Sprawdź przewody od sondy do sterownika. Sprawdź ciśnienie paliwa pośnięciu najlepiej manometrem. Może cię wtrysk zwieszać i ucieka ciśnienie. Ostatni podejrzany to ecu. Powodzenia
To gdzie szukać przyczyny? Cewka? Pompa paliwa?
Coś więcej? Obroty widzi przy kręceniu rozrusznikiem? Zasilanie na wtryski, na cewkę, pompę paliwa słychać? Sterownik Lpg pomijałeś?
Jak mnie pamięć nie myli to ten bezpiecznik zasilany jest ze stacyjki, równolegle do niego podłączony powinien być przekaźnik pompy paliwa z którego to później wychodzi zasilanie na pompę paliwa (bezpiecznik 28), grzałkę Lambdy (bezpiecznik 29), wtryskiwacze (34). Czyli brakuje Ci zasilania ze stacyjki - czarny przewód, który idzie na bezpiecznik 32...
Witam mam problem z działaniem pompy paliwa w Corsa C 1.2 2004. Auto ma problem z odpaleniem. Przy przekręceniu kluczyka stacyjki w pozycję II pompa powinna załączyć się na około 5 sek. Jednak nie uruchamiania się. Dopiero po " zakręceniu "rozrusznikiem pompa się uruchamia. Wiec po 2-3 próbach auto odpala i normalnie można jeździć. Po wyjęciu przekaźnika...
Jeśli to BMW sądząc po wtyczce to powinieneś mieć 1-2 cewka czujnika położenia 2-3 cewka czujnika położenia 4-7 czujnik temp paliwa 5-6 cewka nastawnika
A nie jest tak ze jak postoi długo to olej zleci ze szklanek i może nie być kompresji ? Jak olej zleci ze szklanek to będą hałasować po odpaleniu aż się napełnią olejem.Jak jest iskra to obroty musi widzieć..Iskrę masz, sterowanie wtryskami masz bo świece mokre.Co pozostaje ?Kiepskie sprężanie,zapchany wydech lub przestawiony rozrząd.Tak ja to widzę.
Sprawdź przekaźnik pompy paliwa bo cewka też jest z niego zasilana.
Prawdopodobnie wysypała się zawartość pamięci mikrokontrolera w sterowniku. Sterownik to IAW 1ABB.92, siedzi tam TMS374. Objawy to brak sterowania przekaźnikiem podwójnym oraz brak sterowania wtryskiwaczami. Kontrolka immo i wtrysku gaśnie a test elementów wykonawczych przechodzi bez problemu. Przerabiałem ten temat w swoim samochodzie. Jeżeli auto...
Po co jej montowali immobiliser to nie wiem skoro sej fabrycznie ma immo w kluczyku (fiat code) RFID . Fabrycznie jest odcięta pompa paliwa i cewka.
Witam.Panowie czy da radę wymienić we własnym zakresie cewkę pompy wtryskowej paliwa(pompa stanadyne RE518164)
Dwie opcje pompa paliwa lub cewka zapłonu. Zrób tak odpal i polej wodą (najlepiej w atomizerze) cewkę na grodzi, jeśli zgaśnie lub mocno zmieni pracę masz rozwiązanie. Sugeruje to także, ponieważ cewka jest orginał.
Sygnał obrotomierza generowany jest na przewodzie masującym cewkę przekaźnika pompy paliwa, jest tam ciąg impulsów o częstotliwości zaleznej od obrotów (ale przekaźnik pracuje poprawnie bo ma swoją określoną bezwładność). Amplituda ich może być za mała aby wysterować ten obrotomierz wprost, dlatego trzeba by było usunąć z jego wnętrza dzielnik napięciowy....
Tam powinno trafiać stale zasilanie, więc nie idzie to do sinika. Śmiało możesz na próbę zasilić to dodatkowym przewodem z akumulatora.
Astra kreci lecz nie odpala . Podmienilem cewke i moduł sprawdzilem czy pompa paliwa uruchamia sie . Przekaznik i bexpieczniki sprawdzone . Co moze byc powodem jeszcze ?
Wstrząsówka może wybita ale jeżeli nie ma zasilania cewki to problem z plusem po stacyjce
Sprawdz wyłącznik uderzeniowy. Odcina masę z ECU na przekaznik zasilający cewkę , wtryski , sondę lambde i chyba pompę paliwa.
