ok Panowie dzięki za rady Chciałem się dodatkowo jeszcze upewnić czy na pewno nie działa przekaźnik. W tym celu podłączyłem alternator normalnie do kostek 4 pin oraz B+, w miejscu przekaźnika podłączyłem pod wyjście L z alternatora żarówkę 5W i popiołem do masy. Takie rozwiązanie podpowiedział mi schemat z przekaźnika albowiem kabel L z alternatora...
Witam Pilnie poszukuje schematu elektrycznego do Opla Corsy B 1.4 benzyna 97r. silnik X14SZ Auto nie pali uszkodzony był sterownik podłożyłem drugi po przekodowaniu immo dalej cisza, możliwa diagnostyka komputerowa, cewka zapłonowa podmieniana, diagnostyka nie pokazuje błędów, czujnik halla sprawny ale brak na nim napięcia zasilania. Kontrolka silnika...
Przerywacz do cewki na 1 a na 15 +po zapłonie.Jak masz obrotek to kabel od niego też na 1 cewki.
To jest opis wprost z TISa musisz przemierzyć wg załączonego schematu czy na tych trzech pinach są trzy cewki przekaźników wentylatora ... Wszystko widać na schemacie..
Tego nie wiem, na tych schematach nie ma zaznaczonych bezpieczników związanych z silnikiem Na tych schematach jest wszystko co potrzeba. We wszystkich starszych samochodach takie obwody jak zasilanie cewki zapłonowej nie były niczym zabezpieczone. Jak nie kostka stacyjki to jakieś dokładane odcięcie.
Witam. Znajomy ma problem z Oplem Corsą 1.2 C rocznik 2001. Po spawaniu coś przy tylnej blacharce samochód nie odpala. Z tego co wiem to przed spawaniem był odłączony akumulator. Zdiagnozowałem na razie następująco. Nie ma iskry. Nie działa pompa paliwa. Przy zwieraniu styków przekaźnika pompy paliwa, pompa działa. Brak sterowania cewki stycznika. Bez...
Znajdź na jakimś szrocie auto z tym silnikiem i wytnij kostkę. Szukanie nowej kostki na podstawie zdjęcia może się nie udać a już na pewno będzie nieopłacalne w stosunku do wycięcia tego co potrzeba z auta na części. Jeśli będziesz brał coś jeszcze po za złączem to dostaniesz je pewnie w gratisie więc czego chcieć więcej?
nie czytacie a już doradzacie pisze że cewkę dał nową a dwoje mu doradza podmiane cewki przeczytac pomyślec . czujnik hala na wale do sprawdzenia jest sygnał ok sygnał na moduł jest ecu ok z modułu sygnał na cewke jest moduł ok itd. oczywiście masy i zasilanie pierwsze do kontroli i jeszcze sygnał z rozusznika jest tu brany pod uwage z schematu Popraw...
A na cewce przekaźnika masa powinna być na pinie "85" czy "86" przekaźnika ? Patrzyłeś w ogóle na schemat który podesłałem? Na 86 idzie 12 V z przekaźnika K46, jeśli nie masz tam napięcia to sprawdź ten przekaźnik i jego obwód. Jak nie masz napięcia na 86 to bardzo możliwe że nie masz też zasilania sterownika.
Ok. Czyli zostanie mi tylko uporać się ze skwierczącymi cewkami. Wielkie dzięki za pomoc
a jednak się krzyżuje... ostatni jest długi i po jego wygięciu zdaje się być podpięty do pierwszego. Wszystko to domysły. Może jakiś schemat a może dam sobie rade.
Panowie coś dzwoni, ale nie w tym kościele. Rozebrałem czteropinowe złącze przy alternatorze. Idzie tam międzyinnymi sygnał L (lampka, wzbudzenie etc). Dałem mu +12 przez żaróweczke i altek się wzbudził przy 900obr. :) Wydaje się raczej ze to ten alternator jest niedopasowany do instalacji, wszak poprzedni działał. Biore się za studiowanie schematów...
Czy naprawdę tak trudno ściągnąć sobie schemat i prześledzić gdzie zanika a nie zawracać po raz kolejny głowę na forum???????
Po zdemontowaniu transpondera dochodza dodatkowe błędy. Czyli problem nie lezy w cewce tylko w komunikacji. Dokładnie w odpowiedzi ECU na pytanie IMMO. Ma ktoś dokładny schemat jak wyglądają połączenia pomiedzy immo a ECU
Pierwsze co: przekaźnik pompy paliwa. - sprawdzamy, czy żyje: po wyjęciu z auta mierzymy multimetrem (funkcja: rezystancja/pomiar diodowy) tor 30-87 na przekaźniku (patrz link 3 i opis na obudowie przekaźnika) powinien być ROZWARTY. 85-86 będą zwarte: to uzwojenie cewki sterującej - dla DC to kawał drutu. Tak ma być. Jeżeli 30-87 JEST ZWARTY - do wymiany...
Po nocnym kopaniu w instalacji mam następujące informacje. Zawodzi 12V idące na cewki przekaźników, dla wszystkich niedziałających urządzeń jest wspólne, ma niecałe 0,5A i w momencie uruchomienia np. dmuchawy lub pozostałych zanika do 0V. W związku z czym przekaźniki nie zwierają i nie podają prądu dalej. Po podaniu dodatkowego zasilania bezpośrednio...
Mierzyłeś napięcie +12V na wyjściu zasilacza? Płytka między transformatorem a dławikiem to zapewne prostownik aktywny na tranzystorach. W pierwszej kolejności sprawdź go. Dwa różne uzwojenia na dławiku wskazują nie tyle dławik sprzężony co stabilizator magnetyczny linii +12V. Reszta głównych napięć czyli +3.3V i +5V jest robiona z tych +12V na dodatkowej...
