Cześć. Ja też właśnie co kupiłem ten sterownik dzisiaj go uruchomiłem i również po podłączeniu zgodnie z dokumentacją silnik zamiast się obracać jedynie drgał. Winą jest "niewłaściwe" sterowanie układem L293. Problem można rozwiązać zwyczajnie podłączając jedną cewkę motoru do wyjść OUT1 oraz OUT3 a drugą cewkę do wyjść OUT2 oraz OUT4 motoru. http://obrazki.elektroda.pl/6212480800_1...
Mam uszkodzoną cewkę ładowania od motoru WSK. Cewka ma poprzerywany drut nawojowy więc chce go wymienić. Problem w tym, że nie mam drutu nawojowego o takiej samej średnicy jak w oryginale. :?: Jak mogę obliczyć ilość zwojów jeśli daną mam średnice drutu i pożądane napięcie ładowania 6V. :?:
To pomyśl, czy taniej nie wyjdzie przerobić cewki od WSK....
Bezpieczniki sprawdzałeś? Od razu wybiegnę w przyszłość i napisze że te motor sicherungen też masz sprawdzić
Witam. Od jakiegos czasu borykam sie z problemem podlaczenia halogena do motoru . Cewka ktora jest obecnie jest to cewka 12 v ktora maxymalnie moge obciazyc zarowka 35 watowa . Przy zalozeniu halogena 12v 55wat nie daje sobie rady by pelni wykorzystac swiatlo jakie daje halogen brak mocy czy mozna przewinac taka cewke czy nawinac wiecej drutu . Jaki...
Witam ostatnio nabyłem lampę 55w i chciałem ją podłączyć do motocykla cewka w motorze posiada zakres 12-24v przy największych obrotach lampa jest na 12v i chciałbym zrobić instalację z użyciem akumulatora 12v 4ah posiadam regulator z malucha i mostek z mz czy mógłby mi ktoś powiedzieć jak to podłączyć. Dam punkty
Chcesz przewijać cewkę zapłonową z motoru jakiego JAWA?
Witam. Chcę nawinąć cewkę w motorze, która się spaliła. wiem że mogę liczyć ile zwojów było nawinięte przy rozwijaniu ale nie wiem czy mi się to uda ponieważ cewka jest spalona i drut sie łamie. Chodzi mi o jakieś wzory czy zasady na których mógłbym się opierać przy nawijaniu. Z góry dziękuje za odpowiedź. Pozdrawiam.
Witam. Padłą cewka zapłonowa motor 1,6 AHL. Czy kupić samą nową nową cewkę a moduł przełożyć czy też kupić używkę kompletną. Co sądzicie.
Cewka w magnecie jest dobra. Sprawdzałem miernikiem i wytwarza prąd. A co robi cewka wysokiego napięcia? Motor chodził normalnie i po jakimś czasie stanął. A stanął bo nie ma iskry. A jak sprawdzić tą cewkę WN?
Jeśli "cewka do motoru" dostarcza stałego napięcia 12V (tak wynika z obrazka), to schemat jest zły, a nawet bez sensu :cry:
Witam, mam pytanie. Posiadam Hondę CBR 600RR z 2005 roku. Ostatnio wymieniałem świece zapłonowe i po wymianie świec motor przestał ładować. Wymieniłem regulator napięcia, nową cewkę przy akumulatorze, ale motor dalej nie ładuje. Może pomożecie, co może być przyczyną usterki?
witam jechalem autem byl jakis taki slaby w pewnym momencie zaczelo nim szarpac szczelac obrotomierz latal jak wsciekły ,dzisiaj wsiadlem do megi kręce kręce i nic nie zagadała myslicie ze to cewka mam motor 1.6 8v pomózcie 3 dni temu mialem wymiane glowicy popłynąlem 600zl teraz to
Witam. Czy ktoś wie może jak sprawdzić cewkę zapłonową od motoru czy nadaje się do dalszej eksploatacji?