Z tego co zostało sprawdzone wychodzi na to że cewka jest zepsuta , ponieważ na kablach co idą do cewki jest prąd a od niej już dalej nie ma . A ma cewka wogóle coś do pompy paliwa ? Ponieważ prądu nie ma na pompie
Witam, Jeśli masz silnik benzynowy 1.4.To jak otworzysz maskę. Po prawej stronie na prawym poszyciu błotnika /blisko leflektora/ znajdziesz moduł odpowiedzialny za podawanie iskry na cewkę zapłonową oraz przekażnik pompy paliwa. Jest on zespolony. Tak więc trudno go rozebrać!. Jedynie zamienić i sprawdzić czy on nie jest przyczyną wspomnianej awarii....
Witam wszystkich zainteresowanych tematem. W końcu po rozebraniu na części ,przeczyszczeniu uruchomiłem nagrzewnicę. Z urządzenia miałem wyprowadzony tylko trójżyłowy kabel. Kolory : czerwony cewka załączająca pompę paliwa, czarny uzwojenie stojana połączone przez rezystor drutowy z komutatorem, biały uzwojenie komutatora. Ale ten rezystor drutowy...
U mnie na schemacie jest to tak zrobione. Podejrzewam zgnitą wiązkę w zaznaczonym miejscu. https://obrazki.elektroda.pl/8116151900_...
Na 4 i 23 na pewno nie ma zasilania... To są kluczowane masy, do sterowania przekaźnikami. Jeśli tam podłączyłeś 12 V, to obawiam się, że usmażyłeś to ECU. Główne zasilanie jest na 35, a 26 to jest wzbudzenie (w IAW 8F go nie ma, jest wzbudzany przez cewkę przekaźnika pompy paliwa). Oczywiście gdy zapłon jest wyłączony na 4 masz 12 V przez cewkę przekaźnika...
Witam. Citroen C3 1.4 benzyna kręci, ale nie odpala, nie działa również dmuchawa. Bezpieczniki sprawdzone, podmieniona cewka, czujnik wału, pompa paliwa po przykręceniu działa. Jakieś pomysły, co można sprawdzić?
Zasilanie idzie z przekaźnika K79 przez bezpiecznik F9 na sterownik świec i na cewkę przekaźnika pompy paliwa K20.
Witam. Mam identyczny problem z astrą h 1,8 z18xe. Czy udało się komuś opanować ten problem. Też kicha strzela na zimnym po dodaniu gazu. Jak wyżej po 30s do 1min auto zaczyna wkręcać sie normalnie na obroty. Podmienione na nowe cewka, pompa paliwa z regulatorem, przepływka, świece, sprawdzony rozrząd. Podmieniony sterownik. Proszę o jakieś wskazówki....
Na schemacie, który załączyłeś powinien być zastosowany przełącznik typu włącz /wyłącz. Wadą tej blokady jest to , że trzeba pamiętać o jej włączeniu. Dodaję schemat z włącznikiem chwilowym. Zaletą tego układu jest to , że nie trzeba pamiętać o jej załączeniu gdyż załącza sie sama po wyłączeniu stacyjki. Aby ją odblokować trzeba na chwilę nacisnąć ukryty...
Rozumiem, że brakuje Ci sygnału plusowego na cewkę przekaźnika od pompy paliwa? Bo masa na cewkę ma być stała. Jeśli wymieniłeś już ECU to tylko i wyłącznie została Ci wiązka między przekaźnikiem a pinem A94 w sterowniku. Choć myśle że warto sprawdzić czy aby na pewno masz masę do cewki przekaźnika
Niekoniecznie trzeba odcinać istniejące urządzenia w samochodzie. Można wstawić, zarówno w benzynie jak i dieslu, elektrozawór na przewód paliwowy. Jednak w przypadku silnika benzynowego zasilanego dodatkowo LPG trzeba pomuyśleć o czymś jeszcze. Tak jak sugerujątu koledzy - cewka, pompa paliwa elektrowłącznik rozrusznika czy elektrozawór na pompie w...
Jak bym miał obstawiać, to czujnik położenia wału lub BSM - to jest ten moduł z bezpiecznikami po prawej stronie, oznaczony na schemacie PSF1. Często w nim padają przekaźniki odpowiedzialne za pompę paliwa, a na tym samym obwodzie jest cewka zapłonowa i wtryskiwacze.
