W starej, po podaniu masy -> pin 6 brąz-biały - otwiera. pin 2 brąz-czerwony - zamyka.
Zacznij od sprawdzenia kabli,
Wywal to, co masz i wstaw w zasadzie dowolny radiosterownik centralnego zamka.
a moze pilot dziala ale gdzies sie rozlaczyly przewody sterujace do zamka badz centralka sie popsuła
Hello!! Aby zaprogramować kluczyk w Oplu musisz : 1.Zająć miejsce za kierownicą i zamknąć drzwi . 2.Przekręcić kluczyk do pozycji zapłonu . 3.Wcisnąć przycisk na kluczyku zamykający drzwi i gotowe!!! Powodzenia!!!
Moduł centralnego jest po prawej stronie obok nogi pasażera , ale skoro tak wariuje to należałoby sprawdzić czy nie jest gdzieś przetarty przewód , który jest wprowadzony w drzwi, jeśli z jakichś przyczyn pęknie sprężyna i przewody się nie chowają to mogły zostać przycięte drzwiami. Miałem taką Vectrę i u mnie działał super nawet podpiąłem mu sterowanie...
centalka w pod plastikiem w nogach pasazera
Właśnie tak był programowany: zamknięte drzwi,włączony zapłon(nie silnik) ,po 30 sek. został naciśnięty przycisk pilota - zamknięcie przez 4 sek i nic nie pomogło . Wszystko milczy. Na pilota nie reaguje zamek. Dziwna sprawa!! :evil:
Zamki chodzą wnioskuję z opisu,przestają działać inne rzeczy powiązane z bezpiecznikiem. Jak masz dwie wtyczki,to wepnij tylko mniejszą i sprawdź czy spali też bezpiecznik. Następnie sprawdź centralny zamek.
Zakodowałeś piloty?
samymi rękoma nie da rady zrobić..
na 100 % mikrowyłącznik w zamku
zamek jest zanitowany, oprócz wkrętów na środku jest nit który trzeba rozwiercić. Styków nie wyczyścisz, możesz co najwyżej wymienić switche, które są dwa a w drzwiach kierowcy trzy.
Przyczynę znasz, tylko nie do końca. Centralny zamek nie zadziała z pilota dopóki nie wyjmiesz kluczyka ze stacyjki, a konkretniej dopóki nie zniknie napięcie na styku W kostki stacyjki.
jeżeli jest to vectra C 2003RM,to masz problem z modułem CIM(pod kierownicą).
Co do zamkow. Trzeba zmienic mikroswitche. Koszt ok 3zl. (podstawowa usterka w zamkach GM) Co do drugiego zapytania. Wykluczam oczywiscie slaba baterie. Przyczyna jest w 99% przypadkow oberwanie lutow w pilocie.Trzeba je poprawic i bedzie po klopocie.
Rozwiazales problem? Mam ten sam problem zamkne z pilota lecz juz nie otworze.
Odłącz aku i zapnij spowrotem.
Centralka montowana fabrycznie czy ktoś założył swoją ?
Musisz moze zaprogramowac pilota . Wsiadz do samochodu,wloz kluczyk do stacyjki,nacisnij na pilocie przycisk do zamykania centralnego i trzymajac go wloncz zaplon i sprawdz czy ci sie zamkna dzwi i otworza. A jak nie pomoze to tutaj masz napisane o twoim problemie http://forum.vectraklub.pl/viewtopic.php...
Musisz go zsynchronizować z modułem zamka centralnego.
Musisz rozkręcić jednym słowem drzwi, wymontować zamek, no i go rozkręcić. Mikrowłaczniki znajdują sie na płytce. O oryginalne nie pytaj w sklepach. Najprosciej w jakimś elektronicznym kup. Sa bardzo podobne i prawie idealnie pasują. O 23:15 bede na gg. Wiec jak cos to czekam z pytaniami.
Samochód nie ma alarmu. Być może siedzi niestandardowy centralny zamek.
Za nakładka plastikową,jak słupek drzwi przednich prawych
Spinka jest na wcięciu korbki w plastiku!!!
I świetnie, że mają ale autor postu nie napisał "...jaki alarm zainstalować w ... aby uzyskać...". Napisał natomiast "...chciałbym skonstruować układ który po przekroczeniu ustalonej prędkości (np. 15 km/h) automatycznie zamknie zamek centralny". Być może po skonstruowaniu uzyska "...certyfikacje i dopuszczenia unijne", czego autorowi postu życzę z...
No i sprawdziłem. W Omedze '97 i Vectrze '99. Jeśli cenralny zamknie się cyckiem od środka, a kluczyk jest w stacyjce w pozycji zapłonowej, naciśnięcie na przycisk otwierania w pilocie otwiera zamek centralny.
