1 i 2 pin to sygnały z ECU odpowiednio cewka 1-39 ECU i cewka 2-38 ECU, 3 pin cewki to 12V po kluczyku. Sprawdź tylko swoją numeracje bo chyba źle opisałeś przewody rozepnij wtyczkę i na niej lub na cewce w złączu powinna być numeracja pinów.
Zielony idzie do obrotomierza.P
Czy jest możliwe ze to cewka zapłonowa?
Tak o ile jeden i drugi silnik ma taką samą ilość zaworów. Czyli albo 8 (8V) zaworowy albo 16 (16V). Z silników 8 zaworowych nie pasują cewki do 16 zaworowych.
Jeżeli czarny to plus zasilania po kluczyku. Coś mi się przypomina, że ów pojedynczy przewód szedł do kondensatora przeciwzakłóceniowego umocowanego z boku na głowicy, ów kondensator tłumił zakłócenia jakie ewentualnie mogła generować cewka zapłonowa, ale nie był stosowany zawsze.
Miałem taki sam problem ,uszkodzona była cewka zapłonowa.
Miałem identyczną usterkę i o dziwo, winna była cewka zapłonowa.
Czego "brakuje"? Iskry? Spróbuj podmienić cewkę zapłonową.
Kolego miałem taki sam problem w Astrze 1416V Ekotek strzelała głównie na niskich obrotach uszkodzona była cewka zapłonowa.
Witam Ja proponuje Ci na szrocie kupić uzywany cały aparat.. tzn moze być bez modułu tylko zeby była cewka.... taniej powinno wyjśc niż wymienić cewkę na nowa. Tylko jak byś tak kupował to popatrz w jakim stanie jest cewka... a najlepiej to jak byś sobie go sparwdził wsadzając do silnika. Pozdrawiam Paweł
Wiesz w ogóle do czego służą świece żarowe? W Twoim aucie powinny być świece dwu elektrodowe, np. NGK BKR5EK. Cewka zapłonowa od 1.6 zdecydowanie nie pasuje do 1.8.
Według schematu trzeba włożyć pin nr 5 do wtyczki opisanej przez Ciebie jako nr 2. Ty się podpiąłeś pod sterowanie cewką zapłonową.
Pomyslałem cewka padła pojechałem do sklepu kupiłem cewke Kupiłeś DELPHI czy chińczyka?
Co do płynu ,to wróżką nie jestem. Moduł zapłonu? Czyli co - cewka? Tak, to cewka.Podczas uszkodzenia świecy zapłonowej,jest sporo szans ,że przebija się i cewka.Jeżeli podczas delikatnego dodania gazu wszystko jest OK,a przy gwałtownym naciśnięciu szarpie ,to jest to .Cewka zapłonowa nie przetrzyma napięcia powyżej 25kV,a podczas uszkodzenia świecy...
Najczęściej strzały z filtra powodowane są niesprawnym układem zapłonowym świece przewody i cewka zapłonowa do sprawdzenia .
P0351 -?Elektroniczna synchr. iskry (EST) cylinder cewki 1+4 napięcie za wysokie mam taki bład czy to odnosi się do cewki zapłonowej czy szwankuje sterownik silnika.
Dalej upieram się przy aparacie zapłonowym (cewka lub moduł).
POdejrzewał bym pompe paliwe , cewkę zapłonową i czujnik temperatury płynu. Oraz zużyty silnik.
- przejście przewodowe z kostki czujnika wału na cewkę jest. A pewny jesteś że czujnik wału bezpośrednio steruje cewką zapłonową?
Kolejność zapłonu 1-3-4-2 cewka 1z4 i 2z3
I nie ma innej możliwości ? Czytałem gdzieś , że może być niesprawna cewka zapłonowa . Czy jest to możliwe ?
Trzepie się cewka i reluktor w aparacie zapłonowym
Witam. Przyczyn takiego stanu może być wiele , jedną z nich na pewno może być źle działający zawór EGR, ale zamiast go zaślepiać warto go najpierw spróbować wyczyścić. Ja sprawdziłbym również układ zapłonowy : świece , przewody , cewka ?
