Do kopułki zajrzyj, zobacz jak wygląda palec oraz cewka impulsatora.
Cewka zapłonu, impulsator, moduł CDI, cewka zapłonowa.
Sprawdź połączenia masy ( moduł , kapa z cewkami ,impulsatorem, cewka WN stacyjka ,korpus silnika). Musi być dobra. W chińskich kablach nawet prąd się gubi( o złączach nie wspomnę)
To jest moduł DC-CDI zasilany z 12V, musisz mieć regulator napięcia i akumulator żeby układ działał
impulsator, cewka albo moduł najczęściej moduł, najrzadziej impulsator
Czy moduł jest zespolony z cewką WN? Chyba jeszcze nie czytałeś linków. Poczytaj będzie łatwiej znaleźć rozwiązanie. Może z jakichś Twoich "szpejów". Impulsator można dokupić solo. Ew. przeróbka koła magnesowego jest opisana w drugim linku. Ile wyprowadzeń ma cewka? Sprawdziłeś omomierzem wszystkie?
To pozostał ci kol . jeszcze : cewka zapłonowa , impulsator i pewnie jak i w 250 moduł .
W kostce cewki jest to połączone tak: U U jeden zielony do komputera, drugi zielony do modułu (kluczowanie cewki), druga zwarta para to czerwony do zasilania modułu i pomarańczowy, czyli plus po stacyjce, cewka zwiera te dwie pary przewodów, czyli wiarygodny pomiar można robić tylko przy podłączonej wtyczce, ale skoro napięcie nie zanika, to stawiam...
Jeżeli w aparacie zapłonowym jest przerywacz, to tak, możesz podłączyć bezpośrednio cewkę wysokiego napięcia, ale musi to być model przystosowany do pracy z przerywaczem. Natomiast gdy w aparacie znajduje się cewka - impulsator, to moduł jest niezbędny do działania układu zapłonowego
http://obrazki.elektroda.net/26_12878321... Moje pytanie, które do którego podłączyć, chodzi o oznczenia 1, 2, 3
Jaki golf i co masz na mysli pod haslem "impulsator" ? Czujnik Halla ,cewka WN?? Powtorz pytanie moze dokladniej.
W tym module nie ma immobilisera. Zwykłe TCI, na schemacie masz wyraźnie zaznaczone 5 przewodów: plus, masa, cewka WN i 2 do impulsatora...
Tak dokładnie to potrzebujesz: statora (ta podstawka z cewkami) impulsator (czasem są już zamontowane na statorze, czasem są zewnętrzne) moduł zapłonowy+cewka WN albo tak zwany cewko-moduł co jest teraz częściej spotykane (to po prostu te 2 elementy w jednej obudowie) i magneto pod zapłon elektroniczny. Jeżeli masz zapłon na przerywaczu to takie magneto...
napięcie z modułu do cewki jest też takie jak z iskrownika OK, a oryginalnie tam jaki zapłon był? Cewka impulsatora jak wygląda?
Moduł zasilany z cewek w magnecie. Czarno biały - gaszenie (po złączeniu z masą). Czarny - masa. Pomarańczowy - cewka zapłonowa. Czarno czerwony - zasilanie modułu (cewka magneta). Biało czerwony - do impulsatora.
http://obrazki.elektroda.pl/9420703000_1... Modul z Suzuki gn 125 8 pin odblokowany bez blokasy obrotow. 1 - empty 2 - empty 3 - empty 4- cewka 5- impulsator 6- impulsator 7 - minus 8- plus
Nowy moduł kluczuje cewkę? Bo widać, że na sygnały z impulsatora reaguje. A co dalej? Podstaw sprawdzoną cewkę.
Witam. Mam problem z iskrami w Romet Minsk 125 400A. Zrobiłem na krótko instalację, nowy moduł, impulsator i cewka. Iskry były, a na drugi dzień nie ma. Jaki może być problem? Proszę o pomoc.
dzięki wielkie wszystki za pomoc. Przyczyną była cewka impulsatora, temat uważam za zamknięty:):):)
leci dym z wydechu Czyli mieszanka dociera do cylindra i się w nim spala. bo jest 13 bar Jest sprężana. Czyli cuda, tylko to nie Kosciół, a prosty silnik spalinowy. Masz trzy możliwe przyczyny: 1. Niewłaściwy skład mieszanki (ustawienie gaźnika). 2. Zbyt opóźniony zapłon do prawidłowej pracy silnika => zcięty klin na kole albo źle ustawiona cewka impulsatora....
