Ale tam w przypadku uniwersalnych nie trzeba blach ruszać.Całość razem ze sterownikiem robię w 4 godz,zostawiam chinskie przewody,jedynie w przepustach dużo izolacji.Osobiście uważam że 800 to za dużo.No i pokrywy bagażnika nie ruszam bo przecież jest linka.
połamane przewody na przelotce
Witam Aby otworzyć TYLNE drzwi trzeba podłączyć Plus (+) pod kabel szary a minus (-) pod kabel żółty. W przypadku podłączenia kabli na odwrót zamek się zamyka.
Jeżeli masz trochę smykałki do mechaniki, klucze typu splin to możesz się pokusić na samodzielną wymianę. Ja za wymianę zamka drzwi biorę 100 PLN, podejrzewam że u Ciebie podobnie kasują. Maksymalnie godzina roboty.
Na 99% uszkodzony siłownik PP drzwi lub kable do niego
na 85 przekażnika podajesz sygnał[-] blokady a alarmu,na 30 podajesz odcięcie od strony stacyjki,na 87a[lub samo 87] drugą stronę odciętego przewodu a styk 86 łączysz z 30 ,prościej się nie da wytłumaczyć.
Podłączałem kiedyś taki sterownik i też miałem problem jak dobrze pamiętam to trzeba złączyć ze sobą po 2 przewody nie pamiętam jak to powinno wyglądać ale coś takiego np: żółty żółty z paskiem, minus- biały sterowanie otwarcie pomarańczowy pomarańczowy z paskiem minus- biały sterowanie zamknięciem
Najczęściej zamek do wymiany. Oczywiście najpierw do sprawdzenia przewody w przelotce.
Po otwarciu tych tylnych drzwi zaświeca się światło w podsufitce? Jeśli nie to masz odpowiedź. Za sygnał czy drzwi są otwarte odpowiada inny mikrostyk niż za pozycje zamka.
Trzeba wejść do bagażnika i można otworzyć zwykłym śrubokrętem. Śrubokręt wkłada się w szparę pomiędzy klapą a nadwoziem przy zamku, nie pamiętam tylko z lewej czy z prawej strony i przesuwa się w bok. Jest tam taka dżwigienka którą trzeba przesunąć i zapadka się otwiera. Jeżeli nie działa z centralnego zamka, to prawdopodobnie uszkodzony siłownik (częsty...
piny w zamku drzwi kierowcy do przelutowania
Jeśli byly elektryczne szyby oryginalne to musiał być moduł sterowania drzwiami. Tam dochodzą dwa zasilania. Ten moduł steruje zamkiem i szybą.
Kolego tą przypadłość samochód ma momentu zakupu? Zastanawiam się czy ktoś nie grzebał w kodowaniu centralnego zamka. Sądzę ,że tutaj należy najpierw sprawdzić prawidłowość konfiguracji.
Radio na 99 %
Sprawdź na module pod kierownicą czy masz zasilanie oraz sprawdź w module w drzwiach kierowcy czy masz 2 "plusy" no i masę,to na początek.Te zamki można naprawiać bez komputera.
Może być uszkodzony siłownik sterujący (master) w drzwiach kierowcy bądź pasażera.Pomimo że zamek jest otwarty siłownik podaje sygnał że zamek jest zamknięty i wysyła informację do centrali żeby zamknęła zamek,lub odwrotnie auto próbuje zamknąć zamki (jeżeli ma funkcję antyporwaniową ) ale któryś siłownik daje informację o otwarciu. Proponuję zacząć...
Przewody masz za plastikami po lewej stronie nóg kierowcy. Odkręć mocowanie "rączki" klapy silnika, później wkręty ukryte pod zaślepką na wysokości progu. Za tą maskownicą jest kostka z przewodami.
Kładziesz się pod samochód i dajesz + na gruby przewód od rozrusznika. Minus na masę i ładujesz.
https://obrazki.elektroda.pl/3806136800_...
