Cewka pin nr.1 - sterownik pin 30 Cewka pin nr.2 - sterownik pin 29 Cewka pin nr.3 - brak opisu Cewka pin nr.4 - zasilanie z głównego przekaźnika
Aby dorobić drugi zapasowy klucz nie trzeba nawet kodu pin. A co do pytania to w pilocie jest transponder na płytce pilota pcf7941.
Drugi pin, cewka jest jedna?!
Jest bezpiecznik, ale to jest to samo napięcie co na 5-tym pinie cewki zapłonowej.
witam brak iskry na trzech cylindrach cewka zespolona jako jedna listwa kostka na 6 pinów jak to sprawdzić czy cewka czy okablowanie może mnie ktoś oświeci
Sprawdź ciągłośc przewodu pomiędzy pinem 3 wtyczki cewki a pinem 5.
Bardzo prosto; pierwszy przekaznik , po podaniu napięcia 15/po kluczyku/ na pin 14 , zwiera styki i poprzez pin 5 i pin 3 podaje napięcie na cewkę drugiego przekaznika , a sterownik silnika poprzez pin 10 podaje masę. A dalej już z górki.
Czujnik wału jest w aparacie zapłonowym-ok.300Ω(dostęp po zdemontowaniu modułu zapłonowego) Cewka piny 2-3 ok.0,7Ω zacisk wysokiego napięcia-pin 4 ok. 6600Ω pozdrawiam
Rozebrałem przed chwilą kluczyk i jest tam transponder od immobilajzera także przy stacyjce jest cewka od immo a może to immo.Sterownik zasilani ma tylko zastanawia mnie mnie to że według tego schematu co mam na pinie 49 powinno być12v a jest 8.
Nie napisałeś jaki kod silnika i rok auta. Dodano po 1 Wtryski, cewka, EVAP, podgrzewacz kolektora ssącego, dwie grzałki sond lambda i EGR są zasilane z tego samego bezpiecznika F10 30A. Sprawdź czy wszystko ok w zasilaniu. Dziwne że wywala tylko obwód cewki B, powinno wywalać oba odwody A i B jak nie będzie zasilania cewki na pinie nr 4. Może masz...
Czy wiesz o tym że na tym bezpieczniku będzie napięcie tylko przez chwilę po włączeniu zapłonu? Ta wiedza może mieć znaczenie przy sprawdzaniu zasilania na pompie - pytanie w którym momencie je sprawdzasz. Dalej napięcie pojawi się gdy silnik będzie się kręcił. Ten bezpiecznik F2 jest zasilany razem z F15 (zasilanie wtrysków, grzałek sond, cewka zapłonowa...
Mam problem ze skuterem Peugeot Kisbee 50 2T 2013 rok. Światło tylne i przednie nie działają w trybie świateł dziennych (gdy przełączę na długie światła, świecą się z akumulatora, ale też ładują się, ... 1. Krótka odpowiedź Najbardziej prawdopodobne źródło obu opisanych objawów (brak świateł pozycyjnych/mijania + gaśnięcie silnika po rozgrzaniu) to...
Witam. Dzięki szczegul21 za pomoc. Jeszcze dzisiaj wszystko pomierzę w/g Twoich wskazań. Moduł przekaźnika (1304 - brązowy przy ECU)już sprawdzałem podając napięcie 12V i sprawdzając przejścia na stykach: a) piny połączone: 4,5,6,13 do pinów połączonych 8,15 - OK b) piny połączone: 9,1 do pinu 11 - OK cewka przekaźnika nr 1 to piny: 7 i 14 (+) - OK...
http://obrazki.elektroda.pl/3790392100_1... Podaj zasilanie na 5-ty pin cewki przez żarówkę, zobacz czy odpali.
