Cewka wyzwalająca do modułu, cewka zasilająca do modułu, przewody z modułu do cewki WN (1/22 i 15/21), masa na przewodzie 15/21. Gaszenie (stacyjką lub wyłącznikiem w manetce) silnika jest realizowane poprzez podanie masy na przewód opisany jako "biały" dlatego pięciostykowa kostka ma być rozpięta. Zakładając, że wszystko jest sprawne to ma się pojawić...
Zielone kable z cewek iskrownika silnika i z modułu podłączasz do masy (ramy motocykla), czerwono czarny modułu i cewek (zasilanie CDI) łączysz ze sobą, podobnie jak impulsy z cewki wyzwalającej, niebiesko-żółty i niebiesko-biały modułu. Cewka wysokiego napięcia do biało czarnego kabelka modułu i drugi do masy (lub rdzeń cewki przykręć do masy), pozostały...
Tak bez akumulatora powinna być iskra .Możliwe uszkodzenia to moduł zapłonowy, cewka zasilająca moduł,cewka impulsu,cewka zapłonowa pod bakiem,instalacja. Schemat dostępny w sieci.
lesia napisałeś "Wymieniłem cewkę zapłonową ale to nie cewka.Został tylko moduł Zanim wymienisz moduł to sprawdż cewkę w aparacie czy ma przejście (podczas pomiaru poruszaj lekko kablem pod aparatem zap.).dość często przełamuje się ten kabel.
Działało by na normalnej zasadzie działania układów CDI. Do przełożenia koło magnesowe wraz z podstawą i cewkami, moduł, cewka (czasem moduł i cewka są zintegrowane w jednej obudowie). Najtrudniejsza część przeróbki, to dopasowanie koła magnesowego do wału i wydastansowanie tego.
Witam. Zdjąłem magneto i kable pod nim wyglądają dobrze. Jest pięć cewek i szósta z której idzie przewód na cewko moduł. Na cewko module jak kręcę rozrusznikiem to na zielonym przewodzie nie ma napięcie. Przynajmniej jak sprawdzam kontrolką 12 Volt . Jak sprawdzam woltomierzem to jest dziwna sprawa. Podczas rozruchu wskazuje mi jakieś dziwne napięcie...
Z iskrownika mają oryg. wychodzić kable: niebieski, czerwony, czerwono-biały, szaro-czerwony, czerwono-żółty. Potrzebne Ci niebieski i czerwony. Niebieski do 3 na module zapłonowym, czerwony na 14 modułu. 31 z modułu na masę, 15 z modułu na 15 cewki butelkowej WN. 1 z cewki butelkowej na masę. Fajka wiadomo. 2 na module jest potrzebna do gaszenia motoru...
Witam . Gaszenie jest zielony i czarno-biały.Czy chodzi Tobie o samo gaszenie ,czy podłączenie całej stacyjki?.Jeżeli całej to ,zasilanie (+) dasz na czerwony ,wyjście stacyjki czarny na zasilanie cewki wysokiego napięcia(sprawdź czy dochodzi napięcie),wyjście cewki zapłonowej powinno być podłączone do modułu,zacisk górny prawy (cewka wysokiego napięcia)....
Witam, problem dotyczy chińskiego skutera Zipp z silnikiem Piaggio Skipper 125ccm chłodzony powietrzem. Kupiłem ten silnik (cały skuter Skipper) i wrzuciłem go w chińską ramą wraz z wiązką Piaggio. Oryginalnie znajdował się tak cewko-moduł który prawdopodobnie jest albo uszkodzony ale źle podłączony. Po podłączeniu modułu pożyczonego od znajomego pojawiła...
Masz tu schemat.
obie cewki są sprawne: Cewka zasilająca moduł jak i cewka WN są OK
Moduł zasilany z cewek w magnecie. Czarno biały - gaszenie (po złączeniu z masą). Czarny - masa. Pomarańczowy - cewka zapłonowa. Czarno czerwony - zasilanie modułu (cewka magneta). Biało czerwony - do impulsatora.
Zaczął się sezon na te moduły, najlepiej zamienić cewki i wtedy widać czy moduł padł. Należy wymieniać: świece, kable, cewki i moduł - na jednym paragonie by w razie przy nie sprawności modułu (np po 1000km) uznali reklamacje...