Sprawdź cewkę zapłonową, połączenie cewki z obrotomierzem. Sprawdź czy świeca ma iskrę.
kolego podmień cewkę zapłonową .
Witam serdecznie . Szukam schematu instalacji do Vectry a 1,6 motor C16NZ a dokładnie rozpiski podłączenia cewka,moduł zapłonowy . Miałem mały kłopot z przewodami i teraz nie wiem jak to mam podłączyć. Proszę o pomoc jak by co to piszcie na maila maniana(at)interia.pl
Tam nie ma modułu, to tylko cewka.
moze byc cos oprocz cewki? Nie
Prawdopodobie masz felerną cewkę zapłonową .Też miałem takie objawy , po wymianie cewki ustało .
W swoim pojeździe nie znajdziesz "przewodu ESTA" Masz Multeca,Więc błąd to -brak impulsów z układu zapłonowego. Cewka indukcyjna,moduł zapłonowy,lub kable w aparacie się rozleciały.
Cześć Elektrit, to tyle co na szybko znalazłem. Wygląda na to że tak ma być.
a co ma wn do zwiększonego żuzycia paliwa ? Silnik raczej by tylko szarpał. Oringi pod wtryskiem czyli że spod wtryskiwaczy cieknie to by było widoczne przez zalewanie paliwem wokól wtrysków. wn-czyli układ wysokiego napięcia :cewka zapłonowa ,świece ,przewody itd
Czy sprawdziłeś cewkę w aparacie zapłonowym? ok.500 do 1000 om.
Wg mnie gdyby nie działała cewka zapłonowa nie chodził by ani na benzynie ani na gazie.
i jak?? udało sie naprawic opla??a moze jednak problem jest w zapłonie?? ostatnio moj kolega miał taki problem jak ty w passacie 1,8 benzyna/lpg. szukał cudował przepływki ,lambdy itd a okazało sie ze.... cewka zapłonowa sie wykonczyła. wymiana cewki i problem zniknał.
poszukaj tego czujnika w bloku ,bo jest na pewno,a na ściąganie deski to naprawdę szkoda czasu.W razie czego to moduł jest pod cewką zapłonową.
Jeśli na pych zapala to na 90% siedzi aparat zapłonowy (zamontowany w nim moduł zapłonu lub cewka-impulsator).
A może to jest wina żle podłączonej instalacji gazowej. ( Nie jest przypadkiem podłączona pod cewkę)
Cewka WN sprawdz mase i zasilanie a jak nie pomoże a auto jeździ to wtyczke przy kompie i śmigaj dalej. A i napisz co to za silnik bo może to być też cewka wtryskiwacza jeśli są elektroniczne. POZDRAWIAM
chciałbym sprawdzić cene jeżeli ktoś ma możliwość, cewki zapłonowej a dokładnie kopułki z której wychodzą kable WN nr katalogowy 12080650 ew nr części 904439 w Oplu w Gdańsku zaśpiewali mi 650zł + wymiana :) Jeżeli miałby ktoś możliwość sprawdzenia w jakimś katalogu to miałbym jakieś pojęcie czy mnie oby nie chcą nabić w butelkę!!! Przy okazji jeżeli...
winna była cewka zapłonowa gdy autka się rozgrzało wariowało teraz jest wszystko ok pozdrawiam zamykam temat
wada vectr często zdycha kostka przy stacyjce .kosztuje grosze -wymień(przez to uciekło ci zasilanie na cewkę)
kostka cewki zapłonowej
powracam do tematu z ta vectra wymieniłem czujnik kata przepustnicy silniczek krokowy podmieniałem tez cewkę zapłonowa sprawdziłem rozrząd posprawdzałem wszystkie podciśnieniówki i nadal nic się nie poprawiło czy ktoś ma jakiś pomysł jeszcze
Witam. Mam problem z moją viki natomiast na zimnym silniku na benzynie nie chce się zebrać na obroty. Jeżeli delikatnie daję gaz to jedzie ale jak mocniej wcisnę to tak jakby ją dławiło. Drugi problem, który się pojawia to czasem jak się zagrzeje to szarpie na lpg. na wysokich obrotach jest to mniej odczuwalne najgorzej jest tak między 1800 a 2100 obr....
