Dzięki, mniej więcej już wiem o co chodzi, tylko potrzebuje potwierzdzenia informacji. Jeśli sprawdzę przewód przychodzący do czujnika i nie będzie miał 12 V przy włączonym zapłonie to sterownik tak ? a teraz jak będę sprawdzał rezystancje przewodu tylko nie pamiętam już którego i rezystancja wyniesie 0 to uszkodzony jest wtrysk sterujący ? dobrze mówię...
Duży spadek mocy silnika po przekroczeniu 2000rpm, do 2000rpm silnik zachowuje się prawidłowo<br/><br/>Uszkodzo... wtrysk sterujący (Fuel Injector Sensor), rezystancja czujnika powinna wynosić 10 Ohm przy temperaturze 20°C i nie powinna przekraczać 110 Ohm przy rozgrzanym silniku. Koszt naprawy: wtrysk po regeneracji około 800zł z robocizną,...
Sprawdź rezystancję wtrysku sterującego.
Wtrysk sterujący jeśli dobrze pamiętam można było sprawdzić mierząc rezystancje i pukajac w niego podczas pracy silnika.
Posiadam dużo rezystorów, które kiedyś wylutowywałem, teraz te rezystory są mi do niczego potrzebne i chciałbym je wyrzucić, ale nie wiem gdzie je wyrzucić?
A ta rezystancja wtryskiwaczy jest poprawna???, Czy te tranzystory sterują bezpośrednio wtryskami, oczywiście obwodem plusa więc wstawiłbym jakiegoś MOS'a np. BUZ11, albo 44
Skąd pewność że to wtryski elektromagnetyczne a nie piezo? Jak piezo to 12 V nic nie da ani nie uszkodzi o ile podawałeś przy odpiętej wtyczce. Sprawdź rezystancje cewek, jak kilka ohm to masz elektromagnetyczne i możesz podawać tam te swoje 12 V, jak rezystancja jest w okolicach 20 kOhm to piezo i ich tak nie wysterujesz. Potrzeba tutaj ok. 80 V. Może...
wklejam cytat serwisówki: Sprawdzanie obwodu/układu Zapłon WYŁĄCZONY, odłączyć przyłącze wiązki przewodów od wadliwego wtryskiwacza paliwa Zapłon włączony, sprawdzić, czy między zaciskiem 1 obwodu sterującego a masą występuje napięcie 2,0-2,5 V. ⇒ Jeśli wartość jest niższa od podanego zakresu, sprawdzić, czy w obwodzie sterującym nie występuje przerwa/wysoka...
Ok, kolego ale podłożony był sterownik z innego identycznego ciągnika i zero problemu. Więc problem ewidentnie leży w sterowniku. Tu jest układ jakiś 48 nóżek potem małe tranzystory i tranzystory sterujące wtryskiem.
Jassne!! Fakt, przekaźniki robią zwarcie... Ok, teraz konkretne pytanie, czemu te rezystory są szeregowo? nie powinny podłączać sygnałów z ECU przez rezystory do plusa?(wtrysk sterowany masą) Jak zmniejsze rezystancje to przecież zaczną benzynowe wtryski pracować ;/ pomóżcie jak to przerobić ;p wtryski mają 13-16ohm///
Ja bym nie szukał po stronie powietrza tylko paliwa. Gaz też potrzebuje powietrza a jak na gazie jeździ to znaczy, że powietrze jest. Wtryski możesz sprawdzić menzurką czy leją i czy leją równo choć osobiście stawiam, że wtryski nie są uszkodzone mechanicznie od paliwa tylko elektrycznie jeśli już - sterowanie wtryskiem, albo cewka na wtrysku. Zrób...
Niestety ale na zimnym również, mam nadzieje że to nie pompa wtryskowa. kody 81 i 82 są w systemie 12-wym. wychodzi że jakaś iglica jest cały czas otwarta, ale jaka i gdzie to nie mam pojęcia. Czy występują takie iglice we wtryskach czy również w pompie tego nie wiem. Ciekawi mnie czy może być to usterka elektryczna, np. cewki na wtrysku sterującym....