To sprawdzenie jest tylko statyczne. Powinno się dokonać pomiarów napięcia impulsatora podczas kręcenia kołem magnesowym. Najlepiej sondą napięcia szczytowego. Tak w ogóle dlaczego pytasz o impulsator? Układ zapłonowy nie działa? Z reguły uszkodzeniu ulega cewka ładująca CDI lub moduł.
Napisz lepiej co chcesz uzyskać i do czego do zastosować.Jeśli chcesz zrobić impulsator to jest to zwyczajna cewka nawinięta cienkim drutem na rdzeniu, ten rdzeń bywa czasem celowo namagnesowany.Wykonałem kilka kompletnych systemów CDI dla dwusuwów, jeśli będę wiedział czego Ci trzeba chętnie doradzę.
W czasach gdy naprawiało się te samochody wyprowadzałem kable od cewki impulsatora z aparatu i montowałem moduł z dużego Fiata/Poloneza gdzieś w okolicach cewki WN
http://vermijsmotorsport.nl/manuals/kx12...
Więc pierwszy do odstrzału zostaje ci moduł zapłonowy oraz cewka WN. Jeśli masz opcję, pożycz od kolegi na testy. Jeśli nawet po podmianie nie zapali, to już zostają tylko 2 rzeczy, albo cewka zasilająca w statorze ostro zdycha, albo impulsator. Raczej bym stawiał na cewkę. Ewentualnie, może gdzieś po drodze masz jakieś skorodowane przewody lub złączki.
Przecież tam jest zapłon typu DC-CDI, napięcia na cewce zapłonowej nie zobaczysz. Zwróć uwagę na zachowanie kontrolki immobilizera, czy prawidłowo czyta kluczyk. Sprawdź rezystancję impulsatora. Podłącz inną cewkę WN. Jeśli wszystko inne wygląda ok, to pozostaje uszkodzenie modułu zapłonowego.
OK, dzięki. Tak więc kupię tą cewkę. Impulsator sobie dopasuję, choć faktycznie, rozmiar ma znaczenie. Pozdrawiam!
Witam. Mam Kawasaki EN 500 i brak iskry. Sprawdzona elektryka i cewki. Nie wiem jaki opór ma mieć impulsator, czy ktoś może napisać jaką wartość ma mieć? Kupiłem moduł lecz nie daje iskry, sprzedawca zapewnia o sprawności, stad dylemat, nie bardzo mam też gdzie sprawdzić te moduły. Czy ktoś jest w stanie udzielić mi informacji, jaką oporność ma mieć...
Potrzebujesz tylko cewkomoduł do zapłonu bez impulsatora, który wygląda jak zwykła cewka WN. Podłączenia nawet nie trzeba tłumaczyć.
Odpięty kabelek od przerywacza eliminuje nie tylko problem z przerywaczem ale również problem z cewką. Nie masz jak zamykać obwodu więc nie będzie iskry. Ostatni przerywacz w ukł. zapłonowym widziałem 50 lat temu w ,,Komarku", więc nie pisz takich głupot. Tutaj jest zapłon typu CDI z zewnętrznym modułem. Masz tam ten moduł ? Nr. 8 ? https://obrazki.elektroda.pl/8107922600_...
Moim zdaniem kopułka, palec lub cewka impulsatora, ew. układ siedzacy pod nią (w multekach się często sypie...).
W elektronicznym zapłonie jest zastosowana cewka impulsatora przy kole magnesowym (magneto). Zapłon przesuwając cewkę impulsatora w w przód lub w tył po obwodzie koła magnesowego. Jeśli nie ma takiej możliwości mechanicznej regulacji konta wyprzedzenia pozostaje np:przeprogramowanie modułu CDI (jeśli istnieje taka możliwość oczywiście). A tak na marginesie...
Skuter Qingqi Kasea, silnik z napędem na łańcuchu. Zapłon nie ma impulsatora, tylko cewkę zasilającą, dwie iskry na obrót wału. Po pierwsze, upewnij się czy to nie wina stacyjki (zwarcie do masy). Po drugie, czy stator nie jest uszkodzony, czy cewka zasilająca CDI wykazuje pewną rezystancję. Takiego modułu zapłonowego nie dostaniesz, chyba że na ebayu...