Nie masz źle auto ci pali, szukaj tego plusa na cewkę i sprawdź czy masz minus z ECU na cewkę tego przekaźnika
1.4 nie ma czujnika na pokrywie. Do sprawdzenia w pierwszej kolejności pompa paliwa jakie ciśnienie daje, cewka zespolona i czujnik położenia wału. Podpinałeś auto pod Clipa czy nie wyszły jakieś błędy
I co z tego że był wyłączony? Stały plus masz na sterowniku, pin C16, B1. Deska, zegarek, radio, to wszystko jest pod napięciem pomimo wyłączonej stacyjki. Miałeś pernamentne zwarcie poprzez mostek prostowniczy alternatora. Także spore koszty tego zabiegu.
Witam mam problem z autem .Auto jeździło normalnie cały czas ostatnio po zgaszeniu i próbie odpaleniu po 8 godzinach auto nie odpala kreci ale nie odpala , sprawdzono czujnik położenia cewkę pompę paliwa jest cisnienie , dalej to samo brak mam interfejsu do peugeota ale innym nie pokazał żadnych błędów w silniku , immo ma wycięte przez poprzedniego...
Pompą steruje? Cewkę można wyzwolić ręcznie? Ciśnienie paliwa na listwie jest? Zasilanie i masa komputera w porządku? Podłączaj przez jakiś bezpiecznik! Przydałby ci się oscyloskop, żeby pooglądać sobie sygnał z czujnika halla i inne...
wygląda na iskrę bo paliwo czuć z rury jak go pare razy pokręcę.nadmieniam że świece przewody cewka i pompa paliwa były niedawno wymieniane akumulator naładowany roczny pomuszcie bo codziennie dojeżdżam nim do pracy.
Zasilanie na cewkę i pompę paliwa idzie równolegle, więc gdzieś popełniasz błąd w swoich pomiarach. Czym i jak to mierzysz?
Witam. Mam pewien problem od dłuższego czasu. Moje Audi A3 (LPG i benzyna) gaśnie w trakcie jazdy, w trakcie stania. Obojętnie czy na gazie czy na benzynie potrafi zgasnąć. Wymieniałem już: przekaźnik, czujnik położenia wału, cewkę, czujnik pompy paliwa. I pytanie tutaj do was. Czy waszym zdaniem mogłaby być to pompa paliwa? Czy raczej szukać problemu...
Od posiadania schematu,jak już będziesz miał to miernik w rękę i działać.
sprawdź pompę paliwa może spalona i ma zwarcie
Z moich informacji wynika że bezpiecznik ten zasila sterownik silnika, cewki i cewkę przekaźnika pompy paliwa poprzez wyłącznik uderzeniowy.
Witam. Mam Problem z moim Escortem, nie chce chodzić na bęzynie. Na zimnym nie chce nawet odpalić. Dopiero jak odpalę na gazie i się rozgrzeje da się przełączyć na benz. Ale dusi się przy dodawaniu gazu, szarpie, czasem falują obroty na wolnych. Wymienione są świece, przewody, cewka, pompa paliwa. Nie da się podłączyć komputera - nie komunikuje się......
W pandzie jest chyba zasilanie pompy poprzez przekaźnik i to ECU wysterowuje cewkę tego przekaźnika . Więc można ciąć którykolwiek z przewodów zasilających przy pompie za przekaźnikiem . Błędu nie zgłosi.
Skoro jest iskra na cewce, to masz brak masy labo zgniła instalacja. Zasilanie na cewkę i pompy paliwa idzie z przekaźnika podwójnego który jest za komputerem. Zdarzył mi się przypadek że był wypalony pin od pompy paliwa, a od cewki już nie (1 przekaźnik, 2 wyjścia). pkt. 7 - uszkodzone przewody/słabe przewody, pęknięta cewka.
Problem rozwiązany. Przyczyną okazał sie podwójny przekaźnik, cewka oraz pompa paliwa. Po wymianie tych 3 rzeczy autko zapaliło. Dzięki wszystkim a pomoc.
Przekaźnik dostaje plus na styki robocze przez bezwładnościówkę, ale nie po zapłonie a stały. Natomiast cewka przekaźnika sterowana jest plusem po zapłonie i masą z komputera.
Może zamarza paliwo, filtr paliwa zabrudzony, zatankuj porządnego drogiego paliwa może tu jest pies pogrzebany , lub drobna nieszczelność w układzie paliwowym. Usterka która pojawia się raz na 20 razy jest trudna do diagnozy, może wtedy akurat nie ostaje paliwa, dostaje powietrze lub któryś czujnik się kończy. Może, może, może..... Może prędzej byś...