Skoro jest iskra na cewce, to masz brak masy labo zgniła instalacja. Zasilanie na cewkę i pompy paliwa idzie z przekaźnika podwójnego który jest za komputerem. Zdarzył mi się przypadek że był wypalony pin od pompy paliwa, a od cewki już nie (1 przekaźnik, 2 wyjścia). pkt. 7 - uszkodzone przewody/słabe przewody, pęknięta cewka.
cewka jest jako calosc na wszystkie swiece wtyczka 4 pin a z tego 3 pin wykorzystane- plus -zasilanie oraz sterowanie 2 minusami z tego co widze to jest sterowana bezposrednio z centralki
Grzałki sond są zabezpieczone bezpiecznikiem . Na tym obwodzie idzie też zawór evap, ale też wtryski ,cewka ,pompa. Także gdyby bezpiecznik był uszkodzony to powinno łapać błąd drugiej grzałki. A jak by obwód był uszkodzony to był by problem z resztą tych podzespołów. Na jednym z pinów grzałki ma być 12v podczas pracy silnika. A na drugim ( PWM ) masa...
Ile cewek ma stator kisbee peugeot 2T 2013 rok? (at)ElektrodaBot AI: Chodzi Ci o oryginalny (fabryczny) stator czy o jakiś zamiennik? oryginalny AI: Masz już ten stator i chcesz go zidentyfikować, cz... Bezpośrednia odpowiedź Dla europejskiej wersji Peugeot Kisbee 50 2T z rocznika 2013 (silnik dwusuwowy AC, gaźnik) fabrycznie montowano stator z 6 uzwojonymi...
Najlepiej by było podłączyć komputer, zdarza się że pada silnik krokowy lub cewka, jeśli masz taką możliwość podmień cewki. Możesz także przeczyścić silniczek krokowy. Jeżeli nie zacznij od sprawdzania wiązek zasilania silnika, odpinaj kostki i sprawdzaj czy nie ma upalonych lub zaśniedziałych pinów. W peugotach często padają wiązki.
Zasilanie 12V według schematu jest na 3 pinie cewki, na 4 masa, pozostałe dwa to sterowanie z modułu zapłonu.
Witam! Problem jak w tytule, BSI i klucz sprawdzone u kluczykarza, jest komunikat na liczniku, jak kręcę to jak kończę kręcić jadą raz wycieraczki, mruga kontrloka ładowania, i jest kilka błędó na silniku od podzespołów, które się nie kasują. jest wpisany klucz w BSI, na diagnostyce BSI pokazuje, że jest prawidłowe sparowanie z komputerem silnika. Cewka...
Witam mam podobny problem z 106 91r nie jest podłączony czujniki położenia wału nawet nie ma 2 wtyczki żeby podłączyć Odczep się "kurna" od tej wtyczki, dobrze przeczytaj wszystkie podpowiedzi w cewce prąd jest , sprawdzałem ją i na 100% działa Napisz nam jak sprawdzałeś ta cewkę na 100% A tak na marginesie to najczęściej padały te moduły przykręcone...
Witam, Mam problem z zapłonem w samochodzie Peugeot 405 1.6 1991 (Gaźnik). Auto zgasło w trakcie jazdy. Nie ma iskry na świecach oraz bezpośrednio na wyjściu z cewki zapłonowej. Niedawno była wymieniana kopułka rozdzielacza z palcem oraz przewody wysokiego napięcia więc to raczej odpada. Zakładam więc że przyczyną jest cewka. Niestety nie mogę nigdzie...
Gdyby ten przekaźnik się załączał to jest ciągła [praca pompy - coś pomyliłeś. Na przewodzie od rozrusznika , to nic innego jak stały plus akumulatora. Dodatkowo zależny jest od włączenia pierwszego / pin 7 i 14 cewka/. Po wyłączeniu kluczyka sprawdź czy masz napięcie / +12V/ na pinie 14! Napięcie to podawane jest z kostki stacyjki. Dodatkowo drugi...
Cewka ma dostać zasilanie na pin 3, z przekaźnika podwójnego (pin 5) który się znajduje za komputerem. Pin 1 i 2 cewki jest sterowany z komputera. Oczywiście bezpieczniki sprawdziłeś? Od odpięcia samej pętli raczej nie mógł się rozkodować. Podłączyć pod Planeta i zobaczyć czy jest zezwolenie na rozruch. Nawet nie wiemy ska jesteś "mucha".