1.zasilanie-czerwony 2.masa- brązowy 3,4.wyjście na sterowniki- brazowo biały i brazowo czerwony (masa) no a z reszta to juz sam powinieneś dojść
Paskami w kierunku sterownika fabrycznego.
Odłącz kostkę stacyjki(może ona knoci po przeróbce) i sprawdż jak działa centralny.
Napsialem przecierz ze ejst to fabryczny centralny zamek, nie ma tam alarmu itp, sam centralny FABRYCZNY zamek.
No przecież pisze, że jeżeli na zamek wychodzą tylko dwa przewody sterujące, to jest to wyjście niskoprądowe masy, czyli możesz podpinać się bezpośrednio pod brązowo-czerwony i brązowo-biały. Przy tym podłączeniu jednak nie uzyskasz ryglowania - potrzebne są dwa impulsy na zamknij i łączysz się wtedy pod inne przewody. W Vectrze podpinasz się bezposrednio,...
Tak jest jest. Tylko chciałem się dowiedzieć czy brak wkładki od kierowcy ma coś z tym wspólnego, ale z tego co wyczytałem to wkładka jedną drogą a zamek centralny drugą :)
I tak tego nie naprawisz, a już na pewno się nie przyznasz że wstawiłeś inny zamek I tak kupisz używkę bo na nowy cię nie stać Za dużo miałem do czynienia z tymi zamkami
Uszkodzony mikrowłącznik w drzwiach. Zamek na stół i do dzieła.
W vectrze C centralny zamek to system a nie sterownik. w skład systemu wchodzą : CIM ,BCM , PDM DDM , REC , DIS . Napisz ,co się dzieje z tym "centralnym" ??
A jakie radio ? Ignition to zapłon, a dokładnie plus który się pojawia po przekręceniu kluczyka. Nie wiem czy to radio steruje wyświetlaczem, czy podłączył górną kostkę i jak. A załączanie wyświetlacza brane jest z radia ze stylku od anteny automatycznej. SławeK
zapewne zmieniles radio. odepnij zolty kabel podtrzymania na radiu w wtyczce iso i zmostkuj z czerwonym tak aby zasilanie bylo nawet przy wylaczonym zaplonie. mam viki i to ten problem. Oczywiscie zolty z kostki iso po stronie radia wyciagnij z kostki i zmostkuj z czerwonym z kostki po stronie radia. Dziwne to ale nie wiem czemu tak sie dzieje. mialem...
Witam Potrzebuję sterownika kiekert {90457682} do vectry a.Na rynku do vectry a sa ale różnią się numerami ,czy to ma znaczenie.Jak kupię o innych numerach czy będzie działał.
Wymiana sterownika centralnego zamka rozwiązała problem.
Biały plus po stacyjce, niebieski krańcówki w drzwich sterujące masą.
polecam uniwersalne po lekkim tuningu działają bez zażutu
Sprawdź instalacje elektryczną, tam będzie problem.
Po prawej stronie na słupku (strona pasażera trzeba zdjąć plastik osłaniający ).
Może to ci pomoże http://forum.opel24.com/demontaz-zamka-w...
Zamek kierowcy.
Tej używki nie zakodujesz bez prekodowania, ze swojego do tego co kupiłeś przelutuj transponder i wtedy zakoduj centralny bo immo powinno być ok.
czy to nie wsakzuje na któryś wadliwy styk w zamku Pisałeś wcześniej, że zamek wymieniałeś.
Witam, pilnie potrzebuje pomocy! Wczoraj zachodze do auta i nie moglem z pilota ani z kluczyka otworzyc centralnego. Otworzylem mechanicznie ale tylko drzwi kierowcy bo pozostale sa zaryglowane. Dziala tylko zamykanie bo jak nacisne przycisk zamknij to slychac lekkie ruszanie silownikow. Na przycisk otwierania nawet nie drgna. Poza tym odlaczylem silownik...
Na mój gust to nie problem z centralem a z alarmem. Prawdopodobnie wprogramował się savelock (zamykanie centrala po załaczeniu zapłonu i otwieranie po wyłączeniu). Podaj, co to za alarm to łatwiej będzie Ci cos podpowiedzieć.
W tylnych drzwiach wystarczy siłownik wykonawczy a nie master.Podepnij go do przewodów na których zanika masa a trzeci zostaw niepodłączony.Jeśli zamek będzie działał odwrotnie od pozostałych to zamień te dwa kable miejscami i po kłopocie.Pozdro.