Cewka zasilająca powinna być dobra. Rezystancję impulsatora sprawdzałeś (pomiędzy przewodami czerwony i brązowy)?
Przez pomiar rezystancji do niczego pewnego nie dojdziesz. Lepiej zrobić "pająka" symulującego pozostałe elementy układu. Pasowałoby pomierzyć napięcia szczytowe (w ostateczności przemienne) i rezystancje cewki ładującej i impulsatora oraz sprawdzić cewkę WN w innym motorku. Poczytaj: [url=http://zaplon.pl.tl]Link . Jest tam sporo ciekawych informacji....
Raczej padł moduł na aparacie zapłonowym, cewka impulsatora też mogła
Wszystko zależy, jaki to moduł. Jak AC, to należy podłączyć cewkę zasilającą, impulsator (też cewka) i cewkę zapłonową. Inne zasilania nie są potrzebne. Jak moduł DC, to akumulator, impulsator i właściwą cewkę zapłonową. Jak zapłon TCI, to też akumulator, impulsator i cewkę zapłonową, tyle że inną. PS. Skąd jesteś?
Cewka ma być blisko koła magnesowego, podobnie i impulsator. Zalecana jest szczelina ok. 0,3 mm ( koło magnesowe nie może ocierać o cewkę i impulsator ). W przypadku impulsatora wspomnianą odległość należy ustawić pomiędzy "występem" na kole magnesowym (najwyższy punkt koła) a metalowym elementem wystającym z cewki impulsatora.
Cały ten ukłąd zapłonowy w Polonezie jest z tyłka wyjęty -od aparatu zapłonowego poczynając, poprzez słynny zielony kabelek, do modułu. Cewka impulsatora uszkadza się, bo się zwyczajnie jeden koniec uzwojenia urywa.
To instalacja zapłonowa DC-CDI tak jak przypuszczałeś .W pinoutach patrz na Kymco Agility, także Giantco Sprint (4T): lecz nie gwarantuje, że to dokładnie to. Trzeba by sprawdzić po przewodach gdzie który prowadzi. Powiny być 12v po stacyjce, masa, impulsator i cewka wysokiego napięcia.
Wymienię też cewkę impulsatora, bo wtyczka pokruszyła mi się w palcach i nie wiem ile wytrzyma. Dużo "zabawy" jest z jej wymianą?
Zapłon typu MAGNET to nie to samo co MAGNETO! Jedna literka "o" a słowo opisuje coś innego... Pierwsze jest ideą, pomysłem metodą a drugie po prostu rzeczą. Poczytaj sobie o zapłonach nazywanych "magnet". Dla ułatwienia napiszę, że jest to układ zapłonowy bez impulsatora. Cewka ładująca jest równocześnie cewką wyzwalającą. W 4T zapłon magnet generuje...
Witam Pozostaje sprawdzić cewki w magnecie,zasilającą moduł oraz cewkę impulsatora.
To trzeba cewkę impulsatora dołożyć, bez niej nie będzie iskry. Coś musi dać impuls do modułu aby ten wygenerował iskrę
Zamoknieta cewka zapłonowa, przebicia, zła przerwa na przerywaczu jesli występuje. Masz możliwosc zrobic foto aparatu zapłonowego? wtedy byćmoże będę wiedział jak to ugryść. Jeśli elektroniczny moduł należało by go sprawdzic czy w momencie braku iskry podaje impulsy na cewke, jesli nie podaje wtedy szukac w cewce impulsatora w samym silniku.
Autko już pali :). Uszkodzona była cewka impulsatora w aparacie zapłonowym. Dziękuję wszystkim za pomoc:).
Zaczynam jednak rozumieć adminów xD Czytałeś ten temat albo moje posty? Podłącz sygnał nie pod cewkę tylko pod impulsator :) Cewka dostaje sygnał z modułu i wszystko jest okłamane. Impulsator nic nie okłamuje xD Jak zadziała stawiasz piwo :) Dodano po 6 Miałem podobny problem. Kupiłem Junaka 901 sport i zegary od zipp quantum R50 i pokazywało połowę...
Jeśli na pych zapala to na 90% siedzi aparat zapłonowy (zamontowany w nim moduł zapłonu lub cewka-impulsator).
