Jeśli to BMW sądząc po wtyczce to powinieneś mieć 1-2 cewka czujnika położenia 2-3 cewka czujnika położenia 4-7 czujnik temp paliwa 5-6 cewka nastawnika
Turbinka nie była zablokowana jakimś kawałkiem rdzy, kamieniem itp? Widać że turbinka jest brudna i ma w kilku miejscach pogięte łopatki. Myślę że przy kondensatorze 2 µF zamiast 3 µF powinien silnik pracować. Widać lekki opór na wirniku, ale nie chciałbym Ci proponować demontażu pompki paliwa gdyż nie jestem pewien czy demontuje się w całości czy w...
świece, kable WN, cewka, ciśnienie paliwa, czujnik położenia wału, najlepiej podłączyć pod kompa sczytać błędy albo samemu zworką błyśnięciami check-a.
Sprawdź przekaźnik pompy paliwa bo cewka też jest z niego zasilana.
Ok domyśliłem się że jakimś miernikiem. Ale jestem zielony trochę jakie wartości ma pokazywać? I gdzie na cewce mam przyłożyć miernik? Ustawiasz multimetr na pomiar rezystancji symbol Ω . Pomiar zaczynasz od najmniejszej ustawionej wartości na multimetrze. Przełącznikiem zakresów zwiększasz zakres aż na multimetrze pokaże się wartość , którą odczytamy...
Czujnik- cewka oparów paliwa odpowiada za przewentylowanie okładu gdy się za dużo ich zgromadzi
Po co jej montowali immobiliser to nie wiem skoro sej fabrycznie ma immo w kluczyku (fiat code) RFID . Fabrycznie jest odcięta pompa paliwa i cewka.
Wymieniłem świece,przewody,cewkę,filtr paliwa,wtryski zostały sprawdzone i maja sie dobrze,ciśnienie na wszystkich cylindrach w normie.Nie mam bladego pojecia co dalej robić.Moze ktos miał podobny problem. Nic nie sprawdziłeś, powymieniałeś zbędnie części tylko. Po pierwsze - prosze poprawić temat - slangu tutaj nie używamy. Po drugie diagnostyka -...
Dwie opcje pompa paliwa lub cewka zapłonu. Zrób tak odpal i polej wodą (najlepiej w atomizerze) cewkę na grodzi, jeśli zgaśnie lub mocno zmieni pracę masz rozwiązanie. Sugeruje to także, ponieważ cewka jest orginał.
Nie ma za dużo przyczyn wypadania zapłonu . 1. świeca 2. przewód 3. cewka 4. wtrysk paliwa 6. kompresja ( i tu może być bardzo wile przyczyn ale to już pomiar powinien dużo powiedzieć) Ale podstawa to szczelny dolot jak i wydech .
Witam Nie chcę cię straszyc ale 2 tyg. temu miałem na warsztacie u siebie takiego poldka i padł czujnik poł. wału korbowego.Dostępny tylko w serwisie 283zł:cry: Ale sprawdz jeszcze resztę układów:ciśnienie paliwa ,cewka zapłonowa,cy nie ma przebicia na sygnał sondy lambda Pozdrawiam
Sprawdż/podmień cewkę zapłonową. A dodatkowo możesz sprawdzić układ wydechowy, ciśnienie paliwa (3.5bar ma być, może filtr do wymiany - paliwa oczywiście), a może samo paliwo kiepskie. Stawiam na cewkę - pozdrawiam.
Ociz, ale zapłon masz przeważnie dwukanałowy w 4-cylindrowych, więc jak rozpoznać która połówka cewki odpala cylinder, skoro nie są one sztywno przypisane do cylindrów? Znacznik 1 cylindra to trochę mało, jako że może dwu różnym suwom odpowiadać. Więc skąd sterownik będzie wiedział czy odpalił 1 czy 4 cylinder, skoro to będzie ten sam kanał/cewka?
To gdzie szukać przyczyny? Cewka? Pompa paliwa?
Być może cewka być może braki paliwa,albo np EGR jak jest.
Sprawdź przewody od sondy do sterownika. Sprawdź ciśnienie paliwa pośnięciu najlepiej manometrem. Może cię wtrysk zwieszać i ucieka ciśnienie. Ostatni podejrzany to ecu. Powodzenia
Cewka wn uszkodzona.
