OK, zrozumiałem całkowicie odwrotnie co mierzyłeś.
Centralne zwarcie to zwarcie wielopunktowe na całej płycie głównej (na przelotkach i/lub pod elementami). Charakteryzuje się bardzo dużym poborem prądu i rozgrzewaniem się elementów (zwłaszcza układy logiki lub płyta). Marne szanse na naprawienie takiego telefonu. A co do zadziałania temperaturą to miałem na myśli np. lutownicę powietrzną lub coś w...
centralny ma zwarcie do masy czytaj brak zasilania.bezpieczniki sprawdz.
Sterowanie odbywa się za pomocą podawania sygnału masy poprzez krańcówki w zamku kierowcy. Wtyczką opisana 4PIN https://obrazki.elektroda.pl/7028986800_... Wtyczką 2PIN to siłownik, w wersji bez alarmu i tym samym bez zdalnego sterowania zamkiem, tego siłownika nie ma. https://obrazki.elektroda.pl/7145258400_...
Najszybciej to zakupić drugi i go przypisać do samochodu.
Sprawdz silownik sterjacy drzwi kierowcy i mikrostyk w nim.
Być może jest zwarcie międzyzwojowe w wirniku lub stojanie, bez odpowiedniego sprzętu jest to trudno wykrywalne.
Ponizej za listwą obok miejsca gdzie trzyma sie lewą stopę jest pulpit z kostkami jest tam przekaźnik to tam powinien być bezpiecznik sprawdź bo już nie pamiętam?
Buz 90 to koszt ok 5 zł ,będzie w każdym sklepie elektronicznym . W tym module znajduje się także sterownik centralnego zamka więc trzeba tam zajrzeć . Możliwe że te zwarcie uszkodziło centralny . Choć gdy mi się to przydarzyło nie miałem takich problemów.Znalazłem oznaczenie tego uszkodzonego tranzystora to był u mnie R 4383 .
Ciebie interesuje bezpiecznik w kabinie nr 49 i50 .Dodatkowo pod kierownicą jakiś też jest ale wtedy szyby by nie działały . https://autobezpieczniki.pl/seat-toledo-... Co do kontrolek to zasilanie zginęło na chwile i dlatego choinka na desce . Może jak kawałem przejedziesz to znikną , jak nie to na kompa i zrobić kalibrację...
Sprawdzałeś drzwi, a wiązki miedzy karoserią i drzwiami? A te drzwi sprawdzałeś na wygląd, czy zdejmowałeś boczki/tapicerki i sprawdzałeś instalację w drzwiach?
Nastąpiło zwarcie zamka tylnej klapy przez wodę i nie działa centralny zamek.
witam. zapewne centralny robi zwarcie odłącz go całkowicie przejdź do bagażnika przez fotele odkręć boczek i jest tam linka do otworzenia zamka :)
Na początek sprawdź kable w drzwiach czy nie są popękane bo może zwarcie się robi ( w gumowej przelotce)
Proszę jakiś schemacik.
Najczęstszą przyczyną awarii magistrali jest przerwa w obwodzie lub blokada magistrali przez jedno z urządzeń (które nadaje cały czas , lub ma zwarcie)
Witam, tak jak w temacie- Centralny zamek robi zwarcie. Otóż jak na drzwiach zamkniętych i otwartych centalny zamek pobiera prąd z akumulatora. Gdzie moze byc przyczyna? Bezpiecznik jest ok, CZekam na odpowiedzi. Pozdrawiam
Albo masz zwarcie w kluczyku, albo bateria padła. Obstawiam na drugą opcję.
Ja bym sprawdził, czy w samej centralce coś się nie stało.
Powodem jest przepływ za dużego prądu co w efekcie przepala bezpiecznik. Przyczyną jest zwarcie przewodu do karoserii.Zacznij poszukiwania uszkodzonego przewodu w miejscach ruchomych, jak przelotki drzwi.
Więc gdzieś w tym sterowniku przy lewych drzwiach masz zwarcie, albo sam zrobiłeś zwarcie szukając po przewodach. Nara
Jest na forum, uzyj wyszukiwarki. :> Zobacz pw.
