impulsator, cewka albo moduł najczęściej moduł, najrzadziej impulsator
To pozostał ci kol . jeszcze : cewka zapłonowa , impulsator i pewnie jak i w 250 moduł .
Problem rozwiązany
Napisz lepiej co chcesz uzyskać i do czego do zastosować.Jeśli chcesz zrobić impulsator to jest to zwyczajna cewka nawinięta cienkim drutem na rdzeniu, ten rdzeń bywa czasem celowo namagnesowany.Wykonałem kilka kompletnych systemów CDI dla dwusuwów, jeśli będę wiedział czego Ci trzeba chętnie doradzę.
Czujnik ckp impulsator jest sprawny sprawdzałem miernikiem Jak to miernikiem? Sprawdzałeś napięcie zasilania ECU czy napięcie wysterowania cewki zapłonowej? Najlepiej to sprawdzić oscyloskopem. Wtedy widać dużo więcej niż na wskazaniu miernika.
Witam Jeśli impulsator (czujnik hala)jest jako cewka w iskrowniku to prawdopodobnie uległ uszkodzeniu .Cewko moduł raczej jest sprawny -jeśli nie będzie impulsu z czujnika hala to nie będzie iskry Tak że obstaje że walnięty jest czujnik w iskrowniku Pozdro
Z mojej strony dodam kilka uwag na temat przeróbki na zapłon CDI. 1. Impulsatory są produkowane w dwóch wariantach różniącym się polaryzacją sygnału wyjściowego. Najłatwiej można dostać impulsatory od chińskich 4T (skutery GY6) które mają odwróconą polaryzację do modułu z elektroniczną regulacją kąta wyprzedzenia zapłonu, czyli dodatni impuls na początku...
Impulsator powinien być podłączony 2 przewodami (1 do masy, 2 do modułu) ,nalezy sprawdzić czy cewka w bandażu zasila moduł (można podłączyć próbnik samochodowy, kontrolka 12-24V do przewodu czarno/czerwony i masa kontrolka powinna świecić po pokręceniu rozrusznikiem)
Impulsator w normie. Dla pewności sprawdź cewkę zasilającą CDI, powinna mieć około 470 Omów. Jeśli jest w porządku podstawiaj drugi moduł, musi ruszyć, cudów nie ma.
Z czym masz problem... znajdź schemat jakiejkolwiek chińskiej 125'ki (np. współczesne Romety, Junaki). Podłączenie jest proste jak drut. Stacyjka ma 4 przewody i 2 pozycje kluczyka: 0/STOP - zwarty czarny z kawałkiem blachy (podłączony do masy) z zielonym (podłączonym z wejściem gaszącym modułu) 1 - zwarty czerwony (+ akumulatora) z czarnym z wsuwką...
To instalacja zapłonowa DC-CDI tak jak przypuszczałeś .W pinoutach patrz na Kymco Agility, także Giantco Sprint (4T): lecz nie gwarantuje, że to dokładnie to. Trzeba by sprawdzić po przewodach gdzie który prowadzi. Powiny być 12v po stacyjce, masa, impulsator i cewka wysokiego napięcia.
No to skoro na serwisówce masz mieć opór 460-560 Ohm a na nowym masz 260Ohm to już masz rozjazd na dzień dobry. Nowy stator nie trzyma parametrów. Często impulsator można kupić odrębnie i nie trzeba wymieniać całego statora. Dlatego fajnie jakbyś po prostu ściągnął do jakiejś lokalnej hurtowni/sklepu sam impulsator i przed zakupem dokonał pomiaru. A...
Cewka zapłonowa której sprawdzenie za pomocą miernika uniwersalnego sprowadza się do ustalenia rezystancji uzwojenia pierwotnego i wtórnego. Pierwotne – miernik ustawiamy na 200 Ω. 1. Jeden przewód miernika do (+) cewki, drugi do masy – wartość 03,2 Ω. Wtórne – miernik ustawiamy na 20 K 1. Jeden przewód miernika do środka...
Na podstawie praktyki i pomiarów, prawidłowa rezystancja cewki CDI - 120-130 omów, napięcie przy "kopaniu" - 80-120V AC. Impulsator 30-40 omów, napięcie przy "kopaniu" przynajmniej 0,6V AC. Instrukcja serwisowa dla MBX50 i 80, silniki mają bardzo zbliżone budową, układ zapłonowy także: [url=https://www.manualslib.com/manual/1...
