Bezpieczniki sprawdzałeś? Od razu wybiegnę w przyszłość i napisze że te motor sicherungen też masz sprawdzić
Cześć Kiedyś często słyszało się o oryginalnych tylko świecach do opla GM. Ja bym założył NGK lub Denso -sam na takich jeżdżę. Następne to cewka i tu w oryginale raczej powinno być. Masz stara aby podmienić i zobaczyć czy przejdzie? Dwa twój motor nie ma hydraulicznej regulacji zaworów więc chyba należało by sprawdzić luz zaworowy oraz ciśnienie sprężania....
Witam. Czy ktoś wie może jak sprawdzić cewkę zapłonową od motoru czy nadaje się do dalszej eksploatacji?
Cześć. Ja też właśnie co kupiłem ten sterownik dzisiaj go uruchomiłem i również po podłączeniu zgodnie z dokumentacją silnik zamiast się obracać jedynie drgał. Winą jest "niewłaściwe" sterowanie układem L293. Problem można rozwiązać zwyczajnie podłączając jedną cewkę motoru do wyjść OUT1 oraz OUT3 a drugą cewkę do wyjść OUT2 oraz OUT4 motoru. http://obrazki.elektroda.pl/6212480800_1...
Cewka w magnecie jest dobra. Sprawdzałem miernikiem i wytwarza prąd. A co robi cewka wysokiego napięcia? Motor chodził normalnie i po jakimś czasie stanął. A stanął bo nie ma iskry. A jak sprawdzić tą cewkę WN?
Jasne że możesz to obliczyć ze wzoru e=B*l*w (e-siła elektromotoryczna, B-indukcyjność magnesów, l-długość przewodnika na które działa pole magnetyczne, w- prędkość kątowa) ale nie wiem czy warto Ci się z tym bawić, lepiej odkup od kogoś lub nową cewkię :)
Witam Wielkie brawa za chęci i zapał przy renowacji tego motorka :o Gazela - cudo. Co do cewki - to równie dobrze mogła tam działać i 6-cio woltowa, o ile tylko była odpowiednio wytrzymała. Na działanie reszty instalacji nie miało to wpływu, bo cewka dawała tylko napięcie na świecę, a dla innych odbiorników napięcie 12V pochodziło z prądnicy. Plusem...
ja bym sprawdził cewki patrzac jakie maja one napiecie bez obciazenia. zrobil bym prowizoryczny zapłon bateryjny 1 minuta roboty akumulator od np malucha cewka tez podłączasz wszystko po przerywacz motoru i powinien zapalic i wtedy sprawdzasz napieci...
No tak, wiem, ale musisz spróbować coś w tym kierunku zrobić by usprawnić to urządzenie, samo sie nie zrobi, czasem naprawdę trzeba się napocić by bzdurkę naprawić ;-), a jak nie to mniej więcej tyle samo lub troszkewięcej nawiń takiego drucika i sprawdź. cierpliwość i jeszcze raz cierpliwość i praca.
sprawdź kable przy cewce wysokiego napięcia i napisz jaki motor ma zapłon,
Mam problem z w/w quadem, brak iskry na świecy. Sprawdzone elementy to: Iskrownik- nowy - ok Moduł zapłonu, sprawdzony na innym motorze - ok Cewka wysokiego napięcia- wymieniona - ok Po wymianie nowego iskrownika motor był sprawny przez ok.3 godzin. Następnie problem się powtórzył, i nie ma iskry, natomiast iskrownik napewno jest ok. ponieważ był sprawdzony...
Kolego pod numerami 2- ma być wprowadzenie z gwiazdy silnika i chyba tak u ciebie jest . 3- podajemy zasilanie z fazy silnika i chyba tak masz . Sprawdzić WS -to cewka hamulca 4 -5 - to zaciski które mają iść do szafy na styk by uruchomić hamulec. 1- to środek cewek hamulca.
Jaką ma przerwę przerywacz ? Sprawdź czy nie ma zwarcia na przerywaczu (czy kable nie stykają się z masą). Jak sprawdziłeś cewkę ?
NO rzeczywiście może nie doprecyzowałem. Pomimo wymiany cewki i kabla wn mój motor nie palił. Mój moduł sprawdziłem w jego motorze i wykazało że jest ok. U mnie ani razu nie pojawiła się iskra, nawet na jego dobrych częściach. Więc cewkę , kabel i moduł mam ok.
Witam. Orientuje się ktoś jak sprawdzić cewkę, moduł i impulsator? Mam coś rąbnięte, bo nie daje iskry na świece i nie wiem jak sprawdzić. Motor: KX 125 1994 r. https://obrazki.elektroda.pl/6989001300_...