Do puki nie usuniesz usterki związanej z zapaloną lampką otwartych drzwi to centralny nie zadziała poprawnie. Posprawdzaj czujniki drzwiowe, okablowanie (zwarcie do masy)
Witam. Pod klapą są duże bezpieczniki. Napewno poszedł jeden z nich. Pozdrawiam. :wink:
Nie wiem dlaczego, pewnie temu że pracuję na nocne, ale przyćmiło mnie i po namierzeniu + oraz - mimo to podłączyłem przewody odwrotnie. Nastąpiło zwarcie, centralny nie działał wcale, wymieniłem bezpiecznik i mimo tego że sterownik bluetooth był odpięty od +12V to centralny tylko raz zadziałał i znów przepalił bezpiecznik. Czy to możliwe, że sterownik...
Na schemacie zaznaczyłem co zrobić . Żeby włączyć suba należy podać na PCONT napięcie np SYS6V przez rezystor 2kΩ-10kΩ. Poszczególne wejścia opisane w dymkach. Spiąć obie masy razem (D.GND i A.GND ). Przy takim połączeniu niestety nie masz typowej ochrony przy awarii ( składowa stała na wyjściu, zwarcie ) oferowanej przez jednostkę centralną.
Oops. Znalazłem przed chwilą co było problemem. Centralnie zwarcie na przejściówce. Czyli miałem racje że wyglądało to tak jak zwarcie i się zgdadza. Temat zaknięty!
Wymieniłem ponownie numer 14 bezpiecznik od oświetlenia i tak. Pilot zamykanie działa na otwieranie nie. Numer 14, to chyba również centralny zamek. Prawdopodobnie występuje gdzieś zwarcie w instalacji. Bez diagnostyki, oględzin i pomiarów w newralgicznych miejscach instalacji, dalsze podpowiadanie zdaje się wróżeniem i strzelaniem na oślep.
Kolega znowu bajki pisze. Natomiast do autora: podnieś elementy z płytki, oczyść płytkę i posadź na nowo. Powinno zadziałać. Najczęstszą przyczyną uszkodzeń tych pilotów są upadki. W wyniku upadku odrywają się elementy elektroniki lub powstają pęknięcia lutów.
Sprawdź moduł komfortu w bagażniku po prawej stronie. Często odpływ wody zatyka się nad nim i zalewa go. Może tam tworzy się zwarcie powodujące zakłócenia na liniach transmisji.
Od kierowcy tylko. Jest dużo ale nikt nie napisał jakie mogły być skutki tego podłączenia więc co się mogło zepsuć jakiś moduł czy coś...?
Witam.A sam siłownik sprawdziłeś?Pisze wyraznie,że siłownik - zwarcie do plusa.
Citroen C3 III 2017 1,2 VTI 68KM vin VF7SXHMP6HT600996 Dodano po 1 uszkodzenie samoistne bez innych przyczyn Dodano po 8 wykonałem reset BSI, nadal sytuacja taka sama, nadal błąd silników nastawczych centralnego zamka zwarcie do masy. Z diagnostyki z ODB2 : zamykanie centralnego zamka - też centralny zamek nie działa. W BSI przy poleceniu zamknij słychać...
Czyli zwarcie poszło między reduktorem gazu a + akumulatora ? Czemu diagnozę tylko centralnej elektryk robisz? Z resztą komponentów auta nie łączy Ci się VAG ? Szukaj bezpieczników uwalonych wszędzie gdzie tylko się da i upalonych mas.
Witam.nie jestem pewien ale w którymś z mitshubishi chyba carisma było tak żę sterowanie było na jednym przewodzie : zwarcie do masy zamknij przerwa przewodu otwórz, ale może być i dwoma masami.
:)) bledy 01146 silownik centralnego zamka, zamkniecie drzwi pasażera i tylnych, zwarcie z masą, stały 01145 silownik centralnego zamka, otwarcie drzwi tylnych, zwarcie z biegunem dodatnim, stały 01144 silownik centralnego zamka, otwarcie drzwi kierowcy, zwarcie z biegunem dodatnim, stały
Też obstawiam że wiązka jest przetarta i robi się zwarcie.
Sprawdzic okablowanie alarmu i tyle.Podle zlacza to jedna z glownych przyczyn takich ,,wariactw"(utwierdzam sie w przekonaniu ze dobry alarm powinien byc bez zadnych zlacz).Sprawdz czy jest pewna masa,zasilanie,+ po stacyjce i wyjscia na sterowanie centralnym.Zobacz czy to jest POLUTOWANE i dobrze zaizolowane-jesli zobaczysz jakies SZYBKOZLACZKI wywal...
posaidam alarm z centralnym hps 619 zrobiło się zwarcie na siłowniku w drzwiach kierowcy i przestał działać centralny sam alarm działa tylko że bez centralnego zamka ktoś wie jak to naprawić?? alarm nie posiada dodatkowego wyjścia pod zamek (wg instrukcji brązowy kabel, pin 13) ale w moim przypadku pin ten jest pusty. pozdrawiam
Switch w zamku ma zwarcie (wilgoć )
Witam !!!! Mam takie pytanie czy zwarcie na kablach od silownika moze zniszczyc centralke zamka centralnego???