Jest mi miło, że sobie poradziłeś! - czy jest mozliwe sprawdzenie tego typu cewki metoda jak wyżej? W/g mnie jest to żadne sprawdzenie! To świadome proszenie się o kłopoty,,,,,,,,,,, Co takie coś ma na celu? Nie mogę sobie tego wyobrazić! Sprawdzenie cewki to nie tylko pomiary oporności uzwojeń i to wykonane w różnych warunkach, jak podwyższona temp....
Patrząc na wtyczkę od strony kabli: Od prawej żółty/niebieski i żółty/szary impulsator na środku czarny/żółty masa. Niebieski/fioletowy cewka WN z lewej czerwony/szary +12V, zasilanie modułu Na schemacie występuje jeszcze kabel niebieski - masa Teraz uniwersalny moduł DC-CDI https://obrazki.elektroda.pl/6531413600_...
http://obrazki.elektroda.pl/9420703000_1... Modul z Suzuki gn 125 8 pin odblokowany bez blokasy obrotow. 1 - empty 2 - empty 3 - empty 4- cewka 5- impulsator 6- impulsator 7 - minus 8- plus
Odłącz moduł i sprawdz napięcie miernikiem trzeba zakręcić silnikiem drugi moduł a tego linku http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic26... taki jaki miałeś napisze jakie wartości Impulsator około 0.2 V Cewka zasilająca około 60V to jest najważniejszy pomiar często cewka potrafi się przepalić powinien być czarno - czerwony przewód Jeśli będzie...
Ten impulsator to nie czujnik Halla, tylko czujnik indukcyjny a to jest spora różnica m.in. w zasadzie działania i sygnale wyjściowym. W pilarkach nie ma impulstatora, jak również w niektórych skuterach (np. Suzuki). Jest po prostu cewka zasilająca, napięcie zasilające jednocześnie wyzwala układ zapłonowy (np. po przekroczeniu 10V ujemnej połówki napięcia...
Po pierwsze nie ma możliwości aby cewkomoduł się nagrzewał i przepalał po podłączeniu akumulatora, bo obwód zapłonu typu AC-CDI jest od niego całkowicie niezależny. Problem tkwi w mocno przekombinowanej instalacji elektrycznej. Cewkomoduł raczej nie da się inaczej podłączyć aby to zaistniało (przewody zielony, biały, czerwony). Proszę zwrócić uwagę...
Piaggio Beverly 200 — brak iskry Nie ma iskry. Cewka zmieniona, dalej to samo; świeca też. Impulsator ma oporność 1,1 Ω. Gdy mierzę V, kręcąc rozrusznikiem, skacze na chwilę z wartości 0,17 do 0,24. Mierzę miernikiem na ustawieniu 6 V — czy to dobra wartość? Nie jestem w stanie znaleźć nigdzie serwisówki do tego, padła. Pozdrawiam
Witam, mam problem z podłączeniem modułu do DT 125. Kupiłem nowy moduł oraz impulsator, ale jakbym tego nie podpinał to nie daje iskry. Moduł oczywiście AC. Wychodzą z niego kable: pomarańczowy, biało-czerwony, czarny, czarno-czerwony oraz czarno-biały. Pomarańczowy podpinam pod cewkę, biało-czerwony pod impulsator, czarno-czerwony pod cewkę zasilającą,...
Wg. mnie cewka wygląda na OK. To, że jest osobna cewka WN, jest korzystne! Masz do czynienia z układem: [url=http://zaplon.pl.tl/nietypowe-CDI-m... CDI magnet 2 przewodowe Pod tym linkiem masz motorki w jakich ten układ występuje. Jak nie chcesz robić modułu na piechotę, to musisz kupić moduł do jednego z wymienionych pojazdów. Pewnie...
Niby jak osobno ? Tak jak w większych chińskich braciach. Cross 124cm ma oddzielnie cewkę WN i moduł. Z cewki wyzwalajacej i impulsatora idzie na moduł a z niego na cewkę WN. Cewka wyzwalająca magneta ma opór w okolicach 320ohm wiec podobnie o ile się nie mylę. Trzeba by chyba tylko impulsator dodać, a może nie? No i nie wiem co z kołem magnesowym....
Mało, że nie ma się ocierać, to powinien być zachowany odstęp od 0.3 mm do nawet 0.8 mm. Zależy od konstrukcji koła magnesowego (magnesów) i impulsatora. Jeżeli jest możliwość regulacji ustaw ok. 0.5 mm i powinno być dobrze. Chcę dodać, że koło magnesowe, podstawa iskrownika z cewkami oraz impulsator (czasami to tylko kolejna ceweczka a nie osobny element)...
