Witam. Transponder jest w kluczyku? Zasilanie cewki jest? Napisz co sprawdziłeś. Jak nie ma transpondera miga check engine. czujnik walu do sprawdzenia lub cewka w ecotec często padała cewka w\n.
możliwe że cewka niedomaga
Witam. Przyczyn takiego stanu może być wiele , jedną z nich na pewno może być źle działający zawór EGR, ale zamiast go zaślepiać warto go najpierw spróbować wyczyścić. Ja sprawdziłbym również układ zapłonowy : świece , przewody , cewka ?
To X18XE jak mniemam. To dość trwałe silniki, w odróżnieniu od lubiących olej X16XE(L). Jak zapłon ok (a kable? a cewka?) to proponuję zmierzyć mu kompresję.
Witam chciał bym zmienić silnik w astrze f 1.4 16v na 1.6 8v i nie bardzo wiem co jeszcze wiąże się z wymianą silnika ma silnik 1.4 16v ecotec z cewka zapłonowa bez aparatu i chcial bym zmienić na 1.6 8v
Spryskać wodą wieczorem przewody i cewkę i obserwować, czy nie ma przebić. Rezystancję można zmierzyć multimetrem.
Silnik 1.8 16V 85KW rok 1995 ecotec a pod kompa nie podpinalem narazie
Sprawdź cewkę zapłonową. Od tego należało zacząć poszukiwanie przyczyn twojego problemu.
A skąd wiadomo że to błąd/usterka płyty głównej. Według instrukcji to: "F.61 uszkodzone sterowanie zaworami gazu - zwarcie/zwarcie masy w wiązce kablowej do zaworu gazowego, zawór gazu uszkodzony (zwarcie/zwarcie masy w cewkach), uszkodzona elektronika". Może po woli kończy się zawór gazowy?
To swoją drogą. Ogólnie - jak świeca mokra od oleju - uszczelniacze, etc, jak od paliwa - wtryski (można miejscami zamienić, żeby sprawdzić). Jak nie jest mokra, a kable nie mają przebicia, to cewkę warto podmienić. A na dzień dobry tak czy inaczej - sprawdzenie kompresji. Ecotec + gaz = wypalone gniazda zaworowe.
Podpinam się pod temat ze spostrzeżeniem. Błąd f.61, przy zachowaniu poprawnej pracy zespołu gazowego (po resecie pieca pracuje kilka-kilkadziesiąt godzin) to wina kondensatorów. U mnie (Ecotec plus VC186/3-5) były właśnie takie objawy. Pracuje sobie poprawnie, fajnie i w ogóle, aż tu nagle (często synchronicznie z przełączaniem zaworu wielodrogowego)...
Może ktoś już to miał, bo skończyły mi się pomysły. Jest tak, że, jak jest sucho, auto chodzi jak złoto. Wystarczy że popada, a na dowolnym biegu, do około 2500 obr/min, strach jechać tak szarpie. Jak się już rozpędzi powyżej, jest ok, a jak spadną obroty to znowu szarpie. Podobnie wolne obroty, pływają. Jednak wystarczy że chwilę postoi, i już jest...
panowie niewiem czy to was jeszcze interesuje ale ale kiedyś bawiłem się z podobnym przypadkiem prawie dwa tygodnie.Niebył to przepływomierz cewka świece przewody ECU czujnik ciśn.spalin właściwie niebyła to usterka elektroniki.Te silniki podobnie jak oplowskie Ecotec-i mają tendencje do zacierania się zaworów w prowadnicach,ale niemusi to prowadzić...
Witam. Mam problem z swoją Viki. Mianowicie na zimnym silniku, tzn po dłuższym postoju np. 4h moja Viki strasznie skacze na obrotach trwa to około 40s, mam wrażenie wtedy jak by chodziła na 3gary, po 40s wszystko jest ok, wymieniłem i dokreciłęm świecę, gdzieś czytałem że może to być cewka. Czy jest ktoś kto miał podobny problem. Dodam że zdążyło się...