Tylko nie podpinaj tej żarówki zamiast wtryskiwacza tylko do masy i do wtyczki wtryskiwacza, do drugiego pinu (nie tego gdzie pojawia sie masa z ECU). Ten pin ma wspólny przewod dla wszystkich 4 wtryskiwaczy. Plus się powinien pojawić po włączeniu zapłonu i po chwili zginąć by się znów pojawić w czasie kręcenia rozrusznikiem. Pomiędzy skrzykną bezpiecznikową...
Napięcie na jednym z pinów kostki wtryskiwacza jest ok +12 v. ginie masa kluczowana ze sterownika , co mogło się stać po dzwonku to zwarte były piny wszystkie w czujniku w kolektorze ssącym, ale wątpię żeby to ubiło sterownik, iskrę sprawdzę jutro cewka była podkładana inna oryginał Dodano po 1 Auto odpala dosłownie na 2 sekundy ,na Plaku pracuje Dodano...
Brak sterowania z ECU jednej z cewek - są dwie. Podejrzewam ,że ECU na sterowaniu jednej podaje cały czas masę! Diodą LED sprawdzisz kluczowanie. Piny na ECU do kluczowania cewki 1 i 20. Na cewkach środkowy pin zasilanie 12V , boczne kluczowanie nimi.
Kup nowe złącze, cewka i świece. Jak będziesz montował, to złącze cewki posmaruj wazeliną techniczną i będzie idealnie. Złącza sicma dostępne są na allegro, u dealera oraz w hurtowniach gordon. Piny zazwyczaj się palą jak jest problem z masą lub niepewnym stykiem.
Witam. Cewka zapłonowa w tym modelu nie współpracuje z masą silnika - jest sterowana minusem ze sterownika silnika, a plus ma na stałe z głównego przekaźnika (zobacz schemat). http://obrazki.elektroda.pl/5901023100_1... 11 to cewka - pin_4 plus z przekaźnika - ZG3 i ZH3 sterowanie ze sterownika na pin 1 i 2 cewki. Pomiar oporności cewki jest...
Suma sumarum spawdziłem zaróweczka czy wychodzi impuls z modułu i wychodzi.Problemem okazała się cewka zapłonowa która została wymieniona i po kłopocie.Jakby ktoś szukał rozwiazania to żaróweczkę mozna podpiąć pomiedzy 1lub 2 pin w cewce a plus akumulatora jak sie kręci to powinna mrugac jak nie mruga to mozna jeszcze sprawdzić na 1pinie z modułu jak...
Błędy dały się usunąć ale potem wracały. Mnie udało się usunąć błędy przez wymontowanie sterownika silnika i wyczyszczeniu pinów w kostkach i potraktowałem to środkiem do czyszczenia styków i później wymyłem to spirytusem propylowym. Usterki ustąpiły i do dnia dzisiejszego nie mam zgłoszenia Wymieniłem również cewkę zapłonową bo była z zamiennika na...
Witam jestem posiadaczem Peugota 309 z silnikiem 1,1 benzyna + gaz. Problem pojawił się po zalaniu silnika przez płyn chłodzący- od tej pory samochód rzucił palenie. Cewka WN nie daje iskry- a zauważyłem dziwną rzecz: posiada ona 4 piny z czego dwa są oznaczone jedem + a drugi -. Ale przy sprawdzaniu napięć na załączonym zapłonie zauważyłem, że na każdym...
No i teraz wszystko jasne. Dzięki wielkie. (at)edit Jednak po podłączeniu dalej coś nie działa. Potrzebuję jeszcze wyjść z zasilaniem 12v po stacyjce, rpm, i sygnał cewki.
A wiec sprawdziłem. Na cewce na jedym pinie pokazuje się masa podczas kręcenia silnikiem a na reszcie niby coś się pokazuje ale w granicach 0,05V. Wtrysk jeden udało mi sie sprawdzić bo jest bardzo słaby dostęp i na nim nic się nie pokazuje. Są tam dwa piny wiec rozumiem że na nich miałem sprawdzić czy pojawi się napięcie ale sie nie pojawiło. Co to...
w tym aucie najpierw masz przekażnik główny który złącza +12v na ecu wtryski i na przekażnik pompy paliwa najpierw sprawdz czy na pin37 ecu masz napięcie jak jest to zobacz czy na przekażniku pompy paliwa na cewkę przychodzi +12v bo druga strona cewki jest zwierana przez pin 3 ecu do masy. Dodano po 1 to jest opis do sys Motronic 1.3
Witam, czy może z was ktoś wie jak mogę odpalić silnik j.w. na krótko? Mam moduł 6-pinowy, ale kostka wpina 4 kable: żółto niebieski, żółto czarny, zielony, biało czarny. Z silnika wychodzi czarno czerwony i 3 kable z kostką niebiesko żółty, biały i żółty. Szukałem w necie, ale nie mogę znaleźć żadnego schematu do tego silnika - albo nie umiem szukać...