Moim zdaniem brak zasilania centralki zamka jest głównym powodem awarii. Sprawdź bezpieczniki oraz zasilanie, czy dochodzi do centralki
Pod jakie kolory podlaczyles ten alarm
rozumiem że bezpiecznik sprawdziłes lub lepiej wymień na nowy,zobacz czy otwiera z drugich drzwi lub bagażnika .żeby podłączyc zamykanie z alarmu musisz powiedzieć jaki alarm
z prawej strony na słupku jest moduł od zamka centralnego sprobuj go na chwilę odłączyć na chwilę od zasilania
Sprawdź sprzęgiełko na masterze w drzwiach kierowcy... To na początek.
witam wie może ktoś czy można kupić (gdzie?) albo z jakiegoś urządzenia podebrać silniczek elektryczny do centralnego zamka z Vectry B?
Ktoś dołożył w drzwiach sterowanie centralnym, ciekawe.
Tak. i powinno działać
centralka(ew.cos nie laczy),a czy recznie dziala centralny?
w zamku jest mały mikro wyłącznik który działa jako wyłącznik krańcowy jeśli on padl to nie zadziała silnik do napędu zamka. Dodano po 2 proponuje sprawdzić działanie samego zamka podłączając do niego 12V i sprawdzić czy się zamyka jeśli się nie będzie odzywał to znaczy że wina leży w zamku.
Może widzi otwarte drzwi kierownika i nie zamknie centralny ????
W razie wypadku ten element ma odblokować centralny zamek. Ten patent był już w starych vectrach a, astrach f. Nie ma nic wspólnego z airbag.
witam. troszkę odgrzeję temat. u mnie też były zablokowane tylne drzwi - wyszarpałem na chama bolce, ale zamki "padły". na kablach mam zasilanie, ale co z tym trzecim kablem?? to podobno ryglowanie - teraz jest masa, czy do odryglowania trzeba podać tam +?? help. przednie drzwi działają, tylne tylko ręczne blokowanie..
Masz alarm czy tylko centralny zamek na pilota?
Włacz zapłon i naciśnij jeden z przycisków nadajnika centralny zamknie się i otworzy-dotyczy tylko zamka montowanego fabrycznie.
Miałem taki przypadek w vectrze B ze spalonymi wszystkimi siłownikami łącznie z pokrywą bagażnika i wlewem paliwa. Po oględzinach sterownika centralnego zamka okazało się że w przekaźniku rozleciała się kotwiczka ze stykami i prąd poszedł w siłowniki.
Sterownik jest orginalny, i nie reaguje na takie programowanie :(, podmienialem sterowniki od innej vetry i tez nie dziala zamykanie na pilota tylko przezs kluczyk, ma ktos schemat jakie powinny isc sygnaly do modulu centralnego zamka jesli wszystko jest ok. Pozdrawiam
Witam do wymiany swicze w zamkach poszukaj było opisywane
nic to nie, problem w sterowniku lub radiu
to może nie być tak proste ale spox : master od kierowcy ma chyba normalnie wyprowadzony silnik reszta ma przełączane szczotki silnika z jednej strony na podstawie kolorów z astry: master: czarno - czerwony i czarno - zółty pozostałe: czarno - czerwony oraz łączysz razem jak do uniwersalnego sterownika: czarno - niebieski i czarno - zółty
jaka to vectra A czy B?
Witam. Kupiłem nową centralny zamek opel vectra 98r 2,0 dt i nie wiem jak dopasować do niego moje stare kluczyki. Proszę o pomoc.
Dobra i mądra jest ta Porada. Ma jedynie taką wadę, że mam trzy siłowniki typu master, każdy jednakowy i totalnie brakuje im jakiejkolwiek regulacji. Mikrostyk jest wewnątrz, obudowa jest hermetycznie wykonanana na wtryskarce. Też poczatkowo kombinowałem dostać się do środka, ale będzie to bezcelowe zniszczenie siłownika. Podłączę go jako SLAVE, ale...
nie, nie ma zadnego alarmu tylko fabryczny centralny zamek
sprawdzenie lutów miernikiem. To da niemiarodany wynik, bo coś będziesz miał uszkodone i nie będziesz o tym wiedział.
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic63... tu jest schemat
serdeczne dzięki pomogło
Centralny oryginał/dokładany? Centralka oryginał/dokładana? Zmierzyłeś, czy w obwodzie zamka nie ma zwarcia do masy pojazdu? Sprawdziłeś, czy po podaniu zasilania na krótko na silnik zamka, ten zareaguje? Schemat centralnego zamka masz? Kolorystykę przewodów centralnego zamka masz? Cokolwiek?
tak,trzeba klucz zsynchronizowac.Właczyć zapłon,i nacisnąć przycisk odmykania.