Nie miał chłop kłopotu, kupił sobie Trucka 1,6 IM + LPG i od pięciu dni walczę z elektryką. Po zakupie samochodu jadąc nim do domu zatrzymałem się na stacji benzynowej, więc zgasiłem silnik. Po zatankowaniu, nie odpalił, rozrusznik nie kręcił, w momencie uruchamiania przygasały kontrolki na desce. Po spięciu na krótko kręcił, lecz automat nie wrzucał...
Dla mnie dziwne że nie działa cewka i pompa paliwa. Sprawdź czy w momencie rozruchu masz iskrę na chwilę, czy wogóle. Oraz zobacz czy dostaje napięcie pompa paliwa. Pozdrawiam
Czyli jest tak jak mówiłem. Zobacz czy na czarno-żółtym masz plusa zaraz po włączeniu zapłonu - daj tam żarówkę i podłącz ją do masy. Nie szukaj sterownika świec bo to nie z niego idzie zasilanie. Zasilanie idzie z przekaźnika K79 przez bezpiecznik F9 na sterownik świec i na cewkę przekaźnika pompy paliwa K20. Jeżeli brakowało by zasilania na sterowniku...
R - to po prostu oznaczenie urządzenia, które zostanie odłączone przez obwód immobilisera (pompa paliwa, cewka zapłonowa, zawór na pompie wtryskowej, obwód +15 ECU, itp, itd).
Witam wszystkich. Mój problem polega na tym, że po dodaniu gazu Opel Meriva 1.6 16V gaśnie, czy na zimnym, czy na ciepłym silniku, bez różnicy, na wolnych obrotach. Może chodzić nawet i cały dzień, po dodaniu gazu samochód gaśnie. Wymieniony filtr paliwa, powietrza, pompa paliwa, podmienione świece i cewka, katalizatora. Brak, skończyły mi się już pomysły....
prawdopodobnie powoli pada ci pompa paliwa sprawdź ją
Jak sygnału nie będzie to czujnik halla. Właśnie z niego idzie sygnał na cewkę i przekaźnik pompy paliwa
Masz rację.To ustrojstwo / pompa paliwa/ jest zasilana przez przekażnik , którego cewka sterowana masą przez ECU. Dlatego musisz sprawdzić , skąd dostaje 12V + na przewód do pompki. Musi to być 30 /stały plus/. Zarówkę w rękę i do roboty.
Witam . Koleżanko na mój gust to mechanik chce Cię naciągnąć na wymianie rozrządu , nie wiem dlaczego taka diagnoza , ja stawiałbym , na silniczek krokowy , ale za mało danych , napisz czy auto utrzymuje wolne obroty , czy falują , przyczyn gaśnięcia może być wiele , pompa paliwa ,cewka zapłonowa, świece ,przewody zapłonowe ,przewody paliwowe, moduł...
WITAM. Mam problem z golfem IV 1,6 sr. Jak jest zimny to odpala bez problemu ale gdy tylko trochę pochodzi i go zgaszę to bez gazu w ogóle nie odpali a nieraz nawet z gazem też nie odpali. Wymieniłem już :przepływomierz,sondę lambda,cewkę zapłonową,pompę paliwa,czujnik hala,świece,czujnik temperatury,przepustnica zaadoptowana i nic
Z tego co pamiętam w 19 na zasilanie cewki, pompy paliwa, wtrysków i kilku czujników dawany jest prąd z przekaźnika pompy paliwa, sprawdź czy nie ma pośniedziałych przewodów przy tym przekaźniku i czy przekaźnik nie jest uszkodzony, miałem tak w 19 1,8 8V po wymianie przewodów do przekaźnika odpaliła, moge się mylić, sprawdź jeszcze czy przypadkiem...
dziś obadałem dokładniej auto i wygląda to tak. gdy podłączona jest cewka zapłonowa, wszystko jest ok, tzn wiatrak i pompa paliwa pracuje prawidłowo. gdy cewkę się odłączy - wiatrak i pompa pracują ciągle (na włączonym zapłonie). Czasem zdarza się ze mimo odłączonej cewki, pompa i wiatrak też pracują prawidłowo ale sporadycznie. O ile podłączona jest...