Dzisiaj odpalił bez problemu po zgaszeniu dalej ten sam problem. Cewkę zapłonową zmierzę, impulsator też. Jakie powinny być prawidłowe wartości na mierniku? czy poprostu mam sprawdzić czy jest opór czy go nie ma.?
Zdobądź właściwą instrukcję ustawiania zapłonu do Twojego pojazdu. Sprawdź ponownie zapłon, tj. zgodność znaków w rozrządzie oraz na kole magnesowym i karterze silnika. Sprawdź przy okazji cewkę impulsatora.
Żaden , masz 5 kabli co daje zasilanie , masę , wyjście na cewkę WN , impulsator i gaszenie. Blokada może być w środku modułu.
jeżeli był dobry klin to do sprawdzenia ,impulsator ,moduł ,cewka ,przewód ,świeca . Impulsator tak jak cewkę można sprawdzić omomierzem.
Ale dodając sam impulsator (np po przeciwnej stronie cewki, ewentualnie obracając wszystko o 180° ) można teoretycznie zastosować juz cały układ. A jakby potraktować cewkę świateł jako impulsator? To w końcu dwa oddzielne elementy polaczone tylko masą. Tylko czy to będzie działało? Wydaje mi się że bedzie. Niech się wypowie ktoś jeszcze, no chyba że...
Cześć. Nie widzę sensu zakładania nowego tematu i zaśmiecania forum, skoro identyczny już istnieje. Chcę zrobić taki elektroniczny ogranicznik prędkości obrotowej w skuterze. Zapłon to typowy CDI http://obrazki.elektroda.pl/2460033200_1... Wiem jak zrobić część pomiarową ale nie wiem do końca jak część wykonawcza ma to realizować. Mam...
Problem rozwiązany
Jeżeli będziesz ciął kable od sterowania cewką i impulsatorem to te przekaźniki wystarczą spoooooooooookojnie.Powodzenia
Ten moduł CDI nie wymaga zasilania z akumulatora, cały prąd wytwarza cewka. Impulsator to rodzaj małej cewki umieszczanej raczej na zewnątrz magneta, która współdziała z nabiegunnikiem na nim umieszczonym. Impuls z niego "mówi" o położeniu wału (iskrze). Cewka magneta to element zasilający np. światła, CDI, aku.
Witam, jeżeli się nie mylę to: kostka to wyjście na cewkę zapłonową, biały-masa, nieb-biały impulsator, czarn-czerwony zasilanie z cewki. Moduł ten był montowany miedzy innymi w Yamaha JOG i czasami w chińskich skuterach 2T.
Mało, że nie ma się ocierać, to powinien być zachowany odstęp od 0.3 mm do nawet 0.8 mm. Zależy od konstrukcji koła magnesowego (magnesów) i impulsatora. Jeżeli jest możliwość regulacji ustaw ok. 0.5 mm i powinno być dobrze. Chcę dodać, że koło magnesowe, podstawa iskrownika z cewkami oraz impulsator (czasami to tylko kolejna ceweczka a nie osobny element)...
Witam. Mam problem z loncinem 125 z silnikiem z rozrusznikiem nie ma iskry wymieniłem już cewkę wysokiego napięcia, moduł, pomierzylem cewkę zasilająca i impulsator wszystko jest w normie z czym może być problem
Jak aparat zapłonowy Delco to bardzo prawdopodobne że to jego wina (pada moduł zpłonu znajdujący się wewnątrz lub uszkodzona jest cewka-impulsator też w aparacie).
Te wyniki pomiarów nam się nie przydadzą, poza tym są wykonane nieprawidłowo. Zmierz rezystancję cewki zasilającej oraz impulsatora. Miernik ustawiony na 2000 lub 2k gdzie masz zakres "Ω", jedna końcówka miernika do masy silnika, druga do przewodu z cewki lub impulsatora, przy odłączonych przewodach statora od instalacji. Poza tym sprawdź czy stacyjka...
Od Poloneza podejdzie moduł GL118. Podłączenie znajdziesz w Google. Zakładałem taki do Toyoty, bo za oryginalny wołali siedem stówek. W aparacie była cewka impulsatora, nie halotron.