Moich kilka uwag do tematu: 1/ Moduł od Piaggio wydaje się być przeznaczony do silników z rozruchem akumulatorowym i oświetleniem oraz współpracuje zapewne z tzw. magnetem, zatem zastosowanie go wprost jako jedynego elementu jest niemożliwe. 2/ Do przeróbki układu zapłonowego w As-Motor koniecznym wydaje się zastosowanie koła magnesowego i statora z...
Cześć Kiedyś często słyszało się o oryginalnych tylko świecach do opla GM. Ja bym założył NGK lub Denso -sam na takich jeżdżę. Następne to cewka i tu w oryginale raczej powinno być. Masz stara aby podmienić i zobaczyć czy przejdzie? Dwa twój motor nie ma hydraulicznej regulacji zaworów więc chyba należało by sprawdzić luz zaworowy oraz ciśnienie sprężania....
Ma to być zamontowane w silniku Jawa 223. Średnica przesłony 70mm. Diodę wymieniłem na szybką. Układ narazie działał tylko na stole z obciążeniem w postaci żarówki. Przyniosłem cewkę z motoru i zaraz zobaczę jak będzie wyglądać iskra.
witam jechalem autem byl jakis taki slaby w pewnym momencie zaczelo nim szarpac szczelac obrotomierz latal jak wsciekły ,dzisiaj wsiadlem do megi kręce kręce i nic nie zagadała myslicie ze to cewka mam motor 1.6 8v pomózcie 3 dni temu mialem wymiane glowicy popłynąlem 600zl teraz to
Przyjacielu, a czy cewka jest w jakimś miejscu galwanicznie połączona z masą? Cewka, z której chcesz zasilać Twój twój jest jedno czy dwuprzewodowa? Bo pierwsza sytuacja przekreśla prostowanie pełnookresowe.
Co do CUT to przecinasz plus idący na cewkę. Alarm tym przewodem gasi motor a jednocześnie blokuje gdy ktoś bez Twojej wiedzy chce odjechać. co do GND to jak wychodzą z tego samego miejsca to jeden pod masę drugi może być wolny/zaizolować Dodano po 8 Co do Estr to są różne opcje w zależności od instalacji. Dodano po 5 Przewody estr są do odpalania,...
Telekomunikacja to nie motoryzacja i zwłaszcza stara , przecież nawet nie wiesz o czym piszesz cewka zapłonowa to zapłonowa natomiast te od żarówek to chyba inaczej są podłączone prawda "elektrit" ? .
Cewka powinna dawać kilkadziesiąt volt.
Cieszę się że masz zdrowe podejście do siebie. Schemat faktycznie nieczytelny. Numeracja się nie pokrywa i nie ma schematów łączeniowych stacyjki i innych skrzynek łączeniowych. Nie wiadomo co z prądnicą. Nie doszedłem jaki naprawdę masz rodzaj zapłonu. Spróbuj uzupełnić schematy nanosząc informacje "z natury" lub znajdź lepsze. To co piszesz o Simsonie...
Jeżeli tak się dzieje, to musi być zwarcie cewki ładowania do masy. Obwód zmiennoprądowy nie może wykazywać oporności do masy. Omomierz przy wył. motorze nie musi tego wykazać, należy mierzyć napięcie przemienne względem masy (każde końce oddzielnie). Oczywiście, jeżeli cewka nie ma zwarcia nie powinno nic wskazywać.
Mój ojciec opowiadał mi że jego dziadek kiedyś izoloał drut miedziany aby nawinąć nim cewkę do motoru jakiegoś, chyba do "M-ki". Były jakieś szpule z nićmi lnianymi, coś tam się obracało. Przez środek przepuszczało się goły drut, a z drugiej strony wychodził już ładnie zaizolowany. Wie ktoś jak taka maszynka mogła wyglądać?