Ile cewek ma stator kisbee peugeot 2T 2013 rok? (at)ElektrodaBot AI: Chodzi Ci o oryginalny (fabryczny) stator czy o jakiś zamiennik? oryginalny AI: Masz już ten stator i chcesz go zidentyfikować, cz... Bezpośrednia odpowiedź Dla europejskiej wersji Peugeot Kisbee 50 2T z rocznika 2013 (silnik dwusuwowy AC, gaźnik) fabrycznie montowano stator z 6 uzwojonymi...
Witam poszukuje schematu typowego modułu CDI Chińskich skuterów 2t 6 pinowych, 2 wtyczkowych np Typu Racing jak na foto poniżej Albo niech przynajmniej niech ktoś na tym foto napisze który pin wychodzi do czego cewka masa cewki impulsator zasilanie cewki magneta wyłącznik zapłonu http://obrazki.elektroda.net/52_12699571... Będę bardzo wdzięczny
Witam Zwracam się z prośbą o udostępnienie schematu elektrycznego tgb Blade 550, pokrewnych modeli tgb, bądź samego pinoutu modułu zapłonowego jeśli takowy ktoś posiada. Moduł 2+4+6pin. Quad nie ma iskry, cewka sprawna( sprawdzona i podmieniona), impulsator sprawdzony sprawny ( w momencie zbliżenia magnesu słychać krótki dźwięk piszczki miernika), napięcie...
Zaczynam jednak rozumieć adminów xD Czytałeś ten temat albo moje posty? Podłącz sygnał nie pod cewkę tylko pod impulsator :) Cewka dostaje sygnał z modułu i wszystko jest okłamane. Impulsator nic nie okłamuje xD Jak zadziała stawiasz piwo :) Dodano po 6 Miałem podobny problem. Kupiłem Junaka 901 sport i zegary od zipp quantum R50 i pokazywało połowę...
Przestawienie zapłonu nie usunęłoby iskry. Po prostu by ci nie odpalił, odpalił i pracował bardzo słabo albo by ci mocno stukał. Zostaje ci cewka WN i impulsator w statorze.
Witam może tutaj ktos pomoze a mianowicie ma problem ze skuterem chinskim 4t, problemem jest brak iskry, wymienione zostały czesci: iskrownik wraz z impulsatorem, cewka zapłonowa, moduł zapłonowy 2 razy, stacyjka z powodu braku kluczyka:P, wszystko niby jest ok ,z iskrownika na moduł przychodzi napięcie, w momencie startu rozrusznika zasilanie na moduł...
Sprawdź połączenia masy ( moduł , kapa z cewkami ,impulsatorem, cewka WN stacyjka ,korpus silnika). Musi być dobra. W chińskich kablach nawet prąd się gubi( o złączach nie wspomnę)
Witam! Wszedłem w posiadanie uszkodzonego silnika o oznaczeniu 139fmb, który ma pęknięty klawisz klawiatury rozrządu i coś ze skrzynią biegów (pierwszy bieg coś nie wchodził podobno). Silnik jest cały, kompletny, z gaźnikiem, rozrusznikiem. Czy do jego uruchomienia potrzebny jest moduł zapłonowy oprócz cewki? Zauważyłem że pod deklem od strony magneta...
Witam, zrobiłem do swojego Ogara 200 (silnik Jawy) zapłon AC-CDI. Zamontowałem impulsator i dorobiłem wyzwalacz z kawałka blachy. Do oryginalnej cewki zapłonowej, która daje ok. 6V podpiąłem uzwojenie wtórne transformatora 230/12V. Na uzwojeniu pierwotny w zależności od mocy kopnięcia otrzymuje 60-120V~, które idzie na moduł. Impulsator daje ok. 0,2V~....
Witam nadal walczę z silnikiem z traktorka briggs&stratton 15,5hp Pytanie czy impulsator (magnes na kole zamachowym ) powinien w chwili zapłonu znajdować się w GMP ( górnym martwym punkcie tłoka ), w moim przypadku impulsator w momencie ustawienia na równi z cewka nie jest w GMP jest około pół do jednej długości przed GMP, wychodzi ze zapłon jest przed...