Posłuchaj czy jak wciśniesz pilotem czy w centralce coś "pstryka" albo wyjmij centralkę i zobacz czy zadziała z próbówki centralny
Witam! Mam taki mały problem mam centralny zamek w samochodzie vectra A i nie zawsze wiem kiedy zadziala mi pilot na niego. Chciałbym podłaczyc pod centralny kierunkowskazy i sygnał dzwiekowy aby to mi sygnalizowały ale nie mam pojecia jak? Wie ktos moze jak to zrobic?? :?
Myślę jednak, że to siłownik.
Jest tak że zamek od kierowcy jest głównym zamkiem i on steruje resztą, od niego wychodzi kilka przewodów a do pozostałych idą tylko 2 którymi jest podawany sygnał do otwierania i zamykania, sprawdź czy masz napięcie na tym zamku(na przewodach) podczas otwierania zamykania i czy układ od centralnego zasilania jest w ogóle wpięty pod prąd czy może przerwał...
Pisałem przecież kiedy ma być plus.Zorientuj się jak działa typowy zamek centralny to będzie łatwiej,mniej niepotrzebnych pytań,mniej niepotrzebnych postów.
Prosze o pomoc. Centralny zamek w Oplu Vectra A mam zablokowany- nie da się otworzyć zadnych drzwi ani bagażniika.... Pozycja zamku od kierowcy (prawidłowo powinna byc pionowa) niestety brat przekręcił zamek w pozycje pozoiomą, i od tego momentu nie moge nic zrobić.... Z góry dziękuję za pomoc...
Trzeba sprawdzić co jest na wyjściu sterownika centralnego zamka i wtedy jeżeli tam jest wyjście to gdzieś wiązka uwalona jeżeli nie ma to sterownik centralnego.
Przy module zobacz zasilania,sterowania oraz same silniki.
Te mikrostyki są wewnątrz zamka przy siłowniku
witam wartość rezystora - 100 kiloomów pozdrawiam
Kable do centralnego wychodzą w wiązce z dzrwi kierowcy. Brązowo/czerwony zamykanie, brązowo/biały otwieranie
Wyczyść zamki ze starego smaru i daj nowy, szczególnie od kierowcy. Następnie sprawdź i ewentualnie przeczyść wszelkie złącza od centralnego zamka, łącznie ze złączami przy zawiasach drzwi. Jak to nie pomoże szukaj w sterowniku, na pierwszy ogień zimne luty.
Miałem ten sam problem . Bardzo często pada zamek od strony kierowcy i jest on najdroższy . Aby dalej wszystko działało dołożyłem zwykły siłownik od centralnego zamka uniwersalnego . I tak już działa 1,5 roku .
Sprawdz przelotke klapa bagaznika-nadwozie
Witam, jak się rozładował to wypadałoby naładować. Jeśli naładowałeś i zamykając kluczykiem zamek sam się otwiera, to możesz akumulator odłączyć.
Najprawdopodobniej padł mikroswich w zamku.
Kup weź drugi używany pilot przełóż elektronikę i dopisz do samochodu i cała filozofa. A programowanie wiesz jak się wykonuje? Wkładasz klucz do stacyjki na zapłon naciskasz na pilocie przycisk od otwierania potem zamykania i wyjmujesz kluczyk. A filozof Skrzynia niech idzie do szkoły. Jak masz problem wpadnij do mnie to zrobię ci.
Musisz najpierw sprawdzic czy jest to wina alarmu czy zamka centralnego. Aby sprawdzić zamek centralny to poprostu zamknij auto kluczykiem i zobaczysz czy sytłacja się powtórzy.
Witam posiadam Opel Vectra B 96r silnik 1.6 gdzie w tym modelu znajduje sie układ od zamka centralnego?
Witam !!! Orginalny zamek centralny w Opel Vectra 96r G118480F CEPT LPT-D O-AM 433,92 MHz Mam zamek centralny na pilota ! Z kluczyka działa oki. W pilocie diodki po naciśnięciu mrugają, ale auta nie zamyka ani nie otwiera. Jak mam sprawdzić pilota ? Jak mam zaprogramować pilota? ( akumulator by odłączony i baterie też) Prodszę o pomoc Pozdrawiam Mariusz
vectra centralny zamek centralny zamek vectra vectra zamek centralny
kamery ucięte kable makita ładowarka dc18sd pokrywa glowicy
Peugeot 5008 QUADLOCK, ISO, Mini-Quadlock – opis pinów wtyczki radia RD4, RD45, SMEG, NAC EARU Electric EAWCBT-J 16A – schemat podłączenia, konfiguracja Tuya, ochrona 16A