Jeśli wtryski ma rezystancje jw to należy to uznać za sprawny.
Dolny zawór od regulacji kąta wtrysku na początek należy sprawdzić miernikiem. Jego rezystancja powinna wynosić około 10 Ohm plus minus jakieś dziesiętne części. Niezależnie jaka jest to pompa czy to vp44 czy vp30 kable od dolnego zaworu przeważnie są spękane. Przy jakichkolwiek naprawach związanych z tą pompą zalecam zawsze poprawić kable od tego dolnego...
witam, mam problem z peugeotem 206 1.9d 2001 r,pompa lucasa, kopci na siwo jak kamaz,kopci i trzęsie silnikiem cały czas czy zimny czy ciepły, pali na dotyk, rozrząd sprawdzony jest ok,oleju ani płynu nie ubywa,w zbiorniczku wyrównawczym nie bulgocze,rezystancja wtrysku sterującego 102 ohm, cewki korektora kąta wtrysku 12 ohm, kąta wtrysku nie sprawdzałem...
Witam, mam problem z Manem 14.264. Spadek mocy na 6 i 7 biegu. Podobno wtrysk sterujący. Elektryk rozpiął wtyczkę zmierzył rezystancje wyszło 1. a miało być podobno od 90 do 120 omów jakoś tak. Czy wymiana wtrysku sterującego usunie problem?
Szukam parametrów czujnika temperatury (do układu sterującego wtryskiem) w zależności od temperatury cieczy chłodzącej.
peugeot 406 1.9tdi 1998r. ciężko odpala (czasami). Jak już zaskoczy to jedzie bez problemu i nie gaśnie. Wymieniony czujnik położenia walu, wtrysk sterujący pokazuje prawidłową wartość rezystancji - 108Ω (zalecana 90-120Ω). podczas "błędnego" odpalenia obrotomierz wariuje - leci do końca i spada do zera. Nie ma reguły czy auto jest z rozgrzanym,...
Witam. Przyjechał na lince T4 jak z tematu. Kręci jak szalony i nie pali. Co sprawdzone : Przy kręceniu z wydechu wali bialym dymem, jakby timing się nie zgadzał Obroty wału widzi ok Dawka przy kręceniu w grupie 1 rośnie Zasilanie ecu jest Nastawnik działa w zakresie 0.74-4.64V Zasilanie N109 jest Na samostarcie chodzi Rezystancja wtrysku sterującego...
po pierwsze sprawdź wtrysk sterujący-na pierwszym cylindrze z kablem... rezystancja powinna wynosić od 90 do 110 om jak nie ma żadnej to będzie ten objaw co napisałeś ewentualnie zadzwoń 792293911 zajmuje się częściami do voyagera
Powiem tak.... Był u mnie kiedyś jeden kolega który ... tez oddał auto do pompiarza ... ale od traktorów który nie miał pojęcia o wtryskach dwuspręzynowych. Efekt był identyczny ... przed wjazdem do w/w pompiarza było ok a po wyjeździe już nie. VAG bez błędów - parametry prawidłowe a zachowanie auta jakby dostawał 1/2 dawek. Polecam lekturę w google...
SPN 3679 Napięcie dodawcze, rząd 2 Strategia monitoringu Kontrola napięcia wzmacniacza wtryskiwaczy rzędu 2 pod kątem granic napięcia, zwarcia i wiarygodności wskazania Odbiór przez klienta/opis objawów • Lampka ostrzegawcza żółta • Lampka kontrolna żółta • Brzęczyk Failure Mode Identification (FMI) FMI 1 za wysokie Wskazanie na wyświetlaczu Priorytet...
Z tego co wiem to czas, czyli ilośc paliwa wtryskiwanego nie jest zależna od rezystancji wtrysków :-). Na samo sterowanie wtrysków nie powinno to mieć znaczenia, ale nie wiem czy ECU nie zapisze jakiegoś błędu przy włączonym zapłonie a odłaczonych wtryskach. Efektem może być praca ECU w trybie awaryjnym Temperatura silnika, temperatura powietrza, sonda...
