0,6 i 2,2k .. Możesz rzucić okiem czy u nich jest taka, która by mi podpasowała? https://allegro.pl/oferta/dze-cewka-zapl...
Witam-gdzie można kupić cewkę zaplonową do silnika hondy GCV 13 (kosiarka) -Dziękuję
jeśli uważasz ,że elektronika jest dobra to sprawdź czy podłaczenie pod sygnał obrotów pod cewkę zaplonową nie jest uszkodzone. bo jak nie czyta komp obrotow to nie przełączy na gaz.
Więc.... Będą ci potrzebne: - miernik cyfrowy(z opcją mierzenia "prześcia" - czyli pospolitym pikaniem); - lutownica. Na początku trzeba by sprawdzić, czy impuls sterujący wychodzący z aparatu jest typu "indukcyjnego(najprawdopodobniej)", czy hallotronowy. Wystarczy przestawić miernik na "pikanie" i sprawdzić, czy na wyjściach cewki aparatu(dwa piny)...
Tu masz na przykładzie Honda - https://importnut.net/msdcoil.htm Zobacz - eBay item number: 161167020638 170768129612 Zamiennik? Sprawdź, czy to podobne - https://intercars.pl/produkty/235129-cew...
Można ja uzwoić :D na nowo kilkuset zwojami drutu 0.3 mm², i dołożyć cewkę zapłonową modułową typu CDI. jak w każdym uczciwym chińskim i nie tylko skuterze. np. taka : Link http://imged.pl/cewka-zaplonowa-chinskie... Przerywacz sprawny ? Bo jeżeli tak, to trochę inny moduł polecę
Daj plus bezpośrednio z aku na modół i cewkę i wtedy spróbuj.
zobacz cewke zaplonowa moze dostala przebicie .cewka powinna byc w aparacie zaplonowym (jesli o tym modelu rozmawiamy).lub palec albo kopolka Dodano po 36 zobacz cewke zaplonowa moze dostala przebicie .cewka powinna byc w aparacie zaplonowym (jesli o tym modelu rozmawiamy).lub palec albo kopolka
Auto nie ma modułu zapłonowego. Jest cewka, sterownik ECU oraz czujnik wału. Bez podpięcia pod komputer nic nie wskórasz. No chyba że masz dodatkowy alaram.
witam. mam nastepujacy problem. padl modul zaplonowy w hondzie 1,5 16V. wstawilem modul od poloneza. na gazie chodzi dobrze. problem zaczyna sie z benzyna. na benzynie nie chce wogole chodzic i obrotomiech wariuje tzn samochod jest na 1000 obrotow to on wskazuje jakies 7000. moze ktos ma jakis schemat instalacii elektrycznej silnika. tam wychodza dwie...
to byla wina cewki zaplonowej ...wszystko jasne... Czyli musisz zacząć jakby od początku czyli sprawdzić: - podłączyć pod komputer, - świece, - kable, - cewka ( już wymieniłeś), - filtry, - wtryski. - pomiar ciśnienia (no akurat już robiłeś), to taki początek, myślę że koledzy tu z forum jeszcze Ci więcej podpowiedzą co jeszcze.
Bezpieczniki i przekazniki luzie nie mają więc myślę że to mogę wykluczyć a kable orze aparacie zaplonowym nie są pognite ani przy siedział. Myślę że zacznę od kolejnej wymiany swiec ew mam drugie kable które przyszły z cewka. Co o tym sądzisz? Dodam że szarpie tylko na gazie i falują obroty
nie wiem gdzie ten czujnik jest na walku ,nic nie widac ,cewka i modul jest w srodku aparatu zaplonowego jest to typ silnika D14A4,przegladam cale forum i nie moge znalezc modelu z tym silnikiem ,moze podpowiesz gdzie mam szukac tej czujnik .
tzn ja mam teraz golfa i nie narzekam mam go juz dobre 1.5 roku i do tej pory tylko raz cewka zaplonowa mi strzelila ale miala prawo bo ma tyle lat co samochod 93' ale kupilem golfa bo nie stac mnie bylo na taka wlasnie honde .. teraz jak bede zmienial o tylko i wylacznie na 1.6 vti.. najlepiej w sedania
witam a co poiesz jak accord palil normalnie i po chwili zaczoł falowac obrotami nastepnie jak by sie zalewal i na koncu zgasl i brak iskry paliwo podaje przewody sprawdzone bezpieczniki ok zasilanie na apart zaplonowy ok juz 3 tydzien sprawdzam wszystkie czujniki itd i nic posiadam silnik f20z1 2,0 pomocy czy moze jakas cewka
Witam, skoro temat został odkopany nie będe zakładał nowego gdyż mam pobobny problem z Renault Laguna 2 2002 1.8 16V ben+lpg. Do pracy codziennie dojezdzam 120km tylko autostradą i problem występuje na gazie gdy silnik jest rozgrzany, podczas jazdy 120km/h silnik zaczyna sie dławić, po dodaniu gazu auto szarpie a obroty silnika spadaja, komputer pokazuje...