Witam, Przyszła pora na wymianę świec zapłonowych w mojej Astrze H GTC silnik Z16XER, kupiłem oryginalne świece GM w ASO i teraz zabieram się do wymiany, kiedyś wymieniałem w starych samochodach, ale teraz czeka mnie troche więcej pracy, sprawa wygląda tak, że: Odłączam akumulator, zdejmuję osłonę z napisem ECOTEC, następnie odłączam kabel zasilający...
Dołączenie do porównania kotłów BUDERUS jest niezrozumiałe, tak jak niezrozumiała jest polityka cenowa firmy w zakresie cen części zamiennych. Od 16 lat użytkuję kocioł Buderusa i jest on serwisowany, choć przyznam, że nieregularnie. Jeśli kocioł działa to jest fantastyczny. Jeśli jednak padnie Wam cokolwiek, to taniej będzie kupić nowy kocioł. Dla...
Witam, pozwolę sobie odświeżyć temat ponieważ kupiłem Zafirkę 1,6,EcoTec i przeżywam dokładnie taką samą historię!!! Po wymianie "knotów" jeździła przez dwa dni jak nówka! Po dwóch dniach zaczęły się "żabki" od nowa... Proszę o poradę. Obstawiam cewkę ale chciałbym mieć pewność zanim wydam dwie stówki... Pozdrawiam wszystkich, AllRounder
Masz tu prosty schemat jak to podpiąć: https://obrazki.elektroda.pl/8578349500_... Po prosu musisz w linię zasilania każdej pompy (grzejniki i podłogówka) wstawić styk zwierny z przekaźnika, którego cewka będzie wyzwalana (będzie do niej przychodziło napięcie) przez styk Salusa. Jak będziesz wyjeżdżał i ustawiał np. +15°C, to jak będzie...
Witam mam opla astre z 94 z silnikiem 1.6i ecotec x16sz mam problem tego typu gdy dodaje gwałtownie gazu na benzynie samochód przyśpiesza dosyć fajnie ale jak naciskam powoli pedel gazu samochód dusi sie i w rezultacie gaśnie na gazie nie mam tego problemu dzień wczesniej wymieniłem głowice (z powodu braku spreżania na 3 tłoku ) wtrysk przewody cewka...
Szkoda. Dokładnie taki był plan żeby zastąpić moduł VR40, który wygląda na płytkę z dwoma przekaźnikami. Chciałem zasilić potencjałami sterującymi cewkę przekaźnika i tak załączać pompę. Niestety nie posiadam żadnych innych modułów dodatkowych. W takim razie spróbuję zmierzyć napięcia na tych pinach. Chyba, że ktoś posiada takowy moduł i mógłby "przedzwonić"...
Witam, mam problem z autem i stąd moja prośba o info - może ktoś z Was miał podobne przygody i wie, o co chodzi w tym przypadku. Chodzi o Opla Astrę G - II Classic (2004 rok - 1,6 ecotec) + instalacja Koltec. Auto stoi u mechanika od miesiąca i nie wiadomo, co w nim szwankuje. A zostało już w nim niemal wszystko sprawdzone. I nic nie wyszło. Komputer...
A skąd to 130km/h wziąłeś..? Na trasie, gdy jechałem z Poznania do Gdańska istotnie próbowałem jej możliwości. Było nawet i 160kilka wg prędkościomierza ale nie cały czas przecież. Głównie prędkość w okolicach 110-120km/h. Po drogach zwykłych wg przepisów. Nie zapierdalam jak oszołom. Za stary na to jestem. Termostat jest na 100% uwalony bo jeżdżąc...
