http://obrazki.elektroda.pl/9059530900_1... padały czujniki lub pękła cewka zapłonowa
Tak na benzynie jest ten sam problem. więc albo zawory , albo uklad zapłonowy ,( cewka , aparat, świece itp)
Miałem na myśli że aparat zapłonowy jest ok Pomyliłem słowa
Jak masz wielocewkę to tylko wymiana.
Czerwono czarny - stały plus do centralki. Czerwony - plus po stacyjce. Sprawdź przy akumulatorze i cewce zapłonowej.
Wtyczka jest standardowa, produkowana przez "złączową" firmę AMP Dwa przewody mają iśc "na abarot"!
to co opisujesz świadczy o przebiciu wewnątrz listwy zapłonowej, jak chcesz się upewnić to zbliż elektrody na świecy w uszkodzonym wyjściu - powinno "się poprawić" przeskakiwanie iskry. nie mam schematu ale tak myślę że w tej listwie nie ma nic więcej jak 2 dwuwyjściowe cewki zapłonowe (silnik skody) i prawdopodobnie uzwojenia pierwotne po jednym odczepie...
Sterownik Simens Simos. ECU - cewka 71 - 1 78 - 3 Zamień ze sobą przewody przy sterowniku silnika, mała wtyczka, piny 71 z 78. Odłączenie/podłączenie wtyczki tylko na odpiętym akumulatorze. Te przewody odpowiadają za wysterowanie cewki zapłonowej. Pewnie sterownik od LPG jest wpięty w sterowanie cewki, przydało by sie odłączyć go bo on może coś mieszać.
Tam jest chyba "widelec" a nie cewka i kable!!! Może źle wpięty gaz?
Wstrząsówka nie odcina iskry. A u ciebie w ogóle nie ma. Kod silnika podaj. Ale jak znam życie, padł moduł zapłonowy pod cewką.
Ja na Twoim miejscu chcąc aby mi auto dobrze jeżdziło to po prostu bym kupił nową lub używaną sprawną cewkę .
Witam, dosyć nietypowy problem mam. Dziś najechałem na dosyć sporą dziurę, co spowodowało prace na nie wszystkie cylindry aż do wyłączenia silnika. Okazało się że cewka zapłonowa/listwa zapłonowa [nie wiem jak dokładnie się nazywa] odłączyła się do świec zapłonowych. Montaż tego jest troszkę dziwny, bo na dwóch blaszkach przykręconych do obudowy, powoduje...
Bo nowa cewka jest uszkodzona, to chyba proste ? A w starej nie wystarczyło wymienić gumek na fajkach ?
Możesz sprawdzić przewody zapłonowe czy nie mają przebicia, a także przyjrzałbym się cewce. Jak z układem zapłonowym było by wszystko w porządku, to zmierzyłbym ciśnienie paliwa.
światła do jazdy dziennej maja zgasnąć po włączeniu postojowych (podobno) więc podłącz pod postojowe. Jeżeli chodzi o stacyjkę to nie musi być podłączone bezpośrednio pod stacyjkę. Wystarczy podpiąć pod przewód gdzie pojawia się zasilanie po stacyjce - zasilanie ECU, zasilanie cewki zapłonowej itp.
Dzięki za odpowiedzi, zostaje sprawa obrotomierza. Czy sygnał do niego idzie z cewki zapłonowej? Może ktoś wie gdzie znajde pinout zegarów?
Oprucz impulsu z cewki zapłonowej do pracy obrotomierza wykorzystuje się sygnał "W" z alternatora więc sprawdź czy masz styk "W" na alternatorze .Poza tym do prawidłowej pracy obrotomierza potrzebna tzw "15" czyli + i masa czyli "-", a żeby było widać wskazania także w nocy potrzebne jest podświetlenie czyli tzw. kl. 58. Obrotomierze mają też tzw.switche...
Czujnik halla nowy, cewka nowa , stacyjka nowa , komputer i immobilajzer nowy z jednego typu . Przy kreceniu rozrusznikiem , do listwy zapłonowej dochgodzi prąd , a nie daje na dwóch pobudzających cewek
Witam. Najprawdopodobnie stało sie cos z układem zapłonowym. Jak jest w niej jakis komputer to moze sie rozkodował.Bo pewnie odłaczałes akumulator??
E tam, wcale nie bezpieczniej, uwierz mi napodłączałem się już obrotomierzy. Tamten stary aparat zapłonowy, który masz, jest z przerywaczem mechanicznym? Nie potrzebna Ci wogóle cewka dodatkowa.
Witam. Temat może trochę już nie aktualny, ale może komuś się przyda. Miałem podobny problem z obrotomierzem 1.3 mpi. Czasami jak by gubił sygnał i opadał do 0 po czym od razu wracał. Autko jeździło z tą przypadłością kilka lat aż zginęła iskra na jednym cylindrze. Po wymianie modułu zapłonowego (cewka zapłonowa) obrotomierz wskazuje bez zarzutu.
