Zasilanie na aparacie i cewce jest? przypadkiem nie zainika podczas uruchomiena rozrusznika. Czujnik w aparacie indukuje impuls ?
Schemat w rękę i działaj. Podłącz wyjścia impulsatorów pod odpowiednie wejścia w modułach, zasilania modułów, wyjścia z modułów na cewki WN i tyle
Ten silnik posiada bezimpulsatorowy układ CDI. Masz trzy możliwości: 1. Uszkodzona cewka zasilająca 2. Zwarcie na gaszeniu (stacyjka, wyłącznik awaryjny) 3. Uszkodzenie modułu zapłonowego
Ok. wygląda że moduł jest ok. (może ten fabrycznie trzyma cewkę pod napięciem?), iskra powinna pojawiać się w chwili przygasania kontrolki. Zmierz rezystancję cewki. Albo zrób manualny test. Podłącz do cewki + (ten fabryczny), zdejmij przewód WN i podepnij do jakiejś 100% sprawnej świecy (oraz masę świecy). Dotykając i puszczając, przewodem połączonym...
Skuter Qingqi Kasea, silnik z napędem na łańcuchu. Zapłon nie ma impulsatora, tylko cewkę zasilającą, dwie iskry na obrót wału. Po pierwsze, upewnij się czy to nie wina stacyjki (zwarcie do masy). Po drugie, czy stator nie jest uszkodzony, czy cewka zasilająca CDI wykazuje pewną rezystancję. Takiego modułu zapłonowego nie dostaniesz, chyba że na ebayu...
Chyba że zły moduł zapłonowy dobrałem
Wymiana statora i cewki zapłonowej rozwiązała problem.
Moduły zapłonu dostaniesz bez problemu na Allegro i cewki .
Czy od cewki nie jest wzięta tylko masa, a ta kostka to nie przerywacz kierunków?
Witam, mam prośbę o podpowiedz jak podłączyć ten cewko moduł: Suzuki Address50 https://obrazki.elektroda.pl/5953896300_...
Powiedz jeszcze jaki był orginalnie zapłon(jakie wyprowadzenia i gdzie one szły),ile jest czujników na kole, jakie są orginalne cewki (jedna czy dwie)
można tak to określić z tego co kojarzę to w crosówce Suzuki Rm 125 nie ma akumulatora a jest moduł i cewka zapłonowa
Witam zakupiłem quada z silnikiem od suzuki xf 650 i w tej instalacji po podłączeniu akumulatora podaje 33v w kostce do cewki zapłonowej wie ktoś może dlaczego tak się dzieje ? Zmieniłem moduł zapłonowy ,regulator napięcia i cały czas jest to samo
Patrząc na schemat który od Ciebie otrzymałem, wydaję mi się że podłączenie prawidłowe cewko modułu ma jednak znaczenie i wychodzi na to że mam go podłączonego odwrotnie. Tylko dlaczego te piny nie są oznaczane? Zamówię lampę stroboskopową (bo obecna po podłączeniu do owego układu przestała mrugać tylko stale świeci po podłączenie do zasilania) odwrócę...
Witam. Rozwiązałem ten problem. Skuter qingqi 50, moduł ten sam co w tytule. W moim przypadku skuter po rozgrzaniu gasł i nie miał iskry, padł moduł a sprawdziłem to przez nagrzewa nie go opalarką kiedy cała reszta była zimna, jak nagrzał się iskry nie było. Przypomniałem sobie że robiłem kiedyś podobny skuter tylko ze Suzuki ap50, tam też nie ma impulsatora....
no to może nie jest wina modułu tylko cewki? albo czujnika wału? albo zasilania niema? albo masy? albo świeca? albo luzy zaworowe? albo kompresja? albo rozrząd przeskoczony?
Według tego co jest dostępne w internecie, instalacja zapłonu oraz stator wyglądają następująco: http://www.kitfox.eu/technical/ignition/ http://obrazki.elektroda.pl/7531622400_1... http://obrazki.elektroda.pl/1980270900_1... Widoczne są cewki zasilające CDI, które raczej powinny mieć nieco więcej niż tylko 4.5Ω....
Kolego w suzuki GS 500 masz 2 impulsatory i moduły troche tańsze tam masz 2 pojedyncze cewki więc może moduł z GS dał by radę bez wiekszych przerubek i wyrobił by na każdym torze na cewke podwójna jak jest u Ciebie
Gdzie ja pisałem że masz kupić nowy stator? Pisałem że musisz załatwić nowy cewko-moduł a nie cewkę od quada.