Autko jak w temacie szarpie na gazie z powodu zapętlających sie wtrysków benzyny na pełnym obciążeniu tuż przy obrotach maxymalnych. POwodem szarpania jest to że wtryski gazowe nie są wtedy sterowane chociaż sygnał obrotów brany jest z cewki zapłonowej.
Witam mam problem z cewką zapłonową w oplu vectra b 97 r wymieniłem już 4 raz przewody wysokiego napięcia i ciągle na 4 cylindrze ma przebicie odłączałem cewkę od korpusu mocowania i też wali zmieniałem cewki na inne bo mam ich 4 sztuki i to samo na jednej nawet waliło na dwa kable 3 i 4 cylindrze zmieniłem ECU i to samo gdzie mierzyć co szukać Proszę...
Moduł-1 Cewka-2
Szarpanie w tym zakresie najczęściej oznacza usterkę w układzie zapłonowym. Skoro wymieniłeś świece, to zostaje zasadniczo cewka. Najlepiej sprawdzić lekko pod górkę V bieg, około 1500 obr i wcisnąć do spodu, jak szarpie to przeważnie układ zapłonowy. Na gazie szarpie bardziej, bo na gazie jest wyższe napięcie przeskoku iskry o około 20%.
Mam problem, auto zgasło mi podczas jazdy.Brak iskry na świecach, cewka zapłonowa jest sprawna, kopułka też(przekładałem do innej vectry).Silnik 1.8 benzyna monowtrysk.Co może być.
podmień jeszcze na próbę cewki zapłonowe
Zakłócenia które słyszysz w radiu prawdopodobnie są spowodowane wysokim napięciem. Jeżeli masz gaz w aucie to polecam Świece NGK a przewody np. Sentech. No i pytanie czy cewka zapłonowa nie ma przebicia, wtedy też można słyszeć zakłócenia w głośnikach.
Witam, Panowie i Panie. Mam problem ze swoim Oplem, Vectra C, 2004 rok silnik Z20NET (Saab B207R). Otóż przy przyspieszaniu, szczególnie od 4 biegu w górę z niskich obrotów jak wdepnę gwałtowniej pedał gazu to auto się "dławi", przestaje przyspieszać, jak odpuszczę gaz to przestaje i muszę po prostu płynniej dodawać gazu. Jeżeli natomiast nie odpuszczę...
Dobrze podpięte, zamieniałeś kable zapłonowe/świece?
Podłącz tak jak pisze na cewkę zapłonowa na zacisk 1 lub odszukaj ten sam zaciska na kompie i tam zapnij obrotomież
Nie pracuje jeden cylinder, wyje albo alternator albo któraś rolka. zasadniczo - do podmiany cewka zapłonowa na początek - dostępna na każdym złomowisku. Chociaż jeśli ma to LPG, to ja bym ciśnienie sprawdził.
A ja myślę, że jeżeli masz Vectrę A, to może być modół zapłonu znajdujący się w aparacie zapłonowym. Może też być uszkodzona cewka indukcyjna. Jak trafiłem, z typem auta, to pytaj dalej.
Opel Vectra C benzyna 2004 rok 1.9 16V, na wolnych obrotach silnik się trzęsie, obroty skaczą, natomiast wszystkie kontrolki migają. Sprawdzana była przepustnica, cewka zapłonowa oraz ciśnienie w aucie, nic z tych rzeczy. Auto dużo pali. Serdecznie pozdrawiam wszystkich i proszę o informacje?
WITAM! W moim silniku c16nz przy tym kodzie 42 miał objaw szarpania przy pewnej predkości obrotowej----wymieniłem moduł zapłonowy i cewkę w aparacie(czujnik indukcyjny)---pomogło,zgasdła kontrolka i nie ma szarpanka. Pozdro i powodzonka
Prrr, powoli panowie. Vectra A posiadała generalnie 2 rodzaje układów zapłonowych. Domyślam się że chodzi koledze o silnik C16NZ. Jest to stary układ, bodajże Hitachi, z wbudowanym modułem zapłonowym. Owszem, jest tam wtyczka 4-pin, ale oprócz niej musi być wtyczka 2-pin. 4-pin nas nie interesuje(dane do sterownika silnika), natomiast 2-pin(przewód...