Fabryczny centralny tak się nie zachowuje, nie ma połączenia ze stacyjką. Masz tam jakiś alarm lub jego pozostałości ewentualnie otwieranie pilotami?
Na czym polega zepsucie pilotów? Może jakieś zdjęcia?
Niebiesko/żółty kabel w wiązce przewodów wychodzących z drzwi kierowcy. Zamykanie - masa Otwieranie - masa przez rezystor 180 Ω.
Jak do kabli sterujących ze starego alarmu dotykasz masą to zamykasz i otwierasz zamek?
Przy zamykaniu pojawi się na jednym z przewodów na 1 sek. impuls (-), przy otwieraniu pojawi się taki sam ipuls na drugim przewodzie. A więc miernik podłączony do plusa jedną końcówką a drugą do wyjścia na centralny zamek podczas zamykania i otwierania pokaże przez chwilę napięcie. Sprawdź na którym jest ipuls zamykania a na którym otwierania i odpowiednio...
Skoda octavia 1 1999. Założony nowy zamek lewy tył,bo stary sie zaciął i nie działa (to było pół roku temu nie działa do tej pory), a prąd do kostki dochodzi... Dziś założony centralny chińczyk z allegro, pare razy zamknął otworzył drzwi i nagle lewy przód przestał działać. Bagażnik otwiera wszystkie drzwi lecz już nie zamyka... Co może być powodem?
Jak wspomniałem, do sprawdzenia przewody w drzwiach. Jeśli przewody całe, to następnie diagnostyka komputerowa. Sprawdzić czy jest komunikacja z modułem komfortu, jak jest to w module w blokach pomiarowych sprawdzić czy jest reakcja na przyciski pilotów i przyciski od szyb.
Konieczna była wymiana całego siłownika centralnego zamka.
Mam tylko siłownik od zamka i 5 kabli. Masz dołożony uniwersalny centralny zamek, teraz trzeba wewnątrz auta odnaleźć centralkę sterującą siłownikami i podłączyć sterownik radiowy , o ile się da bo nie do wszystkich centralek sterujących siłownikami da się to zrobić
Bezpieczniki na pewno.
ROZWIAZANE. Mylnie sadzilem ze jak dochodzi napiecie do tych modulow pod silnikiem i jest komunikacja z modulem komfortu to problem nie dzialania centralnego jest gdzies w samym module - bzdura. Problem byl w przelotkach gumowych, tam dochodzi gruby przewod plusowy i jeszcze cienszy dodatkowo (zapewne na grubym znika napiecie po zamknieciu drzwi a na...
Może być to wina sterownika w tylnych drzwiach ale (tego nie napisałeś) jeżeli działa sterowanie z kluczyka to i z pilota musi. Jeżeli działa z kluczyka a z pilota nie to tylny sterownik nie ma nic do tego i masz brak sygnału ze sterownika pilota.
Juz sobie poradzilem - problem był mechaniczny nie elektroniczny /zbyt mocno napieta linka miedzy zamkiem a lkamka zewnetrzna/ Jakby co to teraz juz jestem ekspert o zamkow skody octavii i podobnych z grupy. TEMAT ZAMKNIETY :)
Masz 2 piloty? Spróbuj zaprogramować pilota, procedura jest na forum.
co może być przyczyną Podłącz diagnoskop i odczytaj parametry bieżące - czy sterownik widzi wszystkie sygnały z drzwi. Sprawdź wiązki przewodów wchodzące do drzwi.
Jak się połączysz to chociażby po nr modułu bądź w jego blokach pomiarowych i adaptacyjnych.
Centralny z kluczyka pewnie nie działa bo jest uszkodzony styk w zamku kierowcy. Szyby masz już rozwiązane. Póki sterownik nie będzie widział pozycji siłownika zamka to centralny działać nie będzie.
to jakaś doróbka Pilot firmy MetaSystem. domyślnie wlutowane po poprzednich skorodowanych Bez plastikowej, czerwonej karty kodowej - nowego pilota nie dopiszesz do centralki. Kup używany pilot Meta i przelutuj kondensatory na swoją płytkę.