Mógł ci paść moduł zapłonowy. Dokładnie do czego dotknął ci ten przewód od akumulatora? Do której części cewki?
Witam wymieniłem cewkę WN i nadal to samo prąd do cewki dochodzi a od cewki brak zamówiłem oryginalną od suzuki ts ts 50.Modułu żadnego nie mam przeszukałem bardzo dokładnie...
Cewka prądowa ma wyjścia z magneta G - zielony i B/R - czarno czerwony. Zmierz opór pomiędzy tymi przewodami, powinien być mały, koło jednego oma. Jak podłączymy żaróweczkę 12V pod nie to powinna rozbłysnąć w czasie kręcenia. Cewka wyzwalająca ma wyjścia W/R - biało czerwony i B/W - czarno biały pomiędzy nimi opór powinien być duży. Podłącz pod nie...
Zapomnij o pomiarach napięć na wejściu cewki zapłonowej!!! W CDI są to tylko krótkie impulsy podczas iskry. Nic wnoszące do sprawy nie zmierzysz, a możesz zostać porażony! Lepiej pomierzyć rezystancje i napięcia na kablach wejściowych do modułu (odłączonych!): 1. Cewki ładującej. 2. Impulsatora
Bo tam jest antyczne japońskie rozwiązanie konstrukcyjne z lat '70. Zapłon jest iskrownikowy, dlatego potrzebuje cewki WN przystosowanej do tego typu zapłonu (indukcyjność, rezystancja, przekładnia). Dlatego też zadziałał na cewce od Zuendappa, a nie chciał na nowych przystosowanych do zapłonu CDI/TCI. Natomiast ładowanie jest realizowane poprzez diodę...
Co to był za pomysł z zakupem zupełnie innego modułu zapłonowego? Zapłon masz bez impulsatora, więc żadnego typowego modułu od skutera (z impulsatorem) nie podłączysz. Konieczny jest moduł do układu tzw. bezimpulsatorowego, czyli zapłon zasilany i sterowany wyłącznie z jednej cewki (zasilającej). Pojawienie się iskry występuje zazwyczaj przy ujemnym...
Próbowałem ze 3 cewki podejrzewam ze to na pewno cewka bo po wyjściu z modułu jest ok 30v a za cewka już nic nie ma . Tak mieszkam koło Piekar śląskich
Pewnie chodzi o pompkę membranową: https://obrazki.elektroda.pl/9848687900_... Powinien być zasilany przez moduł sterowany zapłonem (impulsami zapłonowymi cewki WN lub modułem zapłonowym). To sprawia dużo kłopotu w przypadku kiedy zabraknie paliwa, ja w CBR dorobiłem switch który działał jak "primer". Przy bezpośrednim podaniu zasilania...
Obrotomierz ewidentnie spodziewa się impulsów plusowych, bo zwieranie wejścia obrotomierza do zasilania powoduje "dygnięcie" wskazówki. Zmontowałem przestrajany generator i podłączyłem przez ten tranzystor. Obrotomierz ożył po zmianie opornika w kolektorze na około 0,8k. Oporności mniejsze niż 0,6 i większe niż 1,2k powodują, że przestaje działać. Innym...
Witam, Cewka ładująca moduł zapłonowy w skuterze Suzuki Address AH50 uległa uszkodzeniu. Mam możliwość jej nowego nawinięcia lecz potrzebował bym jej parametrów: grubość drutu, rezystancja. Niestety z tej uszkodzonej nie mogę policzyć zwojów, ponieważ już wcześniej była przezwajana. Jest to dwutakt, zapłon bezimpulsatorowy. Pozdrawiam
Oki, czyli jak podłączę te zwykłe cewki z jakimś modułem typu "elektroniczny zapłon" to ma szanse działać? Regulamin pkt 11,1 proszę poprawić. goldwinger
Do końca nie rozumiem z kąt ma się wziąć impuls dla cewki, ze statora wychodzą 3 kable jeden do zasilania modułu 1 do ładowania i jeden do świateł
W tym module nie ma immobilisera. Zwykłe TCI, na schemacie masz wyraźnie zaznaczone 5 przewodów: plus, masa, cewka WN i 2 do impulsatora...