Witam. Mam problem z rannym odpalaniem mojej vectry na benzynie. Odpali ale gdy próbuje dodać gazu potrafi zgasnąć,muli się i strzela w filtr powietrza. Gdy się rozgrzeje jest dużo lepiej ale nadal bardzo ciężko wchodzi na obroty. Na lpg pracuje poprawnie. Wymienione świece i cewka. Mam moduł dis więc nie ma kabli zapłonowych.
Miałem podobny przypadek w Oplu Vectra nagle zgasła i nie było iskry na świecach. Spaliła się cewka w aparacie zapłonowym.
Myślę,że wiem co jest tego przyczyną.Miałem podobną usterkę w moim Oplu Vectra 1,6i.Silniki mają inną pojemność lecz ten sam osprzęt tzn. układ wtryskowo-zapłonowy GM MULTEC.Ta żółta lampka(jeśli się zapala podczas jazdy) sygnalizuje właśnie awarię w tym układzie.Przyczyną tej usterki jest aparat zapłonowy ( uszkodzona cewka dajnika impulsów zapłonowych,moduł...
MAm taki sam silnik . Sprawdź czy jak nie możesz zapalić to czy zapali na pych lub na holu. jak zapali to masz uszkodzony moduł w aparacie zapłonowym. U mnie iskra była a wtryskiwacz nie podawal napiecia. Ignacy Posłuchaj Ignacego ! Jak słyszę o takich objawach jakie opisujesz i silnik C(E)16NZ to widzę padnięty moduł zapłonu w aparacie ( ach to badziewne...
najlepiej podlaczyc pod kompa, ale taka czkawke moza powodować wadliwie działający egr, uszkodzona cewka, ogolnie jak źle jedzie na obu paliwach to stawiał bym na układ zapłonowy.
Witam, posiadam samochód Opel Vectra b 1,6 16V przed liftem. Mam taki problem, że tak o 2,8 tys. obrotów przy nagłym przyduszeniu pedału gazu zapala mi się kontrolka checen-days i auto przestaje w tym momencie pracować na dwa cylindry i muszę je gasić i znów jest ok; nie zawsze tak jest, że ta kontrolka mi świeci. ;( Pomoże ktoś? Wymieniłem cewkę, czujnik...
WITAM WSZYSTKICH chciał bym zaczerpnąć informacj na temat moiego opla. Dzieje się z nim coś takiego że po rozgrzaniu śilnika zaczyna szarpać strzelać z pod filtra i mruga kontrolka z śilnikiem,wymieniłem świece ale to nic nie pomogło czy to może być przyczyna Modułu zapłonowego czy uszkodzona cewka z gury dzienkuje za rade.
Ostatnio miałem bardzo podobne objawy, wymiana cewki zapłonowej pomogła, przed wymianą można ewentualnie pomierzyć czy na wszystkich są zbliżone parametry, jedna cewka dostawała przebicia po rozgrzaniu. powodzenia
Ja mam Astre F z silnikiem X16SZ i również problem z czujnikiem spalania stukowego, tylko że problem jest taki że ja nie mam tego czujnika. Check mi wywala podczas dużego obciążenia silnika - niskie obroty a duże otwarcie przepustnicy. Czytając informacje na ten temat w necie podejrzewam dwie sprawy, albo cewka zapłonowa albo ECU, bo w tym silniku tak...
Witam, Posiadam samochód Opel Vectra A z sinikiem 1.6i Cat. Fabrycznie oryginalna cewka zapłonowa dostała przebicie. Zakupiłem nową firmy Beru po montażu działała normalnie, natomiast na drugi dzień był problem z odpaleniem. Patrzę pod maską, a ona również dostała przebicie i powstaje łuk elektryczny. Zareklamowałem, reklamacje uznali i wymienili na...