Małe podsumowanie: 1. Na początek dziękuję za podpowiedź kolegi Is_77 - że też od razu na to nie wpadłem :) 2. Słuszna uwaga na temat pracy wentylatora przy trybie grania CWU, ale: a) CWU mam głównie ogarnianą przez grzałkę 1F 3kW zabudowaną w zbiorniku na CWU 300l, na kotle oczywiście jest ustawiona niższa wartość zadania ciepłej wody CWU - 43st. C...
mam ten sam problem, w tym samym silniku, od kilku dni, na zimnym silniku w miare chodzi, na ciepłym słaby ,duzo pali, z rury wylatuje dużo wody , wygląda jak by miał zły zapłon, wymieniłem sonde lambda, zaślepiłem zawór recerkulacji spalin, na wolnych obrotach chodzi dobrze, została cewka zapłonowa w której jest niby schemat przyspieszenia zapłonu,...
Witam. Mam taki problem z swoim samochodem Oplem Omegą B 2.0 benzyna ecotec z 1994r polegający na tym, iż auto chodzi tak jakby nie na wszystkie cylindry, przerywa i były problemy z rozruchem silnika aż w końcu samochód zaczął strasznie dymić i przerywać , zgubił wolne obroty a po pewnym czasie gdy sie zatrzymałem pod samochodem ujrzałem katalizator...
Witam mam taki problem (corsa c 2001R 1.4 16v ecotec na pasku) problem jest taki silnik odpala na dotyk pracuje ladnie i rowno przez okolo 30 sek pozniej objaw jest taki wylacza sie jeden cylinder po chwili drugi i silnik zamula i gasnie jak bede trzymal na obrotach nie zgasnie ale daje znaki ze ktorys cylinder nie pyrka pytanie co to moze byc (cewka=listwa)...
goldwinger napisał: Jakie przewody, co ty chrzanisz? oki masz racje. trzy gary czyli cewki.
Witam! Usterka bardzo trudna do zlokalizowania,po uruchomieniu motor chodzi normalnie na wszystkich cylindrach.W czasie jazdy po kilku kilometrach wypada jeden z cylindrow.Czesto jest tak ze po przejechaniu nastepnych paru km znowu zaczyna chodzic na wszstkich.Na usterke niema wplywu temp.silnika.Wymienione:swiece ,przewody ,cewka.Moze ktos spotal sie...
Witam. od dłuższego czasu mam problem z moją Astrą G 1.4 90KM 2003r. Ecotec. Dawno temu zatkał się katalizator więc został wymontowany. Później po jakimś czasie auto gasło, spadało z obrotów do 0 gdy tylko wrzuciło się na luz lub wcisnęło sprzęgło. Problemem okazał się zawór EGR, który teraz również został wymontowany. Niby teraz jest wszystko ok, ale...
Brak informacji odnośnie historii auta / kupione, stało dwa lata etc... / Na dzień dobry do wymiany: Filtr powietrza, paliwa. Olej+filtr oleju. Świece. Weryfikacja przewodów zapłonowych / cewki zapłonowej. Jeżeli stało to trzeba samochodem pojeździć...
O odcięciu + po stacyjce już myślałem. Ale tam chyba jest spore obciążenie prądowe. Zastanawiam się nad odcięciem któregoś z przewodów sterujących cewką zapłonową Może jeszcze ktoś coś podpowie ????
Jeśli ma zwarcie to odłącz wtyczkę od AL700, załóż bezpieczniki i sprawdź czy po przekręceniu kluczyka znów słychać elektrozawory. Jeśli tak to masz zwarcie w instalacji, jeśli nie to przekaźnik w AL700 idzie na pierwszy ogień, potem tranzystor sterujący nim a na samym końcu procek lub soft. Dodano po 1 Przekaźnik kup będzie kosztował 5zł a nie wymieniaj...
ecotec ciśnienie odpowietrzyć ecotec vailant ecotec
navigon fresh presostat pompa schemat instalacja lampa
mikrokomputer cobra1 mikrokomputer cobra1
Schemat Vaillant VKC INT 250 - Gdzie znaleźć? Problemy z wysyłaniem zdjęć na Messengerze - przyczyny i rozwiązania