Według tego http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic20... to będzie piąty moduł od góry, więc żółto zielony to impulsator, czerwony to cewka WN, czarny masa, czarno-biały gaszenie (po zwarciu do masy), czerwono-żółty to cewka zasilająca CDI. Z prądnicy, zielony to masa, czarno-czerwony zasilanie CDI, niebiesko-biały to impulsator. Biały i żółty...
Witam Jeśli impulsator (czujnik hala)jest jako cewka w iskrowniku to prawdopodobnie uległ uszkodzeniu .Cewko moduł raczej jest sprawny -jeśli nie będzie impulsu z czujnika hala to nie będzie iskry Tak że obstaje że walnięty jest czujnik w iskrowniku Pozdro
MoniTOX Simsony nie miały, nawet w ostatnich wersjach z włoskimi zapłonami, czujnika Halla! To było w ETZ. Simson ma cewkę impulsatora. adrian_bak1 Procedura sprawdzania jak w każdym zapłonie CDI. Rezystancje i napięcia na cewce ładującej i impulsatora oraz kontrola masy. Jak masz możliwość podmień moduł zapłonowy lub zrób sobie nowy. Jest banalnie...
1. Uszkodzona stacyjka, lub zwarcie na przewodzie pomiędzy stacyjką, a modułem zapłonowym. 2. Brak zasilania modułu zapłonowego (uszkodzone przewody, brak kontaktu pomiędzy modułem, a cewkami magneta), uszkodzony moduł zapłonowy. 3. Uszkodzony przewód W.N. lub fajka. 4. Uszkodzona cewka impulsatora To chyba wszystkie możliwe przyczyny braku iskry.
Kable wychodzące z cewek magneta: niebieski-biały - impulsator, czerwono-czarny - cewka zasilająca moduł
W pierwszej kolejności sprawdź cewkę zapłonową i impulator. Kostki od impulsatora wsadź diodę LED i zakręć rozrusznikiem. Jeśli dioda będzie delikatnie migać to nie tutaj jest problem. Jeśli chodzi o cewkę zapłonową to wypnij kostkę od statora, i zmierz napięcie/zmierz opór cewki. Zależy co jest w manualu. Nie da się go otworzyć
Impulsator w normie. Dla pewności sprawdź cewkę zasilającą CDI, powinna mieć około 470 Omów. Jeśli jest w porządku podstawiaj drugi moduł, musi ruszyć, cudów nie ma.
Witam mam problem z arctic catem 400 A mianowicie brak iskry Cewka sprawdzona impulsator sprawdzony zauważyłem że gdy wpinam moduł i odpinam to pojawia się iskra Co może być przyczyną braku iskry czy to moduł?
Zrób instalację zapłonową(pająka) nową poza quadem.To tylko moduł, cewka i impulsator. Podłącz do aku i będziesz wiedział co i jak.
Witam, mam problem. Kupiłem nową instalację do quada 110 i ją przerobiłem, bo mi nie pasowała na przełącznik. Podłączyłem wszystko oprócz kill switcha. Problem jest taki, że nie ma iskry. Sprawdzane było: Inna świeca Inna cewka Oporności cewek Klin impulsatora Nic nie pomaga. Jak podłączyć kill switcha z przełącznika, aby działał? Proszę o pomoc
Alarm działa zasilany akumulatorem, więc i tak nie działał. Układ zapłonowy, to osobny obwód i nie ma połączenia (prócz masy) z resztą elektryki. Masz tam cewkę zasilającą, impulsator, moduł, cewkę zapłonową, świecę i wyłącznik zapłonu. Idziesz od początku. Tylko przydałby się rozrusznik, żeby zakręcić silnikiem i sprawdzić, co daje cewka zasilająca...
Dlaczego? Przecież dioda jest wbudowana zaporowo, wynika tak z pdf-a. Ale cewka impulsatora daje prąd przemienny. to może z BD911 warto spróbować? Tam chyba starczy jakiś mały BD139...
Aby mieć iskrę musisz podłączyć: ISKROWNIK: 1. NIEBIESKO BIAŁY - IMPULSATOR? Tak 2. CZARNO CZERWONY - CEWKA IMPULSATORA? Nie - cewka zasilająca CDI Te dwa przewody łączysz bezpośrednio z modułem zapłonowym, z tymi samymi zgadzającymi się przewodami. MODUŁ: 3. POMARAŃCZOWY? Cewka WN (czarny konektor) 4. CZARNY? Masa (zielony konektor) 5. CZARNO BIAŁY?...