Witam Prosze o dokładną rozpiske napięć na poszczególnych pinach 4-pinowej wtyczki do cewki zapłonowej do opla vectry B 1.8 16V.Z góry dzięki za pomoc
Witam serdecznie. Postanowiłem napisać post ponieważ borykam sie z następującym problemem. Posiadam auto Opel Vectra B 1.8 16V 115Km. (Silnik X18XE1) Benzyna-lpg. Wracając ze sklepu z zakupami wsiadłem do samochodu, odpaliłem auto i wówczas silnik mi sie "zdławił" do jakiś 200 może 300 obr... (silnik nagrzany po wcześniejszej trasie). I wówczas stała...
Jak w temacie vectra jak zimna to chodzi ładnie jak się zagrzeje to zaczyna szarpać i traci moc. Cewka zapłonowa nie dawała wogule iskry na 2cylinder. po wymianie cewki iskra jest ale auto dalej nie codzi tylko szarpie i strzela. Wyrzuca błąd 13,39. Czujniki położenia wału i wałka podstawiałem i bez rezultatu. czujnik temp i sonda dobre. Napięcie na...
Witam.Znalazlem Twój typ silnika.Są dwa ale w obydwu to samo.Masz przemiennik magnetyczny na wałku rozrządu czyli dokładnie ceweczkę w aparacie.Ma mieć oprność 500-800 om.Sprawdź sam styk bo tam lubi to nawalać.Popatrz jeszcze czy cewka nie jest rozwarstwiona i nie ma przejścia do masy.
prawdopodobnie będzie uszkodzony modół cewek zapłonowych tu masz jak sprawdzić ale będzie raczej do wymiany
Mam nadzieje że mnie nie wyśmiejecie za moje pytanie. Otóż przekładam swoją instalację gazową z jednej Vectry A do drugiej Vectry A. W tej poprzedniej była cewka zapłonowa i rozdzielacz, a w teraźniejszej jest moduł zapłonowy bez rozdzielacza DIS. Moje pytanko to gdzie mam teraz podłączyć dwa przewody które były podpięte do cewki (zaciski 1 i 15) Co...
Rozmawiałem z kilkoma eletrykami samochodowymi, i powiedzieli mi żeby sie dostać do sterownika silnika a szczególnie posprawdzać te przekaźniki które są koło niego, według nich na 90% w tym tkwi cały problem, bo skoro cewka dobra,dostaje napięcie, aparat zapłonowy dobry, świece, przewody ok, to nie może być inaczej. Pozdro dla Wszystkich.
Witam wszystkich. Mam problem jak w temacie. Auto odpala ale po chwili zaczyna przerywać tak jakby nie paliła jedna świeca.Komputer wyrzuca błąd 0351(obwód pierwotny A cewki,przewody zapłonowe,sterownik), cewka nowa(zespół cewek)2 z rzędu. Gdzie jest problem.Na gazie jest to samo. Jeśli ktoś może pomóc to dziękuję.
Żródła podają że przerwa na świecach dla twojej dwulitrówki przy pracy na benzynie ma wynosić 0,7 - 0,8 mm. Jeśli kable WN dostały już raz przebicie, to nawet wymiana świec zapłonowych na inne nie zlikwiduje problemu z nimi. Piszesz że kupiłeś kable z "pudełka" - to jest własnie syndrom kota w worku :D . Nie wiesz co tak naprawde kupujesz podróbke za...
Chyba go budda opuścił. Kup moduł za 50 zł na all... Osłony końcówek przewodów sie rozpadają zastap je rurkami termokurczliwymi PO KOLEI po 1szt. bo ci sie pomiesza ,najlepiej zrobić fotkę jaki przewód w które miejsce. Pasta przewodząca na nowy moduł na spód. http://www.sklep.tomiicars.com.pl/3438,c... cewka bodajże...