Cewka WN którą chcesz zastosować (oznaczenie EMZA 8351.1/13 a nie /18 ) jest przeznaczona do zapłonu typu CDI - ma ona małą rezystancję uzwojenia pierwotnego. Ulegnie uszkodzeniu moduł zapłonowy, a nawet cewka WN, jeżeli moduł nie będzie wyposażony w ogranicznik prądu cewki. Poza tym mowa o tym była w poprzednim Twoim temacie: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic14...
Pomierz cewkę tachogeneratora tego silnika: https://fixpart.ie/product/midea-1100201... Uszkodzenie triaka też może wchodzić w grę.
Hamulce BG firmy SEW są z cewką z odczepem, zasilanie prostownika w tym przypadku jest jednofazowe 230V 50Hz (tabliczka znamionowa, poz. BREMSE). Sam prostownik jest na napięcie 150-500VAC (uniwersalny), ale komplet prostownik-cewka jest przewidziany do określonego na tabliczce zasilania. Zasilanie prostownika na zaciskach 2 i 3! V.
Uzwojenia alternatora są ok mierzyłem u kolegi w motorze wszytko . Cewka WN sprawna, moduł sprawny porostu nie idzie impuls na cewkę zapłonową :(
Czy to możlowe żeby problem leżał w tym że mam cewkę masową? Przy odpalonym motorze podłączyłem próbowkę do masy i wyjścia z cewki ładowania i się zaświeciła a z tego co wiem nie powinna... przynajmniej w wypadku cewki bezmasowej
sprawdź kable przy cewce wysokiego napięcia i napisz jaki motor ma zapłon,
http://obrazki.elektroda.pl/8213398400_1... Witam! Chciałbym zaprezentować jedno z najbardziej przydatnych urządzeń, jakie zdarzyło mi się wykonać. Jak pewnie fani mechanicznych jednośladów wiedzą, nowe przepisy ruchu drogowego mówią, że motorowery muszą być obowiązkowo wyposażone przynajmniej w światła pozycyjne i (nowość) światło...
Napisałem do SEW i dostałem bardzo pomocne info: W silnikach rodzin DT/DV/CT/CV przewód biały mógł mieć dodatkowo czerwone lub niebieskie „cętki”. Przewód biały bez cętek oznaczał napięcie cewki 230V, czerwone cętki oznaczały 400V a cętki niebieskie inne napięcie. u mnie są czerwone, co wskazuje że cewka jest na 400V co zresztą jest napisane...
https://allegro.pl/oferta/czujnik-poloze... tak wygląda ten czujnik? jeśli taki to jest to zwykła cewka (w oplu jest identyczny) i działa tak samo jak każda cewka choćby w motorze w magneto - im wyższe obroty tym większe napięcie, no i wyższa częstotliwość impulsów o które tu się rozchodzi to nie jest żaden...
Wyczyszczenie świecy w niczym nie pomaga. Jako że nikt nie chciał napisać czy cewka od samochodu badź innego motoru może być to postanowiłem kupić nową - 35zl o nie majątek. Efekt - drugi dzień bez problemu.
Prawdopodobnie masz spaloną cewkę od świateł. A jak podłączysz tę drugą to pewnie światła się zaświecają a motor gaśnie bo zwierasz cewkę od zaplonu do masy.
ja bym sprawdził cewki patrzac jakie maja one napiecie bez obciazenia. zrobil bym prowizoryczny zapłon bateryjny 1 minuta roboty akumulator od np malucha cewka tez podłączasz wszystko po przerywacz motoru i powinien zapalic i wtedy sprawdzasz napieci...
Na początek rozwali cewkę. Jeżeli jest ten sam motor co w bravo to musi kol ssący wykręcić.
Witam Czy oryginalną cewkę zapłonową można gdzieś tanio kupic? Czy jest możliwośc zastosowania zamiennika np od motoru?
Poprzełączałem tak jak było motor pali ale alarm nie działa wogóle na pilota. jak wepnę w wiązkę od alarmu gdzie jest podłączona do instalacji to jest zero reakcji na pilota. Ale po włączeniu stacyjki załącza się alarm. Od alarmu odłączyłem moduł zapłonowy ,cewkę zapłonową i motor pali. Czy jest możliwość że coś stacyjka?? Przecież z niej tylko wychodzi...