Niestety mam schemat tylko do wersji ze starszym modułem dozownika (6 pin). Schemat połączenia modułu ACPH w osobnym dokumencie. Tak czy inaczej, przewód od statora (zasilanie) idzie do stacyjki, ze stacyjki do modułu. Przewód od impulsatora do modułu. Poza tym reszta: cewka WN, masa, zasilanie po stacyjce standardowo. Kontrolka oleju jest połączona...
Zrobić pierwszy test-zaopatrzyć się w zarówkę reflektorową z doaczonymi doń przewodami.Oba włókna żarówki połaczyć równolegle. Wyczepić trzypinową wtyczkę z apatatu zapłonowego. Jeden koniec przewodu żarówki podpiąć go plusa akumulatora, drugi do środkowego pinu wtyczki.Żarówka świeci? Jezeli nie to nie ma masy na moduł. Włączyć kluczyk w stacyjce.Zarówka...
Auto Peugeot Partner 98 r. z silnikiem 1.4 KFX, silnik nie odpala, brak błędów w sterowniku silnika, Kontrolka immo gaśnie. Obroty z wału czyta, wtryski mają zasilanie i są wysterowywane. Iskra na 4 przewodach jest (co mnie dziwi) . Zasilanie +12V na wtyczce cewki jest. Po odpięciu wtyczki z cewki na dwóch sygnałowych przewodach od sterownika brak sterowania...
Może immo jest na off. Może transponder jest przyklejony gdzieś w okolicach cewki.
Witam forumowiczów. Auto z którym mam problem to Peugeot 206 1.1 benzyna z 2004 roku. Zanim trafiło do mnie było wcześniej w innym „warsztacie”. Samochód od początku usterki nie odpalał i co za tym idzie nie było komunikacji ze sterownikiem silnika. Usterkę braku komunikacji namierzyłem w przetartych i przegniłych przewodach we wiązce koło...
Witam. Mój kuzyn ma problem z swoim autkiem jak w temacie. Auto chodziło i czasem gasło i po jakimś czasem odpalało. a teraz, już wogóle nie pali. Stwierdziliśmy brak iskry. Chodzi mi teraz o wtyczkę dochodzącą do cewki, ma 4 piny. W jednym pinie jest 12V ale brak masy. I do czego jeszcze dwa piny? Jeden sterujący od Halla?
Rozwiązanie tego probleblemu jest takie: dla tych co mają takie przyczyny: 1.nie kręci pompą paliwa 2.nie tyka moduł BSM po przekręceniu kluczyka 3.nie ma prądu na wtryskach cewce czujniku prędkości 4.męczymy się i nic (podajemy + na cewkę i nic a pompa wtedy kręci) Sposób to podanie + na przekażnik bsm pod warunkiem że ecu sterownik saegem ma sprawną...
Aaa, ten sterownik. Mam pamięc, ale EPROM, i prościutki procesor ( MABxxxx) więc nie wiem jak proc może tam coś sobie zapisywać. Masz problem gdzie indziej, prawdopodobnie sterownik źle widzi pozycję przepustnicy. Błędów nie rejestruje. W międzyczasie wymieniłem kable (jeden skorodował w środku) i cewkę (miała przebicie do masy). Potem jeszcze sondę...
Bezwladnosciowy, jesli jest, to odcina wylacznie pompe paliwa. Jesli nie ma iskry i pompa nie kreci, to na pewno drugi stopien przekaznika podwojnego nie dziala. Zasila on rowniez wtryskiwacze. Sprawdz, czy masz zasilania na 2, 8, 11, 14 i 15 tego przekaznika i czy, po wlaczeniu zaplonu pojawia sie masa na 7 i 10. Jesli tak - przekaznik do wymiany....