Oporność cewki w porządku. Sama cewka służy do ładowania kondensatora w module a ten rozładowując się poprzez uzwojenie pierwotne cewki WN daje iskrę. Podstawiaj drugi moduł i musi ruszyć.
Możliwe że pada cewkomoduł. W ostatnich latach to jest dość częsty problem i objawia się właśnie w taki sposób, że silnik odpala popracuje i zgaśnie, po jakimś czasie iskra wraca w wyniku np. zmiany naprężeń wewnątrz modułu i objawy się powtarzają. Żeby się upewnić, zamiast świecy zapłonowej weź kawałek jakiegoś pręta itp. który wejście w sprężynkę...
Nie , moduł zapłonowy nie jest sterowany CEWKĄ magnetyczna , tylko jej impulsy (cewki) obrabia ECU i on (ECU) steruje modułem zapłonu , a ten też jest wewnątrz zespołu aparatu zapłonowego.
Czołem! Słuchajcie mam spory problem ze statorem od suzuki ad50. Stator po 15min pracy dostaje wysokiej temperatury aż topi izolację z przewodów po czym dochodzi do odsłonięcia przewodu cewki cdi i ginie iskra. Zmieniłem na drugi nowy stator- taka sama sytuacja więc zmieniłem na trzeci nowy stator ale tym razem instalację zrobiłem na krótko tj. podłączyłem...
schemat podłączenia modułu w maluchu. Na początek sprawdż zasilanie modulu ,masę,czujnik prędkości położenia wału(2),cewkę(5).jeżeli wszystko dobre,a brak impulsu na cewkę to niestety moduł
Bez schematu ciężko. Moduł musi dostać zasilanie stałe i impuls z wału korbowego. Z modułu zasilanie na cewkę lub jeśli cewka wymaga stałego to stałe na cewkę plus impuls z modułu. To tak teoretycznie.
Tak dokładnie to potrzebujesz: statora (ta podstawka z cewkami) impulsator (czasem są już zamontowane na statorze, czasem są zewnętrzne) moduł zapłonowy+cewka WN albo tak zwany cewko-moduł co jest teraz częściej spotykane (to po prostu te 2 elementy w jednej obudowie) i magneto pod zapłon elektroniczny. Jeżeli masz zapłon na przerywaczu to takie magneto...
A mianowicie niema iskry. Sprawdziłem już cewkę ,moduł, zasilanie na cewkę jest moduł i cewka podstawione na 100% sprawne. Nie mogę zlokalizować czujnika położenia wału . miał być w okolicy rozrusznika ale go nie widzę . :cry: MOŻE GO NIE BYĆ ford skorpio 2,0 DOHC 1992r: POMOCY !!!!!!!
Sterowanie cewki idzie z modułu zapłonu, który też jest pod kopułką a sygnał moduł dostaje ze sterownika silnika. Moduł i cewka jest zasilany 12V po drodze jest bezpiecznik.
Poszukuję schematu instalacji elektrycznej motoroweru Rieju MRX 50ccm z 2008r (wersja bez rozrusznika i akumulatora - zamiast akumulatora jest kondensator, liczniki na wyświetlaczu LCD.) Oraz modułu zapłonowego Dellorto (jest na nim napis FWR 393), gniazdo połączeniowe modułu ma trzy rzędy po 8 pinów. Cewka zapłonowa oddzielna (nie cewko-moduł), Mój...
zobacz czy cewka dostaje impuls z modułu, jeżeli nie to albo moduł albo czujnik na wale. Jeżeli jest impuls to cewka uszkodzona. Można założyć cewkę od czegoś innego aby była to cewka od zapłonu elektronicznego (od jakiegoś starszego suzuki powinna podejść)
zapłon jest CDI na 100%, są dwie cewki.... Słyszałem ze jedna cewka jest świetlna... na ten temat że taka cewka jest w tym silniku piszą na innych forach... Druga cewka jest to cewka zasilająca moduł CDI, do tego jest moduł zapłonowy i cewka wysokiego napięcia.... na pewno nie ma takiej cewki świetlnej? 2 wolne przewody wychodzą z silnika....