Bredzisz Kolego ! Schematu instalacji el. motocykla się w Sieci nie chce poszukać?? Dodano po 18 Przeczysz sam sobie . Silniki na wtrysku pojawiły się po 2007 . W 2001 r był tylko gaźnik a wiec Podejrzewam układ zapłonowy CDI, który pracuje bez zasilania z akumulatora i tu Masz rację. Ze statora wychodzą dwa złącza: 1. 3pin białe 3 przewody to alternator....
oj nie jestem elektrykiem z pomiarami na mierniku to słabo tylko tyle co z internetu podpatrzę :) kable odcięte bo podmieniałem impulsator , to gdzie jest cewka rezystancji CDI ?co pisze BananVanDyk? pod magnetem ?
Witam. mam problem z zapłonem w silniku rzekomo loncin 200. Wszystkie części i wymiary pasują do loncin 200. problem polega na tym iż, zapłon jest przedwczesny a mianowicie w miejscu zaznaczonym na obrazku. chciał bym was poprosić o pomoc w ustaleniu przyczyny. jestem mechanikiem i od tej strony silnik rozebrany i poskładany zgodnie ze sztuką. Ale miałem...
Cewka ma być blisko koła magnesowego, podobnie i impulsator. Zalecana jest szczelina ok. 0,3 mm ( koło magnesowe nie może ocierać o cewkę i impulsator ). W przypadku impulsatora wspomnianą odległość należy ustawić pomiędzy "występem" na kole magnesowym (najwyższy punkt koła) a metalowym elementem wystającym z cewki impulsatora.
W czasach gdy naprawiało się te samochody wyprowadzałem kable od cewki impulsatora z aparatu i montowałem moduł z dużego Fiata/Poloneza gdzieś w okolicach cewki WN
Wygląda na to że cewka jest raczej ok. Chińskie cewki lubią nie trzymać się stałych norm ;) . Skąd wiesz że stator jest ok? Dokładniej, sam impulsator (ta taka inna, mniejsza i zwykle czarna cewka na boku). Daj zdjęcie jak wyglądają kostki statora, jak wygląda moduł zapłonowy. Spróbujemy na krótko odciąć "gaszenie" :P .
Witam mam problem z arctic catem 400 A mianowicie brak iskry Cewka sprawdzona impulsator sprawdzony zauważyłem że gdy wpinam moduł i odpinam to pojawia się iskra Co może być przyczyną braku iskry czy to moduł?
Czyli biały to początek uzwojenia a zielony to koniec i jest umasowiony? 1. NIEBIESKO BIAŁY - IMPULSATOR 2. CZARNO CZERWONY - CEWKA ŁADUJĄCA MODUŁ 3. BIAŁY - CEWKA ŁADOWANIA AKU 4. ŻÓŁTY - CEWKA ŚWIETLNA 5. ZIELONY - MASA
Siema Rozwiązałeś problem? Mam podobny problem. Router grande 50 4t 2013r skuter stał rok na dworze, lekko przyjęty. O dziwo iskra była więc zmieniłem paliwo, wyczyściłem gaźnik. Wymieniłem olej w silniku. Po tych rzeczach, skuter odpalił, ale miał tylko wolne obroty. Po dodaniu gazu, gasł. Winą było brak masy z silnika do ramy. Obroty pełne wróciły....
Dwie możliwości. 1. Problem w zasilaniu cewki WN/modułu lub w połączeniach pomiędzy cewką a modułem. Przerywane połączenie w zapłonie TCI będzie generowało słabą iskrę o kącie wyprzedzenia większym niż normalnie. 2. Padł moduł zapłonowy, pęknięty lut w okolicach tranzystora kluczującego, albo wariujący mikrokontroler. W sumie też wariujący impulsator...
Witam. Moja Yamaha straciła iskrę. Do tej pory sprawdziłem cewkę zapłonową (działa w innej maszynie), impulsator podaje 1,7V a jego oporność to 470ohm. Kabel gaszący profilaktycznie odciąłem od modułu. Cewka zasilająca generuje 90V AC i ma rezystancję 400ohm (serwisówka podaje 330 przy 20 stopniach Celsjusza). Teoretycznie zostaje tyko moduł zapłonowy,...
WItam, mam ten sam problem co autor tematu. Cewka CDI ma 384Ω , impulsator 160Ω, z cewki CDI wychodzi iskra z modułu nie. Czarno biały przewód wypięty i to samo. Cewka zapłonowa sprawdzona na innym skutrze i jest ok. Czyżby moduł?
Tak, zgadzam się dzisiaj uC dominują i jestem w stanie bardzo prosto zrobić taki układ na np.: ATmega8A czy Tiny :) Jednak wiąże się z tym rozbudowa układu, zasilanie 5V, podatność na zakłócenia gdyż będzie to pracowało w bardzo dużych zakłóceniach EM. Na razie chcę to na NE555 zrobić ze względu na małą ilość elementów dużą odporność na zakłócenia....
