witam. mam nastepujacy problem. padl modul zaplonowy w hondzie 1,5 16V. wstawilem modul od poloneza. na gazie chodzi dobrze. problem zaczyna sie z benzyna. na benzynie nie chce wogole chodzic i obrotomiech wariuje tzn samochod jest na 1000 obrotow to on wskazuje jakies 7000. moze ktos ma jakis schemat instalacii elektrycznej silnika. tam wychodza dwie...
tzn ja mam teraz golfa i nie narzekam mam go juz dobre 1.5 roku i do tej pory tylko raz cewka zaplonowa mi strzelila ale miala prawo bo ma tyle lat co samochod 93' ale kupilem golfa bo nie stac mnie bylo na taka wlasnie honde .. teraz jak bede zmienial o tylko i wylacznie na 1.6 vti.. najlepiej w sedania
Witam, skoro temat został odkopany nie będe zakładał nowego gdyż mam pobobny problem z Renault Laguna 2 2002 1.8 16V ben+lpg. Do pracy codziennie dojezdzam 120km tylko autostradą i problem występuje na gazie gdy silnik jest rozgrzany, podczas jazdy 120km/h silnik zaczyna sie dławić, po dodaniu gazu auto szarpie a obroty silnika spadaja, komputer pokazuje...
0,6 i 2,2k .. Możesz rzucić okiem czy u nich jest taka, która by mi podpasowała? https://allegro.pl/oferta/dze-cewka-zapl...
Witam, Posiadam kosę spalinową Honda UMK 435 z silnikiem honda GX35. Kosa raz wchodzi na maksymalne obroty raz nie bardzo. Jak już wejdzie na max swoich obrotów zaczyna przygasac i jak nie puszcze gazu zgaśnie. Jak kosze tak powiem polsacyjnie trzymając wysokie obroty jest w miarę do momentu wiekszej trawy bo traci moc pod duzym obciążeniem. Gdzie szukać...
Witam-gdzie można kupić cewkę zaplonową do silnika hondy GCV 13 (kosiarka) -Dziękuję
jeśli uważasz ,że elektronika jest dobra to sprawdź czy podłaczenie pod sygnał obrotów pod cewkę zaplonową nie jest uszkodzone. bo jak nie czyta komp obrotow to nie przełączy na gaz.
Tu masz na przykładzie Honda - https://importnut.net/msdcoil.htm Zobacz - eBay item number: 161167020638 170768129612 Zamiennik? Sprawdź, czy to podobne - https://intercars.pl/produkty/235129-cew...
Można ja uzwoić :D na nowo kilkuset zwojami drutu 0.3 mm², i dołożyć cewkę zapłonową modułową typu CDI. jak w każdym uczciwym chińskim i nie tylko skuterze. np. taka : Link http://imged.pl/cewka-zaplonowa-chinskie... Przerywacz sprawny ? Bo jeżeli tak, to trochę inny moduł polecę
Więc.... Będą ci potrzebne: - miernik cyfrowy(z opcją mierzenia "prześcia" - czyli pospolitym pikaniem); - lutownica. Na początku trzeba by sprawdzić, czy impuls sterujący wychodzący z aparatu jest typu "indukcyjnego(najprawdopodobniej)", czy hallotronowy. Wystarczy przestawić miernik na "pikanie" i sprawdzić, czy na wyjściach cewki aparatu(dwa piny)...
zobacz cewke zaplonowa moze dostala przebicie .cewka powinna byc w aparacie zaplonowym (jesli o tym modelu rozmawiamy).lub palec albo kopolka Dodano po 36 zobacz cewke zaplonowa moze dostala przebicie .cewka powinna byc w aparacie zaplonowym (jesli o tym modelu rozmawiamy).lub palec albo kopolka
Witam! Mam taki problem z honda civic piatej gen. gdzie po wymianie uszczelki pod glowica zaczely sie dziac dziwne rzeczy. Po pierwszym przekreceniu kluczyka zaczal brzeczec przekaznik pompy paliwa znajdujacy sie przy lewej nodze kierowcy, i brzeczy caly czas auto nie odpala. Wyczailem taki myk ze iskra jest tylko przez pierwszy moment krecenia rozrusznikiem,...
zgadza się, kupilem swojego lanosa za niecale 7tys, ale chyba mi sie dobry trafil bo mial najechane tylko 69 tys od pierwszego wlasciciela(czarne tablice rej.), zrobilem rozrząd, i w ciagu roku przejechalem 6 tys km dlatego nie wstawialem gazu do swojego 1,5 8v silnika, nawet o dziwo nie bierze w ogole oleju :> jedyna rzecz to mi padla cewka zaplonowa,...