Według moich informacji ten system zapłonu stosowany był wyłącznie w silnikach chłodzonych cieczą. Składak jakiś? W silnikach chłodzonych powietrzem stosuje się prosty moduł tzw. bezimpulsatorowy. Moduł który otrzymałeś z pewnością przeznaczony jest do motorowerów z silnikiem AM6, ew. Derbi (zapłon Ducati Energia). Nie ma opcji aby dało się go podłączyć...
Jaka ta iskra? Jaką szczelinę przebija? Czy więcej niż 8 mm? Po co sprawdzać punkt zapłonu. Silnik 2T (nie napisałeś) powinien mieć stały punkt zapłonu. Jedyne co mogło zmienić wyprzedzenie zapłonu to ścięcie "klina". Ja zrobiłbym pomiary rezystancji i napięć szczytowych cewki ładującej i impulsatora (o ile jest).
Witam. Ostatnio kupiłem nowy moduł i nie wiem jak go podłączyć. Moduł ma 8 pinów. Ja w Suzuki DR mam 5 przewodów do podłączenia: 2 przewody od statora 2 przewody od cewki WN 1 przewód od stacyjki I nie wiem do którego pinu podłączyć poszczególne przewody https://obrazki.elektroda.pl/6583728500_... https://obrazki.elektroda.pl/7524749400_...
Fabrycznie w Ligierze silnik 2t 50cmm występuje cewko -moduł zasilany z jednej cewki w magnecie bez impulsatora stosowany w skuterach Italjet, Suzuki i TGB ( silnik Morini) więc raczej Twój zapłon ktoś już przerabiał. Bez zdjęć , schematu bedzie trudno napisać "Co poeta miał na myśli"? Wygląd modułu: http://www.agmot.pl/sklep/p/9315/CEWKO-M...
Witam, mam problem z moim skuterkiem Suzuki katana 50. Katana posiada cewko-moduł 4 pinowy. Wszystko sprawdzone i pomierzone i wychodzi na to że CM jest do wymiany tylko nie jetem pewien 1 rzeczy i dlatego proszę was o pomoc. 1 pin masa - OK 2 pin masa podawana ze stacyjki (gaszenie) - OK 3 pin impulsator (sprawdzony, oporność ok, dioda miga) - OK 4...
Witam. Mam problem z odpaleniem Swifta 1.0 gaźnik 2003. Cewka + moduł dobre, sprawdzałem na innym Swifcie. Do cewki dochodzi prąd, sprawdzałem miernikiem, a z cewki już nie, sprawdzałem na krótko. Nie wiem czy czasem akumulator mimo że kręci to jednak powinien być bardziej naładowany? Miał ktoś taki problem? dodam że niedawno szarpał podczas jazdy tak...
3 Ω cewki wynika z danych technicznych samochodu ale nie wiadomo czy z opornikiem czy bez. http://www.forum4x4.pl/forum/viewtopic.p... Ponowie jeszcze pytanie. Czy ten moduł GL-200 montować razem z cewką od poldka czy można go montować z każdą cewką?
a czy nie mozna zastosowac jedna z cewek ladowania i do wyjscia z niej dolaczyc maly transformator, ktory zwiakszy napiecie z 15-20V do tych 250-300V AC? A do zaplonu zastosowac tani chinski AC CDI? ktos ma wykres oscyloskopowy jak wygladaja impulsy z cewki ladowania cdi i z impulsatora- chodzi mi glownie o przesuniecie?
Jeśli nie da sie zamienić miejscami można sprubować zamienić miejscami przewody od impulsatorów i cewki wtedy mozna by wykluczyć moduł zaplonowy byc może to on jest winien nie zawsze na stole musza wyjsc wszystkie usterki. Sprzawdzałeś przeskok iskry bez kapturków tzn jej długośc ? Wydech drożny ? Czy sa króćce do synchronizacji jak wyglada podciśnienie...
Witam wszystkich mam problem z Suzuki DR 650 R z silnikiem od 650 RSE 95r Motor to składak , ktoś wrzucił nowszy silnik a z elektryką nie wiadomo co się działo . No i mam problem bo moto nie chce odpalać tylko ciągle strzela w gaźnik . Ze strony mechanicznej raczej jest OK rozrząd ustawiony , zawory szczelne nie są wypalone . Impulsator sprawdzony na...