Jest zwarcie w zamku przerabialem to w innym aucie Dodano po 40 Po wymianie zamka oraz wkładki problem znikl
w slupku sa trzy przewody:brazowy,czarno czerwony,zielono niebieski.sprawdzajac napiecia podalem na ten trzeci przewod mase i spalil sie bezpiecznik 10A.gdzies cos trzaslo bo ciagle pali bezpiecznik i central nie dziala.potrzebuje pomocy
Najczesciej padaly przewody dochodzace do klapy poszukaj bo masz zwarcie
Czujnik rozpoznawania przyczepy,Żółte ostrzeżenie "ABS/EBS przyczepy niepodłączony" aktywne Zwarcie do zasilania na styku D27 modułu ECU.
temat zakończony...
Moim zdaniem kolego to powinieneś to zwarcie zlikwidować, a nie odcinać centralny od instalacji, ale to jest twoje auto i twoja sprawa, jak zwarcie dalej gdzieś pójdzie i spali się auto.
oswietleniem w tym roczniku steruje centralny komputer .komputer nie poda pradu badz masy jak gdzies bedzie zwarcie lub woda .majac na mysli zwarcie nie chodzi mi wcale o zwarcie w oswietleniu.mozesz miec na przyklad uszkodzone radio.musial bys sie zastanowic co jeszcze w aucie nie dziala prawidlowo jakis zamek,szyba,jakas diodka w podswietleniu przycisku.temat...
Witam --jeżeli siedzenia się nie ogrzewają to sprawdź bezpieczniki i wiązki pod siedzeniami (może mata któraś w siedzeniu się przetarła i powoduje zwarcie i przepala bezpiecznik)---co do zamka to psiknij w niego WD od strony wejścia skobla
czy musisz mieć dwa mastery i pilota czy jak w jednym masterze pozostawisz tylko ziel i nieb to z drugiego zasterujesz i na odwrót?,może któryś master jest zły daje wciąż zwarcie
Sprawdź przewody w gumowych przelotkach klapy, no i w drzwiach też nie zaszkodzi. Wygląda to usterkę modułu komfortu, która to w mojej opinii może być spowodowana poprzecieranymi i połamanymi przewodami powodującymi zwarcie.
Z tyłu jest pompka centralnego zamka, ona robiła zwarcie. Zamykam temat.
Przerwany przewód między słupkiem,a drzwiami i zwarcie robi.
chodzi o to , że mam zwarcie w zamku ,poprzedni właściciel zmienił całe drzwi z zamkiem po podpięciu tylnego -wszystko jest ok. więc albo ten jest uszkodzony lub nie taki . od środka po zamknięciu nie da się otworzyć a przy tym brak w boczkach rygli , a z kluczyka tylko elektrycznie ........pozdr.
A może coś więcej na temat alarmu ?
Witam. jezeli mozna sie przylaczyc do tematu, padla mi bateria w voyager benzyna i nie moge odpalic poniewarz auto zapali i po 2sekundach zgasnie, nie dziala centralny. Czy to mozliwe ze rozkodowalem centralny??jeszcze jak podlaczalem baterie zrobilem zwarcie. I mam dylemat czy jechac odrazu na serwis podpiac kompa i wgrac nowe kody czy szukac przy...
Może być NE555 + przekaźnik odwracający zasilanie. Albo dwa NE555 (jeden wyzwalany przy załączeniu wentylatora, dugi przy wyłączeniu). Oczywiście układ trzeba tak zrealizować by istniała blokada załączenia naraz obrotu w obu kierunkach (bo to spowoduje zwarcie zasilacza).
Sprawdzam probówką z żarówką samochodową . Muszę jeszcze raz sprawdzić cała wiązkę . Bo jeśli tak mówisz to faktycznie sterujący sygnał musi być minus. Popiołem do tych kabli co opisywałem wcześniej sterowanie "+" i taka była reakcja że palił bezpieczniki "czyli ewidentnie robiłem zwarcie .