Silnik 600 ma 4 cylindry i w 2 cylindrach w jednym momencie jest iskra a w kolejnych 2 w w momencie i jak by tak wykorzystać te 2 impulsatorem i zrobić 2 instalacij i do 1 z instalacij podpiąć 2 cewki? Jakie silniki? Dwusuwowe, czterosuwowe? Jaki układ cylindrów w obu silnikach? (W obu, bo miałem motocykl dwucylindrową V-ke 125ccm - HONDA VT Shadow...
W Becie masz zapłon TCI. Zasilanie (+12 V) masz na przewodzie niebieskim, natomiast na przewodzie biało-czerwonym jest kluczowanie masy z ECU. Wyprowadzenia cewki nie mają połączenia z masą (obudową). W Loncinie jak i w większości chińczyków masz zapłon typu CDI. Cewka ma tylko jedno wyprowadzenie, a drugie jest na obudowie (masie ramy). Cewkę od Bety...
Tak dokładnie to potrzebujesz: statora (ta podstawka z cewkami) impulsator (czasem są już zamontowane na statorze, czasem są zewnętrzne) moduł zapłonowy+cewka WN albo tak zwany cewko-moduł co jest teraz częściej spotykane (to po prostu te 2 elementy w jednej obudowie) i magneto pod zapłon elektroniczny. Jeżeli masz zapłon na przerywaczu to takie magneto...
Opor cewki: 233 omów, impulsatora 349 jak są zamontowane w silniku. Przy pomiarze napiecia AC impulsator wytwarza 0.1V przy kreceniu rozrusznikiem, a cewka tak jak wyżej psiałem 20-30V
Impulsator miernikiem na pomiarze napięcia zobacz przy kręceniu rozrusznikiem, jak sprawdzić cewkę WN to raczej nie trzeba pisać, cewka zasilająca tak samo jak impulsator zobaczyć czy daje napięcie przy kręceniu. Moduł prosta sprawa, jeżeli dostaje sterowanie i zasilanie a nie kluczuje cewki to padnięty
Patrząc od góry na moduł 1 2 __3 4 5 1 cewka wn 2 zasilanie 3 gaszenie 4 impulsator 5 masa
Ten moduł CDI nie wymaga zasilania z akumulatora, cały prąd wytwarza cewka. Impulsator to rodzaj małej cewki umieszczanej raczej na zewnątrz magneta, która współdziała z nabiegunnikiem na nim umieszczonym. Impuls z niego "mówi" o położeniu wału (iskrze). Cewka magneta to element zasilający np. światła, CDI, aku.
zielony masa bialo niebieski impulsator zolty/bialy do regulatora czarny cewka ladujaca cdi ale cos mi nie pasuje w starej wtyczce jak bys mial dc-cdi
Witam mam ten sam problem gaźnik nowy iglica opuszczona na max a zapłon 3mm przed gmp a Mińsk dalej się dusi przy ruszaniu i ma okopcona świece (at)ElektrodaBot Wstępna ocena dostępnych informacji - Użytkownik opisuje problem z motocyklem Mińsk: dławienie silnika przy ruszaniu oraz okopcona świeca. - Gaźnik jest nowy, iglica opuszczona na maksymalnie...
Wykręć fajkę z przewodu zapłonowego i sprawdź, czy bez jest iskra. Ściągnij koło magnesowe, sprawdź klin na wale korbowym. Obejrzyj dokładnie koło magnesowe, stator, impulsator, przewody. Zmierz rezystancję cewki zasilającej moduł zapłonowy, rezystancję impulsatora. Sprawdź wszystkie masy. Zmierz napięcie prądu AC cewki ładującej moduł zapłonowy w trakcie...
Witam, mam taki problem ze skuterkiem Romet 757 premium 2T 50/70 (cylinder, tłok zmieniony z 50 na 70) a mianowicie. skuter po zmianie cylindra normalnie ładnie chodził i po postoju przez noc zniknęła iskra. Wymienione na nowe zostały: moduł zapłonowy, cały iskrownik/stator wraz z podstawą, cewka WN, impulsator i dokładnie też sprawdziłem wiązkę i nic,...
1 - zasilanie 2 - gaszenie 3 - masa 4 - cewka Wysokiego napięcia 5 - masa 6 - impulsator Takie są połączenia w tym pierwszym module. Tego drugiego nie znam.