Pisząc o zapłonie CDI, mam na myśli cały zestaw: moduł, cewkę zasilającą, cewkę wyzwalającą. Zresztą na schematach widać te cewki. A najprościej to dorwać całe magneto z cewkami i moduł od jakiegoś skutera, zrobić odpowiednie mocowanie i ustawić to poprawnie.
Sprawdzone i działa moduł z suzuki gn 125 ale musi być też cewka z suzuki.
Witam Panowie. Potrzebuje schematu do uruchomienia silnika w Suzuki GN250CC. Kupilem quada z tym silnikiem i z bałaganem w instalacji. Posiadam moduł cdi, cewke i regulator. Z silnika wychodzą dwie kostki. W jednej 3 żółte A w drugiej zielony z pomarańczowym. Jak mogę sprawdzić cewki w układzie i resztę czy jest sprawna? Od czego zacząć? Mam urządzenie...
Witam kolegę. Mam taki sam motorek, też brak iskry. Sprawdziłem cewki zapłonowe, mam ponad 40 V po napędzeniu wału przez wiertarkę, ale na samym kopniku mam nie całe 20V , impulsator i cewkę wysokiego podmieniłem i dalej brak iskry. pospinałem wszytko i iskra jest ale troszkę słaba na kopniku, Dopatrzyłem się że cewki prądowe nie są od od niego. Oryginalne...
Witam. Posiadam Suzuki GS500E z 1997r. Motocykl nie ma iskry. Cewki zapłonowe mają prawidłowe oporności, tak samo impulsator. Posiadam moduł jak na zdjęciu http://obrazki.elektroda.pl/2293496200_1... Podejrzewam jego uszkodzenie. Niestety obudowa jest z jakiegoś plastiku, a od tyłu jest zalany jakąś gumą czy żywicą i trudno się do niego...
Przebojów z silniczkiem ciąg dalszy szczelności komór nie zrobiłem bo tak wyregulowałem gaźnik że pracował przystępnie choć na wolnych niezbyt stabilnie czasem obroty spadały ewidentnie kulał . Wczoraj byłem nad rzeką gdzie cały dzień pływałem i rano już nie odpalił , świece mokre , iskra słaba a jak sprawdzałem na czucie bo za dnia ciężko zobaczyć...
Dziwne DR nie ma nabiegunnika na kole magnesowym? Nie wiadomo który to rocznik. Zasadniczo jest to jakaś odmiana CDI. O ile samo stworzenie układu formowania impulsu i ładowania cewki nie stanowi większego problemu, o tyle dorobienie układu, który będzie przyspieszał tenże impuls po krzywej obrotów już tak. Na chama zaadaptowałbym chiński moduł od...
Mogę dopisać o problem silnika suzuki gsx400E gk53c moduł zapłonu spalony jak to obejść zbudować na tranzystory? Mosfety? Czujniki Halla ma. Opory około 330 Ohm... Już drugi sezon stoi... Tutaj piszecie o kawasaki to może być też o suzuki. Ten sam kraj Japonia.
Moduł jest zasilany z cewki, tak było wcześniej i tak jest teraz. Jeszcze jedno pytanie przy wicagnietym statorze na cewce prądowej czyli czarny przewód z czerwonym paskiem do masy ma 340 Om ale jak już założę stator i skręcę do magneta to nie pokazuje kilka tylko Om, może tutaj jest przyczyna? Dodano po 7 https://obrazki.elektroda.pl/7098081700_...
A jak zamierzasz jeździć bez świateł? Tylko do sprawdzenia, czy na module oryginalnym silnik będzie pracował.
Awaria cewki zasilającej (ładującej) CDI jest najczęstszą z usterek tego typu zapłonu. Nie jest to cewka dająca impuls! Impuls daje impulsator. RafalMisza z uporem powtarza swój błąd w nazewnictwie. Większość mało doświadczonych "naprawiaczy" nie sprawdza rezystancji i napięć tej cewki(wek) za to zabiera się za "naprawę" lub wymianę z reguły sprawnego...
Powitać kolege panja321 :D To ile silnik już ma przejechane km? ;) Teoretycznie pierścienie tego silniczka projektowane są na 10tys. km (oczywiście mogą wytrzymać i więcej). Skleciłem dziś dwa moduły do cewki WN z części które mi zostały: jeden ze zworkami (regulacja kąta wyprzedzenia zapłonu) ,a drugi na standardowych ustawieniach. Jakby ktoś byłby...