Odpowiedź na pytanie gdzie szukać przyczyny, otrzymasz szybko po rozwiązaniu problemu, jak szukać przyczyny. Dlatego proponuję, zamiast palić kolejne bezpieczniki, w miejsce spalonego bezpiecznika pdpiąć żarówkę świateł głównych (przygotować żarówkę z przewodami, jako próbnik). Jeśli zlokalizujesz i usuniesz przyczynę, żarówka przygaśnie, lub zgaśnie....
Tyrkotanie oznacza że jest za małe napięcie do odpalenia. Przy grzebaniu przy bezpiecznikach może zrobiłeś jakieś zwarcie i dlatego padł akumulator. Nie wiem jak w corolli ale w celice z tego rocznika jeżeli nie działa ani kluczyk ani środek to zostaje tylko moduł sterujący. Ale w przypadku jak będziesz miał 12V zamiast 8 to faktycznie może być wszystko...
6 to masa, skoro przód otwiera to raczej nie wina zamka kierowcy , często się łamie wiązka w tylnych drzwiach i robi zwarcie
Wszystko wskazuje ze uszkodzona jest krancówka w któryms zamku,Najlepiej to sprawdzic narzedziem diagnostycznym przez pomiar parametrów (zobaczyc ktore drzwi widzia jako otwarte) lub po schemacie ,sprawdzic który przewód ma zwarcie z masa.
Bezpieczniej jest zostać przy oryginalnych zasilaczach. Gdy się uszkodzi taki Router czy Switch, jakieś zwarcie, to taki zasilacz ma stosunkowo niewielki prąd i dużo szkody nie narobi, może się nawet sam wyłączy. Przy takim centralnym zasilaczu większej mocy to już można coś nieźle popalić.
A na moje oko to podstawowa wada Opla astry, czyli zanikanie masy. Jak pewnie wiadomo centralka i lampka zasilane są masą a plus mają stały. Proponuję sprawdzić kable w drzwiach na łączeniu w tym gumowym tunelu. Najprawdopodobniej któryś kabel się przetarł i zwiera do masy(w tym wypadku karoserii gdzie "-" jest stały) przez co lampka świeci a centralka...
Pin 8 i 3 należy odłączyć całkowicie zapomniałem wcześniej wspomnieć. Ten plus pojawiający się na sterowniku zbijasz masą nic mu nie będzie . Jeśli się boisz podaj masę poprzez żarówkę np.h-4 wtedy gdy zrobisz zwarcie to się tylko żarówka zaświeci. Po co chcesz stosować dodatkowe przekaźniki skoro masz je w sterowniku
Da się coś przy tym schrzanić ? Da się pomylić przewody na przekaźnikach i podać +12V przez przekaźnik na moduł BSI , który wystawia "masę" i zrobić poważne zwarcie wewnątrz BSI.
sprawdź przewody które wchodzą do drzwi mogły po pękać i robią zwarcie
Witam, Centralny zamek działa, problem polega na tym, że po zamknięciu drzwi od pasażera zamyka całe auto. Czy to wina zamka czy gdzieś jest zwarcie na zamku? Dziękuję za pomoc.
Odwrotnie spojrzałem przewody dobrze były podłączone! Problem aktualny, jedyne czego jeszcze nie podmieniałem to zawor magnetyczny, ale mysle ze gdyby byl uszkodzony to objawy bylby by takie jak przy uwalonym n75 czy n18, no chyba ze sie myle.. Autko zrobione lata jak ta lala, przyczyna? Zwarcie we wtyczce do wiazki centralnej na podłużnicy...
Po dłuższej obserwacji tzn po odłączeniu bezpiecznika 49 - (centralne ryglowanie) na tydzień, autko odpaliło bez żadnego problemu... Jednak nie wiem co może być przyczyna takiego poboru prądu przez centralny zamek?? Zwarcie?
Może występuje gdzieś zwarcie i uruchamia centralny? Drzwi się blokują jak jedziesz normalną (bez wybojów) czy wyboistą drogą?
Witam Macie może przypadkiem wstawiony alarm samochodowy z pilotem? Miałem podobny w audi a3 przypadek i instalacja od centralnego robiła zwarcie. Przy sterowniku centralnego w bagażniku były zlutowane dwa przewody, po rozłączeniu ich wszystko wróciło do normy.
Ok poradziłem sobie problem polegal na tym że w dzwiach jest izolacja i wystarczyło ja wymienić bo była przetarta i klamka masowała z dzwiami i sie zwarcie robiło i centralny sie załanczał. Temat zamykam.