Pytanie winna cewka w elektrozaworze czy padł moduł sterujący? Cewka dobra. Moduł pod znakiem zapytania; być może elektronik by go naprawił. Ale raczej bez wizyty fachowca się nie obejdzie.
byś chociaż napisał dokładnie jaki to motocykl, jaki tam jest zapłon? na cewko module czy moduł z cewką? gdzie to napięcie jest 24v ?
Do autora tematu - masz wszystko OK. Zrób tak - ze starej cewki zdejmij ten aluminiowy moduł i załóż do nowej cewki. Cała tajemnica tych błędów tkwi w tym aluminiowym module (czas rozłączania).
Mam problem z instalacją zapłonową w Audi 100 C4 92' silnik 2.3 AAR. Problem polega na tym że czasami w czsie jazdy silnik gaśnie na biegu.Potem przez pewien czas nie mogę uruchomić silnika.Czasem tak się dzieje przy ciepłym(rozgrzanym) silniku a czasem jeszcze przy zimnym silniku.Paliwo dochodzi napewno bo jest instalacja gazowa i na gazie robi się...
Na samej górze tematu dałem link do cewki która jest naprawdę cewko modułem. Podpinam się do modułu a on steruje cewka. Proszę o wskazówki jak przerobić schemat który wcześniej podesłał kolega na pdf
Halla sprawdziłem diodą jest OK. Niezapala nieregularnie i chciałbym sprawdzić jakos moduł. Wyczytałem,że podobno próbnik (zaróweczkę) podpinając pod + cewki ,a drugim kabelkiem próbnika na przemian dotykając dwóch styków modułu powoduje przeskok iskry z cewki. Jeśli to prawda to których styków trzeba dotykać naprzemiennie? Czy dwa pozostałe styki modułu...
impulsator, cewka albo moduł najczęściej moduł, najrzadziej impulsator
Ja bym szukał przytarcia gdzieś do plusa przewodu między modułem a cewką ( jeśli tam jest klasycznie - plus na cewkę a minus z modułu- chociaż w Tico zdaje się że było wszystko odwotnie ) Pozdr.J.
Moduł kluczuje uzwojeniem pierwotnym cewki.
Na cewce w aparacie mabyć opór: 500 - 800 omów, jeśli kabelki ok, zasilanie cewki to pewnie moduł do wymiany.
Witam, mój problem dotyczy różnic między cewkami zapłonowymi w audi. Jest to samochód jak w tytule audi 80 b4 94r. silnik 2.0 benzyna abt. Otóż czym różni się cewka z oddzielnym modułem od cewki z wbudowanym modułem. Cewki z oddzielnym modułem http://obrazki.elektroda.pl/7631222200_1... http://obrazki.elektroda.pl/9600010200_1...
Na module masz oznaczenia: B to Battery, i łączysz co plusa zasilania C to Coil i idzie na kluczowany zacisk cewki, oczywiście drugi koniec cewki do plusa. Masę moduł łapie z elementów mocujących go.
Moduł DC CDI padł wraz z cewka WN. Nowy moduł, nowa cewka i nowy regulator - zabezpieczenie zasilania modułu zmienione z 15A na 5A, kolejna próba z delikatnym gazowaniem.. niestety to samo lecz moduł padł przy 15V - zabezpieczenie nie pomogło. To wszystko przez te wstrętne bezpieczniki... Trzeba na coś zwalić, nie? W sumie to nie wiadomo co kupiłeś...
MISTRZU Motorbike! Wygląda na to że miałeś rację. Z cewki magneta prąd szedł na moduł ale z modułu na cewkę WN już nic się nie wydostawało. Czekamy na części.
Witam!!! Na środkowym pine cewki jest +12V. A na którym pinie na module ma być zasilanie +12V ?.Z którego pinu z modułu wychodzą impulsy na cewkę. Czy na cewkę jest podawany minus jako impuls sterujący cewką. Czy jest możliwość zamiany modułu ESC na moduł EDIS gdyż do tej rurki na module nic nie jest podłączone a wtyczki są takie same.Pozdrawiam.