Ten na zdjęciu to jak dla mnie DC-CDI - przewody w kostce czarny i czerwony - sugerują masę i plus zasilania. powiedz mi skąd tam miałby się wziąć prąd stały? równie dobrze skądkolwiek, z prądu przemiennego zrobić stały można przy pomocy pojedynczej diody. Oględnie rzecz ujmując, z "magneta" masz mieć trigger - czyli wyzwalanie - czyli "czujnik wału",...
Luzy zaworowe ustawione. Tylko zastanawia mnie czemu do cewki jak sprawdzałem miernikiem dochodzi 3v a motor normalnie odpala. Wymienię przewody co idą do cewki całe nowe i zobaczę. Zmieniłem moduł kostki wszystkie przeczyściłem i spiskałem nadal to samo. Dobra temat uważam za zamknięty jak dowiem się co było przyczyna napisze tutaj. Tylko jakby mi...
Tym modułem nie uzyskasz charakterystyki takiej jaką przedstawiłeś w poprzednim poście. Dokładając kondensatorów równolegle do sygnału z impulsatora możesz jedynie opóźniać punkt zapłonu. Charakterystyka ta jest liniowa wraz ze wzrostem obrotów silnika. Przedstawiona charakterystyka dotyczy zapłonu ze sterowaniem mikroprocesorowym (tzw. digital) z bardzo...
Witam. Wygląda to tak że na jednej ze świec nie ma iskry a na drugiej jest trochę słabsza niż z iskrownika od zapalniczki kieszonkowej. Zamieniałem miejscami świece i cewki jest tak samo, do modułu dochodzi 12V, z obu impulsatorów przychodzi do napięcie po kilkadziesiąt mV podczas kręcenia rozrusznikiem. Myślę że uszkodzony jest moduł ale one uchodzą...
Luzy ustawione, być może ten moduł tylko też nie chcę wydawać kasy na marne ale chyba kupię cewkę i moduł i wtedy się okaże.
Witam!!! Chciałbym kupić obrotomierz do Volusia 2006r. Rozmawiałem ze sprzedawcą z Motolp.pl. Doradził mi, że najpierw muszę się dowiedzieć jak go podłączyć ponieważ w moim gracie są 2 cewki. Wspomniał, że pod moduł, ale żadnych schematów nie ma. Jeżeli go podepnę na 1 cewkę to podobno będzie pokazywał połowę obrotów. Jeżeli ktoś już podpinał tacho...
Faktycznie,masz rację, tutaj siedzi zewnętrzny moduł zapłonowy (nawet dający się regenerować). Między ECU a cewkami. Do sprawdzenia sygnały wchodzące do modułu i wychodzące z niego na cewkę.
Witam Odświeżam temat. Auto po wymianie cewki odpalilo ale po jej montażu znów się iskra straciła ;/ Więc to nie wina cewki bo podmieniałem inne i nadal nie ma znow iskry ;/ Wymieniłem taki moduł przy cewce: [url=http://www.caca.republika.pl/czuj/D... Lecz to nie pomogło. W tym suzuki jest tylko jakiś czujnik na wale rozrządu, na wale korbowym...
Witam. Całkiem niedawno odkryłem istnienie modułu progcdi, postanowiłem użyć tej zabaweczki, problem polega na tym, że schemat urządzenia przedstawia że czujnik położenia wału i cewka ładująca cdi podłączone są jednym końcem uzwojenia do masy, natomiast u mnie w moto oba końce cewki cdi i czujnika wału są wyprowadzone do kostki (bez połączenia z masą...
Posiadam zapłon od Suzuki Rm 125 i chciałbym go zamontować do ETZ 150, ale jest jeden problem , nie ma modułu czy taki zapłon będzie dawał iskrę bez modułu z samą cewką ? Czy może moduł jest niezbędny?
Witam zaznaczam że jestem początkujący . Pytanie nr 1: Jaka powinna być rezystancja uzwojenia wtórnego cewki zapłonowej dla tego modelu u mnie w pomiarach wyszło coś dużo bo 26,8 kΩ ( jest to silnik z jedną cewką i kopułką) uzwojenie pierwotne ma opór około 1 Ω . -------- zasilanie cewki zapłonowej wynosi 12V (kluczyk przekręcony). moduł zapłonu...
