Stara cewka dwubiegunowa od malucha lub zestaw cewka/przewód oporowy od tegoż auta. Jakiej mocy zastosowaliście te oporniki?
A cewka dwubiegunowa od malucha ma takie ograniczenie ? to jest ta cewka elektroniczna czy zwyk³a bo ja mam w³a¶nie tak±.
Witam Może być że iskra się gubi na palcu lub kopułce,jeżeli instalacja 12V ,może zastosuj cewkę dwubiegunową jak z Malucha.
Po co kombinować, załóż dwubiegunową cewkę od malucha tylko poszukaj takiej co ma opór uzwojenia pierwotnego ponad 3 omy. Są dwa rodzaje cewek dwubiegunowych, z oporem poniżej 1 oma i pracujące z przewodem oporowym i z oporem powyżej 3 omów pracujące bez opornika. Łada miała mały opornik ceramiczny do cewki 1,7 oma, w chwili rozruchu prąd był podawany...
Kolego podanie większej ilości paliwa ( ssanie) nie wpływa na pracę układu zapłonowego. Jak dla mnie masz problem z mieszanką Kompresję pisałeś, że sprawdziłeś. Ile wynosi? W serwisówce masz też podane czasy zaworów, punkt zapłonu, wzniosu krzywek wałka rozrządu nie znalazłem po pobieżnym przejrzeniu. Cewkę możesz podłączyć bezpośrednio do akumulatora...
Masz tu jeszcze jeden sprawdzony pastuch. Zamiast trafa i mostka możesz użyć baterii 6V do pastucha, ale układ można zasilać napięciami do 15V. Zamiast BDY25 można użyć np. KU 607 lub każdego innego o napięciu C- E ok. 100V. Może się okazać, że trzeba będzie zrezygnować z D5 - zależy od typu użytej cewki. Ja zastosowałem cewkę od malucha dwubiegunową...
To fakt, ale w maluchach jak masz cewkę dwubiegunową to nie ma różnicy, a jak masz aparat z palcem rozdzielacza to najprościej jest zamienić przewody na kopułce. Także w maluchu nie trzeba ściągać pokrywy od zaworów i patrzeć kiedy się otwierają Pod warunkiem że koła ustawisz na znaki
Witka! :arrow: tOczek Jeśli nie chcesz wielkich przeróbek to już Ci raz pisałem,cewka od malucha 12V dwubiegunowa +opór kompensacyjny. Koszt niski,spróbowac warto,podwójnie wysokie napięcie . I kita. Wzmacniacze???Nic takiego nie ma.Potoczna nazwa urządzenia generującego snop iskier(generator zapłonowy)uruchamiany przy rozruchu silnika. HeJ.
Schematów pastuchów na elektrodzie pełno. Ten twój na 15Km raczej za słaby będzie. Robiłem dla sąsiada konstrukcję, którą tutaj na elektrodzie kiedyś znalazłem... ta na długie dystanse się sprawdza... Masz tu jeszcze jeden sprawdzony pastuch. Zamiast trafa i mostka możesz użyć baterii 6V do pastucha, ale układ można zasilać napięciami do 15V. Zamiast...
Lata 90. Sobota wieczór. Maluch. Do domu 150 km. Fika dwubiegunowa cewka WN. A w bagażniku aparat zapłonowy, cewka jednobiegunowa palec rozdzielacza, kopułka.......Resztki po poprzednim maluchu. Potrzebny trzeci przewód WN. Yeess. Współosiowy kabel antenowy. Ściągnięta zewnętrzna izolacja. Ściągnięty oplot. Założona zewnętrzna izolacja. I czas mijał....
Cewki dwubiegunowe do 126p z mechanicznym zapłonem były podłączane przez dodatkowy-specjalny przewód oporowy. Miał coś okołó 1,5 czy 1,7 Ω, tak by cały zestaw cewka + przewód miał około 3,5 - 4 Ω. Poszukaj lub zrób sobie zapłon elektroniczny sterowany przerywaczem, będziesz bardzo zadowolony. Dawno temu produkowane były do FSO 1500, 126p,...
