No i co z tym zamkiem? Poradził sobie? Jest tak dobry jak go opisują? :)
Witam . Mam nadzieje że Ci coś ułatwi ten rysunek. Jeżeli centralny zamek będzie się zamykał przy rozbrajaniu alarmu to zamień przewody otw/zam. przy przekażnikach (86). Zasilanie przekaźników zabezpiecz bezpiecznikiem 20 A.
cztero przewodowy czerpie masę do przełącznika wewnetrznego (który daje info do centralki zamknij otwórz )z kabli zasilających silniki siłowników - w poz spocz .jest tam zawsze masa (bywały tez takie z plusem ale rzadko i wtedy jest analogicznie) a piecio przew ma dodatkowy kabel najczęściej podł do masy.z którego sygnał idzie przez przeł w siłown.do...
Sprawdź jeszcze raz masę.
Problem rozwiązany. Wystarczyło popsikać WD40 złączkę od siłownika w drzwiach kierowcy. Taka błachostka a tyle mi zajęła ;) Dzieki za pomoc Pozdrawiam
No masz plus i masa zasilanie 1M i 2M wyjścia na siłowniki 2 i 3 impuls sterujący zamknij-otwórz ster. masą Typowy sterownik Fiat-a.
zamiana minus na plus
Witam, Masz najprawdopodobniej wypalone styki przekaźnika załączania kierunkowskazów. Musisz zlokalizować sterownik centralnego zamka i wymienić przekaźnik. Pozdrawiam.
1. Co to ma wspólnego z Radiotechniką, że tam zamieściłeś post? Przeniosłem. Dwa razy - pierwszy i ostatni. 2. Odepnij sterowanie z masterów i sprawdź, czy problem nadal występuje. Stawiam na uszkodzenie switcha. 3. Sprawdź jeszcze stan przelotek w drzwiach.
Otwórz sterownik zamka i podłącz się do przekaźników, jeden jest od zamykania, drugi od otwierania
Nie wiem czy da się to bardziej racjonalnie wytłumaczyć, masz pokazane zdjęcie przekaźnika z opisem wyprowadzeń a obok rozpiskę co podłączyć do którego styku. Przekaźnik stosujesz zapewne z powodu niskiej obciążalności wyjścia nr II centrali. Na styk 85 oraz 30 podajesz stały plus, do styku 86 podłączasz wyjście z centrali ( różowy przewód jak na zdjęciu)....
Dla wszelkiego spokoju kup najprostszy uniwersalny sterownik zamka centralnego np.ST-11 i masz problem z głowy( pozwala na wyzwalanie stanem, impulsem zrówno dodatnim jak i ujemnym) A jeśli nie to dołóż po jednym BC 639/640 na każde wyjście z centralki, diody gaszące do cewek i też będzie OK.
Kup ten moduł.
Pilot fabryczny czy jakiś dokładany? Z opisu wnioskuję, że pilot jest od alarmu albo sterownika zamka centralnego. Zajrzyj pod deskę i zobacz, czy widać osobną centralkę, w której słychać ten przekaźnik.
Na 99% zimny lut na module na centralnym zamku,przy przekaźniku. Moduł znajduje się pod licznikiem. Pozdrawiam.
Padł mi centralny zamek w MKIII(nieorginalny). zamykać zamyka pilotem ale nie otwiera. Jak przekręcam kluczykiem to trzeszczy w pudełeczku z przekaźnikiem. Gdzie kupić taki układ lub podobny żeby pasował. Link do układu: Proszę o pomoc. z góry dzięki linkhttp://images31.fotosik.pl/231/2b5e5...
Wystarczy jeden przekaźnik i dwie kilkuamperowe diody...
Dobrze kombinujesz, będzie działać. Sterowanie "-" /minusem/.
nie wiem, czy to może być coś z instalacją w drzwiach , bo wszystko działało i jak próbowałem dodać pilot to wszystko przestało. Tak jak pisałem po wciśnięciu "cycka" słychać przekaźnik zamka centralnego, ale nie ma reakcji na zamkach
Wydaje mi się, że źle podłączyłeś stałą masę do przekażników w centrali alarmu i przekaźniki spoczynkowo zwierają sterowanie. Podepnij NO przekaźników do masy, a NC zostaw niepodłączone.
Jest na jednym ale nie przypominam sobie, żeby kiedykolwiek głupiało. Poza tym dwuprzewodowego nie znajdziesz w tym aucie, chyba, że rozbebeszysz UCH i wlutujesz się bezpośrednio w przekaźniki.