Jak mnie pamięć nie myli to ten bezpiecznik zasilany jest ze stacyjki, równolegle do niego podłączony powinien być przekaźnik pompy paliwa z którego to później wychodzi zasilanie na pompę paliwa (bezpiecznik 28), grzałkę Lambdy (bezpiecznik 29), wtryskiwacze (34). Czyli brakuje Ci zasilania ze stacyjki - czarny przewód, który idzie na bezpiecznik 32...
Przeznaczenie tych wyprowadzeń: 2 - elektromagnes elektrozaworu paliwa (podaje plus) 4 - cewka przekaźnika włączającego świecę płomieniową 5 - termistor 10 - lampka kontrolna (podaje plus)
Ja bym zmienił filtr paliwa a dodatkowo popatrzył na cewkę.
Coś więcej? Obroty widzi przy kręceniu rozrusznikiem? Zasilanie na wtryski, na cewkę, pompę paliwa słychać? Sterownik Lpg pomijałeś?
Świeca, odpowietrznik zbiornika paliwa, cewka zapłonowa. Jak zgaśnie to wlej troszkę paliwa do filtra powietrza i spróbuj odpalić.
Witam! Prawdopodobnie nie tylko cewka wisi na tym bezpieczniku i przyczyny trzeba szukać w innym miejscu.Co jeszcze nie działa po spaleniu bezpiecznika? Być może gdzieś przewód zsunął się ze styku i wisi luźno(w starym sprzęcie konektory tracą sprężystość). Gdy ruszysz ciągnikiem przewód dotknie masy i pali bezpiecznik.
Jak bym miał obstawiać, to czujnik położenia wału lub BSM - to jest ten moduł z bezpiecznikami po prawej stronie, oznaczony na schemacie PSF1. Często w nim padają przekaźniki odpowiedzialne za pompę paliwa, a na tym samym obwodzie jest cewka zapłonowa i wtryskiwacze.
Sitko na smoku sprawdziłem, a kiedy zdjąłem przewód z pompki i włączyłem agregat to tryska na 2 metry, więc nie wiem czy warto ją rozbierać (rozbierałem i czyściłem w mrozy, w lutym). Skupię się na cewce odcinającej dopływ paliwa, jednak w takim przypadku musiałby działać minimalnie się otwierać i kiedy pompka napompuje nieco ciśnienia odpala, ale przepływ...
Pompą steruje? Cewkę można wyzwolić ręcznie? Ciśnienie paliwa na listwie jest? Zasilanie i masa komputera w porządku? Podłączaj przez jakiś bezpiecznik! Przydałby ci się oscyloskop, żeby pooglądać sobie sygnał z czujnika halla i inne...
Jest to kontaktron, łatwo sprawdzić omomierzem kostka jest o ile mnie pamięć nie myli pod prawym, tylnym siedzeniem... sprawdź czy magnesy nie wyleciały z korka..
1.4 nie ma czujnika na pokrywie. Do sprawdzenia w pierwszej kolejności pompa paliwa jakie ciśnienie daje, cewka zespolona i czujnik położenia wału. Podpinałeś auto pod Clipa czy nie wyszły jakieś błędy
Uszkodzona cewka WN, kosa nie pali. Gaśnie na wysokich obrotach, brak paliwa. Gaznik do naprawy.
Czyli masz za niskie napięcie na cewkę dawki paliwa cylindrów 4-6. A jeśli miałeś błąd 1280 1 to sprawdź napięcie ładowania akumulatorów. Silnik pracuje równo ? bo raczej powinien kuleć.
Czasami takie jaja powoduję cewka butelkowa. Lub druga sprawa to za niski poziom paliwa w gaźniku.
Renault Kangoo 1.4 szarpie na luzie i podczas jazdy wymienione filtr paliwa świece cewka z kablami przepustnica
Sprawdz wyłącznik uderzeniowy. Odcina masę z ECU na przekaznik zasilający cewkę , wtryski , sondę lambde i chyba pompę paliwa.
Przycisk który poda to napięcie na cewkę odcinki paliwa i jak silnik zgaśnie to puścić a potem zapłon na zero. Będzie działać do końca świata.
Od posiadania schematu,jak już będziesz miał to miernik w rękę i działać.
Ta cewka tylko wygląda ja zwykła cewka. Jednak ma w sobie elktronikę! Traktowanie jej jakimś testerem było błedem. Choć może już dobiłeś trupa...
sprawdź pompę paliwa może spalona i ma zwarcie
Sprawdź cewkę gaszenia i ciśnienie paliwa.