Witam Sprawdź przekaźnik ( ten dołożony przez gazowników ) który rozwiera wtryskiwacz w trakcie pracy na LPG. Wygląda to na zawieszenie sie kotwicy, albo zaśniedziały lub ugnity któryś przewód, częsty przypadek po kilku latach użytkowania instalacji gazowej. Gazownicy pewnie dołożyli ze 2 albo 3 przekaźniki wiec nie będzie z tym dużo roboty. Do przekaźników...
spróbuje rozwiązania które samo przyszło mi na myśl, przeniosę wtrysk sterujący z pierwszego cylindra na czwarty. W końcu dawkowanie paliwa zależy od rezystancji a czy jest mierzona ona z pierwszego czy z czwartego cylindra wydaje mi się nie istotne. Choć mogę się mylić.
Tych wtrysków nie wymienia sie pojedynczo, jak zacznie spadac rezystancja stosu w ktorejś parze, sterownik zaczyna podbijać napięcie i uszkadza do konca półmartwy wtrysk a przy okazji ten dobry, potem zakładasz nowy a ten stary nowy jest juz poprzebijany i koło się zamyka. Po wymianie wtryskiwaczy KOMPLETU nowych, pomiar oscyloskopem sygnału sterującego...
witam, mam problem z peugeotem 206 1.9d 2001 r,pompa lucasa, kopci na siwo jak kamaz,kopci i trzęsie silnikiem cały czas czy zimny czy ciepły, pali na dotyk, rozrząd sprawdzony jest ok,oleju ani płynu nie ubywa,w zbiorniczku wyrównawczym nie bulgocze,EGR zaślepiony nic to nie dało,rezystancja wtrysku sterującego 102 ohm, cewki korektora kąta wtrysku...
Prąd sterujący wtryskiwaczem można (raczej nie zalecane) zmierzyc analogowym miliamperomierzem, dołączając równolegle. Jak nie miałem w dawnych czasach oscyloskopu to tak sobie radziłem. Im gorszy miernik (większa rezystancja) tym lepiej.
Pytanie dotyczy tego czy w przypadku sterowania przez mikrokontroler tranzystorami MOSFET warto stosować izolację brami czy można sobie darować. Wiem że nie trzeba, jednak niektórzy zalecają ( zwykle producenci izolatorów). W moim przypadku będzie 4 lub 6 tranzystorów sterującymi cewkami od wtryskiwaczy LPG, napięcie 12V. Rezystancja cewek od 1-3.5...
mam prośbe czy ma ktoś schemat przyłączeniowy tego modułu i partametry(rezystancje którą moge pomierzyć) za wskazówki z góry dzięki.
Niedawno wymieniłem czujnik położenia wału. Przedtem go sprawdziłem czy nie zmienia rezystancji pod wpływem temperatury. Wszystko było ok - trzymał oporność to go założyłem i jakiś czas jeździłem ( oczywiście z problemami ). Przedtem auto zawsze w końcu odpaliło. Teraz "umarło" całkowicie. Czy masz wiedzę co steruje tym minusem na wtryski?
Kiepskie zdjęcie ale to tranzystory raczej, pewnie cztery odcinają wtryski PB a pozostałe cztery sterują wtryskiwaczami gazu. Winą za grzanie się tranzystora bym bardziej obwiniał wtryskiwacze warto by sprawdzić ich rezystancję.
Problemem nie jest kąt wtrysku, ale problemy z połączeniem lub uszkodzeniem: zaworu kąta wtrysku w pompie, wtrysku sterującego, czujnika położenia wału, lub przepływomierza. Odłącz zawór, jest tam wtyk 3 pinowy. Zmierz rezystancję pomiędzy pinem 2 i 3. Powinno być w okolicy 15Ohm przy temperaturze 25st.