Mam taki problem wymieniłem cewkę z modułem (3piny). Po dwóch tygodniach usterka się powtórzyła . Kolejny moduł wytrzymał dwa dni . Cewki wstawiane były nowe . Co może być przyczyną uszkodzania się modułów . Cewki oczywiście są sprawne.
Z magneta wychodzi 5 przewodów: niebieski łączy się ze stykiem 3 modułu zapłonowego, czerwony ze stykiem 14 modułu; zacisk 31 modułu brązowym przewodem do masy skutera, styk 15 modułu ze stykiem 15 cewki zapłonowej, a drugi zacisk cewki do masy. Styk 2 modułu przewodem brązowo-białym do stacyjki. Masz już iskrę i gaszenie silnika. Teraz czerwono-biały...
Cześć, spotkało mnie to samo... Identyczna sytuacja, cewka, moduł, wymiana tranzystora i te same objawy. Podesłałbyś modele cewki i modułu, jakie zamontowałeś w swoim dzikusie?
Jeżeli jest to moduł [ ten z przewodami ] AC CDI , to jest zasilany bezpośrednio cewką zasilającą w statorze . Kolory przewodów , 1. biało-czerwony z modułu na impulsator , 2. czerwono-czarny z modułu na cewkę zasilającą , 3. czarno-biały z modułu to gaszenie na stacyjkę [ masowanie ] , 4. czarny z modułu na masę , 5. pomarańczowy z modułu na cewkę...
Czarno biały - gaszenie (po złączeniu z masą) Czarny - masa Pomarańczowy - cewka zapłonowa Czarno czerwony - zasilanie modułu (cewka CDI) Biało czerwony - do impulsatora
Palec obraca się w aparacie zapłonowym. Trafił mi się u kolegi drugi "Seat Toledo 1,8" podstawiłem cewkę z modułem była o tym samym numerze. Podaje nr.cewki z modułem : Telefunken Beru typ: TFK 311 354 VWTE1. Po podmianie cewki z modułem samochód odpala od razu. Cewka + moduł na 3 kable: sprawdziłem oscyloskopem z"2" wychodzi impuls "1" +12V "3"-masa....
Masę impulsatora (( kabel Zielonobialy wychodząc z silnika )) do modułu Drugą masę trzeba poprowadzić z akumulator na drugą masę w module. Cewkę z silnika (( kabel Czerwonoczarny )) w moduł Z modułu kabel do cewki WN (fajki) Impulsator (( kabel niebieski biały )) w moduł Gaszenie (( kabel do przełącznika u mnie biały kabel i do ramy)) odcięci zapłonu
Jaki warystor podłączyć i czy pomiędzy cewką zasilającą i modułem , czy modułem i cewką ? Mój moduł niestety nie posiada potencjometru.
Witam. Czujnik Halla steruje modułem cewki zapłonowej a moduł cewką. Tak to wygląda w skrócie.Musisz sprawdzić najpierw czujnik halla.Powinien wysyłać bardzo małe impulsy. Oczywiście pod warunkiem że aparat się obraca w środku.
Przecież to jest AC CDI. Więc: - pomiar oporności cewki zasilającej, - pomiar oporności cewki impulsatora, - pomiar napięcia dostarczanego przez cewkę zasilającą po odpięciu modułu, - pomiar sygnału z cewki impulsatora, - pomiar oporności cewki zapłonowej, - odpięcie przewodu gaszenia od modułu i próba odpalenia. Całość prac około kwadrans.
Tak moduł jest wbudowany dlatego nazywa się cewko moduł mimo iż katalogowo może być zapisane jako cewka zapłonowa.
Cewka nie musi być na napięcie w instalacji. Cewka zapłonowa to trafo. Co do przyczyny - proponuję regulacje gaźnika (zbyt bogata mieszanka), sprawdzenie zużycia oleju, regulację wyprzedzenia zapłonu, jeśli jest taka możliwość, a na koniec wymiana elementów układu zapłonowego. Nie mam pojęcia co to za skuter, ale jeśli ma cewkę zapłonową zintegrowaną...