Odwiń/rozwal izolację na wejsciu kabli we wtyczce do cewki i sprawdź/napraw przerwy ukryte
W skodzie felicji z silnikiem 1.3 mpi z tego co pamiętam to nie ma żadnej listwy a jedynie przerywacz i cewka zapłonowa. Właśnie występuje taka cewka, i to w silniku 1.3 MPI [url=https://anda.auto.pl/cewka-modul-li... masz jej wygląd.
czy po ściągnięci z rozdzielacza kabla od cewki jest iskra ?. Problem dotyczy MPI a nie SPI , w MPi jest listwa zapłonowa , co widać na załączonym powyżej schemacie
Pytanie tylko brzmi czy wibracje te są wywołane nierówną pracą silnika, bo jeśli tak to powodem może być np. układ zasilania w paliwo i zapłonowy. Miałem podobny objaw u siebie, wywołany był złym stanem przewodów WN (oczywiście w innym aucie). Myślę że na początek należałoby sprawdzić świece i listwę z cewkami.
Rozgrzej auto pod domem i sprawdź cewkę zapłonową jak juz auto zgaśnie, na uzwojeniu pierwotnym powinna mieć kilka omów, a na wtórnym (od strony kabli zapłonowych) ok 10kΩ ±2kΩ. Podaj wyniki pomiarów.
u kojegoojca padł zespół cewek zapłonowych. kupilismy od fabii bo t5ańszy i da siedopasować, wystarczy przełożyć wtyczkę. po wymianie silnik dostał kopa na niskich i srednich obrotach.
Ja też dorzucę swoje 3 grosze. Cewka oczywiście pasuje z felicii do fabii. Jedyna różnica to inna konfiguracja pinów. Najprościej wyjąć starą, pomierzyć wtyczkę z niej oryginalną od strony ECU - znaleźć +12V i masę. Pozostałe dwa to kable sygnałowe. Sprawdzić w aucie z którego wyciągnięta była cewka jak ma rozmieszczone zasilanie i masę i odpowiednio...
Witam mam dziwny problem z skodą felicją 1.6 mianowicie jak jest troszke słabszy akumulator to wtedy kręci a nie odpala,wystarczy na kablach podpiąc drugi aku i pali od szczała,na popych pali z miejscza,przełozyłem nowy aku i wystarczy troche pojezdzić i za jakiś czas będzie kręcił a nie odpali,wystarczy pnąc i złapie,wymieniona cewka,aparat zapłonowy,sprawdzone...
Przyczyn może być tak wiele, że nikt nie da Ci tutaj jednomyślnej, trafnej odpowiedzi. Sprawdź układ zapłonowy, stan świec, cewki zapłonowe itp, podłącz się z miernikiem diagnostycznym i zobacz, czy nie ma jakiś błędów, które wcale nie muszą wyświetlać się na pulpicie, dobrze byłoby zmierzyć ciśnienia na cylindrach.
Nie kręć zbyt długo, 2-3 obroty wału i po puszczeniu kluczyka powinien siłą rozpędu silnik zaskoczyć, masz za słaby prąd, pobór rozrusznika i zostaje za mało prądu na cewkę zapłonową, przerabiałem ten temat w 2-letnim matizie, założyłem aku od diesla i problem zniknął, na wiosnę oryginalny aku i auto paliło
Podwójna cewka w 1,3 MPI ? Czyli listwa zapłonowa, mam auto z tym silnikiem i nic o tym nie słyszałem ,by było coś innego , zresztą Mario Rene Cedrych w swej ksiażce pt "Skoda Felicia " też o tym nic nie podaje , http://obrazki.elektroda.pl/6775630900_1...
Brzmi jak problem z cewką zapłonową. Tam jest taki zintegrowany moduł, fajna sprawa bo nie potrzeba przewodów WN wymieniać, ale problem o którym piszesz był dość częsty. Podmienić cały moduł (ten nasadzany na świece) z innego auta, powinno pomóc.
Witam. Tak na wstępie szukanie bezpiecznika od gazu bym odpuścił, gdyż nawet brak zasilania sterownika gazu powoduje, że auto odpali na gazie. Centralka od gazu podpięta jest przeważnie pod zasilanie cewki zapłonowej, więc wygląda na to, że nie masz napięcia po zapłonie. Czy na pewno dobrze została sprawdzona kostka stacyjki? Jeżeli tak to trzeba sprawdzić...
Skoda Felicja 1.3 z rocznika 1999 Mam to samo brakuję iskry , pisałam już to ,może ktoś jeszcze mi pomoże wszystko nowe wymieniane Czujnik halla nowy, cewka nowa , stacyjka nowa , komputer i immobilajzer nowy z jednego typu . Przy kreceniu rozrusznikiem , do listwy zapłonowej dochgodzi prąd , a nie daje na dwóch pobudzających cewek jestem zielona w...
