Ja bym zmienił filtr paliwa a dodatkowo popatrzył na cewkę.
Sprawdzone i działa moduł z suzuki gn 125 ale musi być też cewka z suzuki.
W tym module nie ma immobilisera. Zwykłe TCI, na schemacie masz wyraźnie zaznaczone 5 przewodów: plus, masa, cewka WN i 2 do impulsatora...
Cewka od 125 do 650 ? A jaka to różnica ? Popatrz dobrze na nie,różnica jest jedynie w długości fajki,którą można przełożyć. Choć przy cenie zamiennika do Savage nie wiem czy się opłaca https://allegro.pl/oferta/cewka-zaplonow...
Zasilanie cewki przez przewód oporowy miało też tą zaletę ze mozna było tak zmienić instalację że w momencie włączenia rozrusznika zasilanie na cewkę było podawane z pominięciem przewodu oporowego. W Suzuki Maruti było to zrobione fabrycznie.
Ma ogromne znaczenie. Pickup Coil posiada praktycznie każdy układ elektroniczny, signal coil już niekoniecznie. Jaką funkcję spełnia "cewka sygnałowa"?
Świece ok, na każdy cylinder osobna cewka.
Potrzebujesz tylko cewkomoduł do zapłonu bez impulsatora, który wygląda jak zwykła cewka WN. Podłączenia nawet nie trzeba tłumaczyć.
Czujnik Halla na wale tam gdzie magneto. Może nie podawać impulsu. Następnie cewka.
Oryginalnie była cewka Denso 129000, ale jest niedostępna, nawet jako używana. Kupiłem cewkę od bzik Suzuki Adress - wygląda bliźniaczo, ale jest wykonana w lustrzanym odbiciu. Zamówiłem przed chwilą nową cewkę od impulsatora, też od Suzuki - wygląda jak ta moja pod kołem magnesowym, ale oczywiście ma o 7 mm mniejszy rozstaw otworów - dorobię jakąś...
z Twojej wypowiedzi wnioskuję, że bez akumulatora nie odpalę, ponieważ moduł działa trochę jak przekaźnik i przekazuje np. 6v na cewkę?
Faktycznie,masz rację, tutaj siedzi zewnętrzny moduł zapłonowy (nawet dający się regenerować). Między ECU a cewkami. Do sprawdzenia sygnały wchodzące do modułu i wychodzące z niego na cewkę.
Spróbuj podłączyć kabel zasilający cewkę zapłonową.
zobacz czy cewka dostaje impuls z modułu, jeżeli nie to albo moduł albo czujnik na wale. Jeżeli jest impuls to cewka uszkodzona. Można założyć cewkę od czegoś innego aby była to cewka od zapłonu elektronicznego (od jakiegoś starszego suzuki powinna podejść)
Ten silnik posiada bezimpulsatorowy układ CDI. Masz trzy możliwości: 1. Uszkodzona cewka zasilająca 2. Zwarcie na gaszeniu (stacyjka, wyłącznik awaryjny) 3. Uszkodzenie modułu zapłonowego
Kupiłem nowy miernik bardziej profesjonalny, mogę zmierzyć rezystancję. W impulsatorze rezystancja wynosi 209 Ω, a w cewce która daje impuls nie ma żadnego oporu. Myślę że jest uszkodzona cewka która daje impuls, taką cewkę da radę przewinąć i jaki byłby koszt przewinięcia wie ktoś może? Szukałem na allegro, ale ciężko dostać tą cewkę.
Mogło Ci nie odpalić bo zalało świece. Na początek najłatwiej będzie Ci pomierzyć oporności na cewce multimetrem, sprawdź czy nie ma zwarć. I sprawdź czy się to zgadza z podanymi przez producenta wartościami do porównania. Ściągnij wtyczkę i pomierz opory z masą. A być może jak tu podasz to ktoś Ci powie czy są okej. Na pewno jak masz zwarcie z wyjściem...