Ja mam inny trochę problem, chciałem zamontować zapłon w mojej JAWIE 350. Posiadam cewkę impulsatora i znalazłem schemat układu zapłonowego, który docelowo powinien być montowany w POLONEZIE. Tranzystorem kluczującym jest tranzystor BUX37 ale nie mogę go dostać w swojej okolicy dlatego chciałem go zastąpić tranzystorem MOSFET IRF840. Na symulacji komputerowej...
to jest zwykły maluch :D nie elegant Dodano po 3 cewka jest dwubiegunowa z przewodem oporowym i jest bez rozdzielacza
Witka! Dobra. Teoria teorią a życie pokazuje swoje. Iskrownik motorowerów miał cewkę wys. nap.tak ustawioną względem wału i magnesów koła,że największą energię iskry uzyskiwało się w punkcie zapłonu.Możliwe że twoje zamocowanie nie jest zgrane z położeniem tloka(mowa oczywiście o jednym bo nie wiem jak ci się uda zgrać z dwoma)dlatego twoja iskra jest...
Proponuję przeciąć brzeszczotem cewkę plastikową np. dwubiegunową, na przekroju będzie widać uzwojenia. Ilość zwojów jest duuuuużo mniejsza niż w stare klasycznej cewce zalanej olejem.
Witam. Na wstępie muszę powiedzieć, że przeczytałem na ten temat bardzo dużo (nie tylko na elektrodzie :) ). Jestem początkującym elektronikiem ( po I roku EiT ), więc proszę zachować cierpliwość :) Poszukując schematu najprostszym wydaje mi się ten: http://obrazki.elektroda.net/21_12470640... Wrzucił go spory czas temu Piotr36 (temat już zamknięty,...
Panowie z całym szacunkiem dla Waszej wiedzy pragnę przypomnieć, że tematem jest tylko 126p. Dwubiegunowa cewka 6V i przewód oporowy bocznikowany na kilka sekund podczas rozruchu jest po to, żeby ułatwić uruchomienie silnika. Rozrusznik powoduje duży spadek napięcia akumulatora i iskra na świecach jest słabsza. Pragnę przypomnieć, że pierwsze wersje...
Witam wszystkich. Jakiś czas temu zrobiłem ruraka z malucha, ładnie wszystko działało tylko trochę brał olej i dymił spalinami z korka oleju i z gniazda bagnetu ( silnik był w nie najlepszym stanie gdy kupiłem malucha - dawcę :) za 100 zł :) Ostatnio postanowiłem wymienić domniemana przyczynę czyli pierścienie tłokowe, dziś od południa wytrwale pracując...
W maluchu z cewką dwubiegunową, cewka była zasilana przez przewód oporowy, zastąpiłeś go zwykłym?
Aparaty zaplonowe "z rozdziaczem" i "bez rozdzielacza" sa identyczne. Jesli chcesz podlaczyc cewke "dwubiegunowa", mozesz to zrobic bez zadnych przerobek lub zamienic kopolke i palec rozdzielacza na plaska pokrywke. Przewod oporowy byl montowany we wszystkich maluchach (moze nie w bisach - nie znam ich). Nie jest on bocznikowany przy rozruchu, jak pisze...
Nie dam rady zapłonu ustawić. Wszystko jest jakby na odwrót. Styki w przerywaczu powinny się rozwierać przy pokryciu się znaków na pokrywie rozrządu i kole pasowym, a u mnie na odwrót - styki się zwierają i lampka od próbnika gaśnie. Dodano po 1 Tak, to maluch FL, z cewką dwubiegunową i aparatem bezrozdzielaczowym. Dodano po 3 Wymieniałem uszczelki...
Rozumiem, że chcesz dać równolegle dwie cewki pojedyncze w miejsce cewki dwubiegunowej. Pewnie przez chwilę będzie działało, ale zapewne trzeba będzie dobrać inny kondensator i prawdopodobnie szybko wypalą się styki przerywacza. Z kolei na włączonym zapłonie i zatrzymanym silniku, jeśli styki przerywacza pozostaną w pozycji zamkniętej, cewka przystosowana...