Masa to cały korpus silnika, a więc i cała rama motoru. Nie bardzo wiem dlaczego pytasz w takim razie o kabel który ma być tą masą i do czego ma on służyć. zauważ ze kowadełko przerywacza leży na iskrowniku, a młoteczek jest izolowany - z niego jest pobierany prąd do kabla WN i kondensatora. Moim zadaniem, przewód o którym mówisz służył komuś wcześniej...
Moich kilka uwag do tematu: 1/ Moduł od Piaggio wydaje się być przeznaczony do silników z rozruchem akumulatorowym i oświetleniem oraz współpracuje zapewne z tzw. magnetem, zatem zastosowanie go wprost jako jedynego elementu jest niemożliwe. 2/ Do przeróbki układu zapłonowego w As-Motor koniecznym wydaje się zastosowanie koła magnesowego i statora z...
brak iskry cewka 100 % dobra proszee o pomoc iskra znikla nagle wczesniej motor C16NZ pracowal i dealnie
Niestety, za 120 cm sznurka do palenia zapłacisz 5PLN+przesyłka, a taki sznurek w pierwszym z brzegu sklepie ogrodniczym kosztuje 1,18 za 1 mb i sklep pewnie jeszcze nieźle na nim zarabia. I tak jest ze wszystkimi częściami do tego ciągniczka. U mnie też nie było iskry, ale przyczyną były platynki. Jeśłi masz na pewno spaloną cewkę, to próbuj od jakiegoś...
Na pewno nie jest to iskrownik, nie jest on też zalany ale z odwinięciem będzie problem bo ten drut raczej sie rozpadnie niż odwinie więc nie policzę zwojów. Na cewce powinno być między 11V(na wolnych obrotach) do ~25-30V. Czyli jeśli już to jedynie mogę wziąść drut o takiej samej grubości i nawijać dużo zwojów i najwyżej doświadczalnie odwijać zwoje?...
Słyszałem, że w tych motorach podobno cewki (sagem) wymienia sie jak ...swiece. I trzeba zapasowe ze sobą wozić... W kangoo jest poczwórna cewka dis i raczej się nie psuje [/mod]
panowie, przecież pisze w tytule-1,4 8V 60 źrebaków. Wiadomo że C14NZ. no tak cała reszta to mocniejsze motory. Przepraszam a co do iskry to cewka albo moduł cewkę możesz sprawdzić omomierzem (najlepiej w momencie gdy nie odpala)
WITAM. W motorze piaggio nrg50 nie ma iskry. Jak sprawdzić cewkę?? dochodzą do niej cztery przewody - czarny-masa, czerwony-?, biały-?, zielony-?. Tylko na zielonym przewodzie jest prąd zmienny gdy kręcę rozrusznikiem. Czy powinien by prąd na reszcie przewodów?? pozdrawiam.
Ten moduł działa na zasadzie rozładowania, wcześniej naładowanego do wyższego napięcia, kondensatora przez uzwojenie pierwotne cewki i może współpracować właściwe z każdą cewką. proponuje na próbę podłączyć jakąś inną cewkę (od samochodu albo motoru) i sprawdzić czy ta wytwarza odpowiednio solidną iskrę. http://obrazki.elektroda.net/89_11855327...
Dzisiaj nagle zniknęła iskra w WSK 125,pierwsze myślałem że skończyło się paliwo a po sprawdzeniu iskry okazało się że jej nie ma.Ściągnąłem dekiel i zapłon jest tak samo ustawiony,prawidłowo otwiera się wyraźnie i 3mm przed GMP,przerwa na przerywaczu jest ustawiona na 0.3mm.Sprawdzałem na dwóch nowych świecach z firm BOSH i NGK,sprawdzałem iskrę na...
Jak zawsze w takim wypadku na pierwszy rzut leci taśma, tym bardziej że bodajże cewka czy przetwornica siedzi w dolnej części taśmy.
Napisałem na początku tego wątku, że wymieniłem triaka na nowy a później sprawdziłem ten wymontowany. Przepraszam, widocznie umknął mi ten fakt uwadze jak czytałem. Tak jeszcze z czystej ciekawości zapytam czy przy lekko zaniżonym napięciu z tacho spowodowanym np. częściowym zwarciem międzyprzewodowym cewki w jego obwodzie procek nie przerwie pracy...
Witam. Poszukuje schematu elektronicznego czujnika rozwarcia styków przerywacza. Urządzenie ma być dość uniwersalne i pasować do wielu motorów z platynkami ( wiem, że można sprawdzić to za pomocą bateryjki i żarówki, ale trzeba odpinać cewkę i kondensator od przerywacza). Cewka zapłonowa np. w Romecie ma rezystancję 1,5 R a kondensator pojemność 150nF....