Mnie chodziło o obrócenie cewki " do góry nogami" Ten regulator jest połączony z modułem? Możesz zrobić zdjęcie starej cewki.
Witam.chciałem prosić o pomoc w sprawie skutera honda dio 50 af18 , problem wyglada nastepujaco, skuterek ma problem z odpalaniem a jak juz odpadli to na lewych obrotach nie mam pojęcia co jest wadą iz wymienilem w nim wszystko, łożyska,uszczelniacze , cylinder, tłok pierścieni, gaźnik ,membranę,cewkę zaplonowa, moduł, iskrownik kpl z magnetem, powinien...
Pewnie sobie już poradziłeś, ale napiszę. Na początek: 1. regulacja zaworów 2. wymiana świec zapłonowych i sprawdzenie cewek. a dopiero później zaczynamy szukać.
Na podstawie praktyki i pomiarów, prawidłowa rezystancja cewki CDI - 120-130 omów, napięcie przy "kopaniu" - 80-120V AC. Impulsator 30-40 omów, napięcie przy "kopaniu" przynajmniej 0,6V AC. Instrukcja serwisowa dla MBX50 i 80, silniki mają bardzo zbliżone budową, układ zapłonowy także: [url=https://www.manualslib.com/manual/1...
Żółty i biało żółty - impulsator Zielony masa jak to w hondzie Zasilanie cewek czarno biały jest jednocześnie plusem po zapłonie do zasilenia modułu Niebiesko biały sygnał do jednej cewki Niebiesko zółty do drugiej cewki Jasno zielony - luz Żółto niebieski obrotomierz Zielonobiały sygnał z klamki sprzęgła i nóżki bocznej Sprawdź sobie tylko ten zółto...
Sprawdź cewkę zapłonową, w ojca hondzie też odpalał od kopa ale od pewnego poziomu obrotów i temperatury łapał totalnego muła. Zobacz czy blaszki na cewce nie są tłuste. Tak to wygląda https://www.google.pl/search?q=cewka+zap...
A może by tak podpiąć jakiś tester i odpytać sterownik silnika co go boli. Ten model nie ma już aparatu zapłonowego tylko cewki na każdym cylindrze. Jeżeli silnik zatrzymał się w czasie jazdy to nie immo. W gnieździe cewki zapłonowej 3 pinowej po kluczyku ma być napięcie + , masa, impuls wyzwalający wystawia sterownik silnika( przy kręceniu rozrusznikiem).
Mógł, gdyż jest to główny przekaźnik zasilający, dający napięcie na wtryskiwacze, ECU (sterownik silnika), czujnik tlenu, pompę paliwa, i jeszcze kilka elementów, ale jeśli na ECU nie da napięcia to moduł zapłonowy połączony z ECU nie wygeneruje iskry na cewce zapłonowej.
Została już chyba tylko cewka zapłonowa lub luz na osi przepustnicy, ewentualnie uszczelki na kolektorze ssącym. Trudno coś więcej powiedzieć nie widząc silnika. Jeżeli tego czarnego nalotu nie jest dużo to nie przejmuj się nim.
Dodatkowy styk był prawdopodobnie do pomijania rezystora cewki zapłonowej. Normalnie cewka jest zasilana przez rezystor a w momencie rozruchu jest pomijany by zrekompensować spadek napięcia w momencie pracy rozrusznika. Na razie zaizoluj ten dodatkowy przewód i zobacz jak auto zapala, raczej nie będzie problemu. Gdyby jednak to trzeba kombinować z przekaźnikiem
bezpieczniki (jeżeli to stag) to sa 2 na kablach zasilających sterownik, Jeden stały plus, najczęściej prosto do akumulaora a drugi plus po kluczyk, najczęściej z okolic cewki zapłonowej brany. Zlokalizuj sterownik, zidentyfikuj i "po nitce do kłębka".
jak w modulach hondy: zielony- masa niebiesko/zolty - impulsator czarno/zolty - cewka wn to na 100proc na 90: czarno/bialy - plus ze start stop switch zolto/czerwony- jesli to ac cdi to moze byc cewka zasilajaca cdi
Motocykl posiada układ zapłonu AC-CDI, więc nie ma możliwości aby cewka WN spaliła się z powodu przepływu niewielkiego prądu z cewki zasilającej CDI. Na 100% masz teraz rozgrzebaną instalację elektryczną, w której na moduł idzie zasilanie +12V. Ponadto przyczyna nie zawsze musi tkwić w module zapłonowym który uszkadza się bez przyczyny. Proponuję przejrzeć...
a napiecie ładowania teraz ok?Może jest po drodze jeszcze modoł zapłonowy czasami sie zdarza ale nie wiem jak w tej hondzie bo pisałeś że sterowanie cewek jest bezposrednio ze sterownika silnika ,tak bywa ,jesli sie opierasz o schemat i masz pewnosc to ok ale bywaja tez modoły zapłonowe na zewnątrz sterownika przy systemie cewek każda na cylinder Dodano...