Naprawiło się samo Bez naprawy
Moduł komfortu 1C0 959 799B To nic nie da bo napisał że zamykając i otwierając kluczykiem ma dokładnie ten sam efekt.
witam mam problem z drzwiami od kierowcy zamek nie działą z pilota nie otwiera ani nie zamyka ,szyby domyka tylko ten zamek nie reaguje na pilota da rade ktoś pomóc
nie wiem, czy to może być coś z instalacją w drzwiach , bo wszystko działało i jak próbowałem dodać pilot to wszystko przestało. Tak jak pisałem po wciśnięciu "cycka" słychać przekaźnik zamka centralnego, ale nie ma reakcji na zamkach
Sprawdziłem po raz kolejny i wydaje się, że piloty działają na innej częstotliwości niż powinny - było to sprawdzane metodą z TV i lepiej było na kanale 36,a nie jak powinno na 34. Podaj numer kluczyka (pod grotem powinien byc) W 35 nie wejdziesz bo nie potrzebujesz. U Cb modul komfortu odpowiada za centralny zamek.
Jaki masz zamek dostawiany czy orginał jaka jest wersja twojej Fabji? Jak masz fabryczny zamek to podłaczasz VAGA i sprawdzasz błędy. jak bedziesz miał taki bad że sygnał z zamka niezrozumiały zamek idzie do wymiany zdaża się przy orginale a jak masz dostawiany zamek centralny to musisz po kolei przejrzec przewody czy nie są po przełamywane najczęściej...
Pod kokpitem pod kierownicą czarna puszka pod warunkiem że go posiadasz bo ubogie fabie nie miały modułu komfortu a centralny zamek był dokładany
z.c. oryginał skoda czy dokładany?
Chyba chodzi o diodę w drzwiach kierowcy.
Ja zamiast regulacji proponuje odcięcie,szybciej,problem nie powróci,a przy pilocie i tak nie jest używane te sterowanie. Nie skomentuje fachowości tamtejsi specjaliści niczego niepokojącego nie wykryli,
Więc zdejmij tapicerkę kierowcy odłącz siłownik i zobacz czy wtedy zadziała z pilota.Siłownik w przypadku zamka fabrycznego steruje poprzez podanie jak tez zabranie masy natomiast przy module można wysterować impulsami masy.
Wczoraj jeszcze trochę przy tym spędziłem czasu i okazało się, że po wyciągnięciu kluczyka ze stacyjki jedynie kierunkowskazy działają. Zamykanie przestaje działać. Jak mam podpięte pod drzwi, to działa tylko otwieranie samochodu, a na zamykanie nie ma żadnej reakcji. Sterownik mam taki: https://allegro.pl/oferta/sterownik-zamk...
Został kupiony nowy
moduł sterujący zamkami i wymienie go na taki sam Jeżeli "na taki sam" , to będzie 'Plug&Play'. Każdy inny może ale nie musi mieć inny rozkład wyprowadzeń i będzie konieczne przerobienie instalacji.
Masz uszkodzone mikro-wyłączniki w zamku kierowcy. Proponuję wymienić cały zamek. Wszystkie Twoje problemy znikną.
fabia = centralny zamek
w felicji beda chodzily wszystkie nawet te tanie tylko ze 6kg maja dluzsza wytrzymalosc noi sile otwierania
Zakoduj pilota VAGiem.
Octavia z 98 roku z fabrycznym zamkiem powinna miec regularny modul comfortu, co mowi na ten temat diagnoza?
To zacznij od naprawy lub dorobienia nowych pilotów .
Przyczyną może być uszkodzony zamek
Podłączyć osobno plus stały i plus po kluczyku to zamek zacznie działać
Na słupku drzwi kierowcy biała wtyczka przewód żółto-niebieski (przedostatni). Zamykanie impuls masy, otwieranie impuls masy szeregowo przez opornik 180om.