To zrób tak: Moduł,cewka i impulsator od crossa/quada 125 i już masz cena to tak: Jak znajdziesz gościa na allegro to wszystko masz za 50zł. Jak nie to tak: moduł-30zł impulsator 20zł cewka ok.20-30zł
Moduł powinien być podłączony do zasilania z akumulatora, powinna być też wykorzystana orginalna cewka jako impulsator. Ale bzdury! Moduł zasilany jest z cewki, impulsator jest tylko do wyzwolenia iskry
Przecież to jest AC CDI. Więc: - pomiar oporności cewki zasilającej, - pomiar oporności cewki impulsatora, - pomiar napięcia dostarczanego przez cewkę zasilającą po odpięciu modułu, - pomiar sygnału z cewki impulsatora, - pomiar oporności cewki zapłonowej, - odpięcie przewodu gaszenia od modułu i próba odpalenia. Całość prac około kwadrans.
najczesciej w tym temacie odpowiedzialny jest układ zapłonowy czyli moduł zapłonu (wywalona koncowka mocy)+cewka impulsatora w aparacie zapłonowym zajrzyj tam lub najlepiej przeszczep aparat -jezeli nie przyniesie skutku sterownik:-(wymieniłem juz 3 sztuki i to tylko w modelach 1.4 z jednopunktowym wtryskiem
A co z dozownikiem oleju? Moduł moim zdaniem nie jest drogi - 200 zł na znanym portalu aukcyjnym. Czy cewka zasilająca, impulsator, stacyjka, cewka WN i przewody zostały sprawdzone pod kątem "nie łączenia"?
cewka 467Ω impulsator 160Ω wiec co dalej???
Z czym masz problem... znajdź schemat jakiejkolwiek chińskiej 125'ki (np. współczesne Romety, Junaki). Podłączenie jest proste jak drut. Stacyjka ma 4 przewody i 2 pozycje kluczyka: 0/STOP - zwarty czarny z kawałkiem blachy (podłączony do masy) z zielonym (podłączonym z wejściem gaszącym modułu) 1 - zwarty czerwony (+ akumulatora) z czarnym z wsuwką...
Ale aprilia (przynajmniej moja), nie ma iskrownika! Jest tam moduł elektroniczny i zespół cewek nie ma regulacji... jest przykręcany na sztywno (minarelli horizontal). coś musi regulować wyprzedzenie zapłonu - zwykle jest to ustawiane ręcznie iskrownikiem (lub innym zespołem cewek). W iskrowniku może być przerywacz mechaniczny (platynki) lub może tą...
Przestawienie zapłonu nie usunęłoby iskry. Po prostu by ci nie odpalił, odpalił i pracował bardzo słabo albo by ci mocno stukał. Zostaje ci cewka WN i impulsator w statorze.
Panowie, a nie czasem jest to kondensator? Jak jest zimny jest wszystko w porządku ale jak się nagrzeje to pierwszym objawem (dopóki go nie zgasisz) jest brak zapłonu. Kolego miałbyś rację, jak najbardziej! Tylko w tych modelach stosowany jest elektroniczny zapłon i nie ma przerywacza z kondensatorem tylko jest cewka impulsatora!
Witam kolegę. Tez walczę z uruchomieniem quada 150cc sąsiadowi tylko u mnie jest taki problem mianowicie wykręcam świecę kręce rozrusznikiem iskra pojawi się 10 razy znika na 10 razy i dalej jest i tak w kółko nie wiem czy to wina modułu czy impulsatora cewka prad daje kable ok może ktos pomoże potrzebujacym, :)
Na iskrę składa się parę czynników, tj: - moduł zapłonowy - czujnik/impulsator - cewka wysokiego napięcia. Nie napisałeś, jaki masz rodzaj zapłonu, a tym bardziej marke i model tego skutera.
Iskra jest losowa czy w rytm cewki zasilającej co by oznaczało zwarcie w instalacji lub magnecie. Przy zwartej cewce impulsatora też jest iskra?