Posądzenia mam dwa: -zanika napięcie na sterownik, po pojawieniu się zaczyna on pracę na nowo (stąd szarpnięcie-zgubienie paru taktów) i błąd immo, bo immo wtedy nie startuje razem ze sterownikiem. -zła praca układu zapłonowego (któraś z cewek, świeca) i częśc amplitudy WN "cofa" się w kierunku sterownika powodując reset.
Sprawdź jaką mieszankę (proporcję) wymaga ten silnik, paliwo powinno być świeże. Gaźnik do sprawdzenia (wszystkie dysze muszą być drożne) oraz filtr paliwa. Uruchom silnik bez korka zbiornika paliwa, może niedrożny w nim otworek. Do sprawdzenia świeca zapłonowa i "fajka" świecy, jakość iskry z cewki WN a także tłumik wydechu, który nie może być zapchany...
Moim zdaniem niekoniecznie jest to problem z instalacją zapłonową. Sprawdzenie cewki: Pomiar rezystancji uzwojenia: pierwotna strona od 3-6 Ω, natomiast wtórna 12-22 kΩ - w zależności czy mierzymy z opornikiem (fajką).Można zmierzyć indukcyjność obu uzwojeń mostkiem i porównać z inną dokładnie taką samą i sprawną cewką. Sprawdź opornik fajki,...
Potrzebny ci będzie obrotomierz który będzie zdolny działać z silnikiem 1 cylindrowym. Podłączenie jest proste - 1 kabelek plus, drugi minus, trzeci (sygnałowy) z cewki zapłonowej (w przypadku 2 suwa niewiem skąd bierze się sygnał, ale napewno ktoś z elki Ci podpowie). Najtrudniej będzie go zamontować ponieważ niemoże on zabardzo przeszkadzać, a także...
Witam, a więc wiązka jest niby oryginalna. Posiadam 2 cewki pod kapą. Z cewki zapłonowej wychodzi 1 czarny kabel i idzie do czerwono-czarnego w module, i z modułu wychodzi czarny do cewki zapłonowej. Z drugiej cewki czerwony jest połączony z czarno-białym modułu. Biały podłączony do zielonego modułu światło. Żółty od cewki podłączony do masy gaszenia....
Zanik iskry może być spowodowany słabym stanem akumulatora. Pod obciążeniem rozrusznikiem jest tak duży spadek napięcia w instalacji, że napięcie wtórne cewki HV jest za niskie do przeskoku iskry na świecy. powoduje to znaczne problemy z rozruchem. Inna przyczyna to stan gaźnika (ów). Podstawowe rzeczy to sprawdzenie zaworka iglicowego , poziomu paliwa...
Goral220 , nie szukaj czujnika na wale , bo go nie ma , wszystkie są w zespole aparatu zapłonowego. Przeczytaj jeszcze raz post nr. 8 w części o sygnale z ECU (komputera silnika , sterownika ) i tam sprawdź czy jest sygnał sterowania na moduł zapłonu (bez odpinania wtyczki) i wszystko będzie jasne; jak będzie sterowanie (migać będzie LED ) to siedzi...
Witam, mam pytanie. Posiadam Hondę CBR 600RR z 2005 roku. Ostatnio wymieniałem świece zapłonowe i po wymianie świec motor przestał ładować. Wymieniłem regulator napięcia, nową cewkę przy akumulatorze, ale motor dalej nie ładuje. Może pomożecie, co może być przyczyną usterki?