Mam problem z Peugeotem 406 2001r 2.0 16v. Uszkodzona była cewka, nie palił na któryś gar.Po wymianie cewki silnik chodzi jak należy, ale....... do cewki ( paczka 4 cewek) dochodzi kostka 4 pinowa. Jeden pin to wyjście masy cewki zakończone kondensatorem przeciwzakłóceniowym przykręconym do masy ( głowica silnika). Kondensator był cały przegrzany, przetopiony...
Witam, problem dotyczy peugeota 1.6 e-hdi z systemem start/stop i inteligentnym alternatorem. Alternator z kostką 5 pinową i bez sprzęgiełka na nim (numer 9675753680) łączony zdaje się tylko ze skrzynią zautomatyzowaną (mcp). Pierwsza rzecz. Został kupiony akumulator efb, co mam ustawić w programie peugeot planet w module zarządzania energią? Do wyboru...
Witam wszystkich, Kieruję się do Was gdyż mam problem z autem peugeot 206. Auto kupiłem dwa tygodnie temu i od tygodnia stoi w garażu - auto normalnie jeździło ale pewnego ranka już nie odpalił i do chwili obecnej tak jest. Z tego co zdiagnozowałem to brak iskry, pompa paliwowa podaje paliwo, po wykręceniu świec i kręceniu czuć paliwo czyli wtryski...
Gdzie Ty tam widzisz na schemacie połączenie cewek z L1?
Gdzie znajdę te piny
Przekaznik zlokalizowalem - jest w prawym gornym rogu BM34 - jak zdjalem jego obudowe i nacisnalem kowadelko wentylator chlodnicy ochoczo ruszyl Wyjalem przekaznik - zmierzylem ze na cewce na jednym biegunie jest 12V -mierzylem pomiedzy biegunem cewki i masa , niestety multimetr po podlaczeniu tak jak cewka pokazywal rowniez 12V ale to moze wynikac...
Plusa poprawnego na 1 i 5 nie będzie skoro przekaźnik terkocze. Wyciąg przekaźnik i sprawdź małą żarówką 30 na cewkę przekaźnika , ponadto podłuż inny przekaźnik e to gniazdo. Sprawdź masy sterownika silnika przy sterowniku. Sprawdzenia dokonaj wpinając żarówkę między przewód masowy a plus akumulatora. Znalazłem taką notkę. "Centralka sterowania silnikiem...
jak juz znajdziesz e.... to doluz jeszcze kondensator z serwisiku ok. 15zlotych chyba nie majatek a duza zaoszczedzi na pin 4 zlacza cewki i do masy nara
Nie za wiele zostało mi tego kręcenia bo powoli brakuje aku. Rozumiem że mam wypiąć wtyczkę z wtrysku i sprawdzić czy pojawia się tam 12 v podczas kręcenia? Z cewką gorzej bo nie mam opisanych pinów. Są trzy piny.
Istnieje jakiś opis pinów z kostek ECU? Tak, istnieje.
Dzięki wielkie. Jutro wypnę wtyczki ze sterownika silnika i z BSI pod kierownicą i zobaczę co i jak. Bo ta wiązka raczej idzie do BSI pod kierownicą w kabinie i stamtąd jest sterowany ten podwójny przekaźnik. Tylko z tego co pamiętam, to ten drugi przekaźnik piny cewki 7 i 14, to na jednym z nich była masa cały czas, ale +12V nie było. No nic, jutro...
Jak już masz tester "rezyster i diodę LED", to na środkowych pinach wtyczki cewki zapłonowej , sprawdź kluczowanie! Oczywiście w czasie pracy silnika!!!
Witam, podepnę się pod temat, podłączyłem się pod OBD systemem TEXA, po diagnozie wyskoczył taki komunikat "body computer temic" Mechanik stwierdził, że jest to uszkodzony sterownik. Teraz pojawia się pytanie. Widziałem w sieci 2 różne sterowniki Siemens'a i Marelli jeden super tani drugi super drogi Sam nie wiem, jaki posiadam, bo nie wiem, w której...