Były typowe błędy od sterownika a po naprawie kąt wtrysku p0149. Coś po drodze zostało ewidentnie nie dopatrzone. Błąd kata wtrysku może wywalić jak mamy zwarte przewody na zaworze od regulacji kąta wtrysku, ten na spodzie pompy. Te kable są z reguły spękane i wymagają założenie koszulek bezwzględnie na całej długości. Druga sprawa to rezystancja tego...
Tak jak napisałem, nie ma na wtrysku rezystancji(oporu) - a więc się pytam czy to znaczy że na 100% jest uwalony wtrysk sterujący czy może to być coś innego przy wtrysku?? np. kolektor, pompa, zawór czy jeszcze coś innego? Na kompie byłem i mechanik chyba sam nie wiedział jak go obsługiwać bo mi tylko powiedział że "coś ze sterowaniem" Tylko to coś...
auto nie posiada i nigdy nie posiadało LPG. Jaką przerwę? mierzyłem rezystancje między pinami w kostce od wtrysków a ecu i nie ma przerwy ani zwarcia
z symulacją rezystancji czujnika kiedyś napewno sprubuje ale generalnie mam problem z dużym spalaniem Pb przy rozgrzewaniu do czasu aż sie przełączy na LPG wskazówka od wskażnika od benzyny opada dosłownie w oczach a na komputerze byłem wczoraj i nie ma żadnych błędów , sonda nowa NGK , zastanawiam sie nad wtryskami może brudne może ich wymontować i...
Kolego w tych pompach masz dwa korektory : -korektor wyprzedzenia wtrysku zimnego silnika ,ktory jest steroany przez elektroniczne urzadzenie sterujace za posrednictwem przekażnika wyprzedzenia wtrysku zimnego silnika.Włączenie zasilania elektrycznego korektora wywołuje zmiany wyprzedzenia wtrysku.Korektor ten przestaje działać ,gdy silnik nagrzeje...
Witam mam problem z oplem omegą B 1994r 2.5v6 chodzi o to że po zdjęciu 2 przewodów z lewej strony cylindrów (dwóch górnych) nie ma żadnej reakcji iskra jest świeca cała mokra, wtryski cykają rezystancje uzwojenia mają prawidłową 19ohm zasilanie i sterowanie tych wtrysków jest. a wszystko się zaczęło od wymiany ostatniego wydechu (nieoryginalny od innego...
Jakby padł ci czujnik to samochód nie odpali lub wejdzie w tryb awaryjny . Na początek czujnik temperatury silnika i sprawdzamy jego rezystancje lub sonda lambda przekłamuje. Następnie wtryski czy nie leją lub czy kabelek sterujący nie jest zwarty do masy i jeden wtrysk leje cały czas paliwo ten ostatni pomysł może być bardzo prawdopodobny ze względu...
Cześć, mam problem z moim autem, ostatnio zgasło jak dojeżdżałem do skrzyżowania i nie chciało już odpalić - komp pokazał tylko błąd wtrysku sterującego ale on na pinach ma rezystancję 100ohm więc wychodzi na to, że jest sprawny. Dodam, że Vp 44 była regenerowana jakieś pół roku temu. Auto odpaliło na plaka ale po puszczeniu gazu zaraz gasło. Po chwili...
Emulator sondy to prymityw jakich mało. Zmierz sobie rezystanicję wtryskiwacza (ewentualnie grupy wtryskiwaczy - zalezy jaki masz wtrysk) i nawiń sobie drutem miedzianym cewke powietrzną o podobnej lub trochę wiekszej rezystancji (nie mniejszej przede wszystkim). Sam emulator ma jescze przekażnik (lub grupę przekaźników) sterowany z zaworu gazowego....
Temat na tyle mnie zaciekawił że aż co nieco poszukałem I oto czujnik ciśnienia odpowiedni do zastosowania jest używany jako: -Czujnik w zasobniku paliwa silników ZI z bezpośrednim wtryskiem benzyny (ciśnienie do 20MPa) -Czujnik w zasobniku paliwa silników ZS z układem Common Rail (ciśnienie do 200MPa) -Czujnik ciśnienia płynu hamulcowego w modulatorze...