Odświeżam wątek . Znowu dzieje się to samo , w deszcz porażka z jazdą , zauważyłem , że na cewce zapłonowej są małe wyładowania przebicie delikatne na obudowie , jak się rozgrzeje prawie znika (sprawdziłem zraszając wodą). Wymiana gumek nie pomogła . Chcę kupić nową tylko nie wiem jakiej firmy wybrać : ngk , champion , czy tesla ? Wszystkie są w podobnej...
jeżeli masz wyście z komputera samochodowego to można kombinować ale jeżeli takiego nie masz to nie jest to takie proste. żeby pokazywał miernik chwilowe lub średnie zużycie paliwa zużycie paliwa . A jeżeli chodzi o ilość paliwa w baku to musisz przy każdym tankowaniu wprowadzać do komputera zatankowaną ilość . Taki komputerek musisz bardzo dokładnie...
Witam. Mam problem ze Skodą Felicia 1,6. Przy temperaturze poniżej 0 nie odpala. Niby próbuje, ale silnik zaskoczy na 2 sekundy i gaśnie. Oczywiście sprawdzone wszystkie podstawowe rzeczy. Tzn: -sprawdzony stan i ustawienie rozrządu. -OK -sprawdzone ciśnienie w cylindrach -OK -wymienione świece i przewody zapłonowe-nowe -wymieniona cewka zapłonowa-nowa...
Witam forumowiczów. Na wstępie Wesołych Świąt życzę wszystkim. Mam mały problem ze skodą. Model to skoda felicia GLXi 1,3 MPI 50kW 68KM rocznik 1998 z instalacją lpg. Instalacja drugiej generacji. Parownik lovato, jeden filtr. W środku auta jest tylko przełącznik trójpozycjny: b(powyżej 2tys. przełączanie na gaz),g,b. Objawia się to losowym dławieniem,...
Witam, Skoda bez gazu, jeden właściciel 140000km. Przyjechała na lince, brak zasilania pompy paliwa okazało się, że nie było masy ma sterowniku. Auto odpaliło ale zalewało 3 świecę, pozostałe czarne i oczywiście czarny dym z rury. Brak błędów, ciśnienie paliwa około 3bar, wtryskiwacze ładnie rozpylają, sprężanie na poziomie 13bar, czujnik temperatury,...
Witam wszystkich forumowiczów i użytkowników SKODY. Mam problem z którym sobie elektrycy nie radzą, ale po kolei. Posiadam Skodę Felicie 1.3 MPI (benzyna) rocznik 96. Przez ostatnie lata wszystko było dobrze, standardowe wymiany jak łańcuszek, akumulator itp. Niestety tego lata od maja mam duży problem. W ciepłe dni, upały, po przejechaniu kilkunastu...
Witam. Mam problem z autem. Jechałem i skończył się gaz. Na początku jako tako dobrze jechało na benzynie, chwile potem zaczęło szarpać i strzelać z wydechu, często tak było jak gaz się kończył. W końcu strzeliło tak, że auto zaczęło głośno chodzić. Dojechałem akurat do domu a następnego dnia myślałem że wywaliło uszczelkę pod gaźnikiem. Wymieniłem...
Może ktoś ma taką kombinację lub może pomóc. Mam instalkę LPG tartarini ze sterownikiem TEC97 w skodzie felicii 1.3 mpi ze sterownikiem simos2p. Podejrzewam że sterownik TEC97 rozprogramował się gdyż miałem dziwne objawy: po osiągnięciu 2000obr samochód słabł , dusił się i gasł pomimo wyłączonej instalacji gazowej. Nawet wyciągnięcie bezpieczników od...
W sterowaniu pick and hold: prąd w piku wynosi 4 - 6 A i dalej w podtrzymaniu ok. 1 A, natomiast napięcie w piku sięga 60 - 90 V. Wiem o tym ale takie bajery to sprawdzają tylko nowoczesne sterowniki i to raczej nie w przypadku wtryskiwaczy a jedynie na cewkach zapłonowych. "Piku" nie trzeba symulować, wystarczy żeby prąd w podtrzymaniu mniej więcej...
Panowie! Samochód jak powyżej, na liczniku ok 130k km, jeździ na gazie ale objawy występują zarówno na gazie jak i na paliwie. Mam następujący problem. Podczas jazdy na jakimkolwiek biegu przy niewielkim dodawaniu gazu, np jazda 70-80 km/h na 5 biegu, delikatnie wciśnięty gaz, samochodem zaczyna szarpać, wpada w jakieś drgania na tle normalnej pracy....
Witam wszystkich ponownie1 Przez kilka dni bylem chory,trochę zaniedbałem skodę. Nadal nie mogę odpalic - ale poczynilem kilka prób.proszę o pokierowanie moimi działaniami. Udało mi się uruchomić pompę i iskrę.Przełozyłem bezpiecznik nr 4 i zamieniłem stycznik sterujący wtryskiem i pompą.Bez skutku.Podałem napięcie na bezpiecznik nr 4.pojawiła się iskra...
cewka skoda felicia skoda felicia cewka cewka zapłonowy skoda
alpine kostki service manual blaupunkt pomiar parametrów tranzystorów
lodówka daewoo schemat mazda wypadanie zapłonu
Co to jest zariad? Wyjaśnienie terminu w elektronice Brak ikony odbioru sygnału na telefonie Motorola