Moduł zapłonowy daje iskrę, ale bardzo słabej jakości iskrę ledwo widać a na jednym cylindrze byłoby wypadania zapłonu i strzelanie. Cewki pomiarowo dobre. Podłączyłem cewki pod silnik samochodu i iskra na nich jest piękna duża i fioletowa. Mam podejrzenia do modułu czy te kondensatory i tranzystory nie straciły swoich wartości.
w serwisie hondy pytałem o moduł zapłonowy nie maja może ktos podpowie jaki zamiennik zastosować Dodano po 43 honda dio zx
Witam. Mam problem z traktorkiem honda 2216. Zimny odpala bez problemu a jak się nagrzeje to nie chce odpalić, ponownie odpali po ostygnięciu, przy odpalaniu wtedy coś strzela. wyregulować luz między kołem a cewką zapłonową,na 100% pomoże
Jak wyglądają te świece które nie mają iskry? Zapewne izolator wewnętrzny centralnej elektrody jest pokryty sadzą, która powoduje upływ prądu i brak iskry pomiędzy elektrodami. Powodem jest zła regulacja składu mieszanki paliwowo-powietrznej, mogła powstać w wyniku zabrudzenia gaźnika (zatkania kanału powietrznego) lub przydławienia układu wydechowego,...
To może być uszkodzona cewka zapłonowa. Można jeszcze sprawdzić czy sterownik podaje napięcie zasilające cewkę, podczas rozruchu.
Witaj Nie napisałeś dokładniej co to za motocykl. Czy stara MZ 250 ES, TS, czy ETZ. Główna różnica - napięcie zasilania, oraz możliwość zainstalowania modułu nadajnika hallotronowego. Temat przerabiałem temat dosyć wnikliwie. Jeździłem ETZ 250 przez ponad 10 lat (wciąż ją mam, ale do sprzedania - teraz mam Hondę :)) Opracowałem nawet mikroprocesorowy...
Nie ma tam jakiegoś automatycznego dekompresatora ułatwiającego rozruch? Może on nie działa jak należy.
Tutaj masz wszystko wyjaśnione, na temat czujnika oleju i innych zabezpieczeń. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic15...
Jaki silnik, jaki układ zapłonowy?
witam mam pytanie odnosnie hondy Concerto 93r. 1.5 16v problem tkwi w tym ze pala sie bez przerwy cewki zaplonowe,obecnie spaleniu ulegly juz 3 cewki na nowej cewce nie jezdze dluzej jak 3 m-ce....nie wiem za bardzo od czego zaczac,prosze o pomoc pozdrawiam
i cewkę zapłonowa Rozumiem, że to cewka wewnątrz aparatu zapłonowego? W nim masz jeszcze moduł zapłonowy i czujnik położenia wałka rozrządu. Sprawdź, czy dochodzi napięcie na cewkę zapłonową. Sprawdź bezpiecznik F44. Sprawdź kody błędu - diagnostyka komputerowa lub poprzez zwarcie pinów (nie wiem jaką masz dokładnie wersję). Podaj dokładnie kod silnika.
Usterkę udało się namierzyć, problem była padnięta cewka zapłonowa znajdująca się w całym aparacie Znalazłem przypadkiem na jakimś forum podobny problem z zapłonem, przedtem sprawdzaliśmy kompresję i musieliśmy zapomnieć wypiąć przewód od aparatu a podobno to jest błąd w tym modelu Cewka Bosch około 120zł Warto przy podobnym kłopocie sprawdzić masę...
Z mojej strony dodam kilka uwag na temat przeróbki na zapłon CDI. 1. Impulsatory są produkowane w dwóch wariantach różniącym się polaryzacją sygnału wyjściowego. Najłatwiej można dostać impulsatory od chińskich 4T (skutery GY6) które mają odwróconą polaryzację do modułu z elektroniczną regulacją kąta wyprzedzenia zapłonu, czyli dodatni impuls na początku...
Witam. Mój problem polega na tym że moja Honda SKY 50 nagle zgasła i okazało się że nie ma iskry. Wymieniłem świece i dalej brak. Sprawdziłem napięcie jakie wychodzi z cewek na kole magnesowym podczas kręcenia rozrusznikiem i wynosi ono około 0,5V. Jest jakiś sposób na sprawdzenie cewki zapłonowej. Proszę o pomoc.
Kombinujesz z tym zapłonem, a się nie znasz. Moduł zapłonowy ze schematu jest wyposażony w podwajacz napięcia z ogranicznikiem napięcia, nie rozumiem tylko sensu stosowania tranzystorowego układu sterującego. Podwajacz napięcia był stosowany w module zapłonowym Honda NS1/NSR75, ale tam zastosowano zupełnie inny alternator, ze statorem typu gwiazda i...
cewka zaplonowa astra niesprawna cewka zaplonowa cewka zaplonowa zasilanie
awaria ekspresu philips ready samsung poziom próżni
naprawa udaru makita bateria macallister
Lokalizacja baterii RTC w ASUS TUF Gaming F17 Rezystor 300 Ohm 25W a problem z dmuchawą