Witam błędy EMS 5125 Kalibracja przepływomierza Kalibracja przepływomierza została wyłączona. Kod usterki został zarejestrowany, ponieważ w czasie aktualnej analizy cyklu jezdnego, tzn. od momentu włączenia zasilania kluczykiem, w układzie EGR zostały zarejestrowane kody usterek, wskutek których wyłączona została kalibracja. Kalibracja przepływomierza...
Nie załącza mi się wentylator chłodnicy nawet przy upałach i staniu w korkach, lampka sygnalizacji zbyt wysokiej temp. silnika też się nie zaświeca, w moim modelu nie ma na desce rozdz. wskaźnika temp. silnika. Obwód elektryczny cały sprawdziłem, wszystko jest sprawne tzn. slinik went. przekaźnik bezpieczniki. Sygnał sterujący przekaźnikiem wentylatora...
Witam. Mam problem z BMW E36 1.7 diesel. Jak zimna, bardzo ciężko odpala, przy czym kopci strasznie. Jak odpali, to kopci na początku na czarno, potem na biało. Ciśnienie na cylindrach posiada, świece nowe. Czujnik temperatury powietrza, wyczyszczony. Może ktoś z was posiadał taki przypadek? Jeszcze moje pytanie, co to jest wtrysk sterujący? Mierzyłem...
Witam, mam problem z autem Mercedes Sprinter 2,9tdi, mianowicie po odpaleniu auta oraz w czasie jazdy auto jest wyraźnie słabe, gdy naciskam gaz mocno kopci na biało, moja pierwsza diagnoza to wtrysk sterujący, po odpięciu białej kostki auto wyraźnie poprawia prace silnika, również ustają białe spaliny. ktoś mi mówił, żeby sprawdzić rezystancję wytrysku...
Zacierający się tłoczek to tylko i wyłącznie błąd p1220. Błąd p1631 to coś z dawką lub zaworem dawki. Może też przegrzewać się tranzystor sterujący tym zaworem. Osobiście też siedzę w temacie pomp vp44 i vp30. Zajmuję się regeneracją sterowników PSG5 pomp wtryskowych bosch. Panowie, nie ma możliwości uszkodzenia tranzystora przez zacierający się tłoczek...
Analiza cewki wtrysku to nie wszystko! Ale jeśli już o to idzie: sterowanie 12V ale przez tranzystor, więc nieco mniejsze w praktyce. Prąd ok. 0,8A ale chwilowy. Rezystancja uzwojenia 10 - 16 ohm. Wtryskiwacz może mieć takie usterki: - niesprawna cewka (nie cyka po podłączeniu 12V) - zatkany wtryskiwacz (cewka może nawet cykać, ale nie podaje paliwa)...
4124 Napięcie zasilania dla podzespołów w układzie SCR Opis Napięcie w obwodzie zasilania dozownika reduktora jest zbyt niskie. Przyczyna Przerwa w obwodzie zasilania dozownika reduktora. Uwagi W wyniku usterki wyłączono wtryskiwanie reduktora. Usterka wpływa na emisję tlenków azotu i powoduje włączenie się lampki w zestawie wskaźników ostrzegającej...
Z podciśnieniami na oko wszystko ok. Dzisiaj pomierzyłem rezystancję cewki i na złączu sterującym jest 1,4 zamiast 0,4- 0,6. Czy można powiedzieć że jeżeli cewka wykazuje taką rezystancję to jest ona na pewno uszkodzona?
rezystancja wtrysk wtrysk sterujący oporność wtrysk sterujący błąd
tranzystor polowy duży linux multimedia server samsung ps42b450
moduł otwierania szyby moduł otwierania szyby
Klekot wtrysków w BMW X3 E83 2.0i N46B20B z LPG Hard Reset LG G2 Mini - Instrukcja Krok po Kroku