Poradziłeś sobie już, czy jeszcze nie? Mam podobny problem, ale z astrą G 1.6 16v x16xel z lpg - może to ten sam silnik ;) W losowych momentach pojawia się check - odczytany błąd właśnie 0200. Silnik łapie wtedy muła, trochę szarpie, zaczyna dziwnie terkotać - podejrzewam, że pracuje na 3 cylindrach wtedy. Ale po przegonieniu za 3k obrotów czasem check...
jakiś rok temu przyjechał do mnie znajomy z podobnym problemem - auto zapalało bez problemu, lecz pracowało nie na wszystkich cylindrach. Brakowało mocy, paliło straszne ilości paliwa. Wyczyściłem egr, przepustnicę, sprawdziłem podciśnienia... i nic. Komputer głupi, niby błędów brak - a auto nie jedzie. Miałem akurat możliwość by podejżeć taki sam silnik...
W tym aparacie nie ma żadnego czujnika halla, jest czujnik indukcyjny. Ja sprawdziłbym czy jego cewka nie jest przerwana, czy poczas obracania wałkiem aparatu wtwarza jakieś napięcie, jeżeli tak to pozostaje tylko uwalony moduł zapłonowy, który także znajduje się w aparacie. Pozdrawiam.
Opel Vectra 1.6 C16NZ 1989r. wtrysk jednopunktowy Kilka dni temu jeździłem po mieście i gdy czasem dodawałem szybciej gazu silnik prawie gasł ale za chwile było ok i jechałem dalej. Postawiłem samochód przed blokiem i na nastepny dzień nie odpaliłem. Stwierdziłem brak iskry wysokiego napiecia z cewki. Przewody zapłonowe są nowe, rozrząd chodzi. Podejrzewam,...
jeśli mi się uda dostać do tej listwy to tak zrobię,ponieważ zamontowana jest ona pod kolektorem ssącym gdzie nawet ręki się nie da włożyć;/ A mam pytanie jeśli chodzi o przewody. Gdy przewód dotyka obojętnie jaki element samochodu,czy to rurka od nagrzewnicy czy inne duperele to świeci na niebiesko tak jakby było przebicie nawet gdy go wezmę w rękę...
Cewkę zapłonową sprawdziłem, ale po wyjęciu - podałem impulsy z zewnątrz i daje wysokie napięcie - jest iskra. Teraz mam do sprawdzenia MODUŁ i halotron. Ale jak to będzie jakaś dziwna usterka, której będę długo szukał, to się WK.... Dla upewnienia się jakby ktoś wiedział jaka jest oporność uzwojeń cewki zapłonowej, to byłoby super. Wydaje mi się, że...
Witam, poniżej opis moich zmagań z pracą na 3 cylindry i błędem 353 (usterka obwodu cewki zapłonowej C). Silnik X18XE1 Opel Vectra B, cewka zintegrowana nad świecami. Na zimnym silnik pracował mi na 4 cylindry a po nagrzaniu na 3 cylindry sygnalizując to błędem 353. Po porządnym wystudzeniu silnika wracała praca na 4 cylindry. Jako że między komputerem...
Witam, mam pytanie. Otóż oglądałem ostatnio samochód do kupna i wszystko wydaje się okej z jednym problemem. Może zacznę od początku. Najpierw podjechałem na stacje diagnostyczną i sprawdzili spaliny, ogólnie całe podwozie i tak dalej. Zawieszenie, silnik i ogólnie cały stan samochodu jest naprawde bardzo dobry. Spaliny na benzynie wyszły wręcz perfekcyjnie,...
Ok rozumie przepraszam a co do tego odpalenia to kostka stacyjki byla dobra bylo popsute cewka i modul zaplonowy
Witam kolego. Od kilku dni mam podobny problem a mianowicie , gdy jadę i szybko dodam pedał gazu to auto zaczyna szarpać tak jakbym redukował przy 120km/h bieg z 5 na 4, albo jakby paliwo miało się skończyć , po czym za chwilę zapali się kontrolka obrysu silnika i gdzieś po chwili zgaśnie. Na początku zdarzały się takie sytuacje sporadycznie ale z dnia...
Witam Mama problem z moją vectrą i tym przełącznikiem, gdyż w czasie jazdy przełącznik sam przełącza się z gazu na benzyne, nieraz chodzi normalnie ale zdecydowanie częściej cały czas cyka mi przekaźnik w centralce przełączając gaz, dodam jeszcze że zasilanie centralki jest podciągnięte z cewki zapłonowej a brązowy przewód odpowiedzialny za kontrolę...