Nie oszukasz ECU lecz pracę motoru, ponieważ zawór ten ma znaczące żądanie no ale bez tego też będzie autko jeździło.
Mam problem z w/w quadem, brak iskry na świecy. Sprawdzone elementy to: Iskrownik- nowy - ok Moduł zapłonu, sprawdzony na innym motorze - ok Cewka wysokiego napięcia- wymieniona - ok Po wymianie nowego iskrownika motor był sprawny przez ok.3 godzin. Następnie problem się powtórzył, i nie ma iskry, natomiast iskrownik napewno jest ok. ponieważ był sprawdzony...
Nie posiadam żadnego schematu, moto kupiłem ze Szwajcarii. Kupiłem jako uszkodzone, facet powiedział że jest uszkodzona cewka która daje impuls (czyli cewka ładująca) i dlatego motor nie chce palić, czy ktoś wie coś więcej w temacie? Pozdrawiam RafalMisza
RL - Relay - Przekaźnik (prostokąt to cewka, przerywana linia ilustruje która cewka steruje którym zestykiem) M - Motor - Silnik Czerwona Flaga to "przewód z plusem".
,,Schemat" bzdurny od początku do końca. Robi się tak - zasilanie podawane bezpośrednio przez zabezpieczenia na falownik, a on już bedzie realizował reszte. Przyciski astabilne NO do pracy w prawo lub lewo i przycisk astabilny NC - stop. Wyłącznik awaryjny w tym samym obwodzie. Dwa przekaźniki z cewkami 24VDC i parą stykow NO załatwią sprawę podtrzymania...
Świece - wymienione, poprzednie widać że były mało zniszczone-po wymianie przez jeden dzień był spokój - motorek palił bardzo ładnie - ale niestety na drugi dzień po nocy - problem wrócił - znów strzelanie ? Co do przewodów WW to wyglądają naprawdę ładnie - więc nie widzę sensu ich wymiany! Ale udowodnione jest że wina siedzi w zapłonie - więc co dalej...
Motor sprzedany
No raczej w sklepie w którym ją kupiłeś chyba że to jakiś starszy model wtedy to możesz popróbować z cewkami od motorów ewentualnie samochód ale domyślam się że to cudo jest na 6V więc powinno pasować prawie wszystko.
Napisałem na początku tego wątku, że wymieniłem triaka na nowy a później sprawdziłem ten wymontowany. Przepraszam, widocznie umknął mi ten fakt uwadze jak czytałem. Tak jeszcze z czystej ciekawości zapytam czy przy lekko zaniżonym napięciu z tacho spowodowanym np. częściowym zwarciem międzyprzewodowym cewki w jego obwodzie procek nie przerwie pracy...
Witam, Oto problem: Mam silnik 0,37kw (3 fazy) z motoreduktorem + fotokomórka + mały sterownik + stycznik. Nie jest to profesjonalne :(, robie dla Dziadka do pakowania papryki- takie czasy). Silnik jest załączany i wyłączany przez stycznik (cewka 24DC) co około 1-2 sekundę (kiedy nadjedzie woreczek-stop, po upływie 1sek-start). Co się będzie działo...
Kolego pod numerami 2- ma być wprowadzenie z gwiazdy silnika i chyba tak u ciebie jest . 3- podajemy zasilanie z fazy silnika i chyba tak masz . Sprawdzić WS -to cewka hamulca 4 -5 - to zaciski które mają iść do szafy na styk by uruchomić hamulec. 1- to środek cewek hamulca.