Z tego co zostało sprawdzone wychodzi na to że cewka jest zepsuta , ponieważ na kablach co idą do cewki jest prąd a od niej już dalej nie ma . A ma cewka wogóle coś do pompy paliwa ? Ponieważ prądu nie ma na pompie
Na początek diagnostyka komputerem. Przyczyn może być kilka (świece, przewody WN, cewka, filtr paliwa) lecz obstawiałbym za przeczyszczeniem i adaptacją przepustnicy. Czy coś do tej pory było wymieniane?
Witam.Panowie czy da radę wymienić we własnym zakresie cewkę pompy wtryskowej paliwa(pompa stanadyne RE518164)
Czy przyczyną spadku ciśnienia może być lejący wtryskiwacz lub nie szczelna cewka paliwowa ?
Witam, Jeśli masz silnik benzynowy 1.4.To jak otworzysz maskę. Po prawej stronie na prawym poszyciu błotnika /blisko leflektora/ znajdziesz moduł odpowiedzialny za podawanie iskry na cewkę zapłonową oraz przekażnik pompy paliwa. Jest on zespolony. Tak więc trudno go rozebrać!. Jedynie zamienić i sprawdzić czy on nie jest przyczyną wspomnianej awarii....
Wypiąłeś ten kondensator z cewki? Paliwo jest w gaźniku, wyregulowany tak jak pisałem wcześniej to silnik musi odpalić. A jak nie to sprawdzić kompresje w cylindrach.
Cewka lub ciśnienie paliwa. Cewkę i przewody polej wodą np. za pomocą atomizera z płynem do szyb. Zmiana pracy silnika da odpowiedź. Ciśnienie tylko w warsztacie.
Astra kreci lecz nie odpala . Podmienilem cewke i moduł sprawdzilem czy pompa paliwa uruchamia sie . Przekaznik i bexpieczniki sprawdzone . Co moze byc powodem jeszcze ?
Witam . Koleżanko na mój gust to mechanik chce Cię naciągnąć na wymianie rozrządu , nie wiem dlaczego taka diagnoza , ja stawiałbym , na silniczek krokowy , ale za mało danych , napisz czy auto utrzymuje wolne obroty , czy falują , przyczyn gaśnięcia może być wiele , pompa paliwa ,cewka zapłonowa, świece ,przewody zapłonowe ,przewody paliwowe, moduł...
Witam mam problem z działaniem pompy paliwa w Corsa C 1.2 2004. Auto ma problem z odpaleniem. Przy przekręceniu kluczyka stacyjki w pozycję II pompa powinna załączyć się na około 5 sek. Jednak nie uruchamiania się. Dopiero po " zakręceniu "rozrusznikiem pompa się uruchamia. Wiec po 2-3 próbach auto odpala i normalnie można jeździć. Po wyjęciu przekaźnika...
Prawdopodobnie wysypała się zawartość pamięci mikrokontrolera w sterowniku. Sterownik to IAW 1ABB.92, siedzi tam TMS374. Objawy to brak sterowania przekaźnikiem podwójnym oraz brak sterowania wtryskiwaczami. Kontrolka immo i wtrysku gaśnie a test elementów wykonawczych przechodzi bez problemu. Przerabiałem ten temat w swoim samochodzie. Jeżeli auto...
Na 4 i 23 na pewno nie ma zasilania... To są kluczowane masy, do sterowania przekaźnikami. Jeśli tam podłączyłeś 12 V, to obawiam się, że usmażyłeś to ECU. Główne zasilanie jest na 35, a 26 to jest wzbudzenie (w IAW 8F go nie ma, jest wzbudzany przez cewkę przekaźnika pompy paliwa). Oczywiście gdy zapłon jest wyłączony na 4 masz 12 V przez cewkę przekaźnika...
Masz rację.To ustrojstwo / pompa paliwa/ jest zasilana przez przekażnik , którego cewka sterowana masą przez ECU. Dlatego musisz sprawdzić , skąd dostaje 12V + na przewód do pompki. Musi to być 30 /stały plus/. Zarówkę w rękę i do roboty.
Rozumiem, że brakuje Ci sygnału plusowego na cewkę przekaźnika od pompy paliwa? Bo masa na cewkę ma być stała. Jeśli wymieniłeś już ECU to tylko i wyłącznie została Ci wiązka między przekaźnikiem a pinem A94 w sterowniku. Choć myśle że warto sprawdzić czy aby na pewno masz masę do cewki przekaźnika
prawdopodobnie powoli pada ci pompa paliwa sprawdź ją
12 – wtryskiwacz paliwa 14 – chyba elektrozawór obrotów biegu jałowego Wygląda na to, że nie dostaje zasilania na: – wtryskiwacz – elektrozawór – pompę paliwa – cewkę zapłonową Zasilanie załącza czerwony przekaźnik. Proponuję sprawdzić zasilanie na obu stykach przekaźnika i ew. bezpiecznik 10A (trzeci od dołu?). Uszkodzenie...