Dzięki BANANvanDYK za udostępnienie schematu. Niestety jest on bardzo nieczytelny. Cięzko określić funkcje elementów. Wygląda jakby zasilanie szło z jednej cewki "bezmasowej" a zapłon był jakimś wariantem zapłonu megnet. Mogę się mylić proszę mnie "wyprostować". Jednak to widać odnośnie ładowania niesie nadzieje na użycie jakiegoś regulatora od quada...
Cewki ok , sygnał dochodzi , ale dla świetego spokoju cewka była podstawiona
Popatrz sobie lepiej na serwisówkę i podaną w niej rezystancję uzwojenia pierwotnego - do 0.5 oma. Następnie policz sobie natężenie prądu płynącego przez uzwojenie z drutu ok. 0.5 mm średnicy po podłączeniu pod akumulator. Na koniec oblicz moc wydzieloną w uzwojeniu. Nawet podłączając w ten sposób cewkę przeznaczoną do zapłonu bateryjnego na przerywaczu...
łapki opadają gdzie tu szukać przyczyny będę wdzięczny za sugestie a ja bym otworzył ECU i sprawdził czy bodajże 37pin nie jest stopiony bądź/lub przepalona ścieżka. ew sprawdził bym czy przypadkiem przekaźnik wtryskiwacza nie jest sklejony lub do wymiany cewka skoro iskra jest (ale może słaba? )
Ten impulsator to nie czujnik Halla, tylko czujnik indukcyjny a to jest spora różnica m.in. w zasadzie działania i sygnale wyjściowym. W pilarkach nie ma impulstatora, jak również w niektórych skuterach (np. Suzuki). Jest po prostu cewka zasilająca, napięcie zasilające jednocześnie wyzwala układ zapłonowy (np. po przekroczeniu 10V ujemnej połówki napięcia...
Witam, Cewka ładująca moduł zapłonowy w skuterze Suzuki Address AH50 uległa uszkodzeniu. Mam możliwość jej nowego nawinięcia lecz potrzebował bym jej parametrów: grubość drutu, rezystancja. Niestety z tej uszkodzonej nie mogę policzyć zwojów, ponieważ już wcześniej była przezwajana. Jest to dwutakt, zapłon bezimpulsatorowy. Pozdrawiam
Nie mam ładowania na światłach mijania w Suzuki SV650S Mierzysz na obrotach biegu jałowego, czy na 5000 RPM?
Sam odpowiem na swój post bo dostałem wiedzę na innym forum ale dla potomnych jakby ktoś chciał wiedzieć. Cewka w suzuki ( samurai ) sj 410 jest z opornikiem zewnętrznym. Takie sprytne urządzonko. W momencie rozruchu kiedy z akumulatora prąd przede wszystkim idzie na rozrusznik na cewkę doprowadzony jest prąd z akumulatora pomijając opornik . Cewka...
Próbowałem wielokrotnie nawijać cewkę zasilającą cdi, bez efektów, dostawały po chwili przebicia. Jedyne działające rozwiązanie to fabryczna cewka, albo transformator zasilany przez niskonapięciową cewkę np od świateł
Na twoim zdjęciu, element oznaczony jako 2 to nie cewka tylko aparat zapłonowy, (masz jedną cewkę w samochodzie nr 1 na zdjęciu). Przewód łączący element 1 i 2 to też przewód wysokiego napięcia.
Wymiana na nowa
Suzuki Swift II 01 z 1999 r. Brak iskry z aparatu zapłonowego, cewka zapłonowa, moduł wymieniony. AI: Czy sprawdzałeś stan innych elementów układu zapłonowego, takich jak kopułka rozdzielacza, rotor, świece zapłonowe i przewody? Świece wymieniłem. Czy można sprawdzić samym przewodem z cewki do masy, czy jest iskra?
Rozbiera się bardzo łatwo, wyciągasz ten pomarańczowy plastik, pod nim zobaczysz szare ząbki trzymające konektory, trzeba podważyć gruba igłą albo czymś takim i powyciągać
Przyszedł mi dzisiaj stator i cewka innej firmy, po jeździe jest wszystko OK, tak, że temat rozwiązany.
