W starej, po podaniu masy -> pin 6 brąz-biały - otwiera. pin 2 brąz-czerwony - zamyka.
Odłącz aku i zapnij spowrotem.
Zacznij od sprawdzenia kabli,
a moze pilot dziala ale gdzies sie rozlaczyly przewody sterujace do zamka badz centralka sie popsuła
na 100 % mikrowyłącznik w zamku
Moduł centralnego jest po prawej stronie obok nogi pasażera , ale skoro tak wariuje to należałoby sprawdzić czy nie jest gdzieś przetarty przewód , który jest wprowadzony w drzwi, jeśli z jakichś przyczyn pęknie sprężyna i przewody się nie chowają to mogły zostać przycięte drzwiami. Miałem taką Vectrę i u mnie działał super nawet podpiąłem mu sterowanie...
Wywal to, co masz i wstaw w zasadzie dowolny radiosterownik centralnego zamka.
Zakodowałeś piloty?
Hello!! Aby zaprogramować kluczyk w Oplu musisz : 1.Zająć miejsce za kierownicą i zamknąć drzwi . 2.Przekręcić kluczyk do pozycji zapłonu . 3.Wcisnąć przycisk na kluczyku zamykający drzwi i gotowe!!! Powodzenia!!!
samymi rękoma nie da rady zrobić..
jeżeli jest to vectra C 2003RM,to masz problem z modułem CIM(pod kierownicą).
centalka w pod plastikiem w nogach pasazera
Przyczynę znasz, tylko nie do końca. Centralny zamek nie zadziała z pilota dopóki nie wyjmiesz kluczyka ze stacyjki, a konkretniej dopóki nie zniknie napięcie na styku W kostki stacyjki.
zamek jest zanitowany, oprócz wkrętów na środku jest nit który trzeba rozwiercić. Styków nie wyczyścisz, możesz co najwyżej wymienić switche, które są dwa a w drzwiach kierowcy trzy.
Musisz moze zaprogramowac pilota . Wsiadz do samochodu,wloz kluczyk do stacyjki,nacisnij na pilocie przycisk do zamykania centralnego i trzymajac go wloncz zaplon i sprawdz czy ci sie zamkna dzwi i otworza. A jak nie pomoze to tutaj masz napisane o twoim problemie http://forum.vectraklub.pl/viewtopic.php...
A jakie radio ? Ignition to zapłon, a dokładnie plus który się pojawia po przekręceniu kluczyka. Nie wiem czy to radio steruje wyświetlaczem, czy podłączył górną kostkę i jak. A załączanie wyświetlacza brane jest z radia ze stylku od anteny automatycznej. SławeK
Co do zamkow. Trzeba zmienic mikroswitche. Koszt ok 3zl. (podstawowa usterka w zamkach GM) Co do drugiego zapytania. Wykluczam oczywiscie slaba baterie. Przyczyna jest w 99% przypadkow oberwanie lutow w pilocie.Trzeba je poprawic i bedzie po klopocie.
Centralka montowana fabrycznie czy ktoś założył swoją ?
Spinka jest na wcięciu korbki w plastiku!!!
1.zasilanie-czerwony 2.masa- brązowy 3,4.wyjście na sterowniki- brazowo biały i brazowo czerwony (masa) no a z reszta to juz sam powinieneś dojść
dzień dobry. chciałbym podpiąć się pod temat. mam nietypowy problem z centralnym zamkiem. z pilota wszystkie drzwi się zamykają tylko nie lewe tylne po stronie kierowcy. siłownik jest wymieniony na nowy i nie bardzo wiem co w tej sytuacji dalej robić. może jest gdzieś zwarcie na przewodzie. proszę o pomoc. dziękuję za radę. pozdrawiam Wydzielono z archiwalnego...
Właśnie tak był programowany: zamknięte drzwi,włączony zapłon(nie silnik) ,po 30 sek. został naciśnięty przycisk pilota - zamknięcie przez 4 sek i nic nie pomogło . Wszystko milczy. Na pilota nie reaguje zamek. Dziwna sprawa!! :evil:
Naprawa polega na odwróceniu dwóch przewodów i nie są to drzwi.
polecam uniwersalne po lekkim tuningu działają bez zażutu
Do wtyku siłownika wewnątrz drzwi podłącz miernik i sprawdź, czy dochodzi tam napięcie w czasie zamykania i otwierania centralnego zamka. Jeżeli tak, to rozbierz siłownik i sprawdź mikroprzełączniki, jeżeli nie , to sprawdź przewody i złącza.
WItam Niedawno kupiłem opelka i mam w pilocie centralny i allarm ale właściciel powiedział że odłączył allarm i teraz nie mam alarmu i nie działa centralny z pilota tylko jak przekręce kluczykiem.. czy ktoś wie w którym miejscu może być rozłączony????
Ciężko pisać poprawnie po polsku? Błędy odczytaj.
Rozwiazales problem? Mam ten sam problem zamkne z pilota lecz juz nie otworze.
Może widzi otwarte drzwi kierownika i nie zamknie centralny ????
jeśli jest to oryginalny pilot i przestał działać to otwierasz auto zamykasz drzwi wkładasz kluczyk do stacyjki i przekręcasz na zapłon i szybko wciskasz zamknij w pilocie i zamek powinien się zamknąć wtedy pilot jest wprogramowany....