Z góry przepraszam za MEGA odkop. ;) Posiadam schemat modułu firmy "idm - italy patent" do skutera Italjet Formula 50 z silnikiem Motori Franco Morini. To jest moduł "bezimpulsatorowy", podłącza się tylko do cewki zasilającej. Iskra wyzwalana jest ujemną połówką napięcia zasilającego, wytwarza dwie iskry na obrót wału. Wysłałem już schemat do www.motelek.net...
Proszę o pomoc bo już mi ręce opadają... Suzuki DR600 z 1987r. nie ma iskry, a zaczęło się tak... Motocykl jak miał dobry humor to zapalił, a potem gasł w niespodziewanym momencie. Okazało się, że miał pęknięty przewód zasilający moduł zapłonowy bezpośrednio na statorze, pęknięcie było widoczne gołym okiem. "Fachowcy" przezwoili całość, ale zrobili...
Witam! Mam problem ze swoim małym intruderkiem. Wczoraj odpaliłem normalnie, pochodził trochę po czym przestał pracować na jednym cylindrze. Standardowo nowe świece i lipa. Sprawdziłem wiązkę, cewki, świece, to jest sprawne. Nie dostaje sygnału na pierwszy cylinder. Wniosek taki, że albo generator sygnału , albo moduł. Pytanie jak to sprawdzić? Może...
ale zrobiłem zwarcie i nie pamiętam dokładnie na jakich dlatego to tak napisałem. cewki mam 3 i żadna nic nie daje. bezpieczniki są dawno wyjęte na krotko mam to i ominelem stacyjkę . kable tak jak maja te chinole 4t. mam moduł dość nie typowy ten org. podłączyłem chiński i myślę ze źle skoro daje za mało tego prądu. http://obrazki.elektroda.pl/6994682700_1...
No i tu się zaczynają schody. Nie wiem jak ten zapłon działa :). Nie ma tam ani żadnego przerywacza w postaci platynek ani nawet modułu zapłonowego z czujnikiem przy magnecie. Jest tylko ta ceka pod magnetem co mi się uszkodziła i cewka WN od której idzie kabel do świecy. Od cewki zapłonowej z magneta idzie tylko jeden kabelek do cewki WN i podczas...
Po podłączeniu testowo tylko jednej cewki do obrotomierza, ten zaczął wskazywać obroty prawidłowo. Wydaje mi się to dziwne, ale nie szukam przyczyny. Na koniec podsumowanie, Obrotomierz od Suzuki Bandit 1200GSF rok 2001, da się podłączyć bez przeróbek i kombinacji do VFR750 pod jedną z cewek, a nie pod przygotowane do tego celu wyjście w module. Dziękuję...
gimak "U mnie w corolli ten błąd się pojawił jak wypadły (zatkały) się dwa wtryskiwacze benzynowe" Zapala i pracuje na benzynie i gazie bez żadnych wyczuwalnych nierówności, dopiero przy chęci szybkiego dodania gazu w przedziale do 2 tyś.obr dusi się. Powyżej 2 tyś. jest lepiej ale czuje że wchodzi na obroty z lekkim oporem. Czy w takim wypadku w tym...
Witam Ponieważ nie odpalił mi motor po zimie, sprawdziłem że przyczyną jest brak iskry. Następnie szukając powodu jej braku sprawdziłem czy podanie napięcia na cewkę wytworzy iskrę, i okazało się że iskry dalej nie ma a cewka ma zwarcie(jak podałem napięcie z akumulatora to zaraz pojawił się dymek a prąd pobierany przez cewkę to parę amperów - myślę...
Wzruszyłem się przy tej historii o sprężynkach. Szczególnie fragment o piwnicy mnie ujął. Ustawiłeś wczesny zapłon na początku, więc styki palca rozdzielacza i kopułki na wysokich obrotach dzięki omawianym ostatnio sprężynkom było za mocno oddalone, a wtedy bęc! Około 25kV w otwartym obwodzie znalazło sobie drogę przez palec rozdzielacza na wałek aparatu...
Spojrzałem w katalog. Tam regulator powinien być podobny jak do Suzuki Katana 50, choć różnią się numerem katalogowym. Daję Ci screeny z katalogu. Nie odpalaj bez regulatora gdyż możesz spalić moduł zapłonowy - tutaj jest zasilany z cewki zasilającej światła, bez regulatora napięcie wzrasta. Nie wiem czy jest możliwość założenia innego, typowego regulatora....