Z tego co pamiętam to tam są dwa rodzaje cewki zapłonowej - z wbudowanym modułem zapłonowym i z osobnym modułem. Cewka zasilana jest z modułu zapłonowego który zasilany jest ze stacyjki przez skrzynkę bezpiecznikową. Najprawdopodobniej masz cewkę z wbudowanym modułem (tylko 3 przewody przy cewce, płaska wtyczka). 3 to plus po stacyjce, 1 masa, 2 połączenie...
Po kolei: 15 cewki na 15 modułu i na plus za stacyjką 1 cewki na 16 modułu Masa wiadome, na 31 Na okrągłą podepnij transformatorek, tak z 10 V, może być mniej, może być więcej. Wali iskra?
no miernik mam i już sprawdziłem cewkę zasilającą moduł, impulsator i cewkę WN i wszystko jest ok cewka zasilająca moduł podczas kręcenia rozrusznikiem produkuje 5V (to chyba prawidłowo przy tak małych obrotach) impulsator tez sprawdzony miernikiem jest ok pozostaje tylko moduł (do modułu wchodzi prąd 5V a wychodzi ledwo 2V) najprawdopodobniej wina...
Tak. Jest to możliwe. Padła cewka lub moduł wzmocnienia. Można to sprawdzić. Rezystancja cewki na pierwotnym 0,5÷0,7Ω , na wtórnym 3÷4kΩ. Moduł można sprawdzić włączając próbnik z diodą równolegle do cewki (zaciski 1 i 15), podczas kręcenia rozrusznikiem powinna migać.
To wiele możliwości niema skoro kupiłeś nowy moduł cewkę to do odpalenia potrzeba 2 kable od silnika nie licząc masy i jeden do cewki od modułu . Posprawdzaj wszystkie przewody możliwe ze jako zasilanie modułu pomyliłeś kable z cewkami ładowania . Powinieneś go zasilać z tej jednej większej cewki .
Witam Pozostaje sprawdzić cewki w magnecie,zasilającą moduł oraz cewkę impulsatora.
Wszystko poskładane, nie miałem miernika, więc spiąłem nową cewkę, i o dziwo nie ma iskry. Wstępne oględziny magneta nie wskazały na przepalenie, kable wychodzące trzymane w ręce kopią niemiłosiernie. I teraz mnie zastanawia to, że mogłem zakupić złą. Nie znam się aż tak na elektromechanice, więc mam pytanie do osób znających dobrze ten temat, ja kupiłem...
Kiedyś majstrowałem przy Cagiva Canion 600 iskra tam była bez akumulatora.W magnecie znajdowały się dwie cewki podłączone do modułu zapłonowego.Jedna cewka prądowa ładowała kondensator w module i dawała prąd na cewkę wysokiego napięcia.Druga cewka wysyłała impuls z położenia wału określała moment iskry.Z modułu wychodził jeszcze przewod do obrotomierza...
Skąd wiesz że pada moduł ? Moduł może uszkodzić: Brak masy (cewka, moduł) Uszkodzenie cewki zapłonowej lub niewłaściwa cewka Przetarte i zwarte lub pomylone kabelki przy silniku od strony impulsatora i alternatora. W załączniku instrukcja na stronie 207 schemat podłączenia CDI 1118091 Drugi to schemat wewnętrzny modułu CDI do SYM (alternatywnego producenta)...
Trabant nie ma cewkomodułu, tylko zwykłą butelkową cewkę i moduł zapłonowy. Sprawdź rezystor na cewce (jeśli naprawdę jest zasilanie cewki i modułu)
Wszystko już chodzi jak należy. Dzięki za pomoc. Przyczyna jednak tkwiła w cewce. Jest to silnik z modułem, a cewka była od silnika bez modułu. Inna rezystancja cewki, mimo że wyglądają tak samo.
Czy ta płyta ma dwa moduły (po dwie cewki w każdym), czy cztery pojedyncze moduły (po jednej cewce) ? Pytam, bo nie wiem czy kolega przy zamianie pól przekładał same cewki czy całe moduły ?