Witam poszukuje schematu typowego modułu CDI Chińskich skuterów 2t 6 pinowych, 2 wtyczkowych np Typu Racing jak na foto poniżej Albo niech przynajmniej niech ktoś na tym foto napisze który pin wychodzi do czego cewka masa cewki impulsator zasilanie cewki magneta wyłącznik zapłonu http://obrazki.elektroda.net/52_12699571... Będę bardzo wdzięczny
Witam, mam problem z podłączeniem modułu do DT 125. Kupiłem nowy moduł oraz impulsator, ale jakbym tego nie podpinał to nie daje iskry. Moduł oczywiście AC. Wychodzą z niego kable: pomarańczowy, biało-czerwony, czarny, czarno-czerwony oraz czarno-biały. Pomarańczowy podpinam pod cewkę, biało-czerwony pod impulsator, czarno-czerwony pod cewkę zasilającą,...
Echhh, a na pudełku pisało "original parts", nawet hologram był. Puki co niepotrzebnie wymieniona cewka zapłonowa, kopułka - choć jej to już się należało i cewka impulsatora. Edit. Dobra, moduł wymieniony. Teraz jest takie coś: włączam zapłon, wskazówka obrotomierza idzie na max - w kopułce słychać prawie że wycie iskry. Ustępuje po odpięciu cewki impulsatora...
Impulsator powinien być podłączony 2 przewodami (1 do masy, 2 do modułu) ,nalezy sprawdzić czy cewka w bandażu zasila moduł (można podłączyć próbnik samochodowy, kontrolka 12-24V do przewodu czarno/czerwony i masa kontrolka powinna świecić po pokręceniu rozrusznikiem)
Kolego spokojnie... :) Na schemacie jest własnie to co napisałeś :) tylko kolory mogą się różnic :) dlatego musisz albo rozebrać i dojść który kabel jest do jakiej cewki lub przemierzyć je miernikiem :) -2 wyjścia z cewek one musza być podłączone do regulatora :) (podejrzewam te 2 żółte) -1 kabelek to wyjście z cewki zapłonowej (to ta owinięta szmacianą...
Witam serdecznie jako nowy użytkownik forum technicznego. Problem dotyczy Suzuki Burgman 400 2006. Po naprawie silnika(wał) silnik odpalił kilka razy po czym zgasł i nie mogę go uruchomić . Objaw jest taki że sprawdzając iskrę na kablu wn iskry brak, po wykręceniu świecy iskra jest. Zmienia się tylko kompresja więc nie wiem gdzie szukać. Sprawdziłem...
Na statorze znajdują się dwie cewki i impulsator. Biało czerwony przewód idzie od impulsatora do modułu zaplonowego. Jedna cewka to ładowanie akumulatora i światła, druga to napięcie dla impulsatora.
Simsony miały trzy cewki + ew. cewka impulsatora dla tzw. elektronika. Każda z cewek to niezależny obwód! Musisz mieć coś poknocone z instalacją. Znajdź schemat od S51B i porównaj z tym co masz. Bardzo ważne jest też połączenie masy silnika z punktem masy (śruba M6) przy aku. Cewka zapłonu (ta w pradnicy) jest BEZ oczepu! Mało tego jej położenie względem...
Ja w takiej sytuacji podłączam: moduł, cewkę wysokiego napięcia, impulsator i zasilanie z cewki pod magnetem, poza instalacją pojazdu, to są dosłownie 4 przewody i jak wszstkie te podzespoły są sprawne to iskra musi się pojawić. 4 przewody: 1 - masa na moduł zapłonowy, spod dowolnej śrubki na silniku, 2 - przewód od modułu na cewkę WN (cewka WN też...
witam pewnie już masz to podłączone ale dam tobie i innym opis kabli czerwony-cewka czarny-gaszenie zielony-masa żółty-cewka w n niebieski-impulsator
oj nie jestem elektrykiem z pomiarami na mierniku to słabo tylko tyle co z internetu podpatrzę :) kable odcięte bo podmieniałem impulsator , to gdzie jest cewka rezystancji CDI ?co pisze BananVanDyk? pod magnetem ?
tachograf impulsator odwrotnie impulsator impulsator motocykl
efekt ambilight indukcyjność łuku zbiornik wyrównawczy ciśnieniowy
myjka ciśnieniowa pic16f asembler
Lampka otwartych drzwi w pralce Bosch - przyczyny i rozwiązania Regulacja śruby L w Oleo-Mac 937 a kolor świecy