Pewnie mechanizm podnoszenia szyb jest walnięty, tam jest taki silniczek pewnie on nie działa dlatego ktoś odpiął kable , pewnie robi jakieś zwarcie i wariuje centralny . Sprawdź też bezpieczniki
ale gniazdo 7 DINOWE. To jak Koledze udało się zrobić zwarcie? Wszak 7-pinowe nie ma stałego plusa... No ale to drobiazg. Pozostaje odnaleźć sterownik, bezpiecznik na jego przewodzie i sprawdzić czy jeszcze pudełko to "żyje".
Są przecież bramofony cyfrowe działające na dwóch przewodach. Stacja centralna, unifony i kasety bramowe łączy się pojedynczą parą przewodu. Jedyne czego potrzebujesz to lokalne zasilanie elektrozaczepu (lub zasilanie centralne, tylko wtedy przekrój przewodu musi być odpowiednio dobrany do spadków napiecia).
Temat zakończony -uwalone cześciowo BSI ktos prawdopodobnie po kolizji samochodu chciał otworzyc uderzony i zablokowany bagaznik i zrobił zwarcie . Centralny tez niespodzianka - wkładka podaje rozłaczano mase z parametrem 120 Om otwórz i 60 Om zamknij - pierwszy raz spotkałem to w Citroenie.
Zwarcie w kostce stacyjki
To zależy. Jeżeli kondensatory robiły zwarcie do masy to tak, jeżeli nie było zwarć do masy to usterka jest gdzieś indziej. Tą pompkę się diagnozuje vag-em
Witam Obydwa te przypadki dotyczą układu trójprzewodowego połączonego w gwiazdę. 1. Zwarcie fazy następuje wtedy gdy odbiornik posiada impedancję równą 0. Napięcie zwartej fazy występuje w centralnym punkcie gwiazdy. Napięcia występujące na pozostałych dwóch odbiornikach są napięciami przewodowymi między zwartą fazą a fazą zasilającą. Prąd w zwartej...
To suszenie miało powód? Do środka zaglądałeś? Mój centralny kiedyś sobie zaśniedział od wilgoci i pojawiło się zwarcie na wejściach sterujących, przez noc rozładował akumulator, otwierając i zamykając zamki. Może Tobie po podobnym zamoczeniu, stoi na "otwarte"?
Witam, zrobiłem zwarcie w lampce na suficie, bezpieczniki sprawdzałem, ale nadal brak prądu i padło radio, centralny zamek no i oświetlenie wnętrza. Co robić?
A moglbys podpowiedziec jak taki ukladzik zlutowac?? A moze cos gotowego sie uda kupic?? Schemacik jakis prosty bylby bardzo pomocny - albo opis. Dzieki
Witam Po podłączeniu tył i centralny działały przez chwilę. Okazało się zwarcie przewodów w kolumnach. Teraz mam tylko przód i subbufer . Da się to naprawić? Jak sprawdzić czy to końcówka mocy? Pozdrawiam
Proponuję podpinać wiązki ze wszystkich drzwi (oczywiście oprócz tych zamkniętych) i wtedy spróbować otworzyć. Możliwe, że masz gdzieś zwarcie w jakiś drzwiach (oby nie w zablokowanych) co blokuje centralny. Jesli nie zadziała, to dostać się do drugiej strony wiązki od zablokowanych drzwi,zlokalizować kabelki od centralnego i podać tam ręcznie 12V.
Czy u Kolegi centralny jest sterowany kluczykiem? Być może sterownik centralnego robi u Kolegi zwarcie.
Miałem taki objaw w tym amplitunerze, rozkręciłem go i w środku było dużo kurzu. Wydmuchałem co się dało, wyczyściłem płytę i elementy na niej pędzelkiem i odkurzaczem, pomogło. Mój od tego szumu spalił kolumnę centralną w której zrobił zwarcie i jednocześnie spalił końcówkę mocy centralnej kolumny. Tak więc problem może sprawić dużo kłopotu. Dodam...
jaki rocznik ? silnik ? jest to bolączka wielu francuzów też tak mam berlingo 2009 b9.. podejrzewam centralny zamek ale nie mam pewności ,lub jakiś kabel pęknięty i wali zwarcie;) , najgorsze że wszystko sterowane z bsi
Możliwe, że masz jakieś stare zabezpieczenie, alarm lub sterownik centralnego, może zwarcie w wiązce haka do przyczepy, może sama manetka, jak widzisz jest sporo możliwości. Nie sprawdzisz, nie będziesz wiedział.