I jak kolego problem rozwiazany gdyz mam te same objawy w multivanie t5 i nie wiem czy zamawiac zamek czy dlubac cos :) ????
Zamek w drzwiach kierowcy uszkodzony, do sprawdzenia.
Dyjo, Mam dokładnie te same objawy w swojej octavii , czy Tobie udało się rozwiązać problem? Jeśli tak - co było przyczyną? Takie pytania proszę zadawać na
Cały centralny zamek czy sterownik zamka na pilota? Teraz masz CZ z zamka drzwi?
sprawdź tak 04097 lub 04099
Wystarczy ten tańszy z wyjściami niskoprądowymi masy. Felicja ma właśnie tak sterowany zamek. W wyszukiwarce znajdzie kolega kolory przewodów.
Dotknij do masy na 0,5s przewodem niebieskim lub zielonym (przy zamkniętych drzwiach). Centralny zamek powinien się zamknąć lub otworzyć. Wykorzystujesz wtedy sterownik zamka centralnego. Maxicara konfigurujesz na sterowanie impulsami masy - schemat 1. Możesz podpiąć nowy sterownik Maxicar bezpośrednio pod siłownik drzwi - schemat 4. Jednak wymaga to...
ello Zakłądam ze masz wszystko prawidłowo podłączone i że siłowniki są OK... 1. Sprawdź czy wszystkie styki są ok ( połączenia, siłowników, lutowanie kabli). 2. Sprawdż ile otworzysz drzwi centralnym zamkiem jak użyjesz kluczyka. Jak dokładnie tyle samo to zakładam że masz problem z mechanika ( bo elektrycznie wszystkie siłowniki masz podpiete równolegle)...
uszkodzony microswitch w centralnym zamku tzn były zimne luty
Problem sam ustal nie wiem co było przyczyną
Specjalizowany zamek do Fabii II pasuje do Roomstera.
To poszukaj szybszego miernika.
Sterowanie powinno być identyczne jak w Golfie 4. Kolory mogą być inne. Trzeba się wpiąć w przewody wychodzące z kasety zamka, sterowanie masą. Te przewody idą do sterownika w drzwiach. Zobacz cz masz tam kolory: biało-żółty - zamykanie czarno-żółty - otwieranie. Najlepiej podać masę przez szeregowo podłączoną żarówkę 5W. Gdy będzie to ten przewód to...
Dzięki za podpowiedz u mnie obluzowane okazało się mocowanie siłownika i to powodowało że c. zamek się blokował.
ograniczników nie dokupisz jak już to cały zamek
Większość podłączeń masz opisanych. Zasilanie i w jednym i drugim to czerwony. Masa czarny. Wyjście na kierunkowskazy niebieski w nowej wtyczce z niebieskim z wąskiej wtyczki starego. Różowy w nowym sterowniku Cię nie interesuje. Siłowniki (zielony i niebieski starej wiązki) podpinasz pod biały i biało czarny z nowej. Jedynie musisz sprawdzić w jakiej...
Więc wyjąć zamek im go sprawdzić.
Zamek fabryczny. W przypadku fabrycznego centralnego zamka, zacznij od diagnostyki . Podłącz diagnoskop i opisz wyniki.
Kolego komfort 5J0959433A jest ścisłym zamiennikiem 5J0959433, więc wszystko musi działać. Kwestia tylko prawidłowego zakodowania tego modułu do twojego wyposażenia samochodu i dodaniu pilota. Nie przejmuj się że ty masz dwa złącza a nowy ma trzy, w niczym to nie przeszkadza.
naprawy tej usterki To nie wygląda na usterkę, tylko na złe ustawienia. VAG-em powinno się udać dobrze ustawić.
Nazwisko tego elektryka z adresem i nazwą zakładu. Wsadziłeś inny moduł na przysłowiową pałę i myślałeś że to załatwi sprawę. A tego o czym ja napisałem ani niczego innego nikt nie sprawdził.