12 – wtryskiwacz paliwa 14 – chyba elektrozawór obrotów biegu jałowego Wygląda na to, że nie dostaje zasilania na: – wtryskiwacz – elektrozawór – pompę paliwa – cewkę zapłonową Zasilanie załącza czerwony przekaźnik. Proponuję sprawdzić zasilanie na obu stykach przekaźnika i ew. bezpiecznik 10A (trzeci od dołu?). Uszkodzenie...
Mam opis bezpieczników ale dotyczących tylko instalacji wtryskowej. Nr. 17 w drzwiach kierowcy to pompa paliwa. W słupku w nogach pasażera : od lewej , lambda, wtryskiwacze, cewka.
Dzień dobry, Panowie mam kłopot Opel astra H 1,4 90KM brak iskry. Nie ma iskry na żadnym cylindrze. Co sprawdziłem : czujnik położenia wału działa (komputer widzi obroty), Cewka podmieniona (nowa), Komputer wymieniony na drugi (klon). Zasilanie na cewkę i masa jest, brak wysterowania z komputera cewki. Pompa paliwa działa. Immobilizer działa (aktywny),...
Borykam sie z moca w swoim focusie . Tak do 2000 tys obrotów tzw dziura w gazie . No i szarpanie przy dodawaniu gazu tez do 2000 tys. A po przekroczeniu 2 tys obrotów czarpanie przy dodawaniu gazu jest mniejesze i dostaje jakby normalnej mocy .Zauważylem ze nawet na postoju jak dodaje gazu to ma spóźniona reakcje . Obroty wzraztaja tak po ok 1 sekundzie...
Jak immo trzyma, komp nie podaje masy na przekaźnik podwójny co powoduje nie podawanie napięcia na cewkę i pompę paliwa. W 1993 wiem że nie było klawiatury, w 1995 już były, rocznik 1994 mogły być egzemplarze które maja a niektóre jeszcze nie.
Cewka z przewodem i fajka wymienione na nowa
Stawiam na cewkę listwy w części regulatora pompy wtryskowej.
wymieniłem dodatkowo cewkę i jeszcze pompę paliwa, problem ten sam.. Może ma ktoś jeszcze jakiś pomysł ?
spróbował bym zmienić cewkę albo wiązkę która idzie do cewki. Miałem podobny problem mi wymiana cewki pomogła. Syf w pompie paliwa, baku lub filtrze też może być.
No masz jak byk, pompa i wtryski z przekaźnika zasilanie plus, kluczowanie wtrysków masa. Pompa M11 a wtryski Y11, Y12, Y13, Y14. Dodano po 2 Na cewce przekaźnika pompy paliwa Tu cewka istotnie sterowana plusem. Ale tylko cewka. Dodano po 56 Jak wymusisz zamknięcie przekaźnika to co się dzieje?
Witam. Mam problem z uruchomieniem samochodu. Pojawiają mi się błędy p0201 wtryskiwacz cylindra 1 Układ otwarty stały. I tak ze wszystkimi wtryskami (od1 do 4) Również p0443 Sterowanie zaworem odsysania par paliwa Układ otwarty. Wymieniona została cewka i pompa paliwa w zbiorniku. Jakieś pomysły? Wiem że te Odsysanie par paliwa może powodować ten problem,...
Witam możesz odciąć zasilanie fabrycznego przekaźnika pompy paliwa, ewentualnie zasilanie na cewkę wysokiego napięcia.
Na pewno sprawdziłeś czy przekaźnik zwiera styki robocze po przełączeniu na benzynę? Przekaźnik wyłącza zasilanie (+12v) na wtryski i sterownik "nie protestuje"? Przekaźnik pompy paliwa sterowany (jego cewka) jest masą ze sterownika , druga strona cewki po 15!
Witam mam problem z odpalaniem mojego transportera na zimnym silniku 2,5 benzyna 110 KM + lpg ( zwykła instalacja ) wymieniłem kable zapłonowe, cewkę zapłonową, pompę paliwa, regulator ciśnienia paliwa przy listwie wtryskowej, czujnik temperatury, sama listwa rozpyla paliwo do postaci mgiełki. Podczas odpalania objawy są następujące: ustawiam przełącznik...