Witam! Także mam taką Honde tylko z 80r. U mnie była spalona cewka i nie miałem iskry. Spaliłem ją właśnie prawdopodobnie po podłączeniu aku 12V.... Kupiłem nową w sklepie(zdziwiłem się, że jest dostępna 6V dwubiegunowa), ale musiałem na nią troche czekać, więc podłączyłem cewke od malucha taką: http://obrazki.elektroda.pl/9465848100_1...
Jaki tam jest aparat zapłonowy? Klasyczny z palcem? A jak może wyglądać aparat zapłonowy bez palca? I umówmy się- nie mam na myśli malucha z dwubiegunową cewką zapłonową.
http://obrazki.elektroda.net/45_12583118... Projektów lampy plazmowej wiele...i każdy w zasadzie taki sam. To co pragnę przedstawić różni się wszystkim od tego co można spotkać w internecie. Zero grzania, zero radiatorów, możliwa ciągła praca i co najważniejsze brak problemów z nawijaniem transformatora, który dosyć ciężko dostać. Wszystkim...
Na przyzwoitym szrocie bez trudu znajdą się cewki od malucha lub inne podwójne To proszę oświeć mnie i kamila9002 z czego podpasujesz cewke dwubiegunową przeznaczona do przerywacza mechanicznego? Myślałem i nie wymyśliłem. Dużo łatwiej jest dopasować do nanoplexa, tam każda dzisiejsza podwójna podejdzie.
Co do pierwszego problemu, to pozostaje Ci wymontowanie elementu ze zbiornika i sprawdzenie przy ręcznym poruszaniu pływakiem, jak będzie zachowywała się wskazówka. Co do problemu elektrozaworu w gaźniku, to powinien być on zasilany z +12V podczas włączonego zapłonu. Jeśli masz instalację dedykowaną do układu zapłonowego z rozdzielaczem WN (cewka jednobiegunowa)...
Wcale nie musza obie naraz. Zależy to od wersji malucha. Te strsze miały rozdzielacz, który "puszczał" wn raz na jedną, raz na drugą świece. Późniejsze wersje były wyposażone w cewki dwubiegunowe dwojakego rodzaju. Jeden model był zasilany bezposrednio (oporność uzw. pierw około 3 omy), drugi musiał być podłączany przez drut oporowy.
Jaki kontaktron? Gdzie? Jako czujnik zapłonu? Spotkałeś się kiedyś z takim rozwiązaniem? Więc nie pisz głupot! Tam jest albo czujnik halla albo cewka wyzwalająca. I ani w jednym, ani w drugim przypadku NIE MOŻNA podłączyć do tego bezpośrednio cewki. Musi być moduł, który będzie formował zbocze. 1 i 2 oraz 3 i 4 to są zdublowane styki. Są podwójne dla...
Moduły elektroniczne ze stałym kątem jak najbardziej tak, ze zmiennym z odpowiednią mapą! Z modułem z malucha ten sam problem co z modułem japońskim - mapa. Regulowany podciśnieniowo odpada, za małe podciśnienie. Jeden impulsator stosowany z powodzeniem w tym silniku z cewką dwubiegunową np VAPE. Mój moduł i inne.
Witam mam problem z Fiatem 126p otóż odpala ale pracuje bardzo nie zdrowo ,kopci i bez gazu odrazu gaśnie. Wcześniej nie odpalał wcale ale zmieniłem mu cewkę i tu się pojawia jedno pytanie czy można zmienić cewkę olejową dwubiegunową na transformatorową (bo warto zaznaczyć że nowa cewka podpięta jest teoretycznie nieprawidłowo ale gdy podpinam aparat...
Witam wszystkich Mam problem z moim maluchem. Niestety nie wiem do końca jaka to jest wersja. Otóż samochód nagle przestał zapalać, więc poszperałem, wymieniłem świece i zapalił. Pojeździł godzinkę i znów nie palił Potem znów chwilę nad nim siedziałem. Zobaczyłem, że iskra była słaba, więc wymieniłem cewkę zapłonową(miałem tą butelkę olejową dwubiegunową...
cewka dwubiegunowy maluch cewka cewka maluch
zaawansowane zarządzanie energią wózka widłowego cinquecento zalewa
produkcja obudów głośnikowych produkcja obudów głośnikowych
Opel Vectra 2.0 Diesel - Błąd 1635 - Diagnostyka Pralka nie pobiera wody - błąd ECH