To jest cewka zabudowana na wzmacniaczu. Sprawdź czy dochodzą impulsy sterujące modułem wzmocnienia na tym zielonym kablu.Jeżeli tak,to odmontuj cewkę-dwie srubki na klucz gwiazdkowy T 20 -i pod te złączki co kontaktują z zaciskami cewki podepnij zarowkę 21W ( od kierunkowskazu).Jeżeli podczas startowania zacznie migać-uwalona cewka.Podchodzi od poloneza...
Chcesz przewijać cewkę zapłonową z motoru jakiego JAWA?
najprawdobodoniej to bedzie cewka zaplonowa albo nawet dwie jesli masz nie zespolone bo nie piszesz jaki motor rok Dodano po 4 sory, ale nie mogę się powstrzymać.... do autora: sprawdź czy Ci się nie zapowietrza układ gdzieś i te całe wtryski. pompa raczej sprawna będzie. no i tak jak mówi jjacekkx diagnostyka u kogoś kumatego.
Witam ostatnio nabyłem lampę 55w i chciałem ją podłączyć do motocykla cewka w motorze posiada zakres 12-24v przy największych obrotach lampa jest na 12v i chciałbym zrobić instalację z użyciem akumulatora 12v 4ah posiadam regulator z malucha i mostek z mz czy mógłby mi ktoś powiedzieć jak to podłączyć. Dam punkty
Witam, mam problem z tym motorkiem niem iskry. Cewka wysokiego napięcia jest dobra, gdyż inny motor na niej odpalił. Napięcie z silnika, z cewek wychodzi jeśli się kopie, sprawdziłem miernikiem. Motorek ten jest na zapłonie CDI. Prąd z modułu wychodzi na cewkę wysokiego napięcia, a jeśli podłącze cewkę do modułu, to prąd znika. Gdy odłączę cewkę, miernik...
Witam. Padłą cewka zapłonowa motor 1,6 AHL. Czy kupić samą nową nową cewkę a moduł przełożyć czy też kupić używkę kompletną. Co sądzicie.
janosiksik : okej sprawdze jutro zarówka tak jak zaproponowales. kazdy styk i konektory ogolnie czyscilem i potraktowalem kontaktem w sprayu. Warto wyjąć przerywacz i kondensator i wymyć je w benzynie, tak aby były całkowicie suche. Tak samo warto odtłuścić kabel zapłonowy pokrywę cewki zapłonowej i fajkę. Połącz przerywacz, cewkę do akumulatora na...
Świecę kupiłem nową NSK Japan. Wyczyściłem gaznik. Ale dalej gaśnie: odpala za 4 , 5 x pracuje stabilnie przez 2 -3 min następnie jest objaw przerywania spadania z obrotów i wystrzałów tak jak słychać nie raz na drogach przy motorach albo starszych autach.
Witam. Od jakiegos czasu borykam sie z problemem podlaczenia halogena do motoru . Cewka ktora jest obecnie jest to cewka 12 v ktora maxymalnie moge obciazyc zarowka 35 watowa . Przy zalozeniu halogena 12v 55wat nie daje sobie rady by pelni wykorzystac swiatlo jakie daje halogen brak mocy czy mozna przewinac taka cewke czy nawinac wiecej drutu . Jaki...
odpalając motor światła powinny być bo zasilane są z cewki więc z akumulatorem nie ma to nic wspólnego, robiłem 3 takie motory w ubiegłym sezonie i w każdym trzeba było lutować przy cewkach bo przewoby poodpadały ale jak nie masz ściągacza do koła magnesowego to nie podziałasz chyba że pomysłowy jesteś to uda się bez (wiem sprawdziłem)
Witam. Chcę skonstruować taki układ który będzie dawał impulsy na cewkę zapłonową np na cewkę od poloneza, tak aby uzyskać iskrę na świecy. Przekaźnik w układzie odpada bo potrzebuję dość dużej częstotliwości mniej więcej takiej jaka jest na świecy w samochodzie przy 6tyś obrotów lub wyższej. Myślę że tyrystor był by tu dobry. Cewka nie musi być od...