I co niema mocnych na ten objaw. Pozdrawiam Dodano po 16 I co niema mocnych na ten objaw. Pozdrawiam Tak sprawdziłem jest ok. - kolega popowiedział żebym sprawdził cewkę wysokiego napięcia. Mam pytanie, czy cewka mogła uszkodzić moduł zpłonu - czy moduł cewkę wysok. , jak naprawię to dam znać co było. Dzięki za obecną odpowiedź.
Tam jest moduł który steruje cewkami. Skoro cewka popękana to tylko wymiana. Ten moduł jest pod tym aluminiowym uchwytem.
W 1.6 nie ma halla tylko jest cewka indukcyjna zaraz za modułem zapłonowym. Najłatwiej było by od kogoś podmienić cewke i ew moduł. Cewki niezwykle rzadko padają najczęściej pada moduł zapłonowy.
W kostce cewki jest to połączone tak: U U jeden zielony do komputera, drugi zielony do modułu (kluczowanie cewki), druga zwarta para to czerwony do zasilania modułu i pomarańczowy, czyli plus po stacyjce, cewka zwiera te dwie pary przewodów, czyli wiarygodny pomiar można robić tylko przy podłączonej wtyczce, ale skoro napięcie nie zanika, to stawiam...
Moduł jeśli jest wenątrz to ma wbudowaną cewkę z której pobiera sygnał na sterowanie. Pisząc wewnątrz mam na mysli że jest w aparacie zapłonowym pod kopułką i roździelaczem zapłonu. Jeśli miałbyś zakładać na zewnątrz to trzeba by do środka wpasować cewkę podłączyć ją do modułu. Na ten moduł podać +, masę a sterujący podłączasz do cewki zapłonowej. drugi...
Dwie możliwości. 1. Problem w zasilaniu cewki WN/modułu lub w połączeniach pomiędzy cewką a modułem. Przerywane połączenie w zapłonie TCI będzie generowało słabą iskrę o kącie wyprzedzenia większym niż normalnie. 2. Padł moduł zapłonowy, pęknięty lut w okolicach tranzystora kluczującego, albo wariujący mikrokontroler. W sumie też wariujący impulsator...
W czasach gdy naprawiało się te samochody wyprowadzałem kable od cewki impulsatora z aparatu i montowałem moduł z dużego Fiata/Poloneza gdzieś w okolicach cewki WN
to pływaka wchodzi masa i wychodzi albo jeden kabel z opornością lub 3 kabel z rezerwą. Obrotomierz dokładnie nie wiem, ale impuls leci w postaci również masy ale z impulsatora a nie cewki a w sumie nie cewki a modułu. Moduł steruje cewką ale to impulsator steruje modułem więc tam masz czysty i niezakłócony impuls o obrotach. Podczas schodzenia z obrotów...
Po wymianie modułu zapłonowego na dedykowany zamiennik (oryginał się uszkodził) spalila się cewka zasilająca moduł. Cewka była również zamiennikiem. Była wymieniona przez zła diagnozę. Po włożeniu oryginalnej cewki, po przejechaniu kilkuset metrów znów jest bardzo gorąca i prawdopodobnie szybko się spali. Nic nie daje zamiana modułu na inny, tak samo...
za duży kąt właczenia prądu cewki, ale trzeba sprawdzić czy grzeje się sama cewka, czy tez moduł podcewkowy.
bardziej o to chodzi czy to rozwiązanie (cewka i moduł osobno z audi 80/100) jest lepsze niż cewka z modułem od golfa III czy ibizy itp. podobno jak jest osobno moduł od cewki to jest mniejsza możliwość że się zepsuje...nie wiem ile w tym prawdy jest
Po prostu sygnał z transoptora dla cewki 1 podajesz bezpośrednio na nią (moduł zapłonowy), a sygnał dla cewki 2 (moduł zapłonowy cewki 2) przez negator (inwerter). Negator możesz rozwiązać na kilka sposobów. Najprostszy to stopień na tranzystorze w układzie WE. Ja robiłem kiedyś na układzie CD4093. Pozdrawiam.
Sprawdzić czy jest iskra przed rozdzielaczem potem sprawdzić czy są impulsy zapłonu na cewce i czy jest zasilanie cewki, potem sprawdzić czy jest zasilanie i masa na module zapłonowym i czy jest przejście miedzy modułem a cewką, potem sprawdzić cewkę w aparacie zapłonowym.