Ja w takim centralnym miałem zimne luty ale na przekaźnikach, wydaje mi się że dobrze by było przelutować w miarę możliwości całą płytkę, jak to nie pomoże będziemy szukać dalej, proponuję zacząć od napięć na przekaźnikach.
witam mam podobny problem z centralką w opel astra f '95 naciskam przycisk na pilocie i tylko kierunki migają, i sie wogóle nie zamyka ani kluczykiem jak przekręcam zamek to też nic sie nie dzieje, od czego mam zacząć?? może to ten sterownik, gdzie on sie znajduje pomocy Regulamin Kolegi nie obowiązuje? 3.1.13. Zabronione jest publikowanie wpisów naruszających...
Skoro kolega się uparł na dwóch przekaźnikach to proszę.
Przepraszam - prędkościomierz.
Witam O przekaźnik taki może być problem ,natomiast możesz zrobić to na dwóch przekaźnikach. Jeden się załączy i podtrzyma z sygnału siłownika Drugi go rozłączy po podaniu sygnału z siłownika Przykładowo przewód niebieski siłownika załączy,zielony przewód rozłączy ,po podaniu chwilowym napięcia.Zasada działania START STOP na przyciskach.Przekaźnik załączający...
Prawidłowo sformułowane pytanie. Przy nieudanej próbie podpięcia sterania centralnym coś padło w aucie. Pompka została naprawiona i centralny dalej nie działa. Ktoś posiada jakieś schematy lub robił podobny przypadek ? Audi a6 1995 centralny sterowany irdą.
Nie, bez diody lub przekaźników nie da rady. Do awaryjnych nie podłączysz.
Rozumowanie jest bardzo dobre. Jeżeli centralka ma wbudowane przekaźniki, należy skrosować je na pracę z siłownikiem.
Gdzie jest to nie pamiętam, ale to jest żółty przekaźnik, około dwa razy wyższy niż normalny, chyba 6 nóżek . Robiły się w nich zimne luty przy nóżkach przekaźników.
Witam mam podobny problem czy rozwiązał go juz Pan może?A który to jest przekaźnik od centralnego zamka?Z góry dziekuje za odpowiedź.Pozdrawiam
witam podepnę sie pod temat poszukuje jakiegoś prostego schematu który po podaniu chwilowego impulsu 12v podtrzyma mi przekaźnik jeszcze przez 5 sec a chodzi dokładnie o zastosowaniu w aucie składanych lusterek podpiętych pod centralny zamek
Witam. Zmianę polaryzacji napięcia dla silniczka przy pomocy przekaźników można zrealizować w taki sposób. http://obrazki.elektroda.net/98_12375794...
"ręcznym przekręceniu zamka"??? Coś ci sie chyba nie dokończyło... Przeniosłem do właściwego działu.
np. tak
Jaki producent ?
Proszę bardzo przekaźniki mają oznaczenie "V23086-C1001-A403".
Są tam przekaźniki na 12 v
Może być przekaźnik na podstawce, taki jaki sprzedają do blokady zapłonu o stykach 85-86 30-87-87a, lub zwykły motoryzacyjny ze stykami 85-86 30-87 i do niego cztery konektory żeńskie.
Najpierw sprawdź przekaźnik , potem sprawdź mechanizm w drzwiach po zdjęciu tapicerki.
witam opis bezpieczników też posiadam! jak by bezpiecznik siadł to wydaje mi się że niedziałał by cały centralny zamek a nie tylko jeden zamek od bagażnika! pozdrawiam!
Jak pilot jest wprogramowany, to powinien działać dobrze. Sprawdź jeszcze, czy przyciskając przyciski pilocie cyka raz jeden, raz drugi przekaźnik. Może po prostu ktoś to źle podłączył.
Witam niedawno kupiłem centralny zamontowałem siłowniki i wszystko działało podłączyłem prowizorycznie i wszystko działało. Wczoraj podłączyłem go i okazało się że walnełem się podłączyłem + do + i do - podłączyłem + nic się nie działo ale sprawdziłem jednym z przewodów podłączyłem do masy i zaczął się iskrzyć więc stwierdziłem że coś nie tak okazało...