Nie masz źle auto ci pali, szukaj tego plusa na cewkę i sprawdź czy masz minus z ECU na cewkę tego przekaźnika
trudno, kupie nowy, nie powinienem miec problem ze znalezieniem uzywki, dzieki za odpowiedz
Poziom paliwa w komorze pływaka. Cewka WN. Przewód WN. Fajka świecy. Świeca - nowa nie gwarantuje niczego. Jak dostarczasz paliwo do gaźnika?
Sygnał obrotomierza generowany jest na przewodzie masującym cewkę przekaźnika pompy paliwa, jest tam ciąg impulsów o częstotliwości zaleznej od obrotów (ale przekaźnik pracuje poprawnie bo ma swoją określoną bezwładność). Amplituda ich może być za mała aby wysterować ten obrotomierz wprost, dlatego trzeba by było usunąć z jego wnętrza dzielnik napięciowy....
Najprawdopodobniej cewka zapłonowa lub przewody WN. :D
Witam. Citroen C3 1.4 benzyna kręci, ale nie odpala, nie działa również dmuchawa. Bezpieczniki sprawdzone, podmieniona cewka, czujnik wału, pompa paliwa po przykręceniu działa. Jakieś pomysły, co można sprawdzić?
bak paliwa oczyszczony, filtr paliwa, cewka i świece także Świec się nie czyści tylko wymienia. Co dla Ciebie oznacza od 300 do 305? Te dwa czy więcej? Nie szukał bym problemu mechanicznego tylko elektrycznego. Sprawdziłeś w ogóle czy masz iskrę na tym cylindrze? Jakie są korekty długo i krótkoterminowe? Zawór par paliwa sprawny? EGR pracuje poprawnie?...
Witam wszystkich zainteresowanych tematem. W końcu po rozebraniu na części ,przeczyszczeniu uruchomiłem nagrzewnicę. Z urządzenia miałem wyprowadzony tylko trójżyłowy kabel. Kolory : czerwony cewka załączająca pompę paliwa, czarny uzwojenie stojana połączone przez rezystor drutowy z komutatorem, biały uzwojenie komutatora. Ale ten rezystor drutowy...
Może zamarza paliwo, filtr paliwa zabrudzony, zatankuj porządnego drogiego paliwa może tu jest pies pogrzebany , lub drobna nieszczelność w układzie paliwowym. Usterka która pojawia się raz na 20 razy jest trudna do diagnozy, może wtedy akurat nie ostaje paliwa, dostaje powietrze lub któryś czujnik się kończy. Może, może, może..... Może prędzej byś...
Wstrząsówka może wybita ale jeżeli nie ma zasilania cewki to problem z plusem po stacyjce
moim zdaniem może to być wszystko:miałem podobną usterke.wymieniłem kondensator regulator napięcia pompę paliwa cewkę zapłon filtr paliwa świece przewody i nic.W końcu zajrzałem pod auto i okazało się że nie zawsze łaczy przewód na bendiksie
wszystko na to wskazuje ze trzeba zaczac poszukiwania dobrego mechanika, co w mojej okolicy jest nielatwe,a nie zajmowac sie usterka samochodu.. No niestety ale to chyba jedyne wyjście. Gdybyś miał narzędzia , trochę wiedzy i ochotę to można byłoby drążyć temat. Na tyle , ile podałeś informacji to przy zarejestrowanym błędzie o wypadaniu zapłonu to...
Witam, Opel Meriva 1.4 2006 r. Brak mocy po zmianie silnika, auto się w ogóle nie rozpędza. Zmiana świec na nowe, cewka nowa, kolektor dolotowy sprawdzony, dymownica, ciśnienie paliwa jest, katalizator odpięty, cały czas to samo. Po odpięciu przepływomierza nadal to samo.
Mam problem z pilarka. Pali ma wolne obroty. Lecz po dodaniu gazu się dusi. Gaźnik był regulowany na wszystkie sposoby. Wymieniłem uszczelniacze wału, Świeca nowa. Podmieniałem nawet inny gaźnik, cewkę, pompkę paliwa i nic zawsze ten sam efekt. Już nie mam pomysłu co może być z ta piłą proszę o pomoc dodam ze cylinder tłok pierścienie ok.