Witam w pierwszym poście. Jestem właścicielem motoru suzuki DR 125 S (SF43b). W motorze padło ładowanie, zamiast 14 voltów na akumulatorze jest mniej, a podczas jazdy z rozładowaniem akumulatora gasną światła. Zapłon dokonywany jest odrębnym układem, toteż motor normalnie jeździ. Układ składa się z modułu CDI, cewki zapłonowej, regulatora napięcia,...
Regulator "dwufazowy", ponieważ uzwojenie ładowania jest jednofazowe, ale bez połączenia z masą. Tak więc z alternatora wychodzą dwa przewody "fazowe", dlatego też nazwę "dwufazowy" biorę w cudzysłów. Przy takich pojazdach regulator jest stratny - wewnątrz jest mostek Graetza i dwa tyrystory zwierające nadmiar napięcia na masę. Światła według tego nieczytelnego...
Założenie obrotomierza od innego motocykla nie jest większym problemem, prócz konieczności dopasowania mocowania oraz podłączenia. Obrotomierze zazwyczaj pobierają impulsy z jednej z dwóch cewek zapłonowych, jednak w przypadku nowszych motocykli sygnał może być pobierany z modułu zapłonowego lub ECU.
Dziękuje kolego za zainteresowanie ,powiem szczerze że poszedłem na łatwizne myśląc że magnet to taki cudowny ,prosty wynalazek i do tego stożek wału pasuje do magneta .Najpierw kupiłem potem zaczołem czytać,jestem już po testach tego modułu od suzuki morini,niestety chodzi jeszcze gorzej niż na tym husqvarny.W tej chwili huśka chodzi najlepiej na dość...
Podaj więcej informacji o statorze i cewko-module. Lub dokładne zdjęcia.
Czy zamieszczony schemat odpowiada "twojej" rzeczywistości? Tzn. Czy twoja instalacja w zakresie zapłonu jest identyczna? Nie wiadomo "co poeta (konstruktor) miał na myśli?". Trzeba poszukać w sieci informacji o zasadzie działania tego zapłonu. Może na motelek.net? Szczególnie forum. Niestety strona jest niemieckojęzyczna, więc ja ...wysiadam. Trochę...
Moduł atv do suzuki gsx 400 przejściówka. W poszukiwaniu zamiany impulsu na Halla sygnał. adapter, zamiennik przeróbka... Poszukuję przeróbki podmiany z czujnika impulsowego położenia wału na czujnik Halla dla cewko-modułu od golfa bora polo... Pomyślałem że moduł od ATV quady działają jako hall i nim zastąpię czujnik impulsowy w pośrednictwie pod cewko-modułu...
witam ponowni wtrysk wyjęty przebadany na maszynie sprawny, świeca nowa ,usunięta pompka oleju i robiona mieszanka wszystko posprawdzane łącznie ze świeca, dalej na max gazie przerywa i szarpie ,co dalej sprawdzać według mnie zostaje cewko moduł dwa piny lub uszczelniacze wału, może ktoś cos podpowie, pozdrawiam
Rama jest z Yamahy XTZ. Myślałem nad zapłonem z jawy 50. Można to przełożyć do silnika 251. Jednak zostałem na akumulatorze bo mam na tyle miejsca, a przydaje sie czasami 12V, poza tym na jesień zakładam sobie lampę, bo wieczory krótkie żeby dłużej pojeździć. Wiem, ze dwie cewki to 2x większy prąd ale jest to tylko prąd chwilowy.. Natomiast dwie cewki...
Większość posiadaczy Simsonów, to młodzież i 120 zł na moduł EWR ograniczający napięcie, to dla nich spory wydatek. Mój jest dużo tańszy a działa na bardzo podobnej zasadzie. Witam! Spotkałem się kiedyś z częstymi awariami tego modułu w modelu S53. W takich prądnicach jest bardzo nietypowa sytuacja, ponieważ nie ma możliwości wpływania na napięcie...
Własnie chodzi o to ze modul jest zalany guma i nie moge go wydostac. Natomiast jest impulsator oraz modul i cewka podlaczana do masy. Cewka taka jak na zdjeciu pasuje do chinskich skuterow.