Skuter Qingqi Kasea, silnik z napędem na łańcuchu. Zapłon nie ma impulsatora, tylko cewkę zasilającą, dwie iskry na obrót wału. Po pierwsze, upewnij się czy to nie wina stacyjki (zwarcie do masy). Po drugie, czy stator nie jest uszkodzony, czy cewka zasilająca CDI wykazuje pewną rezystancję. Takiego modułu zapłonowego nie dostaniesz, chyba że na ebayu...
Pytanie czy to faktycznie cewka jest winna?
Nie rozumiem czego szukasz, ale mam nadzieje że pomoże: T1-cewka zapłonowa
Napisz dokładnie jaki to motorower, czy skuter. To bardzo ważne gdyż w skuterach z silnikiem Morini AC (Suzuki Adres itp.) były stosowane moduły zapłonowe "bezimpulsatorowe" a to nie o samo co cewka z quada.
Coś jest namieszane. Przy gaźniku miałbyś chyba inną cewkę zapłonową (nie mam pewności) Model aparatu zapłonowego sugeruje, że to z Suzuki SJ413. Musisz dokładnie posprawdzać "klamoty". Podsyłam schemat dla wersji z gaźnikiem, może pomoże rozwikłać problem. https://obrazki.elektroda.pl/1619519900_... Dla porównania schemat z modelu...
Tak z statora zielony u mnie idzie na moduł ale próbowałem tego dac do masy. Z tego co wczytałem i posprawdzałem to z regulatora wychodzi u mnie czarny u jest on na światła Dodano po 30 Co można zrobić z tą cewka? Żeby dawała napięcie
Kolego jaja sobie ze mnie robisz ?? Zobacz jak są ułożone bezpieczniki ? Obróć sobie o 180 stopni bezpieczniki, a w ogóle co do opisów to widziałeś w diesle'u cewkę zapłonową czyli IG COIL ?. Wysłałem Ci prawidłowy opis, i wartości są identyczne na rozpisie z twoimi w skrzynce.
Cewka i aparat są podpięte pod plusa
Sygnału na wtryski przy kręceniu niema. Przekaźnik pompy podczas kręcenia załącza się i słychać pompę, cewka zapłonowy ma dobrą masę.
Emeryt inwertował ale na poziomach masa-zasilanie i na odwrót - a to chodzi o napięcie ujemne względem masy. Mpo, zastosuj taki schemat jak wyżej ale zamiast rezystora w kolektorze daj indukcyjność - np. cewkę przekaźnika.
A prądnica/alternator nie ma tabliczki znamionowej ? Jeśli to jest prądnica na 12V, to możesz tylko oszacować prąd na podstawie średnicy drutu jakim cewka jest nawinięta. Można przyjąć 10A/mm2 przekroju
Do tych zapłonów musisz mieć odpowiednią cewkę i porządny regulator napięcia. Bez tego nie masz co ruszać tematu, każdy padnie. Alternator suzuki bandit, cewka punto. Po prostu chce złożyć coś swojego. :) https://obrazki.elektroda.pl/4665952400_... Chińskich sovkow mi nie brakuje
Witam potrzebuje pomocy gdyż kupiłem silnik suzuki gn 250 i do tego silnika dokupiłem nowa instalacje, nowy moduł zapłonowy, regulator napięcia, i cewkę zapłonową, wszystko podłączyłem i nie ma iskry, cewkę sprawdzałem jest ok, mam 2 statory sprawdziłem je i one dają prad, proszę o pomoc.
Luzy ustawione, być może ten moduł tylko też nie chcę wydawać kasy na marne ale chyba kupię cewkę i moduł i wtedy się okaże.
Stałe napięcie
Witam Mam problem z moim quadem Campell 650 a mianowicie nagle zniknęła iskra przez co nie mogę go odpalić. W instalacji samochodowy alternator od tico, cewka zapłonowa od suzuki Swift i aparat zapłonowy. Powiedzcie w czym i jak szukać przyczyny? Co pomierzyc i jak? Stało się to nagle w jeden dzień, zaczął mieć problemy z odpaleniem aż nagle w ogóle...
tak, ale nie przekraczac znaminionowego prądu cewki
Witam po raz kolejny. Dodaję nowe informacje na temat DR 350. Tak się składa że mam jeszcze KLR 650. Pomyślałem sobie zamienię gaźniki. Efekt jest taki że Kawasaki KLR 650 pali od "strzała" na gaźniku od Suzuki. Wniosek: Gaźnik jest w porządku !! Do sprawdzenia pozostaje moduł CDI, cewka i uzwojenia impulsowe. Może jakieś wskazówki?