I mnie dopadł identyczny problem. Jak go rozwiązać, tylko nie piszcie o aku i ładowaniu... Sonda? Czujnik tem? Świece czy cewka? Ciśnienie paliwa? Silnik na zimnym po dodaniu gazu na max strzela w wydech i po duzych trudach wkońcu się wkręci. Co jest najbardziej prawdopodobną przyczyną?
Zasilanie idzie z przekaźnika K79 przez bezpiecznik F9 na sterownik świec i na cewkę przekaźnika pompy paliwa K20.
Witam wszystkich. Mój problem polega na tym, że po dodaniu gazu Opel Meriva 1.6 16V gaśnie, czy na zimnym, czy na ciepłym silniku, bez różnicy, na wolnych obrotach. Może chodzić nawet i cały dzień, po dodaniu gazu samochód gaśnie. Wymieniony filtr paliwa, powietrza, pompa paliwa, podmienione świece i cewka, katalizatora. Brak, skończyły mi się już pomysły....
Tam powinno trafiać stale zasilanie, więc nie idzie to do sinika. Śmiało możesz na próbę zasilić to dodatkowym przewodem z akumulatora.
Prawdopodobnie problem z wypadaniem zapłonu lub mieszanki . Cewki używane/ nowe - jak firma :?: Świece jak firma :?: Jak szarpie na wolnych , metoda unoszenia cewek okreslić na którym cylindrze . Zamienić miejscami z niepracującego cylindra na pracujący cewkę + Świecę . Określić czy problem przeniósł się na podmieniany cylinder czy nie . Jak się przeniósł...
A nie jest tak ze jak postoi długo to olej zleci ze szklanek i może nie być kompresji ? Jak olej zleci ze szklanek to będą hałasować po odpaleniu aż się napełnią olejem.Jak jest iskra to obroty musi widzieć..Iskrę masz, sterowanie wtryskami masz bo świece mokre.Co pozostaje ?Kiepskie sprężanie,zapchany wydech lub przestawiony rozrząd.Tak ja to widzę.
Mam opis bezpieczników ale dotyczących tylko instalacji wtryskowej. Nr. 17 w drzwiach kierowcy to pompa paliwa. W słupku w nogach pasażera : od lewej , lambda, wtryskiwacze, cewka.
http://obrazki.elektroda.net/86_12379826... zawsze po czyms takim uwalał się paliwowskaz. W dół wskazówkę też ciągnie cewka, to woltomierz ilorazowy.
Witam, Chciałbym uruchomić silnik podany w temacie. Jakie napięcie podać na cewkę? Jaki typ paliwa wykorzystać, i gdzie je podać?
1 tak 2 podać napięcie na cewkę i zobaczyć czy się otworzy?
Witam Miałem bardzo podobny problem tylko ze w Fordzie Mondeo MK3 z silnikiem 2.0 benzyna. Wymieniłem świece, przewody, cewkę, filtr paliwa. Silnik wkręcał się do max: 4000 obrotów. W moim przypadku pomogła wymiana czujnika MAP (bardzo prosta i stosunkowo tania naprawa ~40zł). Możliwe ze w Lagunie będzie podobnie.
14 Barów to w miarę normalne ciśnienie. Podmieniłem czujnik ciśnienia, czujnik przelewowy, cewkę gaszenia, filtr paliwa nowy. Po co? Odpala normalnie?
Więc nie dostaje paliwa. Pompka, pompki, listwa, cewka, zasilanie.
No i co jeszcze mogło ulec uszkodzeniu ? Komputer, sprzęgło, docisk, pompka paliwa, regulator ciśnienia paliwa, cewka, przewody, zaśniedziałe złącza, itp itd
Jeśli nie to, to już nie wiem co może być przyczyną. Już wymieniłem świece, kable, cewkę, pompkę paliwa, czujnik temp., regulator ciśnienia paliwa i sondę. Pozostaje mi chyba tylko przepływomierz :| Jeszcze tylko dodam że najlepiej pali zaraz po wyłączeniu silnika. Tak do 5min. Bo później już jest lipa:cry:
Jak nie ma "podanej" masy to jest ok 12V przez cewkę...
Pompa paliwa, cewka,aparat zapłonowy.