Gdy odpalę silnik i włączę światła to gadaśnie (akumulator naładowany), czym może być to spowodowane? Pewnie masz gdzieś zwarcie do masy i przestaje być podawane napięcie do cewki.
grendel123 ten motor ma światła zasilane z prądnicy a nie z akumulatora. Pierwsze primo sprawdzić ładowanie, bo jak padnięty regulator to cewka nieobciążona a wiadomo co za tym idzie
witam jechalem autem byl jakis taki slaby w pewnym momencie zaczelo nim szarpac szczelac obrotomierz latal jak wsciekły ,dzisiaj wsiadlem do megi kręce kręce i nic nie zagadała myslicie ze to cewka mam motor 1.6 8v pomózcie 3 dni temu mialem wymiane glowicy popłynąlem 600zl teraz to
Daj trochę wyraźniejsze zdjęcie, jak masz taki licznik to wygląda że pin 4 albo 9. Na 9 jest, jak dobrze widzę opis kl1 czyli sygnał z cewki. Poprzedni motor to diesel czy benzyna? https://www.thesamba.com/vw/forum/viewto...
Witam Wszystkich. Mam prośbę o zasugerowanie jaka to usterka w aucie / sterownik wtrysku / cewka wys.nap? Żona pojechała wczoraj w trasę ot... 30 km. Dzwoni po 1/2 h do minie że auto nie jedzie ...znaczy rozpędza się max do 50 km/h na gazie do deski! Wsiadłem więc w inne auto i pojechałem. Okazało się że w trakcie jazdy auto nagle osłabło (przy wyprzedzaniu)....
Jeśli "cewka do motoru" dostarcza stałego napięcia 12V (tak wynika z obrazka), to schemat jest zły, a nawet bez sensu :cry:
Witam, mam pytanie. Posiadam Hondę CBR 600RR z 2005 roku. Ostatnio wymieniałem świece zapłonowe i po wymianie świec motor przestał ładować. Wymieniłem regulator napięcia, nową cewkę przy akumulatorze, ale motor dalej nie ładuje. Może pomożecie, co może być przyczyną usterki?
Witam, też obstawiałbym niewłaściwy skład mieszanki albo źle dobraną wartość cieplną świecy. Myślałem jeszcze o niewłaściwym przewodzie WN lub o uszkodzonej cewce zapłonowej.
nie wiem czy tam nie idą dwie cewki na światła (gdzieś jest taki patent) jak masz schemat to sprawdź a wtedy to prosta sprawa jedna cewka zapłon druga światła i trzecia ładowanie tak jak np. w simsonie
Kiedy używałem cewki z motoru było wszystko ok, a tutaj iskra przeskakuje z WN na masę, ale jest bardzo mała - prawie nie zauważalna i nie ma ogólnie mocy. Dopiero kiedy połączyłem dwa wyjścia WN w jednym pojawiała się właściwa iskra.
Problem powtarzał się kilka krotnie, otóż podchodzę rano iskry nie ma a podejdę po południu i iskra będzie, zapłon, świeca, kabel wn, cewka, moduł, wszystko sprawdzone a dalej to się powtarza. Gdy iskra jest to motor chodzi normalnie i normalnie zapala tylko raz na dwa dni ma taki bunt, czy ciepło czy pada to nie ma różnicy w jego pracy.
Byłem dziś na podmiance pod inny motor. Niestety nic się nie wyjaśniło. Oba moduły sprawne, przekaźnik ok,stacyjka ok. Kurcze jestem w kropce. Macie jakieś pomysły co jeszcze sprawdzić. Nie sprawdzałem cewek bo gościu miał cały motor złożony i nie chciałem wszystkiego odkręcać. Da się jakoś sprawdzić cewki bez wpinania w inny motor tzn czy dają iskrę?...
No raczej w sklepie w którym ją kupiłeś chyba że to jakiś starszy model wtedy to możesz popróbować z cewkami od motorów ewentualnie samochód ale domyślam się że to cudo jest na 6V więc powinno pasować prawie wszystko.
Niestety, gdy chciałem ściągnąć magneto żeby spiąć cewki szeregowo, utrąciłem plastik od platynek, platynki założyłem nowe, iskra jest, a motor nie chce odpalić, odezwie się i zalewa świece odrazu, jak tylko go odpalę to posprawdzam ile daje jedna cewka, ile w szeregu i ile za mostkiem. Jak tylko sprawdzę to napiszę.
Witam, mam problem z motorowerem Romet Arrow Fly 50 z 2014 roku. Sam motor jest po wymianie silnika na 110 cm³, działał bez zarzutu, jednak ostatnio zacząłem mieć problemy. Po przejechaniu kilku kilometrów (ok. 5 km) motor przestaje reagować na gaz i gaśnie, jak tylko obroty spadną, potem przez jakieś 5–10 min nie chce zapalić, jednak po tym czasie...