Witam !!! Poszukuje schematu elektronicznego przerywacza świecy który użyty by był w silniku pulsacyjnym. Posiadam cewkę WN-6v od motoru Simson, brakuje mi jedynie przerywacza który wytworzy iskrę Znalazłem tyle ze nie wiem ktory bedzie dobry prosze o schemat albo link do niego
Ostatnio zmieniłem cewkę zapłonową, przez ten czas motor stał miesiąc w zimnym garażu. Chciałem go odpalić niestety cały czas się zalewał do tego stopnia, że w komorze wału korbowego zbierała się benzyna. Teraz wszystko wyczyściłem, motocykl odpala jednak z małymi problemami. Cały czas przerywa i dławi się jak próbuję dodać gazu. Podejrzewam że to wina...
Witam mam problem z centralka hb5 po buzy siadła dokładnie cewka wymieniłem. Centralka działa ale siłowniku motor 2 otwiera siłownik a już nie zmyka jeszcze co zauważyłem ze wyjście 24v gdzie mogę podłączyć sterownik sonoffa z supla nie daje zasilania. Czy może ktoś posiada schemat?
najprawdobodoniej to bedzie cewka zaplonowa albo nawet dwie jesli masz nie zespolone bo nie piszesz jaki motor rok Dodano po 4 odpal i sciągaj cewki jesli pojedyncze lub fajki na swiecach jesli cewka zespolona i obserwuj reakcje motoru Dodano po 5 nie sciągaj gołymi rękami!
Proszę o pomoc co to jest przed cewką 1. Ponieważ stąd olej ma wyciek i chce to uszczelnić i jak to zrobić. Dla potomnych . W tym motorze Renault to jest cewka numer 4 :D Czy w tym zaworze idzie jakiś oring do uszczelnienia? Tak jest oring :|
Czy to silnik Wiatr-a 4 biegowy, czy tam jest prądnica czyli cewka i magneto plus selen czy prądnica jako osobny podzespół, miałem taki motor ale SHl 175 tam była cewka i magneto. Jeśli to takike rozwiązanie to reulatora tam nie założysz.
Witam, remontuje ostatnio Simsona s51. Problem polega na tym że żeby zapalił cewka zapłonowa musi być podpięta pod takie coś (zdjęcia poniżej). Bez tego nie zapali. A pytanie brzmi:co to jest to na zdjęciu i co zrobić żeby motor palił bez tego podpinając cewkę zapłonową od razu do prądnicy.
Jaką ma przerwę przerywacz ? Sprawdź czy nie ma zwarcia na przerywaczu (czy kable nie stykają się z masą). Jak sprawdziłeś cewkę ?
Musze przyznać to tłumaczenie google jest boskie, dzięki. Szukam informacji na stronie anglojęzycznej (nie znam niemieckiego), i nie moge znaleźć jasnych informacji jak podłączyć hamulec BE, znalazłem info dla BGE, BM(G) ale dla samego BE nie mogę znaleźć nic co jednoznacznie rozwiąże mój problem. Wspieram się tym pdf-em http://www.sew-eurodrive.com/download/pd...
Czy tym źródłem napięcia~jest cewka w prądnicy motocyklowej?
Jak chcesz duża moc połacz równolegle pare IFK120. Kosztuja pare zł za sztuke. Trafo separujące, mocny kondziołek, cewka wn - nawet możesz w to miejsce wsadzic zwykła cewke zapłonowa od samochodu, lub motoru. No i jeszcze generator sterujący cewka. Gwarantuje ze oslepniesz.
Trafa VN od starych telewizorów kineskopowych? też trudno zaliczyć do udanych pomysłów, bo które przykładowo wybrać skoro było ich ponad sto rodzajów A to nie ma znaczenia. Z tych monochromatycznych (nie kolorowych) w zasadzie każdy będzie pasował. A już na 100% z polskich TV. Mam do kolegi takie pytanko. Robił może kolega takie urządzenie w oparciu...
W CDI masz 6 pinów (pinout w google). Masa (przeważnie razy 2), cewka ładująca, impulstor, gaszenie, zasilanie. Może by i dało się to przekombinować na ten motor, ale nie jestem stanie zagwarantować czy cewka ładująca da wystarczające napięcie, oraz czy zapłon będzie w odpowiednim momencie.