Problemem był zamieniony plus dochodzący na cewkę z piny 3 na 4 ktoś zamienił albo są dwa rodzaje cewek i się różnią właśnie tym. Tylko nie rozumiem w dalszym ciągu dlaczego zdarzyło mu się zapalić
No to teraz sprawdź kable idące do cewki tego przekaźnika i jak ustalisz skąd przychodzi sygnał (a pewnie będzie to któryś pin w sterowniku) to blisko źródła sprawdź żarówką.
Witam Potrzebuje schematu elektrycznego Peugeota 306 1.4 XR KAT z 2001 roku. Jest to wersja bez klimatyzacji z jednym wentylatorem. Z samochodem od samego początku był problem z tym że się grzeje. W lato samochód jest prawie nie do jazdy. Nagrzewa się do 90 stopni, przy około 98*C włącza się wentylator, a przy 100*C zapala się ikonka "STOP", teoretycznie...
Odłączenie instalacji nic nie dało, ale zauważyłem że w tym aucie nie było kondensatora przeciwzakłóceniowego na cewce wn (wygląda że fabrycznie, bo we wtyczce 4 pinowej pinu 4 tego obok plusa w ogóle nie było). Znalazłem kondensator z peugeota 1.4 - tego z wspólną cewką zakładaną na świece, podłączyłem między +12 na cewkę a masą i wydaje się że to...
Jaki to przekaźnik.?ZDjeice, ? Czasem na przekaźniku jest rozrysowane Albo pomiar rezystancji na cewce można ustalić..reszta piny..ale schemat zgodnie z modelem dobrze było by ustalić Wtedy tez mozna ustalić napięcie na styku od pedału stop
A ten plus dochodzi z komputera, czy z instalacji? I który to PIN będzie? Jeżeli byłaby taka możliwość to prosiłbym bardzo o schemat ;)
Skąd wiesz że jest uszkodzony? Może Immobilizer Ci nie działa, albo też masz problem ze statorem, stacyjką lub cewką WN. W tym modelu bez problemu można wyrzucić ten cały immobilizer zakładając zwykły moduł od Peugeota (5 pin).
Sprawdzałem to jest ten bezpiecznik nr 15 w kabinie i jest na nim napięcie bez stacyjki. Bezpiecznik nr 15 - 20 A - ECU centralnego, pamiec radia, przekaznik wentylatora chlodzacego, bitron, polozenie siedzen, alarm, przekaznik reflektorow, pilot. Zaświtało mi że chyba między wtyczką a bitronem może być przerwa na przewodzie do cewki przekaźnika. Napisałem...
Witam, zmieniłem liczniki z takich z zegarem analogowym na takie z obrotomierzem, miałem nadzieję że będzie tak jak w Golfie MK2, czyli wystarczy przepiąć wtyczki i wszystko będzie działać. Niestety obrotomierz nie działał, więc pościągałem parę schematów obczytałem fora i dowiedziałem się że drugi (od lewej) wtyk 7-mio pinowy doprowadza sygnał dla...
Ale co by mu się mogło stać? Jeszcze nie widziałem z rozwartą cewką. No chyba, że ktoś złożył oplowski-łudząco podobny, ale tam cewki są na innych pinach. Można na próbe wstawić dwa oporniki 60 om i zobaczyć, czy błąd się da skasować.
Na początek zmierz rezystancję tej czarnej cewki i sprawdź miejsca w których jest lutowana . Dodano po 1 A w module masz 4 kable czy 5 nie widzę jednego pinu wygląda ze jest 4 zgadza się
Miałem kiedyś podobny przypadek w moim 3.0 v6. Po zalozeniu nowych cewek. (Stare praktycznie spalone) Przyczyna były slabodociskajace piny w kostkach. Trzeba powyjmowac piny z kostek i delikatnie je podoginac tak żeby nawet mimo drgań było połączenie.
Okazało sie ze na jednym przewodzie były impulsy na drugim nie. Ten drugi miał zwarcie do masy. Okazało się że przetarty był przewód w wiązce pod filtrem powietrza. Po usunięciu zwarcia impulsy w normie. Teraz myśle nad założeniem innej cewki która też stosowana była w 406, prostokątna z wyjściami na 4 przewody do świec. Wtyczka też jest na 4 piny....