Jeżeli dobrze pamiętam to są tam cewki dwubiegunowe i nie przejmowałbym się tym jeżeli jest to tylko zjawisko nieznaczne. Polega ono na tym, że podczas hamowanie silnikiem paliwo zostaje odcinane i do cylindrów dostaje się tylko niewielka jej część która jest niepalna. Lecz po kilku cyklach trochę nazbiera się go i gdy tłok jest w fazie wydechu (zawory...
TPS - raczej wątpię ale możesz odłączyć i wtedy sprawdzić - jeżeli to on to bez niego silnik będzie chodził równo ale więcej palił. Bardziej czujnik położenia wału. Nie pamiętam czy w tamtym roczniku był już zawór recyrkulacji spalin. Sprawdź dobrze przewody WN, świece i rozdzielacz - coś mi się wydaje że jednak tam jest problem. Edit - cewka jeszcze...
Pomoże z rozruchem, ale ładowanie zbierze po tyłku i może nie wyrobić. Sam mam starego Diablo z silnikiem 150ccm QMJ. Jest to ta sama konstrukcja co hummer, tylko lepsza (lepsze materiały zwłaszcza rama, potem poszli po kosztach). Mam aku 9Ah który ma z 4 lata, raz go już zagotowałem, mimo to bez problemu kopnie koło w niskich temperaturach (no może...
http://obrazki.elektroda.pl/9420703000_1... Modul z Suzuki gn 125 8 pin odblokowany bez blokasy obrotow. 1 - empty 2 - empty 3 - empty 4- cewka 5- impulsator 6- impulsator 7 - minus 8- plus
Ja obstawiam wygniecione piny we wtyczkach do cewek.
znalazłem do GS125 Coil resistance 0,5 - 1,5 oma i 50 Volt przy 5 tys. obrotów Czy to bedą takie same dane ? I czy te moje 0,9 poświadczy i sprawnych cewkach ?
Moduły zapłonu dostaniesz bez problemu na Allegro i cewki .
Ostatecznym powodem okazała się cewka, nie wiem czy wtyczka miała na to wpływ, została zlutowana ale problem wracał.
Ja stawiałbym na coś w wysokim napięciem cewka, kable, Co mówi komputer jak wyskoczy błąd????
Pewnie cewka zaworu EGR padła i tak jak kolega wyżej tylko wymiana
Zmierz woltomierzem na zakresie ac jakie napięcie na kopa daje cewka zasilająca cdi, sprawdź omomierzem ile Ω ma cewka wyzwalająca (pickup coil), zwykle ok 1kΩ
Witam. Mam Suzuki DR 125 i brakuje mu od pewnego czasu mocy. Wymieniłem moduł, cewkę i świece i nadal jest słaby. Gdy wykręcam świecę to ona jest lekko okopcona. Gaźnik ustawiałem i chyba dobrze ustawiłem. Czy ktoś wie gdzie jest problem?
witam 1.poszukuje schematu elektryki do skutera suzuki katana stary model.chodzi mi dokladnie o to ze skuter przelezal w szopie jakies pare lat i teraz nie ma iskry. 2.jak sprawdzic czy cewka zaplonowa i kondensator sa ok.
Tak nagrzewa się tylko cewka zasilania zapłonu. Są 4 magnesy, jak sprawdzić czy odpowiadają stojanowi?. Instalacja zrobiona tylko miedzy statorem a cewko-modułem, masy porządnie zrobione od cewko-modułu i od statora,
Posiadam miernik uniwersalny - jezeli to w czyms pomoze. Nie pomoże. Specjalny sprzęt Ci jest potrzebny do testowania cewek.