Mam pytanie czy z iskrownika takiego od motoroweru czy WSKi da się zrobić prądnice i wykorzystać to do małego wiatraka Z iskrownika nie ale z prądnicy tak. Należy wykorzystac cewkę która w motorowerze (motorze) podaje prąd na oświetlenie. Oczywiście aby to się kręciło trzeba wziąć cały korpus silnika razem z wałem. Pozdro.
Pisze, że wsadza kabel do cewki czyli 16-stka odpada. Dobrze kidu podpowiada i Ty też wiesz o jaki motor chodzi.
uzyskane napiecie nalezy wyprostowac odfiltrowac(10uF) i zasilac nim impulsowo kolejny transformator impulsowy cos jak cewka wysokiego napiecia od motoru czy auta mozna to zrobic przy pomocy tyrystora i kilku elementow ale napiecie to wystarczy kolo 400V na tym kond a u ciebie jest zbyt duzo tak sa robione fabtyczne paralizatory .. pisalem o tym juz...
Jest to cewka świetlna do której są podłączone światła w motorze ale czasami jak włączam światło z przodu to mi pali żarówkę z tyłu. Bo daje więcej niż 6v i do tego mi jest potrzebne.
Czarno biały - gaszenie (po złączeniu z masą) Czarny - masa Pomarańczowy - cewka zapłonowa Czarno czerwony - zasilanie modułu (cewka CDI) Biało czerwony - do impulsatora
jak rozłaczy sie akumulator jest mocniejsze czy to normalne jest ok.czy niestety jest tu oznaka awari instalacji,prosze o wiecie co,dziekuje jak zawsze czesc Michał szczerze to takich testów nie robiłem z odpinaniem akumulatora, ale moin zdaniem objaw jest prawidłowy ponieważ ta część strumienia magnetycznego która jest wykorzystywana na ładowanie...
brak iskry cewka 100 % dobra proszee o pomoc iskra znikla nagle wczesniej motor C16NZ pracowal i dealnie
A platynki mogą być przyczyną? Iglica ustawiona na środkowy rowek. Zauważyłem jeszcze, że paliwo dostaje się do gumowego łącznika pomiędzy gaźnikiem a filtrem paliwa. Nim przestał odpalać regulowałem gaźnik śrubami i zrobiłem 33 km. Odstawiłem motor na tydzień i brak iskry. Wymieniłem cewkę, przewód WN. świecę, a na końcu cewkę. Po tych zabiegach iskra...
A czy mogę na odpalonym silniku tą cewkę zasilić i zobaczyć czy jest różnica w pracy motoru? Dodano po 7 Zważając na to, że wtryski lały strasznie i otwierały się już przy 140bar to może jeździli na jakims syfie.
Witam, wymieniłem iskrownik z impulsatorem, świece i moduł zapłonowy, iskry nadal nie ma. Cewka zapłonowa była sprawdzana w innym motorze i jest iskra. Proszę o pomoc. :D Dodano po 12 Pomorze ktoś ???Morze miał ktoś taki przypadek
Dzisiaj nagle zniknęła iskra w WSK 125,pierwsze myślałem że skończyło się paliwo a po sprawdzeniu iskry okazało się że jej nie ma.Ściągnąłem dekiel i zapłon jest tak samo ustawiony,prawidłowo otwiera się wyraźnie i 3mm przed GMP,przerwa na przerywaczu jest ustawiona na 0.3mm.Sprawdzałem na dwóch nowych świecach z firm BOSH i NGK,sprawdzałem iskrę na...
Moim zdaniem motor powinien pracować. bo po co włączać i nagrzewać cewkę sprzęgła które i tak się nie kręci.
Hej. Dwa pytanka: 1. Jakie jest napięcie WN w cewkach stosowanych w skuterach, motorach? 2. Gdzie, skąd, w czym, z czego mogę dostać cewkę lub trafo WN gdzie cewkę będę zasilał z 230V (oczywiście DC sterowana z timera - skrótowo mówiąc..)? Do czego potrzebuję? Otóż do eksperymentów z wyładowaniami koronkowymi (ozon i te sprawy). Jak sie domyślacie napięcie...