Witam Dzięki za odzew, sprawdzałem i na pinie 86 jest napięcie: 1,75V przy wyłączonym zapłonie 10,80V przy przekręconej stacyjce 12,20V przy włączonym silniku zwieranie pinu 85 do masy nic nie daje i napięcie spada do 0,20V... Pozdr. Szukaj złego styku na zasilaniu cewki przekaźnika.
405 1,6 93r gaznikowy zapalał bez problemu na gazie i benzynie aż pewnego razu jak chciałem zaparkować to strzelił w gaznik i od tej pory nie zapala z rozrusznika mimo że kręci silnikiem dobrze, pali bez problemu przy wyższych obrotach silnika na popych, jak zapali to obroty są trochę wyższe niż poprzednio nie zauważyłem spadku mocy, czy możliwe że...
mam prośbę o pomoc w okablowaniu Peugeot 206 GTi 180 (Silnik : EW10J4S)... starałem sie odnaleźć w internecie pin outy części które chce podłączyć ale nic sensownego nie udało mi się znaleźć tak wiec poszukuje informacji jak podłączyć do EMU te czujniki/moduły : 206 RC OE Numer 5970.76: Cewka zapłonowa COIL ON PLUG Ignition coil unit (BBC) SAGEM: 2526131...
Witam, jest to możliwe bo przekładałem koledze w SAXO zestaw bez obrotomierza na zestaw z obrotomierzem. Wszystko będzie funkcjonować prawidłowo tylko sygnał na obrotomierz musisz pobrać najlepiej ze złącza diagnostycznego (jeśli jest OBD) lub z cewki. Pozdrawiam Wiem ze temat stary ale pytanko : czy w wersji ktora niema zegarka jest takze mozliwe...
Moduł CDI z elektryczną pompką oleju ma inną wtyczkę, z resztą w Piaggio była zawsze mechaniczna pompka oleju. http://www.scooter-center.com/en/product... Jak silnik dwusuwowy, to regulator powinien być...
Peugeot po kolizji od strony kierowcy, uszkodzony moduł wentylatorów(teraz go brak - obcięte przewody), pompa ABS założona druga ale jeszcze nie pracuje poprawnie, była uszkodzona skrzynka bezpiecznikowa (moduł) w komorze silnika obok pukla str. kierowcy,, wymieniona na drugą identyczne numery. Problem następujący: - auto nie odpala brak iskry, cewka...
Witam Mam problem z podlaczeniem obrotomierza w moim P-106 XN 1.0i '92 -monowtrysk BOSCH -zegary JAEGER - wczesniejsza wersja zegarow tez JAEGER Stary licznik 4 kostki: http://img89.imageshack.us/my.php?image=... http://img89.imageshack.us/my.php?image=... Nowy licznik 5 kostek: http://img89.imageshack.us/my.php?image=...
Witam. Orientuje się ktoś w rozpisce wtyki 6 pin cewki wysokiego napięcia? Wg instrukcji - cewki zasila bezpiecznik nr 8 i nr 10 a przy sprawdzaniu przejścia są jakieś dziwne oporności. W PP było 12 błędów od 4 wtryskiwaczy 4 cewek, przepustnicy i jeszcze jakiś co świadczy pewnie o sypiącej się skrzynce BSM. Po sprawdzeniu wszystkich wtyczek i skasowaniu...
Witam. Mam problem z Peugeotem. Jest to model 205 z roku 1989, zasilany gaźnikiem. W samochodzi około dwa lata temu wymieniany był zapłon i mechanik włożył moduł od Poloneza (APE 05) i poprzerabiał trochę. Problem pojawił się na wiosnę 2010 roku, gdy nagle iskra zniknęła. I tak sobie stał nieodpalany. Wymieniłem cewkę, bo miałem stara, żeby sprawdzić...
cewka pinów cewka peugeot cewka zapłonowa peugeot
kwadraty matrycy brother gruby papier stabilny generator kwarcowy
termet instrukcja serwisowa kabel moeller
Sterowniki Scania autobus 2007: EMS S6, COO7, GMS, EBS – dobór, numery, typowe usterki Czujnik MAP – funkcja, skutki ominięcia, objawy usterki, prawo, Bosch, MEMS, OBD-II