Hahaha, to ja dziękuję za taką pomoc, ktoś na forum skody pisał żeby zasilanie na zamek podać
posprawdzaj kable w przejściu na drzwi czy nie połamane
Przewód żółto/niebieski słupek po stronie kierowcy. Na otwórz poprzez rezystor 180 ohm. Dodano po 34 Który rok?
Z kluczyka działa? Centralny oryginalny czy dokładany?
sterowanie dwie masy,przewody biało-niebieski i czarno-niebieski w 23-pinowym konektorze w module hella pod deska rozdzielczą,krańcówka drzwiowa to brązowo-biały Dodano po 7 w nowszych mógł byc zamiennie zamiast biało-niebieskiego biało-żółty i zamiast brązowo-biały[drzwi] brązowo-niebieski,ale to już bez problemu zweryfikujesz.
zapewne wyskoczyły lub poluzowały sie plastikowe tryby w centralnym, czeka Cię wymiana całego siłownika, w drzwiach przednich jest to master. Wymiana jest prosta, wystarczy odpiać przewody i i wyjąć siłownik z mocowań. Możesz też przed demontazem sprawdzić zasilanie podczas pracy centralnego.
https://obrazki.elektroda.pl/2520950700_...
Identyczny problem mam z fabia 1,4 z 2002 roku. Zamek zamyka sie jakies 3-4 sekundy po wlaczeniu zaplonu, pod warunkiem, ze wszystkie drzwi sa zamniete, z drobnym wyjatkiem dotyczacym drzwi kierowcy (otwarcie/zamkniecie nie ma znaczenia). Po zamknieciu nie dziala sterowanie szyb. Po wylaczeniu zaplonu drzwi sie odryglowuja. Bledow brak. Czy ktos spotkal...
pozdrawiam dzięki za podpowiedż ale co z tym robić .wymienić zamek?
Jeśli to ci nie pomoże, to oddaj do tych fachowców i też będziesz miał satysfakcję... http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic16... http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic37...
Centralny zamek a centralny zamek na pilota to dwie różne rzeczy. Ty masz centralny zamek tzn zamykając drzwi kierowcy zamyka się wszystkie (nie trzeba gonić i zamykać) tak samo otwiera. Bateria w kluczyku była do latarki (masz tam nawet żarówkę) ale wszystko solidnie skorodowane.
p-p masz coś ze stacyjką a nie z immo
Problem rozwiązany, winne były dwa siłowniki od centralnego zamka. Wymienione i wszystko działa ja powinno.
Witam Mam problem z centralnym zamkiem. Sprawa wygląda tak: założyłem uniwersalny centralny zamek do mojej skody felici, wszystko działa, otwiera i zamyka wszystkie drzwi. Problem występuje gdy zamknę się w aucie i próbuje otworzyć drzwi ciągnąc rygiel do góry ręcznie. Rygla nie ruszy nawet Pudzianowski jest totalnie zablokowany. To samo jest z drzwiami...
Kolego odetnij dwa przewody od centralki do kierunków i będzie spokój. Centralny bedzie działał bez informowania światłami. Pozdr. Daro
Czy w tym sterowniku można zaprogramować piloty ? Ewentualnie jaki model zakupić aby wtyczka też pasowała ?
tak to może być wyłącznik w dzwiach a ten alarm masz fabryczny czy dokładany dodatkowo?
po przekręcaniu kluczyka wogółe coś słychac ?
I jeszcze jedna ważna rzecz w mojej szkodzie, zamek z klczyka nie działa jak wsadzam to zamek się przekręca otwieranie działa tylko z przyciska. Ma to jakieś znaczenie przy instalacji ?
centralny zamek skoda skoda centralny zamek skoda fabia centralny zamek
z18xe wymiana silnika połączone szeregowo diody krzemowe mercedes stacyjki sprinter
Przekaźniki 433 w Skoda Octavia II 1.6 MPI 2004 Bezpiecznik regulacji świateł Skoda Octavia 2004