Kolego użyj przecinków, doprecyzuj myśli, bo teraz to jeden wielki bełkot. Nie piszesz, czy centralne wogóle działają, nie piszesz jaki alarm chcesz dołożyć... Jak i na czym zrobiłeś zwarcie, ta informacja też może pomóc.
Sorry niedoczytałem :D . 03076 - 04; układ napędowy magistrala danych CAN, przekroczony czas oczekiwania, brak sygnału. 04003-06; centralna jednostka sterująca - B, interwencja ESP niemożliwa; zwarcie do plusa.
Zrobiłem zwarcie na zapalnice ,wymieniłem bezpiecznik nr.21 o wartości 15A . A centralny zamek (pneumatyczny ) nie działa . Otwieram i otwierałem auto tylko z kluczyka . Co mogę sprawdzić i naprawić . Proszę o porady . Vw golf 3 kombi
Centralny zamek chevrolet lacetti sedan 1.4 z 2008 r. Jak dezaktywować centralny zamek, jest jakiś bezpiecznik.? Problem w tym że centralny mi szaleje potrafi sam zamknąć drzwi albo któreś z nich otworzyć, jest gdzieś jakieś zwarcie albo padł sterownik. Nie chcę aby na parkingu w nocy któreś z drzwi same się otwarły albo żeby np zatrzasnęło mi kluczyki...
Witam. Pewnie wszyscy zaraz będą mi pisać, że trzeba poszukać na forum ale szukałem już i nie znalazłem odpowiedzi na moje pytania. Mam parę pytań odnośnie mojego samochodu. 1. Czy centralny zamek może robić zwarcie do kompletnego rozładowania akumulatora? 2. Jak odłączyć centralny zamek? 3. Co zrobić gdy brak ładowania a wszystkie połączenia kabli...
Tak, - wszystko prócz układów scalonych (mam na myśli sieciówkę, audio, kontroler dysku, czy kart pamięci) - wszystkie tranzystory ,klucze , i diody sprawdziłem. Ani jednego przebicia. Natomiast wskazania na "teście diody" w multimetrze na odpowiednich tranzystorach w sekcji były podobne - więc żaden tranzystor nie odbiegał od grupy tak by mieć przebicie...
WItam ostatnio zakupiłem do mojego centralnego sterowanie MISNISTER plus. Wszystko pieknie chodziło do wczoraj. Umyłem samochód i przestało zamykac. Otwiera pieknie ale zamykac nie chce. URzadzenie daje impuls do zamkniecia ale mimo to nie zamyka. Moze byc to wina ktorego siłownika albo ze sie kabel z czyms styka lub woda zrobiła gdzies zwarcie?? Centralny...
Udało się. Znalazłem uszkodzoną wiązkę w progu, po lewej stronie. Zwarcie usunięte. Niestety centralny nadal nie działa. Nie pojawia się bowiem napięcie na kablach sterujących zamykaniem / otwieraniem drzwi (czarno-żółty [zamykanie], czarno-czerwony [otwieranie]. W tej chwili uszkodzenia należy szukać już w samej centralce ? Czy brak powyższych napięć...
Jest założony zestaw głośnomówiący ? Jest centralny głośnik ? Instalacja głośnikowa sprawdzona na zwarcie do masy ? Radio nie jest po zalaniu ?
Poprawiłem poprzedni post, mam nadzieję że jest już bardziej zrozumiałe. Chyba że w kanale centralnym jest jakieś zwarcie, bo nawet po podaniu napięcia tylko na kanał centralny też jest zaniżone napięcie plusowe. Dzięki za każdą podpowiedź, jestem teraz u rodziny, po weekendzie usiąde i sprawdzę wszystkie możliwe punkty. Pozdrawiam
A załóż sobie osobny sterownik centralnego, i po problemie. Tylko wypnij przewody drzwiowe przy module bo robi zwarcie jak się go nie wypnie.
peugeot centralny zwarcie centralny zamek zwarcie centralny zamek zwarcie master
styki odkurzacz uszkodzone amortyzatory pralce bosch przegub wewnetrzny
techstream toyota alarm schemat
Uszkodzenie tranzystora IRFP w przetwornicy Volt Polska 3000W Strojenie heterodyny AM w radiu Unitra - poradnik