Niebiesko/żółty kabel w wiązce przewodów wychodzących z drzwi kierowcy. Zamykanie - masa Otwieranie - masa przez rezystor 180 Ω.
Podlaczenie realizuje w drzwiach. Sprawdź bezpośrednio na "kablu" w drzwiach - podłącz na chwilkę masę i masę przez rezystor. I auto z pilota tylko się otwiera Oczywiście drzwi (zamek) zamknięte podczas testów ?
Jak nie są uszkodzone/stopione itp to oczywiście, że możesz. Kolega CameR częściowo wytłumaczył jak to zrobić. Miernik i kontrolka w dłoń i sprawdzasz. Czerwony to z reguły stałe zasilanie 12V. Czarny to często masa, żółty czy pomarańczowy plus po zapłonie. Włącz awaryjne i zobacz czy nie pojawia się napięcie w takt pracy na przewodach o jednakowych...
Podpinasz pod zamek kierowcy z rezystorem
Jeżeli masz fabryczny centralny zamek (siłownik w zamku) to: Pin 1 i 2 to zasilanie siłownika zamka centralnego (w zależności od opcji zmknij/otwórz na jednym +12V na drugim masa) Pin 7 doprowadza masę do zamka Pin 8 wyjście sygnału otwartych drzwi (pojawia się masa lub nie) Pin 4 sterowanie zamkiem centralnym ( pojawia sie masa dla zamknięcia, masa...
Przewód żółto/niebieski słupek po stronie kierowcy. Na otwórz poprzez rezystor 180 ohm. Dodano po 34 Który rok?
do z.c. dokładanego nie potrzeba rezystora
"dodatkowy sterownik" To Twój Centralka Bloker 57 którą próbuję podłączyć Co do innego miejsca wpięcia Podłączasz do panelu z przyciskiem zamknij/otwórz w drzwiach kierowcy lub moduł komfortu na piny 7 i 13 Zamykanie masą. Na otwieranie trzeba podłączyć masę przez rezystor 180 Ohm .
Golf 4 nie ma rezystora.
Sterujesz masą ale oba przewody centralki na jeden przewód od zamka w drzwiach . Jeden bezpośrednio drugi przez rezystor 180 ohm.
Zapytam tylko gdzie podpinałeś przewody do kierunkowskazów ? Chodzi mi dokładniej w aucie. Gdzie je znalazłeś ? Ja podpinałem się pod moduł komfortu na piny 7 i 13 .. sterowanie masą z czego na otwieranie trzeba podłączyć masę przez rezystor 180 Ohm .
Witam, temat linkowany zamknięty, więc podbiję ten. Wszystko podpiąłem według schematu opisanego czyli: Centralkę konfigurujesz do sterowania "dwoma masami" jednak sterowanie odbywa się na jednym przewodzie niebiesko/żółtym w drzwiach kierowcy. Zamykanie - masa, Otwieranie - poprzez "parametr" - rezystor 180 Ω Kierunkowskazy - czarno/biały i czarno/zielony...
Na wtyczce zamka pin 1 (niebiesko-żółty) i pin 2 (fioletowo-żółty). Wyprowadź sobie te przewody i podawaj na nie impulsy napięcia o zmiennej polaryzacji. Nie jestem w stanie Ci powiedzieć jaka sekwencja odryglowuje zamek. Jeśli nie uda Ci się trafić w sekwencję zdejmij blachę, podłącz do wtyczki stary zamek, zamknij ręką rygiel zamka i zamknij samochód...
Dzieki wielkie , rozumie jedno jako masa , a drugie masa przez rezystor 180om (jedno otwieranie , drugie zamykanie lub na odwrot)
Robiłem Fabie 1,4i comfort ,i elegant w obu przypadkach należało zastosować rezystor 180Ω do otwierania a zamykanie bez rezystora (przewód żółtoniebieski 0,35mm²) na sterowniku zamka centralnego -pod kierownicą z prawej strony .
Wybudzenie magistrali CAN np w grupie VW było wykonane przez podanie masy na przewód linii komfort to wejście steruje zamkami centralnymi domykaniem szyb itd. Podanie czystej masy na ten przewód (biało-zielony drzwi kierowcy SKODA) zamyka zamki, podanie masy przez rezystor 180 OHM otwiera a dłuższe podanie masy domyka szyby tak też w grupie VW AUDII,...