Cewka prądowa ma wyjścia z magneta G - zielony i B/R - czarno czerwony. Zmierz opór pomiędzy tymi przewodami, powinien być mały, koło jednego oma. Jak podłączymy żaróweczkę 12V pod nie to powinna rozbłysnąć w czasie kręcenia. Cewka wyzwalająca ma wyjścia W/R - biało czerwony i B/W - czarno biały pomiędzy nimi opór powinien być duży. Podłącz pod nie...
Światła już zrobione , regulator walnięty , nadal się męczę z 7 tyś obrotami. Ale nie mam teraz iskry prąd do cewki mi dochodzi ale jak podłącze pod cewkę to już brak prądu.Cewkę założyłem z mz 250 ts 6v ale to nadal to samo co w poprzedniej i do tego iskrzy jak dotykam kablem do masy.Cewka na 100% dobra gdy podłączę na krótko np do prostownika jest...
Sprawdź dokładnie, dokąd prowadzą przewody od przekaźnika. Na jednym powinieneś mieć stałe 12V. Drugi to zasilanie rozrusznika. To będą te dwa grubsze. Dwa pozostałe to cewka. Możesz spokojnie podstawić każdy przekaźnik o odpowiedniej obciążalności styków. Są takie na 40, a nawet 70A. Te ostatnie na pewno mają dwa konektory 9 mm. Na zdjęciach od Banana...
Problem rozwiązany: - Egr założony nowy, - wymieniona cewka zapłonowa i juz nie szarpie. - pali 7-8,pierwsze pomiary były błędnie zrobione.
U mnie wypadania zapłonu niema ale wydmuchało uszczelkę pod głowicą albo głowica pęknięta , dalej jeździ ale tak do 6km nie dalej i niema ogrzewania .Z uwagi na zły stan zaworów wydechowych , kupiłem używaną głowice M16A z liany - pomiar luzów wygląda obiecująco ale ją rozbiorę i po docieram zawory , bo po zalaniu benzyną wydechowe na 2 cylindrach przepuszczają...
Z tego co pamiętam to licznik tam jest całkowicie mechaniczny napęd linkowy i sprzęgło magnetyczne i tyle, spróbuję jeszcze podłożyć cewkę zapł., ew. ECU, zobaczymy co powie.
Cewka zapłonowa, moduł bądź czujnik. W sieci masz serwisówkę do GSX i tam będzie opisane jak sprawdzić wszystko.
Zasadniczo jest tak że cewka przekaznika wisi na plusie zaś centrala zapina masę na cewkę. Plusa można szarpnąć z aku.
Witam, wczoraj rozwiązałem problem. Okazało się, że jest przepięknie i na czarnym przewodzie był +, a na czerwonym -. To rozwaliło akumulator. Za brak iskry odpowiadała wadliwa cewka zapłonowa, dwie nowe też uszkodzone, dopiero cewka od Zundapa zadziałała. Jeśli chodzi o zbyt wysokie napięcie, trzeba mieć zawsze podłączony akumulator, inaczej skacze...
Rezystancje cewki ok, wg AD i tyle w tym temacie mogę Ci podać,
Czy Ty rozumiesz zasadę działania takiego silnika. Nie chcę Cię obrażać ani podważać wiedzy,ale na moje oko źle zrozumiałeś definicję "silnik szeregowy". Silnik jest albo szeregowy,albo z magnesami. Dla szeregowego biegunowość nie ma znaczenia,ale taki z magnesami nie ma prawa działać zawsze w tą samą stronę bo polaryzacja magnesów jest niezmienna w...
No i tu się zaczynają schody. Nie wiem jak ten zapłon działa :). Nie ma tam ani żadnego przerywacza w postaci platynek ani nawet modułu zapłonowego z czujnikiem przy magnecie. Jest tylko ta ceka pod magnetem co mi się uszkodziła i cewka WN od której idzie kabel do świecy. Od cewki zapłonowej z magneta idzie tylko jeden kabelek do cewki WN i podczas...
