KodOpis kodu 0100Nieprawidłowy sygnał z przepływomierza powietrza 0101Nieprawidłowy sygnał z przepływomierza powietrza 0102Sygnał z przepływomierza powietrza za niski 0103Sygnał z przepływomierza powietrza za wysoki 0104Nieprawidłowy sygnał z przepływomierza powietrza - usterka pojawia się okresowo 0105Nieprawidłowy sygnał z czujnika ciśnienia MAP 0106Nieprawidłowy...
aktualizacja: 6 maj dodane około 160 kolejnych skrótow Witam, ponieważ nigdzie nie znalazłem w internecie porządnej listy używanych skrótów OBD2 PIDS używanych w systemach diagnostycznych w trybie Live Data, pozwoliłem sobie rozpocząć wątek tychże skrótów. Ponieważ zdaję sobie sprawę, że to co wypisałem to jest tylko mała część mam do Was prośbę o ewentualnie...
benzyna bierze impulsy z cewki zapłonowej ,diesel z alternatoraze styku W.
Jak podepniesz w ten sposób to zawsze tak będzie wskazywać. . Obrotomierz z diesla pracuje jako woltomierz i sygnał powinien być brany z alternatora z wyjścia W. W dieslu nie ma cewki zapłonowej! http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic14...
Kolego J-bol, co ty wypisujesz za bzdury? Od kiedy w silnikach Diesla w escorcie z 1996 są montowane cewki zapłonowe, elektryczna pompa paliwa. Kolego htho4 załączam opis
Benzyna, a to ma znaczenie? Tak, ponieważ w silniku benzynowym masz cewki zapłonowe, przewody WN, świece zapłonowe, itd Wszystkie te podzespoły mogą być źródłem zakłóceń na częstotliwościach radiowych. W dieslu tego nie ma. szumi coraz bardziej Czy słuchając innego źródła (mp3) niż radio FM, czyli USB lub Bluetooth, też masz zakłócenia - "szumy" ?
Jak to samo masz na gazie i benzynie to być może układ zapłonowy. Może któraś cewka bo tego chyba nie podmieniałeś. Może sygnał z TPS itd. Ale to zgadywanki i potrzeba więcej pomiarów.
Gdyby pojawiła się fala elektromagnetyczna,to nieliczne samochody by jeździły. Też by nie jeździły, fala EM zniszczyłaby cewki zapłonowe. Jedynie stare diesle by przeżyły.
A ty moderatorze znasz wszystkie marki i modele i ich wersje silnikowe?! Porada jest na temat a nie podłącz smartfon i będzie git. W silniku benzynowym impuls do obrotomierza jest z cewki zapłonowej a w dieslu z alternatora z zacisku 'w' Nie, nie znam wszystkich, a jak nie wiem to nie nie zmyślam i nie robię z siebie głupka. Tak jak piszesz, obroty...
Sam jesteś cewka to DCi Dodano po 8 cewka zapłonowa w dieslu ciekawe
Raczej słabo to widze bo we fiacie i innych bęzyniakach impulsy brane są z cewki zapłonowej a w dieslu z alternatora.
W benzyniaku zegary są podłączone do cewki zapłonowej, a w dieslu do alternatora pod wyjście W.Poza tym obrotomierze też są inne.
Diesel czy benzyna? Wygląda trochę jak w silniku iskrowym(benzyna) przebicie na cewkach zapłonowych.
Zasilanie cewki pompy weźmiesz po cewce zapłonowej a przekaźnik świec z szrotu i zamontujesz np. na nadkolu i ot cała elektryka. Czujniki te same. Schemat świec znajdziesz w necie.
Najlepiej odciąć zasilanie cewki zapłonowej No chyba ze masz diesla to odłączasz zasilanie elektrozaworu pompy paliwa. Przedewszystkim napisz co to za autko i z jakim silnikiem.
Z cewki zapłonowej (jeśli to benzyniak), a jeśli diesel, to z przekaźnika świec żarowych. Z cewki to z kostki? Może powiesz mi który to przewód?
Czy może to być diesel? jak podłączyć cewkę zapłonową od auta,tak aby dawała cały czas iskrę ? Silnik Diesla (inaczej wysokoprężny) zwykle jest skonstruowany tak, że temperatura wytworzona przez sprężanie wystarcza do zapłonu paliwa, więc świeca jest zbędna; do silników niskoprężnych z wtryskiem paliwa stosuje się świecę żarową; do wtrysku paliwa jest...
wydaje mi się że dobrym rozwiązaniem jest wykorzystanie impulsu z cewki zapłonowej, A gdzie w dieslu masz cewkę zapłonową :?: :?: :?: :?: Ludzie czytajcie dokładnie posty. marek-cho ja tak zrobiłem u siebie ,nie nalegam przecież aby wszyscy tak robili, u mnie zdało egzamin wiec postanowiłem podzielić sie doswiadczeniem w tej kwestii. Jedyne co to musialem...