Proponuje sprawdzić cewkę wysokiego napięcia "butelkowa" odkręć świece przymocuj do głowicy weź źródło stałego napięcia (bateria 4,5V luba jakiś zasilacz 6V) podłącz jeden koniec przewodu do cewki WN a drugim tylko dotykaj "przerywając" Jesli pojawi się iskra na świecy to znaczy ze cewka WN jest sprawna. i powinno działać w końcu jak napisałeś wymieniłeś...
Witam Sprawdziłem dzisiaj działanie tej cewki. Przed odpaleniem podłączyłem bezpośrednio pod 12V no i słychać było cyknięcie za każdym dotknięciem do zasilania. Następnie odpaliłem ciągnik i podczas pracy przykładałem cewkę do zasilania. Nie słuchać ani nie czuć najmniejszej różnicy w pracy motoru. Budzi to moje wątpliwości. Uważam że silnik powinien...
Witam. Wiec tak jak w temacie mam problem z elektryka. Wyremontowalem jawe na igle na poczatku mialem problemy z odpaleniem ale wymylem skrzynie korbowa i kanaly dolotowe od paliwa i odpalila. Drobne poprawki przy zaplonie i chodzila naprawde ladnie przez jeden dzien...... Nowe swiece, iskra ze by konia zabila a i tak je zalewa. Zaplon ustawiony idealnie....
Witam koledzy, mam niemały problem. Dziś wymieniałem świece ponieważ motor gubił zapłony a tym bardziej że poprzedni właściciel wkręcił świeczki Champion RC9YC czyli kompletnie nie do tego motoru ;/ Ja zakupiłem DENSO K20TT i bezproblemowo wymontowałem stare z pierwszej oraz drugiej głowicy, założyłem nowe i wszystko skręciłem. Po odpaleniu motor chodzi...
Witam!! Po długiej zimie przyszedł czas na wyciągnięcie mojego jednoślada z garażu oraz przygotowanie do sezonu. Motocykl wymieniony w temacie odpalił bez problemu. Przejechałem się kawałek, motocykl jeszcze pochodził z 10 min, a później go zgasiłem. Za godzinę chciałem jeszcze raz odpalić motocykl, jednak nie dał żadnego znaku życia. Odkręciłem świecę,...
Ja bym sprawdził cewki patrzac jakie maja one napiecie bez obciazenia. Zrobil bym prowizoryczny zapłon bateryjny 1 minuta roboty akumulator od np malucha cewka tez podłączasz wszystko po przerywacz motoru i powinien zapalic i wtedy sprawdzasz napiecie cewek tak sprawdzalem w swojej Jawie i wyszlo ze daja cos kolo 3-4V wiec o wiele za malo nie pamietam...
Witam. Nie chcę zaśmiecać innego tematu który założyłem więc założyłem nowy dotyczący konkretnie jednej sprawy. czy jest możliwość sprawdzenia czy cewki są sprawne bez jakiś specjalistycznych narzędzi. Problem w tym że motor stracił iskrę. Na początek sprawdziłem uzwojenie pierwotne które mierzyłem na pinach cewki. przy mierniku ustawionym na 200Ω...
Najpierw sprawdź urządzenia zewnętrzne. Czy cewka statora ładuje kondensator? Czy jest impuls wyzwalający z impulsatora? Moduł elektronicznie zmienia kąt zapłonu. Uszkodzenie modułu najczęściej powodują przepięcia z cewki wysokiego napięcia. Zmniejsz przerwę na świecy na 0,2 mm i sprawdź czy na tak małej przerwie pojawi się iskra.
Witam! Mam problem z moja Hondą, motor po tygodniowym postoju stracił iskrę. Cewka ma oporność w granicach 1oma, moduł ? (nie wiem jak sprawdzić) ale rozebrałem stojan magneta i zauważyłem że od czujnika indukcyjnego wychodzą 2 przewody, na których nie ma żadnej oporności. A nawet przejścia. Porównywałem go z takim czujnikiem z chińskiego skutera, na...
Witam Posiadam od niedawna Rometa Charta. Nie chce wchodzić na wysokie obroty. Zapala za pierwszego kopa, chodzi baaardzo równo na najniższych obrotach ale wejdzie do średnich obrotów i dalej nie chce iść tylko przerywa. Vmax na trzecim biegu to 40km/h. Wymieniałem wszystkie uszczelki z simmeringami, nie bierze oleju ze skrzyni, zapłon jest dobrze ustawiony....
Czy ktoś sie orientuje, jakie ma być napięcie na cewce zapłonowej w motorze yamaha dt 125 10V z 1983 roku??