Własnie chodzi o to ze modul jest zalany guma i nie moge go wydostac. Natomiast jest impulsator oraz modul i cewka podlaczana do masy. Cewka taka jak na zdjeciu pasuje do chinskich skuterow.
Jeśli to taki sam układ jak w DR bigu (w sumie w dwóch modelach o największej pojemności), to masz na stojanie alternatora dodatkową cewkę (największa i zdaje się na samej górze), która zasila niezależnie moduł zapłonowy. Dodatkowo jest mała cewka wyzwalająca. Opisz rodzaj awarii.
Piszesz że wymieniłeś gaźnik, ale na jaki? Bo zwykle chińskie gaźniki lubią się masakrycznie rozjechać. Dodatkowo dysze paliwowe w chińskich gaźnikach nie trzymają wymiaru. Więc może być po prostu tak, że stary gaźnik miał zniszczoną membranę i ogólnie był dojechany, a w twoim nowym, wartości nie trzymają norm, głównie dysza paliwowa. Może warto wkręcić...
witam szukam pilnie schematu CDI cewkomodułu do derbi vamos ,APRILIA - Habana 50 SUZUKI - HIR-UP , Adress , Sepia ITALJET - Formula 50 , Velocifero ATALA - RIZZATO - Hacker HYOSUNG - Cab wychodzą z niego dwa wtyki mały minus duzy plus cewka jest podłączana bezposrednio do cewki w magnecie.działą na zasadzie impulsów dodatnich i ujemnych.zbudowany z...
Witam Zakupiłem ostatnio quada suzuki ltz 400 i chciałem podłączyć licznik i przypadkowo dotknęły się kable od akumulatora + i od cewki zapłonowej i od tego momentu quad nie odpala zakupiłem nową cewkę zapłonowa , iskrownik i dolej nie ma iskry szukałem w instalacji może jakiś kabel się zjarał i nic nie znalazłem. Bardzo proszę i pomoc
Ciekawa sprawa z tym, że silnik nierówno pracuje na dwóch cylindrach. Z tego co widzę jest jeden gaźnik na dwa cylindry i zawory membranowe. Podejrzewam że może być problem ze szczelnością pomiędzy komorami korbowymi. Na jednym z katalogów części podano, że na środku wału jest zwykły simmering, a nie uszczelnienie labiryntowe. Jeśli rzeczywiście jest...
Witam serdecznie. Proszę o pomoc w rozszyfrowaniu układu SMD w obudowie SO20 oznaczonego jako 5M2T produkcji Hitachi. Układ występuje w komputerze Suzuki Vitara (2,0 V6 benzyna). Kolega wymył silnik i doszło do zwarcia. Układ został uszkodzony, bo na pierwszy rzut oka widać wypalone miejsce. Według mnie układ steruje wyjściami na cewkę zapłonową. Bardzo...
Nie rozumiem dopasowali cewkę pod moduł CDI "chiński" czy tak jak fabryka zaplanowała.
witam!! ostatnio moja vitara 2,0 td (silnik mazdy) zaczęła ciężko palić. gdy włączam zapłon zamyka się klapka do gaszenia( ta w kolektorze dolotowym) i odcina paliwo któraś cewka. proszę o pomoc.. co może być przyczyną? dodam że wymiguje mi kod 12
Nie będzie tak łatwo. Zapłon jest podobny jak w Suzuki Katana/Zilion. Ze względu na konstrukcję zapłonu (jedno uzwojenie) nie ma możliwości przerobienia na zwykłe CDI. Konieczna byłaby wymiana alternatora i przeróbka instalacji elektrycznej. Ewentualnie założenie modułu DC-CDI, ale z tym bywa różnie z trwałością.
Skąd wiesz, że to immo? Zmiana zachowania kontrolki, odczyt błędów? Próbnik w rękę i sprawdź sygnał na cewki i wtryskiwacze.