Witam po raz kolejny. Dodaję nowe informacje na temat DR 350. Tak się składa że mam jeszcze KLR 650. Pomyślałem sobie zamienię gaźniki. Efekt jest taki że Kawasaki KLR 650 pali od "strzała" na gaźniku od Suzuki. Wniosek: Gaźnik jest w porządku !! Do sprawdzenia pozostaje moduł CDI, cewka i uzwojenia impulsowe. Może jakieś wskazówki?
http://obrazki.elektroda.pl/7964944400_1... Witam, Was moi mili forumowicze. Dziś mam zamiar zacząć tworzyć instalacje elektryczną do swojego full crusta ( już go mam, więc hard enduro nie kupie). Zaczynam od projektu jak zawsze. Obliczanie długości potrzebnego materiału, ilość złączy, wymagane zdolności i informacje na ten temat i...
Ja tez potrzebuje schematu, Posiadam nowy moduł do tego modelu lecz w moim jest odcięta kostka( sprowadzony). Czy ktoś wie jak podłączyc te przewody? Oznaczenia na module to: pin1- bianko-w pin2rosso-r pin3 verde-g no i stop. Moduł jest z cewką.
Czujnik Halla na wale tam gdzie magneto. Może nie podawać impulsu. Następnie cewka.
Czy ktoś ma może manualna do tego motocykla? Ewentualnie może mi podąć opory cewek statora oraz czujników.
Do czytałem na Internecie że pasuje moduł od Suzuki GN 125 zamówiłem go próbowałem podłączyć lecz nadal nie ma Iskry moduł osiem pin w komplecie razem z Cewka nikt nic nie wie w temacie
Zgadza się , jeżeli komuś się przyda to cewka kupiona na popularnym serwisie aukcyjnym pod nazwą "CEWKA ZAPŁONOWA,MODUŁ MONSUN KOS KINROAD XT50 2T" działa w Rg 80
Jeśli to taki sam układ jak w DR bigu (w sumie w dwóch modelach o największej pojemności), to masz na stojanie alternatora dodatkową cewkę (największa i zdaje się na samej górze), która zasila niezależnie moduł zapłonowy. Dodatkowo jest mała cewka wyzwalająca. Opisz rodzaj awarii.
zobacz czy cewka dostaje impuls z modułu, jeżeli nie to albo moduł albo czujnik na wale. Jeżeli jest impuls to cewka uszkodzona. Można założyć cewkę od czegoś innego aby była to cewka od zapłonu elektronicznego (od jakiegoś starszego suzuki powinna podejść)
Witam! Przychodzę do Was z następującym problemem a mianowicie posiadam motocykl marki Suzuki RM 125 i problem polega na tym że po umyciu motocykl po około 400m zgasł. Wysuszyłem wszystkie przewody i zmieniłem cewkę ponieważ na starej nie odpalał. Na nowej cewce pojeździłem około 30 min po czym Suzuki zgasła. Iskra była biała i słaba, potem znowu dałem...
Cewka zapłonowa, moduł bądź czujnik. W sieci masz serwisówkę do GSX i tam będzie opisane jak sprawdzić wszystko.
Uszanowanko. Może od początku, żeby wszystko było jasne i klarowne. Zakupiłem Quada SMC Titan 300 z silnikiem 2 cylindry 4T 270ccm. Wadą był niby uszkodzony akumulator, jak się finalnie okazało, wina leży gdzieś indziej. Zdemontowany stator, 11 cewek 3 Fazy, w tym zasilanie do CDI AC. Między fazami było po 7V, regulator wyrzucał 14V, ale jak dostawał...
1.Zasilanie i masa na moduł i cewkę. 2.Co wysyła aparat zapł. do kompa, i czy dociera to co trzeba. 3.Co wysyła komp. do modułu. A tak poza tym to masz sterowanie wtryskiem?
Quada już naprawili mi panowie z [url=http://www.cyklo.acn.waw.pl]CYKLO Znają się bardzo dobrze, ale są drodzy. Naprawili mi moduł i wymienili cewkę . Zapłaciłem 550zł Jeżdzę już 2 miesiące i jest ok. Dali rok gwarancji.
moduł suzuki suzuki moduł cewki statora suzuki
wyjście ewakuacyjne zasilacz anteny televes znaleźć fragment tekst
50w755c czarny ekran 50w755c matryca
Ustawienie godziny w radiu Suzuki Grand Vitara 2001 Dźwięki z telefonu w opasce: przyczyny i rozwiązania