Jak w temacie ale może zacznę od początku. Wziąłem się za sprawdzenie co jest nie tak i najprościej było mi sprawdzić elektrosprzęgło na sprężarce, zdjąłem wtyczkę i podałem napięcie prosto z aku, sprzęgło nie załączyło się ale najprawdopodobniej spaliłem diodę zabezpieczającą, która według schematu powinna tam być bo przy pierwszym podaniu napięcia...
Dzięki za odzew.kontrolka klimy się pali wentylatory nie startują.Sprawdziłem przejście na wtyczce od sprężarki.Brak przejścia i oporności.Czyli walnięty jest bezpiecznik cewki sprężarki.To znalazłem w necie.Ale problem taki jak brak napięcia na wtyczce sprężarki i nie działające wentylatory. Prosze o schemat który wyjaśni przebieg włącznik do sprężarki....
jeżeli było grzebane przy silniku to sprawdz czy niepomylił ktoś kabelków konkretnie chodzi o dwie złączki z pojedyńczym przewodem w okolicy cewki zapłonowei lub rozdzielacza zależy co jest są ideentyczne a ich zamiana spowoduje brak zasilania na kompie efektem czego jest brak iskry oraz wtrysku \Dzięki automen.Po wymianie zaworów miałem problem z...
Próbowałem kiedyś jeśli chodzi o błędy i po dokładnym sprawdzeniu wszystkiego w gnieździe diagnostycznym 16 pionowym nie ma odczytu sygnałowego za pomocą kontrolki Dodano po 6 Liczba usterek których efektem jest to że auto nie odpala jest tak duża że taniej będzie naprawić gniazdo i wyeliminować choć połowę niż próbować po omacku . Nie koniecznie duża...
Przeczytałem poemat, niestety muszę poczekać do następnego tygodnia, aż będę mieć obrotomierz. Bo podobnie ustawiano mi, ale niestety bez śrubki plastikowej. Mówiąc krótko 1 osoba trzyma na 3tys. 2 skręca zawór główny aż obroty zaczną opadać i następnie się odkręca o 1 obrót, potem robi się podobnie z plastikową śrubką z tym, że tu już bez odkręcania...
Dziękuję za odpowiedzi. Porządny program diagnostyczny ....ale rozumiem, że nie do OBD ? bo OBD zwarte i nie działa, gdy silnik na chodzie. Chwilowy spadek napięcia podczas rozruchu moim zdaniem nie powinien mieć wpływu na prace sterownika silnika bo by nie mógł sterować w tym momencie silnikiem. Po starcie zresztą też już nie mogę się połączyć. Na...
auto naprawione !niestety zadna z waszych sugestii nie byla trafna okazalo sie ze po rozkreceniu aparatu zaplonowego trzpien(plastikowe koleczko mocowane na bolcu z wystajacym cyckiem) podajacy iskre z cewki byl polamany chodzi wlasnie o ten cycek on sie ukruszyl i zlamal, nowa taka czesc to koszt 37 pln +silikon aby uszczelnic aparat na wszelki wypadek...
Witam, mam problem z Corsa D 2006r 1.3 CDTI silnik Z13DTJ. Problem polega na tym że samochód nie odpala z kluczyka, rozrusznik nie kręci, sam rozrusznik jest sprawny. Po przekręceniu stacyjki w pozycję rozruchu słychać puknięcie elektromagnesu i na tym koniec. Rozrusznik sprawdzony - sprawny, po ręcznym zwarciu styków przekaźnika rozrusznika samochód...
jak chcesz sprawdzić czy wszystko działa to na początek odepnij cewkę od całej reszty i podepnij na krutko + do cewki a drugi przewód z cewki dotykaj do masy i powinny być iskry( tak można w prosty sposób sprawdzić czy z cewką wszystko jest ok )jak cewka jest dobra to sprawdz hala też odpinając go od wszystkiego i podłącz na krutko plusa i masę i małą...
Witam Może się komuś przyda, ja tak poradziłem sobie z tymi halogenami. problem rozwiązany, tez szukałem zera z bcm do cewki przekaźnika i nie mając schematu wziolem probówkę podłączyłem pod 12+ i wyciagem po kolei wtyczki z bcm i dotykałem probówka do każdego pinu, (uważać żeby zwarcia nie zrobić i równocześnie dotknąć 2 pinów 😉) równocześnie...
U mnie nie podgrzewa świec podczas jazdy, napewno bo już jakis czas ładowanie było liche i padłby akku. Grzeją po włączeniu zapłonu przez około 7-10 sekundach (najpierw gaśnie lampka a po chwili grzanie) w czasie jazdy nie dogrzewał. Najbardziej pasowało by podłaczyć jakiś sprzęt tak abym nie musiał kombinować. No i pozostał jeszcze ten 4 przewód (sa...
https://obrazki.elektroda.pl/9272556200_... Spodziewam się, iż pod tym artykułem rozpęta się prawdziwa burza. Dlaczego? Bo będę pisał o rzeczach EKSTREMALNIE NIEBEZPIECZNYCH . Będzie więc o pomiarach, które są groźne dla życia, zdrowia i sprzętu. Będzie mowa o metodologii poprawnej, którą polecają eksperci na Elektrodzie (co nie oznacza,...
corsa cewka cewka corsa wymiana cewka corsa
elementy instalacji ogrzewania gazowego wskaźnik wysterować komputer numery naklejce
lexmark ms410dn philips 43put6101
Schemat układu zapłonowego BMW X5 E70 - gdzie znaleźć? Kontrolka ESP i tryb awaryjny: przyczyny i diagnostyka