Mialem taki obrotomierz i podlaczylem do plusa cewki i wszystko chodzil, wiec po co rozbierac alternator. No popatrz!W dieslu do cewki zapłonowej! Wot' bolszaja tiechnika!
Sprzęt prostu i bez żadnej elektroniku. Bo tej nie naprawisz. A Impuls elektromagnetyczny zniszczy elektronikę. Więc najlepiej prosta benzyna, a jeszcze lepiej diesel. Bo nie ma cewki zapłonowej. Do do tego brak AVR. Najlepiej prosty przełącznik z rezystorami.
Ważna uwaga kordel z tym problemem uruchomienia po wypaleniu paliwa, ale chciałbym Ci przypomnieć że w dieslach nie ma cewki zapłonowej :)
cewki zapłonowej w dieslu nie ma . Dziękuje bardzo za odpowiedź lecz nie bardzo o to mi chodziło Ponieważ przewód drugi ma za zadanie odłączyć światła dzienne gdy zostaną włączone światła pozycyjne oraz mijania Wiec zasilanie świateł dziennych z kabla od pozycji odpada. Dlatego muszę podłączyć do pozycji przewód drugi bo takie są przepisy w Polsce....
Witam. Czy może mnie ktoś poratować w schemat do Peugeota 806 2.0 16v 2000r. Bardzo mile widziany cały schemat, ale najbardziej zależy mi na układzie zapłonowym, a konkretnie zasilaniu cewek zapłonowych. Znikło +12v na białym przewodzie zasilającym cewki zapłonowe. W dziale download jest 806, ale tylko diesel i to bez opisu. Z góry dzięki i pozdrawiam
A kabel zasilający nie leży gdzieś blisko cewki zapłonowej? Co to za auto, diesel czy benzyna? Kabel antenowy masz puszczony dachem czy podłogą?
we wozie z 92 roku sygnał chyba jeszcze zapodawali z cewki zapłonowej - przy benzynowych a przy dieslach z alternatora W tych latach raczej z kompa nie zapodawali sygnału
cewki zapłonowe !!!!!!!!!!!!! 4szt wymienić
Sprawdź cewki zapłonowe i kopułkę. Taaa... Jasne. W dieslu.
obwodach cewki zapłonowej, pompy paliwa, rozrusznika dla samochodów z silnikiem diesla. Coś chyba ci się pomyliło :)
nie niemożliwe to jest schematyczne narysowane. autodata nie ma bardzo dokładnych schematów elektrycznych. francuzy biorą sygnał obrotów z cewki zapłonowej w benzynie lub alternatora w dieslach. w clio jeszcze deski nie wymieniałem osobiście wg mnie 35 styk ecu ale zobacz na układ wejscia na obrotomierz czy jest wysokonapięciowy / bedą elementy kondesatory,...
a jak wyglada sprawa z dieslem?jakie tam najlepiej zrobic zabezpieczenie?
Diesle biorą z altka. Benzyna bierze impulsy z cewki zapłonowej... Podobnie jak elektronika LPG
Nie wiem skąd te opisy błędów, czemu nie podajesz ich z urządzenia które używasz ale pomyśl troszkę - po co w dieslu cewka zapłonowa? To się tyczy tego 3 błędu. Problem odpalania będzie raczej związany z tym pierwszym błędem. Sprawny silnik diesla z systemem Common Rail nie potrzebuje świec by zapalić. Przydało by się odczytać oobroty silnika w czasie...
Sprawdź / podmień cewkę zapłonową. 8-O :crazyeyes: :shocked!: :please: Brawo Jasiu :lol: Niedoczytałem, że to diesel 😁 Identyczne objawy w Renówkach benzyniakach daje uszkodzona cewka. Warto również sprawdzić przepustnicę.
DIesel czy benz?? Jeśli benz sprawdz zasilanie układu zapłonowego (cewka) Czy jest iskra w momencie gdy nie chce odpalić. Czy przypadkiem prąd nie znika z zasilania cewki w momencie włączania rozrusznika (jeśli tak poleciała kostka stacyjki) jeśli diesel sprawdź czy elektrozawór się nie przycina
Drzwi + podłączasz tylko w samochodach gdzie takie sterowanie z drzwi występuje. Jak sterowane są masą jak w większości nie podłączasz tamtego przewodu. W polo sterowane masą. Co do przekaźnika, tak musi to być zasilanie po zapłonie. Do styków roboczych przekaźnika tj 30 i 87a podłączasz obwód, który chcesz zablokować ( rozcinając przewód który służy...
Witam !! Jakąś elektrykę pewnie masz - nie podejrzewam że jest to silnik diesla :D . Masz z pewnością cewkę zapłonową . Sprawdź czy nie ma tam miejsca na inne cewki - często miejsce jest tylko nie ma cewek . Cały układ ( magneto i reszta ) bywa zaprojektowany do różnych modeli - tak więc może jest miejsce . pozdrawiam !!