Cewka jak wcześniej wspominałem jest nowa (zaraz po nabyciu - stara była pęknięta) :) Świece i przewody wymienię w weekend. Potem dam znać co się dzieje. Dziękuje za porady. Jak masz za duzo kasy, to od razu rob przewody,a jak nie , to najpierw swiece i testy :). Ciezko wrozyc,ale moze to byc wina albo nierownej pracy wtryskow,albo ukladu zaplonowego....
zgadza się, kupilem swojego lanosa za niecale 7tys, ale chyba mi sie dobry trafil bo mial najechane tylko 69 tys od pierwszego wlasciciela(czarne tablice rej.), zrobilem rozrząd, i w ciagu roku przejechalem 6 tys km dlatego nie wstawialem gazu do swojego 1,5 8v silnika, nawet o dziwo nie bierze w ogole oleju :> jedyna rzecz to mi padla cewka zaplonowa,...
Witam serdecznie, jak w temacie jestem zainteresowany zakupem aparatu zaplonowego ( oczywiscie dzialajacego ) do Hondy Accord 2,0 rocznii 94. Nie mam pojecia czy sa rozne aparaty do Acoordow z tego samego rocznika 94 a informacji raczej bardzo malo znalazlem w sieci :((( Wydaje sie mi iz padlo: układ E12-302 Hitachi lub "cewka" (chyba to cewka ) wysokiego...
Witam.Posiadam problem z silnikiem sanyang wyciagnietym z ramy kymco zx50. Otoz stal dluzszy czas nieodpalany i teraz nie wiem co sie stalo.Rozebralem wszystko w czesci,doslownie wszystko rozebrane,sprawdzone,i wszedzie powinno byc ok. Cewka powinna byc ok(wyciaglem sprawną cewkę od simsona i podpiąłem,iskry dalej brak),zostaje jedynie modul zaplonowy...
Nie ma impulsatora, kolo sprawdzalem, jest tak zaklinowane ze nawet nie idzie go sciagnać. Jak go przywiozlem to zapalał, ale nie zawsze, teraz prawie wogóle nie chce. Iskra jest, ale podejrzewam ze nie w tym momencie co trzeba. Czasami uda sie zapalic i wtedy pracuje normalnie. W kosiarkach cewki są zintegrowane z modulem zaplonowym i w tych cewkach...
Witam, Posiadam kosę spalinową Honda UMK 435 z silnikiem honda GX35. Kosa raz wchodzi na maksymalne obroty raz nie bardzo. Jak już wejdzie na max swoich obrotów zaczyna przygasac i jak nie puszcze gazu zgaśnie. Jak kosze tak powiem polsacyjnie trzymając wysokie obroty jest w miarę do momentu wiekszej trawy bo traci moc pod duzym obciążeniem. Gdzie szukać...
Witam, problem pojawil sie dzisiaj. Stoje na swiatlach, zielone, jedynka, ruszam. Auto gasnie i niestety juz wiecej nie odpalilo. Sprawdzilem pompe paliwa (slychac ze pracuje i czuc ze podaje paliwo - po paru przekreceniach stacyjki wyraznie go przylalo). Rozrusznik dziala, kreci. Bezpieczniki podstawowe posprawdzalem - czysto. Sprawdzilem wylacznik...
Wazniejsza niz karoseria jest wersja silnika, czyli B18C4. Swiece były dobrane dawno temu, gdy silnik został rozbudowany o turbine, tak wiec nie sa to swiece rekomendowane przez producenta, gdyz producent nie przewidywal wersji z turbina takiego silnika. Co do zalewania świec, to ciesko okreslic co jest pierwsze, czy zalanie swiecy i nastepnie jej zgon,...
Witam.chciałem prosić o pomoc w sprawie skutera honda dio 50 af18 , problem wyglada nastepujaco, skuterek ma problem z odpalaniem a jak juz odpadli to na lewych obrotach nie mam pojęcia co jest wadą iz wymienilem w nim wszystko, łożyska,uszczelniacze , cylinder, tłok pierścieni, gaźnik ,membranę,cewkę zaplonowa, moduł, iskrownik kpl z magnetem, powinien...
Witam! Mam taki problem z honda civic piatej gen. gdzie po wymianie uszczelki pod glowica zaczely sie dziac dziwne rzeczy. Po pierwszym przekreceniu kluczyka zaczal brzeczec przekaznik pompy paliwa znajdujacy sie przy lewej nodze kierowcy, i brzeczy caly czas auto nie odpala. Wyczailem taki myk ze iskra jest tylko przez pierwszy moment krecenia rozrusznikiem,...
cewka zaplonowa cewka zaplonowa astra niesprawna cewka zaplonowa
ucieka głos uln2003 zamiennik czerwona dioda pilot
Komputer nie wykrywa tabletu z Androidem - przyczyny Błąd E04 w klimatyzacji Panasonic - przyczyny i rozwiązania