Motor zrobiony został założony nowy moduł i cewkę od skutera zipa oraz wymieniony impulsator ponieważ stary był 6V. Honda zapaliła od razu. Dzięki wszystkim za pomoc. Pozdrawiam.
Cześć ! Mam problem. Nie wiem jak podłączyć cewkę, prądnice i akumulator. Mam wszystko. Cewkę kupiłem taką, ponieważ taka była przy tym motorze. http://obrazki.elektroda.net/29_12821046... Proszę o pomoc !!
Witam serdecznie . Szukam schematu instalacji do Vectry a 1,6 motor C16NZ a dokładnie rozpiski podłączenia cewka,moduł zapłonowy . Miałem mały kłopot z przewodami i teraz nie wiem jak to mam podłączyć. Proszę o pomoc jak by co to piszcie na maila maniana(at)interia.pl
Ale ja już mam założony ten zapłon tylko nie wiem dlaczego motor nie pali przerwa miedzy magnetem a cewka jest minimalna . Wiec proszę jeżeli ktoś mógł by mi powiedzieć w czym tkwi problem to był bym wdzięczny.
Motor jest po remoncie. były wymieniane łożyska i chyba nie ma luzu( od czego ma być od stania:) ) a co do przerywacza to się otwiera. Ale cewki ocierają lekko o magneto ale nie na tyle żeby nie można było obracać magnetem. Czy w ogóle to coś da. motor mi nie odpala a cewki świetlne są zupełnie inne ,przecież od cewki W. N . Co to znaczy ZAGADA :)
Witam mam honde mtx 80 i mam problem z cewka a, mianowicie co może być przyczyną ciągłego psucia sie cewki. Po założeniu nowej i przejechaniu kilku kilometrów motor nie odpala i jest to winna tej cewki.
ja użyłem cewki od motoru więc mam jedno wyjście WN. Użyłem też kabla WN żeby wyprowadzić to napięcie (ma on grubą izolację), bo na normalnym też mi na boki iskra skakała; a co do cewki samochodowej jeszcze: iskra ma przeskakiwać pomiędzy WN a masą, a nie między wyjściami WN; tam powinna pojawiać się na zmianę: raz na jednym, raz na drugim; chociaż...
Witam Takie pytanie Jakie napięcie powinna dawać prądnica/zapłon CDI w motorze Honda NSR 125. Moja daje 24 v i właśnie padła mi cewka wysokiego napięcia.
Hej, kupiłem używaną prądnicę i iskra jest, motor pali i jeździ, czyli winna była ta jedna spalona cewka. Dzięki jeszcze raz za pomoc, temat zamykam:)
Witam Radzę spojrzeć na schemat i bedzie wszystko jasne.Cewka FL1 na schemacie jest od podświetlenia wyświetlacza.Na układzie U11 jest generator PWL do wysterowania diód LED.Możesz włączyć bez tej cewki ale nie będzie podświetlenia LCD. Pozdrawiam Bogdan
To jest cewka zapłonowa Zasilanie na środkowy.
Chłopie jeśli chcesz mieć większą moc to kup po prostu sobie większy motor. Ale myślę żę cewka od jawki by Ci mogła pomóc, ale to Ci i tak nic nie da. Weź odkręć głowice kup sobie 1 metr papieru ściernego i splanuj głowice w tym komarku,na allegro widziałem jeszcze cylindry 60cc. Powodzenia
skoro (jak mi się wydaje) ta dość długa dyskusja spoczęła na temacie sposobu uzwojenia altka to może go przezwoić w inny sposób na fotce WAI nie za bardzo widać ale stojan jest nawinięty chyba cewkami więc może by tak nawinąć go "szlaczkiem"?