Jeżeli świeci się dioda wczasie włączania to wystarczy przypisać kluczyk do centralki, 1 kluczyk w stacyjkę i przekręcasz na II, następnie zamykasz z pilota central i to wszwstko
Musisz rozkręcić jednym słowem drzwi, wymontować zamek, no i go rozkręcić. Mikrowłaczniki znajdują sie na płytce. O oryginalne nie pytaj w sklepach. Najprosciej w jakimś elektronicznym kup. Sa bardzo podobne i prawie idealnie pasują. O 23:15 bede na gg. Wiec jak cos to czekam z pytaniami.
witam. troszkę odgrzeję temat. u mnie też były zablokowane tylne drzwi - wyszarpałem na chama bolce, ale zamki "padły". na kablach mam zasilanie, ale co z tym trzecim kablem?? to podobno ryglowanie - teraz jest masa, czy do odryglowania trzeba podać tam +?? help. przednie drzwi działają, tylne tylko ręczne blokowanie..
Witam, jak się rozładował to wypadałoby naładować. Jeśli naładowałeś i zamykając kluczykiem zamek sam się otwiera, to możesz akumulator odłączyć.
Zerknij na forum Vectra Unlimited lub Vectra Klub Polska - jest mnóstwo porad w kwestii zamka...zazwyczaj jest to problem włączników krańcowych w zamku.
Jest tak że zamek od kierowcy jest głównym zamkiem i on steruje resztą, od niego wychodzi kilka przewodów a do pozostałych idą tylko 2 którymi jest podawany sygnał do otwierania i zamykania, sprawdź czy masz napięcie na tym zamku(na przewodach) podczas otwierania zamykania i czy układ od centralnego zasilania jest w ogóle wpięty pod prąd czy może przerwał...
Tam typowa usterka jest mikroprzelacznik.Kolega tez mial problem z tym.
Kolego a nie prościej pobrać sobie schemat? Proszę 30 pkt na taką działalność. Posprawdzaj zasilania sterownika i bezpieczniki.
A, jeszcze jedna sprawa - kiedyś, kiedyś z 3-4 lata temu pierwsze usterki c.z w Vectrze spowodowane były przez zalewanie woda centralki. Po prostu woda wciekała do wewnątrz pojazdu i zbierała się w samej centralce. Samochody te były wtedy na gwarancji - jak sobie dilerzy ASO radzili z usterką - obejrzyjcie fotkę... Woda oczywiście czyniła wielkie szkody...
W tylnych drzwiach wystarczy siłownik wykonawczy a nie master.Podepnij go do przewodów na których zanika masa a trzeci zostaw niepodłączony.Jeśli zamek będzie działał odwrotnie od pozostałych to zamień te dwa kable miejscami i po kłopocie.Pozdro.
Witam, pilnie potrzebuje pomocy! Wczoraj zachodze do auta i nie moglem z pilota ani z kluczyka otworzyc centralnego. Otworzylem mechanicznie ale tylko drzwi kierowcy bo pozostale sa zaryglowane. Dziala tylko zamykanie bo jak nacisne przycisk zamknij to slychac lekkie ruszanie silownikow. Na przycisk otwierania nawet nie drgna. Poza tym odlaczylem silownik...
Na mój gust to nie problem z centralem a z alarmem. Prawdopodobnie wprogramował się savelock (zamykanie centrala po załaczeniu zapłonu i otwieranie po wyłączeniu). Podaj, co to za alarm to łatwiej będzie Ci cos podpowiedzieć.
Moim zdaniem brak zasilania centralki zamka jest głównym powodem awarii. Sprawdź bezpieczniki oraz zasilanie, czy dochodzi do centralki
sprawdzenie lutów miernikiem. To da niemiarodany wynik, bo coś będziesz miał uszkodone i nie będziesz o tym wiedział.
Przy module zobacz zasilania,sterowania oraz same silniki.
...przy otwieraniu drzwi,(...) otwierają się 3 drzwi a nie 4. Gdy otworzę ręcznie ,(...),przy próbie zamknięcia ponownego te drzwi znów muszę te drzwi zamknąć ręcznie....:| Czyli czytając ze zrozumieniem: centralny zamek nie otwiera i nie zamyka jednych drzwi? Jeżeli dobrze zrozumiałem, to sprawdź w złączu drzwi , które nie działają, czy dochodzą impulsy...
Mam problem ze swoją vectra miałem zwarcie przy tylnej klapie w wiązce kabli naprawiłem to ale padła mi cała centralka nie działają mi ani drzwi ani klapa i wlew paliwa elektryk powiedział ze spaliły się wszystkie siłowniki czy to możliwe ?? Sprawdzałem koszt naprawy wymiany wszystkich siłowników ale to aż 1000zł doradźcie proszę czy da się coś z tym...
A do siłowników dochodzi napięcie podczas zamykania i otwierania ?
Wyczyść zamki ze starego smaru i daj nowy, szczególnie od kierowcy. Następnie sprawdź i ewentualnie przeczyść wszelkie złącza od centralnego zamka, łącznie ze złączami przy zawiasach drzwi. Jak to nie pomoże szukaj w sterowniku, na pierwszy ogień zimne luty.
Wymiana sterownika centralnego zamka rozwiązała problem.
centralny zamek vectra vectra centralny zamek vectra zamek centralny
krzywa grzewczy grzejnik megane odpalić długo kręcić passat
Czerwona dioda w spawarce MMA 200 - przyczyny Piaggio Zip 2020 – świeci MIL, spadek prędkości do 25 km/h, tryb awaryjny, diagnostyka ECU