Auto jak w temacie, po przekręceniu stacyjki nie pali się kontrolka silnika ( kontrolka była sprawdzona na pewno działa ). Brak sterowania pompą paliwa , wtryskami, zapłonem . Komputer z tego samochodu był wkładany do innego samochodu podobnie jak cewka i przekaźnik pompy paliwa wszystko sprawne ! Pompa paliwa sprawna. Czujnik obrotów sprawny ? ( opór...
Witam, proszę o pomoc, czy winny jest przekaźnik czy coś z instalacją. Chodzi o przekaźnik pompy paliwa w Mercedes w126, 3.8litra, 1982rok. Cewka ma siedem pinów. 31/15/87/87k 50/TD/30 Na stałe jest prąd w 87. Po przekręceniu stacyjki na zapłon pojawia się także na 15 i TD. Po zmostkowaniu 87 i 30 pompa paliwa działa. Czy oznacza to , że padł przekaźnik?...
Pompa paliwa, cewka,aparat zapłonowy.
No oczywiście, że przy silniku diesla nie może być mowy o cewce zapłonowej, wystarcziło dodać słowo i benzynowym, ale nie w tym rzecz. Wiadomo, że chodzi mi o obciążalności prądową przekaźnika autoalarmu odcinającego cewkę zapłonową, pompę paliwa lub rozrusznik. Nie jestem elektrykiem samochodowym, a moja specjalizacja to alarmy w obiektach, a nie samochodach.
Robokop, trzeba zwrócić uwagę na gaz... Pewnie przekaźnik zielony albo i źle wpięty. Patrz, spalona cewka.
Witam. Autko jak w temacie - rocznik 1994, silnik 1.4ccm . Rano jak odpalę to pracuje normalnie, po przejechaniu około 1km silnik słabnie, jakby nie palił na wszystkie świece. Jeśli nie "gazuję" to gaśnie, po chwili mogę normalnie odpalić i działa bez zarzutu. W zimie wyświetlał się kod, że uszkodzony czujnik położenia wału korbowego, ale wtedy nie...
Masz alarm założony? Po przekręceniu stacyjki włącza się pompa w baku?
Ten silnik wygląda mi na C20NE stosowany w Vectra A, w pierwszej kolejności sprawdź to co radzi Kol. elektrit nr. tego przekaźnika 90 225 811 - zasila on wtryski i pompę paliwa (lubi mieć wewnątrz zimne lyty). Cewkę możesz sprawdzić omomierzem, ale muszę wiedzieć jaki to typ cewki - chodzi mi o jej kształt. Nr. tego sterownika to ten 90.... i do podstawienia...
gdy nie odpala sprawdż jakość iskry na świecach gdy słaba może być uszkodzona cewka lub moduł zapłonu jeśli jest ok sprawdż gdy ktoś kreci czy wtryskiwacz podaje paliwo jeśli nie wlej trochę paliwa do kolektora-przez wtryskiwacz obejrzyj tez same świece-nie powinny być mokre ani zbytnio pokryte nagarem gdy mokre nie ma zapłonu przy podawaniu paliwa-czujnik...
no i co o tym sadzicie ?
Witam, Miałem dokładnie ten sam problem co tutaj, peugeot 206 1.4 benzyna nie chciał odpalać za pierwszym razem, trzeba było pokręcić z 3/4 razy żeby odpalił. Mechanik wszystko sprawdził, luzy zaworowe, ciśninie paliwa, pompę paliwa, cewkę, świce, przepustnice, kompresję, czujniki temperatury itp. Zero błędów na komputerze. Okazało się że czujnik położenia...
Możliwe usterki: wtryskiwacze, cewka, ecu , emulator, pompa paliwa. Jak ładnie opiszesz objawy to będzie wiadomo co. Na razie wg twojego opisu to można powiedzieć ze auto się popsuło.
Z tego co pamiętam,to błędów nie ma z blokady rozrusznika. Fioletowo-czarny, w czarnym złączu skrzynki bezpiecznikowej pod maską.
Witam, mam problem z ciągnikiem nh g190 (czerwone malowanie - Fiatagri). Ciągnik kupiony z uszkodzoną skrzynią biegów oraz silnikiem, wszystko zostało zrobione. Problem polega na tym że po włączeniu kluczyka kontrolki pokazują wszystko odwrotnie np wskaźnik poziomu paliwa pokazuje max gdy w baku prawie pusto, silnik nie pracuje a obroty na max. Po załączeniu...