Nie wiem jak sprawdzić A1 jedynie pomijałem go odkręcałem też od masy mostkowałem przewód złącza ok wypinałem też przewód z cewki . wyczytałęm że po odpięciu przewodu przy sprawnej cewce i świecy iskra ma być ale niestety nie ma. Tak to wygląda fizycznie https://www.ebay.com/p/John-Deere-Lx172-...
Zwracam się z prośbą o pomoc w ustaleniu co jest przyczyną braku iskry. Motorowej to Rieju 50MRT z 2014r. Instalacja jest fabryczna, bez akumulatora, wszystko wygląda na nigdy nie grzebane i nie przerabiane, kolory przewodów i wszystko inne dokładnie jak na schemacie który tutaj załączam. Motorek stał ponad 2 lata nieruszany w wilgotnej stodole i nie...
Moduł powinien być podłączony do zasilania z akumulatora, powinna być też wykorzystana orginalna cewka jako impulsator. Ale bzdury! Moduł zasilany jest z cewki, impulsator jest tylko do wyzwolenia iskry
Jeżeli będziesz ciął kable od sterowania cewką i impulsatorem to te przekaźniki wystarczą spoooooooooookojnie.Powodzenia
Kolego nie jestem lewy w tym i znam się trochę na mechanice ale bez konkretnych wartości pomiarowych jakie są w instrukcji skutera przeważnie,której nie mam ,w sieci też nie ma, nie jestem w stanie określić czy są prawidłowe, nie jestem wróżką a w sieci różnie piszą. Jeśli jesteś taki dobry i znasz wartości to powiedz czy są prawidłowe bo może modul...
Impulsator vape oryginalny Cewka Fiat CINQUECENTO SEICENTO PUNTo Teraz pytanie jaki moduł chcę żeby był łatwo dostępny Škoda favorit Lada
Witam ponownie po krótkiej przerwie. Z dumą oświadczam, że udało mi się naprawić skuter. Co prawda poczyniłem pewne kroki w celu dopasowania statora i magneta od chińczyka, ale w międzyczasie udało mi się kupić prawie okazyjnie oryginalny stator. Jaka była moja radość kiedy paczka przyszła, szybko poszedłem zamontować i...kicha. Skuter odpalił na dwa...
Tak w ogóle dlaczego pytasz o impulsator? Dlatego że wygląda na to że jest niesprawny. Napiszę od początku, remontowałem różne motocykle, motorowery od wielu lat (około 35) w tym Simson. Zazwyczaj naprawy odbywały się na zasadzie kupna nowych części, wkład własnej pracy przy wymianie i niekiedy naprawienie części która kwalifikowała się do tego. Dostałem...
Najpierw trzeba ocenić czy padł moduł czy cewka go zasilająca czy impulsator czy może sama cewka zapłonowa. Zacznij od pomiarów rezystancji wzlędem masy na kablach: zielony i dwa białe. Moduł jest łatwo rozbieralny. Zalany miękka masą. Można go ostrożnie(!) "robebeszyć". Pada kondensator główny i diody. Zawartość kosztuje grosze. Jednak zaczął bym od...
Robiłem już pomiary na wejściu do modułu przy odłączonych przewodach i zarówno cewki ładujące jak i impulsator ok. Podłącze cewkę zapłonową od skutera tak jak radzi BANANvanDYK i zobaczę czy będzie iskra.
Do kopułki zajrzyj, zobacz jak wygląda palec oraz cewka impulsatora.
Dokładniej są trzy cewki w S51: 1. Zasilająca moduł zapłonowy 2. Cewka ładowania akumulatora bezmasowa 3. Cewka świetlna zasilająca przednią lampę. 4. Cewka wyzwalającą iskrę Jeżeli na wolnym "kopaniu" masz iskrę, to winny może być impulsator bądź nawet sam moduł. Jeśli moduł to wyrób z Chin mogą być różne przygody. Dodano po 3 -cewka impulsatora(określa...
Skoro stator pomierzony i cewka zapłonowa oraz impulsator mają właściwe rezystancje. Okablowanie od statora do modułu i od modułu do cewki WN właściwie podłączone oraz ma ciągłość. Sprawdzony kabel WN, fajka oraz świeca. Wszystkie masy podłączone. A na tym module od samego początku nie ma iskry to czy na pewno on jest sprawny?
