna usterka pasków B5 ze starszych roczników.Standard.
Wszystko fajnie, ale myślę że czas zamknąć ten temat:))) Problem został rozwiązany:)))))))) rolls !!! Jakbyś kiedyś coś chciał wiedzieć na temat Mercedesa W124 lub VW Passata to smiało pytaj!!!
styk w drzwiach, albo czeste-pompa, a zwłaszcza zazieleniona kostka.
drzwi kierowcy da się otworzyć tylko za pomocą kluczyka Uszkodzony zamek.(rozbierz i napraw- w sieci znajdziesz manual do tego) ;)
Albo przy montażu radia zwarłeś plus i plusem po stacyjce. Radio działa na postoju??
yarecky3, to coś mi się chyba udało Ci pomóc. A Ty nadal na obczyźnie?
Gdzieś tam. Nie za dużo chcesz?
Tak na marginesie :) piszemy po polsku Pisałem wyżej piny 1 i 2 przemiennie + i - Kurcze kolego pomyśl trochę ja na forum daję wędkę nie rybę. Jak patrzysz na wtyczki wyciągnięte z zamków to piny są opisane. co więcej po nici do kłębka. Ja Ci tu chcę pomóc, ale pomyśl też trochę sam. Uwierz mi nie boli:)
Po mojemu ktoś wymienił drzwi, a nie założył starego modułu, jeżeli bedzie inny moduł w drzwiach założony to może być taki efekt. Dodano po 1 Zrob diagnostyke modułu komfortu.
Pewnie przekażnik sterujący migaczami się skleja.Trzeba go odszukać i wymienić.
witam mam podobny problem bo zaryglował mi centralny zamek prawą stronę i nie działa mi też lewa strona tylko zostało mi na szczęście drzwi kierowcy mogę odtworzyć a za kierowcą też nie dział a trzeba zamykać ręcznie mam pytanie jak się dobrać żeby odtworzyć drzwi z prawej strony jedne i drugie może ktoś miał taki problem pomocy bo nie da już się tak...
Piszesz,że wiązka raczej bez uszkodzeń a jest raczej na pewno uszkodzona.Po objawach to widać.Dopiero co usuwałem taką usterkę.
Zamek do wymiany , podejrzewam że rygiel zamka uległ uszkodzeniu.
Radio jest fabryczne czy nie? Pytanie może wydawać się nie na miejscu, ale....tak jest
Masz w drzwiach kierowcy przycisk ro ryglowania zamków. Działa poprawnie ?
próbowałem już tego sposobu ale nic:/ Aha, przy zamku jak zauważyłem w drugich drzwiach znajduję się sprężynka(obrazek niżej) Lecz w tych zablokowanych jej nie ma. Czy ma to jakieś znaczenie.
Czy posiada ktoś schemat centralnego w passacie b6?
Mikrostyki
Sygnały zamknij/otwórz w wersjach "analogowych" znajdziesz wyłącznie wewnątrz drzwi kierowcy i pasażera
Nie da sie otworzyć wtedy spróbuj sobie. Już pare otwierałem.
Nie zapięta wtyczka, złamana wiązka. O Elektryce w Passacie b5 napisano na tym forum chyba wszystko.
kiedy zamykam z pilota zamek reaguje ale po chwili otwiera. Takie zachowanie, wskazuje na złe działanie czujnika zamknięcia drzwi. System wykrywa otwarte drzwi i zamek odbija.
Wiązka w progu, w okolicach spocznika lewej stopy kierowcy, kable czerwone z niebieskim paskiem, zgnił punkt łączenia
Po problemie. Pod nogami kierowcy kable zaśniedziałe, w tylnych drzwiach lewych przetare kable w wiązce i przy otwieraniu lub zamykaniu drzwi paliły bezpiecznik i przez to myśle było słychać przekaźniki w drzwiach a nie zamykało. A klapka wlewu również ma sterowanie z tego samego bezpiecznika i już działa. Dzięki wszystkim.
Moduł był wymieniany ten umieszczony pod nogami kierowcy? Zobacz wszystkie przewody w drzwiach (zwłaszcza od kierowcy), słupku, oraz koło modułu (lubi tam dostać się woda i jeżeli był dokładany jakiś alarm lub sterownik to poprawa podłączenia )
Co znaczą te błędy?
Zamek lewy przód: sprawdzić mikro wyłączniki czy prawidłowo działają, czy nie ma przerw na płytce, zimnych lutów, czy ścieżki są całe. Ewentualnie wymienić na sprawny, awarie tych zamków są typowymi usterkami.
Wypnij kostkę od radia. Jak centralny zacznie działać, to masz źle podłączone zasilanie do radia.
Wstawiłem nowy zamek centralny i otuz przy otwieraniu dzwi ot strony kierowcy wszystkie okna zaczęły się otwierać panowie co to może być Jeśli wkładka wraca do pionowej pozycji to masz uszkodzony zamek. Nie warto kupować nic poniżej 100zł ,ZAWSZE coś się dzieje nie tak.
Mozesz opisać kolory przewodów dochodzących do siłownika drzwi kierowcy.
centralny zamek passat zamek centralny passat passat centralny zamek
rozbiera bateria dosbox linux soczewka kolimator
Wymiana przewodu jonizującego w Viessmann Vitopend 100 Naprawa radia samochodowego Carminat - gdzie?