Z układu wtryskowo-zapłonowego to co pisze Michał_74 + oczywiście sterownik silnika , jeśli masz ten na przepustnicy MM , pada sterowanie jednej cewki , można go zrobić na douczenie , albo całkowicie wyprogramować IMMO , gaz nie ma tu nic do rzeczy , bo ustawienia są do silnika . Z tego co ty piszesz to , świece, przewody, cewki, pompę paliwa, czujnik...
Pompa jest załączana przez przekaźnik pompy paliwa. Styk roboczy jest zasilany osobnym bezpiecznikiem niż cewka tego przekaźnika. Brak zasilania cewki powodowałby więcej błędów min przepływomierz, elektrozawór turbiny oraz EGR. Sterowanie przekaźnika jest realizowane w masie przez ECU. Paliwo ma być w obu komorach zbiornika. pompka jest z prawej strony...
czy w trakcie pracy pompy styki przekaźnika są w spoczynku? (cewka prekaźnika nie jest zasilana)
Żółty kabel na przekaźniku nr 13. to zapłon. Wiem że żółty to "+" po stacyjce . Z początku byłem wpięty w cienki żółty przewód zasilający cewkę przekaźnika pompy paliwa bezpośrednio z "+" zasilania DRL . Dzisiaj przerobiłem układ na dwa przekaźniki . Narysowałem sobie wcześniej schemat . Następnie według niego zrobiłem podłączenia . Pytałem czy 1A...
Witam, mam problem z Karcher HDs 5/12 c, a konkretnie chodzi o grzanie. Wyłącznik hermetyczny sprawdzony, po przemierzeniu i sprawdzeniu magnesem (zastąpiony tłoczek) daje sygnał. Prąd na cewkę pompy paliwa nie załącza, natomiast po sprawdzeniu jest sygnał z termostatu na cewkę i pokazuje 230, i dalej nie działa. Ale po zwarciu na krótko fazy z przewodem...
Podaj na ten pin 7 masę przez probówkę, jak załączy to zgnity kabelek. A 12v masz dlatego że płynie przez cewkę przekaźnika.
Najlepiej pompa paliwa lub cewka zapłonowa. Tzn zasilanie cewki.
Zasilanie na 3 pinie od cewki po zapłonie wynosi 12V . Opisz jak i czym to sprawdziłeś. Zasilanie cewka ma tylko razem z pompą paliwa.
ja bym sprawdził zasilanie po zapłonie na ECU i na cewce zap. może coś zgniło A nie sądzisz, że jeżeli centrala nie dostanie plusa to nie załaczy też pompy paliwa? Zresztą napięcie na cewkę i na pompę zapina ten sam przekaźnik.
Audi A6C5 2.4 LPG 1998 r. Avant Witam, mam problem z Audi. Po nocy lub dłuższym postoju, zazwyczaj musi minąć kilka godzin, wtedy przy odpalaniu samochód długo kręci, mimo że jest pół baku benzyny, ale jak odpali, to już normalnie odpala i nie ma z tym problemu. Też po postoju dusi się, gdy dodaję gazu, po chwili już jest dobrze. Wymieniłem: akumulator,...
Właściwy trzpień zaworu jest w środku tego bolca, na którym zamontowana jest cewka. Na zewnątrz nic się nie przesuwa. Jeżeli masz jakiś miernik to zmierz jaką oporność ma cewka. Dwa równoległe bolce. Najlepszym podziękowaniem jest kliknięcie w przycisk pomógł. Pozdrawiam.
Odkręcasz dwie nakrętki na klucz 7mm i zdejmujesz czarną osłonę. Pod nią masz połączenia płytki z wiązką. Patrzysz czy wszystko dobrze polutowane. Interesują się piny trzeci i czwarty. Licząc od brzegu. Pierwszy i drugi to cewka, a piąty szósty i siódmy to czujnik położenia.
Witam Tak jest iskra bo silnik odpala. W chwili kiedy gaśnie pewnie jej nie ma, w warsztacie cewka zapłonowa była podmieniona. Pompa paliwa tez została wymieniona na nową - nic to nie zmieniło.
Zasilanie na pompę paliwa i cewkę idzie z przekaźnika podwójnego - z tego samego wyjścia. Który rok pojazdu?
pompy cewka cewka pompy cewka paliwa
dodatkowy przycisk otwiera furtka mazda centralny y510p płyta
De'Longhi - Jak poprawić moc kawy w ekspresie? Światła mijania i drogowe świecą razem w Skoda Roomster 2007 1.9 TDI