Odetnij czarny i biały, pomarańczowy i różowy do masy i wtedy na niebieskim i zielonym będziesz miał wystawiany sygnał masy. Podłącz je w miejse, gdzie miałeś podłączone sterowanie starej centralki (prawdopodonie jakieś przekaźniki)
Każdy nowoczesny alarm posiada funkcję przełaczającą , na czas dłuższy i krótszy. W jadnych jest to mikro przełącznik, w innych zworka, w jeszcze innych przerywa się ścieżkę. A czy czasem w Mercach nie jest tak, że wystarczy tyknąć kluczykiem i nie czeka się trzymając kluczyk przekręcony przez pięć sekund, aby zamknęły się drzwi?! Wystarczy lekko przekręcić...
Miałem taki przypadek w vectrze B ze spalonymi wszystkimi siłownikami łącznie z pokrywą bagażnika i wlewem paliwa. Po oględzinach sterownika centralnego zamka okazało się że w przekaźniku rozleciała się kotwiczka ze stykami i prąd poszedł w siłowniki.
Z tego co kojarze w nowszych citroenach jest 30A do centralnego zamka a w BSI przekaźniki które żeby wymienić to trzeba obudowę rozciąć bo nie da się BSI rozebrać.
Mam poblem i mialbym prosbe do Forumowiczow o poratowanie. Mam alarm, jakis stary, ale jeszcze dziala. Niedawno zalozylem sobie centralny zamek. Niestety ten alarm nie ma wyjscia na centralke. I tutaj mam prosbe, moze ktos pomoglby mi w zrobieniu schematu, a mianowicie na jednym oporniku znalazlem przy wlaczonym alarmie napiecie 8V, przy wylacznym 0,1V....
Nie będzie działać.To właśnie te przewody (plus i minus)poprzez przekaźniki w centralce są zwierane do przewodu sterującego.
Musisz sprawdzić ten przekaźnik, czy ma czym sterować i gdzie. Pozdrawiam.
W module zamka dajesz masę na przekaźnik jeżeli będziesz dokładać pilota.
Tak, lub wlutować się do modułu zamka do przekaźników
Może być uszkodzona sama centralka. http://obrazki.elektroda.pl/4273342000_1...
Biało/zielony - zamykanie, Biało/niebieski - otwieranie, Połączenie przekaźników sterujących z rys."B" Twojej instrukcji (sterowanie impulsami masy).
a moze tam trzeba przekazniki wpiac
kolejny sposób to najtańsze zdalne kodowane sterowanie i własnej konstrukcji sterownik centralnego zamka na dwóch przekaźnikach zwierno-rozwiernych.
Jeśli centralny zamek przestał działać po wymianie świec żarowych, a pilot działa, ale centralny zamek nie reaguje, możliwe jest, że wystąpił problem z oprogramowaniem lub synchronizacją pilota. Oto kroki, które mogą pomóc w ponownym zaprogramowaniu pilota: 1. Sprawdź, czy nie został przepalony bezpiecznik odpowiedzialny za centralny zamek. Zazwyczaj...
http://obrazki.elektroda.net/87_12415211... http://obrazki.elektroda.net/87_12415211...
To jest przekaźnik ogrzewanie tylnej szyby, centralny zamek z super b nr oryginału:9619879180
Witam mam pytanie co do podłączenia takiego oto centralnego zamka. Chcę go zamontować do renault megane. I moje pytanie brzmi czy mogę bezpośrednio ten centralny podłączyć pod siłowniki czy muszę mieć coś pomiędzy. Tzn jakiś przekaźnik albo coś. W załączniku dodam schemat podłączenia. Zaznaczę że nie ma w tym aucie żadnego centralnego tzn wszystko tzn...
Wszystko znajdziesz tutaj: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic25...
g107r, a mógłbyś rozwinąć swój pomysł z dwoma przekaźnikami?
Zależy jaki masz centralny zamek, diody się stosuje jak masz jeden pojedyńczy przekaźnik od sygnalizacji światłami, mimo że są dwa przewody do kierunków, to są one lutowane do jednego punktu na płytce. Dla bezpieczeństwa można dać diody, zwykłe prostownicze, co najmniej na prąd 3-5A, żeby się nie grzały http://obrazki.elektroda.net/22_12239052...
Kolego, od tego trza było zacząć. Jak mawiali w znanym filmie "Następną razą" opisz dokładnie o co chodzi i do czego służy, bo częściowe informacje bardzo utrudniają rozwiązanie. Zamek centralny oczywiście elektryczny ( nie Audi, VW). Chodzi o to, aby przekaźnik zapamiętał stan zamka i po otwarciu cały czas podawał napięcie na przycisk. Do czego Ci...