Witam, od jakiegoś czasu borykam się ze słabą iskrą w hondzie kolegi. Posprawdzałem wszystko pokolei... cewka niskiego napięcia ok, imulsator ok, cewka wysokiego napięca ok. Moduł? Tutaj moje pytanie, ponieważ dostać moduł do tego motorka ciężko wpadłem na pomysł żeby zstosować moduł od jakiegoś chińskiego skuterka. Zda to egzamin? Impulsator znajduje...
Hej, mam quada atv z silnikiem 125cm3 i tak jak w temacie problem z iskrą. Dotychczas wymieniłem cewkę, moduł, instalacje, stator (2 cewki). Po tym wszystkim moduł nadal nie dostaje napięcia od cewki zapłonowej, mierzyłem miernikiem przewód czarno-czerwony - 330kΩ oraz napięcie, które wynosiło 1-0V, to samo z przewodem biało-niebieskim - 130Ω...
Pomiędzy cewką a silnikiem powinno być połączenie masowe. Może przewody powypalane, kopułka, palec Problem może nie tkwi w cewce tylko w module który jest zespolony z cewką, może zasilanie tego modułu dobry + i -
GL-100 A to nie jest żaden "wzmacniacz iskry" po prostu elektroniczny moduł zapłonowy, współpracuje z przerywaczem. Robi tyle dobrego że zmniejsza się prąd styków przerywacza wiec się nie wypalają, w układzie tranzystorowym na wyjściu nie ma kondensatora prąd cewki może szybciej zanikać, co może dać wyże napięcie, tyle że do elektronicznych układu zapłonowych...
Zdjęć niestety nie posiadam bo obecnie motocykl nie stoi u mnie i najwcześniej zdjęcia będę mógł zamieścić za tydzień.Co do motocykla to jest Italjet 350. Czterosuw o pojemności 350cm.Co do zapłonu to jest połączenie standardowe(Impulsator->moduł->Cewka zapłonowa).
Jak moduł i cewkę sprawdzisz to zobacz czy wiązka ma ciągłość.
podstawowy bląd jaki robicie to cewka niedopasowana(12 v nie nadaje sie) instalacja 12V czy 6 v nie ma wpływu na prace zaplonu! czyli jednak nie ma znaczenia czy podepnę cewkę butelkową 12v czy 6v, np taką od MZ..... tzn. obie cewki butelkowe będą współpracowały z modułem gl133, czy modułem od aprili sr50 ? ja nie chcę zasilać cewki z akumulatora,...
Witam wszystkich na forum. Kupiłem niesprawnego skutera, bez cewko-modułu. Z silnika wychodzi 2 przewody, brązowy z czujnika impulsów oraz szaro-niebieski z pod koła magnesowego. Pod kołem znajduje się 12 cewek szeregowo połączonych końcem do masy. Przy rozruchu na przewodzie szaro-niebieskim, napięcie zmienne 10.8V. Jaki cewko-moduł zastosować. Proszę...
-stacyjka -moduł -osławony kabel łączący aparat z modułem -cewka nadajnika impulsów ( w aparacie)
po cewką znajdziesz moduł
Hejka Jeśli brakuje iskry na cylindrach, to istnieje kilka możliwych przyczyn: Uszkodzona cewka zapłonowa - sprawdź czy cewka zapłonowa działa poprawnie. Możesz to zrobić przy użyciu multimetru, który pokaże Ci, czy cewka ma odpowiedni opór. Jeśli opór jest poza zakresem, to może to oznaczać uszkodzenie cewki. Uszkodzony moduł zapłonowy - moduł zapłonowy...
Na niewiele zda się Twoje wszelkie dzialanie nie dalej jak w sobote robilem takiego golfa i powód był prozaiczny uszkodzony moduł pod cewką zaplonową.Radził bym zamienić choć nachwile pożyczony od kogoś taki moduł z cewką. Pozdrawiam
Dziękuję za podpowiedź. Niestety mam czas na zajmowanie się tym skuterem tylko w weekendy więc zajrzenie do cewki będzie musiało zaczekać. A tak na dobrą sprawę to jakie powinno być napięcie z cewki zasilającej moduł?
