nie czytacie a już doradzacie pisze że cewkę dał nową a dwoje mu doradza podmiane cewki przeczytac pomyślec . czujnik hala na wale do sprawdzenia jest sygnał ok sygnał na moduł jest ecu ok z modułu sygnał na cewke jest moduł ok itd. oczywiście masy i zasilanie pierwsze do kontroli i jeszcze sygnał z rozusznika jest tu brany pod uwage z schematu Popraw...
Panowie coś dzwoni, ale nie w tym kościele. Rozebrałem czteropinowe złącze przy alternatorze. Idzie tam międzyinnymi sygnał L (lampka, wzbudzenie etc). Dałem mu +12 przez żaróweczke i altek się wzbudził przy 900obr. :) Wydaje się raczej ze to ten alternator jest niedopasowany do instalacji, wszak poprzedni działał. Biore się za studiowanie schematów...
Ok. Czyli zostanie mi tylko uporać się ze skwierczącymi cewkami. Wielkie dzięki za pomoc
To jest opis wprost z TISa musisz przemierzyć wg załączonego schematu czy na tych trzech pinach są trzy cewki przekaźników wentylatora ... Wszystko widać na schemacie..
Witam Pilnie poszukuje schematu elektrycznego do Opla Corsy B 1.4 benzyna 97r. silnik X14SZ Auto nie pali uszkodzony był sterownik podłożyłem drugi po przekodowaniu immo dalej cisza, możliwa diagnostyka komputerowa, cewka zapłonowa podmieniana, diagnostyka nie pokazuje błędów, czujnik halla sprawny ale brak na nim napięcia zasilania. Kontrolka silnika...
ok Panowie dzięki za rady Chciałem się dodatkowo jeszcze upewnić czy na pewno nie działa przekaźnik. W tym celu podłączyłem alternator normalnie do kostek 4 pin oraz B+, w miejscu przekaźnika podłączyłem pod wyjście L z alternatora żarówkę 5W i popiołem do masy. Takie rozwiązanie podpowiedział mi schemat z przekaźnika albowiem kabel L z alternatora...
Przerywacz do cewki na 1 a na 15 +po zapłonie.Jak masz obrotek to kabel od niego też na 1 cewki.
Witam, wysiliłem się i rozrysowałem płytkę prostownika / stabilizatora na schemat, wartości diod Zenera mierzone testerem T7 napięcia stabilizacji to 18,5V , w bazach tranzystorów około 0,6V zwykłe szybkie. Transformator narysowane tylko uzwojenie wtórne.
brak zasilania na cewce, według schematu zasilanie jest z kosci x5 i idzie do styku 15 ale nie jestem w stanie zlokalizować dokąd to idzie, kostkę x5 znalazłem, ale dalej nie wiem gdzie sie pchać. Po podaniu tam zasilania auto normalnie odpala. Tam, to jaki pin, kolor przewodu ? http://www.corsa-b.cba.pl/zlacza.JPG Poniżej jest X5 Złącze 9-wtykowe...
Jak w temacie ale może zacznę od początku. Wziąłem się za sprawdzenie co jest nie tak i najprościej było mi sprawdzić elektrosprzęgło na sprężarce, zdjąłem wtyczkę i podałem napięcie prosto z aku, sprzęgło nie załączyło się ale najprawdopodobniej spaliłem diodę zabezpieczającą, która według schematu powinna tam być bo przy pierwszym podaniu napięcia...
Przeczytałem poemat, niestety muszę poczekać do następnego tygodnia, aż będę mieć obrotomierz. Bo podobnie ustawiano mi, ale niestety bez śrubki plastikowej. Mówiąc krótko 1 osoba trzyma na 3tys. 2 skręca zawór główny aż obroty zaczną opadać i następnie się odkręca o 1 obrót, potem robi się podobnie z plastikową śrubką z tym, że tu już bez odkręcania...
Znajdź na jakimś szrocie auto z tym silnikiem i wytnij kostkę. Szukanie nowej kostki na podstawie zdjęcia może się nie udać a już na pewno będzie nieopłacalne w stosunku do wycięcia tego co potrzeba z auta na części. Jeśli będziesz brał coś jeszcze po za złączem to dostaniesz je pewnie w gratisie więc czego chcieć więcej?