To zrób tak: Moduł,cewka i impulsator od crossa/quada 125 i już masz cena to tak: Jak znajdziesz gościa na allegro to wszystko masz za 50zł. Jak nie to tak: moduł-30zł impulsator 20zł cewka ok.20-30zł
Zapłon w charcie ma być ustawiony na 2,5mm przed gmp, choć prawdą jest że silnik musi odpalić na każdym ustawieniu. Ustawiasz tłok dokładnie w gmp, kręcąc kołem magnesowym zgodnie z ruchem pracy silnika, odmierzasz odległość do denka tłoka, opierając suwmiarkę na otworze w który wkręca się świece, do tej odległości dodajesz magiczne 2,5mm, opierasz...
To jest moduł DC-CDI zasilany z 12V, musisz mieć regulator napięcia i akumulator żeby układ działał
Problem rozwiązany. Założyłem cewę zapłonową i moduł 2T DC. Impulsator zamontowałem z drugiej strony przeciwlegle do iskrownika, na kole napędzającym prądnice nagwintowałem otwór i wkręciłem śrubkę której łeb służy do odczytu impulsów przez impulsator. Jednocześnie przesuwając impulsator reguluje się zapłon. Całość funkcjonuje bez problemu.
Odlutowałem impulsator i odkreciłem iskrownik okazało się że przewód który szedł od impulsatora był przyszczypniety w obudowie pod śrubką od statora, zlutowałem, zamontowałem i iskra jest, pomijam fakt że skuter nie chce zapalić ale teraz to już będę szukać gdzieś indziej niż w elektronice. Dziękuję wszystkim za pomoc. Tak na przyszłość, jaki powinien...
Masz, a w zasadzie quad :D, poważniejszy problem z prądnicą i resztą instalacji. Może sie okazać, że cewka ładująca oraz reszta układu zapłonowego jest OK a przyczyna tkwi gdzieś indziej. Trzeba szukać. Nie ma rady i nie możemy liczyć na szybkie rozwiązanie problemu. Bardzo przydałby sie schemat. A przynajmniej dobre zdjęcia: 1. Prądnicy (obie strony)...
Ale to nie jest cewka... To jest impulsator ze skutera, który jeżeli minie go ta blaszka to jest iskra. Cewka jest na statorze i ona daje napięcie.... Potrzebuję elementu, który będzie współpracował ze znacznikiem. Małego elementu :)
Cewka zapłonu, impulsator, moduł CDI, cewka zapłonowa.
Wewnątrz znajduje się cewka na podmagnesowanym rdzeniu. Kiedy występ w skrzyni przesuwa się wzdłuż czoła impulsatora następuje zmiana pola magnetycznego które cewka wychwytuje. Dalej są układy kształtowania impulsu i ew. układy kodujące. Najnowsze mają jeszcze układy wykrywające przyłożony magnes. W nowych tachografach muszą być 2 źródła sygnału prędkości...
Cewka zapłonowa ma 0,8om. 80 ma ta cewka w statorze
Ustawiłem na 2000ohm cewka zasilająca 530 a impulsator 150 Impulsator względem masy? Jeżeli tak to Ok. Cewka zasilająca ma trochę małą rezystancję i napięcie, ale może jest OK. Albo moduł jest walnięty, albo coś źle podłączyłeś. Masę modułu dałeś? Nie podłączaj gaszenia do modułu!
Stator 6-cio cewkowy Niebiesko-biały impulsator (Czujnik położenia wału) -> do modułu Zielony - masa Czerwono-czarny cewkA WN żółty - regulator napięcia biały - regulator napięcia Czyli instalacja w skuterku do przeróbki.
Nie za bardzo łapię o co temu nyemi chodzi a tobie razem z nim. Tym bardziej że jest to wyrwane z kontekstu a język opisów jest wybitnie pogański. Jeżeli masz jednak jakąś cewkę dostępną w tym motorku to zrób pomiary na niej. Ew. na cewkach świetlnych ale bez regulatora ! Znając położenie geometryczne cewek względem impulsatora można "przenieść" "kątowo"...
https://obrazki.elektroda.pl/4476458700_... https://obrazki.elektroda.pl/2629395600_... Witam. Chciałem się poradzić u bardziej zaawansowanych osób odnośnie chińskiego skutera 4t na wtrysku Barton huragan 50cc. Przebieg 6tys. km. Od początku był problem - po dłuższej jeździe gasł i nie chciał odpalić, gdy ostygł można...
Witam kolegów po dłuższej nieobecności Otóż mój syn ma problem z iskrą w yamaha dt 125 rocznik 97 . silnik do końca normalnie pracował i w pewnym momencie w czasie jazdy zgasł , teraz jest tylko taka słaba iskierka a właściwie to można odczuć tylko dosłownie palcem przeskok wysokiego napięcia . ale nie jest to napięcie powalające człowieka na ziemię...