Tu parę odpowiedzi na pytania znajdziesz Alto Service Manuals http://www.rhinoman.org/manuals/alto/alt... https://www.suzukituning.com/Download/Do...
sprawdź dokładnie kopułkę czy nie jest w środku wilgotna,a plus na cewkę idzie jakoś ze stacyjki,ale jak dokładnie to nie wiem,możesz coś poszukać na bezpiecznikach
Witam. Posiadam wyżej wymienione Suzuki Baleno 1996 z silnikiem 1.6 + gaz. Po okazyjnej cenie zakupiłem Silnik 1.8 do tego modelu. Chciał bym go zamontować. Ale byłem u mechanika i powiedział że na pewno będzie potrzebna wiązka kabli dla silnika i komputer od modelu 1.8 + jakiś przepływomierz powietrza bodajże. Czy mechanik ma rację czy naciąga mnie...
No jak zmontujesz to pisz co i jak daj schemat. Ja chce zrobic obrotomierz taki w swojej Suzuki DR125.. Jest to 4T 1 cyl. Bedzie działać??
Ssanie jest ręczne a świece wstawiłem katalogowe NGK CR9EK. Jeszcze co mi przychodzi do głowy to tylko cewki napięciowe
Skuter to suzuki tak 50 Dodano po 2 Suzuki ran sory za autokorekte Tam jest cewkomoduł który wyglądem przypomina zwykłą cewkę WN. Chyba że miałeś coś poprzerabiane.
Witam, odświeżam temat po wymianie modułu zapłonowego nadal nie ma iskry. Zastanawia mnie cewka WN ponieważ na uzwojeniu wtórnym powinna być oporność pomiędzy 17 a 30 kΩ,a jest tylko 12,7kΩ. czy to może być powodem braku iskry. Nadmienię że podczas kręcenia rozrusznikiem pompka paliwowa uruchamia się.
Schemat w rękę i działaj. Podłącz wyjścia impulsatorów pod odpowiednie wejścia w modułach, zasilania modułów, wyjścia z modułów na cewki WN i tyle
Do czytałem na Internecie że pasuje moduł od Suzuki GN 125 zamówiłem go próbowałem podłączyć lecz nadal nie ma Iskry moduł osiem pin w komplecie razem z Cewka nikt nic nie wie w temacie
mczapski w suzuki 6konnym jest układ zasilania zewnętrznego o mocy dla 12V - 80W co daje około 6,5A prądu. Więc nie liczyłbym że tu będzie mniej. Jak obciążysz to bez regulatora to przeciążysz cewkę pradnicy i pójdzie lekko mówiąc smród. A propo tego suzuki to dla uzwojenia 12V ma na wyjściu przy maksymalnych obrotach około 45VAC.
Witam. Mam problem. Moja Vitara po krótkiej jeździe (2-3 km) nagle szarpie dusi się i gaśnie. Czasem dodanie gazu po wysprzęgleniu pomaga i samochód mi gaśnie, po zgaśnięciu ciężko odpala. Dodam, że kable WN ok, cewka też, paliwo dochodzi do gaźnika, na wolnych obrotach pracuje normalnie.
Witam, Posiadam skuter suzuki burgman 125cm3, ostatnio stało się coś i skuter nie odpala...Sprawdziłem czy jest iskra, cewka podaję iskrę ale tylko na chwilę, nie na tyle, by skuter odpalił. Dostaje też paliwo, pierścienie wydają się w porządku. I tu moje pytanie, czy on ma immobiliser? Może on odcina zapłon? Nie mam jak go podpiąć do komputera, gdyż...
Jeśli regulator napięcia będzie uszkodzony, tj. będzie obniżać napięcie na statorze lub zwierać jego uzwojenie to będzie to skutkować brakiem zapłonu. Poza tym regulator jest równie skomplikowany. Zasilanie modułu jest bezpośrednio połączone ze statorem. Zasilanie świateł idzie poprzez szeregowy układ stabilizatora w regulatorze. Ładowanie odbywa się...
suzuki cewka cewka suzuki vitara cewka stator suzuki
schemat podłączenia włącznika światła epson przesunąć głowica dorobienie kluczyka peugeot
Samsung T220HD – obraz znika po włączeniu, podświetlenie działa, typowe usterki i naprawa Citroën C2 – instrukcja wymiany pasa przedniego krok po kroku