Jedna, tylko jedna cewka, mam niby jeszcze wyżłobione wejścia na drugą cewkę Ale jej nie mam Albo to diesel, albo to cewka od zapłonu. Pierwsza opcja jest mało realna - gdzie wchodzi przewód od świecy zapłonowej? Wcześniej nie było regulatora, chciałbym założyć żeby zasilić lampkę. Czyli rozumiem to był jakiś "motór" off-roadowy (marka? model?) bez...
Impulsy z alternatora albo czujnika położenia wału przychodzą na zegary, Z alternatora w dieslu, w benzynie impuls sterujący do cewki zapłonowej.
elektrozawór stosuje się w silnikach diesla a w benzynowych przerywa się przewód zasilania pompy paliwa ,cewki zapłonowej ,przewód stycznika rozrusznika
Witam. Podaj typ silnika jaką masz cewkę zapłonową i czy jest rozdzielacz? Albo może masz licznik od diesla którego obrotomierz podpina się pod alternator? Pozdrawiam
Sprawdz cewki zapłonowe na swiecach. Czasami maja male przebicia, szczegolnie w niskich temp. i przy duzej wilgotnosci powietrza. Nie wiem czy w dieslu masz cewki zaplonowe??? Sprawdzc czujnik temperatury, filtr paliwa , powietrza i swiece zarowe
Jeśli chodzi o gaz to nie musisz się niczego obawiać spokojnie możesz odciąć elektrozawór (nic nie wybuchnie, bo gaz nie popłynie). Zdecydowanie natomiast odradzam ingerencję w instalację gazową po przez montowanie elektrozaworów dodatkowych. Chyba, że masz doświadczenie i umiejętności żeby połączyć tak ucięte rurki by były szczelne. To się tyczy gazu,...
Nie wiem dokładnie nigdy nie miałem do czytnienia z tym samochodem jeśli chodzi o obrotomierz ale jest kilka możliwości. Jeden to alternator ale to raczej w dieslach, drugi z cewki badź modułu zapłonowego , trzeci z czujnika obrotu wału, czwarty z komputera sterujacego silnik itd. ale mam nadzieję że koledzy na forum pomoga w tym temacie ...Pozdrawiam...
Moja uwaga "Dwa ostatnie pomiary tj. pomiar ilości obrotów i pomiar kąta wyprzedzenia zapłonu realizowane są po podłączeniu jednego z przewodów do przerywacza lub do cewki zapłonowej."a co z nowszymi samochodami oraz z sinikami Diesla. W tych silnikach na pewno nie zmierzysz obrotów.
Ogólnie uważam że to ciężkie zadanie. Nie produkowano chyba Una bez rozdzielacza zapłonu, chyba że diesel :) A czemu chcesz się tego pozbyć?
Ja kiedyś w mojej maździe ( diesel ) słyszałem delikatny świst w głośnikach przy zwiększaniu obrtów . Pomgła cewka zapłonowa z fiata 125 . Napięcie przechodziło przez te dwa nagwintowane konektory . Jedyny minus to to ,że niekiedy mnie kopnęło przy wysiadaniu z auta .
Witam. Tym razem mam zamiar zamontować silnik diesla w polonezie z silnikeim gaźnikowym (GLE). Chodzi mi o instalacje elektryczną. Wiem że w silniku diesla potrzbny jest prąd tylko na świece żarowe żeby je podgrzać no i jeszcze kabelki od czujnika temperatury i oleju. Czy wszystko będzie działać jeśli założe tego diesla do instalacji elektrycznej z...
emeryt nie mów nic , ponieważ nie masz pojęcia , że w dieslu jest palec rozdzielacza.. Może jeszcze i cewka zapłonowa? Proszę trzymać się tematu i nie wypisywać bzdur
Nie kręć zbyt długo, 2-3 obroty wału i po puszczeniu kluczyka powinien siłą rozpędu silnik zaskoczyć, masz za słaby prąd, pobór rozrusznika i zostaje za mało prądu na cewkę zapłonową, przerabiałem ten temat w 2-letnim matizie, założyłem aku od diesla i problem zniknął, na wiosnę oryginalny aku i auto paliło
Podłącze się pod temat z Kadetem ale w benzynie. 1,4 93r (chyba). Problem z szarpaniem silnikiem jak jest zimny, choć podczas jazdy na rozgrzanym czasami też się to dzieje. Wszystko wskazuje na zapłon. Wymienione: Świece, kable WN, kopułka, aparat zapłonowy, moduł, cewka, ECU. Sprawdzone przewody, połączenia masy, poprawione styki i nic :( Jak szarpał...
cewka zapłonowy mercedes przerobić cewka zapłonowy honda cewka zapłonowy
działa obrotomierz mazda vestel 17ips72 włącznik termiczny wentylator
regulacja pasma ne5532 mikroinwerter hoymiles
Błąd 055 w Renault Scenic 1: Immobilizer i czujnik wału Najmocniejsze karty graficzne obsługujące 640x480