Witam Nie potrzeba żadnych dodatkowych przekaźników .Trzeba się bezpośrednio podpiąć do przekaźnika sterującego pompą zasilającą siłowniki.Jest on obok pompy. Pozdrawiam
Centralny zamek jest oryginalny. Gdzie znajdę przekaźnik w Nissanie, orientuje się ktoś?
Przekaźnik bistabilny dwucewkowy, na przykład AZ850P2-12V, i diody prostownicze do cewek żeby działały tylko przy odpowiedniej polaryzacji podawanej z zamka centralnego.
Problem rozwiązany. Brak plusa na centralce. Mostek załatwił sprawę. Temat zamykam.
wystarczy zwykły sterownik uniwersalny centralnego zamka Prędzej radiolinia i przekaźnik.
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! Jaka cewka od centralnego????????? Po co ci sterownik centralnego? Robisz tak. Alarm -> moduł z przekaźników zmieniający - w + -> odpowiednie przewody od centralnego zamka. Moga być w słupku. Nieistotne gdzie. Dobra. Juz mi przeszło :)
Na jakiej płytce ten przekaźnik, chłopie - ogarnij się. I po co komu filmik z kluczykiem?
dajesz zwykly przekaznik ktoremy dajesz zasilanie z przewodow pradowych silownikow zamka. potrzebna jest jescze 1 moze 2 diody prostownicze troche pokombinuj i juz masz problem rozwiazany mam tak u siebie od kilku lat . jak nie dojdziesz sam to przypomnij sie wieczorem to narysuje co i jak
Połączenie przekaźnika od przełącznika świateł do przekaźnika zamka centralnego coś da? Tak. Musisz 'wyciągnąć' impuls który załącza centralny zamek i podać go na dodatkowy przekaźnik. Z dodatkowego przekaźnika, zasilasz krótkim impulsem oświetlenie.
Witam. Nie działa mi centralny zamek w Roverze 416. Podejrzewam że robi mi się gdzieś zwarcie po przy otwartych drzwiach rozrusznik przerywa.. Może ktoś wie gdzie znajduje sie jakiś komputer, przekaźnik, bezpiecznik centralnego zamka?
nie jestem pewien ale chyba jest przy bezpiecznikach i wygląda jak przekaźnik
W drzwiach kierowcy jest zamek z przekaźnikiem. Podłączyłem drugi siłownik i centrale.
Sprawdź połączenia elektryczne przekaźnika centralnego zamka i siłownika master.
Gdy wjąłem przekaźnik odpowiedzialny za centralny zamek i dołorzyłem plus, mase, i masą stykałem do styków małych przekaźnika które odpowiadaja za otwieranie i zamykanie przekaźnik działatzn. słychać jego prace.
polecam F14D LEGENDFORD z ster. zamka centralnego tani i niezawodny
Bezpieczniki dobre. A które? Bo od zamka jest taki jeden, schowany.
Jak w temacie Boxer z 2006r. Przestały działać szyby elektryczne. W ogóle się nie odzywają . Nie działa też zamek centralny. Gdzie w takim boxerze jast chociażby jakiś bezpiecznik lub przekaźnik od szyb.
Citroen C3 III 2017 1,2 VTI 68KM vin VF7SXHMP6HT600996 Dodano po 1 uszkodzenie samoistne bez innych przyczyn Dodano po 8 wykonałem reset BSI, nadal sytuacja taka sama, nadal błąd silników nastawczych centralnego zamka zwarcie do masy. Z diagnostyki z ODB2 : zamykanie centralnego zamka - też centralny zamek nie działa. W BSI przy poleceniu zamknij słychać...
Jest techniczna możliwość dostosowania tego ustrojstwa do wymagań VW: wystarczy na płytce elektronicznej przeciąć ścieżki do styków normalnie zwartych, łączących zielony w jednym a niebieski w drugim przekaźniku z masą. Plusa będzie podawał jak dotąd, ale bez zwierania z masą (bez robienia zwarcia w samochodzie) i to bez przerzutników na dodatkowych,...
Witam mam pytanie, jaki przekaźnik można zastosować za Siemensa - V23072-C1056-X101 i który przekaźnik w sterowniku centralnego zamka odpowiada za otwieranie ?
tak sprawdziłem, wszystko nietknięte dodatkowo oglądałem płytki zamka centralnego i pompy zamka, żadnych wypaleń. Może przekaźnik na jednej z płytek?