Uszczelniacze sprawdzone ponownie... Jak sprawdziliście uszczelniacze? Wyjęte i wklejone w obudowę na Hermetic tak jak pisałem? Jeśli nie to darma wasza praca. Ja cały czas obstawiam nieszczelność skrzyni korbowej, którą też trzeba złożyć na Hermetic, odczekać 24 godziny i dopiero odpalać. Napisałem ponownie do szwagra. Sprawdzał te uszczelniacze....
Witam Ponieważ nie odpalił mi motor po zimie, sprawdziłem że przyczyną jest brak iskry. Następnie szukając powodu jej braku sprawdziłem czy podanie napięcia na cewkę wytworzy iskrę, i okazało się że iskry dalej nie ma a cewka ma zwarcie(jak podałem napięcie z akumulatora to zaraz pojawił się dymek a prąd pobierany przez cewkę to parę amperów - myślę...
Seat cordoba1,4 z 99 Wersja 6k5aex2 Motor aex/apq'99 Nowa cewka,aparat zaplonowy, kable wysokiego napiecia, swiece. W 100% sprawne sprawdzane na jezdzacym. Napiecie na cewce 12,75 Przy symulacii halla zalacza sie pompa i porusza sie przepustnica lecz nie przeskakuje iskra. Komputer niestwierdza zadnego bledu. Jaka moze byc tego przyczyna? Za pomoc z...
Ale na czterech diodach masz dwa razy większy spadek. Nie ma sensu. Właśnie po to masz dwie cewki w motorze, by diody przewodziły naprzemiennie i mogły być tylko dwie. Sprawność takiego prostownika i Gratz'a jest taka sama. Stosując Graetz nic nie poprawisz, tylko pogorszysz ze względu na spadek. Najlepiej zrobić tak jak pisałem wyżej.
No tak, tyle że cała cewka była wymieniona na nową. Oczywiście jest to zamiennik, producenta podam dopiero w weekend, bo teraz nie mam jak tego sprawdzić. Ale zaznaczam, że w czasie pracy nie ma żadnych problemów z iskrą, motor działa wzorowo. Problemy ze zanikającą iskrą pojawiają się dopiero na zimnym.
Ma to być zamontowane w silniku Jawa 223. Średnica przesłony 70mm. Diodę wymieniłem na szybką. Układ narazie działał tylko na stole z obciążeniem w postaci żarówki. Przyniosłem cewkę z motoru i zaraz zobaczę jak będzie wyglądać iskra.
W czasie kręcenia / przy braku odpalania/ sprawdz , czy masz napięcie 12V na cewce WN . Ten motor ma gazownię?
Cześć. Prawdopodobnie, jeśli trzęsie to nie pracuje któryś cylinder zlokalizuj który zdejmując przewody w trakcie pracy silnika. zdjęcie przewodu z niedziałającego cylindra nie pogorszy już słabej pracy zaś na sprawnych powinno jeszcze bardziej rzucać motorem a nawet może gasnąć. Jeśli uda się namierzyć nie działający cylinder, podmień z innego cylindra...
Cześć, Kosiarka Kubota W4019 z silnikiem 170V, nie chce zapalić nawet na samostarcie. Brak iskry na świecy, cewka miala rezystancje rzedu 1,7kOhm, ale wymienilem na nowa. Sprawdziłem klin na wale - cały, zdjąłem koło magnesowe, pod kołem jest mala cewka (R-127Ohm), która indukuje dużą cewkę z kablem na świece. Przy obracaniu wiertarką silnika, na małej...
Jeżeli nie możesz odpalić na gazie i na benzynie, to tak jak wcześniej powiedziano zacznij do zapłonu. To, że jest iskra na wymontowanej świecy o niczym nie świadczy. Jeżeli jest anemiczna to pod wpływem wysokiego ciśnienia w cylindrze zostanie skutecznie zduszona. Musisz pokolei eleminować element ,które decydują tylko w momencie odpalania. Dobrze...
witam jechalem autem byl jakis taki slaby w pewnym momencie zaczelo nim szarpac szczelac obrotomierz latal jak wsciekły ,dzisiaj wsiadlem do megi kręce kręce i nic nie zagadała myslicie ze to cewka mam motor 1.6 8v pomózcie 3 dni temu mialem wymiane glowicy popłynąlem 600zl teraz to
No, ok to w takim razie czemu mogę zapalić z pilota tylko wtedy jak jest przekręcona stacyjka na ON. Jak jest w pozycji na OFF i pale z pilota to zapłon załącza się tak samo jak z kluczyka, wszystkie napięcia się pojawiają, nawet zasilanie cewek, a motor nie chce zapalić. Czyli coś musi być w tej stacyjce....