Sytuacja wygląda następująco- po przejechaniu jakiegoś odcinka auto jest gaszone w normalnym trybie, a następnie nie chce zapalić. Łapie tylko wolne obroty na jakieś 5-10 sekund i gaśnie. Na pedał gazu nie reaguje w ogóle, a komputer nie pokazuje żadnego błędu. Po jakimś czasie ( kilka godzin)tzn. jak samochód dokładnie wystygnie auto odpala jakby nigdy...
powiedz jakie sa objawy, moduly okazuja swoja wade w widoczny sposob. Napisz jak zachowuje się silnik - opisz cos blizej Opel Vectra A, SILNIK 1.6 c16nz - w czasie jazdy silnik kilka razy przerywał ale tylko na chwilkę, nie zgasł i można było jechać dalej. Postawiłem samochód i na następny dzień już nie odpaliłem. Było brak iskry z cewki. Cewka jest...
Witam. Mam mały problem z Opel Vectra 2.5 V6. Chodzi o to że czasami jakby traciła moc. To znaczy nie szarpie, tylko jakby gorzej reagowała na nacisnięcie gazu, ale nie za kazdym razem. Raz jedzie pieknie, nawet z niskich obrotów przyspiesza płynnie i jedzie jak na 2.5 przystało, a czasem jakby pod maska było jakies 1.6 :). Wymieniłem swiece, kable...
to są błedy cewki zapłonowej jaki rocznik auta? sprawdz czy masz poprawne zasilanie cewek
Jestem ciekaw jak to skomentują czytelnicy forum. Mało trafione jest porównywanie jednopunkta z lpg prawdopodobnie pierwszej generacji do Twojej Corolli z 4 generacją VSI Prins jeśli dobrze pamiętam. Ja bym raczej podejrzewał luźną cewkę impulsatora w aparacie zapłonowym lub stan kopułki, o ile w ogóle silnik posiada aparat, i za sam brak informacji...
Oczyścić dokładnie wnętrze aparatu zapłonowego. Uszkodzona cewka lub moduł zapłonowy w aparacie zapłonowym. Miałem podobnie w Vectrze z silnikiem C16NZ. Skończyło się na wymianie cewki / rozsypała sie izoalcja i dwało impulsy jak popadło/. Podobne objawy daje też uszkodzony moduł zapłonowy w aparacie zapłonowym. Ignacy
nie musisz być chemikiem Nawiązywałem do tego, że nie wiem jakie reakcje chemiczne mogą występować, by zmienić kabel w kondensator. Eenergia pochodziła z wszystkich kondensatorów zamontowanych w aucie i połączonych z plusem zasilania. Nie zaprzeczam, choć nie mogło być ich wiele. Jakieś stare radio + kondensator i cewka zapłonowa. nie wiem co tam jeszcze...
Witam po przerwie. Poprzedni mechanik nic więcej nie wymyślił więc oddałem wczoraj Vectrę do innego. Szok bo już dziś dostałem telefon z wiadomością że samochód chodzi. Okazało się że była pęknięta cewka zapłonowa. Poprzedni mechanik zauważył że jest słaba iskra na trzech świecach ale stwierdził że to nie miałoby aż takiego wpływu. Obecny mechanik zrobił...
pawli52 , problem polega na tym, że pod wpływem wilgoci wydzielającej się na przewodach WN, kopułce, osłonach na świecach i na samej porcelanie świec spada oporność izolacji całego układu. Ze spadkiem izolacji wzrasta prąd upływu i maleje napięcie. Czasem spadek napięcia jest tak duży, że napięcie na elektrodach świecy jest za niskie, aby w warunkach...
vectra cewka zapłonowa cewka cewka zapłonowa schemat cewka zapłonowa husqvarna
sprzedam sieć podtrzymać sekunda transformator ferrytowy
lanzar maxp124 przerywacz kierunkowskazów schemat
Windows 10/11: Usługa profilów użytkowników – błąd logowania, nie można załadować profilu Xiaomi Mi Electric Scooter Pro 2 – hulajnoga nie rusza, brak reakcji silnika, diagnostyka