A jak wyglada ten impulsator oraz gdzie znajduje sie cewka zasilajaca?
Zamieniłem polaryzację cewki impulsatora. Zgodnie z zaleceniem zmieniłem sposób wyłączania zapłonu na zwieranie DCI zamiast cewki impulsatora.
Witam No i nic nie wymyslilem.Zmienilem wszystkie kondensatory i diody - nadal bez zmian. Opisze ktore przewody gdzie ida bo na schemacie tego nie ma. Czarno-biale zasilanie , gaszenie po przez zwarcie do masy Balo-zielony , czarno-żółty masa Pomaranczowy-do cewki WN Bialo-czerwony z impulsatora Najdziwniejsze jest to ze motor nie reaguje na opoznianie...
Zamykam sprawa wyjaśniona. Padła cewka wysokiego napięcia (WN) Podaj parametry tej instalacji el: Cewka zasilająca cdi 50v~ 480Ohm Impulsator 116Om Napięcie przed cdi około 5v~ po cdi około 5v Cewka WN (+) Przewód WN 8kOhm (-) Przewod WN 8KOhm Moja miała po 3,2KOhm
Sorki, ale wszystko chyba poje...., bo podłączyłem ten moduł pod akumulator, a on chyba pracuje na zasilaniu z cewki magneta. Nie wiem jaki immo, a jakie to ma znaczenie? Mam teraz pytanie czy ta cewka w zapłonie, która ma zasilić moduł to ta, która ma ok 700 om? Bo tak podłączyłem teraz, ale nie wiem czy modułu szlag nie trafił przez to poprzednie...
Problem rozwiązany. Nowa wtyczka do podłączenia modułu była z samymi białymi kablami. Skuter rozebrany, doszłam do tego co gdzie podłączyć. Podłączenie modułu do skutera keeway hurricane rocznik 2017 kolory kabli i schemat. Pomagam tym którzy mają z tym problem, jak ja przed wczoraj. Schemat podłączenia. Kolory podporządkowane w tym konkretnym skuterze....
Witam "forumomaniaków"! Założyłem sobie CDI do swojego ogarka i sprawa wygląda tak: Przewinąłem cewkę zapłonową (ok 55m, drutem o Φ 0,2),, do tego impulsator z allegro, moduł i cewka z fajką. Problem mam w podłączeniu modułu. (patrz załączniki) Podłączyłem tak: czerwono czarny cewka w iskrowniku, zielony masa, niebiesko biały impulsator, czarny...
Witam ,poskładałem wszystko jak na schemacie który załączam , impulsator umieściłem na dwóch wspornikach według własnej koncepcji , z magneta wystaje około 4 mm śrubka do mijania się z impulsatorem , iskry brak cewka wn sprawna co tu jest źle ,moduł też , proszę o poradę . http://obrazki.elektroda.pl/4797435200_1...
no miernik mam i już sprawdziłem cewkę zasilającą moduł, impulsator i cewkę WN i wszystko jest ok cewka zasilająca moduł podczas kręcenia rozrusznikiem produkuje 5V (to chyba prawidłowo przy tak małych obrotach) impulsator tez sprawdzony miernikiem jest ok pozostaje tylko moduł (do modułu wchodzi prąd 5V a wychodzi ledwo 2V) najprawdopodobniej wina...
Na pierwszy rzut to podmienił bym moduł zaplonu , nawet od kolegi jak masz możliwość . Jak to nie przyniesie pozytywnych skutków sprawdź ciągłość przewodów oraz napięcia z cewek statora . Można też sprawdzić ich rezystancje . Cewka wyższego napięcia zasilającego moduł to około 300V . Impulsator do 50V . :| Dodano po 2 Ztego co widzę na oko to moduł...
Iskra jest losowa czy w rytm cewki zasilającej co by oznaczało zwarcie w instalacji lub magnecie. Przy zwartej cewce impulsatora też jest iskra?
Wadliwy impulsator lub cewka zasilająca moduł zapłonowy.
tachograf impulsator impulsator motocykl impulsator zapłon
termostat weller sectors pending falownik akumulator
mazda wypadanie zapłonu mazda wypadanie zapłonu
Gaźnik: Gaśnięcie i Strzelanie - Diagnostyka i Rozwiązania Schemat serwisowy magnetowidu TOSHIBA 3KOPF – gdzie znaleźć dokumentację?