Kolego w tym silniku czujnik halla i poł. wału to ten sam czujnik, znajduje on sięw aparacie ;) a teraz do właściciela autka jak nie będzie iskry to sprawdź czy podaje paliwo, ściagnij dolot z jednopunkta i niech ktoś kręci rozrusznikiem a ty patrz czy na przepustnicę leje się paliwo w jakiej kolwiek ilości, jeżeli się leje to na 100% do wymiany cewka...
Z tego co pamiętam,to błędów nie ma z blokady rozrusznika. Fioletowo-czarny, w czarnym złączu skrzynki bezpiecznikowej pod maską.
Odetnij przewód na cewkę w butli paliwa
Peugeot 307 1,6 benzyna kręci nie odpala brak iskry i nie podaje paliwa. cewka i świece nowe czy to będzie czujnik położenia wału? komputer pokazuje tylko błąd ( p0170 usterka w układzie sterowania dawką paliwa )
Za niskie ciśnienie oleju lub czujnik padnięty. To najczęściej chociaż widzę że zmostkowałeś. To jeszcze kapilara i alternator. Instalacja i sprawdzenie wydajności pompki paliwa. Do obejrzenia cewka i pobór prądu przez nią.
Przekaźnik dostaje plus na styki robocze przez bezwładnościówkę, ale nie po zapłonie a stały. Natomiast cewka przekaźnika sterowana jest plusem po zapłonie i masą z komputera.
Odpalając gasi rzuca silnikiem a jadąc nagle odcina całkowicie moc jak by go dusiło wymieniłem sondę lambda przepływka kable świece cewka pąpka paliwa nwm co mu jest a błąd jest od sondy https://obrazki.elektroda.pl/9730369300_...
Opel astra 2002r. silnik 1.6 Problem rozpoczął się od żółtej kontrolki check servis i szarpania w trakcie jazdy. Wymieniono świece, filtr paliwa, cewkę, lampka już nie świeci - ale auto nadal sobie przerywa w trakcie jazdy jakby nie dostawało paliwa, o wyprzedzaniu zapomnij, bo powyżej 2tys obrotów nie ma siły. Czy ktoś spotkał się z czymś podobnym??...
Ale tu się nie da ustawiać kąta zapłonu. Dodatkowo zauważyłem że podczas pracy przy zdjętym filtrze powietrza, tym wlotem powietrza wydostaje się paliwo bo przykładając palec robi się on mokry od paliwa
Witam. Mam dosyc nietypowy problem. W mojej astrze (F 92r. c16nz) akumulator zostal podlaczony odwrotnie. Tak, da sie i tak starczylo kabli. I od czasu tego zdarzenia nie ma napiecia na cewke zaplonowa i pompe paliwa. Nie swieca zadne kontrolki, poza ta od oleju. Poza tym rozrusznik, radio, swiatla dzialaja. W czym moze byc problem? bezpieczniki sa...
Pod ECU, taki podwójny.
Możliwe przyczyny Cylinder 2 Cewka zapłonu Wtryskiwacze paliwa Ciśnienie paliwa Wyczerpał się paliwo Zawór odpowietrzający kanału EVAP Układ emisji par Niska kompresja Uszkodzony moduł
Co najmniej o jedną cewkę za dużo :) Skoro iskrę masz a nie pali, znaczy iskra w złym momencie, nie dostaje paliwa, lub słaba kompresja. Musisz coś z tego wykluczyć. Co do cewek, z tego co pamiętam tam była jedna cewka z dwoma wyjściami, która podawała iskrę jednocześnie na oba cylindry. Wiadomo, że była potrzebna tylko na jednym w danym momencie, ale...
Nie wiem co miało by wspólnego blaszka to element który przyciągany jest przez cewkę a nie sześć hydrauliki paliwa.
Witam, Miałem dokładnie ten sam problem co tutaj, peugeot 206 1.4 benzyna nie chciał odpalać za pierwszym razem, trzeba było pokręcić z 3/4 razy żeby odpalił. Mechanik wszystko sprawdził, luzy zaworowe, ciśninie paliwa, pompę paliwa, cewkę, świce, przepustnice, kompresję, czujniki temperatury itp. Zero błędów na komputerze. Okazało się że czujnik położenia...
cewka paliwa scania cewka scania paliwa cewka pompy paliwa
instrukcja rubin uszkodzony radiobudzik zużyć pierścień
unitra at9115 schemat unitra at9115 schemat
Dlaczego kosa spalinowa ma wysokie obroty? Grundfos Alpha 2L przepala bezpiecznik przy regulatorze temperatury