Po nocnym kopaniu w instalacji mam następujące informacje. Zawodzi 12V idące na cewki przekaźników, dla wszystkich niedziałających urządzeń jest wspólne, ma niecałe 0,5A i w momencie uruchomienia np. dmuchawy lub pozostałych zanika do 0V. W związku z czym przekaźniki nie zwierają i nie podają prądu dalej. Po podaniu dodatkowego zasilania bezpośrednio...
Próbowałem kiedyś jeśli chodzi o błędy i po dokładnym sprawdzeniu wszystkiego w gnieździe diagnostycznym 16 pionowym nie ma odczytu sygnałowego za pomocą kontrolki Dodano po 6 Liczba usterek których efektem jest to że auto nie odpala jest tak duża że taniej będzie naprawić gniazdo i wyeliminować choć połowę niż próbować po omacku . Nie koniecznie duża...
jak chcesz sprawdzić czy wszystko działa to na początek odepnij cewkę od całej reszty i podepnij na krutko + do cewki a drugi przewód z cewki dotykaj do masy i powinny być iskry( tak można w prosty sposób sprawdzić czy z cewką wszystko jest ok )jak cewka jest dobra to sprawdz hala też odpinając go od wszystkiego i podłącz na krutko plusa i masę i małą...
W takim razie problem z cała masą przekaźników lub, co bardziej prawdopodobne (niestety) z komputerem sterującym. Jak widzisz na schematach załączonych do postu, komputer przez wiązkę wysterowuje przekaźniki (niskosygnałowo). Przekaźniki dostarczają prąd (zasilanie właściwe) do urządzeń końcowych. Jeżeli byłaby to tylko pompa paliwa, podejrzewałbym...
U mnie nie podgrzewa świec podczas jazdy, napewno bo już jakis czas ładowanie było liche i padłby akku. Grzeją po włączeniu zapłonu przez około 7-10 sekundach (najpierw gaśnie lampka a po chwili grzanie) w czasie jazdy nie dogrzewał. Najbardziej pasowało by podłaczyć jakiś sprzęt tak abym nie musiał kombinować. No i pozostał jeszcze ten 4 przewód (sa...
a jednak się krzyżuje... ostatni jest długi i po jego wygięciu zdaje się być podpięty do pierwszego. Wszystko to domysły. Może jakiś schemat a może dam sobie rade.
Czy naprawdę tak trudno ściągnąć sobie schemat i prześledzić gdzie zanika a nie zawracać po raz kolejny głowę na forum???????
Po zdemontowaniu transpondera dochodza dodatkowe błędy. Czyli problem nie lezy w cewce tylko w komunikacji. Dokładnie w odpowiedzi ECU na pytanie IMMO. Ma ktoś dokładny schemat jak wyglądają połączenia pomiedzy immo a ECU
jeżeli było grzebane przy silniku to sprawdz czy niepomylił ktoś kabelków konkretnie chodzi o dwie złączki z pojedyńczym przewodem w okolicy cewki zapłonowei lub rozdzielacza zależy co jest są ideentyczne a ich zamiana spowoduje brak zasilania na kompie efektem czego jest brak iskry oraz wtrysku \Dzięki automen.Po wymianie zaworów miałem problem z...
https://obrazki.elektroda.pl/9272556200_... Spodziewam się, iż pod tym artykułem rozpęta się prawdziwa burza. Dlaczego? Bo będę pisał o rzeczach EKSTREMALNIE NIEBEZPIECZNYCH . Będzie więc o pomiarach, które są groźne dla życia, zdrowia i sprzętu. Będzie mowa o metodologii poprawnej, którą polecają eksperci na Elektrodzie (co nie oznacza,...
Dziękuję za odpowiedzi. Porządny program diagnostyczny ....ale rozumiem, że nie do OBD ? bo OBD zwarte i nie działa, gdy silnik na chodzie. Chwilowy spadek napięcia podczas rozruchu moim zdaniem nie powinien mieć wpływu na prace sterownika silnika bo by nie mógł sterować w tym momencie silnikiem. Po starcie zresztą też już nie mogę się połączyć. Na...
corsa cewka cewka corsa wymiana cewka corsa
podstawowy narzędzie lutowniczy volvo silnika zestaw naprawczy pompa
zasilacze czarna lista corral super n3500
Czas świecenia czerwonej diody podczas ładowania Grzałka elektryczna a podgrzewanie wody bez gazu