Witam. Mam problem z centralnym zamkiem. W samochodzie był fabryczny, lecz niestety bez pilota, więc postanowiłem dołożyć najtańszy sterownik. Pominę kwestie montażu, bo nie chciało mi się pół samochodu rozbierać, więc wlutowałem się pod guziki zamykania i otwierania w drzwiach kierowcy wykorzystując nawet ten rezystor na płytce z guzikami. Niby wszystko...
Nie potrzebna rzeźba. Trzeba było wymienić moduł komfortu na taki, który obsługuje piloty centralnego zamka i dokupić oryginalny pilot. Byłoby to znacznie prostsze i mniej awaryjne rozwiązanie. W obecnej sytuacji tak, potrzebujesz takiego rezystora jak piszesz. Jeśli nie znajdziesz w sklepie, jedź do jakiegoś warsztatu i poproś o wygrzebanie ze śmieci...
Witam Przed zimą zamontowałem w mojej poczciwej skodzie 120L centralny zamek na pilota. Jednak podczas zimowej eksploatacji otwierało się coraz mniej drzwi aż pozostały tylko tylne prawe. Myślę że spaliło się coś w sterowniku bo jak sprawdzałem siłownik w jednych z niedziałających drzwi to okazał się sprawny. Centralka od pilota na pewno działa bo otwierają...
Witam zamontowałem sterownik centralnego zamka(klient nie miał pilota w kluczyku ) do auta jak w temacie na jednym przewodzie masa /masa 180 om po kilku dniach klient przyjeżdża i mówi że auto zamyka ok ale nieraz nie może otworzyć pilotem . Siedzę bawię się pilotem 20-30 razy wszystko ok no ale podmieniam drugi sterownik drugie piloty drugi rezystor...
Kierunkowskazy to czarno-zielony i czarno-biały przy przełącznikach pod kierownicą. Sterowanie zamkiem - sygnał masy. Przewody biało-żółty - zamykanie, czarno-żółty - otwieranie. Przewody wychodzą z kasty zamka i idą do modułu przy silniku od szyby w drzwiach kierowcy. Pod biało-niebieski wychodzący z przycisku zamykania w środku uta w drzwiach kierowcy...
Cześć Sprawdziłem w dwuch niezależnych źródłach i wynika z nich że fabia ma sterowanie jednoprzewodowe jest to przewód żółto - niebieski słupek kierowcy złącze białe T6i/5, ale wynika z tego że na otwórz musisz wstawić rezystor 180 om niestety tego niejestem pewny.Drugie źródło dołączam w pliku pdf jest to kompletna instrukcja do alarmu Cobra niestety...
Choć jakość wykonania jest na wysokim poziomie to mnie najbardziej ciekawi po co komplikować tak prostą sprawę jaką jest obsługa centralnego zamka. Dodatkowy kontroler żeby przerobić sterowanie chińskimi siłownikami na sterowanie oryginalnej centralki? hmmm jak dla mnie wystarczyłoby w najgorszym przypadku pomanipulować wyjściami przekaźników choć pewnie...
Witam. Taką instrukcję montażu posiadam. Ostatnio Mobitel zaczął sam z siebie po załączeniu, zamknięciu centralnego zamka i uzbrojeniu alarmu w losowych odstępach czasu (kilkanaście sekund do kilkunastu godzin) podawać sygnał do otwarcia drzwi. Efekt: samoczynne otwarcie drzwi. Centralka zdemontowana, wymieniona na inną. Prawdopodobnie: Autoalarm montowany...
„Elektryczne szyby” w samochodzie. http://obrazki.elektroda.net/68_12741290... W samochodzie Skoda Octavia I kombi były cztery korbki w drzwiach, więc trzeba było opracować i zamontować elektryczny system sterujący otwieraniem i zamykaniem szyb, oraz wymienić podnośniki szyb. Zamontowane zostały oryginalne podnośniki fabryczne,...
centralny zamek rezystor centralny zamek skoda skoda zamek centralny
otwieranie klapy tylnej dobor zabezpieczen numer karty sieciowej
unitra merkury merkury schemat
Błąd DC1 na bieżni - przyczyny i rozwiązania Niedokręcona żyła miedziana a sygnał DVB-T2