Pierwsze to na pewno moduł zapłonowy, koło magnesowe (magneto jest inne) i zespół cewek (cały moduł z cewką impulsatora). Co do cewki zapłonowej to nie pamiętam, ale chyba jest taka sama
Jaka powinna być oporność cewki tacho w tej pralce?Jest tam moduł Remco 5016. pralka ma duże obroty na rewersach jak i na wirowaniu.Magnes cały i jest nitowany.Przejscie z cewki na moduł jest. Moduł sprawdzony przez elektronika.Cewka ma 45 ohm.Trochę mało,ale sprawdzałem w innym takim samym silniku i jest podobnie.Przy pokręceniu ręką slnika tacho generuje...
Witam R19 1.8 8V nie odpala. Wymontowałem cewkę zintegrowaną wkrętami z modułem. Jakiś czas temu całość została mocno zalana płynem petrygo z uszkodzonego zbiorniczka, są zaschnięte ślady. Jak sprawdzić co padło, cewka czy moduł? Może szukać czegoś innego? Rezystancja po stronie wysokiego napięcia 19,2 kilo om. Niestety właściciel rozładował aku i będe...
Chodzi mi o cewkę z prądem który idzie z silnika, do modułu jako zasilanie modułu CDI Sama cewka zapłonowa WN jest na zewnątrz
Witam. Szukam uszkodzonego modułu BN44-00709B do Samsunga UE40H6270SS,Głownie chodzi mi o cewkę L1951C o znaczeniu MD214510F,która mam uszkodzoną. Może ktoś ma taki i sprzeda mi albo zasilacz albo samą cewkę.W załączniku foto cewki i całego modułu
!. Koło magnesowe jest inne niż w przypadku zapłonu stykowego (różnica polega przede wszystkim na tym że posiada ono (2/6szt) specjalnego kształtu magnesy modelujące szczelinę dla wysterowania tyrystora modułu zapłonowego 2.Podstawa iskrownika posiada w dolnej części cewkę podającą impuls sterujący powodujący zapłon tyrystora modułu i rozładowanie kondensatora...
Mam drugi moduł tak że nie ma problemu. Pytanie ostatnie czy przekładać eprom wraz ze zmianą modułu z jednego do drugiego. Witam Uparłeś się na ten moduł nad nogami pasażera. TO NIE TEN. Tu chodzi o moduł który znajduje się pod cewkami WN, i ten moduł podstaw. Pozdrawiam
No to zostały jeszcze cewki. Może sonda lambda. Albo jakieś nieszczelności na przewodach gumowych powietrznych i czujnikach (sprawdź wtyczki tych czujników). Tzn. nie miałem Renault 1,4 benzyna. Czy tam są dwie cewki (tzn. dwa moduły cewek, (dokładniej 1 moduł na 2-wie świece))?
Przed cewką wysokiego napięcia oraz z magneta powinien płynąć prąd w rozruchu. Co? O co ci chodzi? Wyjaśnij to. Które przewody zwarłeś? Kolory? W którym miejscu nastąpiło zwarcie? Jakieś ślady uszkodzeń są? Teraz: 1. Tu masz schemat (choć powinieneś sam poszukać): http://obrazki.elektroda.pl/6783587900_1... 2. Na odpiętym module sprawdź,...
Witam! Mam quada który dostał kaprys. zabrakło mu iskry. Był u 5 mechaników i nic. Więc postanowiłem się sam za to wziąśc. Wymieniono mu czujnik, moduł, cewkę, świecę. to prawie cały zapłon i nadal nic. Ciekawi mnie jedna rzecz, mianowicie w magnecie są 2 cewki i czujnik. Jedna cewka zasila moduł a druga ładuje akku, i ta cewka od modułu przu kręceniu...
cewka moduł zamiast cewka moduł cewko moduł suzuki cewko moduł piaggio
sterowanie rolet zewnętrznych bester regulacja prądu kodować pilot
skymaster 32sh4515 skymaster 32sh4520
Launch X431 Pro 3S - Jak uzyskać kod dostępu? Diagram pokrętła piekarnika kuchni gazowej Eko Styl