Witam, mam problem z tym motorkiem niem iskry. Cewka wysokiego napięcia jest dobra, gdyż inny motor na niej odpalił. Napięcie z silnika, z cewek wychodzi jeśli się kopie, sprawdziłem miernikiem. Motorek ten jest na zapłonie CDI. Prąd z modułu wychodzi na cewkę wysokiego napięcia, a jeśli podłącze cewkę do modułu, to prąd znika. Gdy odłączę cewkę, miernik...
problem nie tkwi w przerywaczu tylko gdzie indziej. Jeżeli wszystko jest dobrze wyregulowane przerwa na przerywaczu na świecy prawidłowa świeca odpowiednio dobrana to są dwie możliwości układ zapłonowy lub gaźnik. Najczęściej uszkodzona jest ta aluminiowa cewka po włączeniu świateł motor gaśnie bo jest za słaba iskra za małe napięcie dochodzi do niepełnego...
panowie, przecież pisze w tytule-1,4 8V 60 źrebaków. Wiadomo że C14NZ. no tak cała reszta to mocniejsze motory. Przepraszam a co do iskry to cewka albo moduł cewkę możesz sprawdzić omomierzem (najlepiej w momencie gdy nie odpala)
https://obrazki.elektroda.pl/4007905500_... https://obrazki.elektroda.pl/8126114600_... Ostatnio auto zaczęło łapać takie błędy, tylko na benzynie. Panowie gdzie szukać przyczyny? Przejrzałem układ zapłonowy i niczego niepokojącego nie znalazłem.. Na gazie pracuje idealnie, na benzynie trzęsie silnikem, przy dodawaniu...
ok. Schemat jest git ale jak bym miał cały kompletny motor a ja mam tylko moduł i cewkę i 7 kabli z silnika Jak coś to mogę dodać parę zdjęć z tym
Projekt wykonania anteny na częstotliwości około 30Hz Antena jest przeznaczona na odbioru szybkich zmian magnetycznych S/N i N/S Elementem odbiorczym jest żarówka "NEONOWKA" Do neonówki jest doprowadzone napięcie zmienne o pewnej częstotliwości prąd ten jest minimalny na tyle zęby neonówka tylko delikatnie zaświeciła jeśli pojawi się jakiś sygnał radiowy...
Witam koledzy, mam niemały problem. Dziś wymieniałem świece ponieważ motor gubił zapłony a tym bardziej że poprzedni właściciel wkręcił świeczki Champion RC9YC czyli kompletnie nie do tego motoru ;/ Ja zakupiłem DENSO K20TT i bezproblemowo wymontowałem stare z pierwszej oraz drugiej głowicy, założyłem nowe i wszystko skręciłem. Po odpaleniu motor chodzi...
NO rzeczywiście może nie doprecyzowałem. Pomimo wymiany cewki i kabla wn mój motor nie palił. Mój moduł sprawdziłem w jego motorze i wykazało że jest ok. U mnie ani razu nie pojawiła się iskra, nawet na jego dobrych częściach. Więc cewkę , kabel i moduł mam ok.
W mniejszych benzynowych (np TU5...) silnikach PSA sterowanie cewką jest (prawie) oczywiste: plus i dwie kluczowane przez sterownik masy. Czyli klasyczny zapłon z iskrą traconą. Co prawda jest tam pewien niuans z "detektorem fazy" ktróy zastępuje czujnik położenia wałka rozrządu, ale to już było wałkowane i nie o tym.. Tym razem interesuje mnie cewka...
Słyszałem, że w tych motorach podobno cewki (sagem) wymienia sie jak ...swiece. I trzeba zapasowe ze sobą wozić... W kangoo jest poczwórna cewka dis i raczej się nie psuje [/mod]
cewka motor sprawdzić cewka motor sprawdzi cewka zapłonowa motor
ferrytowa antena nadawcza podłączenie kostki stacyjki instrukcja radia chorus
praca inżynierska elektrotechnika radio preludium
LG WD-T12235D – średnica silnika Direct Drive ~280 mm, stator 4417EA1002K, rotor 4036ER4001B Gdzie znaleźć service manual dla Samsung UE55J620?