Panowie, aby wykluczyć ten impulsator z motorowera świdom jestem że wystarczy użyć drugiego "stojanu" ze sprawnym (nowym) impulsatorem, przerzucić swoją cewkę zapłonową, modół, cewkę butelkową i wszystko się wyjaśni.Chodziło mi tylko o to jak zdiagnozować najprościej czy jest rzeczywiście do "kitu", by go wyrzucić. Co do przyżądów pomiarowych to pisałem...
Witam! Po usunięciu przerw na wirniku. 1.sprawdź połączenie wszystkich styków na komutatorze. 2.sprawdź czy komutator niema połączenia z masą.Wirnik możesz sprawdzić na przyrządzie.Jest to cewka nawinięta na rdzeń z wyciętym trójkącie gdzie w te wycięcie wkładasz wirnik a na wirnik kładziesz zwykłą blaszkę.Jak wirnik jest dobry to blaszka leży i nie...
przyczyną moze byc takze wadliwy przewód z cewki do swiecy, wina moze byc takze w tzw. "fajce" na swiecy, a ustawienie przerywacza takze ma znaczenie, odstep platyn zalezy od modelu motora
dodam że moduły/cewki/świeca 100% sprawne bo mam w czym przetestować. Witam, Tu się nie zgodzę. Jak by było sprawne to by działało. Sprawdź na spokojnie przewody, złącza. Może coś zaśniedziało, złamało się. Może jest słaby styk. Mogłeś też gdzieś zabrudzić/ zamalować powierzchnie styku elektrycznego. Podziel obwód do sprawdzenia. Najlepiej niestety...
Witam Reperowałem ostatnio Simsona SR 50. Niby wszystko działa ok oprócz jednej rzeczy. Brak ładowania akumulatora. Podejrzewam ze jest coś nie tak z ELBA. Może ktoś podpowiedzieć jak sprawdzić co jest nie tak. Cewka chyba jest ok bo działa światło stopu. Nowa elba kosztuje około 50 zl a nie chce jej na darmo kupować. Czy jeśli zostanie uruchomiony...
Witam wszystkich przeczytałem wszystkie podobne tematy i postępowałem zgodnie z instrukcjami użytkowników jednak wszytko sprawdziłem co tam było napisane i zatrzymałem się na problemie stałego prądu na zacisku 1 na cewce. Wiem, że raz powinna tam być masa a raz prąd ale u mnie jest stała wartość niezależnie od położenia młoteczka, z drugiej strony(15)...
To akurat wiem, że Tcm i ECU łączy się po CAN, licznik też, jedynie co pozostaje to emulować ECU na innym motorze. Zachować rezystancje cewek i czujników dla wejść/wyjść i podłączyć dodatkowy Trigger na wale dla ecu z smart.
Witam W moim raptorku zgubiła się iskra :( Nie jestem elektrykiem i tylko dedukcyjnie sprawdzałem cewkę miernikiem porównując odczyty z dobrymi cewkami. Tylko w moim raptorku po ustawieniu miernika na V wyskakiwał mi wynik ok 3 volta. W innym motorze czy to ATV podczas rozruchu i pracy miernik nie pokazywał żadnego napięcia a maszyny chodziły ok. Wnioskuje...
Z iskrownika mają oryg. wychodzić kable: niebieski, czerwony, czerwono-biały, szaro-czerwony, czerwono-żółty. Potrzebne Ci niebieski i czerwony. Niebieski do 3 na module zapłonowym, czerwony na 14 modułu. 31 z modułu na masę, 15 z modułu na 15 cewki butelkowej WN. 1 z cewki butelkowej na masę. Fajka wiadomo. 2 na module jest potrzebna do gaszenia motoru...
Najlepiej sprawdzić multimetrem z włączonym pomiarem rezystancji Sondy podpinasz do cewki i jeżeli wskazanie jest od kilku do kilkuset omów najprawdopodobniej cewka jest dobra
Jeżeli nie izolujesz uzwojeń cewek od masy motoru to dajesz po jednej diodzie, ale wtedy nie wykorzystasz pełnej mocy cewek. Jeżeli z każdej z cewek wyprowadzisz po 2 przewody to daj do każdej osobny mostek prostowniczy.
Mój ojciec opowiadał mi że jego dziadek kiedyś izoloał drut miedziany aby nawinąć nim cewkę do motoru jakiegoś, chyba do "M-ki". Były jakieś szpule z nićmi lnianymi, coś tam się obracało. Przez środek przepuszczało się goły drut, a z drugiej strony wychodził już ładnie zaizolowany. Wie ktoś jak taka maszynka mogła wyglądać?