Do zamykania jest użyty jeden przekaźnik, a do otwierania 2przekaźniki. Jeden przekaźnik otwiera drzwi kierowcy, a drugi wszystkie pozostałe. Bardzo często uszkodzony jest przekaźnik w module GEM. Do otwierania są dwa przekaźniki które można wykorzystac do sekwencyjnego otwierania (funkcja programowalna).
rusz z.c. i posłuchaj gdzie kliknie przekaźnik
Może masz pilot z zmiennym kodem. Taki po parokrotnym naciśnięciu bez obecności odbiornika wymaga ponownego "nauczenia" kodu. Robi się to poprzez parokrotne naciśnięcie przycisku pilota.
Ponizej za listwą obok miejsca gdzie trzyma sie lewą stopę jest pulpit z kostkami jest tam przekaźnik to tam powinien być bezpiecznik sprawdź bo już nie pamiętam?
Raczej nic w zamkach a zwłaszcza w lewych drzwiach. Ponoć było tak że po podjechaniu do domu klawisz otwarcia w środku drzwi się otwarły i tyle, później w domu brak możliwości zamknięcia już. Muszę dobrać się do modułu centralnego zamka i tam popatrzeć w przekaźniki. Jak coś wywalczę to zaraz dam znać
Witam Dostał mi się taki zamek z sterownikiem pneumatycznym w bagażniku. Zamek nie działał po wstępnych pomiarach okazał się uszkodzony jeden z przekaźników z przebitym C-E BC337. Po wymianie uszkodzony elementów pompka się odezwała ale tylko otwiera, przy próbie zamknięcia silnik pompki uruchomi tylko na sekundę i wył. się. Zainstalowany jest tam tez...
Wyłącznik może być pod kołem w bagażniku. Naprawa przekaźnika nie polega na jego wyciąganiu i wkładaniu w gniazdo. Bezpieczniki sprawdzone?
Oryginalnie podgrzewane lusterka działają razem podgrzewaniem tylnej szyby, a przynajmniej miałem tak kiedyś w Bravie i mam tak teraz w Octavii. 20W dwóch mat przy napięciu w instalacji przy pracującym silniku ok.14V daje obciążenie prądowe około 1.5 A, więc można sobie darować przekaźniki i spokojnie podpiąć się pod przewód ogrzewania szyby.
Uszkodzony przekaźnik lub przekaźniki w sterowniku centralnego zamka (moduł z bezpiecznikami).
testy zamków przebiegły pomyślnie Np. uszkodzony przekaźnik sterujący zamkami w module sterownika.
Witam Poszukuję schematu podłączenia sterownika centralnego zamka w Lagunie mk1. Potrzebne mi są punkty do których należy podać masę lub + aby zamknąć lub otworzyć fabryczny centralny zamek. Znalazłem przekaźnik, który pracuje podczas zamykania/otwierania ale jest to moduł z dwoma wtykami ok 12 pinów każdy. Może ktoś posiada schemat lub wie jak to podłączyć....
Sterownik z wyprowadzonymi do krosowania 6-oma stykami przekaźników, możesz "zmusić" do sterowania centralnego zamka w Xsara. Sterowanie podłącz wg. schematu i opisu z załącznika:
Przekaźnik zamykania do wymiany. To cyknięcie przy zamykaniu, to odgłos przekaźnika kierunków. Tak czy owak, do znalezienia przyczyny (lub potwierdzenia mojej diagnozy) potrzeba multimetru i dwóch minut spokoju.
mam alarm Gepard + samochód ford fiesta mam problem w podłączeniu centralnego zamka do alarmu z alarmu wychodzą dwa przewody 1.wyjście do przekaźnika sterującego zamkiem centralnym [otwarcie-podaje masę przez czas 1 sekundy] 2.wyjście do przekaźnika sterującego zamkiem centralnym [zamknięcie-podaje masę przez czas 1 sekundy] Zamek centralny niema przekaźnika...
Wiem o tym dlatego wspominałem o tym wcześniej, że trzeba separować mikrowyłączniki zamka przekaźnikami w momęcie sterowania.
przekaźnik zamek centralny centralny zamek przez przekaźnik centralny zamek schemat przekaźnik
z18xe wymiana silnika pralka whirlpool bęben ociera elektrozaczep brzeczy
zamrażarka whirlpool silnik vanguard
Chrysler Town & Country 3.6 2014 - Błędy P0157, P0420, P2098 Volkswagen Passat - kontrolka otwartych drzwi i włącznik klapy wlewu paliwa