Witam pisze na tym forum bo jest tu wielu elektryków i mam dwa pytania: 1. Mam motor WSK 125 i zamontowałem dwie nowe cewki świetlne i jak sie okazało nie dają żadnego napięcia założyłem inne cewki i to samo a inne cewki np. ładowania czy zapłonowa dobrze działają co może być przyczyną ze lampy nie świecą :?: 2. Mam mostek prostowniczy taki jak poniżej...
f28 to awaria serwo motoru (cewki). da się to naprawić bo miałem nie jedną taką naprawę Ten element jest gazowym zaworem bezpieczeństwa i naprawianie go, a producent nie dopuszcza tego, może przynieść zupełnie nieoczekiwane skutki. To... tak dla dobra naprawiacza oraz użytkowników i ich sąsiadów.
Witam, problem z Yamaha XT 600 3tb 1992 mianowicie podczas jazdy zaczęła przerywać tylko na wyższych obrotach, przejechałem 30km zgasła. Po chwili kopania zapaliła i dojechałem do domu odpalając ją jeszcze ze dwa razy. Paliwo dochodzi, sprawdziłem czy jest iskra pojawia się raz na 5-10 kopnięć i to nie zawsze a w dodatku słaba. Zacząłem od wymiany świecy...
Czy to możlowe żeby problem leżał w tym że mam cewkę masową? Przy odpalonym motorze podłączyłem próbowkę do masy i wyjścia z cewki ładowania i się zaświeciła a z tego co wiem nie powinna... przynajmniej w wypadku cewki bezmasowej
Jeżeli wychodzi przewód WN to jest to cewka wraz z modułem, z tych czterech przewodów to zapewne dwa to zasilanie jeden do gaszenia i jeden do czujnika, ale to tylko domysł. Przydałby się schemat tego motoru. W tej chwili to przychodzi mi do głowy sprawdzenie które przewody są zasilające i sprawdzić czy niema między nimi zwarcia
Jak chcesz jeździć już, to kup nowy stator, moduł cewkę zapłonową i impulsator. Nie zapomnij o kole magnesowym. A może to ono wybiera nam pisanki? Wszystko o czym pisałem prowadzi do celu! Problem polega na tym, że nie jesteśmy wróżkami i mając wiele dróg nie wiemy którą wybrać. Po prostu trzeba sprawdzać po kolei! Dobrze by było mieć możliwość podmianki...
jak się do niej odnieść w takich przypadkach Pozytywnie. Wystarczy pamietac o energi potencjalnej.
nie jestem ekspertem ale ta cewka po prawej co jest podłączona z jednej strony do przerywacza a z drugiej do masy całkiem mi tam nie pasuje. przecież zapłon jest bateryjny i pobiera zasilanie z akumulatora. tą cewkę zalecałbym podłączyć jak dwie pozostałe, napięcia to nie zmieni ale poprawi wydajność prądową. ps. przy takim podłączeniu układ prawdopodobnie...
zrobiłem z cewki od motoru ale iskra taka że szkoda pisać druciki muszą mieć bardzo mała odległość a nadodatek jakos kijowo to działa przeczytałem na necie że można to zrobić również z podzespołów z tv miałem taki tam stary i go rozebrałem i chciałbym sie dowiedzieć co musze z niego wylutować i jak to podłączyć żeby działało za pomoc wielkie dzięki
Witam mam problem z Iveco daily 2008r. 2.3 hpi otóż oryginalny motor wywalił korbę bokiem więc kupilem drugi motor po przełożeniu silnika nie chce odpalić, brak ciśnienia na listwie popuszczając nakrętki przy wtryskach i kręceniu tylko delikatnie skapuje ropa w przelewach od wtrysków jest sucho, po sprawdzeniu komputerem diagnostycznym okazuje się że...
kolego mam link tego samego w innej obudowie ten co mam jest przypadkowy pochodzi z innego skutera yamahy interesuje mnie czy jest możliwe podłączenie do quada Bashan 250cc ATV 2006r. to samo co Romet 250cc ATV na stronie Części rometa moduł zapłonowy do tej pojemności ma w ogóle inną kostkę i nie mogę znaleźć tego. motor zgasł podczas jazdy sprawdziłem...
cewka motor cewka motor sprawdzi cewka zapłonowy motor
wyjście trybu standby modułu electrolux sterowanie kursorem
kikusui com7101 automatyka przemyslowa
Najmniej awaryjny silnik w Opel Vectra C - opinie Kamera SDIP5040E-IRW producent DVS - szczegóły